متفرقه

شارژر خانگی جدید زیمنس بدون نیاز به ارتقای کنتور برق

راه‌حل جدید شارژ خانگی زیمنس به معنای عدم نیاز به ارتقای کنتور برقی خانگی برای نصب شارژر خودروی برقی است و هزینه‌های مصرف‌کننده را بین ۶۰ تا ۸۰ درصد کاهش می‌دهد.

به گزارش insideevs، زیمنس با شرکتی به نام ConnectDER همکاری کرده است تا راه‌حلی برای صرفه‌جویی در هزینه شارژ خانگی خودروی برقی ارائه دهد که افراد را ملزم به ارتقای سرویس برق یا کنتور برق خانه خود نخواهد کرد. اگر همه این‌ها طبق برنامه پیش برود، شارژر جدید می‌تواند تغییر بسیار مهمی برای صنعت خودروهای برقی باشد.

اگر ایستگاه شارژ خانگی خودروی الکتریکی در خانه نصب کرده یا حداقل قیمت آن را از فروشگاه‌ها سوال کرده‌اید، می‌دانید که می‌تواند بسیار گران قیمت باشد. این امر به ویژه در صورتی صادق است که در نهایت نیاز به ارتقای سرویس برق یا کنتور برق خانه خود داشته باشید.

با راه‌حل جدید زیمنس و ConnectDER، ایستگاه شارژ خودروی برقی را می‌توان مستقیماً به کنتور برق خانه متصل کرد. این راه‌حل نه تنها هزینه نصب شارژر در منزل را به میزان درخور توجهی کاهش می‌دهد، بلکه کار را در عرض چند دقیقه امکان‌پذیر می‌کند، که در شرایط فعلی چنین امکانی فراهم نیست.

شارژر خانگی خودروی برقی زیمنس

ConnectDER دستگاهی واسطه تولید می‌کند که بین کنتور برق خانه و ایستگاه شارژ خودروی برقی نصب می‌شود. این دستگاه اساساً قابلیت ایجاد ظرفیت فوری را به منظور پذیرش آسان سیستم شارژ خانگی برای خودروی الکتریکی اضافه می‌کند. ConnectDER اعلام کرده است که با همکاری زیمنس، یک آداپتور اختصاصی شارژ پلاگین خودروی برقی برای این سیستم ارائه خواهد کرد.

با استفاده از این سیستم جدید برای دور زدن نصب شارژر معمولی خودروی برقی، هزینه‌های مصرف‌کننده را می‌توان ۶۰ تا ۸۰ درصد کاهش داد. یکی از مسئولان ConnectDER خاطرنشان کرد که این راه‌حل همچنین باعث صرفه‌جویی بیش از ۱،۰۰۰ دلار برای مشتریانی می‌شود که پنل خورشیدی را در خانه خود نصب می‌کنند. این مسئول گفت که ما اخیراً پنل خورشیدی نصب کرده‌ایم و خدمات برق و ارتقای پنل، هزینه‌های قابل توجهی را به قیمت کل پروژه اضافه کرده است.

دو شرکت‌ هنوز جزئیاتی درباره قیمت‌گذاری اعلام نکرده‌اند، اما به Electrek گفته‌اند که در حال نهایی کردن قیمت‌گذاری هستند و این کسری از هزینه ارتقای کنتور برق یا سایر تغییراتی است که اغلب برای نصب شارژر خودروی برقی لازم هستند.

سخنگوی ConnectDER همچنین گفت که آداپتورهای آینده احتمالاً از سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ از طریق منابع مختلفی در دسترس خواهند بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

ابوالقاسم اسلامی

هنرآموز مکانیک خودرو ، مترجم و نویسنده

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. کورش

    ۹ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (94 ديدگاه)

    فکرش رو بکنید اگر به ایران بیاد، از فرداش دعوا هست سر اینکه کدام همسایه از برق عمومی پارکینگ برای شارژ ماشینش استفاده می کنه

    موافقم 17
    مخالفم 2
    1. حق گوی باطل

      ۹ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1037 ديدگاه)

      نه دیگه هرکی برای پارکینگ خودش از کنترش یکی میکشه

      موافقم 12
    2. مهدی

      ۱۰ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1 ديدگاه)

      به ایران بیاد قیمتش انقدر بالا خواهد بود که بدست آدمای که هنوز با همسایشون درگیرن نمیرسه.

  2. ارین صاحب جمعی

    ۹ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1104 ديدگاه)

    آلمان اینهمه شرکت در عرصه فناوری داره اینهمه تکنولوژی داره شاید باورتون نشه ولی اگه وسعت روسیه و منابع ایران دست آلمان بود شاید فقط خود خدا میتونست باهاشون رقابت کنه

    موافقم 15
    مخالفم 3
    1. پویان

      ۱۰ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (827 ديدگاه)

      ارین منابع داشتن زیاد اهمیت ندارا.
      در ضمن خود ما با اقتصاد دانش بنیان بهتر المان میتونیم ماشیم بسازیم.

      موافقم 1
      مخالفم 16
      1. ارین صاحب جمعی

        ۱۰ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (1104 ديدگاه)

        منابع اهمیت نداره روسیه اگه تا الان روپاس فقط بخاطر منابعیه که داره

  3. phonix

    ۹ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1878 ديدگاه)

    المان کمر بسته کل تکنولوژِ مرتبط با برقی هارو درو کنه
    اون از بوش اینم از این بقیه هم که دارن کار میکنن پدال هم تا الان سه تاشو پوشش داده

    موافقم 15
    مخالفم 2
    1. holbay با کاربرات ۴ دهنه

      ۱۰ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (723 ديدگاه)

      نکنه تسلا این وسط بوقه در ضمن اگر تسلا نبود این این زی م ن ص در جا میزد

      موافقم 1
      مخالفم 5
  4. phonix

    ۱۰ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1878 ديدگاه)

    زمانی که زیمنس نیروگاه برق تاسیس میکرد
    خطوط برق فشار قوی ایجاد میکرد
    خطوط برق شهری ایجاد میکرد
    مولد برق ایجاد میکرد
    کونتور میساخت
    تسلا کجا بود ؟
    تو خیلی از کشور ها اگه
    زیمنس و جنرال الکتریک و توشیبا نبود ملت برق نداشتن باهاش زندگی کنن چه برسه به اینکه یکی تسلا بسازه
    اگه خواستی دفع بعد از امریکا دفاع کنی برو دوتا مقاله بخون دوتا جای علمی برو یاد بگیری حریف زیمنس تسلا نیست جنرال الکتریک هست که توسط شخص ادیسون تاسیس شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا