به تازگی نتایج رتبهبندی درایور پاور ۲۰۲۰ مجله اتو اکسپرس بریتانیا منتشر شده و طی آن کیا سورنتو رضایتبخشترین خودرو برای مالکان بوده است.
در این نظرسنجی سورنتو توانسته رضایت خاطر ۹۲.۰۵ درصد از مالکان را به دست آورده و بخشی از این امتیاز بالا به خاطر کابین و فضای بار قابلتوجهش بوده است. در رتبههای بعدی نیز به ترتیب خودروهای پژو ۳۰۰۸، لکسس RX، کیا نیرو و مزدا CX-5 قرار گرفتهاند.
مالکان میگویند سورنتو راحتترین صندلیها را داشته و از نظر فضاسازی در کابین، فضای پای عقب و حتی ویژگیهای مناسب کودکان بهترینها را ارائه میکند.
پاول فیلپات مدیرعامل کیا موتورز بریتانیا میگوید:
این پیروزیها برای کیا و به ویژه برای ما مهم هستند زیرا توسط مصرفکنندگان انجام شده، افرادی که هر روز با خودروهای ما زندگی میکنند. ما بسیار خوشحالیم که میبینیم محصولاتمان به خاطر ویژگیهای مهمی همچون سیستم اطلاعات سرگرمی و فضای کابین و بار تحسین میشوند. ما به همراه شبکه نمایندگیها به این جوایز بسیار افتخار میکنیم و همچنان به نیازهای مشتریان گوش خواهیم داد.
برندهای آسیایی با ۷ خودرو حضور پررنگی بین ۱۰ خودروی اول داشته و جایگاههای بعدی نیز جدای از پژو ۳۰۰۸ به دو محصول اشکودا یعنی کودیاک و ساپرب تعلق گرفتهاند.
در ادامه رضایتبخشترین خودروهای سال ۲۰۲۰ بریتانیا به انتخاب مالکان را خدمت شما عزیزان تقدیم میکنیم:
- کیا سورنتو نسل سوم (۹۲.۰۵ درصد)
- پژو ۳۰۰۸ نسل دوم (۹۲.۰۴ درصد)
- لکسس RX نسل چهارم (۹۱.۹۸ درصد)
- کیا نیرو نسل اول (۹۱.۸۲ درصد)
- مزدا CX-5 نسل دوم (۹۱.۷۵ درصد)
- اشکودا کودیاک نسل اول (۹۱.۷۳ درصد)
- تویوتا کرولا نسل دوازدهم (۹۱.۷۱ درصد)
- لکسس IS نسل سوم (۹۱.۶۴ درصد)
- هیوندای آیونیک نسل اول (۹۱.۶۱ درصد)
- اشکودا ساپرب نسل سوم (۹۱.۵۹ درصد)
- مزدا ۶ نسل سوم (۹۱.۵۹ درصد)
- تویوتا راو ۴ نسل پنجم (۹۱.۴۵ درصد)
- کیا اسپورتیج نسل چهارم (۹۱.۴۴ درصد)
- ولوو CX40 نسل اول (۹۱.۳۸ درصد)
- اشکودا کاروک نسل اول (۹۱.۲۹ درصد)
- تویوتا پریوس نسل چهارم (۹۱.۲۸ درصد)
- سوبارو اوت بک نسل سوم (۹۱.۱۲ درصد)
- کیا سید نسل سوم (۹۰.۹۸ درصد)
- لکسس CT نسل اول (۹۰.۸۹ درصد)
- سوبارو فارستر نسل چهارم (۹۰.۶۶ درصد)
۱ | Kia Sorento Mk3 | ۹۲.۰۵% |
۲ | Peugeot 3008 Mk2 | ۹۲.۰۴% |
۳ | Lexus RX Mk4 | ۹۱.۹۸% |
۴ | Kia Niro Mk1 | ۹۱.۸۲% |
۵ | Mazda CX-5 Mk2 | ۹۱.۷۵% |
۶ | Skoda Kodiaq Mk1 | ۹۱.۷۳% |
۷ | Toyota Corolla Mk12 | ۹۱.۷۱% |
۸ | Lexus IS Mk3 | ۹۱.۶۴% |
۹ | Hyundai Ioniq Mk1 | ۹۱.۶۱% |
۱۰ | Skoda Superb Mk3 | ۹۱.۵۹% |
۱۱ | Mazda 6 Mk3 | ۹۱.۵۹% |
۱۲ | Toyota RAV4 Mk5 | ۹۱.۴۵% |
۱۳ | Kia Sportage Mk4 | ۹۱.۴۴% |
۱۴ | Volvo XC40 Mk1 | ۹۱.۳۸% |
۱۵ | Skoda Karoq Mk1 | ۹۱.۲۹% |
۱۶ | Toyota Prius Mk4 | ۹۱.۲۸% |
۱۷ | Subaru Outback Mk3 | ۹۱.۱۲% |
۱۸ | Kia cee’d Mk3 | ۹۰.۹۸% |
۱۹ | Lexus CT Mk1 | ۹۰.۸۹% |
۲۰ | Subaru Forester Mk4 | ۹۰.۶۶% |
۲۱ | Honda CR-V Mk5 | ۹۰.۶۴% |
۲۲ | SEAT Arona Mk1 | ۹۰.۶۳% |
۲۳ | Kia Rio Mk4 | ۹۰.۵۶% |
۲۴ | Nissan LEAF Mk2 | ۹۰.۵۵% |
۲۵ | Toyota C-HR Mk1 | ۹۰.۴۹% |
۲۶ | Mazda MX-5 Mk4 | ۹۰.۴۷% |
۲۷ | Kia Stonic Mk1 | ۹۰.۴۱% |
۲۸ | Citroën C4 Grand Space Tourer Mk1 | ۹۰.۳۸% |
۲۹ | Kia Picanto Mk3 | ۹۰.۳۴% |
۳۰ | Volvo XC60 Mk2 | ۹۰.۳۴% |
۳۱ | SEAT Leon Mk3 | ۹۰.۲۸% |
۳۲ | Lexus UX Mk1 | ۹۰.۲۷% |
۳۳ | Subaru XV Mk2 | ۹۰.۲۲% |
۳۴ | Skoda Octavia Mk3 | ۹۰.۱۸% |
۳۵ | Peugeot 2008 Mk1 | ۹۰.۱۴% |
۳۶ | Mercedes-Benz A-Class Mk4 | ۹۰.۱۴% |
۳۷ | Renault ZOE Mk1 | ۹۰.۱۱% |
۳۸ | Mazda 3 Mk4 | ۹۰.۰۶% |
۳۹ | Honda Civic Mk10 | ۸۹.۹۸% |
۴۰ | BMW 5 Series / M5 Mk7 | ۸۹.۸۲% |
۴۱ | Ford Kuga Mk2 | ۸۹.۷۵% |
۴۲ | Lexus NX Mk1 | ۸۹.۷۱% |
۴۳ | Toyota Yaris Mk4 | ۸۹.۷۰% |
۴۴ | Peugeot 208 Mk2 | ۸۹.۷۰% |
۴۵ | Fiat 500 Mk1 | ۸۹.۶۳% |
۴۶ | Audi Q5 / SQ5 Mk2 | ۸۹.۵۷% |
۴۷ | Jaguar XF Mk2 | ۸۹.۴۹% |
۴۸ | Nissan Juke Mk1 | ۸۹.۴۱% |
۴۹ | BMW X3 Mk3 | ۸۹.۳۹% |
۵۰ | Volkswagen Golf Mk7 | ۸۹.۲۹% |
۵۱ | Volkswagen Tiguan/Allspace Mk2 | ۸۹.۲۱% |
۵۲ | Audi Q2 Mk1 | ۸۹.۲۰% |
۵۳ | Hyundai Tucson Mk2 | ۸۹.۱۴% |
۵۴ | Suzuki Vitara Mk4 | ۸۹.۱۴% |
۵۵ | MG ZS Mk1 | ۸۹.۱۲% |
۵۶ | Nissan Qashqai Mk2 | ۸۹.۱۲% |
۵۷ | Honda Jazz Mk3 | ۸۹.۱۱% |
۵۸ | BMW X1 Mk2 | ۸۹.۰۸% |
۵۹ | Vauxhall Astra Mk7 | ۸۸.۹۹% |
۶۰ | Hyundai Kona Mk1 | ۸۸.۹۹% |
۶۱ | SEAT Ateca Mk1 | ۸۸.۹۴% |
۶۲ | Renault Clio Mk5 | ۸۸.۸۴% |
۶۳ | Peugeot 308 Mk2 | ۸۸.۸۱% |
۶۴ | Audi Q3 / RS Q3 Mk2 | ۸۸.۷۷% |
۶۵ | Renault Kadjar Mk1 | ۸۸.۷۵% |
۶۶ | Citroën C3 Aircross Mk1 | ۸۸.۷۴% |
۶۷ | Mitsubishi Outlander Mk3 | ۸۸.۷۳% |
۶۸ | Hyundai i20 Mk2 | ۸۸.۷۱% |
۶۹ | Vauxhall Grandland X Mk1 | ۸۸.۶۲% |
۷۰ | Audi A5 / RS 5 / S5 Mk2 | ۸۸.۵۹% |
۷۱ | Ford Fiesta Mk8 | ۸۸.۵۹% |
۷۲ | Citroën C1 Mk2 | ۸۸.۵۸% |
۷۳ | Citroën C4 Cactus Mk1 | ۸۸.۴۸% |
۷۴ | MG 3 Mk1 | ۸۸.۴۴% |
۷۵ | Renault Captur Mk1 | ۸۸.۴۳% |
ایمان
۲۱ فروردین ۱۳۹۹مجله Auto Express رو قبول دارم چون مجله معتبری هست
و طبیعتاً باید به انتخاب های این مجله احترام گذاشت
امید
۲۱ فروردین ۱۳۹۹بنظر من که خودم پژو سوارم و با استناد به حرف های جرمی کلارسون باید بگم آماری که خودرو سازی پژو رو موجه جلوه بده اصلا قابل استناد نیست…
رامتین
۲۱ فروردین ۱۳۹۹اتفاقا من عاشق پژو هستم و بعد از 207 که داشتم الان 2008 دارم و به شدت راضیم. من برای خرید همین پژو 2008 بیش از 2 ماه تحقیق کردم و دوستان زیادی هم در ایکاپ پیدا کردم. دوستان شاید قبول نکنند، اما ازنظر من 2008 یک سر و گردن بهتر از مزدا3 است و فقط النترای 2لیتری فیس جدید (کرمان موتور) در کل خودروی بهتری در رنج قیمتی (نه کلاس خودرویی) است.
جدا ازین بحث من حتی در فکر خرید 208 gt بودم در سال 96. قرار بود 208 وارد کشور بشه و به تعداد محدود هم نسخه gt که 200 اسب بود. حتی یه دونه از این هاچبک داغ، در نمایشگاه تهران اون زمان اومد، اما تحریمها کلا همه چی را بهم ریخت.
هادی 8 سیلندر
۲۲ فروردین ۱۳۹۹۳ سال دیگه عاشق مزدا میشی عیب نداره
سانتافه در حد اندازه مزدا ۳ نبود چه برسه النترا
مطمعنی اونی که نشستی مزدا ۳ بود وانتش نبود ؟
مهمان
۲۲ فروردین ۱۳۹۹جناب دکتر، مقایسه باید از لحاظ کلاس خودرویی باشه… در ثانی پژو ماشین خوبیه ولی خوب نمیدونم چرا تو دنیا فقط تو ایران فروش داره و مثلا توی چین یا آمریکاشمالی و جنوبی یا هند یا ژاپن یاکشورهای آفریقایی و روسیه کلا بجز فرانسه فروشش بسیار بسیار ناچیزه تو تمام دنیا… ماشین کم جا و خشک نسبت به کپچر و تیوولی و جوک هست و البته هزینه های و استهلاک بیشترش با توجه به سابقه پژو و توربو بودنش..
رامتین
۲۲ فروردین ۱۳۹۹واقعا درک نمیکنم چرا بعضیها اینطور صحبت می کنند؟! جناب هادی این نظر بنده هست که 2008 را بهتر از مزدا3 میبینم. جوری از مزدا3 میگی که انگار نسخه 2020 اشو صحبت کردیم. ضمنا بنده بیست سالم نیست که از روی احساس صحبت کنم. من دکترای مهندسی صنایع و استاد دانشگام. البته از این مسائل بگذریم، هر کسی سلیقه ای داره. مزدا هم بسیار ماشین خوبیه اما من با مقایسه مشخصات و تجارب و راهنمایی دوستان و قیمت قطعات یدکی و بحث شتاب، از آنجاکه یک خانواده دو نفری هستیم، انتخابم این بود. تا حالا هم که راضی هستم. ولی اگر نسل جدید مزدا وارد کشور میشد چشم بسته انتخابم مزدا بود. البته باز هم مقایسه را بر مبنای قیمت دارم نه کلاس خودرویی.
Hamid
۲۱ فروردین ۱۳۹۹خال لب یار فلفل سیاه هر دو جان سوز اند این کجا و آن کجا
پژو شما این پژو نیست
حامد
۲۱ فروردین ۱۳۹۹البته که نظر مصرف کننده خیلی مهمه ولی باید یک نکته رو در نظر داشت که نظری که هر شخصی راجع به ماشین میده به سطح توقعش موقع خرید هم بستگی داره. منظورم اینه که وقتی شما BMW میخری خیلی انتظار بالاتری داری نسبت به وقتی که مثلا یه کیا پیکانتو میخری و به نظرم این اصل از اعتبار این نظر سنجی کم میکنه.
نگاه کنید BMW 5 series شده رتبه 40
کیا پیکانتو شده رتبه 29
مانی
۲۱ فروردین ۱۳۹۹البته فاصله رتبه اول با رتبه ۷۵ فقط ۳.۶۲%هست خخخ
احمدرضا
۲۱ فروردین ۱۳۹۹ایتالیایی نبود?
meysam
۲۱ فروردین ۱۳۹۹fiat 500 رتبه 45
(Saeed(peugeot
۲۱ فروردین ۱۳۹۹پیشرفت خوبی برای کیا هستش … و فکر کنم .. سال قبل پژو ۲۰۰۸ به این عنوان رسید
و اختلاف درصد سورنتو با رتبه دوم ۳۰۰۸ قابل توجه هست …..خیلی ناچیز ….ولی کره ای ها پیشرفت خوبی دارند
MOHAMAD.n.r
۲۱ فروردین ۱۳۹۹چقدر امتیاز هاشون نزدیکه به هم
بعضی ها کاملا مثل هم شدن بعضی ها هم یک صدم درصد اختلاف دارند
meysam
۲۱ فروردین ۱۳۹۹یه بار تو یوتوب میدیدم درمورد محصولات سوبارو تو انگلیس نظر مثبتی نداشتن. میگفتن موتور تختش بهش فشار بیاری واشر سرسیلندر میسوزونه. ولی الان اکثر محصولاتش تو این لیست هستن.
مهدی
۲۱ فروردین ۱۳۹۹افرین به کره ای ها واقعا عالی عمل کردن البته عکس بازای داخلی نظر دیگه ای دارن
meysam
۲۱ فروردین ۱۳۹۹جالبه که فولکس و اشکودا موتوری یکی هستن و اشکودا رتبه های خوبی آورده ولی فولکس بالاترین رتبش 50 از 75 بوده. عجیبه.
جواد
۲۲ فروردین ۱۳۹۹زیاد به این آمارها توجه نکنید یه این مجله میگه بی ام دبلیو بهتر اون مجله میگه فلان ماشین بهتر همه ماشین ها در یک سطح بیخودی بازار گرمی درست کردن
محمد
۲۱ فروردین ۱۳۹۹کیا در اروپا و جنسیس در آمریکا این رتبه رو بدست آوردن واقعا موفقیت بزرگیه
Zonda R
۲۱ فروردین ۱۳۹۹ببینید تو نسل جدید چه بکنه….
سورنتو واقعا جاداره و اینکه تو انگلیس تونسته این لقب رو بدست بیاره واقعا کارش درست بوده
در عکس ها بهترین هر سگمنت رو معرفی کرده جالترین نکته این بود ک چقدر معیارهاشون با ما متفاوته
اینجا معیار خودروی قد بلند کلاس هست اونجا ببینید به چه چیزهایی توجه میشه
Amir evolution
۲۱ فروردین ۱۳۹۹درود بر خودرو سازای آسیایی ✔️
امینت و رضایت مشتری همیشه مهم تر قدرت و پرفورمنسه
بنیامین
۲۱ فروردین ۱۳۹۹قشنگ معلومه در حق RX نامردی شده همه ایتم هاش فول شده دوتاش اینقدر پایین اومده که در کل سوم شده.
همایون
۲۱ فروردین ۱۳۹۹پزو خیلی خوب کار کرده
تخصصش بازار انگلیسه
مانی
۲۱ فروردین ۱۳۹۹طرف کیا خریده اینجور راضیه ولی اونی که بیام و خریده اینقدر ناراضیه
دقت کنین که چقدر امتیاز کمی به فضای زیبای داخلی و با کیفیت سری۵ و اون
اینفوتینمنت سیستم کم نظیرش دادن و همینطور راحتیش که همه میگن خیلی خوبه
کسی که پول زیادی میده انتظارش خیلی بالاتره و تاثیر میذاره رو چنین نظر سنجییی
پویا
۲۱ فروردین ۱۳۹۹اتفاقا اینی که میگی نکته مثبته چون هر ماشینیو باید شرایط خودش مقایسه کرد تو سگمنت و رده قیمتی خودش.
رزیتا
۲۱ فروردین ۱۳۹۹من قبلنم گفتم که هیوندای و کیا پیشرفت خیلی خوبی داشتن تا جایی که تونستن استانداردای مورد نظر اروپا و آمریکا رو پاس کنن و تو آمریکا و اروپا بازار فروش داشته باشن
بی طرف
۲۱ فروردین ۱۳۹۹هنوز اول سال دوهزار و بیسته ها؟؟!!
علی بلا
۲۲ فروردین ۱۳۹۹اون دوستامون که گفته بودن که توقع ها با هم فرق میکنه،،من حرفشان رو قبول دارم ولی مثلا ایشون بی ام و رو مثال زدن،خب دوست من رقیب بی ام و یعنی لکسس چندین نماینده داره تو این لیست،پس در واقع این ضعف بی ام و رو نشون میده
علی بلا
۲۲ فروردین ۱۳۹۹فقط ژاپن
رامین
۲۲ فروردین ۱۳۹۹نظرسنجی تو بریتانیا انجام شده و حتی یک برند انگلیسی تو این لیست نیست!!!!!