جای شکایت بسیار اندکی باقی گذاشته است. تعادل زیبایی برقرار نموده و شما همچنان باید به یاد داشته باشید که سوار بر یک ۹۱۱ هستید. نباید پیش از موعد پدال گاز را تا انتها فشار دهید.
سواری با این خودرو تجربه بسیار تاثیرگذاری بود، همچون نوری که از بهشت تابیده باشد؛ یکی از آن لذتهای استثنائی بود. البته در ورود بی مهابا به پیچ با پورشه ۹۱۱ GT3، اگر حواستان جمع نباشد امکان منحرف شدن از مسیر وجود خواهد داشت. در این مواقع بایستی تعادل کافی میان گاز و ترمز برقرار نمایید تا خودرو دچار کم فرمانی نشود.
در پیست مخصوص ما، پورشه GT3 مجهز به گیربکس دستی شش سرعته توانست زمان یک دقیقه و ۲۴ ثانیه و ۶۶صدم ثانیه را به ثبت برساند. این درحالیست که نمونه مجهز به جعبه دنده PDK معادل ۲۰ صدم ثانیه بیشتر طول کشید تا از خط پایان بگذرد. حتی با این وجود هم GT3 نسبت به لامبورگینی اونتادور SV، کوروت Z06 به قدرت ۶۵۰ اسب بخار، مکلارن 650S و لامبورگینی اوراکان ۶۱۰ اسب بخاری سریعتر عمل نموده است.
همچنین زمان لازم برای دستیابی به سرعت ۹۶ کیلومتربرساعت از حالت سکون برای نسخه مجهز به گیربکس دوآل کلاچ هفت سرعته برابر ۳.۱ ثانیه است. شتاب ۰-۹۶ GT3 مجهز به گیربکس دستی شش سرعته نیز ۳.۵ ثانیه به طول میانجامد. در تست یک چهارم مایل هم ۹۱۱ اتومات بهتر عمل نموده و موفق به ثبت رکورد ۱۱.۲ ثانیه و حداکثر سرعت ۱۲۶.۶ مایل بر ساعت شده است. ارقام مذکور برای پورشه ۹۱۱ مجهز به گیربکس دستی برابر ۱۱.۵ ثانیه و ۱۲۵.۲ مایل بر ساعت است. به یاد داشته باشید که با یک پیشرانه شش سیلندر تخت به قدرت ۵۰۰ اسب بخار و گشتاور ۴۷۴.۵ نیوتنمتر در زیر کاپوت ۹۱۱ مذکور روبرو هستید.
در مسیر لغزنده ویژه، نسخه سبکتر مجهز به گیربکس اتوماتیک توانست شتاب جانبی ۱.۰۷ جی را به ثبت برساند اما GT3 با گیربکس دستی و ۱۰.۵ کیلوگرم وزن بیشتر، شتاب جانبی معادل ۱.۱۱جی را از خود به نمایش گذاشت. در مسیر ۸شکل نیز نمونه دستی بهتر عمل نمود و رکورد ۲۲.۵ ثانیه را ثبت نمود. عملکرد پورشه 911GT3 تجهیز شده با گیربکس هفت سرعته اتوماتیک در پیست مذکور، به اندازه ۰.۲ ثانیه کندتر بود. شتاب جانبی وارده بر هر دو نسخه در پیست ۸-شکل، معادل ۰.۹۳جی است.
رانندگی با ۹۱۱ GT3 بسیار لذتبخش است و البته اگر سریع میرانید، لازم است کمی حرفه ای هم باشید. زمانی که قلق رانندگی حرفهای با این خودرو دستتان بیاید، آنگاه خواهید توانست در پیست برای سایر رقبا خط و نشان بکشید.
منبع: motortrend
Khosrow
۹ اسفند ۱۳۹۶چه عکسایی / توربین های بادی و عملکرد بی نظیر 911 / همیشه دوست داشتم ارتفاع سقف 911 کمتر می بود و طراحی داخلش با — ا ام گ جی تی — خیلی فاصله داره / یه جورایی دشبورد و دریچه های تهویه ش قدیمی به نظر میاد ..
MoNsTeR
۹ اسفند ۱۳۹۶دوس داشتنی و با اصلالت پورشه
موتور تنفس طبیعیش دیوانه کننده است❤️❤️
Amir
۹ اسفند ۱۳۹۶هیولای کم نظیر
عالیه??
amirferrari
۹ اسفند ۱۳۹۶گیربکس PDK پورشه بینظره،فوق هوشمندترین گیربکس اتومات مال پورشه ست،بر خلاف باقی خودرو سازها که گیریکس دستیشون سریعتره گیربکس اتومات پورشه بسیار دقیق تر و حرفه ای تر از دستی عمل میکنه،یه پا هوش مصنوعیه واسه خودش این گیربکس،گیربکسی که واکنشش دقیق تر از واکنش انسان باشه
حسین دهمرد
۹ اسفند ۱۳۹۶اینجام که گفته گیربکس ۶ سرعته دستی سریعتر تو پیست عمل کرده ولی شتاب صفر تا صد نسخه اتومات بهتر بوده.چرا اینجوریه؟
گیربکس فقط انزو و لاغیر خیلی گشتم تا طرز کارشو بفهمم متاسفانه چیزی پیدا نکردم.البته گیربکس بوگاتی سریعتره ولی همه چیز که سرعت نیست.
mehran911
۹ اسفند ۱۳۹۶((( سواری با این خودرو تجربه بسیار تاثیرگذاری بود، همچون نوری که از بهشت تابیده باشد؛ یکی از آن لذتهای استثنائی بود.)))
حد اعلای یک سوپراسپرت
نیم قرن تکامل بی وقفه
نسخه های ۹۱۱R و GT3 و GT3rs خالص ترین نسخه های ۹۱۱ هستند که صرفا برای لذت بردن ساخته شدن
.
مهدی
۹ اسفند ۱۳۹۶ماشین باید به اندازه باشه. نه خیلی قوی نه خیلی پیچیده نه توربو نه امکانات بیخود همراه با گیربکس دستی…این ماشین خیلی به اندازست :)
بهراد
۱۰ اسفند ۱۳۹۶اینطوری که شما ماشینو تعریف کردی یاد پیکان افتادم همراه با گیربکس دستی
ایلیا
۹ اسفند ۱۳۹۶وای خدا تمام مدتی که متن رو خوندم قلبم تند تند میزد، حالا ببین کسی که پشت فرمونش نشسته چه لذتی میبره.
واقعا اخر مهندسیه این ماشین.
Saied
۹ اسفند ۱۳۹۶عشق یه ماشین باز واقعی
الف.ی
۹ اسفند ۱۳۹۶911 و کلا پورشه چیز هایی هستن که صنعت خودروسازی آلمان رو سربلند و فاخر میکنن
Sajjad
۹ اسفند ۱۳۹۶(((( اگر حواستان جمع نباشد امکان منحرف شدن از مسیر وجود خواهد داشت. در این مواقع بایستی تعادل کافی میان گاز و ترمز برقرار نمایید تا خودرو دچار کم فرمانی نشود.)))
این مشخصات یه ماشینه که من عاشقشم و میتونم از رانندگی باهاش لذت ببرم
اصلا همین که سواری این ماشین نیاز به راننده واقعی داره خوبه
Omid622
۱۰ اسفند ۱۳۹۶به نظرم یکی از بهترین لذتهای رانندگی با این همه مدل ماشین تو دنیا پورشه ۹۱۱ با تنفس طبیعی بالای ۵۰۰ اسب بخار اونم با گیربگس دستی عالیه