نمایشگاه ژنو ۲۰۱۳: GR-HEV نام پیکاپ هیبریدی جدید ژاپنی هاست که با دیدن ظاهر عجیبش از همان ابتدا هم باید حدس می زدیم که بیش از هر محصول دیگری، پتانسیل کافی برای جانشینی مدل های آتی میتسوبیشی L200 را داشته باشد . . .
GR-HEV یک گام بزرگ برای میتسوبیشی است چراکه برای نخستین بار توانسته از تکنولوژی هیبریدی در پیکاپ یک تنی اش استفاده کند. میزان آلایندگی ناشی از تولید CO2 در این خودرو که از پیشرانه دیزلی ۲.۵ لیتری آن (به همراه موتور الکتریکی قرار گرفته بر روی محور جلو)، ناشی می شود به ۱۴۹ گرم در هر کیلومتر رسیده؛ حالا تصور کنید که گیربکس اتومات هم روی آن باشد! به همین دلیل می توان GR-HEV را یکی از پاک ترین خودروها در بازار هم کلاسانش دانست.
سیستم محرکه GR-HEV را باید مشابه دو دیفرانسیل ها محسوب کرد که برای ارائه بهترین عملکرد در مسیرهای جاده ای و آفرود به سیستم S-AWC اختصاصی میتسوبیشی مجهز شده تا ضامن پایداری آن در مسیرهای مختلف باشد. GR-HEV باداشتن ۵۴۲۰ میلیمتر طول، ۱۹۳۰ میلیمتر عرض، ۱۷۷۵ میلیمتر ارتفاع و با فاصله محوری ۳ متری به نظر می رسد که دیگر پنج سرنشین آن جای هیچگونه اعتراضی از فضای درونی خودرویشان نداشته باشند!
حسين
۲۴ اسفند ۱۳۹۱واقعا چه اینه بزرگی داره!جقدرهم پشتش زیباست!فضای بارش هم بزرگه!!
امین
۲۴ اسفند ۱۳۹۱عزیزم این مدل مفهومیشه.
همینو که نمیدن دست مردم که . . .
امید
۲۵ اسفند ۱۳۹۱به جرعت میشه گفت حدس زدن نسل های جدید نیسان امکان پذیر نمیباشد و در هر نمایشگاهی با ظاهری کامل متفاوت محصولاتش را به نمایش میگذارد.
feri
۲۵ اسفند ۱۳۹۱میتسو نیسان ؟
این پیکاپ نه وانت که فضای بار بزرگ بخواد کاربردش فرق داره
محمد
۱۶ بهمن ۱۳۹۲کانسپتی از جنس آینده…..