پیرلی لاستیک جدید پی زیرو تروفئو RS را معرفی کرد. این لاستیک جدیدترین نسخه از سری محصولات نیمه چسبان و پرفورمنس پیرلی بوده و کمپانی سازنده مدعی است تروفئو RS بهترین عملکرد را بین تمامی لاستیکهای جادهای دنیا دارد.
لاستیک موردبحث به درخواست پاگانی و برای خودروی یوتوپیا توسعه یافته است. ایتالیایی ها میخواهند لاستیک جدید پیرلی را به عنوان آپشن اورجینال این خودروی اسپرت و سایر محصولات برجسته خود ارائه نمایند. پیرلی پی زیرو تروفئو RS در واقع نسخه تکامل یافته از لاستیک تروفئو R است و از متریال پیشرفتهای برای ترکیبات آج خود استفاده میکند. کمپانی موردبحث میگوید این لاستیک جدید بخشی از نسل جدید لاستیکهای نیمه چسبانی است که پرفورمنس بهتری را در تمامی سطوح به ویژه جادههای خشک ارائه میکنند. تروفئو RS چسبندگی بیشتری دارد تا خودرو هنگام حضور در پیست سرعت و ایمنی بالاتری داشته باشد. این لاستیک همچنین روی آسفالت و در شرایط لغزنده جاده نیز عملکرد ایمنی خواهد داشت.
پیرلی برای توسعه این محصول جدید از تکنولوژی جدیدی که در موتور اسپرت بکار گرفته سود میبرد تا بتواند به اهدافی که پاگانی ترسیم کرده دست یابد. یکی از نتایج این فرایند تولید لاستیک با آج متشکل از چندین نوع ترکیب است که باعث میشود مشخصات لاستیک بر اساس خودروهای مختلف شخصیسازی شود و الگوی آج لاستیک با خودروی مدنظر همخوانی داشته باشد. خلاقیت دیگر پیرلی توسعه ژئومتری مجازی بوده که مهندسان این شرکت اجازه داده پروفایلهای لاستیک بیشتری را از طریق مدلسازی مجازی بررسی نمایند. پیرلی به این ترتیب میتواند حداکثر دقت را در تولید پی زیرو تروفئو RS داشته باشد.
فرایند توسعه ژئومتری مجازی بهصورت گستردهای در پاگانی یوتوپیا و پیش از حضور پروتوتایپ ها در معابر عمومی بکار رفته است. همچنین باید دانست لاستیک جدید پیرلی در مقایسه با لاستیک پی زیرو کورسا میتواند عملکرد یوتوپیا در شرایط رانندگی پرفشار را بهبود بخشد و بدون ایجاد احساس ناخوشایند در راننده سواری راحت و قابل پیشبینی را به ارمغان بیاورد. لاستیک جدید موردبحث علاوه بر خریداران یوتوپیا در دسترس مالکان فورد موستانگ دارک هورس نیز خواهد بود. همچنین گفته میشود طیف وسیعی از خودروهای اسپرت از جمله محصولات فراری، مازراتی و لامبورگینی نیز میتوانند از لاستیک تروفئو RS استفاده نمایند.
R/T
۱۹ تیر ۱۴۰۲اون یوتوپیا چقد جذاب بود
Python
۱۹ تیر ۱۴۰۲فقط کویر وبارز ثبت نامی وسلام
محمود
۱۹ تیر ۱۴۰۲الان نرم ترین لاستیک ایرانی کدومه؟
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۱۹ تیر ۱۴۰۲نرم که نمی دونم ولی یزد مرکوری من از 15 سال پیش تا الان روی 405 و پارس استفاده کردم
تا سرعت های بالا و انواع رانندگی به نظرم کیفیت بسیار خوبی داره
با پهنای 205 قیافه اش هم بهتر از 185 فابریک محصولات ایران خودرو هست
madadizade
۱۹ تیر ۱۴۰۲اقای اشتری سلام
مگه شما 405 و پارس سوار میشین؟ 😄🚀
توقع بی ام و و بنز و تویوتا داشتم ازتون
R/T
۱۹ تیر ۱۴۰۲بستگان ما هم از یزد تایر تعریف میکنن
درود
۱۹ تیر ۱۴۰۲با این گرونی ها دنبال لاستیک نرم نروید
یه سال بیشتر عمر نمیکنن(ایرانی) سال بعد خدا میدونه چقدر گرون میشن
Saeed
۱۹ تیر ۱۴۰۲شاید برای رینگ های سایز بزرگ تر از سایز کارخانه میخواد تا جلو کوبش رو بگیره
R/T
۱۹ تیر ۱۴۰۲من فک کنم نرم ترین کویرتایر باشه
JDM سابق
۱۹ تیر ۱۴۰۲نرم ترین کویره
دنا و بارز سفتن
گلدستون هم که اشغاله
لاستیکا چینی و کره ای هم خوبن
BMW
۱۹ تیر ۱۴۰۲خدایی چرخ آه خودش خیلی جذاب بود
*ALI*
۱۹ تیر ۱۴۰۲اتفاقا به نظرم شرکت پیرلی یکی از بهترین شرکت های لاستیک سازی در دنیا هست یکی از دلایلش هم اینه که برای فرمول یک هم لاستیک درست میکنه دقیقا در همین مدلِ P ZERO البته این لاستیک ها توی فرمول یک مشکلات زیادی هم دارن که اون بماند ولی درکل لاستیک هاش خوبه
LH44
۲۰ تیر ۱۴۰۲اون دلیلش لابی هست. پیرلی مناقصه تامین لاستیک های فرمول یک رو برنده شد. وگرنه میشلین هم میتونست تولید کنه مثل سال های قبل.