رانندگی یک سوپرکارت دیویژن ۱ (Division 1 Superkart) نسبت به رانندگی یک ماشین فرمول یک دهه ۸۰ بسیار ترسناکتر است. این موضوع به دلیل سرعت بالا و واکنش قوی سوپرکارت دیویژن ۱ است که فراتر از خودروهایی است که در مسابقات کارتینگ استفاده میشوند. همچنین، سوپرکارت دیویژن ۱ دارای وزن سبکی است و به راحتی قابل کنترل نیست، در حالی که ماشینهای فرمول یک دهه ۸۰ با وزن سنگینتر و فناوریهای قدیمیتر تجهیز شده بودند.
باید به این نکته اشاره کرد که سوپرکارت دیویژن ۱ دارای یک موتور دو زمانه است که قدرت بالایی دارد و برای تولید بیشترین توان ممکن باید در دور موتور بالا حرکت کند. این ویژگی باعث میشود که کنترل خودرو در دور موتور بالا بسیار دشوارتر شود.
موتور گو کارت دیویژن ۱ می تواند ۱۰۰ اسب بخار قدرت تولید کند. در حالی که وزن ان تنها ۱۴۵ کیلوگرم است. این یعنی نیروی تولیدی ۶۹۰ اسب بخار به ازای هر تن خواهد بود که بالاتر از یک مک لارن سنا یا یک خودروی GT3 امروزی است.
علاوه بر این، سوپرکارت دیویژن ۱ دارای فناوریهایی مانند دینامیک پیشرفته، سیستم ترمز بسیار قوی و توانایی تغییر شتاب فوقالعاده است. این ویژگیها باعث میشوند که سوپرکارت دیویژن ۱ برای رانندگان حرفهای هم چالشبرانگیز باشد و نیاز به مهارتهای بالایی در کنترل و مدیریت خودرو دارد.
رانندگان حرفهای که تجربهی رانندگی سوپرکارت دیویژن ۱ را دارند، آن را به عنوان یکی از مهیجترین تجربههای خود در حوزهی مسابقات خودرویی تلقی میکنند.
Hitman
۲۳ اسفند ۱۴۰۱وقتی خودروی اصلی فرمول یک حامله میشه:)))
ولی خدایی خیلی خفنه
R/T
۲۳ اسفند ۱۴۰۱۱۰۰ اسب با ۱۴۵ کیلو 🤯
GT
۲۳ اسفند ۱۴۰۱راننده حرفه واقعی کسیه ک از پس این بربیاد
زیزیگولو
۲۳ اسفند ۱۴۰۱این حرفت درست ……. ولی خیلی شبیه ماشینای اسباب بازی بچه هاست که تو حیاط و پارکینگ و کوچه باهاشون بازی میکنن
autopiaadmin
۲۴ اسفند ۱۴۰۱شما در حد ۶ دقیقه سوار کارت مسابقهای 125cc بشو اگه همه بدنت دچار آتروفی عضلانی نشد من بهتون کارت مسابقه ای خودمو هدیه میدم. 🤣