مطابق نظرسنجیای که اخیراً منتشر شده افراد بسیار کمی به کمپانیهای اشتراک سواری خودرو برای ساخت خودروهای خودران اعتماد دارند.
این مطالعه که توسط INRIX Research صورت گرفته نظر ۵۰۵۴ راننده در ایالاتمتحده، بریتانیا، آلمان، فرانسه و ایتالیا را جویا شده و فهمیده که تنها ۴ درصد آمریکاییها به کمپانیهایی چون اوبر و لیفت برای ساخت خودروهای خودران اعتماد دارند. در سطح بینالملل نیز کمتر از ۴ درصد رانندهها به اینگونه کمپانیها اعتماد دارند.
در مقام مقایسه، ۲۷ درصد افراد آمریکایی شرکت کرده در نظرسنجی به غولهای تکنولوژیکی چون اپل و گوگل برای توسعهی اینگونه تکنولوژیها اعتماد داشته و ۲۳ درصد نیز به خودروسازان سنتی اعتماد دارند.
این آمار و ارقام در سطح بینالملل تغییرات شدیدی را نشان میدهند. در آلمان، اعتماد مردم به خودروسازان برای ساخت خودروهای خودران ۲.۸ برابر بیشتر از اعتماد به کمپانیهای تکنولوژی بوده درحالیکه این آمار برای بریتانیاییها ۱.۵ برابر بوده است. ۳۴ درصد افراد بریتانیایی شرکت کرده در این نظرسنجی به هیچ کمپانیای برای ساخت خودروهای خودران اعتماد ندارند.
موضوع جالب دیگر این است که مصرفکنندگانی با سن زیر ۴۴ سال اعتماد بیشتری به شرکتهای تکنولوژی دارند درحالیکه افراد مسنتر علاقهی بیشتری به خودروسازان سنتی نشان میدهند.
ACR VIPER
۱۱ خرداد ۱۳۹۶همینه دیگه همه خودرو سازها رو تو ذهنشون کارامدتر و پیشتازتر از شرکتهای بقیه میبینن
احسان(احسان سابق)
۱۱ خرداد ۱۳۹۶خودروسازها به صورت سنتی انعطاف پذیری کمی برای تغییر دارن بخصوص وقتی با شرکت های های تک مقایسه میشن. بهترین راه همکاری دو صنعت با همه.