امروز قسمت دیگری از سری مطالب نتایج دوئلها به گروه سدانهای فوق بزرگ فوق لوکس اختصاص پیدا کرده است. این گروه یکی از گروههای خلوت در رقابتهای پدال بوده و تنها هشت شرکتکننده در آن حضور داشتند. این هشت ماشین فوق لوکس در مرحلهٔ مقدماتی به ترتیب زیر با یکدیگر به نبرد پرداختند:
بنتلی مولسان | آستونمارتین لاگوندا | رولزرویس فانتوم | مایباخ 62S |
بنتلی مولسان | رولزرویس فانتوم | ||
بنتلی فلاینگ اسپار | مرسدس-مایباخ S600 | رولزرویس گوست | آستونمارتین راپید |
مرسدس-مایباخ S600 | رولزرویس گوست |
در آخرین دوئل این گروه، آستونمارتین راپید به مصاف رولزرویس گوست رفت که طی این رقابت درمجموع تعداد ۱۷۶۲ رأی به ثبت رسیده است. در این دوئل گوست توانست با دریافت ۱۲۲۴ رأی و کسب ۶۹ درصد از کل آراء پیروز گردد درحالیکه راپید موفق به کسب ۵۳۸ رأی شده است. بدین ترتیب هر چهار صعودکنندهٔ گروه سدانهای بزرگ فوق لوکس مشخص شدند که شامل چهار خودرو به شرح زیر میشوند:
بنتلی مولسان
مرسدس-مایباخ S600
رولزرویس فانتوم
رولزرویس گوست
این چهار خودرو در مرحلهٔ بعدی که مرحلهٔ نیمهنهایی این گروه محسوب میشود طی دو دوئل با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت تا نهایتاً از میان آنها دو فینالیست مشخص گردد. دوئلهای گروه سدانهای بزرگ فوق لوکس در مرحلهٔ نیمهنهایی عبارتاند از:
بنتلی مولسان | رولزرویس فانتوم |
؟ | |
مرسدس-مایباخ S600 | رولزرویس گوست |
؟ |
در ادامه نیز میتوانید مروری داشته باشید بر تمامی دوئلهای گروه سدانهای بزرگ فوق لوکس:
دوئل بنتلی مولسان و آستونمارتین لاگوندا
دوئل رولزرویس فانتوم و مایباخ 62S
دوئل بنتلی فلاینگ اسپار و مرسدس-مایباخ S600
دوئل رولزرویس گوست و آستونمارتین راپید
Amir amini
۹ بهمن ۱۳۹۶فینال یا دو طرف رولزرویس هستن که فانتوم برندس یا یه طرف بنز هستش
ایلیا
۹ بهمن ۱۳۹۶به نظر من دوئل فانتوم و مولسان خود فیناله،
AK_007
۹ بهمن ۱۳۹۶دقیقا,
و به نظر من شایستگی مایباخ 62بیشتر بود برا فینال تا مرسدس مایباخ S600
Just bentley continental
۹ بهمن ۱۳۹۶پدال چرا فانتوم و مولسان رو باهم انداختی اینا باید فینال با هم می بودن?????????
شاخ این سگمت فانتوم سلطان ماشینا فانتوم
هرچی ازش بگی کمه
با اون چراغای لامصبی که منو روانی خودش می کنه
پیش این سلطان و پادشاه ماشینا باید تعظیم کرد
امپراطور فانتوم.
ولی مولسان حیفع دوسش دارم مشاور امپراطوره.
Just bentley continental
۹ بهمن ۱۳۹۶و فینال این سگمنت همون دوئل فانتوم و مولسانه
چون مایباخ s600 و گوست یه کلاس از اینا پایین ترن.
فانتوم و مولسان دو نفری تو یه کلاسن و هیچ رقیبی براشون نمی بینم
Just bentley continental
۹ بهمن ۱۳۹۶پدار جان لطفا عکس فانتوم جدید رو بزار
رضا
۹ بهمن ۱۳۹۶لطفا تو دویل بعدی فانتوم جدیده رو بزارید
Raha
۹ بهمن ۱۳۹۶به نظرم فانتوم برنده نهایی میشه
me84
۹ بهمن ۱۳۹۶.
من مایباخ رو به همشون ترجیح میدم. از نظر طراحی، رولزرویس و بنتلی خیلی خاص ترن اما مرسدس تکنولوژیهایی و ویژگیهایی داره که هنوز اون دوتا ندارن.
بعنوان نمونه سکوت داخل کابین مایباخ تا حالا تو هیچ ماشین دیگه ای تا این حد تجربه نشده. یا سیستم فنربندی اون کارایی خیلی بالایی داره که منحصر بفرده.
البته اینها تجربیات من نیست. منم از سایتهایی که تست کردن خوندم.
SAEED Z
۱۰ بهمن ۱۳۹۶بلندترین صدایی که تو کابین فانتوم شنیده میشه, صدای ضعیف تیک تاک ساعت لوکس روی داشبورده !!!
حمیدرضا
۹ بهمن ۱۳۹۶مولسان و فانتوم یه کلاس بالاترن هرچند به علت این که خیلی از ایرانی ها نمیدونن این دو خودرو چی هستن احتمالا به بنز رای میدن
شاهين
۹ بهمن ۱۳۹۶اصلا من کی باشم که در مورد این اولیاحضرتان نظر بدم…همه سرورن
NAVID۰۰۹۸
۹ بهمن ۱۳۹۶در اشرافیت رولزرویس و بنتلی که هیچ شکی نیست و نداریم .
تمام عظمت این دو اینگلیسی برای شوما اون بنز جیگر طلا برای من
تحت هر شرایطی بنز بنزه و من دوسش دارم
Mohamad
۹ بهمن ۱۳۹۶داداش جوری میگی تحت هر شرایطی بنز بنزه انگار بقیه در بعضی شرایط پرایدن /طنز :))
NAVID۰۰۹۸
۹ بهمن ۱۳۹۶محمد جان
من تاکید هم کردم از منظر اشرافیت و لوکس بودن این دو انگلیسی بینظیر هستن
ولی من به دلیل شدت علاقم به لوکسهای شرکت بنز بخصوص sکلاس این را انتخاب میکنم
مهران
۹ بهمن ۱۳۹۶پدال جان میشه لطفا توضیح بدی این رقبا بر اساس چه مبنایی در برابر هم قرار میگیرن؟ مثلا قرعه میندازید یا اینکه هر 2 تا ماشین رو که دوست داشتید با هم میندازید؟ مثلا چرا فانتوم با مرسدس نیوفتاد؟
Ali
۹ بهمن ۱۳۹۶والا ما که نفهمیدیم. تو برندگان سدان های میدسایز که دو روز پیش مطلبشو گذاشت، یادتون باشه دو تا تویوتا یعنی کمری وآونسیس رو رو به رو هم قرار داد با این استدلال:
((در اینجا لازم است نکتهای را بیان کنیم. در برخی گروهها مثل همین گروه سدانهای متوسط، شرکتهایی دو نماینده دارند؛ بنابراین به جهت اینکه هر شرکت در مرحلههای پایانی یک نماینده داشته باشد، در مرحلهٔ دوم در صورت امکان دو نمایندهٔ یک شرکت در یک دوئل باهم به رقابت خواهند پرداخت تا خودروی قویتر بهعنوان تنها نمایندهٔ آن شرکت به مرحلهٔ بعدی راه پیدا کند.))
متن خود پداله. اگه این دلیل و استدلالتونه، پس چرا این جا دو تا رولزرویس رو با هم ننداختین؟ این نشون میده طبق گفته ی مهران، دارین سلیقه ای عمل می کنید. یه جا که دوست دارین قرعه میندازین، یه جا که دوست دارین مطابق سلیقه خودتون جدول میچینین، یه جا هم مثل این مورد با یه دلیل باز سعی می کنید جدول رو مطابق با نظر و سلیقه خودتون بچینین.
امیر دهقان
۱۰ بهمن ۱۳۹۶درود دوست عزیز
در مورد انتخاب رقبا برای مرحله دوم همواره سعی بر این است که خودروهای قویتر در برابر خودروهای ضعیفتر قرار گیرند و رقابتها بر این اساس تنظیم میشوند.
در مورد دو خودرو از یک برند اما همانطور که در متن هم ذکر شده، در صورت امکان در برابر هم قرار میگیرند. مثلاً در اینجا، رولزرویس فانتوم و گوست در یک سطح نیستند و یا مثلاً مرسدس GLC و GLC کوپه در اصل یک خودرو با اتاق متفاوت هستند که دوئل آنها نمیتواند جذاب باشد.
Fk
۹ بهمن ۱۳۹۶قابل توجه دوستان سه تا انگلیسی
اینه تفاوت خودروسازی انگلستان با بقیه
سردبیر گرامی
میشه ی آمار از تعداد خودروهای انگیلیسی
منظورم تعداد شرکت کننده در دوئل و رسیدن ب مراحل بعد تَرَو برامون بذاری !!!
اکه برای سایرم اینکاروً کنی عالیه
اینجوری میفهمیم از هر کشور چن خودرو شرکت کرده
چن تا بالا اومدن
دوستان موافق لایک کنن
ممنون
Ali
۱۰ بهمن ۱۳۹۶همچین میگی انگار مثلا از همه کشورها نماینده بوده تو این کلاس. مرد مومن یه نگاه به لیست ماشینای لیست شده در بالا بنداز (آخر متن)، همش انگلیسیه و فقط مرسدس مایباخ غیر انگلیسی هست که همون بنتلی رو له کرد رفت. تا اونجا که یادمه فقط تو همین کلاسه که انگلیسیا خوب بالا اومدن که اون هم گفتم چون ماشین دیگه ای غیر مایباخ نبود. تخصص انگلیسیا همین کلاس فوق لوکس و اشرافی گریه دیگه که برندهای دیگه توش نیستن. دیگه تو اونم میخواست بهترین نباشه که … . لابد میخواستی از خرزوخان ببازن. البته ظاهرا از خرزوخان بردن و شما خیلی خوشحالی از این بابت. :) . والا تو همینم بند شلوارشون وصله به آلمانی ها. همین رولز رویس موتور و خیلی چیزای دیگش واسه بی ام و هست دیگه. یا اون یکی واسه پورشه و یکی دیگه واسه بنز و … . چه طور صنعت خودروسازی انگلیس رو با آلمان مقایسه میکنی آخه.
Just bentley continental
۱۰ بهمن ۱۳۹۶داداش چی میگی کی مایباخ بنتلی رو له کرد اخه.
مقایسه هم شدن که تو اون گفتن مولسان برای مایباخ دست نیافتنیه.
ایلیا
۱۰ بهمن ۱۳۹۶دوست عزیز چی رو به چی ربط دادی شما.
توی کلاسی که کل فروش سالانش صدهزار تا هم نیست خودروهای انگلیسی اومدن بالا شما سریع نتیجه گرفتی که اینه خودروسازی انگلیسی؟
من خودم عاشق سینه چاک خودروهای انگلیسیم ولی این تحلیل و نتیجه گیری شما اصلا منطقی نیست
Fk
۹ بهمن ۱۳۹۶سه تا انگیلیسی
اینه تفاوت خودرو سازیه انگلستان با بقیه
سردبیر عزیز میشه ی آمار از تعداد خودروهای شرکت کننده بذاری و آمار خودروهایی که بالا اومدن
اینجوری میفهمیم هر کشور چن خودرو تو دوئل داشته و چن تا بالا اومدن
دوستان موافق لایک کنن
با تشکر از سر دبیر
reza
۱۰ بهمن ۱۳۹۶رولز برندس شک نکن
Fk
۱۰ بهمن ۱۳۹۶دوستان سوتفاهم نشه
من گفتم آمار کل دوئل
حرفم این بود بدونیم از هر کشور چه تعداد خودرو شرکت کرده چه تعداد بالا اومده. نه فقط برای این کلاس !!!
Fk
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ببخشید علی جان
من تعصب کورکورانه ندارم
ولی الان مرسدسم داره با تویوتا فک کنم میتسوبیشی تو ساخت موتور پلات فروم همکاری میکنه
پس بیایم بگیم بند شلوار هم هستن !؟؟؟؟
شما مطالعات در مورد طراحی خودرو صنعتی
شرکتهای فعال خدمات ده شرکتهای تیونیگ مادر ووووووو
غیره چقدره که میگی ب شلوار بنزو بیمرو و غیرو وصلن !؟؟؟
اکه برداشت منو فقط برای این کلاس سیبل کردی بازم حرفت منطقی نیس
عیر از اونم باشه من آمار کلی خواستم
از همه دوئل ها همه شرکت تولید
نه فقط انگلستان
از اونجایی که روند تأیید هم طول کشیده از قضا تا کامنت با همین مضمون گذاشتم
پس لطفا بحثو فرسایشی نکنید
Kamran
۱۰ بهمن ۱۳۹۶سلطان مرسدس بنز مایباخ S600 و دیگر هیچ
Just bentley continental
۱۰ بهمن ۱۳۹۶تعصب.