دنیای خودروهای امروزی مملو از مدلهایی شده که قدرت چهاررقمی دارند اما مردم در حال درک این نکته هستند که اعداد بزرگتر همیشه بهتر نیستند؛ مثال دیگر آن کیفیت دورربین است. مگاپیکسل بیشتر لزوما منجر به ثبت تصاویر بهتر نمیشود. این داستان درباره فرمان جدید گرنتوریسمو هم صدق میکند. درحالیکه مدلهای قدیمی آن یعنی DD1 و DD2 بهترتیب ۲۰ و ۲۵ نیوتنمتر گشتاور داشتند اما نسبتبه گرنتوریسمو DD اکستریم جدید بازخورد کمتری را ارائه میکنند.
فرمان جدید با بهرهمندی از ۱۵ نیوتنمتر گشتاور دارد که برای هر کاربری کافی به نظر میرسد. این فرمان با بهرهمندی از پایه کلاباسپرت DD پلاس حس فوقالعادهای را به راننده منتقل میکند. بازخوردها قدرتمند هستند. GT DD اکستریم در مقایسه با مدلهای قدیمیتر حس پاسخگویی دقیقتر و چابکتری را به کاربر خود منتقل میکند.
همانگونه که از نامش پیدا است، این فرمان بهعنوان کیت رسمی لیسانسشده برای بازی گرنتوریسمو پلیاستیشن معرفی شده است که خوشبختانه با کامپیوترهای شخصی و کنسولهای شرکت رقیب سونی، ایکسباکس، هم همخوانی دارد. هرچند برند «فاناتک» در حوزه تولید این لوازم تکبازار نیست و برندهای «لاجیتک» و «تراست مسترز» هم رقبای قدرتمندی را عرضه کردهاند اما توان بالای آن در تولید قطعات باکیفیت بدون نگرانی بودجه غیرقابل انکار است.
فرمان GT DD اکستریم به سیستم کوییک رلیز تازه مجهز شده که با سایر قطعات قدیمی سازگاری ندارد و برای استفاده از آن، تمام اجزای کیت باید بهروزرسانی شوند. از ویژگیهای جدید این کیت فرمان میتوان به نمایشگر روشنتر LED اشاره کرد. خود فرمان هم به دکمههای تازهای مجهز شده که گشتوگذار در منوها را برای کاربر راحتتر میکند. کیت ۱,۱۰۰ دلاری فاناتک بههمراه پدال عرضه نمیشود و خریدار را مجبور به تهیه جداگانه آن میکند. نظر شما درباره آن چیست؟
علی جردن
۶ فروردین ۱۴۰۳می خوام یک تجربه از غ بلیک فرمان ها براتون بگم…
وقتی از پشت فرمان ساده و بدون دکمه پراید و پژو ۲۰۶ سوار خودروی بروزی مثل رانا پلاس یا ۲۰۷ می کنین و نرمی و دکمه های غربیلک فرمان لمس می کنید تازه متوجه میشد که فرمان های نسل جدید بشکل جواستیک یا دسته بازی کنسول های بازی طراحی شده تا به رانندگی چاشنی گیم و تفریح و سرگرمی اضافه کنه
همه فرمان ها دارن شکل دسته بازی میشن و این واقعا لذت بخشه
Zz
۶ فروردین ۱۴۰۳رانا پلاس و ۲۰۷ عمرا تو خوابشونم نمیبینن غربیلک فرمان رو با حالت جوی استیک طراحی کنن
باز میگفتی کمپانیای بزرگ باز یه چیزی
آخه ۲۰۷ و رانا ؟ 😂
reza s4
۶ فروردین ۱۴۰۳عمق فاجعه جاییکه میگی ؛خودروی بروزی مثل رانا پلاس یا ۲۰۷؛
بیشتر از این حال تایپ ندارم:)
مهران
۶ فروردین ۱۴۰۳بروز😑
نمیدونم بگم حقمونه یا…..
فرزاد
۶ فروردین ۱۴۰۳بلاخره نسبت به پیکان و ۲۰۶ با فرمان های ساده وار بدون دکمه قطعات فرمان رانا پلاس و ۲۰۷ که دقیقا مشابه هم هستند بروزن مثل دکمه کروز کنترل روی فرمان و دکمه های سیستم صوتی و … یه گونی آپشن فقط روی فرمان دارند
jalopy
۶ فروردین ۱۴۰۳امیدوارم منظورت این باشه که نسبت به نسل قبلیشون بروزترن نه اینکه واقعا خودرو های بروزی باشن🙄
مهندس مکانیک
۶ فروردین ۱۴۰۳فکر کردم میکنی تجربه بنز و بی ام و یا تهش کیا تویوتا هیوندا آخه رانا ۲۰۷
علی جردن
۶ فروردین ۱۴۰۳می دونم بنز بیامو فرمونشون جوی استیک تره بهتره رانا پلاس هم ماکت ایرونی اوناست نسبت به قیمت حتی
۶ فروردین ۱۴۰۳منطقیه
ولی ایران ماکت نمیسازه همش ساخت چینه
شما هم میتونی با کمی هزینه بیشتر ماکت اتوارت بخری منم با خودت بخر دو تا بخریم تخفیف بگیریم 😐🤐
Zz
۶ فروردین ۱۴۰۳۱۱۰۰ دلار برای فرمون تازه پدال هم جدا
حدود ۳۰۰ – ۴۰۰ تا کیت پداله
یدونه ازین صندلیای اسپارکو هم دیدم ۶۰۰ دلار قیمتش بود
یه کیت مناسب ببندی ۲۵۰۰ تا آب میخوره به پول ما میشه فقط ۱۵۰ میلیون پول خریدش .
هزینه خرید بازی و یه ps ، xbox چیزمیزا هم که حساب نکردم :)
حسن
۶ فروردین ۱۴۰۳برند لاجیتک قیمتهای خیلی خوبی داره از 8 تومن هست به بالا ولی تعجبه چرا صندلی اینقد گرونه
Dan
۶ فروردین ۱۴۰۳نظرتون درمورد pxn v10 چیه؟
FY
۶ فروردین ۱۴۰۳پولش الکی زیاده
۶ فروردین ۱۴۰۳با پولش یه ماشین بخرید بهتره مگه نه؟