اکثر شرکتهای مشهور در سال ۲۰۲۰ دوران سختی را تجربه میکنند. امسال برای همه سال سختی بوده و قطعاً بحران مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا تا مدتها گریبان گیر شرکتها خواهد بود هرچند برخی از آنها حالا نیز طعم شکست را میچشند. یکی از این شرکتها در دنیای خودرو کمپانی مشهور BBS است که ظاهراً اعلام ورشکستگی نموده است.
این میتواند سومین باری باشد که رینگ ساز مشهور آلمانی به در بسته میخورد. BBS در سال ۲۰۰۷ ورشکسته شد و نهایتاً شرکتی بلژیکی آن را خریداری کرد. ورشکستگی دیگر این شرکت در سال ۲۰۱۵ رخ داد و یک شرکت کرهای با نام نایس کورپ بخش اعظم سهام آن را در دست گرفت. گفته میشود بحران مالی کنونی این شرکت نتیجه عدم وصول مطالبات مالی مدنظر است هرچند معنی دقیق این اظهارات مشخص نیست.
ظاهراً اعلام ورشکستگی این شرکت فقط در آلمان بوده و دلیل آن نیز توقف تولید و افت تقاضا به خاطر شیوع ویروس کرونا بوده است. این حرکت مشابه فصل ۱۱ آمریکا بوده و بنابراین BBS برای همیشه با بازار خداحافظی نخواهد کرد بلکه این شرکت در تئوری اجازه ادامه تولید را خواهد داشت. در واقع گفته میشود BBS فعلاً روند نرمال خود را ادامه خواهد داد.
اما اینکه فعالیت BBS در آمریکا چه تغییراتی خواهد داشت مشخص نیست. این شرکت قراردادی با ناسکار برای تأمین رینگهای تکپیچ برای نسل بعدی خودروهای این مسابقات را امضا کرده است. بله دیگر خبری از رینگهای قبلی نخواهد بود و روزگار رینگهای ۱۵ اینچی مشکی به پایان رسیده و بجای آن BBS رینگهای ۱۸ اینچی آلومینیومی را تأمین خواهد کرد.
فکر نمیکنیم که این قرارداد به تنهایی بتواند BBS را از بحران مالی نجات دهد اما خب میتواند تا حدی اوضاع را بهبود بخشد.
ali (chevy nova)
۲۹ تیر ۱۳۹۹اینم از ورشکستگی یه شرکت المانی دیگه
خوبه تو متن هم گفته فقط میتونه قرارداش با ناسکار کمی کمکش کنه
مهدی(Mسابق)
۲۹ تیر ۱۳۹۹تو یه بعد از ظهر تابستونی …
.
.
.
.
.
هیچی اعصاب خورد کن تر از کامنتای علی نیست
محمد
۲۹ تیر ۱۳۹۹یه جوری میگی انگار فقط آلمان وضعش بده
Moein
۲۹ تیر ۱۳۹۹آخی
رینگاش رو پژو پرشیا و 206 یه زمان اون لاکچری بودن رو القا میکرد ?
خوشنام
۲۹ تیر ۱۳۹۹قیمت رینگاش الان تو بازار چنده؟
خوشنام
۲۹ تیر ۱۳۹۹رینگ تک پیچ دیگه چیه؟
وسط مسابقه در نمیره؟
OMID
۲۹ تیر ۱۳۹۹نه در نمیره
یه پیچ بزرگ وسط چرخ هست
اون پیچ قفل میشه و با ضربه باز میشه فقط واسه همین بهش میگن center lock wheel
گشتاور هم بهش وارد نمیشه فقط کارش اینه چرخو توی جاش نگه داره
توی تقریبا تمام مسابقات اتومبیل رانی هم ازش استفاده میشه ( آسفالت) چون سریعتر تعویض میشه نمونش فرمولا وان
فقط آمریکا فقط ماسل
۲۹ تیر ۱۳۹۹تو بگیرش در نره ?
محمد
۲۹ تیر ۱۳۹۹لعنت به چین کل دنیا رو به فنا دادن تازه طلبکار هم هستن
OMID
۲۹ تیر ۱۳۹۹حیفه کلا ورشکسته بشه
رینگای خیلی قشنگی میزنه
البته بعد از vossen و vosteiner
ارشیاsvj
۲۹ تیر ۱۳۹۹تو نید فور تسپید یکی از رینگای اصلی بود??
mehdi
۲۹ تیر ۱۳۹۹انگار bbs یه شرکت امریکایی المانی هستش که فقط تو المان داره ورشکسته میشه و خط تولیدش در امریکا همچنان ادامه داره
حسین دهمرد
۲۹ تیر ۱۳۹۹چرا ماشینای معمولی رو تک پیچ نمیسازن؟
OMID
۲۹ تیر ۱۳۹۹نمونه هایی هست
مثلا کونئنیگزگ ها
ولی علت یکی میتونه هزینه باشه دیگری این که لازم نیست
چون یه ماشین شهری واسش مهم نیست که مثلا چرخش توی سی ثانیه باز بشه یا دو دقیقه
باز کردنشم بدون تجهیزات سخته
مثلا اگه پنچر بشه باید با آچار بزرگ و چکش باز بشه
ولی توی پیت استاپ راحت با آچار بوکس باز میشه
OMID
۲۹ تیر ۱۳۹۹نمونه هایی هست
مثلا کوئنیگزگ ها
ولی علت یکی میتونه هزینه باشه دیگری این که لازم نیست
چون یه ماشین شهری واسش مهم نیست که مثلا چرخش توی سی ثانیه باز بشه یا دو دقیقه
باز کردنشم بدون تجهیزات سخته
مثلا اگه پنچر بشه باید با آچار بزرگ و چکش باز بشه
ولی توی پیت استاپ راحت با آچار بوکس باز میشه
" Swedish Arrogant Tiger"
۲۹ تیر ۱۳۹۹قطعا نمونه های تک پیچ توانایی تحمل فشار و ضربات وارده به چرخ به ویژه تو شرایط خارج جاده رو ندارن.
Enzo
۳۰ تیر ۱۳۹۹پورش GT3 هم تاجایی که یادمه همیشه تک پیچ بوده چرخاش
Twin H Power
۳۰ تیر ۱۳۹۹یکی از جذاب ترین قسمت های نسکار تعویض لاستیک بود که پیچ ها پرت میشد تو هوا و در کل خیلی خفن بود !
حیف… !