بگومگوهای بین مجریان تاپ گیر بخش مهمی از جذابیتهای این نمایش تلویزیونی را تشکیل میداد و همین روند در گرند تور هم ادامه یافت؛ و میتوانیم به شما کلیپ اخیر این افراد را یادآوری کنیم که نشان میدهد مجریان کمی از نویسندگان برای اجرای خود کمک میگیرند. در این کلیپ جرمی کلارکسون را میبینیم که به ریچارد هموند برای یاد گرفتن دریفت کردن تبریک میگوید! البته جیمز می به وضوح اعلام میدارد نه کلارکسون و نه هموند در دریفت کردن ماهر نیستند هرچند اشتباهات زیادی هم مرتکب نشدهاند. آنچه خواهید دید کلیپی کوتاه از دریفت کردن هموند و کلارکسون است که البته با موفقیت انجام نمیشود. این کلیپ نشان میدهد که حتی افرادی که هر روز با خودرو سر و کار دارند میتوانند در امر دریفت کردن ناموفق باشند.
ما حالا حس بهتری نسبت به خراب کردن دستی کشیدن در هوای برفی و افتادن خودرو در چالهها و جویهای آب داریم! اما دریفت کردن نیازمند توازن بسیار خوب به همراه دقت زیاد است و به راحتی دریفت کردن را خراب کرد. این کلیپ همچنین مثالی بارز از عدم دریفت کردن در جادهها و معابر عمومی است. اگر از مهارت کافی در این رابطه برخوردار نباشید قطعاً جان خود و دیگران را به خطر خواهید انداخت. حتی اگر شما خودروی نسبتاً کمتوانی همچون فیات ۱۲۴ اسپایدر آبارث را برانید ریسک تصادف و ایجاد جراحت در خود و دیگران وجود خواهد داشت.
Nima
۱۶ اسفند ۱۴۰۰هرکاری از بیرون ساده به نظر میاد ولی در عمل!
زیزیگولو
۱۶ اسفند ۱۴۰۰حرف جرمی کلارکسون اعتبار داره و باید به حرفش اعتماد کرد
slatanat JDM
۱۶ اسفند ۱۴۰۰اون زمانا که رفته بودم آمریکا واسه تحصیل فکر میکردم دریفت مثل فیلمای سریع و خشنه
ولی وقتی امتحان کردم دیدم 180 درجه متفاوفته
خیلی سخت بود!!!!!!
9 ماه طول کشید تا 30 درصد پخته تر بشم
خیلی سخته نمیشه فکرشو کرد
اینطوری نیست که بگی خب من میشینم تو ماشین دستی رو میکشم میزنم همه رو نابود میکنم و بعدش با یه ری بن بیام بیرون و ببینم 100 نفر خاطرخوام ان
واقعن نیست!!
باید پدر از خودت در بیاری تا یاد بگیری
راستش برای یه دوره یادگیری چند ماهه رفتم ژاپن
مثل اینجا نبود که آب بریزن برات باید با هر ماشینی اونجا بود میرفتی اصن براشون این چیزا نبود
مینداختنت وسط میدون میگن اشتباه کن تا یاد بگیری
بعد من…..
یه سیلویا اونجا بود بهم گفتن این برای تو خوب نیست منم که فک کردم الان جهاد میکنم دیدم راست میگه……
بالای 40 بار خراب کردم تا تونستم یاد بگیرم
حیف که دیگه گذشت….انشالله قسمت آقا شاهین گل و بقیه رفقای پدال و خودم چون دلم تنگیده
محمد
۱۶ اسفند ۱۴۰۰داداش احیانا دفعه پیش اروپا نبودی برای تحصیل ؟؟؟؟
Godzilla
۱۶ اسفند ۱۴۰۰انگلستان و آمریکا
اون بار هم گفتم که :|
توی مقاله استخدامی و توی مقاله خودرو هایی برا نوجوانان
Jdm باز
۱۶ اسفند ۱۴۰۰سلام
از تجربه تون از زندگی تو امریکا میتونید بگید چون من یه برنامه هایی برای مهاجرت دارم میخواستم ببینم تو خارج زندگی یه ماشینباز چجوریه :)))))))
Godzilla
۱۶ اسفند ۱۴۰۰اصن فکر اینکه مثل سریع خشن باشه رو از ذهنت بکن بیرون
پلیسا موستانگ تقویت 800 اسبی و تسلا رودستر و اس پلاد دارن باید سوپرای اسموکی رو کش بری تا بتونی در بری
اونجا میتونی راننده بشی اگه پشتوانه داشته باشی و استعداد راحت میتونی بری توی تیم های مختلف
یه جورم میگی تجربه انگار چند سال بودما :)))))
6 سال فقط خارج بودم 4 سال انگلیس 2 سال آمریکا
sam
۱۶ اسفند ۱۴۰۰پیر شدن کلارکسون می و هموند غم انگیزه
هیچ کس هیچ وقت نمیتونه جای این سه نفرو بگیره مخصوصا کلارکسون
AMANTE
۱۶ اسفند ۱۴۰۰دریفت زدن وقتی از بیرون نگاه کنی انگار ساده است ولی درواقعیت سخته و به یه تمرکز و توازن بین مغز و دست و پا احتیاج داره. ( طبق تجربه ی شخصی )
در ماشین دیفرانسیل عقب و گیربگس دستی دریفت زدن کمی آسون تر میشه اما باز اون توازنی که گفتم نباشه یا کلا نمیتونید دریفت بزنید یا دور خودتون میچرخید.
seyedjavad.mercedesbenz
۱۶ اسفند ۱۴۰۰پدال یه مدرو ویدیوهات زیر نویس گوگل ترنسلیت میذاشتی ، درسته باگ زیادی داشت ولی حداقل به صورت کلی حرفاشونو متوجه میشدیم ، لطفا دوباره بزار
مهرداد
۱۸ اسفند ۱۴۰۰کارشون 20 دیگه کسی اینا نمیشن.
3نفر از بهترین ها در دنیای ماشین کاری کردن که همه جهان خوب و بد ماشین ها را بدانند.در واقع کسی در دنیا نیست که ماشین تست کنه و تمام جزئیات بگه جزء 3نفر از بهترینا.موفق باشید