متفرقه

به دنبال استقبال طراحان گرافیک و معماری، مهلت شرکت در کمپین ترسیم آینده 2 تمدید شد

با استقبال و اشتیاق هنرمندان و طراحان علاقه مند در حوزه گرافیک و معماری، «کمپین ترسیم آینده ۲» تا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۴ تمدید شد و شرکت کنندگان می توانند در مدت زمان باقی مانده، آثار هنری خود را توسعه و بازطراحی نمایند.

دومین رویداد طراحی اف ایکس که با هدف حمایت از علاقه مندان به حوزه گرافیک و معماری از یک اسفند ۱۴۰۳در جریان است، به علت درخواست علاقه مندان برای داشتن زمان کافی و توسعه طراحی‌های خود، از امروز تا ۱۱ اردیبهشت تمدید شد و مسابقه همچنان در جریان خواهد بود.

کمپین ترسیم آینده ۲ که برای دومین سال متوالی با حضور شرکت کنندگان چشم گیری آغاز شده و تا امروز آثار جالب توجهی از سوی دانشجویان، طراحان حرفه ای و علاقه مندان ارسال شده است. این رویداد که پیوند مشترک میان هنر و صنعت را رقم زده است، در روزهای آتی و همزمان با عید نوروز، فرصت بیشتری را برای سایر علاقه مندان و دوست داران هنر قرار داده است.

هنر، زبان بدون مرز

زیبایی شناسی و خلاقیت همواره راهی به سوی نوآوری پیدا خواهد کرد و هنرمندان همواره ذوق بی پایان خود را در در تمام عرصه های زندگی بشری به نمایش گذاشته اند. کمپین ترسیم آینده ۲ نیز فرصت ویژه ای را در اختیار شرکت کنندگان قرار داده تا ضمن خلق آثاری ویژه و ماندگار، فرصت کسب جوایز ویژه این مسابقه را هم به دست بیاورند.

در همین راستا، این رویداد در دو بخش گرافیک و معماری برگزار خواهد شد که علاقه مندان می‌توانند سوژه های خود را در دو بخش زیر دنبال نمایند:

 طراحی گرافیک: سبک زندگی به زبان فونیکس

موضوع: خلق هویت بصری فونیکس روی پوشاک و اقلام ورزشی (تیشرت، شلوارک، کولهپشتی، کلاه، هودی، استیکر خودرو، راکت پینگ پنگ و …).

محوریت طراحی: استفاده از المان‌های خودرو اف‌ ایکس برای طراحی سبک زندگی ویژه این رویداد

جوایز بخش گرافیک نیز عبارتند از:

رتبه اول: ۲۰۰ میلیون ریال + لوح تقدیر

رتبه دوم: ۱۵۰ میلیون ریال + لوح تقدیر

رتبه سوم: ۱۰۰ میلیون ریال + لوح تقدیر

برای دریافت اطلاعات کامل این رویداد، به آدرس زیر مراجعه نمایید:

https://fownix.com/events/fx design campaign02

 طراحی معماری: پاویون اختصاصی اف ایکس

موضوع: طراحی پاویونی مبتنی بر هویت بصری اف ایکس با استفاده از فناوری‌های نوین و سازگار با محیط.

منابع طراحی این مسابقه، شامل تاریخچه برند فونیکس، هویت بصری و اطلاعات خودرو اف‌ ایکس است که به طور کامل درون کتابچه راهنما عرضه شده است.

شرکت کنندگان اطلاعات این مسابقه اعم از الزامات فنی، مواد و کاربری این مسابقه را نیز می توانند درون کتابچه و سایت فونیکس مشاهده نمایند و از فرصت باقی مانده برای به چالش کشیدن توانمندی‌ها و به جریان در آوردن ذوق هنری خود استفاده نمایند.

جوایز بخش معماری:

سه اثر برتر این مسابقه به نام و مشخصات شرکت کنندگان به وسیله تکنولوژی واقعیت مجازی در مراکز تجاری پایتخت به نمایش در می آید و با تصمیم هیات داوران، در سفر دو هفته ای به کشور چین شرکت خواهند کرد.

علاوه بر این جوایز ریالی این رویداد نیز به شرح زیر است:

رتبه اول: ۴۰۰ میلیون ریال

رتبه دوم: ۳۰۰ میلیون ریال

رتبه سوم: ۲۰۰ میلیون ریال

همچنین ۷ اثر برتر این بخش مورد تقدیر قرار خواهد کرد.

هیات داوران مسابقه معماری

مهندس هومن بالازاده

مهندس شهاب میرزائیان

مهندس مهرداد ایروانیان

داور علی البدل: مهندس گلناز بهرامی

مطالعه اطلاعات بیشتر و ثبت نام:

https://fownix.com/events/fx design campaign02

کمپین ترسیم آینده ۲ با حمایت برند فونیکس به عنوان پیشتاز صنعت خودرو کشورمان، فرصتی است که تا پیوندی جاودانه میان صنعت خودرو و حوزه هنری خلق نماییم و آیندهای را طراحی کنیم که در آن زیبایی و فناوری، در هم آمیخته شده اند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا