کانسومر ریپورتز لیست سالانه خود متشکل از ۱۰ خودرویی را که به باور این کمپانی بهترین انتخابها در بخشهای مختلف میباشند منتشر کرد. این موسسه با استفاده از تستهای داخلی و نتایج مربوط به نظرسنجیهای مختلف چنین لیستی را ارائه کرده است. همچنین یک محصول برای اینکه بتواند امتیازی به دست آورد باید بهصورت استاندارد با هشدار برخورد از جلو و ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابران پیاده عرضه شود.
- تویوتا کرولا
خودروی کوچک زیر ۲۵ هزار دلار
تویوتا کرولا پاسخی ساده و راحت برای افرادی است که خواهان یک سدان ایمن و ارزان هستند. اگر فردی به دنبال پرفورمنس بیشتر باشد میتواند مدل کرولا اپکس را انتخاب کند. همچنین شایعاتی درباره تولید نسخه هیجانانگیزتر GT نیز منتشر شده است.
- مزدا CX-30
کراس اوور ساب کامپکت زیر ۲۵ هزار دلار
مزدا CX-30 به عنوان مدل سال ۲۰۲۰ منتشر شده و قبلاً نیز در لیست بهترینهای کانسومر ریپورتز قرار داشته است. این کراس اوور امسال تریم توربو را نیز پذیرا شده و قیمت پایه ۲۹۹۰۰ دلاری دارد. البته با این پول یک پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری توربو را به دست میآورید که قدرت ۲۵۰ اسبی دارد.
- تویوتا پریوس
خودروی هیبریدی با قیمت بین ۲۵ تا ۳۵ هزار دلار
خودروهای هیبریدی زیادی در بازار حضور دارند اما کانسومر ریپورتز میگوید تویوتا پریوس هنوز هم بهترین هیبریدی این بازه قیمتی است. تویوتا حتی برای مدل سال ۲۰۱۹ پریوس سیستم چهار چرخ محرک را نیز ارائه کرده که کشش بیشتری ایجاد میکند.
- تویوتا کمری
سدان میان سایز با قیمت بین ۲۵ تا ۳۵ هزار دلار
بله یک تویوتای دیگر! سدان های میان سایز شاید به اندازه قبل محبوب نباشند اما کمری هنوز هم ستاره این کلاس است. تویوتا نسخههای زیادی از کمری همچون مدل هیبریدی، نسخه چهار چرخ محرک و مدل اسپورت TRD را معرفی نموده است. این خودرو برای مدل سال ۲۰۲۱ به روز شده و سیستمهای ایمنی بیشتری دارد.
- سوبارو فارستر
کراس اوور کوچک با قیمت بین ۲۵ تا ۳۵ هزار دلار
سوبارو فارستر به زودی ارتقا خواهد یافت اما کانسومر ریپورتز فکر میکند مدل فعلی هنوز هم به اندازه کافی خوب است. همچنین نسخه آفرود این خودرو با پسوند Wildrness نیز تولید خواهد شد.
- سوبارو اوت بک
شاسیبلند/واگن با قیمت بین ۳۵ تا ۴۵ هزار دلار
دومین محصول سوبارو نیز اوت بک است که کمی بزرگتر از فارستر بوده اما هنوز هم دارای دو ردیف صندلی است. استایل این خودرو بیشتر شبیه استیشنهای قدبلند بوده و خیلی مشابه کراس اوورهای سنتی نیست. نسخه آفرود Wilderness از اوت بک نیز تولید خواهد شد.
- کیا تلوراید
کراس اوور میان سایز سه ردیفه با قیمت بین ۳۵ تا ۴۵ هزار دلار
کیا تلوراید جوایز بسیار زیادی به دست آورده که از جمله آنها میتوان به خودروی سال و خودروی کاربردی آمریکای شمالی اشاره کرد. کانسومر ریپورتز نیز این خودرو را دوست داشته هرچند قیمت آن برای مدل سال ۲۰۲۱ اندکی افزایش یافته است.
- هوندا ریجلاین
پیکاپ کامپکت با قیمت بین ۳۵ تا ۴۵ هزار دلار
ریجلاین کاملاً نونوار شده و تغییرات آن شامل نمای جلوی جدید با استایل گیراتر است. این خودرو هماکنون در تمامی تریم ها بهصورت استاندارد با سیستم چهار چرخ محرک عرضه میشود.
- لکسس RX
کراس اوور میان سایز با قیمت بین ۴۵ تا ۵۵ هزار دلار
بهروزرسانی مدل ۲۰۲۰ لکسس RX باعث شد این خودرو ظاهر بهتری داشته باشد. تغییرات بیشتر در کابین رخ دادهاند جایی که ژاپنیها از نمایشگر ۱۲.۳ اینچی استفاده کردهاند. تکنولوژیهای ایمنی این خودرو نیز بهتر شده است.
- تسلا مدل ۳
خودروی الکتریکی با قیمت بین ۴۵ تا ۵۵ هزار دلار
کانسومر ریپورتز تحت تأثیر تسلا مدل ۳ و به ویژه شتابگیری، هندلینگ و نمایشگر بزرگ آن قرار گرفته است. تسلا به منظور افزایش جذابیتهای این خودرو اقدام به کاهش قیمت آن نیز کرده است. باتری کارای این خودرو نیز اخیراً به روز شده است.
NAVID۰۰۹۸
۲ اسفند ۱۳۹۹۱۰ تا گزینه داره ، یکیش آمریکایی ، یکیش کرهای ، اما ۸ تاش ژاپنی !
ما هیچ ما نگاه !
جداً همیشه به این فکر میکنم که روزی میرسه تا ژاپنیها را در صدر جدول خوبها نبینیم !
بدون جایزه و بدون اِدِعا فروش میکنند و تازه راو۴ هم در بینشان نیست با اینکه پرفروشترین خودروی غیر بومی آمریکایی در آمدیکا هست و خیلی از خودروهای دیگر مثل نیسان روگ و… .
Reza.M
۲ اسفند ۱۳۹۹کانسومر ریپورت واقعا مسخره شده…چطور بعد تاکوما و رنجر و کلرادو چرت ترین عضو کلاس که همون ریچلاینه اول میشه؟؟…
Ali
۳ اسفند ۱۳۹۹بله اینها همش بازیه رای ها با پول خریداری شده و نتایج کاملا بی ارزشه
Hadi
۳ اسفند ۱۳۹۹ماشاالله ژاپن ???…
Ali
۳ اسفند ۱۳۹۹ژاپنی در کار نیست و هرچی میبینید مثل چندین مدل تویوتا که تو این لیست هم هستن تو امریکا طراحی و مهندسی و تولید شدن و کسی دیگه دخلی توشون نداشته اره داداش ژاپن نوچه و پادوی امریکاس از بعد از جنگ جهانی دوم تا حالا این سیاست خود امریکاس که شما و خیلیا ازش خبر ندارید.
HamidReza
۳ اسفند ۱۳۹۹اصلا بر فرض محال ژاپن هیچی نیس و نوچه آمریکاس
به شما چی میرسه!؟
افشار
۲ اسفند ۱۳۹۹کانسومر ریپورتز انتخابهاش کاملا چرته اون هم وقتی این همه ماشین خوب و اقتصادی داخل دنیا به این بزرگی هست
پدر خودرو سازی جهان
۲ اسفند ۱۳۹۹یه دونه آمریکایی
یه دونه کره ای
بقیه همه ژاپنی!!!
ali (chevy nova)
۲ اسفند ۱۳۹۹باز خوبه یک امریکایی در لیست هست ولی المانیها که مثل همیشه دربخش رضایت مندی مشتری جایی ندارن??
Khosrow
۲ اسفند ۱۳۹۹با این قیمت بیشتر از این گیرت نمیاد جون دل / الکی ادا ماشین بازارو در نیاار ..
Benz
۲ اسفند ۱۳۹۹آره ، میبینم به زور خودتونو چپوندین اینجا و چگونه جلو ژاپنی ها ………
ali (chevy nova)
۲ اسفند ۱۳۹۹benz
چیه برات سنگینه واقعیت؟؟
اشکال نداره بهتره بجای این صحبتها یه فکری برای بنزتون بکنید که سهامدار ارشدش جیلی داره از توی چین کل اون مجموعه رو کنترل میکنه.
ali (chevy nova)
۲ اسفند ۱۳۹۹خسرو
اره من فقط ادا درمیارم عشق ماشینم
ولی این حرف تو دلیل نمیشه نبود المانیها در لیست وضایتمندی توجیه بشه
علی
۲ اسفند ۱۳۹۹حاجی !!!!!گرونترین خودرو این لیست 55هزار قیمت داره. اینا اقتصادی ان.
ماشین خوب میخای از ۹۰هزار به بالا شروع میشه.
بازم که اسم المانیا رو اوردی .
این که همیشه پای اونارو میاری وسط دلیلش اینه که اونا همیشه موفقن وعالین وتو ناراحتی . به همین خاطر هی میخای تو حرف خرابشون کنی.
علی
۲ اسفند ۱۳۹۹جیلی فقط 9درصد سهام رودراختیار داره .
دخالتی هم تو اداره کردن نداره.
Benz
۲ اسفند ۱۳۹۹واقعا جی ام ، برای چی همه بحثا رو به ترکوندن آلمانیا میکشونی؟ مثلا الان این بحث چه ربطی به آلمان داشت؟
HamidReza
۳ اسفند ۱۳۹۹هیچی بابا … بیکاره ….
علی
۲ اسفند ۱۳۹۹خدایی تو ماشین های گرون کیفیت هارو مقایسه کن.
اون دیمن امریکایی که تو carwow بود 137هزار قیمت داشت.
اون پورشه هم 154هزار
اختلاف 17هزارتاست اما کیفیت زمین تا اسمون .
پورشه همیشه جز باکیفیت ترین برندها بوده .
911 سوپراسپرت و واقعا کیفیت کابین تو بالاترین حالته.
دیمن هم ماسل کار کیفیتشم تو پایین ترین حالته.
T.C.B.K
۲ اسفند ۱۳۹۹دوستان تا آخر بخونید. اون آخرش خیلی مهمه.
اقای علی قیمت دیمن تو آمریکا 90 هزار دلاره.
میاد بریتانیا. میاد رو قیمتش
درضمن. تا حالا پشت دیمن نشتسی ؟؟ وقتی نشستی چه طوری داری کیفیت نظر میدی
اگه رو هوا نظر میدی.
پس به نظر من پراید بهترین خودرو جهان.
میگید چرا ؟؟ میگم چون مثل بعضی ها دارم روی هوا و بدون منطق نظر میدم.
( پورشه همیشه جزوه با کیفیت ترین ها بوده )
اه…. نه بابا… پورشه ؟؟؟
پورشه به همه میگه قیمت چرمش 1000 دلاره….
شاید باور نکنی. ولی چرمشو میره از چین میاره تا ارزون تر در بیاد. ولی همون کیفیت…
باور نمیکنی. اینقدر حرف فیک دیگران رو باور میکنی برو یه سرچ بزن یوتویب
پشت پرده واقعی صنعت خودرو…
همون بنزش از هر 100 محصول 5 تاشو بی کیفیت میزنه…. چرا…
چون اول فراخوان بده. بگه دیدید من فراخوان دادم
نکته دوم سودش هست.
بعله داداش. واقعیت اینه. اینقدر از بچگی دروغ به خورد همه مون دادن اینبار راست هم بگیم باور نمیکنه.
تازه بعضی برند ها هستن میان صحنه سازی میکنن میگن از چوب چرم گاو اصیل فلان درست میکنیم. بعد پشت صحنه. بی کیفیت ترین چرم رو میندازن رو ماشین بعدش اینقدر جلا میدن رو چرم تا برق بزنه و زیبا بشه اصلا متوجه اش نمیشیم.
اسرار عزل را نه تو دانی و نه من ////// وین حرف معما نه تو خوانی نه من
هست از پرده گفت و گو من و تو ////// چون پرده بر افتد نه تو مانی و نه من
پدال کامنتمو منتشر کن… با سپاس…
2646
۲ اسفند ۱۳۹۹T.C.B.K عزیز
صرفا دو تا نکته کوچک رو اضافه کنم به کامنت شما.
1. براق بودن برای چرم، یه فاکتور منفی هست. چرم های با کیفیت مات هستن و به مرور با سابیده شدن براق میشن. واکس های چرم صندلی و داشبورد برتر دنیا (مثل 3M آمریکایی یا collonil آلمان) هم بعد از استفاده چرم رو مات می کنن.
تنها اسپری چرم صندلی و داشبورد که دیدم حالت براق کننده داشته باشه، اسپری چرم صندلی BMW است که برای ماشین های کروک خودش ساخته که باعث بازتاب UV نور خورشید بشه.
2. تو بحث کیفیت چرم خودروهای آلمانی، مطابق اون چیزی که من تجربه کردم، نمرات شون این طوریه:
پورشه 10
بنز و آئودی 7
بی ام و 6
فولکس واگن 5
اگر بخوام لکسوس هم بر همین منوال نمره بدم، به نظر من نمره اش 8.5 هست.
پورشه چه از نظر کیفیت چرم، چه از نظر دوام و چه از نظر دوخت واقعا تو ماشین های تولید انبوه بی نظیره.
علی
۳ اسفند ۱۳۹۹اقای T.B.C.K.
اگه شما برنامه استارت که جرمی کلارکسون و جیمز می و هموند (اسم کوچیکش رو یادم نیست.) قبول داری !!!
اینا یه قسمت رو توالمان گرفتن و اونجا هرسه گفتن که ماشینای المانی بهترینن .
حتی کلارکسون به شوخی هم گفت:
ملکه انگلیس هم المانی . به خاطر این که سن زیادی داره و کیفیت خوب.
NAVID۰۰۹۸
۲ اسفند ۱۳۹۹یکی از کاربران به نام شاهین ، مالک یکی از خاصترین کمری گرندهای ایران هستند که ۲۰۰۷ و ۶سیلندر هست که در چند وقت اخیر با ایشون آشنا شدیم و خودروی ایشون را پیج salar تست کردن .
کاری نه به تست دارم و نه مسئلهای دیگر ، اما فقط به یک نکته اشاره میکنم که میتوانید خودتان هم ببینید که چرا میگوییم ژاپنیها حقیقتاً پول برند نمیگیرند و پول شرف داشتهاِشان را میگیرند !
این کمری حدود ۲۰۰هزار کیلومتر کارکرده و صندلیها پس از این کارکرد کوچکترین اُفتی نداشته به جز یه چروک کوچک در قسمت پهلویه صندلی راننده که عمراً در هیچ خودروی رقیبی در ردهی اقتصادی این خودرو دیده باشید !
یادم میاد زمانی که واردات باز شده بود در سال ۱۳۸۵ و bmwها وارد میشدند (( توجه کنید بنز اصلاً این مشکل را نداشت )) سری ۶ و سری ۵ وارداتی در کمتر از دو سال کارکرد چرم رودریها و صندلیها و فرمان براق و چروک و دلزده میشدند !
که به مرور بهتر شدند و در bmwهای مدل جدید که وارد شدند دیدیم که کیفیت چرم سری ۵ و ۷ متحول شدند !
ژاپنیها عجیب به متریال با کیفیت اهمیت میدهند ، میخواستم مثال از کرهایها هم بزنم که دیدم دوباره مکافات میشه و ول کردیم اما باور کنید ژاپنیها خیلی متریالهای برتری اجرا میکنند حتی در پلاستیک خشک رودریها و… !
2646
۳ اسفند ۱۳۹۹موضوع اصلا اون طوری که شما فکر می کنید، نیست و خیلی ساده است جواب این داستان.
هیچ کدوم از محصولات تویوتا در ایران از چرم طبیعی استفاده نمی کنن، حتی Land Cruise VXR که گرون ترین تویوتا وارداتیه، هم در صندلی و هم در فرمون اش از چرم مصنوعی استفاده شده. چرم مصنوعی به همون اندازه که قیمت و مرغوبیت پایینی داره، به لوسیون و چرب کننده ها هم نیاز نداره. تویوتا بسیار هوشمندانه ماشین تولید می کنه و می دونه خریداری که پول خرید چرم طبیعی نداره، بالطبع در دوره استفاده از ماشین هم خرج مواد نگهداری چرم طبیعی نخواهد کرد، پس تو تویوتا که برند اقتصادی هست، از چرم مصنوعی استفاده می کنه، تو لکسوس از چرم طبیعی.
برای همین برند لکسوس مجموعه ای از اسپری های نگهداری چرم ماشین با عنوان lexus executive leather care kit داره که شامل lexus leather cleaner و lexus leather conditioner و lexus leather protection است اما تویوتا هیچ محصول جنیونی برای چرم داخل ماشین نداره؛ چون چرم ماشین های تویوتا از نوع مصنوعیه و نیازی به نگهداری نداره.
بنز و بی ام و هم عین لکسوس از چرم طبیعی تو ماشین استفاده می کنن، بنابراین نیاز به نگهداری با کیت تمیز کننده مخصوص به خودشون (یا کیت های افترماکت) دارن. بدون نگهداری درست، چرم طبیعی خیلی زود از بین میره و این فقط مختص به چرم صندلی و داشبورد ماشین ها نیست. یه کفش چرم طبیعی سالواتور فرگامو رو باید مرتب واکس زد، به کفش بعد از استفاده استراحت داد، رطوبت اش رو خشک کرد و … اما کفش چرم مصنوعی ecco رو میشه روزانه پوشید، واکس نزد، خشک نکرد و … بنابراین مقایسه ای که کردی از اساس کار اشتباهی هست.
البته چرم طبیعی گاو هم انواع مختلفی مثل اشبالت، شبرو، هورس و … داره که از نظر کیفیت و قیمت با هم متفاوت هستند.
NAVID۰۰۹۸
۳ اسفند ۱۳۹۹آقای 2646
مگه من از چرم طبیعی صحبت کردم !!!
من از کیفیت بالای روکشهای صندلی چرمی این دست از خودروها کامنت گذاشتم نسبت به رقبای قیمتی و غیر قیمتی !
اگر قرار باشه که تویوتا روی محصولات اقتصادیش چرم طبیعی به کار ببره که فقط به یک کرهی زمین جهت پرورش گاو نیاز هست و تازه قیمت محصول هم غیر رقابتی میشه !
تو بازار قطعات یه فیلتر میخواهیم بخریم ، با ۲۰ مدل فیلتر روبرو هستید !
چرم مصنوعی یا حتی طبیعی هم همینطوره و شما میتوانید بین مدلهای مختلف هم کیفیت پایین انتخاب کنید و هم کیفیت نرمال و هم کیفیت بالا !!!
کفش چرم طبیعی که میخریم اهمیتی نداره برندش ایرانی باشه یا خارجی ، بلکه نیاز به چربکردن و واکس داره تا همیشه سالم بمونه و اینکه به این راحتیها خراب شدن در کارش نیست مگر اینکه دوختش بد باشه !
الان دو سالی میشه که یه بوت چرمی اصلی ایرانی برای کوه ، باغ و سفرهای جادهای گرفتهام و همیشه هم واکس میزنم و تا حالا کوچکترین مشکلی نداشته در حالی که قبل از اون کفش سالامون و حتی تیراکس آدیداس استفاده میکردم که از نمایندگی خارج از ایران اورجینال تهیه کرده بودم ولی بیشتر از یکسال دوام نمیآورد چون درسته راحتی بیشتری دارند ولی اصلاً دوام بالای چرم طبیعی را ندارند !!!
در مورد لکسوس و بنز و bmw فکر نکنم چرمشون طبیعی باشه مگر در مدلهای لاکچری مثل S یا Ls یا سری 7 !!!
حتی لکسوس rx و nx با کیفیت چرم راو۴ و کمری مشابه هست ( اما مطمئن نظر نمیدهم ) !
mahan
۷ اسفند ۱۳۹۹درسته همیشه برام سوال بود که چرا لندکروز من چرم مصنوعی هست.پس دلیلش همینه ولی بازم من میبرمش کارواش ازشون می خوام که برام از اکسسوری های مراقبتی چرم استفاده کنند.نمی دونم ضرری نداره برای چرم مصنوعی؟
افشار
۳ اسفند ۱۳۹۹آقای نوید چرا مدل اون رامین چانگانیه کامنت گذاشت؟ مخصوصا اونجایی که گفتی ژاپنیها حقیقتا پول برند نمیگیرن
یوسف
۲ اسفند ۱۳۹۹واقعا به اون اطاق فکری که اینا خروجی هستن…. باید شک کرد..
R@m!n
۲ اسفند ۱۳۹۹الان تو مقاله های قبلی CX-30 آخر میشه بعد اینجا میاد تو لیست برترین ماشینا !!!!!!!!!!!!
واقعا ماجرا چیه ؟؟؟
Amir Machine
۲ اسفند ۱۳۹۹تو اون مطلب CX-3 آخر بود، اینجا CX-30 هست، اینا باهم فرق دارن
R@m!n
۳ اسفند ۱۳۹۹آره راست میگی دقت نکردم. مرسی تذکر
JDM
۲ اسفند ۱۳۹۹همه اش ژاپنیه??
ایران
۲ اسفند ۱۳۹۹آفرین تویوتا و لکسوس
Amin
۲ اسفند ۱۳۹۹نمیدونم چرا از رافور متنفرم مخصوصا این نسل…
Ahmedreza2002
۲ اسفند ۱۳۹۹یکم موافق نیستم باش انگاری فقط میخواسته ژاپنی پچپونه تو لیست
بعدم ریجلاین اخه؟
تاکوما، رنجر، گلادیاتور، اوه خیلین بعد ریجلاین؟
حسین
۲ اسفند ۱۳۹۹چهارتا تویوتا و لکسوس??
میثم
۲ اسفند ۱۳۹۹تمام ژاپنیهای این لیست رو دوست دارم
سوبارو اوتبک واقعا خیلی عالیه.
Matin
۲ اسفند ۱۳۹۹موقع طراحی تویوتا پریوس به طراحا گفتن ؛ زشت ترین طرحی را که به ذهنتون میرسه پیاده کنید
اونا هم بت جون و دل قبول کردن
Matin
۲ اسفند ۱۳۹۹ولی جدا ، صداقت و شرف از ژاپنیا میباره
علی
۲ اسفند ۱۳۹۹از ۱۰ تا 8 تا ژاپنی؟!!!!
کیا ___ k5
فولکس واگن ____گلف
فورد____پیکاپ
پژو ____۲۰۸ و ۳۰۰۸
Ds ____ دی ای ۳
آئودی ___ a3
اینا خوب نیستند ؟!
Mehdi
۲ اسفند ۱۳۹۹این سوبارو ها با این طراحی های دِمده موندم چطوری هنوز جذابیت دارن
میثم
۲ اسفند ۱۳۹۹کیفیت و کارایی و ارزش بالایی دارن
T.C.B.K
۲ اسفند ۱۳۹۹تا زمانی که چنین سایت هایی باشن فقط بخوان ژاپنی هارو به بالا ببرن
آخر عاقبت همینه.
8 تا ژاپنی…. ??
1 دونه آمریکایی…..
1 کره ای
جنسیس g90 کو ؟؟؟
GV 80 ؟؟؟؟؟؟
اصلا خودرو های اروپایی کو ؟؟؟
نه بابا.
اره بابا فقط ژاپن…. اصلا ژاپن خداس. جالبه… اصلا سانروف تعطیله…
55 سال پیش تو خودروی آمریکایی سقف پانورما بود. اصلا اهمیت نمیدادن.
الان خودرو های بی کیفیت و بی آپشن ژاپنی میان اول میشن.
هرچقدر هم طول عمر کنی. امکانات نداشته باشی به درد نمیخوره.
من خودرو های بی کیفیت و بی آپشن رو اگه بهم کادو بدن میدم به خیریه . به خدا خیلی بهتر….
دقت کنید یه خودرو هیچ آپشنی نداره میگن 20 سال عمر میکنه خب دوست عاقل هیچی نداره این ماشین. یه موتور با 4 تا چرخ و بدنه
خب منم باشم 20 سال عمر میکنم.
حسین
۲ اسفند ۱۳۹۹ای کاش آمریکایی های احمق از تو مشاوره بگیرن.
از گاری رسیدی به چینی فکر کردی خدای ماشیناست حالا به ژاپنی میگی بی کیفیت جناب رامین؟ ?
حسین
۲ اسفند ۱۳۹۹تو بذار تویوتا رو بهت بدن بعد بگو نمیخوام? واسه همینه که مملکت به این روز افتاده، از دست بی عقلایی مثل تو که مغزت خالیه دهنت گشاد
حسین
۲ اسفند ۱۳۹۹جنسیس g90 که اصلا فروش نداره چجوری بیاد تو این لیست؟
میگی چرا پژو نیست؟ همینقدر نمیفهمی که کنسیومر ریپورتز مخصوص بازار آمریکاست و برندهای فرانسوی هم تو آمریکا حضور ندارن.
خوشت بیاد یا نیاد فولکس تو آمریکا محبوبتی نداره. باورت نمیشه مشکلتو با خودت حل کن.
هیچ آپشنی نداره؟ برو لیست آپشنای تویوتا ونزا رو سرچ کن تا ببینی آپشنایی داره که بنز s کلاس اونارو داره.
تو لیاقتت همینه که یه زباله رو با چهارتا المنت حرارتی تا دسته بندازن بهت اونم به قیمت میلیاردی
ツSAMURAIツ
۳ اسفند ۱۳۹۹خدا رو شکر میکنم رامین **** چینی فن طرفدار تویوتا نیست
ایران
۳ اسفند ۱۳۹۹واقعا رامین تو قبول هم نکنی ژاپنی تو طول عمر برترن و تمام دنیا میدونن که چینیا به اندازه آمریکایی ها اروپایی ها و ژاپنی خوب نیستند میاد میگه جنسیس کجاست؟ چقدر تعصبداری تو نظر کسی اصلا قبول نمیکنی ول کن ???????
HamidReza
۳ اسفند ۱۳۹۹حاجی
آپشن به چه درد میخوره
در ضمن یه جوری میگی بدون آپشن آدم فکر میکنه شیشه بالابرشون دستیه و چمیدونم آینه برقی ندارن!
آره ی سری بچه بازی ها رو ندارن عوضش چند برابر بقیه عمر میکنن …
اگه تو جاده ؛ توی بیابون ماشینت خراب بشه ( ولی سانروف داشته باشه) بهتره یا ماشینت سالم باشه ولی سانروف نداشته باشه؟!
برادر شما با اون سن نسبتا زیادت یکم فکر کن دیگه …
انصافا این آپشن ها تکراری میشن …
Amir
۶ اسفند ۱۳۹۹معلومه از ماشین چیزی نمیدونی
همینجوری به زبون میگی یه موتور و چهار چرخ
ساخت و طراحی همون موتور و چهار چرخ از همه جور آپشن سوسول بازی ای پیچیده تره
ایران خودرو هم آپشنای مسخره چینیا رو دنا پلاس میاره ، ولی آیا تونسته یه پلتفرم و موتور درست حسابی یا به اصطلاح شما چهار چرخ و یه موتور بسازه ؟ تونسته ؟
تو میدونی به غیر موتور که خودش کلی پیچیدگی و محاسبات داره ، هزار قطعه دیگه از گیربکس گرفته تا صفحه کلاچ و سیستم تعلیق و … تو راه رفتن ماشین تاثیر گذارن ؟
هر ماشین باز واقعی ای میدونه طراحی موتور و شاسی و گیربکس اونم با طول عمر بالا ، خودش خیلی پیچیده اس و اونجور که تو فک میکنی نیس
اون آپشنای سوسول بازی چیزی ندارن ، سانروف چیه ، یه شیشه و یه آرمیچر ، همین !
تو فقط برو یاد بگیر ماشین واسه راه رفتن به چند صد قطعه که هماهنگ هم باشن نیاز داره تا بفهمی نباید یه موتور و چهار چرخو راحت بگی
یه چیز جا افتاده که مردم میگن تویوتا فلان آپشن نداره و پیچیده نیس و به خاطر همین عمر بالا نداره
خیر عزیزی که اینطور فک میکنی ، طول عمر بالای تویوتا به خاطر چیزی جز کیفیت بالای اون نیس
و لطفا کسایی که نمیدونن بنزین از کجا وارد موتور میشه و از کجا خارج ، حرفی از استهلاک و سادگی و پیچیدگی تویوتا نزنن ??
kastech
۲ اسفند ۱۳۹۹همین چندروز پیش مقاله زده بودین مزدا تو کسب رضایت آخر شده!داستان چیه ؟ همه چی مافیاییه، یه روز ازین پول میگیرن میارن بالا یه روز ازون
ناششناس
۲ اسفند ۱۳۹۹ای جووون. ۸ تا ژاپنی.
خودم لکسوس رو دوس دارم rx.
از عجایب اینجا اینه که rx مدل سال فول اپشن تو تمام دنیا ۶۰ هزار دلاره. اما چند هفته پیش تو گالری یه rx دیدم. قیمت نداشت پرسیدم. گفتش ۶۲۰۰ میلیون. ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومن. یعنی حدود ۲۵۰ هزار دلار. تازه مدل ۲۰۱۷ بود. یعنی ۴ سال پیش. ۱۰ هزار کیلومتر راه رفته بود.
ادمینای پدال سایتتون رو tor browser دیر میاد بالا. یه کاری کنین. الان خیلیا با تور میان اینترنت.
2646
۲ اسفند ۱۳۹۹آفرین به خودروهای ژاپنی که مثل همیشه انتخاب های خوبی در کلاس های مختلف خودرویی هستن.
برندهای کره ای هم تو سایه ژاپنی خوب دارن جلو میان و پیشرفت شون هم باعث ساخت خودروهای بهتر کره ای شده و هم با فشار به رقبای ژاپنی، باعث افزایش کیفیت و آپشن خودروهای ژاپنی (به ویژه در خودروهای تویوتا) شدن.
بین هیوندا و کیا، واقعا کیا برتری محسوسی چه از نظر پیدا کردن اصالت طراحی (طرح نوز تایگر)، چه از نظر طراحی های پخته تر و چه از نظر پرفورمنس نسبت به هیوندا داره (اسپورتیج در مقابل توسان، اپتیما در مقابل سوناتا، سورنتو در مقابل سانتافه و …)
سبک اسم گذاری جدید کیا رو هم دوست دارم، فکر کنم این سبک نامگذاری رو هم پیتر شرایر از صنعت آلمان برای کیا آورد. به نظر من این سبک نامگذاری در خودروسازهای پرتیراژ برای معرفی محصولات شون بهتره، مخصوصا چون خلاصه هستن کد اتاق هم کنار اسم شون راحت آورده میشه.
به طور مثال بی ام و سری 5 با موتور 3 لیتری (یا معادل 3 لیتری) تو نسل های مختلف این طوری خونده میشه:
BMW 530 E39
BMW 530 E60
BMW 523 F10
BMW 530 G30
یا تو بنز که مبتنی بر حروف و اعداد هست، مرسدس بنز ای کلاس با موتور 2 لیتری تو نسل مختلف این طوری خونده میشه:
MB E200 W124
MB E200 W210
MB E200 W211
MB E200 W212
تو این سبک نام گذاری که بیشتر تو محصولات آلمانی مرسوم هست، هم کد اتاق (در واقع نسل خودرو)، هم حجم موتور و هم کلاس خودرو (C,E,S و …) مشخص میشه. کیا هم تقریبا از سال 2010 با این سبک نام گذاری هم پراکندگی اسم خودروهاش تو بازار مختلف (چین و اروپا و کانادا و …) را جمع کرد و هم سبک نامگذاری محصولات اش رو به استانداردهای آلمانی نزدیک تر کرد.
Kia K5 در نسل های مختلف:
Kia K5 TF
Kia K5 JF
Kia K5 DL3
استاندارد تغییر پلت فرم رو هم به خوبی رعایت کرده، همون طوری که تو بی ام و بعد از چندین نسل کد اتاق ها از E تبدیل به F و G شد یا تو بنز از W1xx تبدیل به W2xx شد، تو کیا هم در نسل جدید K5، کاملا مشخص هست که پلت فرم تغییر خاصی داشته که از استاندارد دو حرفی، به دو حرف و یک عدد تبدیل شده.
دم کیا گرم، خوب داره پیشرفت می کنه و تبریک به طرف داران برند کیا.
ایران
۳ اسفند ۱۳۹۹رامین لطفا به کامنتم جواب بده اون بالاست دوست دارم ببینم چی میگی
بنده خدا
۳ اسفند ۱۳۹۹ما ایرانیا فقط حسرت حسرت حسرت
ومنتظر یک روز خوب هستیم ولی کاری نمیکنیم پراید بشه ۵ میلیون همه میخریم بشه ۵۰ میلیون بازم همه میخریم بشه ۱۰۰ میلیون و…
علی
۳ اسفند ۱۳۹۹2646من همیشه نظرات شما رو قبول دارم .
خاهشا به سوال من جواب بدید .
شما بین bmw سری 7 ولکسس ls500 کدوم رو انتخاب میکنید ?
من bmw رو انتخاب میکنم .
دوست دارم نظر شما رو هم بدونم.
mahan
۷ اسفند ۱۳۹۹من 730 دارم و تجربه سواری s500 هم دارم. و ls460 هم ماشین یکی از شریکامون هست که به طبع زیاد نشستم.حقیقتا s500 بین اینا از همه بهتره مخصوصا w221 که بهترینه.
ولی قیمت ls460 خیلی با این دوتا فرق داره و خیلی پایینتره چیزی که ارزششو بیشتر میکنه میتونی 2500 یدونهشو بخری.
Mf1
۳ اسفند ۱۳۹۹بهترین طراحی کیا داره یه سرگردن از بقیه رقبا بالاتره
هرچند شباهتی به کادیلاک اسکالید داره
سیب
۳ اسفند ۱۳۹۹اها. اینجا کانسیومر رپورتز شد بدرد نخور و امارهاش غیر مستنده و پول دادن امار سازی کردن. باشه بابا. هیچکی نفهمید تو فهمیدی.
جی دی پاورز هم امار قابل اطمینان ترینها رو منتشر کرده.
جالب اینه اگه کانسیومر رپورتز یه برند امریکایی رو اول میاورد میشد معتبرترین منبع دنیا. عجب ملتی داریما.