تثلیث مقدس اتومبیلرانی مدرن به صفحه نمایش شما خواهند آمد؛ اما این بار به سه مجری سابق TopGear اشاره نمیکنیم، حرف حرفِ سه سوپر ماشین هیبریدی- فراری لافراری، پورشه ۹۱۸ و مکلارن پی ۱ –است که انتظار رویارو شدن آنها در تخت گاز به سرانجام نرسید. راستش هنگامی که برنامه با عزل جرمی کلارکسون رفت، کاممان تلخ شد نه تنها به دلیل آینده مبهم سه مجری و روزنامهنگار محبوبمان بلکه به این خاطر که دیگر نمیتوانستیم سریعترین این سه را از بقیه جدا کنیم. پس از مدتی همه چیز رو به بهبود نهاد. بعد از پیوستن گروه به آمازون برای تولید برنامهای مختص خودرو برای سرویس پرایم کمپانی، حالا و بر مبنای توئیت کلارکسون تیم جدید فیلم برداری را آغاز کرده.
هفتم اکتبر، پیامی از جانب کلارکسون در توییتر منتشر شد که میگفت: «با گروهی استخوانی، فیلم برداری برنامه خودروی آمازون پرایم آغاز شد.» احتمالاً منظور او از استخوانی امکانات کمتر آنها نسبت به زمان بودنشان در رسانه بزرگ انگلیسی است.
همراه با توئیت تصویری از او، هموند و می منتشر شد درحالی که کنار سه ابر خودرو ایستاده بودند. انگار انتظار به سر آمده و بالاخره شاهد نبرد ۳+۳ تن در پیست خواهیم بود. تقابل سه مجری کار کشته با سه اثر هنری سریع در پیست دیدنی است.
اما پیرمرد بذلهگو تنها فعال شبکههای اجتماعی نبود، ریچارد هموند نیز در قالب توئیتی اذعان کرد: «گروه به کنار هم برگشته و این حسی فوقالعاده دارد.» کاپیتان کند هم با گفتن «اولین روز عالی بر سر کار.» با دو همکار خود هم نوا شد.
البته این بار منتظر پارک افسانهای Dunsfold نباشید، ولی اگر این اولین اپیزود شو جدید – با نام احتمالی Gear Knobs – است، پس قرارداد مالتی میلیون دلاری آمازون همه چیز را در عالیترین سطح ممکن قرار داده. با این همه هنوز مشتاقیم که نتیجه نهایی را نظاره کنیم چرا که کریس هریس، روزنامه نگار مشهور دنیای خودرو، با انتشار تصاویری از اپیزود آتی عطش هواداران را تشدید کرد.
خب، به نظر همه چیز رو به راه است (حداقل تا زمانی شام کلارکسون سر وقت حاضر باشد.) پس سال آینده منتظر اورانگوتان، کاپیتان کند و همستر در آمازون پرایم باشید.
منبع: دیجیتال ترندز/کار اسکوپز
محمد
۱۷ مهر ۱۳۹۴دیگه رقابت این سه خودرو به تنهایی باهم کافی نیست ،دلم می خواد این سه تا خودرو با کونیگزگ رگرا هم مقایسه بشن که به نظرم استاندارد های جدیدیو در سطح خودروهای سوپراسپرت تعریف کرده.
رامتین
۱۷ مهر ۱۳۹۴هنسی ونوم استاندارد بالاتری از کوئیزگ زی سی داره. صنعت سوئد هر چقدرم قوی باشه در برابر آمریکا، قابل حساب هم نیست.
امید
۱۷ مهر ۱۳۹۴رامتین جان این حرفتو اینجا گفتی ولی جای دیگه ای نگو ….باشه؟؟؟ میخندن بهت !
هنسی ونوم لوتوسی هست که بزرگتر شده . پهن تر شده . تا دندون تقویت شده
هنسی نه تو طراحیش دخالت داشته نه تو آیرودینامیکش
فقط قدرت موتورش خیلی زیاده
کونیخزگ هم طراحیش ماله خودشه . هم علم آیرودینامیکش . هم قدرت و جعبه دندش
هرچند پایه ی موتور کونیخزگ فورده ولی ماشینی که ساخته از پایه ماله خودشه
سوئد کلا یه ولوو داره با یه کونیخزگ و اشکودا(اگه درست بگم!!!) ..اشتباهه صنعت خودروسازی دوکشور رو با هم مقایسه کنی
یوسف
۱۷ مهر ۱۳۹۴اشکودا یه خودروساز اهل جمهوری چک هست نه سوئد
مجتبی(ساروی)
۱۷ مهر ۱۳۹۴اشکودا ماله کشور چکه و تحت مالکیت فولکس واگن فعالیت میکنه ربطی به سوئد نداره عزیزم
SARD
۱۷ مهر ۱۳۹۴داداش. رامتین داری درباره ی کونیخزگ حرف میزنیا!
ماشینی کاملا دستساز ، تماما از فیبر کربن، بی اندازه سریع و بی اندازه ایمن ومحکم!
تقریبا همه ی ماشینا ی این کمپانی سرعتی بیشتر از 400 کیلومتر بر ساعت دارن. تو تصادف 2 تا 3 سال پیش یه مدل cx ش خورد تو دیوار فولادی، حدود 12 فر رو در جا کشت و حسارو کند ولی فقط یه ریزه سپرش کج شد و یه ریزه شیشش ترک خورد!
http://news.yahoo.com/car-hits-crowd-injures-17-car-show-poland-194910547.html
طبق گفته ی مدیرعامل کونیگزگ ، “کونیگزگ یعنی سرعت ، یعنی ایمنی ، یعنی نهایت زیبایی و لوکس بودن،کونیگزگ یعنی رقابت!”
و الحق که صد رحمت بر روح پدرش!
http://www.aparat.com/v/y9BOl/%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%AF%D9%81_%D9%88%D8%AD%D8%B4%D8%AA%D9%86%D8%A7%DA%A9_%DA%A9%D9%88%D9%86%DB%8C%D8%AE_%D8%B2%DA%AF
سعید
۱۷ مهر ۱۳۹۴کاش زود تر بیاد تو بازار البته شنیدم این برنامه فقط برایاروپا و امریکا روی سایت امازون قابل دانلود هست و اگه اینجوری بشه کار سخت میشه ولی کاش بی بی سی از دستش نداده بود حداقل جرمی فارسی حرف میزد بدون سانسور
پوری پوریا!
۱۷ مهر ۱۳۹۴من مطمعنم BBC میدونه چه اشتباه و بزرگ تر از اون چه ضرری کرده و امیدوارم تاپ گیر رو برگردونه !
من وقتی شنیدم که کلارکسون عذر خواهی کرده (ا شناختی که من از اخلاقش دارم :) ) گفتم حله دیگه ولی اینبار bbc یه دندگی کرد !
به امید بازگشت برنامه !
مک میسل
۱۸ مهر ۱۳۹۴اقا شام نباشه منم کار نمیکنم،عذر خواهی هم در کار نیست:)
سينا
۱۷ مهر ۱۳۹۴بهترین خبرى بود ( البته بعد از خبر نابودى خودروسازاى وطنى ) که میشد خوند . همه چى آرومه من چقدر خوشحالم
پوری پوریا!
۱۷ مهر ۱۳۹۴مشتاقانه منتظر هم برنامه جدید کلارکسون و هم رقابت بین این سه تا هستم !!! البته به غیر از هیجانش نتیجهش میتونه خییلی برای شرکتها مهم باشه !!
امیدوارم سایتا برای دانلود قرار بدن !. حتما میبینم .
حیف تاپ گیر …
Mohsen
۱۷ مهر ۱۳۹۴از ته دلم خوشحال شدم وقتی خبر رو خوندم.
از اول حاضر بودم شرط ببندم اولین قسمت برنامه جدید به رقابت این سه خدا-ماشین ها میگذره. اصلا راه نداشت اینطور نشه!
وای که من نمیتونم تا اومدن برنامه صبر کنم…
ali ayat
۱۷ مهر ۱۳۹۴من با این سه تا شخصیت و سری بازی های نید فور اسپید بزرگ شدم
کیا مثل منن؟؟!
Maysam..laferrari
۱۷ مهر ۱۳۹۴داداش سبک ریسینگ عالیه ! با نید فور اسپید هم خیلی خاطره دارم ولی در حال حاضر دارم با forza 6 حال میکنم !
mohsen
۱۷ مهر ۱۳۹۴عاشق این ریچارد هموندم 45 سالشه اون مدلیه منم 22 سالمه جلو اینه 35 میزنم
واقعا زندگی میکنن هر 3 تاشون حتی یه سرمایه دارم مثل اینا لذت زندگی رو نمیبره
Archi KHAN
۱۷ مهر ۱۳۹۴هم اون سه تا ،
هم این سه تا ،
عجب دوتا ، سه تایی …
شایان
۱۷ مهر ۱۳۹۴الان چه خبرتونه جو گرفتتون اینو دیگه از هرکارشناسی بپرسی میگه که این سه تا شکست خوردن چون از بی بی سی بیرون شدن یا رفتن یا هرچی دیگه اسمشو میذارن دیگه ببینده سابقو ندارن یک دو این درگ نشون میده که اینا دنبال تماشاچی هستن اونم کاذبش والا چنین کاری نمیکردن
Maysam..laferrari
۱۷ مهر ۱۳۹۴واقعا شروع قدرتمندانه ای هست برای این سه شخصیت دوست داشتنی
مشکل شما اینه که چرا چنین شروع جذابی برای برنامه ی جدیدشون دارن؟شگفتا!
آقا لافراری منو بیشتر دیوونه ی فراری کرد :D و در بین این سه ابرخودرو قطعا نظر من لافراری
در کل آرزوی موفقیت افزون برای هر سه خودروساز و رقابت بیشتر که قطعا باعث تسریع در پیشرفت اونها میشه
احمد باقری
۱۷ مهر ۱۳۹۴جای پهلوان بوگاتی واقعا خالیه.
Behnam
۱۷ مهر ۱۳۹۴منتظریم شدیدا …
سارا
۱۸ مهر ۱۳۹۴تثلیث !
الممکن الترجمه متون به زبان هاذا قابل فهمآ! ؟
سلــطان مکلارن
۱۸ مهر ۱۳۹۴جانم رخ مکلارن ♥
حسین
۱۸ مهر ۱۳۹۴فقط باید بگم درود
محمد
۱۸ مهر ۱۳۹۴آلمان
علی
۵ فروردین ۱۳۹۵کل تاپ گیر این سه تا بودند.