اگر جدیدترین قسمت بزرگترین مسابقهی درگ موتورترند به اندازهی کافی نظر شما را به خود جلب نکرده پس باید نگاهتان را به مسابقهای دیگر معطوف کنید.
چیزی که ما اینجا داریم ۹ سوپرکار بسیار سریع هستند که عبارتاند از مرسدس-ایامجی GT S، فراری F12، لامبورگینی اونتادور SV و هوراکان، مکلارن 570S و 675LT، استون مارتین ونتیج GT12، پورشه ۹۱۱ GT3 RS و ۹۱۸ اسپایدر.
برخلاف بزرگترین مسابقهی درگ دنیا که قبلاً آن را دیدهاید، اینیکی آنطوری که در تصویر دیده میشود نیست و همهی خودروها در برابر یکدیگر قرار نمیگیرند. فرمت این مسابقه بهصورت حذفی است. مهمترین نکته این است که شما با تفاوت شتاب خودروهای اسپرت با سوپراسپرت و هایپرکار و میزان فاصله آنها در عمل آشنا می شوید.
دو خودروی اولی که در برابر یکدیگر قرار میگیرند مرسدس-ایامجی GT S و استون مارتین ونتیج GT12 هستند. برندهی درگ اول در برابر دیگر شرکتکنندهها قرار میگیرد و بدین ترتیب مسابقه ادامه مییابد. بدون هیچگونه سخنی شما را به دیدن این درگ حساس و زیبا دعوت میکنیم.
منبع: supercar-driver
Elemento
۱۵ مهر ۱۳۹۵.
هنوز فیلم رو ندیده میگم.
هوراکان و اونتادور SV اگر آخر هم بشن به نظر من بهترین ماشین های هستن که تا حالا انسان تونسته بسازه.
.
Elemento
۱۵ مهر ۱۳۹۵حالا دیدم و میگم…
واقعا مک لارن در شتاب خیلی خوب عمل میکنه. در درگ موتورترند هم به من اثبات شده.
911 GT3 RS و AMG GT هم بر خلاف مک لارن مثل لامبورگینی برای من چیزی بیشتر از یک ماشین درگ هستن.
پورشه ه ی دلیل نیست که بهش میگم *خدای ماشین ها* یعنی مک لارن نقطه شده بود.
حالا به نظرتون این پورشه رقیب جگوار حساب میشه ؟؟ البته دوستمون هدفش ازین جمله بالا بردن جگوار بود.
فقط انگلستان
۱۵ مهر ۱۳۹۵مکلارن ها خیلی خوب عمل کردن مخصوصا 675LT که برای رقابت با لامبورگینی اونتادور و فراری F12 ساخته شده بود وهر دوتاشونو شلاق زد ولی فکر نمی کردم پورشه918 اینقدر سریع باشه بد جور دهن مکلارنو سرویس کرد ولی اگه P1 بود دهن خودش آسفالت می شد واقعا مکلارن خیلی خوب داره عمل میکنه اگه یکم تفاوت قیافه هاشو بیشتر کنه بهترم می شه 911 هم که همون اول کار سوسک شد و با حشره کش بنز ای ام جی تارومار شد
مجید عزیز چند تا مقایسه برات می کنم شاید در یه کلاس نباشن ولی این دیگه مشکله پورشست نه جاگوار
پورشه ماکان رو که چند روز پیش دیدیم که کاملا در برابر جاگوار اف پیس شکست خورد پورشه پانامرا در مقایسه با جاگوارXJL امکاناتش کمتر فضای پاش کمتره شتاب ثانویش ضعیف تره کیفیتش پایین تره و…
پورشه باکستر هم در برابر جاگوار XKR اصلا عددی نیست که بخوام مقایسش کنم پورشه 918 هم که خواست تکنولوژی پورشه رو نشون بده ولی در برابر جاگوارCX75 که شکست خورد چون جاگوار تونست از یه موتور خیلی ضعیف تر و برقی اسب بخار خیلی بهتری بگیره
پورشه911 هم می شه گفت با جاگوار اف تایپ برابره و برتری قابل توجهی نداره
و اون طرف هم پورشه کاین رقیبی از شرکت جاگوار نداره و جاگوار XFRوXER هم رقیبی از شرکت پورشه براشون وجود نداره با اومدن جاگوارXER دودر هم رقیب اصلی کیمن پیداش می شه حالا خودت بگو برتری پورشه کجاست که من نمی بینمش در بیشتر موارد که جاگوار بهتر عمل کرده ما چون از بچگی در گوشمون پورشه پورشه و فراری فراری کردن دیگه فکر می کنیم ماشینی در حدشون اصلا نمی تونه درست بشه ولی این فقط یه تفکر غلطه.
Elemento
۱۵ مهر ۱۳۹۵ای ظالم ! ( دوستانه میگم )
از روح فردیناند پورشه
از تاریخچه و افتخارات پورشه
از موتور 3.8 لیتری تنفس طبیعی 911 GT3 که حریف موتور 5 لیتری سوپرشارژر F type SVR میشه خجالت بکش. از موتوری که مصرف و آلایندگیش نصف جگواره.
از کیفیتی که جگوار در خواب هم نداشته خجالت بکش.
آخه این چه ظلمیه در حق این بیچاره میکنی ؟
جگوار چی داره که واسه پورشه رو کنه ؟
.
.
جگوار و استون مارتین فقط 2 تا خیکی پر مصرفن !!
.
.
mehran911
۱۵ مهر ۱۳۹۵بعضی ها چقدر راحت دروغ میگن !!!!!!!!!!
.
بوی سوختگیش از پشت مانیتور داره احساس میشه
.
.
فقط بودجه امسال توسعه تحقیقات پورشه برای سال ۲۰۱۶ معادل ۲.۱ میلیارد دلار بوده
پورشه با این پول می تونه جگوارو بخره آزاد کنه دوست عزیز ????
بنتلی
۱۵ مهر ۱۳۹۵مجید جان درمورد مقایسه مصرف سوخت و میزان آلایندگی جگوار و پورشه زومیت یه مطلبی داره ک قبلا هم درموردش گفتم!…درمورد طراحی داخلی و کیفیت هم تقریبا برابرن و تو مقایسه ای بین این دوتا طراحی داخلی جگوارو یکم بهتر دونستن….جگوار اون طوری ک شما فک میکنی نیس!…جگوار توانایی بالایی تو ساخت خودرو های زیبا و فوق العاده داره …مثه xj220…موتور سه و نیم لیتری وی 6 توربو با حدود 550اسب بخار و نهایت سرعت 350 ک سال 1992تولید شده…ب نظرت خودروی فوق العاده ای نیس؟…بعد اون قرار بود یه هایپر کار دیگه بزنه ک ب خاطر مشکل مالی کنسل شد و پس از مدت ها خودرویی جدید با اسم cx75 تولید شد…درمورد آخر حرفت نمیدونم چی بگم!…خیکی پر مصرف؟!!!!!!…استون از موتور تنفس طبیعی استفاده میکرد اون هم هشت و 12سیلندر برا همین مصرفش یکم بالا بود درمورد مصرف جگوار هم اولش توضیح دادم…شتاب استون و جگوار هم خوبه!
فقط انگلستان
۱۵ مهر ۱۳۹۵مهران 911 خب که چی الان بودجه و ثروت تویوتا ده ها برابر پورشست و می تونه ده تا مثل پورشه رو بخره و آزادش کنه
یعنی این ثروت تویوتا باعث می شه که خودروهاش خیلی از ماشین های پورشه سرتر باشن طبق گفته های گوهر بار خودت .
uss zumwalt DDG-1000
۱۶ مهر ۱۳۹۵پورشه خداییش توبیشتر درگ ها اول بوده
mehran911
۱۶ مهر ۱۳۹۵فقط انگلستان
خب یعنی اینکه جگوار نمی تونه خودرویی مثل کاین توربو اس بسازه که سال ها رکورد دار پیست nurburgring باشه
جگوار نمیتونه خودوریی مثل 918 بسازه که لقب پیشرفته ترین خودرو رو داشته باشه جگوار نمی تونه خودروی بینظیری مثل پانامرا جدید بسازه جگوار نمیتونه حتی رقیبی برای mission E بسازه
جگوار اسطوره ای مثل 911 نداره که بیش از 50 سال با موفقیت تولید بشه و انبوهی از افتخارات رو کسب کنه
هیچ کدوم از خودورهای جگوار در پیست حتی حریف کیمن GT4 هم نمیشن
هیچوقت جگوار 11 سال پیاپی بعنوان باکیفیت ترین برند خودرو ساز توسط جی دی پاور انتخاب نشده
تعصب یعنی اینکه اسب تک شاخ اشتوتگارت رو با برندی که در طول تاریخش چندین بار ورشکست شده و بین خودروساز های بزرگ دست به دست شده مقایسه کنی
بنتلی
۱۶ مهر ۱۳۹۵مهران جان جگوار خودروساز فوق العاده ای هس و خودروهایی مثهxj220 ک زمانی رکورد دار سرعت بوده و بسیار پیشرفته!…هر خودروسازی زمانی با مشکلات اقتصادی مواجه شده پورشه فولکس بورگوارد لوتوس بنتلی کیا سانگ یانگ ساب ولوو لامبورگینی مازراتی و… جگوار تونسته با حمایت مالی مناسب ب دوران خوبش برگرده و در فرمول ای هم سرمایه گذاری کرده…فرمول ای آینده صنعت خودرو و محل مناسبی برا توسعه خودروهای الکتریکی و آزمایش تکنولوژی های جدیده. مدل های الکتریکی جگوار تا چن سال دیگه معرفی میشه . بنز هم قراره سال 2018 وارد مسابقات فرمول ای بشه.
مسعود
۱۶ مهر ۱۳۹۵ضمنا اینم فراموش نکنید که 918 تقریبا دو برابر بقیه ی ماشینها قیمت داره
علي
۱۵ مهر ۱۳۹۵منم هنوزم فیلمو ندیدم ولی ندید میگم پورشه ۹۱۸ همشونو فارت پیچ میکنه میذاره تو جیب بغلش. هر چند که پورشه ۹۱۸ قبلا هم ثابت کرده خودروی متعلق به آینده است با اینکه خیلی قبل تر از مش لارن و هاریکن ساخته شده.
با تچکر
ba
۱۵ مهر ۱۳۹۵معلوم بود که 918 برنده میشه
king 918
۱۵ مهر ۱۳۹۵king 918
امیرحسین ق.
۱۵ مهر ۱۳۹۵سلام.
درگی با این سطح بالا حتی بازندش هم برندست.
من عاشق استون مارتینم.
uss zumwalt DDG-1000
۱۶ مهر ۱۳۹۵استون مارتین هم درنوبه خودش خوب عمل میکنه
reza
۱۵ مهر ۱۳۹۵فقط پورش…
reza
۱۵ مهر ۱۳۹۵البته باید f12tdf و 911توربو اس رو می اوردن…ثانیا ایودی r8 مکلارنو برد پس چه طور لامبو باخت؟؟…یه کم ناعادلانه بود…
Elemento
۱۵ مهر ۱۳۹۵قبول دارم.
خوب لانچ نکرد.
اونتادور و هوراکان میتونستن مک لارن رو به راحتی شکست بدن.
Carbonado Aventador
۱۵ مهر ۱۳۹۵چه به صورت تئوری چه به صورت عملی عملکرد دوتا مکلارن ها خیلی خوب بود!
با توجه به نوع لانچ ها معلوم بود که میخواستن مکلارن ببره یا اگه میبازه با اختلاف کم ببازه!
چون نه هوراکان نه f12 و نه آونتادور لانچ نکردن و از همون ابتدا افتادن عقب!
ولی مکلارن هم خدایی خیلی ماشیناش سریع هستن!
Elemento
۱۵ مهر ۱۳۹۵حرف آخر رو زدی.
دمت گرم.
دقیقا معلوم بود.
جرات نمیکنه آدم این حرفو بگه. بالا سربسته گفتم. وگرنه کاملا حرفتو قبول دارم.
با درگ موتورترند که از همه معتبرتره همخونی نداشت.
Carbonado Aventador
۱۵ مهر ۱۳۹۵اخه الان دوستان میان میگن شماها ایتالیا فن هستین و نمیخوایین قبول کنین مکلارن بهتره!
من از دوستان یه سوال دارم…
اونتادوری که تو لانچ بوگاتی ویرون 1200 اسبی رو میگیره
918 رو میگیره
لافراری رو میگیره
انواع و اقسام مکلارن در طرح ها و مدل های مختلف رو میگیره…
چرا اینجا تو لانچ عقب میوفته؟
اینو یکی خیلی منطقی به من توضیح بده!
king 918
۱۶ مهر ۱۳۹۵کربونادو عزیز دوست گرام درسته بوگاتی رو میگیره اما 918 غیر ممکنه
البته قبول دارم لانچ درستی تو این فیلم نزد اما بعدش همچین خوب دور نگرفت کلا یه جورایی اصلا ثبات نداشت لامبو
در کل انتظار بیشتری من از هوراکان داشتم ولی کاملا سوپرایز شدم ………..
سامان اذری
۱۵ مهر ۱۳۹۵رکورد دار پیست نوربرگ رینگ تو این ازمون هم سربلند بیرون اومد
918 فوق العاده هست ببین با چه اختلافی ازمکلارن به خط پایان رسید ❤❤
mehran911
۱۵ مهر ۱۳۹۵ببین سامان عزیز چقدر دیسلایک گرفته ????
خب بنده خدا فقط نتیجه ی درگ رو گفته مگه حرف اشتباهی زده ؟!؟!؟؟!؟!؟!؟!؟
سامان اذری
۱۶ مهر ۱۳۹۵داش دیسلایک الان مد شده
تو پدال اگه دیس نگیری باس تعجب کنی
😄
اینجا اگه نظر شخصیت هم با نظر یکی دیگه مخالف باشه باز همونا بهت دیس میدن که چرا با من هم نظر نیستی
uss zumwalt DDG-1000
۱۶ مهر ۱۳۹۵هرچی بگی دیسلایک بطور قطع میگیری
محمد زمانلو
۲۰ مهر ۱۳۹۵بیشتر از 2 ثانیه!!! وقتی دیدم مک لارن با اختلاف تسلیم 918 شد دلم خنک شد!
روحت شاد ، فردیناند پورشه.
new great britain
۱۵ مهر ۱۳۹۵برنده این مسابقه مک لارن 675lt هستش.
آخه نامردی تا چه حد آخه حتما بیاد پورشه برنده بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خودتون قضاوت کنید آخه این مدل مک لارن رو با اسپایدر مقایسه میکنن؟؟؟؟؟؟
حالا هی بعضی دوستان میگن انگلیسی ها فلان کردن و بیخودی میخوان مک لارن رو بالا نشون بدن.
من دیگه حرفی ندارم قضاوت با خودتون.
new great britain
۱۵ مهر ۱۳۹۵ویرایش تموم شد و من چندتا حرف موند بزنم.
سلطان درگ مک لارن.
آینده هایپرکارها و سوپرکارها مک لارن.
از همه مهمتر برنده0/99 درگ ها مک لارن.
برنده درگ در این مسابقه مک لارن.
ای وای خدا چی بگم 918اسپایدر با 675lt؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا میخوان بعضی ها حتما پورشه رو برنده اعلام کنن.(اینو بالا هم گفته بودم بازم میگم حرصم خالی شه)
دوستان آلمانی خودشون قضاوت کنن. بی رحمانه ترین درگ سال.
mehran911
۱۵ مهر ۱۳۹۵خب برادر من مکلارن P1 هم در مقابل پورشه ۹۱۸ شکست میخورد
فقط لازمه سرچ کنی و درگ هاشون رو ببینی .
اصلا حرص خوردن نداره که نتیجه کاملا از قبل مشخص بود .
پورشه ۹۱۸ از زمان معرفی در سال ۲۰۱۰ تا به حال ۲۰۱۶ سریعترین خودروی جاده ای دنیاست .
شما از کم کسی نباختین از پورشه باختین
این خودش جای افتخار داره
new great britain
۱۵ مهر ۱۳۹۵دیدم مهران جان.به اندازه ی کافی هم دیدم.
تو چندتا درگ پی1اول بود(از جمله اون درگ که دوکاتی هم بود)
یه درگ دیگه هم بود که لافراری هم بود که پی1 پیروز شد.
و…..
چندبار هم اسپایدر پیروز شده.
تفاوت پی 1 با اسپایدر اونقدرها نیست که میگن تقریبا مساوین.
به قل خودتون پورشه سالانه چندین میلیارد دلار هزینه تحقیق و توسعه میکنه در حالی که مک لارن خیلی کمتر هزینه میکنه و میبینی که آرزویه هر هایپرکاری شده بتونه مک لارن رو شکست بده.
اینکه بتونی با هزینه کم بهترین بسازی(مک لارن) خیلی مهمه به نظره من.
تو اینجا هم دید که مک لارن چه بلایی سره رقباش اوورد.
از قبل میدونستن مک لارن پیروز میشه به خاطر همین گفتن یه هایپرکار بیاریم نزاریم.
به همین راحتی.
اگه بوگاتی هم میوردن باز مک لارن شکست میخورد(احتمالا!!) ربطی به پورشه و…… نداره.
کلا هدفشون این بود نزارن مک لارن ببره.
Monster_alm
۱۵ مهر ۱۳۹۵مهران جان اتفاقا من خیلی وقته سرچ کردم و دیدم
توی 4 تا درگی که انجام شده
3 تاش مکلارن پورشه 918 رو شکست داده…و در یک ویدیو فقط از پوزشه شکست خورده اونم بخاطر لانچ ضعیف….عزیزم پورشه شتاب اولیه عالی داره ولی مکلارن پی 1 هم شتاب اولیه هم ثانویه خیلی بالایی و برای همین برای چند ثانیه 918 جلو میوفته و بعد نقطه میشه توسط مکلارن پی 1
mehran911
۱۵ مهر ۱۳۹۵Monster_alm عزیز
شما اگه یک عمر هم بگردی هییییچ درگ معتبری پیدا نخواهی کرد که درشتاب اولیه و مسافت 400 متر پورشه 918 بهتر از مکلارن نباشه
.
.
در مورد نهایت سرعت مکلارن به دلیل قدرت بیشتر سرعت نهایی بهتری داره
Monster_alm
۱۶ مهر ۱۳۹۵بله مهران جان منم همینو گفتم…شتاب اولیه پورشه فوق العاده ست برای همین تا چند ثانیه از مکلارن جلو میوفته اگر درگ 400 متر باشه بله امکان داره مکلارن شکست بخوره ولی هرچی مسیر بیشتر بشه اختلاف بین پورشه و مکلارن زیادتر و زیادتر میشه…من اینو نمیگم که منکر قدرت پورشه 918 بشم اینو میگم که تو درگ هایی که دیدم بین لافراری و پی 1 و 918 همیشه یا 918 برنده بود یا پی 1 و درگی ندیدم لافراری برنده شه…عجیبه لافراری از جفتشون سبک تر موتور انجین قویتری داره…
Elemento
۱۵ مهر ۱۳۹۵من در کامنت اول نظر و علاقم رو گفتم. وگرنه مسلما برنده ی این مسابقه از اول مشخص بود.
در جواب این دوستمون هم به نظرم حق داره.
مقایسه کردن یک هایپرکار با یک سوپرکار اشتباهه.
مک لارن هم بیشتر توجهش رو روی شتاب متمرکز کرده. و واقعا سیستم کامپیوتری کنترل گشتاور مک لارن بی نظیر عمل میکنه. حقش بود مزد زحمت هاشو بگیره و اینجا به عنوان برنده اعلام بشه. من خودم از مک لارن خوشم نمیاد اما دوستمون حق داره.
.
آوردن 918 به این مسابقه یک جور ضعیف کُشی بود.
.
.
.
چرا از Regera و One 1 در این درگ های معتبر خبری نیست. این درگ 1 mile بود. راحت میشد دید چند مرده حلاجه. آرزوی دیدنش رو دل من موند.
new great britain
۱۵ مهر ۱۳۹۵مجید جان دمت گرم تا حالا کسی تو سایت اینطوری حق رو به من نداده بود.
):
):
Elemento
۱۵ مهر ۱۳۹۵خواهش میکنم.
حرف حق رو باید زد.
چیزی که مسلمه مک لارن روی شتاب خیلی کار کرده.
Carbonado Aventador
۱۵ مهر ۱۳۹۵اتفاقا چون درگ 1 مایل بود خیلی عجیب بود…
چون هرجوری بخوای حساب کنی تو یک مایل هوراکان از 570 خیلی سریعتره
و هم اف 12 و اونتادور از 675 خیلی سریعتر هستن!
لانچ های وحشتناک لامبورگینی مخصوصا اونتادور که اسفالت رو میکنه رو همه میشناسن!
وقتی نمیزارن دوتا لامبورگینی ها لانچ کنن و از همون اول عقب میندازنشون دیگه خودت تهشو ببین!
از این مسخره تر اینه که 911 gt3 که 0-100 زیر 3 ثانیه هست نو 0-100 هم از مرسدس عقب میوفته!
هیچجوره این درگ ها با عقل نمیخونه!
من داشتم با خودم فکر میکردم که اینجور که اینا درگ برگذار میکنن , الان 675 پورش 918 رو هم میبره!
Elemento
۱۵ مهر ۱۳۹۵محمد حسین جان.
در مورد لامبورگینی و فراری و لانچ های خسته و بی حالشون ( اگه بشه اسمشو لانچ گذاشت ) کاملا باهات موافقم.
انگار این لامبورگینی ها داروی بی هوشی گیجشون کرده.
اما در این درگ و هم چنین درگ موتورترند پورشه اول جلو بود و بعد مرسدس سبقت گرفت. اگه دقت کنی میبینی.
Ehsan
۱۶ مهر ۱۳۹۵دوست عزیز اگر شوماخرم مینشوندن پشت اونتادور و 60-70 تا درگ دیگه هم برگزار میشد از 675 ال تی میخورد…
ولی اگر بخواییم طبق منطق و تعصب شما پیش بریم کل دنیا طرف انگلیسن و میخوان همه ببازن بهشون.
تو هیچ درگی ندیدم 675 ال تی کم بیاره چه رسمی چه غیر رسمی…
uss zumwalt DDG-1000
۱۶ مهر ۱۳۹۵عجب بحث جالبی شده
ایول به دوستان
رضا
۱۵ مهر ۱۳۹۵918 اسپایدر در کلاس هایپر کار هستش.برای همین مکلارنو نفطه کرد.خخخخ
Mehrbod
۱۵ مهر ۱۳۹۵تنها یک نکته پنهان باقی ماند و آن اینکه بین F12 و آوانتادور ، کدامیک پیروز می شد ؟
Elemento
۱۵ مهر ۱۳۹۵درسته.
این مهم ترین نکته و سوال دراین درگ بود.
سعید
۱۵ مهر ۱۳۹۵اونچه من دیدم f12 با فاصله بیشتری نسبت به sv از مک لارن عقب بود، ینی کندتره و حدسم درست بود f12 با اختلاف خیلی خیلی کم سریعتر از اونتادور معمولیه ولی از sv کندتره.
Elemento
۱۵ مهر ۱۳۹۵.
من تعارف ندارم.
صدا و ظاهر F12 خیلی مغرورتر و شیک تر از لامبورگینی هست.
این رنگ مشکیش خیلی خیلی تو دل برو شده.
ولی در درگ اونتادور معمولی بهتر از SV هست.
SV برای کاهش وزن و ثبت رکورد عالی در نوربرگ رینگ از تک کلاچ استفاده میکنه.
در حالی که اونتادور معمولی گیربکس 2 کلاچه داره. این گیربکس در درگ خیلی میتونست کمکش کنه. چون لامبورگینی 8 قالب مونوکوک برای اونتادور ساخت. هر کدوم 500 تا دووم میارن. الان تولید اوننتادور معمولی نزدیکه متوقف بشه😭😭😭. واسه همین از SV استفاده کردن. وگرنه برای درگ نسخه ی معمولی بهتره.
در کل در درگ برتری با Aventador هست.
البته اینم در نظر بگیرین وقتی اونتادور معرفی شد مک لارن داشت Mp412c رو تولید میکرد.
اون موقع اونتادور به راحتی شکستش میداد.
الان اوضاع فرق کرده.
675 LT جدید تر از اونتادوره.
باید منتظر جانشین اونتادور موند تا بیاد شاخ هاش رو تو شکم مک لارن فرو کنه 😃😃😃
Carbonado Aventador
۱۵ مهر ۱۳۹۵المنتو جان تک تک حرف هات درست بود
ولی من یه غلط گیر میگیرم یه قسمتشو…
تو هیچ کدوم از مدل های لامبورگینی از گیریبکس دوکلاجه استفاده نشده!
و همه تک کلاجه هستن!
علت باخت آونتادور هم این بود که لانچش خیلی افتضاح بود…
درحالی که 0-100 آونتادور خیلی کمتر از 675 هست و تو لانچ لافراری و p1 رو میتونه بگیره ولی اینجا دقت کنی حتی تو 0-100 هم عقب افتاد…
این واسه من عجیبه که چرا…!!
اشتباه راننده بوده؟ یا اینکه کلا این درگ هدفش انگلیسی ها بودن!
Elemento
۱۵ مهر ۱۳۹۵.
لانچشون واقعا مسخرست. بی حال و خسته.
ولی در مورد کلاچ لامبورگینی …
محمد حسین جان هر دو مون اشتباه گفتیم فکر کنم.
اوراکان دوبل کلاچه . تو این ویدئو هم گفت.
اما نسخه ی معمولی اونتادور تک کلاچه. نمیدونم چرا فکر کردم 2 کلاچ داره… شاید چون 2 دیفرانسیل داره با کلاچ اشتباه در ذهنم مونده…
Elemento
۱۵ مهر ۱۳۹۵.
در مورد اونتادور درست گفتی. ممنون.
الان مقاله ی موتورترند سال 2010 رو نگاه کردم.
نوشته گیربکس ISR اونتادور تک کلاچه هست. اما عملکردش از خیلی از گیربکس های دو کلاچه ی دنیا بهتره.
اما اوراکان و آر ایت وی تن پلاس هر دو از گیربکس هفت سرعته ی دوبل کلاچ سود میبرن.
این درگ هم 500 متر بوده.طول باند رو گفت 1 مایل.
در کل به قول مشهدی ها خیلی درگ خُنُکی بود !!
.
.
به نظر من این درگ بیشتر هدفش مطرح کردن مک لارن به عنوان رقیبی قوی تر از بقیه در مقابل لامبورگینی و فراری بود.
.
آخر هم 918 رو وارد گود کردن تا اگر کسی اعتراض کرد بگن مک لارن که برنده نشد !! بازنده شد.
امیرحسین ق.
۱۵ مهر ۱۳۹۵سلام
اوه اوه اوه
کل کل بزرگان پدال با هم.
2 تا عشق لامبورگینی …
بنتلی
۱۶ مهر ۱۳۹۵من نمیدونم چرا وقتی یه خودرو انگلیسی موفق عمل میکنه بعضی دوستان معتقدن حتتتماا تقلب شده!…واقعا خیلی جالبه!!!…چیزی هم بگیم میگن طرف متعصبه!
uss zumwalt DDG-1000
۱۶ مهر ۱۳۹۵ولی خداییش مک لارن هم عالیه
Ehsan
۱۶ مهر ۱۳۹۵تا بوده همین بوده و منطق ایرانی میگه که همه دنیا دروغگو هستن و ما خوبیم.
باید بیان این درگ ها بدن این دوستانی که هروقت علایقشون شکست میخوره برگذار کنن…بهونه هایی چون شیب سمت لامبو بیشتر بود…موتور پیکان روی لامبو بود…رینگ و لاستیک پراید روش سوار بود….لانچش ضعیف بود…فرمونش خلاصی داشت.
بس کنید این حرفا چیزی که مشخصه اینه که چه خوشتون بیاد چه نیاد تنها رقیب مکلارن تو این کلاس فراری هست و پورشه هست و لامبورگینی خیلی باید کار کنه تا به جایگاه الان این سه برسه.
Elemento
۱۶ مهر ۱۳۹۵4 تا لایک به خودت دادی ؟؟
لامبورگینی بهترینه.
دلایلش بی نهایته.
من تا آخر عمرم باید دلیل بنویسم.
Ehsan
۱۶ مهر ۱۳۹۵مگه مثل شما بیکارم یکسره اینجا باشم به خودم لایک بدم… ولی اولین دیسلایک بهت دادم…که منطق رو فدای تعصب نکنی دوست عزیز
Carbonado Aventador
۱۸ مهر ۱۳۹۵مکلارن هروقت تونست موتور تنفس طبیعی همانند لامبورگینی_فراری بسازه , بعد بیا اینجا بگو مکلارن خیلی جلوتره!
:)
اگه همه منطق تورو داشتن که الان فراری و لامبورگینی یدونه مشتری هم نداشتن و ورشکست شده بودن!
vahid porsche
۱۵ مهر ۱۳۹۵کاش زمان ها رو هم اعلام میکرد ولی در کل بسیار بهتر از درگ های موتورترند بود
محمد زمانلو
۲۰ مهر ۱۳۹۵اگه می دونستن که ریگی به کفش انگلیسی جماعت نیست پس چرا زمان هارو (درست) اعلام نکردن تا مشخص شه ک آخر سر واقعا انگلیس برنده است یا آلمان و یا ایتالیا؟؟؟
چون اول اینکه احتمال ثبت زمان های مختلف تو درگ های مختلف صفر نیست. دوم اینکه تو این نوع مسابقات درگ ،لانچ خوب و روحیه راننده هم تاثیر گذاره. سوم اینکه تو دومین آلمانی ها رو در روی هم قرار دادن تاشانس اونا رو واسه برنده شدن یک سوم کنن. چهارم اینکه هر کی پشت فرمان لامبو به ویژه اونتادور SV نشسته بود یا قصد داشت آسفالت رو بکنه یا قصد داشت با یه خودنمایی ظاهری لامبو رو عقب بندازه. پنجم اینکه آخر سر 918 رو برنده کردن تا کسی شک نکنه که همیشه یه ماشین انگلیسی تو خاک انگلیس با برگزارکنندگان انگلیسی ممکن هست برنده نشه ولی با این حال به این افتخار کنن که پشت سر بهترین خودروی خیابانی استوک جهان قرار گرفته اند؛ گر چه اختلاف 918 با مک لارن زیاد و کمی کمتر از 3 ثانیه ( فیلم رو یه بار دیگه با دقت تماشا کنین و بشمارین) و مفتضاحانه شکست خورد.
فکر کنم این دلایل واسه خیلی ها کافی و قانع کننده باشه. این حرف هارو با تمام احترام به تمام برند های انگلیسی و علاقه مندان اونا میگم که کیفیت بالایی دارن و فکر نکنین که حرفام همش یک طرفه هستش امّا این درگ جای بحث زیادی دارن و عدم نمایش زمان های بدست آمده ، همه چیز رو مشکوک جلوه میده.
با تشکر از صبر و حوصله ای که کردین.
kamy_sky
۱۵ مهر ۱۳۹۵918؟؟؟؟…. من تو یه تست دیگه که فاصله خیلی زیادی داشت(دقیق یادم نمی اد چه برنانه ای و چه مسافتی) مکلارن p1 اول شد …. و اوردن پورشه تو این مسابقه اشتباه بود….
Elemento
۱۵ مهر ۱۳۹۵چرا از خودت حرف درمیاری دوست عزیز ??
همین SOD TV با دستگاه های فوق دقیق در یک چهارم و یک هشتم مایل درگ بین لافراری پی وان و king918. انجام داد.
918 تو هر دو تا ش با اقتدار اول شد.
لینکشو جدا میذارم.
king 918
۱۵ مهر ۱۳۹۵فدای اون king 918 که نوشتی بشم من …………….
uss zumwalt DDG-1000
۱۶ مهر ۱۳۹۵فدای کینگ 918 که عشقش وفاداری به پورشه داره
Monster_alm
۱۵ مهر ۱۳۹۵رفیق من لینک رو گذاشتم اتفاقا مکلارن پی 1 جفتشون نقطه میکنه… امیدوارم پدال کامنت های منم مثل بعضیا 30-40 بار کامنت میذارن تایید کنه…البته دو تاشم تایید کنه ممنونش میشم
Elemento
۱۵ مهر ۱۳۹۵حتما درگش رولینگ استارته.
Elemento
۱۵ مهر ۱۳۹۵http://www.aparat.com/v/KITNj
Monster_alm
۱۵ مهر ۱۳۹۵بله رفیق دقیقا پارت 3 همین ویدیو مکلارن پیروز میشه.
1. مکلارن پی با فاصله زیاد از
2. لافراری
3.پورشه 918
Elemento
۱۵ مهر ۱۳۹۵درسته. عزیز من پارت 3 رو دیدم.
هر ماشینی یک سری نقطه ی قوت داره یک سری نقطه ی ضعف.
آلایندگی 918 از پریوس کمتره!!
مصرف 918 از پی وان کمتره.
باتری های 918 برای 18 مایل انرژی ذخیره داره. پی وان فقط 7 مایل.
پی وان فقط یک بلندگوی کوچولو در سیستم صوتیش داره. 918 یکی از بهترین سیستم های صوتی و پخش رو داره . Bose و Burmester
قطر شیشه های پی وان انقدر کمه که با برخورد کبوتر در سرعت های بالا میشکنه.
.
مک لارن تا میتونسته از وزن و امکانات پی وان کم کرده. ولی 918 با تمام امکانات در مقابلش قد علم کرده. به نظر خودت ارزش کدوم بیشتره؟؟
.
درسته پی وان در درگ بالای 800 متر یا رولینگ استارت برندس. ولی فقط به درد همین کار میخوره.
.
ولی 918 هایپرکاریه که به درد همه چی میخوره. یک هایپرکار شهری.
پی وان متعلق به امروزه. ولی 918 از فردا اومده.
احسان
۱۵ مهر ۱۳۹۵هدف تمام هایپر ها همینه رفیق باید تو میدون مسابقه امتحانشو پس بده و فکر نمیکنم اینطور که شما میگی باشه ماشین میلیون دلاری با برخورد کبوتر شیشه هاش خرد بشه؟من چند سال داذم مطالب رو میخونم همچین چیزایی رو نشنیدم که جز نقات ضعف پی 1 گذاشته باشن در ضمن نسخه های سفارشی پی1 با سیستم صوتی حرفه ای هم با انتخاب مشتری سوار میشه….و این یه چیز مسخره طرف 1 و نیم میلیون دلار هزینه کنه به راحتی خودرو بشه دزدید…فکر نکنم اشتحکام ربطی به قطر داشته باشه…وگرنه شیشه های ضد گلوله قطرش 4 متر بود.
چیزی هم که مشخصع مکلارن کمپانی مطرحی هست و شکست دادنش کار هر کمپانی نیست.
Elemento
۱۵ مهر ۱۳۹۵دوست گرامی چیزایی که من میگم از خودم ابداع نمیکنم.
حاصل دیدن فیلم های چندین و چند کانال در youtube و از جمله تاپ گیر هست.
یک مثال خیلی ساده میرنم از تاپ گیر که نگی معتبر نیست.
مقایسه ی اوراکان و 650s.
هموند میگفت قطعات مکلارن برای کاهش وزن بصورت یکپارچه سوار شدن. یعنی اگه گوشه ی ماشین تصادف کنه باید کل بدنه ی فیبر کربن به اون گرونی رو عوض کنی. در حالی که اوراکان به صورت سگمنت سگمنت سوار شده و وزنش رفته بالا … .مثلا خدای نکرده بزنی به ماشینی راحت میری با یک هزینه ی مختصر عوض میکنی.
فرقش اینه مک لارن در درگ برنده میشه ولی من اینجور برنده شدنی رو دوست ندارم.
چیزای دیگه ای هم که گفتم اکثرا از تاپ گیر یا کانال های دیگه بود.
Monster_alm
۱۶ مهر ۱۳۹۵Elemento داداش حرف واقعا منطقی هست پورشه واقعا تو این کلاس نسبت به رقبا فول آپشنه یعنی واقعا مهندسی ناب آلمانی هست…ولی اینم در نظر بگیر مکلارن با استارت 570 اس داره کم کم از یه خودرو لخت که فقط واسه مسابقه ساخته شده جدا میشه و داره متوجه میشه سرعت و شتاب و … به تنهایی کافی نیست و به زودی مدل های با آپشن های عالی میده تو بازار خیلی دیر شروع به ساخت مدل های متنوع کرد ولی همچین غولی بلاخره برگ های برندشو رو میکنه.
Mehrbod
۱۵ مهر ۱۳۹۵سال آتی ، چیرون و 918..
Elemento
۱۵ مهر ۱۳۹۵یادش بخیر یکی از اساتید!!! میگفت پورشه چون کاپوتش پایینه درگ ها رو میبره. این که هنر نیست.!!! 😂😂😂😂😂😂
Elemento
۱۵ مهر ۱۳۹۵.
.
دکتر احمد باقری رو میگم.
در پست هایپر 5…
AliASg
۱۶ مهر ۱۳۹۵بیاییم همگی در این ایام عزیز برای دوست عزیز دعا کنیم …. به امید شفای همه پورشه ستیزان
uss zumwalt DDG-1000
۱۶ مهر ۱۳۹۵من نمیدونم چرا اقای باقری ایراد های بیخودی میگیره از پورشه
Nissan...japan
۱۵ مهر ۱۳۹۵همشون عالین خب 918 که مشخص بود نتیجه کارش چون نسبت به بقیه یک سرو گردن بالاتر بود کاش یه رقیب سرسخت مثل p1 داشتن براش نکته دیگه اینکه بازم جای نیسمو خالی بود حد اقل میتونست سوم یا چهارم بشه.
كوروش
۱۵ مهر ۱۳۹۵این ۹۱۸ واقعا یک اسطوره است البته معلومه انتظار از خودرو المانی غیر از این نیست
البته یکم نامردی رو داشت جای p1 خالی بود
Saied
۱۵ مهر ۱۳۹۵درسته پورش رو خیلی قبول دارم
ولی انصافا برنده رو مکلارن و مدسدس میدونم
مکلارن خوب میدون داری کرد و با ۸ سیلندر فراری f12 رو سوسک کرد ????
ارش
۱۵ مهر ۱۳۹۵وااااااااای مک لارن رو نقطه کرد.سال قبل هم 918 king مکلارن P1 و لا فراری رو تو همین برنامه نقطه کرد.میتونید در آپارات ببینید.
mehran911
۱۵ مهر ۱۳۹۵پورشه نقطه کن خوبیه کلا
uss zumwalt DDG-1000
۱۶ مهر ۱۳۹۵بقیه خودروها هم خوبن
king 918
۱۵ مهر ۱۳۹۵فدای اون king 918 نوشتنت عزیز ……………….
ایول داری به مولا …………..
سید مهران میرابوالقاسمی
۱۵ مهر ۱۳۹۵پس فراری لافراری را براچی نیوردن چون که همه را سوسک می کرد.به همین خاطر نیوردنش.
Monster_alm
۱۵ مهر ۱۳۹۵با کمال احترام به همه دوستان گلم و علایقشون.
مگه میشه مکلارن تو درگی بیاد و له نکنه رقیبا رو؟؟؟
مکلارن :::پورشه و فراری و لامبورگینی و بنز و آستون مارتین سرش نمیشه…هر خودرویی محکوم به شکسته در مقابل مکلارن.
آخر کلیپ هم فک کنم جنبه فان داشت یجورایی ولی خب پرچمدار پورشه هم در مقابل پرچم دار مکلارن نقطه میشه.
اینم درگ 3 هیولا از همین منبع
https://www.youtube.com/watch?v=H43_lkBkGkg
شکست لافراری و پورشه 918 از سلطان مکلارن پی 1
Elemento
۱۵ مهر ۱۳۹۵.
جوابت رو بالا دادم
ممنون از لحن مودبانه و دوستانت.
خوشحالم در کنار شما بودم در این مدت.
خیلی خوبه اینطوری بحث میکنی.
باعث افتخاره حضورت.
uss zumwalt DDG-1000
۱۶ مهر ۱۳۹۵درود ویژه بردوستان با ادب و فهمیده
Monster_alm
۱۵ مهر ۱۳۹۵با کمال احترام به همه دوستان گلم و علایقشون.
مگه میشه مکلارن تو درگی بیاد و له نکنه رقیبا رو؟؟؟
مکلارن :::پورشه و فراری و لامبورگینی و بنز و آستون مارتین سرش نمیشه…هر خودرویی محکوم به شکسته در مقابل مکلارن.
آخر کلیپ هم فک کنم جنبه فان داشت یجورایی ولی خب پرچمدار پورشه هم در مقابل پرچم دار مکلارن نقطه میشه.
اینم درگ 3 هیولا از همین منبع
http://www.aparat.com/v/jSXCx
شکست لافراری و پورشه 918 از سلطان مکلارن پی 1
بنتلی
۱۵ مهر ۱۳۹۵لایک داری برادر…کاملا باهاتون موافقم!
mojtabaaston
۱۵ مهر ۱۳۹۵خیلی تابلو بود که پورشه میبره.
باید رونتون
لا فراری
پی 1
هم بودند تا یکم هیجان داشت
Elemento
۱۵ مهر ۱۳۹۵رونتون رو خوب اومدی.
معلومه ماشین باز اصیلی.
erfan
۱۵ مهر ۱۳۹۵به نظر من باید One 1 روهم میآوردن تا همه رو نابود کنه….
Carbonado Aventador
۱۵ مهر ۱۳۹۵خدایی اونو بیارن خیلی ضعیف کشیه!
918تو 10 ثانیه به 220-230کیلومتر در ساعت میرسه
کونیگزگ تو 10 ثانیه به 300 کیلومتر در ساعت میرسه!
رضا
۱۶ مهر ۱۳۹۵one:1 توی تقریبا 11 ثانیه به 300کیلومتر بر ساعت میرسه و 918 هم توی 10 ثانیه230 کیلومتر در ساعتو رد کرده
mojtabaaston
۱۷ مهر ۱۳۹۵میگم میخوای شیرون رو هم بیارن؟
آخه پول همه این ماشین هارو جمع کنن به زور پول One 1 میشه
انتظار داری نابود نکنه؟
احمد باقری
۱۵ مهر ۱۳۹۵وقتی این همه ظاهر زیبا و پرابهت هست، پورشه چیکاره هست، اولی چیزی که یه سوپراسپرت یا هایپرکار باید داشته باشه، همونیه که گفتم، بقیه اش همش حرفه.
رضا
۱۶ مهر ۱۳۹۵به به دکتر باقری.از کی زیبا شناس شدی که میگی پورشه زشته؟
امیرحسین
۱۵ مهر ۱۳۹۵هزار آفرین به مک لارن….
مهدی drift
۱۶ مهر ۱۳۹۵اولین درگیه که همه ماشیناشو دوست دارم ولی جای P1 خالی بود اون باید با 918 مسابقه میداد
Mr. X
۱۹ آبان ۱۳۹۹این درگ آخرش یه کار خیلی مسخره بود چون همشون سوپر ماشین بودن ولی 918 هایپر ماشین هست و هنوزم توی سال 2020 سریعترین 0-100 جهان رو داره پس آخریه کار اشتباهی بود و معلوم بود که مک لارن 675 میبازه. باید نسبت به حجم موتور و قیمت مقایسه وگرنه میشه رگرا یا آگرا آر اس یا ریمک سی 2 رو بیاریم و از همه اینا اینا ببرن. مهم اینه که یه سوپر ماشین بتونه از اینا ببره و الان مک لارن 720 اس اگه بیاد میتونه از همه اینا ببره.
مهرداد كمال
۱۹ آذر ۱۳۹۹خوشمان امد
پورشه
۲۹ بهمن ۱۴۰۰ایول من خودم طرف دارم هم مکلارن هم پورشه ولی این دفعه مکلارن با غول پورشه در افتاد هم مکلارن هم پورشه هر دوتا خیلی ماشینای قدرتمندین ماشین فقط همینا