بوش در حال توسعهی نوع جدیدی از صفحهنمایش سهبعدی است که میتواند در پشت آمپر خودروهای تولیدی بکار رود.
این غول تأمینکننده قطعات صنعت خودروسازی نام تکنولوژی خود را اینترفیس انسان-ماشین گذاشته و اگرچه جزئیات زیادی از آن منتشر نشده اما بوش میگوید تکنولوژی سهبعدی جدیدش عملکرد ایمنی مهمی خواهد داشت و نیازمند استفاده از عینکهای سهبعدی یا ردیابی با چشم نخواهد بود.
دکتر استفان برنز رئیس بخش مولتیمدیای بوش میگوید:
داشتن عمق در این صفحهنمایش به این معنی است که رانندگان میتوانند اطلاعات مهم بصری را سریعتر به دست آورند. در این تکنولوژی اینگونه به نظر میرسد که هشدارها از صفحهنمایش بیرون میپرند و این امر باعث ایجاد وضوح بیشتری میشود.
برای مثال تصویر سهبعدی دوربین دندهعقب در زمان پارک باعث میشود راننده بتواند خیلی راحتتر موانع را تشخیص دهد. بوش همچنین میگوید با تولید خودروهای کاملاً خودران، تکنولوژی سهبعدی غیرفعال عنصری حیاتی در برهمکنش بین راننده و خودرو خواهد بود.
سیستم بوش برای کارکرد خود تنها به یک کامپیوتر کاکپیت تنها متکی بوده و از بهروزرسانی از راه دور هم برخوردار است. کاربران میتوانند از طریق دستورات صوتی یا تماسی با این سیستم ارتباط داشته باشند.
صفحات نمایش روز به روز به سیستمهای برهمکنش تر تبدیل میشوند و میتوانند نیازهای شخصی رانندگان را بهتر درک کنند. اینجاست که پتانسیل تجاری بزرگی برای بوش وجود دارد.
پیشبینیهای بوش نشان میدهد بازار صفحهنمایش خودروها در جهان تا سال ۲۰۲۵ ارزش ۳۰ میلیارد دلاری خواهد داشت درحالیکه هماکنون ارزش آن حدود ۱۵ میلیارد دلار است.
Behrouz. anzali
۲۱ شهریور ۱۳۹۸جالبه واقعا . چقدر این بوش اینده نگره
مک وال
۲۱ شهریور ۱۳۹۸عجب صفحه نمایش هایی !
سه بعدی بودنش خیلی جالبه