بار دیگر مفتخریم که از یک ایرانی صاحبنام دیگر یاد کنیم ؛ کسی که در بین کارهایش مدل ارزانی دیده نمی شود, برای هر کسی نمی سازد و خاص بودن، بارزترین ویژگی محصولات این کمپانی است. کمپانی که امضایش، فیبر کربن است! پس در هرکجا خودرویی عجیب با ظاهری خاص و پر از قطعات فیبر کربنی دیدید، شک نکنید که ساخته ی کمپانی تیونینگ کوروش منصوری است.
کوروش منصوری متولد ۱۳۳۹ در چالوس، موسس کمپانی MANSORY میباشد . او در سال ۱۹۸۹ کمپانی MPdesign را تاسیس کرد . شرکتی که قطعات تیونینگ دیگر شرکتهای معتبر را تامین میکرد. اما این برای کوروش کافی نبود! او تعریف دیگری از تیونینگ داشت. او می گوید شرکتهای مختلف تیونینگ قطعات مورد نیاز را از شرکتهای مختلف تهیه می کنند و روی خودروها سوار میکنند. اما منصوری قطعات مورد نیاز را طبق سلیقه مشتری خود تولید می کند و تنها قطعه ای که تولید نمی کند لاستیک است .
او سال ۲۰۰۴ اولین محصول کمپانی خود را رونمایی کرد؛ یک آستون مارتین DB9. درست یکسال پس از رونمایی اولین محصول رسمی برند Mansory، دومین فرزند باز هم از آستونمارتین متولد شد اما این بار مدل Vanquish S با یک پوشش مشکی براق به همراه المانهای زرد و طلایی، ترکیبی که میتوان آن را سنت طراحی این شرکت خواند. منصوری پس از دریافت یک سفارش ویژه، نمونه سفید همین خودرو را نیز آماده کرد.
سال ۲۰۰۶ بود که برای اولینبار سراغ بنتلی رفت. مدل کانتیننتال GT. از دور چهره تهاجمیاش، تغییر ماهیت آن را نسبت به نمونه استاندارد نشان میداد. منصوری برای نخستین بار از کیتهای تقویت پیشرانه استفاده کرد، حاصل کار خودرویی با ۵۶۰ اسببخار قدرت شد.
سال ۲۰۰۶، سال پرکاری برای او بود. یک آستونمارتین ونتیج هشت سیلندر به اضافه دو بنتلی کانتیننتال GTC و Spur از کارخانهاش بیرون آمد. آستون را در دو مدل ساخت. یکی زرد و دیگری تمام مشکی. میگویند ایده معلوم بودن کالیپرهای ترمز از پشت رینگ با این خودرو آغاز شده است. او برای بنتلیهای گفته شده برنامه ویژهای ترتیب داد. فضای کابین آنها را تلفیقی از حس و حال کلاسیک و اسپرت در نظر گرفت.
به ۲۰۰۷ که میرسیم، مدل انحصاری با نام Le Mansory به چشم میخورد. او توانست مجوز نامگذاری این خودرو را با تلاش زیاد از آن خودش کند. این خودرو نیز همان بنتلی کانتیننتال GT بود که تا بن دندان آرایش شده بود. سرعت نهایی این خودرو ۳۳۰ کیلومتر در ساعت ثبت شده است
او اولین کسی بود که به سراق تیونینگ بوگاتی ویرون رفت , زیرا کسی تا بحال جرأت آن را نداشته که ادعا کند که میتواند این هیولای ۱۰۰۱ اسبی را وحشیتر کند ولی منصوری این کار را کرد و به نظر خود کوروش منصوری , این بهترین اثر خلق شده توسط کمپانی منصوری است.همچنین در تهران خودمان یک دستگاه پورشه پانامرا و یک پورشه کاین ساخته ی کمپانی منصوری تردد میکند. یکی از سیاست ها جالب منصوری این است که نام مشتریان و قیمت محصولاتش محفوظ است و این باعث شده تا هر نوع مشتری با هر سمت و پیشه ای را به سوی خود جلب کند !
از تیونینگهای دیگر او میتوان به benz SLS AMG , porsche panamera , grandtourismo اشاره کرد . همچنین در نمایشگاه ۲۰۱۲ ژنو کمپانی منصوری با ارائه ی لامبورگینی آونتادور عنوان بهترین تیونر را کسب کرد.
کوروش منصوری چندی پیش در آبان ماه ۱۳۹۰ برای سخنرانی در هفتمین همایش موتور های درون سوز به تهران آمد و بلافاصله تهران را به مقصد دوبی برای عرضه ی ۴ محصول در نمایشگاه بین المللی دوبی ترک کرد. او همچنین در تلاش است که نمایندگی منصوری را در تهران بنا کند و با توجه به اینکه دو برادر آقای منصوری ساکن تهران هستند , بر آن می افزاید.
اسم کوروش واقعا برازنده این اقاس.هنوزم باورم نمیشه که خودروهایی که سنگشونو به سینه میزنه تیون شده این اقاس …کوروش یه افتخار ایرانی … باور کنید که ما ام میتونیم خودروهای حیرت انگیزی تولید کنیم فقط به چند اقا به اسم کوروش و رستم و سهراب و ارش کمان گیر و … نیاز داریم !!!
حرفمو کامل کنم که دوستان عزیز عیب بی مورد نگیرید زمانی افرادی مثل منصوری و … میان توی کشورشون که جا واسه پیشرفت داشته باشن و… بقیش دیگه نیمگم که خودتون بهتر میدونید چون سانسور میشه
چی میشد بجای اینکه به کشورهای خارجی خدمت کنه بجاش میومد و به این (فرقون سازای) ما یادشون میداد که چی بسازند یا اصلا یک سوپر اسپرت برای بالا بردن نام ایران و ایرانی میساخت که بازم همه اینا برمیگرده به سیاست که خودشون نمیخوان. ولی باز مایه افتخار ماست (کوروش هرگز نخواب)
دوست عزیز من شخصی و میشناسم طراح خودرو هست برای سایپا و ایران خودرو طرح فرستاد . جفت کارخونه ها بدون اینکه در پاکت و باز کنن پسش فرتادن خدمت این بزرگمرد به ایران هیچ استقبالی ازش نمیشد
من یکی از اون ادمام که یک طرح جالب دارم به پارس خودرو ولی بخاطر همچین چیزایی میترسم در جواب اقا محمد بگم حرفت کاملا درسته ولی کاش میشد خودش یک شرکت خودرو سازی داخل ایران تاسیس میکرد و سوپر اسپرت میساخت.
راست میگه.بدون اینکه نگاه کنن و توانایی های هم وطناشونو به معرض نمایش بزارن فقط فکر پول در اوردن واسه جیب خودشونن.من و تو امثال ما هیچیم.به قول معروف پنیر.
اگر آقای منصوری بیاد ایران یه مراسم میگیرن(از این مراسم هایی که مسئولین مهترم برای استراحت میرن چرت میزنن)با چند تا لوح تقدیر و چند تا صلوات برش میگردونن جایی که بوده. به نظر من ایران نیاد به نفع خودشه.چون اینجا تا نمیره(دور از جون)برای ایرانی های مرده پرست عزیز نمیشه. همین که اسمش برای ایران باشه کافیه.
خواهش میکنم انقد پراید پراید نکنید ، گور بابای پراید که انداختن به جون ما ایرانی ها … پراید پست ترین نوع خودرو در جهان هست ، مخصوصا کشور آمریکا. خـــ.. بر سر […] بی لیاقتمون کنن که جز پول و پارتی بازی هیچی رو نمیشناسن.
جای تحسین دارن و اینکه چرا از علم و توانایشون واسه کشور ایران استفاده نمیکنن جای سوال داره خودرو های ساخت داخل فقط و فقط فرقون هستن! اونم با این قیمت گزاف که به جرات میگم سه تا چهار برابر ارزش ماشین هست! به امید معجزه تو این صنعت!!
ایرانیه و اومده تیون هاش رو با مدل معرفی میکنه!! این که دیگه ارزش نداره اگه دینش رو حفظ میکرد واسه من که با ارزش تر از اونی بود که بنویسند:کوروش منصوری تکخال تیونینگ دنیا (من این رو با این اندیشه که مدل ها رو خود تیون کننده ها میارن نوشتم و اگر هم خود نمایشگاه اورده هیچی دیگه دست کوروش منصوری درد نکنه)
شما از کجا میونی دینش رو حفظ نکرده؟ چرا بیخود قضاوت میکنی؟ لابد اونهایی که با ساخت ارابه مرگ (پراید) سال 25000 نفر از ملت مسلمان و انقلابی ایران رو به کشتن میدهند حسابی دینشان را حفظ کرده اند. التماس دعا برادر محمد!
محمد دوست عزیز…وقتی یه خودرو ساز میخواد یه ماشین بزنه همیشه بهترین ها رو انتخاب میکنه و سعی میکنه از بهترین روش ها استفاده میکنه ولی وقتی کوروش منصوری همون ماشینارو ور میداره به شکلی کاملا تغییر میده و از روز اولشم خیلی بهتر میکنه یعنی بکلی یه تیون اساسی میکنه که حتی مغرور ترین ادمایی میان جلوی این ماشینا حیرت زده میشن ..این یعنی کارش از اون خودرو ساز خیلی سرتر بوده….(شما به عکسایی که پدال جون گذاشته نگاه کن و ببین چه فرق اساسی با مدل استوک همین خودرو ها هست متوجه میشی چی میگم) درزم کسی که کاری میکنه تو هر جای دنیا که باشه تو هر مذهبی باشه وقتی به هم نوعش خدمت کنه ارزش خاص دیگه ی داره…شما به خودروسازی ما نگاه کن که ماشین میزنه یه عده بی سرپرست بشن یا یه عده از نون خوردن میوفتن به نظرت اینها که این ارابه های مرگ و میسازن میشه گفت دینشونو نگه داشتن ؟(فکر کن و واقعیت رو ببین بعد حرف بزن دوست عزیز)
سلام MATIN اینیکه خدمت میکنه دستش درد نکنه ولی بهتر بود بیاد ایران و کمک کنه که ارابه های مرگ ساخته نشن اگه قرار باشه که اربه های مرگ ساخته نشن باید هرکی حرفه ای داره تو کشور خودش خرج کنه کسایی که ارابه ها رو میسازن اگه صنعت ایران قوی تر بود و تحریم نبود و هر ایرانی به کشور خودش خدمت میکرد دیگه نمیساختن (واقعیت این نیست؟)
حرفت درست …ولی بیاد ایران که چی بشه یه ماشین بزنه که کسی دیگه از ایران خودرو سایپا ماشین نمیگیره و این دلیلی میشه با یه حادثه راهی بهشتش کنن و اگر قرار بود ایران خودرو و سایپا از این اقا طرح بگیرن از طراحان داخلی که واقعا مرکه هستن طرح میگرفتن… شرکتای داخلی همه رابطه بازی شده چرا الان فکر تعداد تولید بالا و گرون کردن ماشینها هستن حتی خودروهای ملی و بومی ؟ به نظرت این منافع طلبی نیست ؟ به نظرت کسی به فکر کیفیت تو این شرکتا ؟ واقعیت فرا تر از ایناس دوست عزیز
کوروش!!! این یکیه خدا میدونه چتد تا ایرونی تو خارج از کشور هست ک تمام دنیا بهشون افتخار میکنه من ک چند تا شون رو میشناسم بهتون معرفی میکنم ولی شما ها خودتون بهتر از من اونارو میشناسین البته یک عدا از این ها در ایرانن ۱کوروش منصورى ۲بیژن پاکزاد ۳دکتر کوروش صالحی […] ۴شهرام جزایری مخ و نخبه اقتصاد ک ایشون هم در زنداد ب سر میبرن بقیه رو حظور ذهن ندارم تو هارد اکسترنالم هست ک دست دوستمه اما سمت هاشون رو میدونم چند تا از مدیران یاهو و گوگل چند تا ملکه زیبایی چند نفر هم مدیران شرکت ناسا و… ب هرحال ب قول زد بازی (ماها ایرانییم)
محمد جان شما افتخار آفرینی و نام آوری این بابارو ول کردی گیر دادی به مدلی که تو ژنو واسه همه ی برند ها میزارن؟! حیف که یه سری چیزارو نمیشه انجا گفت … ولی یه سوال: آقا کوروش بی دین و آقا بیژن کافرو آقا نادر مرتد تونستن شوکت ایرانو حفظ کنن , شما چطور؟؟؟
سلام فرید ملک شوکت ایران با حفظ اسلام و اسلامی بودن خیلی بیشتر میشه تا با چند تا تیون در ضمن افتخار افرینی اصلی این هست که بیاد ایران و تو تحریم واسه کشور خودش خدمت کنه نه این که بره تو خارجه شهرت پیدا کنه الان واسه کشورمون چه خیری داره درسته تو اونجا پیشرفتش خیلی بیشتر میشه ولی اگه اینطوری بود همه دانشمند ها هم میرفتند خارج و ترور هم نمیشدند و موقعیت خیلی بهتری هم پیدا میکردند
محمد دین اسلام مقدس و با ارزش ولی من میگم کسی ماشینی میزنه که میدونه کشته میده و خیلیارو بدبخت میکنه میتونی بگی دینشو حفظ کرده .اقا اصلا دینشو حفظ کرده .. این انسانیت که میدونن دارن ماشینی دست مردم میدن که به کشتنشون میده ؟
بابا بچه پولدار بوده دیگه………!میگین نه!؟ خوب بگین نه ولی بوده دیگه رفته خارج درس خونده. اصلا میگیم درسو بورسیه گرفته رفته کارشو با کدوم پول شروع کرده بچه پولدار بوده دیگه……! ولی بازم دمش گرم
آقا یادم رفت اینم میخواستم بگم بابا باهاشون یه مصاحبه بکنین دیگه…دل ما رو نشکنین دیگه…..حالا دسترسی بهشون ندارین از طریق اینترنتی مینترنتی. بابا یه کوروش منصوری بیشتر نداریم که !!!؟؟؟؟
آقا محمد اینجا خدروسازی مافیای خودشو داره و به کسی اجازه نمی ده که تو این کار بیاد . باورت نمیشه ؟ برو ببین تا حالا چن نفر طرحها و ابتکاراشونو به ایران خودرو و سایپا دادنو اونام ردش کردن
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!واقعا ما چطوری از این سرمایه های عظیم استفاده می کنیم؟؟؟بهترین تیونر دنیا ایرانیه ولی مردم ما چه ماشینایی سوار میشند و سالیانه چندین هزار نفر جان خود را از دست میدهند.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
هر کس به فکر خودشه و این اصلا اشکالی نداره ایشان هم اونجا هم موفقتر هستن و هم … چرا بیاد ایران ؟؟ مگه چند نفر تو 80 میلیون هست که حاضر باشه واسه تیون ماشینش پول بده چونه نزنه دست و دلشم نلرزه !!!
MATIN
۲۷ خرداد ۱۳۹۱اسم کوروش واقعا برازنده این اقاس.هنوزم باورم نمیشه که خودروهایی که سنگشونو به سینه میزنه تیون شده این اقاس …کوروش یه افتخار ایرانی … باور کنید که ما ام میتونیم خودروهای حیرت انگیزی تولید کنیم فقط به چند اقا به اسم کوروش و رستم و سهراب و ارش کمان گیر و … نیاز داریم !!!
سهیل 561
۲۸ خرداد ۱۳۹۱خوب شد تو ایران نیست وگرنه جای پیشرفتی براش نبود
بیچاره میخواست بیاد پراید و سمند ایران و تیونینگ کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من که میگم تو ایران بودن عمر رو هدر دادنه
90 نخبه کشور همشون رفتن خارج کشور چه اروپا چه کانادا…
واسه ادمای متفکر جایی نیست اینجا باید […]
سهیل 561
۲۸ خرداد ۱۳۹۱حرفمو کامل کنم که دوستان عزیز عیب بی مورد نگیرید
زمانی افرادی مثل منصوری و … میان توی کشورشون که جا واسه پیشرفت داشته باشن و…
بقیش دیگه نیمگم که خودتون بهتر میدونید چون سانسور میشه
سعید
۶ فروردین ۱۳۹۴دمش گرم
محمدعلی
۲۷ خرداد ۱۳۹۱داش کوروش دمت گرم
galardo
۲۸ خرداد ۱۳۹۱آفرین برآقاى منصورى. آدمو به وجد میاره!
شیطونه میگه (امروز که نمیشه )فردا برم یه شرکت تیونینگ بزنم!
Masston
۲۸ خرداد ۱۳۹۱افتخار ایران!!
امید
۲۸ خرداد ۱۳۹۱چی میشد بجای اینکه به کشورهای خارجی خدمت کنه بجاش میومد و به این (فرقون سازای) ما یادشون میداد که چی بسازند یا اصلا یک سوپر اسپرت برای بالا بردن نام ایران و ایرانی میساخت که بازم همه اینا برمیگرده به سیاست که خودشون نمیخوان.
ولی باز مایه افتخار ماست (کوروش هرگز نخواب)
رضا
۲۸ خرداد ۱۳۹۱دوست عزیز من شخصی و میشناسم طراح خودرو هست
برای سایپا و ایران خودرو طرح فرستاد . جفت کارخونه ها بدون اینکه در پاکت و باز کنن پسش فرتادن
خدمت این بزرگمرد به ایران هیچ استقبالی ازش نمیشد
امید
۲۹ خرداد ۱۳۹۱من یکی از اون ادمام که یک طرح جالب دارم به پارس خودرو ولی بخاطر همچین چیزایی میترسم
در جواب اقا محمد بگم حرفت کاملا درسته ولی کاش میشد خودش یک شرکت خودرو سازی داخل ایران تاسیس میکرد و سوپر اسپرت میساخت.
حنانه
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳راست میگه.بدون اینکه نگاه کنن و توانایی های هم وطناشونو به معرض نمایش بزارن فقط فکر پول در اوردن واسه جیب خودشونن.من و تو امثال ما هیچیم.به قول معروف پنیر.
محمد سیار
۲۸ خرداد ۱۳۹۱اگر آقای منصوری بیاد ایران یه مراسم میگیرن(از این مراسم هایی که مسئولین مهترم برای استراحت میرن چرت میزنن)با چند تا لوح تقدیر و چند تا صلوات برش میگردونن جایی که بوده.
به نظر من ایران نیاد به نفع خودشه.چون اینجا تا نمیره(دور از جون)برای ایرانی های مرده پرست عزیز نمیشه.
همین که اسمش برای ایران باشه کافیه.
احسان
۲۸ خرداد ۱۳۹۱ای کاش منصوری پراید رو هم تیونینگ میکرد، مگه ما که پراید داریم دل نداریم؟
محمـــــداینا
۱۹ آذر ۱۳۹۱خواهش میکنم انقد پراید پراید نکنید ، گور بابای پراید که انداختن به جون ما ایرانی ها …
پراید پست ترین نوع خودرو در جهان هست ، مخصوصا کشور آمریکا.
خـــ.. بر سر […] بی لیاقتمون کنن که جز پول و پارتی بازی هیچی رو نمیشناسن.
علي
۲۸ خرداد ۱۳۹۱ماشاالله کوروش.
واقعآ ایرانو ایرانیو و اسم کوروش بزرگو سربلند میکنی.
تورج
۲۸ خرداد ۱۳۹۱آقا دمش گرم!ولی بیاد ایران پورشه بدون تیونینگ قیمت بگیره بعد جرات کرد یه رینگ براش عوض کنه!
هاشم
۲۸ خرداد ۱۳۹۱جای تحسین دارن و اینکه چرا از علم و توانایشون واسه کشور ایران استفاده نمیکنن جای سوال داره
خودرو های ساخت داخل فقط و فقط فرقون هستن!
اونم با این قیمت گزاف که به جرات میگم سه تا چهار برابر ارزش ماشین هست!
به امید معجزه تو این صنعت!!
مهدی
۲۸ خرداد ۱۳۹۱خیلی قبولش دارم … مخصوصا تیون آوانتادورشو
ولی اگه فیبر کربن رو از این تیونر بگیری هیچ کاری دیگه نمیتونه بکنه
خییییییلی از فیبر کربن استفاده میکنه
محمد
۲۸ خرداد ۱۳۹۱ایرانیه و اومده تیون هاش رو با مدل معرفی میکنه!!
این که دیگه ارزش نداره اگه دینش رو حفظ میکرد واسه من که با ارزش تر از اونی بود که بنویسند:کوروش منصوری تکخال تیونینگ دنیا
(من این رو با این اندیشه که مدل ها رو خود تیون کننده ها میارن نوشتم و اگر هم خود نمایشگاه اورده هیچی دیگه دست کوروش منصوری درد نکنه)
شهرزاد
۲۹ خرداد ۱۳۹۱شما از کجا میونی دینش رو حفظ نکرده؟ چرا بیخود قضاوت میکنی؟ لابد اونهایی که با ساخت ارابه مرگ (پراید) سال 25000 نفر از ملت مسلمان و انقلابی ایران رو به کشتن میدهند حسابی دینشان را حفظ کرده اند. التماس دعا برادر محمد!
رویا
۲۸ خرداد ۱۳۹۱بانظر تورج کاملاً موافقم
MATIN
۲۸ خرداد ۱۳۹۱محمد دوست عزیز…وقتی یه خودرو ساز میخواد یه ماشین بزنه همیشه بهترین ها رو انتخاب میکنه و سعی میکنه از بهترین روش ها استفاده میکنه ولی وقتی کوروش منصوری همون ماشینارو ور میداره به شکلی کاملا تغییر میده و از روز اولشم خیلی بهتر میکنه یعنی بکلی یه تیون اساسی میکنه که حتی مغرور ترین ادمایی میان جلوی این ماشینا حیرت زده میشن ..این یعنی کارش از اون خودرو ساز خیلی سرتر بوده….(شما به عکسایی که پدال جون گذاشته نگاه کن و ببین چه فرق اساسی با مدل استوک همین خودرو ها هست متوجه میشی چی میگم) درزم کسی که کاری میکنه تو هر جای دنیا که باشه تو هر مذهبی باشه وقتی به هم نوعش خدمت کنه ارزش خاص دیگه ی داره…شما به خودروسازی ما نگاه کن که ماشین میزنه یه عده بی سرپرست بشن یا یه عده از نون خوردن میوفتن به نظرت اینها که این ارابه های مرگ و میسازن میشه گفت دینشونو نگه داشتن ؟(فکر کن و واقعیت رو ببین بعد حرف بزن دوست عزیز)
محمد
۳۰ خرداد ۱۳۹۱سلام MATIN
اینیکه خدمت میکنه دستش درد نکنه ولی بهتر بود بیاد ایران و کمک کنه که ارابه های مرگ ساخته نشن
اگه قرار باشه که اربه های مرگ ساخته نشن باید هرکی حرفه ای داره تو کشور خودش خرج کنه
کسایی که ارابه ها رو میسازن اگه صنعت ایران قوی تر بود و تحریم نبود و هر ایرانی به کشور خودش خدمت میکرد دیگه نمیساختن (واقعیت این نیست؟)
MATIN
۳۰ خرداد ۱۳۹۱حرفت درست …ولی بیاد ایران که چی بشه یه ماشین بزنه که کسی دیگه از ایران خودرو سایپا ماشین نمیگیره و این دلیلی میشه با یه حادثه راهی بهشتش کنن و اگر قرار بود ایران خودرو و سایپا از این اقا طرح بگیرن از طراحان داخلی که واقعا مرکه هستن طرح میگرفتن…
شرکتای داخلی همه رابطه بازی شده چرا الان فکر تعداد تولید بالا و گرون کردن ماشینها هستن حتی خودروهای ملی و بومی ؟ به نظرت این منافع طلبی نیست ؟ به نظرت کسی به فکر کیفیت تو این شرکتا ؟
واقعیت فرا تر از ایناس دوست عزیز
Sezare_bozorg74
۲۹ خرداد ۱۳۹۱کوروش!!!
این یکیه خدا میدونه چتد تا ایرونی تو خارج از کشور هست ک تمام دنیا بهشون افتخار میکنه من ک چند تا شون رو میشناسم بهتون معرفی میکنم ولی شما ها خودتون بهتر از من اونارو میشناسین البته یک عدا از این ها در ایرانن
۱کوروش منصورى
۲بیژن پاکزاد
۳دکتر کوروش صالحی […]
۴شهرام جزایری مخ و نخبه اقتصاد ک ایشون هم در زنداد ب سر میبرن
بقیه رو حظور ذهن ندارم تو هارد اکسترنالم هست ک دست دوستمه اما سمت هاشون رو میدونم
چند تا از مدیران یاهو و گوگل چند تا ملکه زیبایی
چند نفر هم مدیران شرکت ناسا و…
ب هرحال ب قول زد بازی (ماها ایرانییم)
alireza
۲۹ خرداد ۱۳۹۱تنها آرزوم اینه که یه روزی منم بتونم کنار ایشون و دیگر تیونر ها کار کنم برای ایشون هم با این همه موفقیت باز هم آرزوی موفقیت میکنم :-D
فرید ملک
۲۹ خرداد ۱۳۹۱محمد جان شما افتخار آفرینی و نام آوری این بابارو ول کردی گیر دادی به مدلی که تو ژنو واسه همه ی برند ها میزارن؟!
حیف که یه سری چیزارو نمیشه انجا گفت … ولی یه سوال:
آقا کوروش بی دین و آقا بیژن کافرو آقا نادر مرتد تونستن شوکت ایرانو حفظ کنن , شما چطور؟؟؟
محمد
۳۰ خرداد ۱۳۹۱سلام فرید ملک
شوکت ایران با حفظ اسلام و اسلامی بودن خیلی بیشتر میشه تا با چند تا تیون
در ضمن افتخار افرینی اصلی این هست که بیاد ایران و تو تحریم واسه کشور خودش خدمت کنه نه این که بره تو خارجه شهرت پیدا کنه الان واسه کشورمون چه خیری داره
درسته تو اونجا پیشرفتش خیلی بیشتر میشه ولی اگه اینطوری بود همه دانشمند ها هم میرفتند خارج و ترور هم نمیشدند و موقعیت خیلی بهتری هم پیدا میکردند
MATIN
۳۰ خرداد ۱۳۹۱محمد دین اسلام مقدس و با ارزش ولی من میگم کسی ماشینی میزنه که میدونه کشته میده و خیلیارو بدبخت میکنه میتونی بگی دینشو حفظ کرده .اقا اصلا دینشو حفظ کرده .. این انسانیت که میدونن دارن ماشینی دست مردم میدن که به کشتنشون میده ؟
امير
۳۰ خرداد ۱۳۹۱آب در کوزه ما گرد جهان میگردی
خداییش ما قدر امثال کوروش خان رو نمیدونیم باید نحوه احسن باد ازشون استفاده کنیم…
همسایه
۳۰ خرداد ۱۳۹۱حالا اگه شماها نباشین دلمونو به چی خوش کنیم؟ ایشاالله همیشه خوش باشی… افتخار ایراااانی
فردین
۳۱ خرداد ۱۳۹۱بابا بچه پولدار بوده دیگه………!میگین نه!؟ خوب بگین نه ولی بوده دیگه رفته خارج درس خونده. اصلا میگیم درسو بورسیه گرفته رفته کارشو با کدوم پول شروع کرده بچه پولدار بوده دیگه……! ولی بازم دمش گرم
فردین
۳۱ خرداد ۱۳۹۱آقا یادم رفت اینم میخواستم بگم بابا باهاشون یه مصاحبه بکنین دیگه…دل ما رو نشکنین دیگه…..حالا دسترسی بهشون ندارین از طریق اینترنتی مینترنتی. بابا یه کوروش منصوری بیشتر نداریم که !!!؟؟؟؟
بابك
۳۱ خرداد ۱۳۹۱اقا تو ایران مردم پراید؟سمند؟405؟ هه هه زانتیا؟؟؟؟؟سوار میشن بیای ایران چی تیون کنی؟؟؟؟؟؟؟
بابك
۳۱ خرداد ۱۳۹۱اما باز دلگرمیه .بیام دستیارت بشم؟؟؟؟؟مردم استعدادم تلف شد
دانیال
۳۱ خرداد ۱۳۹۱ارادت خاصی به کورش خان دارم کاراش واقعا عالیه . یه مژده بهتون میدم چند وقت دیگه یه سوپر اسپرت ساخت شرکت خودش میاد بیرون واقعا غوغاست
فرید ملک
۲ تیر ۱۳۹۱آقا محمد
اینجا خدروسازی مافیای خودشو داره و به کسی اجازه نمی ده که تو این کار بیاد . باورت نمیشه ؟ برو ببین تا حالا چن نفر طرحها و ابتکاراشونو به ایران خودرو و سایپا دادنو اونام ردش کردن
amir
۲ تیر ۱۳۹۱!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!واقعا ما چطوری از این سرمایه های عظیم استفاده می کنیم؟؟؟بهترین تیونر دنیا ایرانیه ولی مردم ما چه ماشینایی سوار میشند و سالیانه چندین هزار نفر جان خود را از دست میدهند.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
peiman09
۱۱ تیر ۱۳۹۱هر کس به فکر خودشه و این اصلا اشکالی نداره ایشان هم اونجا هم موفقتر هستن و هم … چرا بیاد ایران ؟؟ مگه چند نفر تو 80 میلیون هست که حاضر باشه واسه تیون ماشینش پول بده چونه نزنه دست و دلشم نلرزه !!!
persian
۲۱ تیر ۱۳۹۱با ارزوی موفقیت برای هموطن دوست داشتنی مون که افتخار ما ایرانی هاست
هژير
۲۳ تیر ۱۳۹۱ایولزجگع
ارش
۲۹ تیر ۱۳۹۱احسنت به ایرانیان افتخارآفرین ازجمله کوروش منصوری و نادر فقیه زاده
بابک
۳۰ تیر ۱۳۹۱تاوقتی صنعت خودروسازی ایران دست دولت کریمه هست وضع همینه.
جایی برای امثال کورش و فربد و غیره…..نیست.