چندی پیش کلکسیون جالب و بسیار جذابی از خودروهای فراری و لامبورگینی را خدمت شما عزیزان معرفی کردیم اما هماکنون یک گاراژ دیگر را در کالیفرنیا پیدا کردهایم که به آسانی میتواند از نظر قیمت و انحصاری بودن خودروهای حاضر در آن کلکسیونهای دیگر را پشت سر بگذارد. این کلکسیون منحصربهفرد در تملک یکی از مشهورترین ایرانیهای حاضر در آمریکا یعنی مانی خوشبین و شرکت املاک و مستغلات او یعنی کمپانی خوشبین میباشد.
برخلاف کلکسیونهای دیگر، گاراژ خوشبین پر از هایپرکارهای تک و منحصربهفرد کمپانیهای گوناگون همچون کونیگ زگ، بوگاتی، پاگانی و مک لارن میباشد. ما تلاش کردیم مجموع قدرت این کلکسیون را به دست آوریم اما حساب از دستمان در رفت! زمانی که شما چندین هزار مترمربع ملک و زمین در ۶ ایالت آمریکا داشته باشید جمعآوری چنین کلکسیونی اگر ضروری نباشد قطعاً طبیعی است.
از جمله جدیدترین خودروهای کلکسیون خوشبین میتوان به کونیگ زگ آگرا RS فونیکس اشاره کرد که نسخه سفارشی این هایپرکار میباشد از که عناصر طلای ۲۴ عیار و بدنهای فیبر کربنی سود میبرد. خب این خودرو مشابه همان نمونهای است که سال پیش تصادف کرد.
اگرچه همهی خودروهای حاضر در گاراژ خوشبین ارزش یاد کردن را دارند اما یکی از آنها واقعاً جلبتوجه میکند و آنهم خودرویی نیست جز هرمس پاگانی هوایرا که تنها نمونه از این خودرو در دنیا میباشد. جزئیات این خودرو کاملاً خارقالعاده هستند که از جملهی آنها میتوان به رنگ بدنهی خاص و تکرار نشدنیاش اشاره کرد.
جدای از خودروهای بسیار خاص و رویایی کلکسیون خوشبین، یک مدل ماکت از مک لارن اولتیمیت ویژن گرن توریسمو نیز روی میز فیبر کربنی قرار گرفته است. این مدل ۱ به ۸ از محصول مک لارن ارزش ۷۴۴۰ دلاری داشته و تنها ۳۰ نمونه از آن ساخته شده است. در آینده مک لارن اسپیدتیل، مرسدس-ای ام جی پروجکت وان، مک لارن سنا و پروژه ای مرموز را در کلکسیون خوشبین خواهیم دید…
محمد مهدی
۲۰ شهریور ۱۳۹۷این یارو دقیقاً چند برابر رونالدو سرمایه دارد
Abbas us.c
۲۰ شهریور ۱۳۹۷هیچ برابر
رونالدو 400 میلیون دلار ثروت داره
این آقا 45 میلیون دلار ثروت داره
Hamid...Audi
۲۱ شهریور ۱۳۹۷مانی خوشبین بالای ۴۰۰ میلیون دلار سرمایه داره
محمد
۲۴ اسفند ۱۳۹۷اشتب میکنی ثروتش بیشتر عمو چطور حساب کردی ارزش کلکسیون ماشیتاش از چهل ملیون بیشتر اکثر ماشیناش قیمت چند ملیون دلاری دارن
mahdy
۲۰ شهریور ۱۳۹۷یه بار این سوالو پرسیدم مثل این که کسی کلا کامنتو نخوند یه بار دیگه میپرسم درسته بی ربطه ولی بدجوری مخمو مشغول کرده:
لامبورگینی چرا تقسیم وزن آونتادور اس رو که یک سوپر اسپرت هست و برای رکورد زنی پیست طراحی شده و باید تعادل وزنی خوبی بین دو محور برقرار باشه (تازه موتور وسط هم هست که تقسیم وزن بهتر رو خیلی آسون تر هم میکنه ) 43 به 57 انجام داده که اصلا عدد جالبی نیست میخواستم بپرسم چه حکمتی توشه ؟چطور ماشینی که تقسیم وزنش اصلا خوب نیست میتونه پرفورمنسی تا این حد چشمگیر ارائه بده؟
محمد حسین
۲۰ شهریور ۱۳۹۷حدس میزنم جواب به داون فورسی که روی جلو و عقب ماشین ایجاد میشه ربط داره. احتمالا داون فورس متفاوتی روی هر محور ایجاد میشه
محمد
۲۰ شهریور ۱۳۹۷دوست عزیزمون پایه ای چیزی نمیخواد آخر هفته ها باهاش بره شمال جوج بزنه با نوشابه؟؟؟
.
ولی جداً کلکسیونش هوش از سر آدم میبره
فکر کن کلیدا رو بچینی روی میز
هر روز بینشون ۱۰-۲۰-۳۰-۴۰ کنی که کدومو سوار شی
یا مثلا حس ماشین خاکستری رو داری یا مشکی
.
بازم البته فکر نمیکنم زیاد کاربرد استفاده روزانه داشته باشه براش
واسه همین دوست دارم ببینم “ماشین دم دستی” دوست عزیزمون چیه؟؟؟؟
Ardalan
۲۱ شهریور ۱۳۹۷من پیج اینستاش رو دنبال میکنم اکثرا از رولز رویس فانتوم و مدلای مختلف مکلارن و اخییرا هم با یه 911 پست میذاره
moein
۲۰ شهریور ۱۳۹۷واقعا چند نفر تو این کشور میتونستن به موفقیت های این آدم برسن؟؟؟
لعنت به جبر زمونه که ما رو اینجا انداخت??
بهراد
۲۱ شهریور ۱۳۹۷اگه اینجا بود با قانون منع واردات ماشینای آمریکایی نصف آرزوش بر باد بود
بعدشم که قوانین 2500 سی سی و 40 هزار دلار و بقیه اشعار این آقایون ، تقریبا کلکسیونی نداشت
و وقتیم که شیتیل آقایون رو پرداخت نمی کرد مینداختنش تو هتل پنج ستاره ی اوین پیش بز ووو بقیه دوستان
و جهنم رو تجربه میکرد
Reza
۲۰ شهریور ۱۳۹۷وای خدای من
حاضرم 50 سال از عمرم کم شه ولی تو همچین جایی زندگی کنم.
محمد مهدی
۲۰ شهریور ۱۳۹۷پنجاه سال خیلی خیلی کمه
ایمان
۲۰ شهریور ۱۳۹۷کلکسیونی که یکی از مدل های فراری داخلش نباشه کامل نیست مخصوصاً گوهر ناب فراری ” انزو ”
ولی دمش گرم عجب کلکسیونی داره ????
وحید
۲۰ آبان ۱۳۹۷بااینکه طرفدار لامبورگینی هستم ولی انزو یه چیز دیگس.
NAVID۰۰۹۸
۲۰ شهریور ۱۳۹۷وقتی نام اَفرادی مثل ایشان یا مریم میرزاخانی و هزاران ایرانی موفق به گوشم میخوره ، احساس غرور میکنم و برای مدتی کوتاه هم که شده از فکر نابود شدن ایران توسط یه مشت مسئول بی کفایت مثلاً ایرانی در این سالها میام بیرون .
Ahmad
۲۰ شهریور ۱۳۹۷تا جایی که من یادمه یه 918 و یه آونتادور سوپر ولوچه هم داشت که چند تا فیلم و عکس تو پیجش از اونا هست.
mahdy
۲۰ شهریور ۱۳۹۷شرت آبی اون یارو رو ! خخخخخخخخخخ
خیلی زایس خدایی
من بخوام همچین بزرگانی رو از نزدیک ببینم جز با رسمی ترین لباسم اصن روم نمیشه در مقابلشون حضور پیدا کنم
فک کن با شرت آبی با ویرون و پاگانی و مکی عکس بگیری!!!
نوید جهرمی
۲۲ شهریور ۱۳۹۷تریپ امریکاییاس دیگه. من که اصلا یارو رو جلو ماشینا ندیدم. چطو شرتشو دیدی :)
مهدی
۲۰ شهریور ۱۳۹۷کلکسیونی که توش فراری نباشه باید … توش
ahmad
۲۱ شهریور ۱۳۹۷درسته واقعا فراری بیشترین ارزش رو تو ماشینهای کلکسیونی داره.ولی خب اگه سن این مانی خوسبین یه بیست سالی بیشتر بود یعنی از بیشت سال پیش اقدام به جمع آوری کلکسیون میکرد میتونست هایپرکارهایی سی سال پیش و مثلا لافراری الان رو بدست بیاره.چون فراری الان ماشین های تولید محدود و خاص خودش رو فقط در اختیار مشتریان قدیمی وکسانی که چند تا فراری موجود در کلکسیون دارن قرار میده
مانی
۲۱ شهریور ۱۳۹۷مخلصم
سورنا
۲۱ شهریور ۱۳۹۷همه ماشیناش به کنار اون slr داره به کنار
که من دروغ نگم هر روز عکساشو میبینم ….
چرا انقدر این slr خوبه ؟ طراحیش بعد از این همه سال هنوز انگار به روزه !
amir.h
۲۱ شهریور ۱۳۹۷به نظرم واقعن جای فراری خالیه تو کلکسیونش
یه انزو یه f40 یه لافراری و ….
نمیدونم
ولی بازم خیلی معرکس
فک کن همه رو روشن کنی درجا کار کنن
نوید جهرمی
۲۲ شهریور ۱۳۹۷اگه ایران مونده بود نهایتا بنگاه بساز بنداز مانی و شرکا به جز …. را داشت. اگ میخواست کلکسیون را بندازه هم باید چن تا زمین خواری و پروژه خفن برمیداشت میزد ب جیب.
هر چی میخوام بگیم. اونجا بر اساس لیاقت طرف ب موفقیت، پول، جایگاه، و … میرسه نه با ژن خوب. دقیقا مثل ایران.
Arman Lamborgini
۲۵ شهریور ۱۳۹۷اگه ایران میموند کلکسیونی از پراید های تیون شده داشت