متفرقهوسپا

تبدیل وسپا به سگوی

یک وسپا باید از بین برود تا یک سگوِی جذاب‌تر به نظر برسد. اگر تنها چیزی که نمی‌گذارد شما در داخل شهر بر روی یک سگوی سوار شوید، این است که شکل و ظاهر آن‌ها را دوست ندارید، این نسخه‌ی بهبود یافته ممکن است تردید شما را در مورد سوار شدن بر آن در بین عموم مردم را از بین ببرد. و این به لطف اسکوترهای وسپا اتفاق می‌افتد که مجبور شده‌اند زندگی خود را فدای این وسیله‌ی جدید کنند.

Vespa Segway
Vespa Segway
با کمتر از ۴۰۰۰ دلار این وسیله‌ی سفارشی و ساخت دست می‌تواند مال شما باشد. پوشیده شده از قطعات یک اسکوتر پیاجیو واقعی، تشخیص این سگوی از یک موتور وسپا کمی دشوار است، این وسیله همچنین به طرز ناباورانه ای تعادل خود را حفظ می‌کند. هنوز هم هنگام سوار شدن بر آن توجه بسیاری را به خود جلب خواهید کرد، ولی با پیشرفت‌هایی که داشته است ممکن است تحسین دیگران را برانگیزد به جای آن که آن‌ها با دیدن شما سوار بر این وسیله از روی ناامیدی سر خود را تکان دهند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آرش نهندیان فرد

آرش نهندیان فرد، مترجم اخبار دنیای اتومبیل و موتورسیکلت در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۱۷ دیدگاه‌ها

  1. میراندا

    ۴ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    وای خدای من چقدر خنده داره آدم یاد اسب 2 پا میفته
    خخخخخخخخخخخ

  2. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

    ۴ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (6507 ديدگاه)

    درود.

    چه جالبه.

    سرعتش چقدره؟؟؟

    برقیه؟؟؟

    برا من سواله که این وسیله ها چجوری میتونند تعادلشون رو حفظ کنند.؟؟؟

    ((( ایران و المان )))

    1. زیگما

      ۴ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (3058 ديدگاه)

      به وسیله نوعی ژیروسکوپ!!

      1. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

        ۵ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (6507 ديدگاه)

        درود.

        مطمئنی؟؟؟

        ژیروسکوپ چی هست؟؟؟

        ((( ایران و المان )))

        1. امین

          ۵ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (1 ديدگاه)

          ژیروسکوپ رو سنسوری فرض کنید که حرکت خودش در محورهای سه گانه رو تشخیص میده. کلیه وسائل نقلیه با دو چرخ هم محور هم که به نوعی مجبور به حفظ تعادل هستند برقی هستند چون موتورهای برقی تمامی گشتاورشون رو در لحظه میتونند تحویل سیستم حرکتی بدند. قواعد این حفظ تعادل فوق العاده ساده هستند. اگر خواستی از جلو بیفتی برو جلو و اگر به عقب خواستی بیفتی به سمت عقب برو. حرکت این وسایل هم بر همین اصل استواره یعنی شما برای حرکت باید فرمون رو به سمت جلو فشار بدی انگار که میخوای وسیله رو بندازی. و برعکس کاهش سرعت و توقف از طریق به عقب کشیدن فرمون انجام میشه. پیچیدن هم با اختلاف سرعت گردش دو چرخ ممکنه. در کل وسیله با حال و نو آورانه ایست. معروف ترین تولید کننده این وسائل هم همون شرکت آمریکایی SEGWAY هست.
          پیروز باشید

  3. توفیقی

    ۴ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1120 ديدگاه)

    من پیاده رفتن رو به سوار شدن روی این لگنچه ترجیح میدم

  4. علیرضا

    ۴ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    به نظر من یک موتورخارق العاده هست واقعا عالیه.افرین به وسپاو درود بر او.

  5. e.scamp

    ۴ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1948 ديدگاه)

    فکر کنم وسپا جزو 20 موتورسیکلت خاطره انگیز تاریخ باشه تقریبا تو ایران همه دیدنش

  6. محسن.د

    ۴ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1443 ديدگاه)

    خیلی وقتا همین کار آدمو راه میندازه! حداقلش اینه که ایمنی این بیشتر از موتورهای دیگه س!

  7. DAVOOD

    ۵ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (9 ديدگاه)

    با سلام یقین داشته باشیداگه تست تصادف بگیرن ایمنی ش از پرایدخیلی بیشتره

    1. تورج

      ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (1 ديدگاه)

      بنده گان خدایی که ازصبح تاشب درمودردپرایدمیگین.اگه پرایدنبودنصف ماشین سوارها ازلذت ماشین داشتن محروم بودن .دل چه کسی میسوزه که درآمدخیلی ها فقط به حدهمین پرایده.کدوم ایمنی ،درکدام تصادف حماقت انسانی دخیل نبود.خداپدرسایپارو بیامرزه که دل قشرمتوسط وپایین جامعه روشادکرد.اگه ماشین بهتر سراغ داریدده ملیون منتظر جواب شمان.

  8. مهدی62

    ۵ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (131 ديدگاه)

    باز یه طرح جالب دیگه که عیده ی خوبی پشتش بود کی فکرش رو می کرد که با وسپا…؟

  9. masoud v12

    ۵ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (144 ديدگاه)

    هر چی باشه از موتورسیکلت بهتره چون مثل موتورسیکلتش تند نمیره در نتیجه خطرش هم کمتره.

  10. انوش

    ۶ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    میشه لطفا در مورد کمپا نی های مختلف سازندش. یه مقاله بنویسین. .

  11. محمد

    ۱۳ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    یه سری به این روبات ایرانی بزنید. یک روبات تعادلی هست شبیه همین موتور دوچرخ:
    http://www.aparat.com/v/EQZVp

  12. mehdi.esmaili

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اقا با قیمت حدود چهل میلیونی تو بازار ایران بنده ترجیه میدم رو دستام راه برم تا سوار این بشم

    1. bahar

      ۱ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (1 ديدگاه)

      قرار نیست باهمین قیمت وارد بازار ایران بشه سیستم این خودرو های تعادلی خیلی ساده است به راحتی میشه در داخل کشور با هزینه بسیار کمی ساخت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا