نسل جدید هوندا سیویک تایپ R به میزان قابلتوجهی گرانتر از نسل قبلی خواهد بود زیرا سازندهٔ ژاپنی قیمت پایهٔ این ماشین را ۴۳,۹۹۰ دلار اعلام کرده است که بیش از ۵ هزار دلار از تایپ R قبلی بیشتر است. البته نسل جدید این هاچبک داغ ژاپنی ارتقاءهای زیادی را در قسمتهای مختلفی مثل پیشرانه تجربه کرده است که حالا ۳۱۵ اسب بخار قدرت و ۴۲۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. این اعداد ۱۰ اسب بخار و ۲۰ نیوتن متر نسبت به قبل بیشتر شدهاند.
هوندا همچنین افزوده است که به لطف افزایش جریان هوای ورودی، سیستم اگزوز کارآمدتر و توربوشارژری که در محدودهٔ بیشتری از دور موتور کار میکند، نیروی تولیدی پیشرانه حالا روی جاده مؤثرتر خواهد بود. البته به نظر میرسد این موضوع کمی روی مصرف سوخت تأثیر گذاشته است زیرا تایپ R جدید در هر صد کیلومتر در شهر ۱۰.۷ لیتر، در بزرگراه ۸.۴ لیتر و بهصورت ترکیبی ۹.۸ لیتر بنزین مصرف میکند درحالیکه مصرف سوخت ترکیبی نسل قبلی ۹.۴ لیتر در هر صد کیلومتر بود.
البته بعید به نظر میرسد که این افزایش جزئی برای خریداران اهمیت داشته باشد زیرا از سوی دیگر، هندلینگ تایپ R جدید بسیار بهتر از قبل شده است. این مهم به لطف افزایش فاصلهٔ محوری حاصل شده که سواری نرمتر و پایداری بیشتری را در سرعتهای بالا فراهم میکند. این خودرو همچنین با افزایش فاصلهٔ عرضی چرخها و بازتنظیم تعلیق، حس فرمان بهتری خواهد داشت. در همین حال، بوسترهای ترمز از نو تنظیم شدهاند و کالیپرها برای کاهش وزن غیر فنر سوار تغییر کردهاند. خنککنندهٔ سیستم ترمز هم بهبود پیدا کرده است تا عملکرد آنها برای مدت طولانیتری حفظ شود.
حامد
۶ آبان ۱۴۰۱#برای_حسرت_داشتن_ماشین_خوب
Mustang shelby gt 350
۶ آبان ۱۴۰۱از اون حرف های حقی که منجر به پرت کرد خود از ساختمان و خودکشی میشود
#برای_پراید_های_اجباری
کیان
۶ آبان ۱۴۰۱این ماشین علاوه بر پرفورمنس خوبش و … در مقام مهمتر کاریزما و هویتی داره ک از بعد از چندین سال داره اونو با خودش یدک میکشه ک این باعث میشه خریدار و سمت خودش بکشه و از اون طرف هم خریدار حس بهتری داره قطعا موقع خریدش در قبال پولی ک داره پرداخت میکنه.
میلاد زد ام
۶ آبان ۱۴۰۱واقعا ماشین خوبیه
الان باید هیوندای دست به کار بشه یه نسخه داغ تر و قوی تر از i30 N یا النترا بده بیرون .
با این کارش میتونه مچ رقیباشو بخوابنه
فعلا باید منتظر دست پخت مهندسی بخش N باشیم .
OM.01
۶ آبان ۱۴۰۱میلاد زد ام.
بیشتر پست هارو باز میکنم با کامنت شما و دوستان شما مواجه میشوم که با توجه به نوشتارشون احتمالا برای خودته. کاری ندارم به علاقت و دیدگاهت اما…
اما امیدوارم دلایل قانع کننده ای برای دوست داشتن یه چیز داشته باشی. “قانع کننده…”
میلاد زد ام
۶ آبان ۱۴۰۱کره ای دوس دارم چون از بچگی با ماشین کره ای بزرگ شدم .
میلاد زد ام
۶ آبان ۱۴۰۱در ضمن من اکانت دیگه ندارم
همین یه دونه میلاد زد ام هستش
محسن
۶ آبان ۱۴۰۱یه موتور ساخت ژاپن می ارزه به کل صنعت خودروسازی کره(سلطان یاتاقان و فراخوان و…)
NAVID۰۰۹۸
۶ آبان ۱۴۰۱بخش N چیه !
اسببخارهای فیک که در اسم مثلاً ۳۰۰ اسببخار داره ولی در عمل اندازه آریزو 6 هم نیست 😂🍬🍼🥖!
همون بخش رشوه دادن به رسانهها و خبرنگاران هست یا بخش شیرینیپزی کرهمربا اصغر آقا !
خودروهای اصیل عنصر دارند ، شیرابه دارند ، فیک نیستند !
در ضمن گفتی که از بچگی با خودروهای کرهای بزرگ شدی ! عمو جون ، اکثر ایرانیها با پراید بزرگ شدن ، شما پراید را با چی مقایسه میکنی ، همون پراید هم اول برای آمریکا بوده و بعدش ژاپن گرفتنش و بعد تفالههاشون را مینداختند به کره و کره هم دادش به ما که شد کود !
اون کرهای که میگی از بچگی باهاش بزرگ شدی در اصل شیرابهاَش برای میتسوبیشی بوده ، سرت کلاه گذاشتن گول خوردی 😂👋🏻!
قاطر فروش
۶ آبان ۱۴۰۱دوو بد بود
میدونم برا Gm هست ولی کره ای بود
ریو بد بود آوانته ورونا چطور؟
NAVID۰۰۹۸
۶ آبان ۱۴۰۱نه اتفاقاً هم با دوو موافق هستم و هم با آوانته و ورنا ، مشکل چیزیست به نام فنهای کرهای که اگر وِلِشان کنی عروسکفرنگیهاشون را با شاتل فضایی ناسا هم مقایسه میکنند و در آخر حُکم برنده هم میدهند به خودشان 😂 !
حسین
۸ آبان ۱۴۰۱اقا نوید
با کامنت نابت
روزم رو ساختی
مخصوصا اینجا
(تفاله هاشون رو مینداختند به کره و کره هم دادش به ما که شد کود )
حق و سم و اسید یه جا
👌👌
🤣🖤
فرامرز
۶ آبان ۱۴۰۱دوسش دارم 😍😍
jaghori
۶ آبان ۱۴۰۱ماشین جوونا…
❤BMW❤
۶ آبان ۱۴۰۱خیلی خوشگله لامصب
AMANTE
۶ آبان ۱۴۰۱از نظر عملکردی همیشه عالی بوده و رقیب جدی برای Golf R با قیمت پایین تر بود ولی نسل جدید وارد محدوده ی قیمتی Golf R شده و شاید با دیفرانسیل جلو بودن اش و گیربکس دستی عملکرد اش کمی نسبت به Golf R پایین تر باشه.
البته هوندا استاد دیفرانسیل جلو هاست و نسل قبلی عملکرد شاهکاری داشت و باید دید نسل جدید چیکار میکنه.
Amin
۶ آبان ۱۴۰۱توی پیست همیشه سریع تر بوده و ماشین مقرون به صرفه تری هست از نظر هزینه ی نگهداری
meysam
۶ آبان ۱۴۰۱سیویک تایپ R
میتسوبیشی لنسر اوولوشن
سوبارو ایمپرزا WRX
سه اسطوره سامورایی
شوربختانه یکیش که رفت
یکیش حالش خوب نیست
فقط سیویک داره آبروداری میکنه
کیان
۶ آبان ۱۴۰۱فراموش نکن هیولایی به اسم کرولا gr اومده، بسیار قوی و موفق تا الان ک هنوز جای زیادی برای دریافت فیدبکهای خوب داره، و همینطور مزدا 3 ک تو سایه خیلی شیک و مجلسی داره ماشین میده بیرون، مزدا 3 هرچند در این حد اسپرت نیست ولی واقعا شیک و دلنشین هست
meysam
۶ آبان ۱۴۰۱GR Corolla رو اصلا یادم نبود 😍😍
GR Yariss هم خیلی خیلی خوبه
GMA
۶ آبان ۱۴۰۱عاشقشم👌، بیشتر از نسل قبل دوستش دارم
بی خیال اسم
۶ آبان ۱۴۰۱جانم
فوق العاده هست
می ارزه بهترین هست
هم طراحیش هم مشخصات فنی
دانیال
۶ آبان ۱۴۰۱هوندا عشق لاینتهی
بهنام
۶ آبان ۱۴۰۱بدون شک یکی از مدلهای ماندگار هوندا میشه . تز مدلهای محبوب سبک جی دی ام که انواع و اقسام کیت ظاهری و فنی دریافت میکنه . طراحی عالی .
Amin
۶ آبان ۱۴۰۱هوندا واقعا داره از شرایط بعد پندمیک و کمبود خودرو سو استفاده میکنه
قیمت سیویک معمولی رو هم نسبت به مدل 2022 حدود 2500 دلار افزایش داد .