تجربهی خرید مشتریان در حال تغییر است زیرا فروشگاههای تجاری به سرعت جای فروشگاههای سنتی را گرفتهاند. برخی خودروسازان همچون پولستار در حال تغییر کامل فرایند خرید خودرو بوده و هماکنون یک لاستیک ساز مشهور میخواهد روش خرید لاستیکها را نیز بهطور کلی دستخوش تغییر کند.
برنامهی Roll by Goodyear تلاش دارد عذاب نشستن در اتاق انتظار لاستیکفروشها برای تعویض آنها را از بین ببرد. این شرکت در حال ارائهی روشهای جایگزین است که همهی آنها برای رفاه حال مشتریان تدارک دیده شدهاند.
اگر مشتریان انتخابهای زیادی داشته باشند هرگز نیازمند مراجعه به لاستیکفروشها نخواهند بود. آنها میتوانند لاستیکهای موردنظر خود را بهصورت آنلاین انتخاب کرده و یا یکبار به فروشگاه مراجعه نمایند و سپس خودرو را به مسئول مربوطه دهند و آنجا را ترک کنند. یا هم میتوانند گزینهی مراجعهی ون نصب لاستیک متحرک را انتخاب کنند که در آن کارمندان گوودیر به محل زندگی مشتری مراجعه کرده و لاستیکها را عوض میکنند.
همچنین فروشگاههای Roll by Goodyear در مکانهایی افتتاح شدهاند که شاید مشتریان واقعاً خواهان بازدید از آنها باشند؛ بنابراین حتی اگر آنها به داخل فروشگاه بروند وقتشان را تلف نخواهند کرد.
فرد توماس مدیر خردهفروشیهای گوودیر میگوید:
برنامهی Roll by Goodyear خرید لاستیک را آسانتر کرده است. مشتریان میتوانند انتخاب کنند کی، کجا و چگونه لاستیکهای خود را تعویض کنند و در همین اثنا کل فرایند را زیر نظر داشته باشند. گوودیر در حال حذف زمان انتظار و رفتوآمد مشتریان به فروشگاههاست.
این برنامهی آزمایشی فعلاً در واشنگتن اجرا شده است، جایی که برخی از ثروتمندترین و البته پرمشغلهترین مشتریان حضور دارند. چهار شوروم اول این شرکت در مکانهای پربازدید فروشگاهی تأسیس شدهاند. قطعاً این برنامه در صورت موفقیت گسترش خواهد یافت.
(Ali (Chevy nova
۱ آبان ۱۳۹۷از شرکتهاى کار درست تو صنعت لاستىک گوودیر هستش
هژبر
۲ آبان ۱۳۹۷با سلام
حالا شد ی چیزی {احترام ب مشتری}