با استقبالی که از دو قسمت قبلی خودروهای خارجی با قیمتهای بسیار نازل به عمل آمد، هماکنون سومین قسمت بهترین خودروهای خارجی کارکرده را خدمت شما عزیزان تقدیم میکنیم. خودروهای خارجی پس از استفاده کاهش قیمت شدیدی دارند و افرادی که بودجه زیادی ندارند به راحتی میتوانند نمونههای کاملاً ارزانقیمتی را پیدا کنند. به جرات میتوان گفت دستیابی به اکثر این خودروها برای ما آرزو بوده و تصور خرید اینگونه خودروها با چنین قیمتهای پایینی در مخیله هیچکداممان نمیگنجد!
در لیست پیش رو خودروهایی را معرفی میکنیم که قیمت کمتر از ۳ هزار پوند (هر پوند را ۱۰ هزار تومان در نظر گرفتهایم) دارند. هر نوع خودرویی از هاچبک های داغ گرفته تا خودروهای خانوادگی روزمره در لیست ما حضور دارند.
خودروهای حاضر در این لیست کاملاً قابلاعتنا هستند. بهطور مثال ما یک دستگاه واکسهال (اوپل) اینسیگنیا را پیدا کردیم که مدل سال ۲۰۱۱ بوده و با کارکرد کمتر از ۱۶۰ هزار کیلومتری تنها ۲۴۹۹ پوند قیمت دارد. همچنین میتوان به مزدا MX-5 مدل ۲۰۰۲ با کارکرد حدود ۱۰۰ هزار کیلومتر اشاره کرد که با ۲۵۰۰ پوند میتوان آن را خرید.
شایان ذکر است در خرید این خودروها حتماً باید بررسی و تست کاملی صورت داد تا بعداً دچار مشکلات مربوط به خودروهای کارکرده نشد؛ اما در کل یک خودروی تمیز که دارای تاریخچه سرویسهای منظمی است گزینه بیخطری محسوب خواهد شد.
هوندا سیویک تایپ R EP3
- قیمت: از ۲ هزار پوند
- پیشرانه: 4 سیلندر ۲ لیتری
- قدرت/گشتاور: 197 اسب بخار/۱۹۳ نیوتون متر
- شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت: 6.۸ ثانیه
هوندا سیویک تایپ R از سال ۲۰۰۱ تاکنون طرفداران را شیفته خود کرده است. پیشرانه ۲ لیتری این خودرو هنوز هم یک ستاره است. این قلب آهنین قدرت ۱۹۷ اسب بخاری داشته و تا دور ۷۸۰۰ فریاد میزند. پرفورمنس این خودرو فوقالعاده بوده و خودروهای زیادی را شرمنده میکند.
اما اگرچه پیشرانه تایپ R بخشی از تجربه رانندگی فراموشنشدنی آن است اما موارد دوستداشتنی زیادی وجود دارند. شاسی فرز و چابک بوده و فرمان نیز تیز است. گیربکس ۶ سرعته دستی نیز یکی از بهترین نمونههای بکار رفته در چنین خودروهایی است.
مدلهای کارکرد بالای EP3 هماکنون با قیمت حدود ۲۰ میلیون تومان در دسترس هستند و با حدود ۴۰ میلیون تومان میتوانید نسخهای بسیار تمیز را پیدا کنید. هنوز هم گزینههای فراوانی در بازار وجود دارند.
سوزوکی سوئیفت اسپورت
- قیمت خودرو در زمان صفر بودن: 11549 پوند
- قیمت کنونی: 2195 پوند
- پیشرانه: 4 سیلندر ۱.۶ لیتری ۱۲۳ اسب بخاری
- مصرف سوخت: 7.۲ لیتر در هر صد کیلومتر
- ایمنی: 4 ستاره یورو انکاپ
زمانی که سوئیفت اسپورت در سال ۲۰۰۶ عرضه یک هاچبک داغ ساده بود که به لطف پیشرانه تنفس طبیعی، ساختار سبکوزن، کابین اسپورت و هندلینگ مناسب هیجان زیادی به ارمغان میآورد.
همهچیز سوئیفت به هیجان پرفورمنس در سرعتهای مناسب مربوط میشود و همچنین قابلیت اطمینان بالای محصولات سوزوکی تضمینی بر یک معامله خوب است.
کیا اسپورتیج
- مدل: کیا اسپورتیج ۲.۰ CRDi VGT XS
- قیمت خودرو در زمان صفر بودن: 18195 پوند
- قیمت کنونی: 2495 پوند
- پیشرانه: 4 سیلندر ۲ لیتری ۱۳۸ اسب بخاری
- مصرف سوخت: 7.۱ لیتر در هر صد کیلومتر
این روزها کیا اسپورتیج در بازار خودروی کشورمان آتش به پا کرده و از دور به خریداران بختبرگشته چشمک میزند! اما همیشه اینگونه نبوده است. اگر دومین نسل این خودرو را که قبلاً به کشورمان نیز وارد شده انتخاب کنید با یک خودروی ارزانقیمت و جادار طرف خواهید بود. این خودرو درب پشتی مفید و بزرگ دارد که حمل اشیای بزرگ را میسر میسازد.
اسپورتیج گزینه خوبی برای افرادی است که برنامههایی برای حضور در آفرود سبک دارند زیرا از سیستم چهار چرخ محرک و ارتفاع بیشتر از سطح زمین سود میبرد.
واکسهال اینسیگنیا
- مدل: واکسهال اینسیگنیا ۲.۰ CDTi Exclusiv
- قیمت خودرو در زمان صفر بودن: 20825 پوند
- قیمت کنونی: 2499 پوند
- پیشرانه: 4 سیلندر ۲ لیتری ۱۲۸ اسب بخاری
- مصرف سوخت: 5.۱ لیتر در هر صد کیلومتر
- ایمنی: 5 ستاره یورو انکاپ
نسل اول واکسهال اینسیگنیا از نظر ارزش در برابر مبلغ پرداختی حرفهای زیادی برای گفتن دارد. این خودرو که در سال ۲۰۰۸ و در نمایشگاه لندن معرفی شد جایگزین مدل وکترا بوده اما نام جدید آن به خاطر نشان دادن پیشرفتهای قابلتوجه از طراحی گرفته تا تجربه سواری انتخاب شده است.
این خودرو توازن سواری و هندلینگ فوقالعاده را ارائه میکند که بسیاری از افراد را به تعجب وا داشته است. اینسیگنیا خودرویی پایدار و راحت احساس شده و البته چابکی کافی برای لذت بردن در راههای پر پیچ و خم را دارد.
کابین خودرو نیز بزرگ بوده و اگرچه کیفیت آن با رقبای آلمانی لوکس قابلمقایسه نیست اما خب تجهیزات زیادی دریافت میکنید. مدل انتخابی ما دارای تجهیزاتی همچون سیستم تهویه مطبوع، کروز کنترل و چراغهای جلوی خودکار میباشد.
پیشرانه ۲ لیتری دیزلی این خودرو خیلی ساکت نیست اما قدرت کافی برای حملونقل بی استرس را فراهم میکند و مصرف کمی دارد.
مزدا MX-5 نسل دوم
- مدل: مزدا MX-5 1.6
- قیمت خودرو در زمان صفر بودن: 14995 پوند
- قیمت کنونی: 2500 پوند
- پیشرانه: 4 سیلندر ۱.۶ لیتری ۱۰۸ اسب بخاری
- مصرف سوخت: 8.۱ لیتر در هر صد کیلومتر
- ایمنی: 4 ستاره یورو انکاپ
این خودرو یکی از بهترین محصولات اسپورت دنیا بوده و نمونههای تمیز آن را میتوان با قیمت باورنکردنی ۲۵۰۰ پوند پیدا کرد.
شما با این مبلغ ناچیز صاحب یکی از بهترین رودستر های تاریخ میشوید. MX-5 به لطف طراحی پیشرانه جلو، دیفرانسیل عقب و هیجان بالا یکی از بهترین توازنها را دارد.
ب ام و Z4 نسل اول
- قیمت: از ۲۵۰۰ پوند
- پیشرانه: 6 سیلندر ۳ لیتری
- قدرت/گشتاور: 228 اسب بخار/۳۰۰ نیوتون متر
- شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت: 5.۹ ثانیه
طراحی نسل اول ب ام و Z4 E85 در سال ۲۰۰۶ نظرهای گوناگونی را به همراه داشت اما ظاهر آن حتی امروز نیز تازه به نظر میرسد. اگرچه مدلهای ۴ سیلندر Z4 خوب هستند اما ما نسخه ۶ سیلندر را انتخاب میکنیم. شما میتوانید جذابیت این خودرو را تنها در ۱۰ ثانیه و به لطف سقف تاشونده برقی افزایش دهید.
رنو اسپورت توئینگو ۱۳۳ کاپ
- قیمت: از ۳۰۰۰ پوند
- پیشرانه: 4 سیلندر ۱.۶ لیتری
- قدرت/گشتاور: 131 اسب بخار/۱۶۰ نیوتون متر
- شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت: 8.۷ ثانیه
این خودرو معمولاً زیر سایه برادران بزرگتر خود قرار داشته است. این مایه شرمساری است زیرا توئینگو ۱۳۳ کاپ جذابیت زیادی با بهای نازلی دارد. مدل اسپورت تر کاپ را به سختی میتوان در بازار پیدا کرد اما قیمت آن کاملاً ارزشش را دارد.
تویوتا MR2 نسل سوم
- قیمت: از ۳ هزار پوند
- پیشرانه: 4 سیلندر ۱.۸ لیتری
- قدرت/گشتاور: 138 اسب بخار/۱۷۰ نیوتون متر
- شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت: 8 ثانیه
سومین نسل این خودرو در واقع یک رقیب کامل برای مزدا MX-5 بوده است. تنظیمات پیشرانه وسط آن در تضاد با مزدا بوده و پیشرانه نیز شتاب مناسبی را فراهم میکند. با ۳۰ میلیون تومان میتوانید نسخههای تمیز تویوتا MR2 را پیدا کنید.
بهترین خودروهای خارجی با قیمت کمتر از ۱۰ میلیون تومان
بهترین خودروهای خارجی با قیمت کمتر از ۲۰ میلیون تومان
منبع: autoexpress
فرامرز
۲۸ تیر ۱۳۹۷با احترام به بقیه گزینه ها انتخاب من اوپل اینسیگنیا هست چون زیاد قدیمی نشده و به نظر تو بازار (اروپا) قطعات و خدماتش راحت تر در اختیار مشتری قرار میگیره
محمد
۲۹ تیر ۱۳۹۷جالبه که همین اسپورتیج رو همین امروز یعنی تیر ۹۷
دارن قیمت میدن ۱۷۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیون
بعد تو خارج میشه ۲۵ میلیون
یه درصدیش تعرفههای واردات و انحصار بازار باشه
اما
این همه اختلاف قیمت خودرو مدل ۲۰۱۰ واسه چیه؟؟؟؟
سام
۲۹ تیر ۱۳۹۷دلالی….،دلالی دوست عزیز….متأسفانه دست به دست کردن اجناس و دلالی و گران فروشی توی خون بعضی از ما ایرانی هاست.این مرضی است تاریخی که حالا حالا هم درمان نمی پذیرد.مسئله دیگر هم به مربوط به قضیه عرضه و تقاضا است.در ایران تقاضای زیادی،مثلا میلیونی برای خودروهای نو خارجی وجود دارد اما عرضه آنها به صورت بسیار محدود، قطره چکانی و با تأخیر زیاد و حداکثر،در پالت های چند هزار تایی صورت می پذیرد.بگذریم از اینکه واردات خودرو در این سال ها همواره قطع و وصل نیز شده است.از طرف دیگر، وجود فقر و عقب ماندگی شدید فرهنگی نیز در جامعه ما خودرو را به وسیله ای برای تفاخر و پز دادن برای خلایق عمدتا نیمه شهری – نیمه روستایی و فاقد عزت نفس تبدیل کرده است،این مسئله هم خودش رقابت شدیدی را برای خرید خودروهای خارجی دامن زده است.
مهدی
۲۸ تیر ۱۳۹۷کم کم از کمتر از10 میلیون و 20 میلیون شروع شد تا رسیدیم به رقبای پراید آی نفس کش
ببینم کدومتون جرات رویارویی با پراید رو دارین کدومتن در حد واندازه های پرایدین بعد بگین وضعیت خودرو ایران بده اخه شما که میتونی با مبلغ بی ام و Z4 تو ایران شاهکاری مثل پراید بخری که زه در فقط 37 هزار تومنه چرا باید گله کنی؟
دست خودم نیست زیر بار فشار و عقده خل شدم بعضی وقتا این چیزا ازم تراوش میکنه
مهدی
۲۸ تیر ۱۳۹۷دوستان باور میکنین اینا هم قیمت پرایدن
حسین
۲۸ تیر ۱۳۹۷علت این افت قیمت چیست؟
حسین دهمرد
۲۸ تیر ۱۳۹۷مالیات سالانه ی خودروهای دست دوم انقدر زیاده که ببرن اوراق کنی به نفعشون میشه.باور کن با همین قیمتا هم زیاد کسی سراغ این ماشینا نمیره.البته دلیل زیاد داره ولی به نظر مهمترین دلیل همین باشه.باز دوستانی که اطلاعات کاملتری دارن میتونن بیشتر کمک کنن
حسین
۲۹ تیر ۱۳۹۷یعنی دولتشون بجای اینکه ماشین رو گرون کنه ، هزینه استفادش رو گرون کرده ؟
اینطوری ماشین های قدیمی اسقاط میشن و مردم هم مجبورن از وسایل عمومی استفاده کنن! ؟
و مردم کشور های دیگه هم تو سرشون میزنن که چرا اونجا ماشین ارزونه و ناراضی میشن!؟
درسته؟
LAMB,O
۲۹ تیر ۱۳۹۷ارزون بودن ماشین دست دولت نیست دست بازار و خودرو سازا هست اونا خودرو سازاشون به فکر مردم هستند
حسین
۲۹ تیر ۱۳۹۷اقای لامبو خودروسازان اونا بفکر مردم نیستن!!
تقلبشون در الایندگی ، ایمنی کم محصولات شون در کشور های بی قانون و … این حرف رو نقض میکنه!
اونا تابع قانون و مشغول رقابت ان!
اگر انحصار باشه ، اونا هم …!
فرامرز
۲۹ تیر ۱۳۹۷مالیات آلایندگی سال به سال زیاد نمیشه ولی سخت بودن معاینه فنی نگهداری رو سخت و پر هزینه میکنه. من یه گلف ۲۰۰۹ دارم هر سال ۱۲۰ یورو مالیات آلایندگی میدم ولی باید حواسم به سرویس های دوره ای و لاستیک و … باشه. بیمه سالانه ۵۰۰ یورو (بدون بیمه بدنه) و هزینه های نگهداری و معاینه فنی (اگه هیچ مشکلی نباشه) دو سال یکبار ۵۰۰ یورو. مشکل ماشین های دست دوم اینه که تعمیرشون مثل خودروی نو هزینه بر میداره. یکی از دوستان یه تصادف کوچیک داشت که گوشه سپر و گلگیر خورده بود و یه چراغ جلو شکسته بود. برای ماشین ۷ هزار یورویی ازش ۳۲۰۰ یورو برای تعمیر خواسته بودن
حسین
۲۸ تیر ۱۳۹۷اگر اینقدر ارزونه ، چرا همه تو اروپا ماشین ندارن و از حمل و نقل عمومی استفاده میکنن؟
یعنی ارزونه ولی مردم هزینه نگهداری شو ندارن؟
NAVID۰۰۹۸
۲۸ تیر ۱۳۹۷دلایل زیاده …..
یکی از دلایلشون فرهنگ جاافتاده استفاده وسایل نقلیه عمومیه و رفاهی که دولت در قِبَلِ مالیات خوده شهروندان به اونها ارائه میکنه و اینکه مالیات و عوارض سنگین بابت تولید دی اکسید کربن روی خودروها وضع میشه و…..
اینم بگم که جووناشون حداقل مثل ما بسته و عقده یه خودروی معمولی خوب به دلشون نمونده
حسین
۲۸ تیر ۱۳۹۷اخه تو همین کشورا افراد قابل توجهی هستن ک هیچ وقت ماشین نداشتن!!
اونا دلشون نمیخواد؟
بعد امکانات حمل و نقل عمومی زیاده اما تو اروپا شرقی اونطوری نیس!
بنظر من ماشین ارزونه اما هزینه نگهداری اش اینقدر زیاده که طرف نمیخره!
LAMB,O
۲۹ تیر ۱۳۹۷برای ما که به تومن پول درمیاریم زیاد می شه برای اونا خیلی زیاد نمیشه .
مهم ترین دلیلش فرهنگ هست، اونا تو مدرسه یاد میگیرن که ماشین خوب نیست و … برای همینم خیلیاشون اصلا گواهی نامه نمی گیرند یا اصلا رانندگی بلد نیستند.
aston martin
۲۹ تیر ۱۳۹۷تو آمریکا داشتن خودرو به این صورته:
1 خودرو به ازای هر 1/5 نفر
ایران اینه:
1 خودرو به اضای هر 4 نفر
ینی تو آمریکا تقریبا هرکس یه ماشین داره!از هر ده نفر هفت هشت نفر ماشین دارن
ایران به ازای هر خانواده یه ماشین هست
امریکاییا همه ماشین دارن حتی بچه های 16 سالشون چون سن گواهینامه هم زیر 18عه
و اتفاقا امریکا پره از ماشینای دست دوم و فروش خوبی دارنو اکثرا قشر جوون دست دو میخرن
Genius
۲۹ تیر ۱۳۹۷برای اینکه بیرون ازین مملکت ماشین فقط وسیله حمل و نقل کاری و سفر رفتن محسوب میشه نه مثل اینجا که دوردور کردن بی هدف تو خیابونا شده تفریح آخر هفته جوونها و زنهامونم برای اینکه نشون بدن مثلا خیلی مدرنن تا بقالی سرکوچه با ماشین میرن!!
ali a
۲۹ تیر ۱۳۹۷بی ام وz4 بالای 200 میلیون و کیا اسپورتیج بالای 140 دارن تو بازار میفروشن …مقایسه قیمت رو بکنید تا بفهمید ما کجای دنیایم…
More
۲۹ تیر ۱۳۹۷شایعه درست نکنین لطفا اونا ماشینای باکیفیت سوار میشن از سوخت با کیفیت استفاده میکنن و قطعه ی اصلی استفاده میکنن در ضمن جاده هاشونم با کیفیته دلیل استفاده نکردن از ماشین شخصیه
Genius
۲۹ تیر ۱۳۹۷ما هم اینجا بعد از ۵۰ سال ادعا هواکردن رُهام رو که عملا فیس لیفتی از برلیانس h330 هست با قیمت حدودا ۷۰ میلیونی میدیم دست ملت تا تفاوت در سطح زندگی ویران و دنیا کاملا مشهود بشه!نمیدونم به کدام منطقی حضرات اجازه ورود خودروی خارجی دست دوم رو صادر نمیکنن
مهرداد
۲۹ تیر ۱۳۹۷اونایی که میگین اونجا ماشین ارزانه ولی نگهداریش گرانه اینجا یه ۲۰۶ یا اصلا ۴۰۵ میخری از همون روز اول تحویل از کارخانه انقد جنس قطعات آشغاله که فقط باید خرج موتورش کنی اونجا اگه ۱۰ برابر قیمت ماشین خرجش میکنی یه دفعس دیگه تا چند سال هیچ هزینه ای واست نداره