شاید بهترین خودروهای مخصوص کار تراک پیکاپها باشند. اما برای خرید این خودروها هم نیازی به پرداخت هزینه بالا نیست. در ادامه لیستی از تراک پیکاپهای مقرونبهصرفه را معرفی میکنیم. البته قیمت درجشده مخصوص مدلهای پایه و تک دیفرانسیل است که با هزینه کمی میتوان آنها را به مدلی دو دیفرانسیل ارتقا داد.
۱۰. نیسان تیتان S تک کابین با طول بار استاندارد به قیمت ۳۰۷۳۵ دلارنیسان تیتان که با احتساب حمل، قیمتی ۳۰۷۳۵ دلاری دارد اولین خودرویی است که در این لیست قرارگرفته است. این خودرو که از موتور ۸ سیلندر قدرتمندی بهره میبرد ۳۱۷ اسب بخار نیرو و ۵۲۲ نیوتنمتر گشتاور تولید میکند. مقرونبهصرفهترین مدل این خودرو، مدل S تک کابین با طول بار استاندارد است. اگر کابین بزرگتری میخواهید باید ۲۴۲۰ دلار دیگر بپردازید، آپشن دو دیفرانسیل این خودرو هم با قیمت افزوده ۲۸۵۰ دلاری همراه است. ۹. تویوتا تاندرا SR تک کابین به قیمت ۲۹۴۶۰ دلار
تویوتا تاندرا در تریم SR با احتساب هزینه حمل، قیمتی ۳۰ هزار دلاری دارد. مقرونبهصرفهترین مدل SR تک کابین است و قسمت بار طویلی دارد. انتخاب آپشن دو کابین هزینهای ۱۵۰ دلاری خواهد داشت. البته تویوتا قابلیت ۴×۴ و حتی بار طویلتر را برای این خودرو در نظر گرفته است. ۸. جیامسی سیهرا ۱۵۰۰ تک کابین با طول بار استاندارد به قیمت ۲۷۸۶۵ دلار
پیکاپ حرفهای نیم تنی جیامسی در مدل ۴×۲ و موتور شش سیلندر ۳.۶ لیتری به قیمت ۲۷۸۶۵ دلار عرضه میشود. مدل ۴×۴ هزینه اضافی ۳۹۴۰ دلاری را درپی خواهد داشت. در شرایطی مقرونبهصرفهترین سیهرا اسپرت، مدل تک کابین است که مدل دو کابین آن ۴۰۲۵ دلار گرانتر است البته اگر قسمت بار طویلتری میخواهید باید تنها ۳۹۰ دلار دیگر پرداخت کنید. ۷. شورولت سیلورادو ۱۵۰۰ تک کابین با طول بار استاندارد به قیمت ۲۷۳۶۵ دلار
شورولت سیلورادو که بهنوعی پسرعموی جیامسی سیهرا محسوب میشود تفاوت چندانی با آن ندارد و تنها ۵۰۰ دلار از آن ارزانتر است. مقرون بهصرفهترین مدل سیلورادو هم مدل تک کابین با قسمت بار استاندارد است. آپشن ۴×۴ این خودرو هزینهای ۳۸۵۰ دلاری دارد و قسمت بار طویلتر این خودرو ۳۹۰ دلار دیگر هزینه دارد. ۶. فورد F-150 XL تک کابین با بار ۱.۹۸ متری به قیمت ۲۶۹۹۵ دلار
فورد F-150 که در میانهء این لیست قرارگرفته قیمتی ۲۶۹۹۵ دلاری دارد. با این مقدار پول شما میتوانید یک خودروی تک کابین با طول بار ۱.۹۸ متری داشته باشید. این خودرو که در زیر کاپوت، موتوری شش سیلندر و ۳.۵ لیتری دارد ۲۸۲ اسب بخار نیرو را به چرخهای عقب منتقل میکند. اما اگر این اعداد شمارا راضی نمیکند میتوانید با پرداخت ۷۹۵ و یا ۱۵۹۵ دلار دیگر به ترتیب موتورهای قویتر شش سیلندر ۲.۷ لیتری EcoBoost و هشت سیلندر این خودرو را سفارش دهید. مدل ۴×۴ این خودرو هم هزینه ای ۴۶۴۵ دلاری در پی دارد. مدل سوپرکابین یا همان تک کابین با فضای بیشتر هم با پرداخت ۴۰۶۰ دلار دیگر مهیا میشود، درنهایت با پرداخت ۳۰۰ دلار دیگر میتوانید از کمپانی طول بار ۲.۴۴ متری را بخواهید. ۵. رام ۱۵۰۰ تریدزمن به قیمت ۲۶۶۰۵ دلار
مقرونبهصرفهترین مدل رام ۱۵۰۰ تریدزمن نام دارد. این خودرو که سواری اسپرتی هم دارد در مدل تک کابین و طول بار ۱.۹۵ متری تنها ۲۶۶۰۵ دلار قیمت دارد. خوشبختانه رام فضای بار ۲.۴۴ متری را بدون هزینهای اضافه در اختیار کسانی قرار میدهد که به فضای بار بیشتری نیاز دارند. از سویی دیگر مدل دو کابین با طول بار ۱.۹۵ متری با ۴۲۳۵ دلار دیگر میسر میشود. درنهایت اگر میخواهید که نیرو از موتوری شش سیلندر و ۳.۶ لیتری به تمام چرخها منتقل شود باید ۴۴۷۰ دلار دیگر پرداخت کنید. ۴. جیامسی کانیون سوپرکابین به قیمت ۲۱۸۸۰ دلار
جیامسی کانیون امسال به همراه کلرادو معرفی شد و از تراک پیکاپهایی که تابهحال نام بردیم قیمت پایینتری دارد و شاید قیمت پایینتر این تراک جمعوجور نظر شما را به خود جلب کند. این کانیون تک کابین که با قیمت ۲۱۸۸۰ دلاری ارائه میشود، فضای کابینی بیشتر از حالت معمولی دارد و موتوری چهار سیلندر و ۲.۵ لیتری دارد. مدل دو کابین این خودرو هم در حالی ۴۲۵۰ دلار اضافی هزینه دارد که مدل ۴×۴ آن با ۶۹۸۰ دلار تحویل داده میشود. ۳. تویوتا تاکوما سوپرکابین به قیمت ۲۱۸۵۰ دلار
در حال حاضر تاکوما در کلاس خود بهترین پیکاپ کوچک است و درنهایت رقابت برای جنرال موتورز مهیا شده است. قیمت این خودرو به کانیون نزدیک است. اما همچنان تفاوت ۳۰ دلاری به نفع تاکوماست. این خودرو تک کابین که فضای مناسبی دارد مدل پایه است. اگر کابین بزرگتری میخواهید باید ۲۸۹۵ دلار دیگر بپردازید. سیستم تمامچرخ متحرک که بهصورت آشن ارائه میشود با ۳۸۳۵ دلار دیگر بر روی خودرو نصب میشود. ۲. شورولت کلرادو سوپرکابین با قسمت بار طویل به قیمت ۲۰۹۹۵ دلار
پیکاپ کوچک شورولت قیمتی زیر ۲۱ هزار دلار دارد و با این مقدار پول، شورولت مدلی اسپرت، سوپرکابین و با قسمت بار طویل را در اختیارتان میگذارد. مدل دو کابین با طول بار معمولی هزینهای ۴۲۱۰ دلاری و مدل دوکابین با قسمت بار طویل قیمتی ۵۷۳۰ دلاری دارد. با وجود قیمت پایین کلرادو، این خودرو آپشن های گرانقیمتی دارد بهطوریکه مدل ۴×۴ آن هزینهای ۶۷۶۵ دلاری دارد. ۱. نیسان فرانتیر S تک کابین با طول بار استاندارد به قیمت ۱۸۸۷۵ دلار
نیسان که تا اینجا با تیتان در این لیست حضور داشت نمایندهء دیگری هم دارد. فرانتیر که مقرونبهصرفهترین خودروی این لیست محسوب میشود با هزینه حمل، قیمتی ۱۸۸۷۵ دلاری دارد. این مدل اسپرت که موتوری چهار سیلندر و ۲.۵ لیتری دارد بهصورت تک کابین با طول بار استاندارد ارائه میشود. اگر مدل دو کابین یا ۴×۴ این خودرو را در نظر دارید نیسان موتور شش سیلندر و ۴ لیتری را در اختیارتان میگذارد که قیمتی نزدیک به ۲۲ هزار دلار خواهد داشت. منبع: autoguide
احسان(احسان سابق)
۲۰ خرداد ۱۳۹۴ماشین های تجاری باید دارای اصطهلاک کم، هزینه تعمیرات پایین ، موتور قوی و با دوام و البته قیمت مناسب باشه. همینطور باید پلتفرم منحصربفردی داشته باشن چون این ماشین ها بیشتر از اینکه به سواری و شاسی بلند شباهت داشته باشن به کامیونت نزدیکتر هستن.واسه همینه که مثلا شولت سیلورادو موتور پر حجمی داره اما خروجی کمی نسبت به حجم زیاد داره چون برای طولانی تر شدن عمر موتور نباید از پتانسیل موتور به مقدار زیاد استفاده کرد(عاملی که باعث محدودیت استفاده از توربوشارژ و سوپرشارژر میشه)
الان به لیست بالا نگاهی بندازید میبینید فقط 5 تا شرکت هستن که پیکاپ واقعی میسازن و البته که نیسان نسبت به 4 دیگه تو این زمینه عقبتره.
اونوقت تو کشور ما هر ماشینی که دستشون میرسه با هر حجم و اندازه ای صندلی و صندوق عقب و نصف سقف رو برمیدارن و به ملت میفروشن.وانتهای چینی رو نگاه کنید بعد از 2 سال در حال خوندن غزل خداحافظی هستن.
واسه همینه فقط وانت های تویوتا و قدیمی های امریکایی تو ایران هستن که میبینیم بیش از 10-20 , و حتی 30 ساله سر پا هستن و خوب کار میکنن
فورد
۲۰ خرداد ۱۳۹۴وای چه پیکاپ هایی چه قیمت هایی اون فورد f150 چه نازه مگه ادم دلش میاد به این ها بار بزنه
Hooman
۲۰ خرداد ۱۳۹۴4 تا تراک آخری فول سایز نیستن اصلا قابل مقایسه با بقیه نیستن ابهت بقیه چیز دیگه ست
فورد
۲۰ خرداد ۱۳۹۴مگه ادم دلش میاد به اینا بار بزنه اخه من بین f150 و توندرا موندم قیمت ها هم خیلی مناسبه
زیگما
۲۰ خرداد ۱۳۹۴البته در اف 150 موتور های توربوی زیادی میبینیم احسان جان!
این جور طرز فکر های مربوط به توربو، مال 10 سال پیش بود
تکنولوژی توربو بسیار پیشرفت کرده و امروز میشه به اندازه ی یه موتور تنفش طبیعی بهش اعتماد کرد….
در اف150 از موتور های توربو متعددی استفاده شده
احسان(احسان سابق)
۲۱ خرداد ۱۳۹۴حتما سیستم توربو پیشرفت کرده اما همین سیستم اکوبوست فورد هم خیلی از کارشناسای امریکایی بهش ایراد گرفتن. کلا وانت ها بیشتر از قدرت بالا گشتاور زیاد نیاز دارن که معمولا با افزایش حجم موتور اینکار رو انجام میدن.حقیقتش اطلاعات مکانیکی زیادی ندارم بخوام بگم بلدم اما این چیزیه که تو سایت ها و مجلات معتبر خارجی در موردش زیاد می نویسن
زیگما
۲۱ خرداد ۱۳۹۴از نظر عملکرد و مصرف سوخت و کشش، موتور 2.7 اکوبوست توربو، بر موتور 5.3 تنفس طبیعی سیلورادو برتری داره و این خیلی برام جالب بود
نکته ای که هست اینه که در 3-4 سال اخیر توجه ویژه ای به توربو شده
به همت کمپانی هانیول، توربوشارژر تونسته به تکنولوژی کاملا قابل اعتماد تبدیل بشه و محافظه کارترین خودروسازا هم به طرفش جذب شدن(کسب و کار فروش توربو به سرعت در حال رشده و هانیول بزرگترین تامیین کننده توربو برای خودروساز ها هست و بعد از اون کامینز بعنوان بزرگترین سازننده توربو شناخته میشه)
نمونش تویوتا
تویوتا تعدادی موتور توربو در سبد انجین هاش همیشه داشته
ولی برنامه داره که به طور گسترده تر از توربو استفاده کنه
نمونش هم موتور 2.0 لیتری توربوی لکسس NX
که بعید نیست این موتور رو روی ماشین های دیگه تویوتا مثل هایلندر و حتی کمری ببینیم
BMW4ever
۲۰ خرداد ۱۳۹۴البته سیستم های پرخوران به موتور فشار زیادی وارد نمیکنند ولی چون قیمت زیاد میشه این کار رو نمیکنند به نظر من هم وانت دو کابین بهتر هست
آرمان
۲۰ خرداد ۱۳۹۴آفرین به نیسان ولی خداییش فورد F-150 یه چیزه دیگس…. یعنی من فقط یک بار میخوام از نزدیک ببینم این هیولا رو……
امیر
۲۰ خرداد ۱۳۹۴من با نظر دوستمون احسان موافقم .مدیران نالایق ما باید بدانند که اگر نمیتوانیم وانت در خور تولید کنیم باید تعرفه وانت صفر بشه چرا که تمام فشار بار داخل شهر بر دوش وانت هست و یک وانت خوب هم میتونه بار را به سلامت و هم سریع جابجا کنه و هم اصطحلاک کمتر بر دوش رانندگان که اقشار ضعف و بسیار زحمت کش هستند رو متحمل کنه. به امید روزی که مدیران ما بفهمند
milad
۲۰ خرداد ۱۳۹۴با 20000دلار یه وانت امریکایی که میشه 65میلیون تومن که توی ایران میشه باهاش بیکاپ ریچ..کاپرا..و انواع وانت های بیخود چینی خرید..درود بر کسانی که نمیزارن ما سوار ماشین خوب بشیم…
کافر مقدس
۲۰ خرداد ۱۳۹۴خیلی دوست دارم حاشیه سود خودروسازان آمریکایی و ژاپنی رو بدونم! فک کنم زیر 5% باشه!! یا ما داریم برعکس دنیا کار میکنیم یا دنیا عظمت ما را میبینه ولی ایمان نمییاره:D
محمد
۲۰ خرداد ۱۳۹۴پس پراید151کووو؟؟؟
وانت تندر کجاست؟؟؟
وای اریستون چی شد پس نیستش که؟؟؟؟
سامان از تبریز
۲۰ خرداد ۱۳۹۴اکثر این تراکها تو تبریز موجود هستش
همشونم از نزدیک دیدم ولی به مولا تویوتا تندرا یه چیز دیگس
tadano
۲۰ خرداد ۱۳۹۴اگه شرایط تعمیر و نگهداری به صورت کامل رعایت بشه موتورهای توربو و سوپر شارژر مخصوصا دیزلی عمرهای بالایی دارند از نمایندگی مرکزی ایسوزو سوال کردم متوسط عمر کامیونت های ایسوزو چند هزار کیلومتره ؟ گفت اینجا 40 هزار کیلومتر اومده ( طرف روغن عوض نکرده ) یک میلیون کیلومتر هم اومده ، یک میلیون کیلومتر خیلی عدد عجیبیه.
جی تی ار
۲۰ خرداد ۱۳۹۴حسین کجایی که رونمایی شد. آقا بروببین عجب چیزی شده وااااااااااایییییییییی…
حسين
۲۰ خرداد ۱۳۹۴سلام. میدونم. دیگه گذاشتنش بعد اذان مغرب که تا صبح احیا بگیرن :D :D :D :D
آقای سردبیر لطفا سریعتر خبرشو بذارید
ممنون
BMW4ever
۲۰ خرداد ۱۳۹۴bmwblog.com اطلاعاتش اینجا هستش
hamid reza
۲۱ خرداد ۱۳۹۴ببخشید فکر کنم اختلاف قیمتی که برای دوکابین شدن تویوتا توندرا باید پرداخت اشتباه درج شده. اخه مگه میشه 150 دلار؟ همه بالای 1500 دلار هستن
احمد باقری
۲۱ خرداد ۱۳۹۴توی آمریکا خیلی استفاده میشن.
احمد باقری
۲۱ خرداد ۱۳۹۴فورد، فورد و فورد.
ساسان.م
۲۱ خرداد ۱۳۹۴ابهت GMC رو ببین فقط
نوید جهرمی
۲۱ خرداد ۱۳۹۴محشره
برا خرید وانت فقط و فقط میرفتم سراغ امریکاییا . ابهت قدرت و دوام.با این قیمت واقعن ادم دلش مخواد حتمن یه پیکاپ تراک داشته باشه.
باز خوبه ژاپنیا هم گزینه های خوبی دارن. جای بقیه مخصوصن آلمانیا خالیه.
Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes
۲۱ خرداد ۱۳۹۴مرسدس بزودی وارد دور میشه
زیگما
۲۱ خرداد ۱۳۹۴بله
پیکاپی بر اساس نیسان فرانتیر(ناوارا) قراره بسازه
Nima
۲۱ خرداد ۱۳۹۴به نظرم بنز نباااااید اصلا وانت بسازه حتى اگر براش سودآور باشه!
چون یه برند اوکس هستو نباید خودشو تو این داستانا دخالت بده
براى مثال شما دیدین که مثلا
کدیلاک یا لینکلن یا لکسوس یا اینفینیتى یا … وانت بسازن؟!؟!؟!؟!؟!
قطعا نه.به نظرم یه جورایى افتتتت داره
نوید جهرمی
۲۱ خرداد ۱۳۹۴انتخاب بنده جی ام سی کنیون – شورولت کلورادو
فول سایز فورد اف – جی ام سی سیرا
edris
۲۱ خرداد ۱۳۹۴من که عاشق تویوتا تاکوما شدم واقعا زیباست به نظر من مخصوصا همین رنگش قمتش هم عالی _پدال لطفا در مورد تویوتا هایلوکس revo مطلب بنویس
samurai
۲۱ خرداد ۱۳۹۴برادران سامورایی تو این کلاسم که خودروسازای امریکایی توش ماهرن جای اونا رو گرفتن بعد بعضی افراد معلوم الحال شرکت معظم تویوتا رو با شرکتای کره ای و چینیو هندیو … مقایسه میکنن البت این مقایسه رو فقط پشت مانیتور انجام میدن تو دنیای واقعی همچین کاری نمی کنن چون میدونن مسخره میشن …..
mazaher
۲۱ خرداد ۱۳۹۴سلام دوستان تیپ ظاهری این پیکابها بیانگر قدرت و ظرافت می باشد و اظهار نظرهای الکی به نظر بنده یک مقدار بی انصافی .
رامکال
۲۱ خرداد ۱۳۹۴اگر اشتباه نکرده باشم مورد شماره 5 رو توی اهواز دیدم.
رامکال
۲۱ خرداد ۱۳۹۴سلام چرا نظرات بارگذاری نمیشن؟
یه پسر
۲۱ خرداد ۱۳۹۴قیمت این ماشینا با در آمد دوهزار ده شاهی ما فوق العاده ان چه برسه به درآمد اون ور آب
AHMADREZA
۲ تیر ۱۳۹۴عاشق پیکابم
CHALLEGER
۳ تیر ۱۳۹۴!!!!!!!JUST RAM