متفرقه

جیپ رانگلر 2024 با آستانه قیمت 33  هزار دلار معرفی شد

اصیل‌ترین خودروی دو دیفرانسیل جهان، برای تولید در سال ۲۰۲۴ به‌روزرسانی شده است. جدیدترین مدل رانگلر، آستانه قیمت ۳۴ هزار دلار دارد و همچنان یکی از بهترین خودروهای مناسب طبیعت‌گردی محسوب می‌شود.

با ظهور نسل جدید فورد برانکو، شهرت و فروش بسیار خوب جیپ رانگلر تهدید شده است. حالا شاسی بلند  فورد با آستانه قیمت ۳۷ هزار دلار، بیش از جیپ رانگلر فروش دارد و از دیدگاه کارشناسان رسانه‌های مختلف، مثل CarAndDriver ارزش خرید بالاتر را کسب کرده است.

رانگلر ۲۰۲۴ از جلوپنجره سیاه بهره می‌برد. مشابه مدل ۲۰۲۲، همچنان چراغ‌های راهنما (فلاشر) روی گلگیرها نصب شده است و مه‌شکن در طرفین سپر خواهد بود. نمای پشت برای رانگلر ۲۰۲۴ تفاوتی به نسخه‌های قبل ندارد. سپرهای سیاه پلاستیک فشرده برای مدل‌های پایه از رانگلر ارائه می‌شود و نسخه‌های گران‌تر شامل رابیکان، سپر فلزی هم‌رنگ بدنه خواهند داشت.

جیپ رانگلر 2024 چهاردر

ارزان‌ترین مدل به نام رانگلر اسپرت، بدنه‌ی دو در و پیشرانه ۳/۶ لیتر دارد. این خودروی دو دیفرانسیل، ۲۸۵ اسب بخار قدرت و ۳۵۲ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. مدل‌های گران‌تر، مثل رانگلر رابیکان با موتور ۶/۴ لیتر V8 قدرت ۴۷۰ اسب بخار و گشتاور ۶۳۷ نیوتن‌مت خواهند داشت.

مشابه سال‌های قبل، رانگلر پلاگین هیبرید  4xe هم تولید خواهد شد. این مدل ۳۷۵ اسب بخار قدرت و ۶۳۷ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. آستانه قیمت رانگلر 4xe به ۵۶ هزار دلار می‌رسد. این خودرو می‌تواند مسافت ۳۵ کیلومتر را بدون بنزین و با استفاده از بر موتور برقی طی کند.

جیپ رانگلر 2024 نمای پشت

در کشورهای خارج امریکا مثل مکزیک و هند و مناطق اروپایی، جیپ رانگلر مجهز به موتور ۲ لیتر توربوشارژ نیز وجود خواهد داشت. این نمونه، ۲۷۰ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد.  گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته و ۶ سرعته دستی برای تمام مدل‌های رانگلر ۲۰۲۴ ارائه می‌شود.

مدل پایه در امریکا، مجهز به چرخ ۱۷ اینچ با تایر ۳۲ اینچ خواهد بود. نمایشگر لمسی ۱۲/۳ اینچ هم در کابین نصب خواهد شد. کروزکنترل انطباقی با قابلیت کاهش و افزایش سرعت، شیشه جلوی ضد خش و ضد انعکاس گوریلا گلس (Gorilla glass) و تنظیم اتوماتیک روشنایی، تقریبا تمام مدل‌ها (به جز نسخه پایه) وجود دارد.

جیپ رانگلر 2024 نمای داشبورد

برای رانگلر ۲۰۲۴، سری ویلیز (Willys) نیز ارائه خواهد شد. این مدل، اختلاف قیمت چندانی با نسخه پایه ندارد اما همراه تایرهای ۳۳ اینچ، عملکرد بهتری برای طبیعت‌گرید خواهد داشت. فاصله‌ی کف بدنه‌ی رانگلر ویلیز با زمین، ۲۷ سانتی‌متر است و همراه قفل دیفرانسیل عقب تولید می‌شود. آستانه قیمت رانگلر ویلیز دودر و چهاردر، ۴۱ و ۴۵ هزار دلار است.

قیمت جیپ رانگلر مجهز به موتور ۳/۶ لیتر و ۲ لیتر توربوشارژ، تفاوت چندانی ندارد و حدود ۳۳ تا ۳۵ هزار دلار برای کشورهای مختلف خواهد بود. احتمالا در سال ۲۰۲۴، مدل ۲ لیتر توربو برای بازار امریکا و کانادا نیز عرضه خواهد شد تا میانگین مصرف سوخت ۱۰ لیتر در صد کیلومتر حاصل شود. رانگلر مجهز به موتور ۳/۶ لیتر، ۱۲ تا ۱۳ لیتر در صد کیلومتر، مصرف بنزین دارد.

رانگلر 2024

مشابه سال قبل، ارزان‌ترین مدل جیپ رانگلر هیبرید 4xe به قیمت ۵۲ هزار دلار فروخته خواهد شد. گران‌ترین رانگلر هم، رابیکان ۳۹۲ چهاردر با قیمت ۹۰ هزار دلار خواهد بود که با موتور ۶/۴ لیتر ارائه می‌شود. این مدل با میانگین مصرف سوخت ۱۴ لیتر در صد کیلومتر، در زمان ۴/۵ ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت می‌رسد.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳۴ رای

مطالب مشابه

‫۲۸ دیدگاه‌ها

  1. R@min

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (2061 ديدگاه)

    البته این عکس ها همشون مدل روبیکان و X هست. دلیل کوچک کردن جلوپنجره هم جا کردن وینچ بود که حرکت مثبتی بود. کاش یه تریم لوکس در حد جی معرفی می کردن تو این فیس لیفت.

    موافقم 24
    مخالفم 4
    1. ممد ژانگولر

      ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (4150 ديدگاه)

      خداوکیلی مفته این قیمت اگه راست باشه . عشقه این ماشین

      موافقم 22
      1. مجید

        ۲۸ تیر ۱۴۰۳
        سوابق: (1 ديدگاه)

        بخواد بیاد ایران میشه ۱۰ میلیارد

    2. net

      ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (3404 ديدگاه)

      صفحه نمایش مربعی کوچک رانگلر نسل قبلی بد بود و صفحه نمایش مستطیلی رانگلر ۲۰۲۴ مستطیلی بزرگتر شده قشنگتر هست اگر مثل صفحه نمایش بزرگ مستطیلی عمودی وانت فورد f150 برقی و وانت رم trx بود خیلی زیباتر میشد، در حال حاضز زیباترین صفحه نمایش همین مدل وانت برقی اف ۱۵۰ برقی و وانت رم trx هست حتی از صفحه نمایش روی داشبورد بی ام و سری ۷ و x7 مدل ۲۰۲۲ قشنگتر هست.در این رانگلر ۲۰۲۴ مثل رانگلر نسل قبلی چراغ جلو گلگیر و چراغ کوچک مسخره داخل سپر جلو استفاده کرده خیلی بد هست و اگر این دو چراغ گلگیر و سپر جلو نداشت قشنگتر میشد.دریچه کولر دایره ای که مثل دریچه کولر پلاستیکی پراید هست بد هست. در طراحی داخلی از دوخت متضاد قرمز استفاده شده بد هست اگر از دوخت مشکی استفاده میشد بهتر بود

      موافقم 6
      مخالفم 7
    3. MehdiTurbo

      ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (2372 ديدگاه)

      میشه گفت تقریبا هم قیکت لاماری خودمون 🤔
      حالا هی سر کره المان ژاپن تو سر کله هم بزنین
      یعنی خود مردم اون کشورا که دارن سوارش میشن اینجوری تو سر کله هم نمیزنن برعکس تعریف میکنن
      بعد اگه بدونن کردمی هستن پراید سی سال پیش با سیصد تومن میخرن و برای کره و ژاپن و المان تو سر کله هم میزنن تازه نه تو خیابانا میبینن نه دارن
      مغزشان چنان سوت میکشه و باور نمیکنن
      یادمه یه کلیپ بود مال چند سال پیش نمیدونم چه کاشینی بود دقیق ازش پرسید فکر میکنی تو ایران این چقدر میخرن تا بهش گفت فلان قیمت چشاش چارتا شد باور نمیکرد هنوزم فکر نمیکنم باور کنه
      از ژاپن و المان و کره و امریکاتون چه خبر ؟؟؟🧐

      موافقم 14
      مخالفم 1
    4. Mostafa

      ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (131 ديدگاه)

      کاش بنز هم یه تریم آفرود از جی کلاس می‌ساخت مثلاً لاستیک جاده رو با لاستیک های 35 اینچ عوض میکرد یا اکسل تمام شناور برای جی کلاس عرضه میکرد
      تا بشه باهاش خارج از عکس های مجلات هم آفرود کرد

      موافقم 8
      مخالفم 8
      1. R@min

        ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (2061 ديدگاه)

        جی کلاس به عنوان یه آفرودر استوک کارشو انجام میده، پکیج لاکچری و کلی خرج سر موتور و مهندسی امکانات آفرودش هم اضافه کرده که برای قشر ثروتمند و عموم جذابه. کسی هم با ماشین استوک آفرود سنگین نمیره، کراول و باها و ادونچر هم در یه سطح همگانی چیزی هست که اونی هم که بخواد با رانگلر و برانکو اکستریم آفرود بره تنها چیزه استوکی که از ماشین می مونه شاسیش هست و شاید چراغاش که دیگه اونا ماشین شهری حساب نمیشن. برتری عملکرد و راحتی و کیفیت ساخت و… برانکو هم دیگه نیازی به بحثی نداره به اندازه کافی صحبت شده و مطلب هست.

        چند دقیقه عینک تعصبتو بزاری کنار و جای مثال های مع الفارغ دم دستی به پتانسیل خود محصول توجه کنی نیازی نیست مثل بچه ها کامنتی گذاشته شه. رانگلر و برانکو پتانسیل یه تریم لوکس مثل جی رو دارن حالا این فشار بهت میاره تصور می کنی سهامت تو استلانتیس میاد پایین ؟؟!! به جمال همایونی رانگلر بر می خوره ؟؟!! من نمی دونم مشکل کجاست ؟؟ حالا فکر می کنی چیزی که خودت میگی درسته اهمیتی نداره یه دوست دیگه چند روز پیش اینجا بحث برتری اسکید پلیت آلومینیومی و فولادی رو شروع کرد سند علمی دادیم زد تو جاده خاکی اونم مهم نیست حتما چیزی که فکر می کنه درسته، در کل ملت لجبازی هستیم فکر می کنیم هر چی که خودمون میگیم درسته و مثال نقضش بیاد زمین و زمان به هم میبافیم که یه موقع چیزی که دوست داریم نره. منم جزو همین ملت پر غرورم دارم تلاش می کنم تحمل نظر مخالفم داشته باشم.

        موافقم 9
        مخالفم 7
        1. Mostafa

          ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (131 ديدگاه)

          من نمیخوام بخشی از کامنت خودم به تهمت اختصاص بدم
          ده بار تا الان از مکانات آفرود جی کلاس زدی یه بار به صورت تیتر وار برامون بگو
          این امکانات افرود جادویی جی کلاس چی هستن
          جی کلاس یه خودروی افرود استوک نیست چون خودروی افرود نیست اولین الزامات افرود لاستیک مناسب هستش
          که جی کلاس هیچ وقت در هیچ تریمی نداشته همیشه از لاستیک های بقیه خودرو های مرسدس استفاده کرده
          اگه رانگلر پتانسیل یه تریم لوکس شهری رو داره جی کلاس هم پتانسیل یه تریم افرود رو داره !!
          من بحث اسکید پلیت خوندم و کاملا موافقم المینیوم به جز برتری وزنی هیچ مزیت دیگه ای جلوی فولاد نداره
          البته چون این صفحات در پایین خودرو نصب میشن وزنشون تاثیری در هندلینگ و تعادل خودرو نداره چون عملا این وزن باعث کاهش مرکز ثقل میشه نه افزایشش
          معایب فولاد در مقابل مزیت هاش کاملا قابل چشم پوشی هستش .
          اما در مورد برتری عملکرد برانکو هیچ نکته ای وجود نداره که بخواد بهتر از رانگلر باشه
          رانگلر سه برابر برانکو تنوع قوای محرکه داره شاید بتونم بگم بزرگترین چیزی که باعث میشه برانکو در افرود رقیب جیپ نشه اندازه بزرگ ترش هستش چرا که هم از نظر عرضی هم طولی بزرگ تر هستش و جاهایی که رانگلر توسعه پیدا کرده که چهار چرخش روی زمین بمونه برانکو یه لنگه پا میمونه

          موافقم 3
          مخالفم 7
        2. R@min

          ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (2061 ديدگاه)

          حتما همینطوره 😄😄

          موافقم 3
          مخالفم 4
        3. IMAN1199

          ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          Mostafa جی کلاس در درجه اول نسخه نظامی داره که کلا چرخاش نسخه های بید لاک دار و خشن نظامی هستن
          علاوه بر این نسخه ها اکستریم آفرود هم داره مثل نسخه 4×4² که چرخای غول پیکر ۳۷ اینچی بید لاک دار و دیواره بلند داره چیزی شبیه چرخای نظامی هست با محور های اکسل پرتال و ۳ قفل دیفرانسیل که اینم بقیه ندارن و سیستم چهارچرخ متحرک پیشرفته که بدون دیفلاک هم از سخت ترین ناهمواری ها عبور میکنه غول آفرود هست این آلمانی از اروپا که مگر از لحاظ توانایی های آفرود آفرودر های امریکایی باهاش بتونن رقابت کنن حرف اول۱ رو میزنن تو آفرود اینها
          تا دلت هم بخواد آفرود های مختلف ازش دیدم

          پس الکی نظر بیخود نده

          موافقم 6
          مخالفم 2
        4. Mostafa

          ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (131 ديدگاه)

          IMAN1199
          ظاهراً متوجه نیستی داریم در مورد خودرو های تولیدی و تریم های کارخونه حرف می‌زنیم
          بزرگ ترین لاستیک هایی که جی کلاس تا الان داشته پیرلی R22 . 325/55 بوده
          که باز فقط به درد تردد تو خیابون میخوره
          مرسدس هر وقت یه تریم با لاستیک های all tterrain ۳۵ اینچ و رینگ های ۱۷ اینچی عرضه کرد در مورد افرودش حرف می‌زنیم
          البته منتظر نمونید جی کلاس هیچ وقت یه خودروی آفرود نبوده که بخواد الان بشه

          موافقم 2
          مخالفم 6
        5. IMAN1199

          ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          Mostafa ظاهرا نمیگیم قطعا و عمدا شما خودت متوجه نیستی و نمیخواهی متوجه باشید
          چون نظرت اشتباه و بیخود هست مشخصه
          چون اونی که نوشتی لاستیک نسخه جاده ای اش هست
          همین جی کلاس تو نسخه ،4×4² لاستیک های تریم آفرود و بیدلاکم داره که یه چیزی در حد نسخه های نظامی هست

          off-road-sized 37-by-12.5-inch mud-terrain tires on 18-inch beadlock wheels

          ; these can be swapped out for 325/55
          rubber on 22-inch wheels for on-road pursuits

          همون رو که رفتی کپی پیست کردی قبلش همین رو هم گفته بود و نوشتن

          چرخای غول پیکر ۳۷ اینچی بید لاک دار در نسخه 4×4²

          و البته هم جی کلاس همیشه هم خودروی آفرودر حرفه ای و از بهترین آفرودر های جهان بوده و هست

          موافقم 5
          مخالفم 1
        6. IMAN1199

          ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          چرخای ۳۷ اینچی که کارخانه در این تریمش ارائه کرده همین الانم با قیمت ۳۷۹۵ دلار قابل خریدن هست
          لاستیک استاندارد کارخانه ای اش در نسخه 4×4²
          با رینگ ۱۸ اینچی و سایز تایر ۳۷ اینچی بید لاک دار

          https://www.gwagenparts.com/product/18-inch-mercedes-hutchinson-g500-4×4²-oem-wheel-in-matte-black-for-mercedes-g-class/

          https://www.gwagenparts.com/wp-content/uploads/2016/11/mercedes_G500_4x4_squared_007.jpg

          https://mercedesblog.com/wp-content/uploads/2015/02/merc-g500-4×4-3.jpg

          اینایی که داری میبیند لای پر قو نیستن

          تو خفن ترین جاهای آفرودی هستن که دست انداز ها و ناهمواری های مهیب رو مثل آب خوردن رد می‌کنه تخصصی که بقیه آفرودر ها توش دستو پا میزننن این مثل آب خوردن ازشون رد میشه به لطف طراحی و مهندسی بینظیر شاسی و سیستم تعلیق و سیستم های پیشرفته کنترلی آفرودی با سه۳ قفل دیفرانسیل و اکسل های پرتال
          که مگر همون امریکایی ها بتونن با این آلمانی خفن از اروپا رقابت کنن اول۱ هستن همشون هرکدومشون تو این ابعاد و وزن هم رقباش بازم رقیب مستقیم نیستن فقط از لحاظ ابعاد بزرگ در حدش هستن و از لحاظ وزن
          چون با عرض بالای ۲.۲ متر و وزن بالای ۳ تن تنها چیزی که در حد این نسخه از جی کلاس هستن رم تی آر ایکس و هامر ها هستن
          بعدشم فورد رپتور

          دیگه بالاتر از اینها میره تو سگمنت های بالاتر

          حتی فورد برانکو رپتور هم که بزرگترین آفرودر بعد از اینها هست بازم نسبت به اینها خیلی کوچیکتره

          برای همینه که وقتی به تصاویرش نگاه میکنیم
          میبینیم که لاستیک های ۳۷ اینچی رو هم به راحتی ساپورت میکنه و از تناسب خارج نمیشه

          ولی الان همین ۳۷ اینچی ها رو بندازی زیر یه آفرودر دیگه ای که کوچیکتر از اینه پاگنده میشه و از تناسب خارج میشه

          موافقم 4
          مخالفم 1
        7. Mostafa

          ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (131 ديدگاه)

          اقا این حرف هارو از کجای میاری سایت فروش قطعات افترمارکت جی کلاس اوردی
          به عنوان رفرنس
          جی 500 کی با چنین رینگ و لاستیک هایی عرضه شده ؟
          سایت های فروش خودرو تو اروپا مثل autoscout24 سر و ته بکنی یدونه جی کلاس با این تایر ها پیدا نمیکنی
          G500 4×4² با این رینگ و لاستیک عرضه شده تازه تعداد تولیدش هم محدود بوده
          https://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_G500_4%C3%974%C2%B2#/media/File:Mercedes-Benz_G_4x4-2_-_prawy_bok_(MSP17).jpg
          همین الان روبیکان X لاستیک های 35 اینچ داره تازه با این اکسل صلب جدید تمام شناور دانا 44 تا 40 اینچ راحت میشه استفاده کرد
          این ها برای یه خودروی 70 هزار دلاری هستش اگه من بخوام چیز هایی که میتونی برای رانگلر سفارش میدی رو لیست بکنم
          قضیه پیچیده میشه همین کافیه که میتونی وینچ 3.6 تنی رو برای یه خودرو افرود کارخونه ای سفارش بدی
          بحث ما بحث تریم های کارخونه هستش نه قطعات افترمارکت که میتونی برای ماشین بخری
          جی کلاس هیچ وقت تو هیچ تریمی چنین رینگ و لاستیکی به مشتری عرضه نکرده

          موافقم 1
          مخالفم 6
        8. IMAN1199

          ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          ویدئو معرفی مرسدس بنز جی کلاس 4×4² رو که دیگه همه قبول دارن

          این ویدیو بطور رسمی از طرف خود مرسدس بنز بعنوان ویدئو معرفی مرسدس جی کلاس 4×4² هست

          https://m.youtube.com/watch?v=nkTCqaBfRTE

          تو این ویدئو این ماشین رو با دو نوع لاستیک شهری و آفرود نظامی نشون میده

          در نسخه های نظامی مثل w463 هم از همین چرخ ها استفاده میشه

          مرسدس بطور رسمی لاستیک های
          37-by-12.5-inch mud-terrain tires on 18-inch beadlock wheels
          رو خودش تو ویدئوی تبلیغاتیش آورده

          افترمارکت کجا بود

          در ادامه تصویر همین ویدیوی بالا در خود سایت مرسدس بنز
          سایتو بخون تا ببینی نمیتونی نظر بیخود و اشتباه بدی

          https://www.mercedes-benz.com/content/dam/brandhub/assets/vehicles/g-class/the-g-class-squared/04-mercedes-benz-vehicles-showcar-g-500-4×4-2560×1280.cbv20230517105202.jpg/_jcr_content/renditions/mq2-original-aspect.jpeg

          سایت خود مرسدس بنز

          اینم تصویری در تست توسط عموم

          https://www.gtspiritmedia.com/gtspirit/gallery/mercedes-benz-g-500-4×4-on-location/mercedes-benz-g500-4×4-5.jpg

          تصویر همون چرخای ۳۷ اینچی بیدلاک دار نظامی
          زیر مرسدس جی کلاس 4×4²

          این نسخه رو مرسدس در دو تریم ارئه کرده
          خریدار میتونه نسخه با چرخای نظامی ۳۷ اینچی بیدلاک دار رو هم انتخاب کنه

          تا زمانی که شما منبع اطلاعاتت ویکیپدیاست به هیچ‌جا نمیرسید
          من خودم یکی از ویرایشگران ویکیپدیا هستم
          کاری نداره
          ویکیپدیا منبع خوبی هست ولی کامل نیست

          لطفا از این به بعد نظر بیخود و اشتباه هم ندهید و وقت مارو هم نگیرید

          جی کلاس آلمان از اروپا در کنار آفرودر های امریکایی همیشه بهترین خودروهای آفرودر اول۱ رو تشکیل دادن و بقیه به گرد پاشونم نمیرسن علمی و با اعداد و ارقام و ویژگی ها و قابلیت ها و مشخصات فنی اثبات شده هم هستن

        9. IMAN1199

          ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          اصلا سطح بحثو :)
          بعنوان استناد حرفت مثلا سایت فروش زیرو رو میکنی
          نه داداش به خودت زحمت نده
          شما فقط داری الکی یه حرفی میزنی که هدف اشتباه و بیخود خودتو دنبال کنی
          اینهمه مدل های با چرخای ۳۷ اینچی نظامی تصاویرش همه جا هست که همشون خریداری شدن و
          توسط مردم و محلاات تست شدن و تصاویرش‌ رو بارها دیدیم

          طبیعتا چون تولید محدود هست تو سایتای فروش ممکنه زیاد پیدا نشه
          مهم این بود که اثبات کردیم حرف ما درسته

        10. Mostafa

          ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (131 ديدگاه)

          اسم اون تریمی که لاستیک های نظامی رو باهاش عرضه کردن لطف کن میخوام ازش پیدا بکنم ببینم کی یدونه ازش خریده
          من هرچی میگردم هیچ تریم جداگانه ای برای g500 که میگی پیدا نمیکنم
          اسم تریمش چیه??
          البته یه کانسپت پیدا کردم به اسم G500 4×4 Squared
          ظاهرا یه کانسپت ساختن که همون 6*6 هستتش بعد نسخه 4*4 همون کانسپ درست کردن به اسم
          G500 4×4 Squared
          بعد نسخه تولیدی G500 4×4 Squared باز لاستیک های پریلی R22 داره
          برو برام ویدیوی یوتوبر هایی که این ماشین تست کردن با این رینگ لاستیک بیار این هم راحت ترین راه
          از سایت های خودرویی هم میتونی مطلب برسی این ماشین پیدا بکنی با این رینگ و لاستیک من هیچی پیدا نکردم

          موافقم 1
          مخالفم 4
        11. IMAN1199

          ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          سرچ کنی به راحتی پیدا میکنی
          خیلی هست
          دیگه تو خود سایت مرسدس هم نشونت دادم
          اثبات شده هست
          کلیپ تبلیغاتی رسمی مرسدس بنز رو هم که دیدیم و اثبات شد حرف من
          However, there are also optional 18-inch wheels with 37- x 12.5-inch
          این تریم قابل دسترس بوده برای هرکی که بخواد با همین چرخای ۳۷ اینچی در دسترس بوده از طرف خود سازنده که اعلام هم شده همونطور که گفتم
          ممکنه چون با اسم تریم متفاوتی نبوده باشه پیدا نکرده باشی
          چون یه پارامتر آپشنال از طرف سازندست و به راحتی قابل انتخاب کردن هست

          G500 squared یا همون 4×4²
          یک۱ تریمش با همون رینگای ۲۲ اینچی هست و لاستیک های شهری ( هرچند که همین لاستیک شهری هم ا‌نقدر غولپیکره که همینم آفرودی و خفن حساب میشه )
          یک۱ تریم دیگش رو هم با همون رینگای ۱۷ اینچی بیدلاک دار و لاستیکای آفرودی گرید نظامی ۳۷ اینچی قابل سفارش هست

          مرسدس بنز هم اینکارو هدفمند انجام داده چون در نسخه نظامی جی کلاس از این چرخا استفاده میشه برای همین بطور حساب شده و مهندسی شده ای رو این بخش کار کرده یعنی منشاء این نسخه نظامی جی کلاس ماژولار بوده که مدام از طرف خود مرسدس بنز برای ارتش های مختلف در جهان در حال توسعه و پشتیبانی هست که ما در اینجا یکی از دستاورد هاش رو در این مورد میبینیم
          موارد زیادی هم هست که خریداران با این چرخای ۳۷ اینچی سفارش دادن و ازش لذت میبرن

          موافقم 4
          مخالفم 1
        12. Mostafa

          ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (131 ديدگاه)

          اقا درک این قضیه چیز دشواری نیست برو فیلم های برسی این ماشین با این رینگ چرخ هارو از یوتوب بیاره
          تیز تبلیغاتی نسخه کانسپت به چه درد من میخوره !
          این ماشین اگه نسخه تولیدی داره برو مطالب برسی شو از سایت های خودرویی بیار
          این چیز ها چیه تعریف میکنی
          من میگم اسم تریمش رو بیار از ارتش های جهان میگی چه ربطی داره به جز چهار تا دونه عکس از کانسپت
          و یه تیزر تبلیغاتی چی از این ماشین وجود داره
          کدوم مجله تا الان تستش کرده من نمیتونم پیدا بکنم

          موافقم 2
          مخالفم 6
        13. IMAN1199

          ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          درک این قضیه فقط برای خودت چیز دشواری هست شما خودت برو فیلم های بررسی این ماشین با چرخای ۳۷ اینچی رو ببین
          من دیدم شما ندیدی
          هم فیلم بررسی با چرخای ۳۷ اینچی رو دیدم
          و هم تصاویرش از خریدارانی که با چرخای ۳۷ اینچی سفارش دادن و دارنش

          دیگه اگه تو پیدا نمیکنی و نمیبینی مشکل خودته

          تیز تبلیغاتی نسخه کانسپت به چه درد من میخوره !
          بدرد این میخوره که شما رو بفهمونه که هردو نسخه از طرف سازنده ارائه شده که یکیش چرخای ۳۷ اینچی هست

          این ماشین تولید محدود بوده و همشون فروخته شدن و الانم خرید و فروش میشه بین کسانی که دارنش
          برو مطالب بررسی شو از سایت های خودرویی ببین
          تو سایت های مختلف خودرویی بررسی نسخه با چرخای ۳۷ اینچی بیدلاک دار رو دیدم

          پس اونها که با چرخای ۳۷ اینچی بررسیش کردن
          از تو قبر پدرشون آوردنش نسخه های رسمی بررسی میشن که اینم یکیش بوده

          پس اینجا فقط باید به شما گفت که این چیز ها چیه تعریف میکنی

          میخوام که صد سال اسم تریمش پیدا نشه
          اصلا مهم نیست اسم تریمش چیه
          قبلا هم گفتم ممکنه اصلا اسم تریمی نداشته باشه
          اهمیتی به این موضوع نمیدم و نمیخوام وقتم رو هم در این مورد صرف کنم
          چون یه چیز روشن و مشخصه
          یا تریمی مشخص و با نامی مشخص داره
          یا اینکه بدون نام تریم خاصی هست و فقط بعنوان یک گزینه آپشنال ارائه میشه
          مهم اصل قضیه بود که حرف ما درست و اثبات شدست

          از ارتش های جهان و نسخه نظامی جی کلاس هم میگم تا بلکه متوجه بشی ریشه اش از کجا بوده

          مجلات مختلف تا الان تستش کردن شما نمیتونی پیدا کنی مشکل خودت

          The G500 4×4-2 features a set of portal axles, lower transfer-case gearing, three locking differentials and an optional (mandatory in our opinion) set of 37×12.5R18 Mud Terrain tires mounted on 18-inch Beadlock wheels

          این رو بخون
          باز نیای بگی زمین تخته فقط به دلیل اینکه من‌ گرد بودن کره زمین رو نمیبینم پس زمین تخت هست و از اینجور حرفا
          دقت کن
          متنو بخون
          نوشته «با چرخای ۳۷ اینچی بصورت آپشن» ( تو پرانتز هم نوشته « از نظر ما اجباری )

          The Mercedes-Benz G500 4×4² comes with two sets of wheels and tires. One 22 inch road set with a top speed of 210 km/h and decent off-road capability and one off-road set with special 18 inch beadlock wheels and off-road tires for the real off-road duties.

          این بالا هم یه جای دیگه بررسی کردند بازم نوشته دیگه اینجا به وضوح نوشته

          مرسدس بنز g5004×4² دو مجموعه رینگ و لاستیک داره

          یک۱ ست با رینگای ۲۲ اینچی و لاستیکای جاده ای
          و یک۱ ست دیگه با چرخای ۳۷ اینچی آفرود بیدلاک دار برای آفرود واقعی
          با ضرایب دنده قدرتی تر از نسخه عادی

          تصاویر رو ببین و لذت ببر از این شاهکار آفرود از اروپا که در کنار بهترین آفرودر های جهان آفرودر های امریکایی اول۱ هستن این آفرود شاهکار اول۱

          https://www.gtspiritmedia.com/gtspirit/gallery/mercedes-benz-g-500-4×4-on-location/mercedes-benz-g500-4×4-5.jpg

          موافقم 4
          مخالفم 1
        14. Mostafa

          ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (131 ديدگاه)

          لینک فیلم برسی این ماشینی که میگی رو از یوتوب برام من همین جا بفرست
          ساده تر از این نمیتونم بیان کنم

          موافقم 1
          مخالفم 4
        15. IMAN1199

          ۲۰ خرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          لینک فیلم برسی این ماشینی که میگم رو تو یوتیوب هست خودت میری پیداش میکنی و میبینیش
          ساده تر از این نمیتونم بیان کنم

  2. Python

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1110 ديدگاه)

    عالیه نسبت به قیمت ۳۰هزار دلاریش

    موافقم 19
    مخالفم 2
  3. sepehrg

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (46 ديدگاه)

    واقعا ماشین به این نابی فقط ۳۳ هزارتا؟ مفته حاجی

    موافقم 15
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (2914 ديدگاه)

      من در مجموع از برند فورد خیلی خوشم میاد
      اما هرچی نگاه می کنم رانگلر در مقایسه با برانکو، خیلی جذاب تره
      ابعاد بزرگ و راحتی سرنشین در برانکو، حسابی برای رانگلر دردسر شده

      موافقم 24
      مخالفم 3
      1. Mostafa

        ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (131 ديدگاه)

        متأسفانه عملکرد از راحتی سرنشین برای جیپ مهم تر
        همون جور که هندلینگ از راحتی راننده برای سوپر اسپورت ها مهم تر

        موافقم 9
        مخالفم 2
      2. net

        ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (3404 ديدگاه)

        خط ال ای دی نازک افقی که وارد چراغ جلو برانکو شده و جلوپنجره برانکو خیلییییی بد هست

        موافقم 2
        مخالفم 4
  4. jaghori

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (111 ديدگاه)

    من عاشق این طراحی هستم. نمیدانم چرا. ماشین های خشن مکعبی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا