اگر بازگردیم به زمانهای بسیار دور، تعریف یک ماشین پریمیوم یا اجرایی (Executive) آسانتر بود و درنتیجه میشد بهراحتی لیستی از بهترین خودروهای پریمیوم را گردآوری کرد. در آن زمان معمولاً خودروهای پریمیوم خودروهایی بزرگ و راحت بودند و اگر آلمانی نبودند احتمالاً جگوار بودند؛ اما این موارد در حال حاضر بسیار متفاوت شده و خودروهای پریمیوم به کلاسهای دیگری هم کشیده شدهاند. هرچند هنوز هم سدانهای بزرگ همچنان بر بازار خودروهای پریمیوم تسلط دارند اما خودروهای دیگری هم سطوح لوکس و پریمیومی را در کلاسهایی متفاوت ارائه کردهاند؛ بنابراین بهترین خودروهای پریمیوم بازار امروز کدماند؟
هنوز هم میتوان مسیر سنتی را دنبال کرد و خودروهایی چون بامو سری ۵، مرسدس بنز E کلاس، آئودی A6 و جگوار XF را بهعنوان خودرویی پریمیوم خریداری کرد. همچنین حتی میتوان در بخش سدانهای کامپکت هم خودروهای پریمیومی چون بامو سری ۳، مرسدس بنز C کلاس، آئودی A4 و جگوار XE را خریداری نمود.
اما اگر چیز کوچکتری از اینها بخواهیم چه؟ در این بخش مرسدس بنز CLA و یا آئودی A3 سدان میتوانند گزینههای مناسبی باشند. در سوی دیگر اگر فکر میکنید خودروهای سدان قدیمی و از مد افتادهاند، انتخابهایی چون آئودی A5 اسپرتبک یا بامو سری ۴ گرنگوپه وجود دارند که از ظاهری کوپه مانند و رانندگی اسپرت برخوردارند.
به دنبال خودروی معمولیتری هستید؟ ولوو S90 خودروی بسیار خوبی است درحالیکه محصولات لکسوس، اینفینیتی، آکورا و کادیلاک هم مناسب کسانی هستند که خودرویی غیر آلمانی میخواهند.
ما در ادامه لیستی شامل ۱۰ نمونه از بهترین خودروهای پریمیوم و اجرایی حال حاضر بازار ارائه کردهایم. این خودروها دارای هزینههای نگهداری مناسب، رانندگی پالایش شده، عملکرد خوب و فضای داخلی جادار و لوکس هستند.
۱-جگوار XE
۲-مرسدس بنز E کلاس
۳-بامو سری ۳
۴-جگوار XF
۵-تسلا مدل S
۶-لکسوس IS
۷-آئودی A6
۸-آئودی A4
۹-ولوو S90
۱۰-مرسدس بنز C کلاس
منبع: AutoExpresse
titan
۸ آبان ۱۳۹۵به دنبال خودروی معمولیتری هستید؟ ولوو S90 !!!!!!!!!!!!
ونوم
۸ آبان ۱۳۹۵کادیلاک و لینکلن و تسلا بهترین هستند
mehran911
۸ آبان ۱۳۹۵فکر کنم شما لیست آخر رو درست ندیدی
.
در لیست ۱۰ خودروی برتر هییییییییچ اشاره ای به کادیلاک و لینکلن نشده .
.
تنها نماینده امریکا تسلا و بس
mehran911
۸ آبان ۱۳۹۵منظورم لیست ۱۰ خودروی برتر هستش
ونوم
۹ آبان ۱۳۹۵چرا داداشم لیستو دیدم ولی قبولش ندارم
Nima
۸ آبان ۱۳۹۵این داره میگه هزینه نگهدارى مناسب!!!!!!
کاش لینک مطلبش رو داشتم که 328i به عنوان پر خرج ترین ماشین توى سدان ها غیر از مجلل ها انتخاب شد.
کلا برند BMW هزینه هاش خیلى بالاس.
Elemento
۸ آبان ۱۳۹۵قبول دارم BMW پر خرجه.
اما پرخرج ترین به هیچ عنوان.
mehran911
۸ آبان ۱۳۹۵تو این مقاله حرفی از bmw نبود !!!!
پس مشکل bmw نیست
مشکل آمار کیفیت کانسومر هستش که امریکایی ها توش تپه ای گل کاری نشده باقی نگذاشتن
و حالا شما شروع به گیر دادن به bmw کردین
لطف کنید برای تجدید خاطره دوباره به آمار کانسومر مراجعه کنید
Nima
۹ آبان ۱۳۹۵بالاى هیمالیا هم شما بیوک رو دیدى؟
پارسال از نظر کیفیت رتبه ۲ پس از لکسوس بود.
منم نظرتو به آمار JD پاور برمیگردونم که ماشینا رو توى چند ماه اخیر تست میکنه یعنى مدلاى 2015-2016 یعنى رد شدن آمریکا از رکود.
دلایل این که فیات و کرایسلر الان کیفیتشون اینطوریه همون مشکل مالیشونه و دیگر هیچ!
اینم آمار JD پاور:
http://d1arsn5g9mfrlq.cloudfront.net/sites/default/files/2016_vds_rank_1.jpg
میبینید که رتبه ها تفاوت زیادى داره بخصوص GMC که الان دقیقا پشت سر تویوتاس توى باکیفیت ترین ها
همون رم که الان آخره توى این تست رتبه ۹ رو بدست آورده یعنى بالاتر از بنز و بى ام دبلیو و فولکس واگن!!
پیشنهاد میکنم رتبه هاى ۱-۱۰ رو بخونى چون 5 تا از 10تاش آمریکاییه.
AliASg
۸ آبان ۱۳۹۵@نیما
حاضرم دستم رو روی قلبم بزارم و قسم بخورم که تا حالا bmw نداشتی و صرفا یه حرفی شنیدی و سعی تو اثباتش داری
ونوم
۹ آبان ۱۳۹۵منم بی ام و نداشتم ولی دوستم مکانیکه خیلی میگه خرجش زیاده البته کسی که میخره این پولا براش مهم نیست
Elemento
۹ آبان ۱۳۹۵چه ربطی به داشتن ماشین داره ؟!؟
مهم سواد و اطلاعاته که نیما و مهران هر دو دارن.
Nima
۹ آبان ۱۳۹۵منم حاضرم قسم بخورم BMW نداشتم.
ولى صرفا یه حرفى نشنیدم. چون سانروف 325 دوستمو با هزینه 18 میلیون عوض کردیم و ارور ایربگش رو با 4.5 میلیون
چیزایى که به ترتیب براى لکسوس تقسیم بر 3 میشن.
تاحالا قیمت سوییچ سرى ۷ نسل قدیم رو گرفتى؟ بزار بت بگم 7میلیون کد نشدشه.
چراغ زنونش هم 2 تومن پولشه. بازم قیمت لوازم BMW رو میخواى؟
از آلمانى بازاى قدیم هم بپرس خرج بنز بیشتره یا Bmw
ببین:
http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1395/6/27/998668_244.jpg
Nima
۹ آبان ۱۳۹۵یه مورد دیگه. داداش من هیچ وقت ایرانى سوار نبودم. اینو جهت اطلاع بگم.
AliASg
۱۲ آبان ۱۳۹۵Elemento@
دوست عزیز روی صحبت من شما نبودی پس جواب برا من ننویس خودشون بلدن تایپ کنن و جواب بدن
AliASg
۱۲ آبان ۱۳۹۵٬به نیما
دوست من ما بمدت شیش سال سری پنج داشتیم تنها خرجی که برا ما داشت یکبار خراب شدن سنسوره مانیتورش بود و بس
ب ام و تکنولوژی ساخت بالایی داره همین باعث میشه که با بنزین ایران موتورش سازگاری نداره و گرنه به هیچ عنوان ماشین پرخرجی نیست
Nima
۱۲ آبان ۱۳۹۵قبول ببین:
http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1395/6/27/998668_244.jpg
این آمریکاست ها!!! ایران نیست. خرج های ماشین تازه از سال 5-6 به بعد شروع میشه. این مطلب و آمار هم مال من نیست یادمه پدال هم گذاشتش.
من BMW نداشتم ولی آمار رو نگاه میکنم و زمانی بخوام ماشینی توی اون رنج قیمت بخرم حتما بنز میخرم.(چون کادیلاک که وارد نمیشه و لکسوس هم قد بنز دوست ندارم.
رضا
۹ آبان ۱۳۹۵اس 90 ولوو تو اروپا از 60 هزارتا شروع میشه و از c200 بنز خیلی گرون تره .بعد چطوری معمولی تره؟؟؟؟؟
Mahmood
۸ آبان ۱۳۹۵به شخصه بی ام و سری 3 و آئودی A4 و جگوار XE و ولوو S90 و مرسدس C کلاس رو قبول دارم.
Bavaria
۸ آبان ۱۳۹۵تسلا این وسط چ میکنه؟!!!!!!
سری پنج کو؟!!!!!!
قضیه بو داره
آرش
۸ آبان ۱۳۹۵جگوار با اینکه بریتانیاییه اما طراحی آمریکایی داره من به شخصه کادیلاک و جگوار رو به بقیه ترجیح میدم
mehran911
۸ آبان ۱۳۹۵دم آلمانی ها گرم مثل همیشه عالی بودن
امير علي
۸ آبان ۱۳۹۵جایگاه ولوو نهمه؟؟
mehran911
۸ آبان ۱۳۹۵به ترتیب نیست
GOD BLESS AMERICA
۸ آبان ۱۳۹۵خدایی خودم تو این کلاس کادیلاک رو ترجیح میدم.
اما جگوار بهترین پرستیژ رو به عنوان خودروی پریمیوم داره.
اصلا انگار از یه دنیای دیگه اس .
امیرحسین
۸ آبان ۱۳۹۵هزار آفرین بر جگوار رویایی و دوست داشتنی
mohsen
۸ آبان ۱۳۹۵تو این لیست من عاشق اسطوره ی بی ام وم
نت
۸ آبان ۱۳۹۵معنی پرمیوم یعنی چی؟به چه خودرویی میگویند پرمیوم؟
Elemento
۹ آبان ۱۳۹۵گرون و لوکس.
مثل بنز یا Audi.
Mohamad
۸ آبان ۱۳۹۵خوبه اینجور خبرها صرفا خوراک شماست رفیق!
وگرنه تو نصف بیشتر اخبار که همون مو قشنگ ها سروری میکنن متاسفانه شما حضور فعالی ندارید البته فعال که چه عرض کنم در غیبت به سر میبرید!!!
فعلا با همین نتایج سلیقه ای حال کن تا ببینیم چی میشه :))
احمد باقری
۸ آبان ۱۳۹۵مرسدس، بی ام و، کادیلاک، جگوار
علیرضا
۸ آبان ۱۳۹۵خدا وکیلی جگوارتویطراحی خارجی از همشون خوشکلتره بی ام و داینامیک تره اما پدر استهلاکه بنز هم از همه لوکس تره و….هر کسی بنا به سلیقش یکیو انتخاب میکنه من xf رو انتخاب میکنم
كاپيتاليسم
۹ آبان ۱۳۹۵افزایش این نوع کامنت های فن بودن و نظر بدون تفکر واقعا داره ازار دهنده میشه ، اینجا یک سایت خودرویی هست نه سایت طرفداری!
منظورم صرفا این کامنت یا فقط شما نیست البته
صدالبته که نظر دادن حق شما هست
اما …
ونوم
۹ آبان ۱۳۹۵جناب کاپیتالیسم اتفاقا به نظرم این نظرات بهتره چون بحث فنی رو بعضی ها فقط دونستن رکورد نوربرگ رینگ میدونن و …. تازه خود این اطلاعات رو تو پدال میشه گیر اورد من که خیلی کری خوندن بچه ها رو دوست دارم
فرشاد سجادیان
۹ آبان ۱۳۹۵باید تعریفشون از لوکس بودن کابین رو تغییر بدن؛ نسبت به بقیه خودروهای این لیست، کابین سری 3 اصلا لوکس نیست.
شاهین
۹ آبان ۱۳۹۵لوکس و اسپرت و پرمیوم و کلا از هر دری که سخن بگویی بنز یه مدل داره که کلا بقیه رو داغون کنه.من تنها نقطه ضعف بنز رو در شاسی بلندهای تمام سایزش میدونم که چیزی درخور رقابت با ال ایکس570 و ایکس 6 و کاین نداره.البته gle هست ولی …در کل من تقریبا تو هر کلاسی از جمله پرمیوم بنز رو ترجیح میدم.
فرشاد سجادیان
۹ آبان ۱۳۹۵اشتباه میکنی شاهین جان.
ال ایکس570 در برابر GLS بازندست.
ML63 رقیب سر سخت کاین توربوهه.
GLE63 S هم تو تست کار اند درایو، X6 M رو شکست داد.
حميد
۹ آبان ۱۳۹۵انتخاب من بنز ای کلاس
احسان(احسان سابق)
۹ آبان ۱۳۹۵همونطور که در صنایع نیمه هادی آمریکایی ها پردازنده رو بدون نقص میسازن(عالی ترین محصول صنعت الکترونیک)، تو بازار خودرو آلمانی ها خودروی لوکس رو بدون نقص میسازن(عالی ترین محصول صنعت خودرو)
anin
۹ آبان ۱۳۹۵گویا خبری از دوستان عشق کره ای که کره ای ها رو بهترین خودرو میدانند نیست!!!!
شاهینus cars
۹ آبان ۱۳۹۵من نمیدونم ماشین امریکایی خیلی بده!!! ؟؟؟ افتضاحه به درد نخوره چیه نمیدونم!!؟؟ اما یه چیزیو میدونم هر کس ماشین امریکایی سوار شه هیچی دیگه نمیتونه سوار شه…و هیچ ماشینی به چشمش نمیاد..چلنجر ماستنگ کوروت وایپر. اسکلید..رپتور کامارو.. سی تی اس..واقعا ادمو تحت تاثیر قرار میدن.. این دوستانی که خودرو سازی امریکا رو میکوبن یه پیشنهاد براشون دارم اونم اینه که یه نگاه به این ماشینایی که میگم بندازن بعد بیان خودرو سازی امریکا رو بکوبن.. شورلت کوروت 1968.. فورد ماستنگ 1967 النور. دوج چارجر 1968… فورد ماستنگ 1970…شورلت شول 1970..دوج چلنجر1970… پونتیاک جی تی او 1968..بیوک ریویرا 1970…شورلت کامارو 1967..پونتیاک ترانس ام 1978..کادیلاک فیلیت وود1966.. لینکلن کنتینانتال 1964…کادیلاک الدورادو 1968.. لینکلن کنتینانتال 1977…مرکوری کوگار1969..و خیلیای دیگه.. اون زمان که امریکا این ماشینا رو تولید میکرد همه دنیا انگشت به دهن مونده بودنو تحسین میکردن…. اگه منصفانه نگاه کنیم متوجه میشیم که اروپایی ها فقط ارزوشون نزدیک شدن به صنعت خودرو سازی آمریکا بود..با کمال احترام خدمت دوستان
جیانی آنیلی
۹ آبان ۱۳۹۵خارج از مشخات کلی خودروهای مقاله وقار و شکوهی که جگوار XE و ولوو S90 هیچکدوم ندارن به نظرم اصلا این دوتا یه چیز دیگه ان