اینکه محبوبترین خودروهای حال حاضر بازار آمریکا را پیکاپها تشکیل میدهند موضوعی جالب است. هر ساله چندین میلیون پیکاپ صفرکیلومتر روانهی خانههای خریداران میشود. به نظر میرسد پیکاپهای کرو کب در قرن ۲۱ به خودروهای خانوادگی جدیدی تبدیل شدهاند.
اما خب همهی افراد پیکاپها را برای حمل افراد نمیخرند و برخی هم آن را برای کار میخواهند. مشتریان سازمانی، بسازبفروشها و شکارچیان اهمیتی به صندلیهای چرمی و ماساژور دار، سانروفهای بزرگ و جدیدترین تکنولوژیها نمیدهند. آنها خواهان خودرویی خشن با پایینترین قیمت هستند؛ بنابراین چندین نمونهی ارزانقیمت وجود دارد و ما هم میخواهیم ارزانترین پیکاپ تراکهای مدل ۲۰۱۹ را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم. با ما همراه باشید.
- فورد F-250 XL
قیمت: ۳۴۷۵۰دلار شامل ۱۵۹۵ دلار هزینهی تحویل
آغاز کنندهی این لیست خودروی محبوب F-250 است که مدل پایهی پیکاپ های سوپردیوتی فورد محسوب میشود. این خودرو در تریم پایه و نسخهی تک دیفرانسیل قیمت حدود ۳۵ هزار دلاری دارد. با این مبلغ شما مالک خودرویی مجهز به پیشرانهی ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری بنزینی ۳۸۵ اسب بخاری میشوید. این پیشرانه با یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک همکاری میکند.
- تویوتا توندرا SR
قیمت: ۳۳۰۱۵ دلار شامل ۱۴۹۵ دلار هزینهی تحویل
تویوتا توندرا یکی از قدیمیترین خودروهای بازار بوده و احتمالاً قابلاعتمادترین آنها نیز میباشد. از نظر قیمت باید گفت نسخهی پایهی این پیکاپ قیمت حدود ۳۳ هزار دلاری دارد. زیر کاپوت این خودروی ژاپنی پیشرانهی ۸ سیلندر ۴.۶ لیتری با قدرت ۳۱۰ اسب بخار قرار گرفته که نیروی خود را از طریق یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ ها منتقل میکند.
- نیسان تایتان S
قیمت: ۳۲۰۸۵ دلار شامل ۱۳۹۵ دلار هزینهی تحویل
نیسان تایتان حدود هزار دلار ارزانتر از هموطن خود یعنی توندراست. ارزانترین نسخهی این خودرو از نوع تک دیفرانسیل بوده و دارای تجهیزاتی همچون اپل کارپلی، اندروید اتو و حتی سیستم تهویه مطبوع میباشد. نیروبخش تایتان S پیشرانهی ۸ سیلندر ۵.۶ لیتری با قدرت ۳۹۰ اسبی است که با یک گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک همکاری دارد.
- هوندا ریجلاین RT
قیمت: ۳۱۰۳۵ دلار شامل ۱۰۴۵ دلار هزینهی تحویل
مورد بعدی پیکاپی است که پیکاپ تراک نیست زیرا به نوعی یک مینی ون محسوب میشود. این خودرو بجای استفاده از فریم نردبانی مانند و سنگین بر پایهی معماری یونی بادی شکل گرفته و از بخشهای کلیدی مشترک با سایر محصولات هوندا همچون پایلوت، پاسپورت و حتی اودیسه سود میبرد.
نسخهی پایهی این خودرو از پیشرانهی ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری استفاده کرده و قدرت ۲۸۰ اسب بخاری دارد. همچنین این خودرو به سیستم غیرفعال سازی سیلندر به منظور صرفهجویی در مصرف سوخت مجهز است.
- شورولت سیلورادو ۱۵۰۰ WT
قیمت: ۲۹۸۹۵ دلار شامل ۱۵۹۵ دلار هزینهی تحویل
اما اگر خواهان خودرویی سنتیتر با تواناییهای بهتر هستید میتوانید نسل جدید شورولت سیلورادو ۱۵۰۰ را انتخاب کنید. نسخهی پایهی این اسب کار را میتوان با بهای کمتر از ۳۰ هزار دلار خریداری کرد. در این خودرو صندلی نیمکتی سه نفره وجود دارد و پیشرانهی ۶ سیلندر ۴.۳ لیتری ۲۸۵ اسبی نیز پاسخگوی اکثر نیازها میباشد. گیربکس ۶ سرعته نیز نیروی پیشرانه را تنها به چرخ های عقب منتقل میکند.
- فورد F-150 XL
قیمت: ۲۹۷۵۰ دلار شامل ۱۵۹۵ دلار هزینهی تحویل
این خودرو ارزانتر از رقیب سنتی بوده و دارای بدنهای آلومینیومی میباشد. تریم XL این خودرو به پیشرانهی ۶ سیلندر ۳.۳ لیتری مجهز بوده و قدرت و گشتاور آن بیشتر از حد انتظارات میباشد. خروجی ۲۹۰ اسبی نیروگاه آهنین سری F محبوب از طریق گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ های عقب منتقل میشود.
- رم ۱۵۰۰ کلاسیک تریدزمن
قیمت: ۲۹۰۹۰ دلار شامل ۱۶۹۵ دلار هزینهی تحویل
حالا به بهترین گزینه از نظر ارزش در کلاس پیکاپ های فول سایز میرسیم. با اینکه حدود یک سال پیش شاهد معرفی رم لایت دیوتی جدید بودهایم اما نسل قبلی نیز همچنان در حال تولید بوده و قیمت مناسبتری دارد. شما میتوانید تریم تریدزمن این خودرو را با قیمت حدود ۲۹ هزار دلار بخرید. در این خودرو پیشرانهی ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری پنتاستار ۳۰۵ اسب بخاری با گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک همکاری میکند.
- فورد رنجر XL
قیمت: ۲۵۴۹۵ دلار شامل ۱۱۹۵ دلار هزینهی تحویل
به کلاس پیکاپ های میان سایز که برسیم شاهد خودنمایی فورد رنجر خواهیم بود. ارزانترین نسخهی این پیکاپ بهای کمتر از ۲۵۵۰۰ دلاری داشته و در زیر کاپوتش پیشرانهی ۲.۳ لیتری اکوبوست و گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک قرار گرفته است. این پیشرانه قدرت ۲۷۰ اسب بخاری دارد.
- تویوتا تاکوما
قیمت: ۲۵۰۸۰ دلار شامل ۱۰۹۵ دلار هزینهی تحویل
با قیمت کمتر از رنجر میتوانید مالک تویوتا تاکومایی باشید که از نظر طول عمر استاندارد جدیدی را در کلاس پیکاپ های میان سایز وضع کرده است. پیشرانهی ۴ سیلندر ۲.۷ لیتری تاکوما قدرت ۱۵۹ اسب بخاری داشته و این نیرو از طریق گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ ها منتقل میشود.
- جی ام سی کانیون
قیمت: ۲۳۲۹۵ دلار شامل ۱۰۹۵ دلار هزینهی تحویل
تریم SL کانیون دارای پیشرانهی ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی است که خروجی ۲۰۰ اسب بخاری داشته و بهصورت استاندارد دارای گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک میباشد. این خودرو با قیمت ۲۳۲۹۵ دلار عرضه میشود.
- شورولت کلرادو
قیمت: ۲۲۳۹۵ دلار شامل ۱۰۹۵ دلار هزینهی تحویل
کلرادو چند صد دلاری ارزانتر از کانیون بوده و در تریم خود از همان مشخصات کابین و قوای محرکهی جی ام سی برخوردار است. این پیکاپ آمریکایی با گیربکس دستی عرضه میشد اما متأسفانه به خاطر فروش کم دیگر در دسترس نیست.
- نیسان فرونتیر
قیمت: ۲۰۱۳۵ دلار شامل ۱۰۴۵ دلار هزینهی تحویل
حالا شما را با ارزانترین پیکاپ آمریکا یعنی نیسان فرونتیر آشنا میکنیم. شما با پرداخت ۲۳۱۳۵ دلار هم میتوانید مدل طویلتر S را انتخاب کنید که از گیربکس ۵ سرعته دستی و پیشرانهی ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری سود میبرد. قدرت این پیشرانه برابر با ۱۵۲ اسب بخار است اما خب با این قیمت میتوان چشم را روی نقاط ضعف فرونتیر بست.
منبع: autoguide
me84
۱۲ شهریور ۱۳۹۸.
گزینه های 8 . 10 . 12 ارزش خرید بالایی دارن
MOHAMAD.n.r
۱۲ شهریور ۱۳۹۸از ۱۲ خودرو ۷تا امریکایی و۵ تا هم ژاپنی بقیه برند ها هم که در حال ساییدن کشک هستند.
اگر خودم بخوام انتخواب کنم(نظر شخصی)نیسان تایتان رو بر میدارم چون فیس جلوش رو خیلی دوست دارم.مخصوصا نسخه XD ( این ماشین ترکیبی از کیفیت ناب ژاپنی و طراحی ناب امریکایی رو با هم داره)
فرونتیر هم که پدر جدش(نیسان پیکاپ) توی ایران هست و خوب جواب داده تاحالا.
نیسان جونیور هم که دیگه ….😂😂😂
همایون
۱۲ شهریور ۱۳۹۸واقعا صحبتتون درسته
وانتهای امریکایی بسیار ناب هستن
فرامرز
۱۲ شهریور ۱۳۹۸وانت تو بازار اروپا که ون ها خیلی پرطرفدار هستن خریداری نداره وگرنه برای اونا هم تولید وانت کاری نداره. اینکه مرسدس ایکس کلاس هم شکست خورد بخاطر عدم سرمایه گذاری و بازاریابی مناسب بود وگرنه اونا که انواع شاسی بلند و ماشین های باری سنگین رو تولید میکنن اصلا براشون کاری نداره تولید خودرویی که از نظر فنی بهتر از فورد اف ۱۵۰ باشه. البته از نظر قیمت بعید میدونم بتونن تو بازار آمریکا عرض اندام کنن
همایون
۱۲ شهریور ۱۳۹۸خوب وانت تو اروپا طرفدار نداره چرا خودروسازان اروپایی مختص امریکا و استرالیا وانت تولید نکردن تا حالا؟؟ جز اینکه نمیتونن محصولی بسازن که قادر به رقابت با وانتهای امریکایی و ژاپنی باشه؟؟؟
تازه در گذشته فولکس وانت هم تولید میکرد و تو ایران هم مقدار زیادی وارد شد
مثل وانتهای که بر اساس ترانسپورت ساخته شدن یا بر اساس فولکسهای واگن ولی بعد یه دوره تولیدشون متوقف شد
حتی همون بنز x کلاس هم با کمک نیسان ساخته شد و بنز با بیش از 70 سال ساخت محصولات تجاری نتونست بطور مستقل یه وانت کامل بسازه
NAVID۰۰۹۸
۱۲ شهریور ۱۳۹۸فرامرز عزیز
شما خودتون جواب خودتون را در پاگراف آخر کامنتتون دادین
هزینه :
دقیقاً مشکل اینه که اروپائیها نمیتوانند با چنین قیمتهایی پیکاپ تولید کنند و همچنین کم استهلاک .
چون اصلاً استراتژی تولید اروپاییها با بقیه جداست .
اما من باشم تاکوما انتخابمه ، بخصوص نسخه trd که دیگه نگو ، عجب غولیه
همایون
۱۲ شهریور ۱۳۹۸ماشینهای تجاری چون بصورت 24 ساعته در حال فعالیت هستن برای همین باید کم استهلاک باشن ولی ایا خودروسازی اروپا محصولات کم استهلاک داره؟ ایا محصولی دارن که کم خرج باشه؟؟؟ قطعا نه برای همین هم هیچ زمان بطور جدی سمت محصولاتی مثل وانت نرفتن
الان تو بازاری مثل کانادا یا امریکا چند نفر حاضرن محصولی مثل تاکوما یا کنیون رو نخرن و بجاش برن سراغ بنزx کلاس؟؟؟؟
حتی تو بازارهای مثل استرالیا هم همینطوره شرایط
محصولی مثل وانت که همیشه در حال فعالیت هست باید هزینه نگهداریش کم باشه و محصولات امریکایی و ژاپنی دقیقا همینطور هستن
MOHAMAD.n.r
۱۲ شهریور ۱۳۹۸فرامرز عزیز همونطور که خودتون فرمودید قیمت خیلی عامل مهمیه (مخصوصا توی این سگمنت) بنابراین چه دلیلی داره که فرد به جای x کلاس نره سمت نیسان ناوارا(فرونتیر) در حالی که پیشرانه و گیربکس و… تماما از نیسان اومده و ناوارا مبلغ زیادی هم ارزان تره.
Ali
۱۲ شهریور ۱۳۹۸پدال جان ، تو استرالیا این پیکاب تراکها نصفشون وجود ندارن و و اونایی هم موجودن با قیمتای بالای ۱۰۰ هزارتا هستن به غیر از نیسان ناوارا و فورد رنجر و هولدن کولورادو که نسخه های فولشون ۶۰ هزارتا قیمتشونه
سردبیر
۱۲ شهریور ۱۳۹۸سلام. ممنون از تذکر شما. اصلاح شد
ارش
۱۲ شهریور ۱۳۹۸فورد f250?
حمید
۱۲ شهریور ۱۳۹۸اینکه شرکتهای اروپایی نتونن پیکاپ بسازن حرف منطقی نیست.نتونن!!!! سلیقه و نیاز بازار اروپا تفاوت داره.قطعا توان فنی لازم رو دارن برای طراحی و تولید پیکاپ.مثلا کشنده ژاپنی که فراگیر باشه توی دنیا ندیدیم ،ایا صحیح بگیم شرکتهای ژاپنی نمیتونن کشنده بسازن؟
MOHAMAD.n.r
۱۳ شهریور ۱۳۹۸قطعا شرکت های اروپایی هم میتونن بسازن ولی این مهمه که با چه قیمتی و چه کیفیتی و چقدر کاربردی این کارو انجام بدن. منظور از تونستن اینجا و توی این سگمنت چیز دیگریست.
اگر صرفا به یک معنی *تونستن* توجه بشه میتونیم بگیم هر خودروسازی تواناییش رو داره حتی لگن سازان وطنی.
Farzad
۷ مهر ۱۳۹۸تو این لیست گزینه ۱۲ و ۸ عالین….