اصیلترین خودروی دو دیفرانسیل جهان، برای تولید در سال ۲۰۲۴ بهروزرسانی شده است. جدیدترین مدل رانگلر، آستانه قیمت ۳۴ هزار دلار دارد و همچنان یکی از بهترین خودروهای مناسب طبیعتگردی محسوب میشود.
با ظهور نسل جدید فورد برانکو، شهرت و فروش بسیار خوب جیپ رانگلر تهدید شده است. حالا شاسی بلند فورد با آستانه قیمت ۳۷ هزار دلار، بیش از جیپ رانگلر فروش دارد و از دیدگاه کارشناسان رسانههای مختلف، مثل CarAndDriver ارزش خرید بالاتر را کسب کرده است.
رانگلر ۲۰۲۴ از جلوپنجره سیاه بهره میبرد. مشابه مدل ۲۰۲۲، همچنان چراغهای راهنما (فلاشر) روی گلگیرها نصب شده است و مهشکن در طرفین سپر خواهد بود. نمای پشت برای رانگلر ۲۰۲۴ تفاوتی به نسخههای قبل ندارد. سپرهای سیاه پلاستیک فشرده برای مدلهای پایه از رانگلر ارائه میشود و نسخههای گرانتر شامل رابیکان، سپر فلزی همرنگ بدنه خواهند داشت.
ارزانترین مدل به نام رانگلر اسپرت، بدنهی دو در و پیشرانه ۳/۶ لیتر دارد. این خودروی دو دیفرانسیل، ۲۸۵ اسب بخار قدرت و ۳۵۲ نیوتنمتر گشتاور تولید میکند. مدلهای گرانتر، مثل رانگلر رابیکان با موتور ۶/۴ لیتر V8 قدرت ۴۷۰ اسب بخار و گشتاور ۶۳۷ نیوتنمت خواهند داشت.
مشابه سالهای قبل، رانگلر پلاگین هیبرید 4xe هم تولید خواهد شد. این مدل ۳۷۵ اسب بخار قدرت و ۶۳۷ نیوتنمتر گشتاور تولید میکند. آستانه قیمت رانگلر 4xe به ۵۶ هزار دلار میرسد. این خودرو میتواند مسافت ۳۵ کیلومتر را بدون بنزین و با استفاده از بر موتور برقی طی کند.
در کشورهای خارج امریکا مثل مکزیک و هند و مناطق اروپایی، جیپ رانگلر مجهز به موتور ۲ لیتر توربوشارژ نیز وجود خواهد داشت. این نمونه، ۲۷۰ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتنمتر گشتاور دارد. گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته و ۶ سرعته دستی برای تمام مدلهای رانگلر ۲۰۲۴ ارائه میشود.
مدل پایه در امریکا، مجهز به چرخ ۱۷ اینچ با تایر ۳۲ اینچ خواهد بود. نمایشگر لمسی ۱۲/۳ اینچ هم در کابین نصب خواهد شد. کروزکنترل انطباقی با قابلیت کاهش و افزایش سرعت، شیشه جلوی ضد خش و ضد انعکاس گوریلا گلس (Gorilla glass) و تنظیم اتوماتیک روشنایی، تقریبا تمام مدلها (به جز نسخه پایه) وجود دارد.
برای رانگلر ۲۰۲۴، سری ویلیز (Willys) نیز ارائه خواهد شد. این مدل، اختلاف قیمت چندانی با نسخه پایه ندارد اما همراه تایرهای ۳۳ اینچ، عملکرد بهتری برای طبیعتگرید خواهد داشت. فاصلهی کف بدنهی رانگلر ویلیز با زمین، ۲۷ سانتیمتر است و همراه قفل دیفرانسیل عقب تولید میشود. آستانه قیمت رانگلر ویلیز دودر و چهاردر، ۴۱ و ۴۵ هزار دلار است.
قیمت جیپ رانگلر مجهز به موتور ۳/۶ لیتر و ۲ لیتر توربوشارژ، تفاوت چندانی ندارد و حدود ۳۳ تا ۳۵ هزار دلار برای کشورهای مختلف خواهد بود. احتمالا در سال ۲۰۲۴، مدل ۲ لیتر توربو برای بازار امریکا و کانادا نیز عرضه خواهد شد تا میانگین مصرف سوخت ۱۰ لیتر در صد کیلومتر حاصل شود. رانگلر مجهز به موتور ۳/۶ لیتر، ۱۲ تا ۱۳ لیتر در صد کیلومتر، مصرف بنزین دارد.
مشابه سال قبل، ارزانترین مدل جیپ رانگلر هیبرید 4xe به قیمت ۵۲ هزار دلار فروخته خواهد شد. گرانترین رانگلر هم، رابیکان ۳۹۲ چهاردر با قیمت ۹۰ هزار دلار خواهد بود که با موتور ۶/۴ لیتر ارائه میشود. این مدل با میانگین مصرف سوخت ۱۴ لیتر در صد کیلومتر، در زمان ۴/۵ ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت میرسد.
R@min
۱۷ خرداد ۱۴۰۲البته این عکس ها همشون مدل روبیکان و X هست. دلیل کوچک کردن جلوپنجره هم جا کردن وینچ بود که حرکت مثبتی بود. کاش یه تریم لوکس در حد جی معرفی می کردن تو این فیس لیفت.
ممد ژانگولر
۱۷ خرداد ۱۴۰۲خداوکیلی مفته این قیمت اگه راست باشه . عشقه این ماشین
مجید
۲۸ تیر ۱۴۰۳بخواد بیاد ایران میشه ۱۰ میلیارد
net
۱۷ خرداد ۱۴۰۲صفحه نمایش مربعی کوچک رانگلر نسل قبلی بد بود و صفحه نمایش مستطیلی رانگلر ۲۰۲۴ مستطیلی بزرگتر شده قشنگتر هست اگر مثل صفحه نمایش بزرگ مستطیلی عمودی وانت فورد f150 برقی و وانت رم trx بود خیلی زیباتر میشد، در حال حاضز زیباترین صفحه نمایش همین مدل وانت برقی اف ۱۵۰ برقی و وانت رم trx هست حتی از صفحه نمایش روی داشبورد بی ام و سری ۷ و x7 مدل ۲۰۲۲ قشنگتر هست.در این رانگلر ۲۰۲۴ مثل رانگلر نسل قبلی چراغ جلو گلگیر و چراغ کوچک مسخره داخل سپر جلو استفاده کرده خیلی بد هست و اگر این دو چراغ گلگیر و سپر جلو نداشت قشنگتر میشد.دریچه کولر دایره ای که مثل دریچه کولر پلاستیکی پراید هست بد هست. در طراحی داخلی از دوخت متضاد قرمز استفاده شده بد هست اگر از دوخت مشکی استفاده میشد بهتر بود
MehdiTurbo
۱۷ خرداد ۱۴۰۲میشه گفت تقریبا هم قیکت لاماری خودمون 🤔
حالا هی سر کره المان ژاپن تو سر کله هم بزنین
یعنی خود مردم اون کشورا که دارن سوارش میشن اینجوری تو سر کله هم نمیزنن برعکس تعریف میکنن
بعد اگه بدونن کردمی هستن پراید سی سال پیش با سیصد تومن میخرن و برای کره و ژاپن و المان تو سر کله هم میزنن تازه نه تو خیابانا میبینن نه دارن
مغزشان چنان سوت میکشه و باور نمیکنن
یادمه یه کلیپ بود مال چند سال پیش نمیدونم چه کاشینی بود دقیق ازش پرسید فکر میکنی تو ایران این چقدر میخرن تا بهش گفت فلان قیمت چشاش چارتا شد باور نمیکرد هنوزم فکر نمیکنم باور کنه
از ژاپن و المان و کره و امریکاتون چه خبر ؟؟؟🧐
Mostafa
۱۷ خرداد ۱۴۰۲کاش بنز هم یه تریم آفرود از جی کلاس میساخت مثلاً لاستیک جاده رو با لاستیک های 35 اینچ عوض میکرد یا اکسل تمام شناور برای جی کلاس عرضه میکرد
تا بشه باهاش خارج از عکس های مجلات هم آفرود کرد
R@min
۱۷ خرداد ۱۴۰۲جی کلاس به عنوان یه آفرودر استوک کارشو انجام میده، پکیج لاکچری و کلی خرج سر موتور و مهندسی امکانات آفرودش هم اضافه کرده که برای قشر ثروتمند و عموم جذابه. کسی هم با ماشین استوک آفرود سنگین نمیره، کراول و باها و ادونچر هم در یه سطح همگانی چیزی هست که اونی هم که بخواد با رانگلر و برانکو اکستریم آفرود بره تنها چیزه استوکی که از ماشین می مونه شاسیش هست و شاید چراغاش که دیگه اونا ماشین شهری حساب نمیشن. برتری عملکرد و راحتی و کیفیت ساخت و… برانکو هم دیگه نیازی به بحثی نداره به اندازه کافی صحبت شده و مطلب هست.
چند دقیقه عینک تعصبتو بزاری کنار و جای مثال های مع الفارغ دم دستی به پتانسیل خود محصول توجه کنی نیازی نیست مثل بچه ها کامنتی گذاشته شه. رانگلر و برانکو پتانسیل یه تریم لوکس مثل جی رو دارن حالا این فشار بهت میاره تصور می کنی سهامت تو استلانتیس میاد پایین ؟؟!! به جمال همایونی رانگلر بر می خوره ؟؟!! من نمی دونم مشکل کجاست ؟؟ حالا فکر می کنی چیزی که خودت میگی درسته اهمیتی نداره یه دوست دیگه چند روز پیش اینجا بحث برتری اسکید پلیت آلومینیومی و فولادی رو شروع کرد سند علمی دادیم زد تو جاده خاکی اونم مهم نیست حتما چیزی که فکر می کنه درسته، در کل ملت لجبازی هستیم فکر می کنیم هر چی که خودمون میگیم درسته و مثال نقضش بیاد زمین و زمان به هم میبافیم که یه موقع چیزی که دوست داریم نره. منم جزو همین ملت پر غرورم دارم تلاش می کنم تحمل نظر مخالفم داشته باشم.
Mostafa
۱۷ خرداد ۱۴۰۲من نمیخوام بخشی از کامنت خودم به تهمت اختصاص بدم
ده بار تا الان از مکانات آفرود جی کلاس زدی یه بار به صورت تیتر وار برامون بگو
این امکانات افرود جادویی جی کلاس چی هستن
جی کلاس یه خودروی افرود استوک نیست چون خودروی افرود نیست اولین الزامات افرود لاستیک مناسب هستش
که جی کلاس هیچ وقت در هیچ تریمی نداشته همیشه از لاستیک های بقیه خودرو های مرسدس استفاده کرده
اگه رانگلر پتانسیل یه تریم لوکس شهری رو داره جی کلاس هم پتانسیل یه تریم افرود رو داره !!
من بحث اسکید پلیت خوندم و کاملا موافقم المینیوم به جز برتری وزنی هیچ مزیت دیگه ای جلوی فولاد نداره
البته چون این صفحات در پایین خودرو نصب میشن وزنشون تاثیری در هندلینگ و تعادل خودرو نداره چون عملا این وزن باعث کاهش مرکز ثقل میشه نه افزایشش
معایب فولاد در مقابل مزیت هاش کاملا قابل چشم پوشی هستش .
اما در مورد برتری عملکرد برانکو هیچ نکته ای وجود نداره که بخواد بهتر از رانگلر باشه
رانگلر سه برابر برانکو تنوع قوای محرکه داره شاید بتونم بگم بزرگترین چیزی که باعث میشه برانکو در افرود رقیب جیپ نشه اندازه بزرگ ترش هستش چرا که هم از نظر عرضی هم طولی بزرگ تر هستش و جاهایی که رانگلر توسعه پیدا کرده که چهار چرخش روی زمین بمونه برانکو یه لنگه پا میمونه
R@min
۱۸ خرداد ۱۴۰۲حتما همینطوره 😄😄
IMAN1199
۱۸ خرداد ۱۴۰۲Mostafa جی کلاس در درجه اول نسخه نظامی داره که کلا چرخاش نسخه های بید لاک دار و خشن نظامی هستن
علاوه بر این نسخه ها اکستریم آفرود هم داره مثل نسخه 4×4² که چرخای غول پیکر ۳۷ اینچی بید لاک دار و دیواره بلند داره چیزی شبیه چرخای نظامی هست با محور های اکسل پرتال و ۳ قفل دیفرانسیل که اینم بقیه ندارن و سیستم چهارچرخ متحرک پیشرفته که بدون دیفلاک هم از سخت ترین ناهمواری ها عبور میکنه غول آفرود هست این آلمانی از اروپا که مگر از لحاظ توانایی های آفرود آفرودر های امریکایی باهاش بتونن رقابت کنن حرف اول۱ رو میزنن تو آفرود اینها
تا دلت هم بخواد آفرود های مختلف ازش دیدم
پس الکی نظر بیخود نده
Mostafa
۱۸ خرداد ۱۴۰۲IMAN1199
ظاهراً متوجه نیستی داریم در مورد خودرو های تولیدی و تریم های کارخونه حرف میزنیم
بزرگ ترین لاستیک هایی که جی کلاس تا الان داشته پیرلی R22 . 325/55 بوده
که باز فقط به درد تردد تو خیابون میخوره
مرسدس هر وقت یه تریم با لاستیک های all tterrain ۳۵ اینچ و رینگ های ۱۷ اینچی عرضه کرد در مورد افرودش حرف میزنیم
البته منتظر نمونید جی کلاس هیچ وقت یه خودروی آفرود نبوده که بخواد الان بشه
IMAN1199
۱۸ خرداد ۱۴۰۲Mostafa ظاهرا نمیگیم قطعا و عمدا شما خودت متوجه نیستی و نمیخواهی متوجه باشید
چون نظرت اشتباه و بیخود هست مشخصه
چون اونی که نوشتی لاستیک نسخه جاده ای اش هست
همین جی کلاس تو نسخه ،4×4² لاستیک های تریم آفرود و بیدلاکم داره که یه چیزی در حد نسخه های نظامی هست
off-road-sized 37-by-12.5-inch mud-terrain tires on 18-inch beadlock wheels
; these can be swapped out for 325/55
rubber on 22-inch wheels for on-road pursuits
همون رو که رفتی کپی پیست کردی قبلش همین رو هم گفته بود و نوشتن
چرخای غول پیکر ۳۷ اینچی بید لاک دار در نسخه 4×4²
و البته هم جی کلاس همیشه هم خودروی آفرودر حرفه ای و از بهترین آفرودر های جهان بوده و هست
IMAN1199
۱۸ خرداد ۱۴۰۲چرخای ۳۷ اینچی که کارخانه در این تریمش ارائه کرده همین الانم با قیمت ۳۷۹۵ دلار قابل خریدن هست
لاستیک استاندارد کارخانه ای اش در نسخه 4×4²
با رینگ ۱۸ اینچی و سایز تایر ۳۷ اینچی بید لاک دار
https://www.gwagenparts.com/product/18-inch-mercedes-hutchinson-g500-4×4²-oem-wheel-in-matte-black-for-mercedes-g-class/
https://www.gwagenparts.com/wp-content/uploads/2016/11/mercedes_G500_4x4_squared_007.jpg
https://mercedesblog.com/wp-content/uploads/2015/02/merc-g500-4×4-3.jpg
اینایی که داری میبیند لای پر قو نیستن
تو خفن ترین جاهای آفرودی هستن که دست انداز ها و ناهمواری های مهیب رو مثل آب خوردن رد میکنه تخصصی که بقیه آفرودر ها توش دستو پا میزننن این مثل آب خوردن ازشون رد میشه به لطف طراحی و مهندسی بینظیر شاسی و سیستم تعلیق و سیستم های پیشرفته کنترلی آفرودی با سه۳ قفل دیفرانسیل و اکسل های پرتال
که مگر همون امریکایی ها بتونن با این آلمانی خفن از اروپا رقابت کنن اول۱ هستن همشون هرکدومشون تو این ابعاد و وزن هم رقباش بازم رقیب مستقیم نیستن فقط از لحاظ ابعاد بزرگ در حدش هستن و از لحاظ وزن
چون با عرض بالای ۲.۲ متر و وزن بالای ۳ تن تنها چیزی که در حد این نسخه از جی کلاس هستن رم تی آر ایکس و هامر ها هستن
بعدشم فورد رپتور
دیگه بالاتر از اینها میره تو سگمنت های بالاتر
حتی فورد برانکو رپتور هم که بزرگترین آفرودر بعد از اینها هست بازم نسبت به اینها خیلی کوچیکتره
برای همینه که وقتی به تصاویرش نگاه میکنیم
میبینیم که لاستیک های ۳۷ اینچی رو هم به راحتی ساپورت میکنه و از تناسب خارج نمیشه
ولی الان همین ۳۷ اینچی ها رو بندازی زیر یه آفرودر دیگه ای که کوچیکتر از اینه پاگنده میشه و از تناسب خارج میشه
Mostafa
۱۸ خرداد ۱۴۰۲اقا این حرف هارو از کجای میاری سایت فروش قطعات افترمارکت جی کلاس اوردی
به عنوان رفرنس
جی 500 کی با چنین رینگ و لاستیک هایی عرضه شده ؟
سایت های فروش خودرو تو اروپا مثل autoscout24 سر و ته بکنی یدونه جی کلاس با این تایر ها پیدا نمیکنی
G500 4×4² با این رینگ و لاستیک عرضه شده تازه تعداد تولیدش هم محدود بوده
https://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_G500_4%C3%974%C2%B2#/media/File:Mercedes-Benz_G_4x4-2_-_prawy_bok_(MSP17).jpg
همین الان روبیکان X لاستیک های 35 اینچ داره تازه با این اکسل صلب جدید تمام شناور دانا 44 تا 40 اینچ راحت میشه استفاده کرد
این ها برای یه خودروی 70 هزار دلاری هستش اگه من بخوام چیز هایی که میتونی برای رانگلر سفارش میدی رو لیست بکنم
قضیه پیچیده میشه همین کافیه که میتونی وینچ 3.6 تنی رو برای یه خودرو افرود کارخونه ای سفارش بدی
بحث ما بحث تریم های کارخونه هستش نه قطعات افترمارکت که میتونی برای ماشین بخری
جی کلاس هیچ وقت تو هیچ تریمی چنین رینگ و لاستیکی به مشتری عرضه نکرده
IMAN1199
۱۸ خرداد ۱۴۰۲ویدئو معرفی مرسدس بنز جی کلاس 4×4² رو که دیگه همه قبول دارن
این ویدیو بطور رسمی از طرف خود مرسدس بنز بعنوان ویدئو معرفی مرسدس جی کلاس 4×4² هست
https://m.youtube.com/watch?v=nkTCqaBfRTE
تو این ویدئو این ماشین رو با دو نوع لاستیک شهری و آفرود نظامی نشون میده
در نسخه های نظامی مثل w463 هم از همین چرخ ها استفاده میشه
مرسدس بطور رسمی لاستیک های
37-by-12.5-inch mud-terrain tires on 18-inch beadlock wheels
رو خودش تو ویدئوی تبلیغاتیش آورده
افترمارکت کجا بود
در ادامه تصویر همین ویدیوی بالا در خود سایت مرسدس بنز
سایتو بخون تا ببینی نمیتونی نظر بیخود و اشتباه بدی
https://www.mercedes-benz.com/content/dam/brandhub/assets/vehicles/g-class/the-g-class-squared/04-mercedes-benz-vehicles-showcar-g-500-4×4-2560×1280.cbv20230517105202.jpg/_jcr_content/renditions/mq2-original-aspect.jpeg
سایت خود مرسدس بنز
اینم تصویری در تست توسط عموم
https://www.gtspiritmedia.com/gtspirit/gallery/mercedes-benz-g-500-4×4-on-location/mercedes-benz-g500-4×4-5.jpg
تصویر همون چرخای ۳۷ اینچی بیدلاک دار نظامی
زیر مرسدس جی کلاس 4×4²
این نسخه رو مرسدس در دو تریم ارئه کرده
خریدار میتونه نسخه با چرخای نظامی ۳۷ اینچی بیدلاک دار رو هم انتخاب کنه
تا زمانی که شما منبع اطلاعاتت ویکیپدیاست به هیچجا نمیرسید
من خودم یکی از ویرایشگران ویکیپدیا هستم
کاری نداره
ویکیپدیا منبع خوبی هست ولی کامل نیست
لطفا از این به بعد نظر بیخود و اشتباه هم ندهید و وقت مارو هم نگیرید
جی کلاس آلمان از اروپا در کنار آفرودر های امریکایی همیشه بهترین خودروهای آفرودر اول۱ رو تشکیل دادن و بقیه به گرد پاشونم نمیرسن علمی و با اعداد و ارقام و ویژگی ها و قابلیت ها و مشخصات فنی اثبات شده هم هستن
IMAN1199
۱۸ خرداد ۱۴۰۲اصلا سطح بحثو :)
بعنوان استناد حرفت مثلا سایت فروش زیرو رو میکنی
نه داداش به خودت زحمت نده
شما فقط داری الکی یه حرفی میزنی که هدف اشتباه و بیخود خودتو دنبال کنی
اینهمه مدل های با چرخای ۳۷ اینچی نظامی تصاویرش همه جا هست که همشون خریداری شدن و
توسط مردم و محلاات تست شدن و تصاویرش رو بارها دیدیم
طبیعتا چون تولید محدود هست تو سایتای فروش ممکنه زیاد پیدا نشه
مهم این بود که اثبات کردیم حرف ما درسته
Mostafa
۱۹ خرداد ۱۴۰۲اسم اون تریمی که لاستیک های نظامی رو باهاش عرضه کردن لطف کن میخوام ازش پیدا بکنم ببینم کی یدونه ازش خریده
من هرچی میگردم هیچ تریم جداگانه ای برای g500 که میگی پیدا نمیکنم
اسم تریمش چیه??
البته یه کانسپت پیدا کردم به اسم G500 4×4 Squared
ظاهرا یه کانسپت ساختن که همون 6*6 هستتش بعد نسخه 4*4 همون کانسپ درست کردن به اسم
G500 4×4 Squared
بعد نسخه تولیدی G500 4×4 Squared باز لاستیک های پریلی R22 داره
برو برام ویدیوی یوتوبر هایی که این ماشین تست کردن با این رینگ لاستیک بیار این هم راحت ترین راه
از سایت های خودرویی هم میتونی مطلب برسی این ماشین پیدا بکنی با این رینگ و لاستیک من هیچی پیدا نکردم
IMAN1199
۱۹ خرداد ۱۴۰۲سرچ کنی به راحتی پیدا میکنی
خیلی هست
دیگه تو خود سایت مرسدس هم نشونت دادم
اثبات شده هست
کلیپ تبلیغاتی رسمی مرسدس بنز رو هم که دیدیم و اثبات شد حرف من
However, there are also optional 18-inch wheels with 37- x 12.5-inch
این تریم قابل دسترس بوده برای هرکی که بخواد با همین چرخای ۳۷ اینچی در دسترس بوده از طرف خود سازنده که اعلام هم شده همونطور که گفتم
ممکنه چون با اسم تریم متفاوتی نبوده باشه پیدا نکرده باشی
چون یه پارامتر آپشنال از طرف سازندست و به راحتی قابل انتخاب کردن هست
G500 squared یا همون 4×4²
یک۱ تریمش با همون رینگای ۲۲ اینچی هست و لاستیک های شهری ( هرچند که همین لاستیک شهری هم انقدر غولپیکره که همینم آفرودی و خفن حساب میشه )
یک۱ تریم دیگش رو هم با همون رینگای ۱۷ اینچی بیدلاک دار و لاستیکای آفرودی گرید نظامی ۳۷ اینچی قابل سفارش هست
مرسدس بنز هم اینکارو هدفمند انجام داده چون در نسخه نظامی جی کلاس از این چرخا استفاده میشه برای همین بطور حساب شده و مهندسی شده ای رو این بخش کار کرده یعنی منشاء این نسخه نظامی جی کلاس ماژولار بوده که مدام از طرف خود مرسدس بنز برای ارتش های مختلف در جهان در حال توسعه و پشتیبانی هست که ما در اینجا یکی از دستاورد هاش رو در این مورد میبینیم
موارد زیادی هم هست که خریداران با این چرخای ۳۷ اینچی سفارش دادن و ازش لذت میبرن
Mostafa
۱۹ خرداد ۱۴۰۲اقا درک این قضیه چیز دشواری نیست برو فیلم های برسی این ماشین با این رینگ چرخ هارو از یوتوب بیاره
تیز تبلیغاتی نسخه کانسپت به چه درد من میخوره !
این ماشین اگه نسخه تولیدی داره برو مطالب برسی شو از سایت های خودرویی بیار
این چیز ها چیه تعریف میکنی
من میگم اسم تریمش رو بیار از ارتش های جهان میگی چه ربطی داره به جز چهار تا دونه عکس از کانسپت
و یه تیزر تبلیغاتی چی از این ماشین وجود داره
کدوم مجله تا الان تستش کرده من نمیتونم پیدا بکنم
IMAN1199
۱۹ خرداد ۱۴۰۲درک این قضیه فقط برای خودت چیز دشواری هست شما خودت برو فیلم های بررسی این ماشین با چرخای ۳۷ اینچی رو ببین
من دیدم شما ندیدی
هم فیلم بررسی با چرخای ۳۷ اینچی رو دیدم
و هم تصاویرش از خریدارانی که با چرخای ۳۷ اینچی سفارش دادن و دارنش
دیگه اگه تو پیدا نمیکنی و نمیبینی مشکل خودته
—
تیز تبلیغاتی نسخه کانسپت به چه درد من میخوره !
بدرد این میخوره که شما رو بفهمونه که هردو نسخه از طرف سازنده ارائه شده که یکیش چرخای ۳۷ اینچی هست
این ماشین تولید محدود بوده و همشون فروخته شدن و الانم خرید و فروش میشه بین کسانی که دارنش
برو مطالب بررسی شو از سایت های خودرویی ببین
تو سایت های مختلف خودرویی بررسی نسخه با چرخای ۳۷ اینچی بیدلاک دار رو دیدم
پس اونها که با چرخای ۳۷ اینچی بررسیش کردن
از تو قبر پدرشون آوردنش نسخه های رسمی بررسی میشن که اینم یکیش بوده
پس اینجا فقط باید به شما گفت که این چیز ها چیه تعریف میکنی
میخوام که صد سال اسم تریمش پیدا نشه
اصلا مهم نیست اسم تریمش چیه
قبلا هم گفتم ممکنه اصلا اسم تریمی نداشته باشه
اهمیتی به این موضوع نمیدم و نمیخوام وقتم رو هم در این مورد صرف کنم
چون یه چیز روشن و مشخصه
یا تریمی مشخص و با نامی مشخص داره
یا اینکه بدون نام تریم خاصی هست و فقط بعنوان یک گزینه آپشنال ارائه میشه
مهم اصل قضیه بود که حرف ما درست و اثبات شدست
از ارتش های جهان و نسخه نظامی جی کلاس هم میگم تا بلکه متوجه بشی ریشه اش از کجا بوده
—
مجلات مختلف تا الان تستش کردن شما نمیتونی پیدا کنی مشکل خودت
The G500 4×4-2 features a set of portal axles, lower transfer-case gearing, three locking differentials and an optional (mandatory in our opinion) set of 37×12.5R18 Mud Terrain tires mounted on 18-inch Beadlock wheels
این رو بخون
باز نیای بگی زمین تخته فقط به دلیل اینکه من گرد بودن کره زمین رو نمیبینم پس زمین تخت هست و از اینجور حرفا
دقت کن
متنو بخون
نوشته «با چرخای ۳۷ اینچی بصورت آپشن» ( تو پرانتز هم نوشته « از نظر ما اجباری )
The Mercedes-Benz G500 4×4² comes with two sets of wheels and tires. One 22 inch road set with a top speed of 210 km/h and decent off-road capability and one off-road set with special 18 inch beadlock wheels and off-road tires for the real off-road duties.
این بالا هم یه جای دیگه بررسی کردند بازم نوشته دیگه اینجا به وضوح نوشته
مرسدس بنز g5004×4² دو مجموعه رینگ و لاستیک داره
یک۱ ست با رینگای ۲۲ اینچی و لاستیکای جاده ای
و یک۱ ست دیگه با چرخای ۳۷ اینچی آفرود بیدلاک دار برای آفرود واقعی
با ضرایب دنده قدرتی تر از نسخه عادی
—
تصاویر رو ببین و لذت ببر از این شاهکار آفرود از اروپا که در کنار بهترین آفرودر های جهان آفرودر های امریکایی اول۱ هستن این آفرود شاهکار اول۱
https://www.gtspiritmedia.com/gtspirit/gallery/mercedes-benz-g-500-4×4-on-location/mercedes-benz-g500-4×4-5.jpg
Mostafa
۱۹ خرداد ۱۴۰۲لینک فیلم برسی این ماشینی که میگی رو از یوتوب برام من همین جا بفرست
ساده تر از این نمیتونم بیان کنم
IMAN1199
۲۰ خرداد ۱۴۰۲لینک فیلم برسی این ماشینی که میگم رو تو یوتیوب هست خودت میری پیداش میکنی و میبینیش
ساده تر از این نمیتونم بیان کنم
Python
۱۷ خرداد ۱۴۰۲عالیه نسبت به قیمت ۳۰هزار دلاریش
sepehrg
۱۷ خرداد ۱۴۰۲واقعا ماشین به این نابی فقط ۳۳ هزارتا؟ مفته حاجی
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۱۷ خرداد ۱۴۰۲من در مجموع از برند فورد خیلی خوشم میاد
اما هرچی نگاه می کنم رانگلر در مقایسه با برانکو، خیلی جذاب تره
ابعاد بزرگ و راحتی سرنشین در برانکو، حسابی برای رانگلر دردسر شده
Mostafa
۱۷ خرداد ۱۴۰۲متأسفانه عملکرد از راحتی سرنشین برای جیپ مهم تر
همون جور که هندلینگ از راحتی راننده برای سوپر اسپورت ها مهم تر
net
۱۷ خرداد ۱۴۰۲خط ال ای دی نازک افقی که وارد چراغ جلو برانکو شده و جلوپنجره برانکو خیلییییی بد هست
jaghori
۱۷ خرداد ۱۴۰۲من عاشق این طراحی هستم. نمیدانم چرا. ماشین های خشن مکعبی.