همیشه خودروهایی که بین آنها مسابقهٔ درگ برگزار میشود برابر و همکلاس نیستند و این درگی که در اینجا مشاهده میکنید یکی از همین نمونهها است. در این مسابقه، پنج خودرویی حضور دارند که از لحاظ سگمنت و کلاس بههیچعنوان رقیب مستقیم یکدیگر نیستند. این خودروها مکلارن 540C، آستونمارتین DBS سوپرلگرا ولانته، لامبورگینی اوراکان پرفورمانته، پورشه تایکان 4S و تسلا مدل S پرفورمنس هستند.
بنابراین در این ویدئو شاهد مسابقهٔ متنوعی هستیم. در اینجا دو نمونه از سریعترین خودروهای الکتریکی دنیا یعنی تسلا مدل S پرفورمنس و پورشه تایکان 4S حضور دارند، یک V12 توئین توربو زیر کاپوت DBS پنهان شده، در سینهٔ اوراکان پرفورمانته قلب V10 تنفس طبیعی میتپد و مکلارن هم علیرغم تمرکز روی استفادههای روزانه، یک V8 توئین توربو را به همراه دارد. هرچند پورشه و تسلا هردو سدانهای الکتریکی هستند اما تایکان نمیتواند رقیب تمامعیاری برای رقیب آمریکایی باشد زیرا بجای نسخهٔ توربو S، با نسخهٔ 4S به این رقابت آمده است.
از سوی دیگر، هرچند لامبورگینی و مکلارن هردو سوپراسپرت هستند اما هرگز در یک سطح قرار نمیگیرند زیرا اوراکان پرفورمانته از بسیاری از جهات نشاندهندهٔ اوج تواناییهای لامبورگینی است درحالیکه 540C محصول پایهای مکلارن محسوب میشود. DBS سوپرلگرا هم بااینکه از هردو سوپراسپرت موتور وسط این رقابت قویتر است اما وزن بیشتری دارد و در هنگام لانچ اولیه نمیتواند تهدید بزرگی باشد.
خطرناکترین خودروها در لانچ اما الکتریکیها هستند و تایکان و مدل S هردو بهمحض شروع درگ برتری زودهنگامی پیدا کردند اما در ادامه پرفورمانته از آنها پیشی گرفت و پیروز درگ شد. بازندهٔ رقابت هم مکلارن 540C بود که البته دیرتر از آنچه انتظار میرفت از خط پایان گذشت. البته شاید این به خاطر مشکل راننده بوده است زیرا رانندهها عامل بسیار مهمی در مسابقات درگ هستند.
[دانلود ویدئو]
NAVID۰۰۹۸
۹ دی ۱۳۹۹تایکان گوش میبُرهها میره جلو ???? !
پدر خودروسازی جهان
۹ دی ۱۳۹۹اگه تایکان توربو اس بود ، پرفورمانته را جرررررررررررر میداد
AMG///
۹ دی ۱۳۹۹مدل پایه تایکان رو آوردن?
توربو s رو میاوردن همه رو نابود میکرد
Hadi
۹ دی ۱۳۹۹درگ جالب و خوبی بود ولی خیلی جذاب نبود…
باید به جا تایکان پایه 911 توربو s رو میبردن به جا 540c هم p1 رو میبردن خیلی جذاب تر خفن میشد ?
Mr.X
۱۰ دی ۱۳۹۹چی میگی داداش P1?!!!!! هایپر ماشین با هایپر ماشین. سوپر ماشین هم با سوپر ماشین. کبوتر با کبوتر باز با باز
AMG///
۹ دی ۱۳۹۹بازم لایک و دیسلایک ها……
MASIHA
۱۰ دی ۱۳۹۹اره دقیقا…
Mr.X
۱۰ دی ۱۳۹۹اینجا معلومه همه این دیسلایک ها تعصبیه و معلومه اگه توربو اس بود جررررررررررررررر میداد وگرنه من که خودم عاشق پرفورمانته ام اصلا.
challenger
۹ دی ۱۳۹۹اقا دسلایک چی دادین راست میگه دیگه
من اصلا نه برقی رو قبول دارم نه ماشین می دونم ولی انصافا تایکان مخصوصا توربو اس یه چیز دیگس
خدای الکتریکی هاست
یانکی
۹ دی ۱۳۹۹پدال هر چی درگ بی پدر و مادر هست میزاریا.خدا وکیلی درگهای کن بلاک رو بزارید هر هفته هم هست بی نظیره.همه چی داره.دود لاستیک صدای خوف ماشینهای مختلف.راستی درگ اشمی رو هم بزارید دیگه تسلا تایکان رو مچاله کرد.پدال شده دژمن ماشین آمریکایی.
Ãbţìň
۹ دی ۱۳۹۹متاسفانه اوضاع پدال هم داغون شده همش شده اروپایی،هر درگی که از آمریکاییها هم که میزاره اونایی رو هم میزاره که راننده های ماشین های آمریکایی درگ و لانچ بلد نیستن،برای مثال اون شلبی و ب ام و رو که تازگیا گذاشت راننده شلبی گفت من با شلبی بلد نیستم لانچ کنم و لانچ رو خاموش کرد!یا دوج هلکت و دیمون هم دست اونایی افتاد که لانچ بلد نبودن…
کلا نمیدونم چرا ولی میخوان ابهت آمریکایی ها رو زیر سوال ببرند مخصوصا ماسل کارها رو،برای مثال توی اون مقاله نظر سنجی دوج چارجر و m8هم یه جماعت از……. اومدن و چارجر رو بستن به فحش و میگفتن بنجله،مدام سر داشبورد بی ادعاش حرف میزدن،اما آخر سر بعد از ۱۴۰تا کامنت،دوج از نظر محبوبیت برنده نظر سنجی شد،این تازگیا که نگاه کردم،ب ام و تازه ۶۰۰تا رو رد کرد اما دوج به ۱,۲۰۰تا هم نزدیک شده،یعنی تقریبا دوبرابر،فعلا که آمریکایی ها یک هیچ بردن…
مهدی
۹ دی ۱۳۹۹نسخه توربو اسش رو می اوردن یعنی همرو داغون میکرد حتی هوراکان تو مجله carwow تایکان توربو اس زمان 10.3 رو ثبت کرده ولی هوراکان پرفورمانته اسپایدر زمان های بین 10.7 و 10.4 رو ثبت کرده و این یعنی این که تایکان توربو اس از هوراکان سریع تره ولی اگه تسلا مدل اس P100D بود نمیتونست ببره چون توی مجله carwow زمان 10.8 رو ثبت کرده
RAMIN. Plaid cs 95 TCEHSALNAGAN
۹ دی ۱۳۹۹اقای مهدی.
خوبی داداش .
سلامتی .
تسلا با درگش تو همین carwow با لامبور مشکی که تیون شده بود تایم
10.4 زد . فیلمش هست تو پدال . تو جست و جو بزن درگ تسلا با لامبورگینی .
یه دونه هست لامبور مشکی. اونو میگم
نکته بعد تایم تسلا تو موتور ترند هست . 10.51
تایم تایکان 10.41
شاید تایکان سریع باشه ولی….
نه خودران داره . نه اتو پارک داره. سقف پانورامیک هم نداره.
34هزار دلار هم گرونتر هست تو نسخه توربو اس . (178 هزار دلار )
فقط تسلا…..
( ولی کلا پدال با چند چیز مشکل داره. 1 = خودرو های آمریکایی . 2= خودرو های چینی.) ?
Hadi
۹ دی ۱۳۹۹رامین جان
درسته تایکان اینایی که شما میگی رو ممکنه نداشته باشه…
ولی تکنولوژی و مهندسی و پرستیژ و سابقه ی برندی داره که اینارو تو تسلا نمیتونی پیدا کنی…
همچنین تایکان روح داره چیزی که تسلا پیدا نمیشه
من تسلا رو خیلی قبول دارم و تحسینش میکنم ولی تسلا از لحاظ برد بهتره ولی پورشه از نظر پرفورمنس و پرستیژ و لذت رانندگی برتره…
بهتره از این به بعد مطالعاتت رو بیشتر کنی و از رو امکانات راجب به ماشینا نظر ندی…
?porsche?
۱۹ دی ۱۳۹۹کی بود میگفت مدل اس از تایکان سریع تره؟?
تازه این مدل پایه بود…
مهدی،:امید اینده
۹ دی ۱۳۹۹ای استون مارتین
بازنده نباش
Malt hill
۹ دی ۱۳۹۹من اون آستون مارتین رو خیلی پسندیدم
حتی به بنتلی کانتنتینال ترجیحش میدم.
??Amin_sto??
۹ دی ۱۳۹۹اوراکان یه بار دیگه سر بلندمون کرد، حتی اگر تایکان توربو اس هم بود از پرفورمانته شکست میخورد
Mr.X
۱۰ دی ۱۳۹۹وااااااای خداااااااااااااااااااااا. گفته توربو اس شکست میخورد بعد لایکاش بیشتر از دیسلایکاشه!!!!!!!!!!!!!!?????????????????
Sina
۹ دی ۱۳۹۹چقدر این پرفورمانته سریع بود!!!!
تسلا رو نابود کرد
اول تسلا افتاد جلو ، ولی با چه سرعتی ازش رد شد!!
AMG///
۹ دی ۱۳۹۹لامبو انگاری یه گاو وحشی رنگ قرمز دیده باشه?
اون مکلارن و آستون چی شدن?
....
۹ دی ۱۳۹۹لامبو و دیگر هیچچچچ ??????
حمید
۹ دی ۱۳۹۹دم تسلا گرم ، لامبو با ۱۲ سیلندر تونست از اون بزنه جلو و اول شه !!!!!!!!!!
m40
۹ دی ۱۳۹۹دم شما هم گرررم
میلاد
۹ دی ۱۳۹۹وات؟هوراکان 12 سیلندره!!!!!!!!!!!!!!
Mr.X
۱۰ دی ۱۳۹۹خدایی ببینید ما با کیا اومدین سیزده بدر.
Hamid
۱۰ دی ۱۳۹۹تعداد سیلندر های پرفورمانته رو حساب نمی گفتی راحت تر بودی :/
ممد ژانگولر
۹ دی ۱۳۹۹لامبو چه میکنه
ی سیلی به همشون مالید و رفت
مک لارن موتور سوزوند چی شد نفهمیدم ؟!!!
دم تسلا هم گرم آبروی الکترکیهاست
MAHDI
۹ دی ۱۳۹۹بابد حداقل نسخه تایکان توربو رو میاوردن حالا تایکان توربو S دیگه بماند.
لامبورگینی پرفومانته هم عاااااالی بود?
Malt hill
۹ دی ۱۳۹۹۹۱۱ توربو اس رو میاوردید دهن لامبو رو سرویس می کرد.
محمدهادی
۹ دی ۱۳۹۹??
Malt hill
۹ دی ۱۳۹۹چیه؟!?
Mahdi
۹ دی ۱۳۹۹لامبو ماشین پیست ماشین درگ نیست
Elmiraj
۹ دی ۱۳۹۹بهترین نسبت قدرت بر وزن از آن لامبورگینی هست….
.
کاش تایم ها هم نمایش داده میشدن
ولی تایم model S هر چی بود ۱۰/۴ ثانیه نبود…
زیزیگولو
۹ دی ۱۳۹۹اگر تایکان توربو S میاووردن نتیجه چیز دیگه ای غیر از این میشد
MAHDI
۹ دی ۱۳۹۹از تایکان 4S قوی تر تازه میشه تایکان توربو و از تایکان توربو قوی تر میشه تایکان توربو S
زیزیگولو
۹ دی ۱۳۹۹مهدی حرفت درسته ….. فقط نمیدونم چرا انقدر دسلایک دادن بهم!!!!! حالا من خودمو میزارم کنار ولی یه عده تحت هر شرایطی به هر کامنتی فقط دیسلایک میدن!!! چه کامنت درستی باشه و چه غلط
Reza
۹ دی ۱۳۹۹معلوم بود لامبو میبره
باید تایکان توربو اس رو میاوردن،قطعا دوم میشد با اختلاف خیلی کم نسبت به لامبو
Sajjad
۹ دی ۱۳۹۹شتاب نخواستیم اون استون رو بدید برم فقط نگاش کنم
Hamid
۱۰ دی ۱۳۹۹سجاد نمیای گپ
آری همانا دی بی اس جادوییست!
سورنا
۹ دی ۱۳۹۹جایی که لامبو باشه حتی اگه حرکت هم نکنه بقیه اصن به چشم نمیان …
RAMIN. Plaid cs 95 TCEHSALNAGAN
۹ دی ۱۳۹۹اقایون این درگ کاملا فیک بود
دقیقه 3:46 زمانی که تیتراژ میاد رو ببیند
از دوربین کاپوت تسلا داشت فیلم میگرفت
تو دقیقه 3:58 لامبور جلو میزنه از تسلا و دقیقه 4:00 از خط پایان میگذرن
مگه تسلا و لامبور درگشون تو زیر 11 نیست ؟؟ این شد 11 ثانیه به نظرتون ؟؟
یا درگ فیک هست یا درگ 500 متر گذاشتن.
ولی خدا وکیلی برید تایم 3:46. تسلا اونجا حرکت کرد تایم 3:58 لاملور جلو زد ….
یعنی 12 ثانیه ….
درگ چندمتر گذاشتن ؟؟؟؟
خدا وکیلی برید ببیند دقیقه 3:46 رو ….
???????
Ãbţìň
۹ دی ۱۳۹۹این فیلمه نه درگ واقعی،توی فیلم کلا همه چیز کند تر و غیر واقعی تر از درگ اصلی که با چشای خودت ببینی نمایش داده میشه،درضمن به لامبورگینی تبریک میگم تسلای بی خاصیت رو سوسک کرد?????
Sina
۱۰ دی ۱۳۹۹اره هر درگی که تسلا توش باخت فاقد هر گونه ارزشه ولی درگی که توش برد ، معتبر ترین درگه?
RAMIN. Plaid cs 95 TCEHSALNAGAN
۱۰ دی ۱۳۹۹اقا اینا که فیلمو ادیت نکردن
پس از 12 ثاینه شروع حرکت لامبور جلو زد !!!!
12 ثانیه !!!!
مگه درگ جفتشون زیر 11 نیست
شما برو دقیقه 3:46 روببین
از جلو کاپوت تسلا کامل بدون وقفه درگو نشون میده بدونه حتی 1 ثانیه وایستادن
شما برو ببین.
Hamid
۱۰ دی ۱۳۹۹داداش
ی چیزی هست به نام فریم ریت …
دیگه اینو بدونین نگین درگ فیکه
باید چند نفر رو استخدام کنیم از حق گویی جلوگیری کنند!
محمدهادی
۹ دی ۱۳۹۹خب ملومه که پرفورمانته یه سروگردن از بقیه اعضای درگ بالاتره
جایی که پرفورمانته باشه باید گلادیاتورایی مثل ۹۱۱ توربو اس،مکلارن ۷۲۰ و اف۸ تریبوتو حضور داشته باشن،نه این شوخیا
مهدی
۹ دی ۱۳۹۹لامبورگینی باز هم سربلند شد
باید به جای نسخه پایه تایکان نسخه توربو اس رو می اوردن و به جای تسلا اس معمولی مدل P100D رو می اوردن خیلی بهتر میشد 540 هم اصلا خوب نبود میاوردن و به جای اون یا پی وان یا یه کدوم دیگه دی بی اس هم ماشین خوبیه و خیلی هم سریع اگه مسافت طولانی باشه یه دفعه ای خیلی سریع میشه و به صورت وحشتناکی میره جلو ولی ماشین سریعی توی مسافت های کم نیست ولی خیلی درگ جذابی نبود
challenger
۹ دی ۱۳۹۹تسلا تو شتاب شاید ولی تو مسافت باقی مانده یا کلا مسافت no / no
kastech
۱۰ دی ۱۳۹۹لامبو وحشی زیبا، تایکان با بلوغ مهندسی تو سال۲۰۲۰ هنوز دارن با یک سدان پنج درب که سال۲۰۱۲ اومده رقابت میکنن تازه هنوز نمی تونن تو سیصد متر اول بگیرنش ، وای به روزی که تسلا رودستر بیاد
Sina
۱۰ دی ۱۳۹۹همون سدان سال ۲۰۱۲ که میگی ، پونصد هزار بار اپدیت شده
تمام جزییاتش رو آپدیت کردن
این ماشین دیگه فقط اسمش قدیمیه ، تقریبا تغییرات زیادی داشته
بهانه شکست نباید بیاره
رودستر هم اصلا معلوم نیست میاد یا نه، اصلا ساخته میشه یا نه
امیررضا
۱۰ دی ۱۳۹۹درگ جذابی نبود.
من دوس داشتم تسلا برنده بشه که نشد.
هر چی باشه تسلائه دیگه
بردوباخت توش داره
Mr.X
۱۰ دی ۱۳۹۹بنظرم سوپر لجرا خیییییلی خوشکله. شتاب نخواستیم بابا. پرفورمانته هم همینطور.
Ho3eyn
۱۰ دی ۱۳۹۹از بچگی دوست داشتم کامنتم لایک بخوره(:
لایکا دیسلایک نکنینا…
شاهین
۱۰ دی ۱۳۹۹فقط صدای لامبو میومدا
بقیه انگار بویی از هیجان و لذت رانندگی نبردن صرفا اومدن عرض اندام کنن با شتاب های آنی