چشم اندازهفته نامه

غیرقابل‌اعتمادترین خودروها به روایت کانسومر ریپورتز

با اینکه خودروهای صفرکیلومتر در اکثر مواقع از نظر قابلیت اطمینان نگرانی‌های زیادی در پی ندارند اما خب همه‌ی برندها عملکرد یکسانی از این نظر ندارند.


تعدادی از خریداران خودروهای صفرکیلومتر همواره به نمایندگی‌ها رجوع می‌کنند تا برخی مشکلات را رفع نمایند و مطالعه‌ی قابلیت اطمینان کانسومر ریپورتز نیز دقیقاً به ما می‌گوید کدام خودروها در ۱۲ ماه گذشته کمترین میزان اطمینان را داشته‌اند.

این لیست از بهترین به بدترین مرتب شده است. بیایید با این خودروها آشنا شویم.

  1. فولکس‌واگن اطلس


اگر به دنبال یک شاسی‌بلند سه ردیفه ی غیرلوکس در آمریکا باشید شاید یکی از گزینه‌هایتان اطلس باشد. این خودرو بزرگ و مجهز بوده و از نظر راحتی خوب ارزیابی می‌شود. همچنین علیرغم ابعاد بزرگ شاهد سواری چابک و فرزی هستیم. البته اطلس سریع‌ترین شاسی‌بلند کلاس خود نبوده و مصرف نمونه‌های ۶ سیلندر آن ۱۱.۷ لیتر در هر صد کیلومتر است که بهترین کلاس خود نیست.

اگرچه این خودرو از نظر فنی محصول آلمان است اما در آمریکا ساخته می‌شود. مالکان این خودرو به کانسومر ریپورتز گفته‌اند که از میزان اطمینان آن راضی نیستند.

مشکلات اصلی: سیستم تهویه مطبوع، فرمان، سیستم تعلیق، تجهیزات برقی

  1. کادیلاک CTS


سدان لوکس و میان سایز کادیلاک در میشیگان مونتاژ می‌شود و برخی افراد می‌گویند CTS یکی از اسپورت ترین خودروهای کلاس خود است. البته برخی نقاط ضعف در آن دیده می‌شوند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به سیستم اطلاعات سرگرمی پیچیده، فضای صندلی عقب، ابعاد صندوق و مشکلات پیشرانه‌های ۴ سیلندر توربو و ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری اشاره کرد.

مشکلات اصلی: سیستم تهویه مطبوع، سیستم انتقال قدرت، گیربکس

  1. آلفارومئو جیولیا


اولین خودروی وارداتی به آمریکا در این لیست جیولیا است که بسیار جذاب بوده و در کلاسی که رقبایی مثل ب ام و سری ۳، مرسدس C کلاس، آئودی A4، جگوار XE و… حضور دارند خوش می‌درخشد.

البته مالکان این خودرو می‌گویند علیرغم هندلینگ اسپورت، ظاهر زیبا و کابینی برجسته، جیولیا به خوبی رقبا دست‌اندازها را جذب نمی‌کند. همچنین این خودرو به اندازه‌ی دیگران آرام و ساکت نیست و راحتی آن نیز چنگی به دل نمی‌زند. سیستم اطلاعات سرگرمی هم می‌تواند حواس راننده را مختل کند.

مشکلات اصلی: تجهیزات برقی، پیشرانه، سیستم‌های الکترونیکی داخل خودرو

  1. کیا کادنزا


کادنزا از کره جنوبی به آمریکا صادر می‌شود و علیرغم اینکه با خودروهایی همچون شورولت ایمپالا و تویوتا آوالون مقایسه می‌شود اما تکنولوژی فوق‌العاده بالایی ندارد. کادنزا با مبلغ حدود ۴۰ هزار دلار عرضه می‌شود که بهای گزافی بوده و نمی‌توان به سادگی از مشکلات آن گذشت.

مشکلات اصلی: خنک‌کنندگی پیشرانه، آلایندگی، سیستم سوخت‌رسانی، سیستم تهویه مطبوع

  1. کادیلاک اسکالید


اگر محبوبیت و پرستیژ اسکالید را نادیده بگیرید احتمالاً شاهد سواری سفت، هندلینگ نه چندان جالب، ردیف سوم تنگ و… خواهید بود. بنا به گفته‌ی کانسومر ریپورتز، یک شورولت سابربن یا جی ام سی یوکان XL فول می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌تری باشد.

مشکلات اصلی: سیستم تهویه مطبوع، گیربکس، سیستم‌های الکترونیکی داخل خودرو

  1. کادیلاک CT6


CT6 هم اکثراً از همان مشکلات کادیلاک اسکالید رنج می‌برد. البته این خودرو بسیار آرامش بیشتری داشته و سواری سرزنده‌تری دارد. این خودرو در کل راحت‌تر بوده هرچند فضای داخل آن به اندازه‌ی اسکالید نیست.

مشکلات اصلی: سیستم تهویه مطبوع، گیربکس، سیستم‌های الکترونیکی داخل خودرو

  1. شورولت سیلورادو 2500HD


همانند جی ام سیرا HD، این نسخه‌ی هوی دیوتی از سیلورادو نیز نگرانی‌های قابلیت اطمینان زیادی در میان کاربران کانسومر ریپورتز ایجاد کرده است. البته شما قطعاً از پیشرانه‌های قوی این پیکاپ، آفرود مناسب و سیستم‌های ایمنی خوب همچون هشدار برخورد جلو، هشدار خروج از مسیر و دستیار پارک جلو و عقب لذت خواهید برد.

مشکلات اصلی: سیستم سوخت‌رسانی، آلایندگی، سیستم انتقال قدرت، فرمان، سیستم تعلیق

  1. تسلا مدل X


این خودروی تمام الکتریکی شاید محصولی خلاقانه و سریع باشد اما برخلاف اکثر شاسی بلندها با ابعاد مشابه خیلی کاربردی نبوده و راحتی سواری و ایزولاسیون صدای آن نیز به خوبی سدان مدل S نیست.

مشکلات اصلی: سخت‌افزار بدنه، رنگ و تریم، سیستم‌های الکترونیکی داخل خودرو، سروصدا و نشتی

  1. بیوک انکلیو


در روی کاغذ انکلیو یک خرید بسیار خوب به نظر می‌رسد. انکلیو خودرویی بزرگ، جادار و آرام بوده و پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری آن به گیربکس ۹ سرعته ی نرمی متصل شده است. این خودرو همچنین ظرفیت یدک کشی چشمگیر ۲۲۶۸ کیلوگرمی داشته و سیستم اطلاعات سرگرمی مناسب و کاربرد پسندی دارد.

خب پس مشکل چیست؟ خب اهرم دنده می‌تواند در زمان پارک کردن خودرو مزاحم باشد و کیفیت ساخت کابین هم سؤالاتی را به وجود می‌آورد که باعث می‌شود انکلیو دومین خودروی بد در این لیست باشد.

مشکلات اصلی: گیربکس، تجهیزات برقی، سروصدا و نشتی

  1. جگوار اف پیس


“برنده” و غیرقابل اطمینان ترین خودروی لیست جگوار اف پس است. از جمله مشکلات این خودرو می‌توان به وزوز دائمی پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳ لیتری سوپرشارژردار، سواری سفت، کیفیت ساخت نه چندان جالب کابین و این حقیقت اشاره کرد که سیستم اطلاعات سرگرمی آن به خوبی رقبا نیست. پرداختن پول زیاد به معنی انتظار محصولی سطح بالاست اما شاسی‌بلند جگوار انتظارات را برآورده نمی‌کند.

مشکلات اصلی: سیستم‌های الکترونیکی داخل خودرو، سیستم انتقال قدرت، تجهیزات برقی، سروصدا و نشتی

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴۱ دیدگاه‌ها

  1. Mohammad

    ۷ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (1443 ديدگاه)

    انگار کلا به ماشین ای بزرگ علاقه ای ندارن
    بیشتر ماشین های کوچولو تر رو دوست دارند
    ولی خب اکثر اینا پرفروش ترین های سگمنت های خودشونن پس خریداران به این چیزا اهمیت نمیدن

    1. حسن

      ۷ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (379 ديدگاه)

      دقیقا
      بیوک انکیلیو که تو این لیست هم هست سال 2018 نزدیک 50 هزار دستگاه فروش داشته و تو دویل بیوک انکلیو و اینفینیتی هم مقدار فروشش هست میتونید ببینید
      تسلا مدل 3 هم امسال با فروش 22 هزار دستگاه فروشش عالیه
      شورولت سیلورادو هم دومین ماشین پرفروش 2018 امریکاست
      همه اینها رو گفتم که بگم این کانسومر ریپورتز ((نظراتش مفت نمیارزه)) و امریکاییها همچنان پرفروشن

      1. H

        ۷ اسفند ۱۳۹۷
        سوابق: (225 ديدگاه)

        برای آلمانیا و ژاپنیا آمار فرو ملاک نیست ولی برای آمریکایی ها ملاکه

        1. حسن

          ۷ اسفند ۱۳۹۷
          سوابق: (379 ديدگاه)

          من اسم المان و ژاپنی بردم؟؟؟؟
          اگه فقط 1 جا من به ماشینهای ژاپنی بد گفتم نشون بدید من دیگه پستی نمیذارم
          الکی بحث المان و ژاپنی رو پیش نکش
          امار فروش رو گفتم تا به این تیجه برسم نظرات کانسومر ریپرتز بی ارزشه و هرچقدر هم تو لیستش از امریکاییها بد بگه تو فروش رو بخ صعودشون تاثیری نداره
          امار فروش امریکاییها در 2018 هم پایین تر دادم میتونید ببینید

      2. Elmiraj

        ۷ اسفند ۱۳۹۷
        سوابق: (3191 ديدگاه)

        شش عدد آمریکایی بسیار پرفروش با پلتفرم های سالخورده که آخرین بروزرسانی شون بر می گرده به چهار سال قبل..‌.‌‌‌…..!!!!!!
        .
        .
        بر جسته ترین هم تسلا مدل ایکس ۱۴۵ هزار دلاری هست که امسال بیش از ۴۹۰۰۰ دستگاه فروخته و در آخرین مقایسه ای که روی بُرد و مصرف برقشون انجام شده جگوار I-pace و آئودی E-tron را با نسخه P90 به طرز فجیعی شکست داده…..!!!!!

        1. حسن

          ۷ اسفند ۱۳۹۷
          سوابق: (379 ديدگاه)

          Elmiraj
          تسلا مدل 3 فروش کلیش 49000 تا بوده؟؟؟
          چون چند وقت پیش خوندم فروشش تو خاک امریکا در سال 2018 حدود 23 هزار دستگاه بوده
          49 هزارتایی که شما گفتی فروش جهانیش هست فکر کنم

    2. Elmiraj

      ۷ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (3191 ديدگاه)

      حسن @
      فروش سال ۲۰۱۸ سه خودروی تسلا به این شیوه بوده :
      Model 3
      146046 تا
      .
      Model S
      50630 تا
      .
      Model X
      48680 تا
      .
      .
      نمی دونم به چه منبعی مراجعه کردین ولی فروش مدل ۳ فقط در ماه دسامبر ۲۰۱۸ به رقم خیره کننده ۲۵۲۵۰ عدد رسید .

      1. حسن

        ۷ اسفند ۱۳۹۷
        سوابق: (379 ديدگاه)

        جدی؟؟
        خدای فروشش خیره کننده هست
        سایتی که من بهش رجوع کرده بودم یه سایت محلی بود برای ایالت Ohio اگه درست یادم باشه
        فکر کنم اون 22 هزار دستگاهی که نوشته بود در اون سایت برای چندتا ایالت بوده

    3. M

      ۸ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (2371 ديدگاه)

      چقد خوب ماسمالی کردی طوفان آمریکاییهارو
      ماشین های آمریکایی بزرگ بیشتر این لیستو تشکیل میدن
      و مشکلا از بزرگ بودنشون نیست ! مشکل از کادیلاک و تسلا و بیوکه!

  2. Omid

    ۷ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (186 ديدگاه)

    اینا کفر نعمت میکنن ، تو ایران نبودن که تو هفته اول از واتر پمپ پراید صفرکیلومترشون آب چکه کنه ، یا تو ماه دوم خرید ، پژو ۴۰۵صفرشون واشر سرسیلندر بسوزونه ، یا خودروی پرشیای صفر تو روز یازدهم کلا ترمز خالی کنه ، این بلا سرپسرعموم اومد که نزدیک بود پرت شن به دره ، تازه حداقل اونجا یکی جوابتو میده و ازت معذرت میخواد ، اما اینجا…نگم بهتره????

  3. Ahmad

    ۷ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (1171 ديدگاه)

    یک آلمانی یک ایتالیایی یک کره ای یک انگلیسی و شش عدد آمریکایی

    1. حسن

      ۷ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (379 ديدگاه)

      اره 6 تا امریکایی تو لیست که جزوه پرفروش ترینهای سگمنت خودشون هم هستن اون تو بازار رقابتی امریکا البته
      مثلا سیلورادو رو که میبینید در سال 2018 ازش 650 هزار دستگاه تولید شده
      بیوک انکلیو هم نزدیک به 50 هزار دستگاه فروش داشته در 2018
      تسلا مدل 3 با 22 هزار دستگاه فروش
      کادیلاک اسکالید و ct6 و cts هم روی هم دیگه بالای 40 هزارتا فروختن

      1. مهدی

        ۸ اسفند ۱۳۹۷
        سوابق: (25 ديدگاه)

        این که آمریکاییها با وجود مشکلاتشون در آمریکا خوب میفروشن شد ملاک؟ خب معلومه به خاطر حس میهن پرستی میخرن وگرنه چرا جای دیگه کسی نمیخره!

  4. امیر

    ۷ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (202 ديدگاه)

    آمریکایی بازها اگه همین الان نیاید دفاع کنید از این ماشینا اقامت آمریکاتون باطل میشه
    از ما گفتن بود

    1. siavash

      ۷ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (3 ديدگاه)

      امریکا از کی به ایرانیا اقامت میده؟
      تو امریکا اصلا چیزی به اسم اقامت ندارن.
      بلکه ویزاهای مدت دار و مادام العمر و سیتیزنی دارن
      بعدم اینجا شده پاتوق یه سری بچه مدرسه ایی.
      بنز و فورد همکاری میکنن بنز و بی ام و همکاری میکنن بی ام و و تویوتا همکاری میکنن بعد یه سری بیسواد ریختن اینجا سر این شرکتا باهم د عوا میکنن. کاش حداقل ارث باباشون بود میگفتیم بله ارث باباشونه باید دعوا کنن
      ولی بدبختی حتی یک شرکت ماشین سازی چینی خدمات پس از فروش تو ایران ارائه نمیده
      شما برو مصر ببین چه خدمات پس از فروشی میدن. تا سه سال بیمه بدنه و رنگ شاسی و کلا تعمیرات به علت تصادف با شرکت فروشندس. شما با ماشین تصادف کنی خدمات اصل خود شرکت چینی رو دریافت میکنی یا برات ماشینو مثل روز اول میکنن یا یه ماشین نو بهت میدن. حالا من مصر رو گفتم اونم یه شرکت چینی.
      حالا ببین شرکتای ژاپنی کره ایی اروپایی و امریکایی و هندی چه خدماتی میدن. یادمه تویوتا گفته بود خدماتی که خریدا دریافت میکنه به اندازه ۲۵ درصد قیمت ماشین هست. شما ماشین ششصد میلیون تومنی تویوتا میخری صدو پنجاه میلیونش خدمات پس از فروشه. شرکتا این همه برا خدمات پس از فروش هزینه میکنن بعدم تبلیغ میکنن برا همینه. برا همینه تو غرب طرف ماشینی میخره که بیشترین خدماتو ارائه بده تو منطقه زندگیش. چون میخواد استفاده کنه. چون یه شب دلش میکشه ماشینو بزنه به درخت و روز بعد ببره نمایندگی و ماشینو براش درست کنن یا یه ماشین نو بدن
      غربیها استفاده شو میکنن و اصلا دعوا نمیکنن سر اینکه ماشین المانیه یا ژاپنی یا امریکایی
      ولی ما نه میتونیم استفاده کنیم و نه حتی ده دقیقه سوارش بشیم و نه حتی پشتش بشینیم و نه حتی بهش دست بزنیم و اینقدر برا این چیزا یقه جر میدیم

    2. Cadillac

      ۷ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (2622 ديدگاه)

      من به عنوان یه امریکایی باز جوابتو میدم
      از چی دفاع کنم، مگه ارث بهم رسیده پسرجان
      علاقه س و طرفداری ،الان چون امریکایی ها بد شدن اقامت تو، تو ایران تمدید میشه درسته؟
      یکم احترام بذار به سلایقت نه به تو نه به هیچ کسه دیگه ای ربط نداره کی طرفدار چیه یا کیه؟
      بجا مزه ریختن سعی کن تو تا چیز یاد بگیری

      1. امیر

        ۷ اسفند ۱۳۹۷
        سوابق: (202 ديدگاه)

        والا زیر بعضی از پست ها آمریکایی های مقیم ایران جوری از ماشینای آمریکایی دفاع میکنن و صنعت خودروی آمریکارو برتر از ژاپن و آلمان میبینن انگار حقوق بگیرشونن
        هر آماری که دیدم آمریکایی ها از آخر اول بودن چیزی نداری که دفاع کنی
        خواستم بیاین از ماشینای مورد علاقتون دفاع کنید دیگه حرص خوردن نداره که جانم
        ضمنا شما یاد گرفتنو تو چی خلاصه میکنی؟ آمار همه چیو مشخص میکنه
        هرجا به نفعشون نباشه میگن به سلیقه احترام بزار??

        1. حسن

          ۷ اسفند ۱۳۹۷
          سوابق: (379 ديدگاه)

          ببین با اوردن اسم ژاپن نمیتونی طرفدارهاش رو بر علیه امریکایی بازها بکنی
          هیچ کدوم از بچه های امریکایی باز شناخته شده پدال به ماشینهای ژاپن هیچ زمان بد نگفتن که هیچ تعریف هم کردن
          امار فروش ماشینهای امریکایی هم تو مطالب 1ماه اخیر پدال نشون دهنده فروش بالاشونه
          جایی که مقام اول رو در بخش کوپه های اسپرت . وانت . شاسی بلندهای فول سایز و همچنین سدان های فول سایز دارن
          بجای اینهمه دست و پازدن الکی و بیهوده بهتره کمی به امار فروشهاشون دقت کنی که هر ساله بیشتر از سال قبل میشه

        2. mohammad

          ۷ اسفند ۱۳۹۷
          سوابق: (421 ديدگاه)

          رفیق این که مسولای ما هی میان بد آمریکا میگن و این که آمریکا مارو تحریم کرده بخاطر بی سیاستی مسولامون دلیل نمیشه که ما این آمریکا و پیشرفتگی هاشو دوس نداشته باشیم دلیل نمیشه که ما قدرت بلامنازعشو نبینیم قدرت بلامنازع در اقتصاد در صنعت در نظامی و و و……. حالا بعضی از آدما مثل شما که چشمشونو رو واقعیت میبندن و دوس ندارن پیشرفت آمریکا و قدرت اول بودن تو دنیاشو تو هرزمینه ای نبینن برای اینه که خیلی دل پری ازش دارن…..

      2. امیر

        ۷ اسفند ۱۳۹۷
        سوابق: (202 ديدگاه)

        پدال چرا کامنتام تایید نمیشه
        تو یه پست دیگه هم نظر داده بودم تایید نشد

        1. Cadillac

          ۸ اسفند ۱۳۹۷
          سوابق: (2622 ديدگاه)

          علکی آسمون به ریسمون نباف هیچ کی از امریکایی بازا با ژاپنی بازا لج نیست
          حالا هم که این ماشینا بد شد و به قولت خودت اقامت ما کنسل شد خوشحال باش که اقامتت تو ایران اوکی شد بعدشم مثه بقیه بری آلمان آلمانی یاد بگیری

  5. ایلیا

    ۷ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (731 ديدگاه)

    این پست تقدیم به اون دوستی که گفت : چرا ژاپن رو میچسبونید به امریکا، ژاپن اسیاییه ماشیناش به پای امریکا نمیرسن.
    من خودم به این رده بندی ها اعتقاد ندارم یا حداقل به معنی خوب و بد بودن ی خودرو نمیدونمشون ولی اگه واقعی باشن امریکاییها همیشه در قعر لیست بودن، همیشه. حقیقت رو باید گفت

    1. حسن

      ۷ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (379 ديدگاه)

      ((ولی اگه واقعی باشن امریکاییها همیشه در قعر لیست بودن، همیشه. حقیقت رو باید گفت))
      تو فروش هم قعر جدولن؟؟؟؟؟؟
      سال 2018 فورد سری اف شد (((دومین ماشین پرفروش دنیا))
      سال 2018 فورد موستانگ شد ((پرفروش ترین کوپه دنیا برای چهارمین سال پیاپی)) و دوج چارجر . دوج چلنجر و شورولت کامارو رتبه های 2 تا 4 رو به خودشون اختصتص دادن
      سال 2018 دوج چارجر و شورولت ایمپالا و کرایسلر 300 ((رتبه های 1تا 3 پرفروش ترین سدان های فول سایز امریکا رو بدست اوردن))
      سال 2018 شورولت تاهو و سابربن به علاوه فورد اکسپلورر 3 شاسی بلند پرفروش امریکا لقب گرفتن
      پس میبینید این نظرات امثال کانسومر ریپرتز هیچ ارزشی نداشته که روی فروششون تاثیر بذاره
      این امار فروشی هم که گذاشتم از مطالب خوده پداله

      1. ایلیا

        ۷ اسفند ۱۳۹۷
        سوابق: (731 ديدگاه)

        درسته، در نهایت مهمترین فاکتور آمار فروش هست

      2. Hamid...Audi

        ۸ اسفند ۱۳۹۷
        سوابق: (713 ديدگاه)

        خبر پر فروش ترین ها رو همه اعضای سایت خوندن.
        خبر غیرقابل اعتماد ترین ها رو هم همه خوندن.
        اگه میشه یه خورده کمتر از علایقت دفاع کن نظرات بقیه رو هم بخونیم.

  6. مهدی

    ۷ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    بازیه سری از دوستان میان میگن آلفاجولیابهترین هستش در کلاسش.آلفاجولیا درسته هندلینگ خیلی خوبی داره اونم نه درحدM3ودرنسخه عادی درحدسری۳.
    خودروهای مثل ب ام وسری۳ ومرسدسCکلاس بهترین تعادل رو بین کیفیت.عملکرد وپرفومنس.تکنولوژی.قابلیت اطمینان.سواری خوب.وکابین راحت وباکیفیت دارن که درکمترخودرویی در این کلاس تمام اینها یکجادریک ماشین جمع شده.شایددرنسل بعد جولیادراین موارد بهترکارکنه چون هندلینگ وموتورخیلی خوبی داره اما ایناهمه چیزنیست

    1. حسین

      ۷ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (258 ديدگاه)

      دوست عزیز شما رو چه پایه و اساسی این نتیجه گیری رو می کنید؟؟! والا تو رکورددارهای نوربرگ رینگ آلفارومئو جولیاQV و استلویوQV از محصولات هم قیمت و حتی با قیمت بسیار بالاتر (مثلا دو برابر!)، بالاتر هستن دیگه چه رسد به بی ام و M3. اصلا نمی خوام از برندی طرفداری کنم، ولی باید این خیزش آلفارومئو رو تحسین کرد.

      1. مهدی

        ۷ اسفند ۱۳۹۷
        سوابق: (5358 ديدگاه)

        عجب!
        تو دها پیست M3 باآلفاجولیا زمان گیری کردن کهM3 زمان سریع تری داشته.BMWبرای ثبت رکورد به نوربرینگ نرفته.اما اون زمان هایی که گاهی میده بیرون بهشکل عادی زمان گیری کردن.خوبه همین هفته پیش پدال یه مطلب گذاشت که نه تنها M۳درپیست ازآلفاسریع تربوده بلکهM2هم ازش سریع تربود.که یه مجله فرانسوی بودکه باتمام خودروهای پرفومنس از911gt2 گرفته تا۴۸۸پیستا ووو
        زمان M3 دراین پیست 1:59.80
        زمان آلفا جولیا دراین پیست 2:01.95
        البته زمان خودرویی مثلM4CS خیلی سریع تربوده که زمانش بوده 1:56.07
        من زمان دهاپیست بینM3 وآلفارو تاالان گذاشتم. درپست هایی مثل این که یکی مثل شمااینطور میگفت

      2. مهدی

        ۷ اسفند ۱۳۹۷
        سوابق: (5358 ديدگاه)

        درضمن دوست عزیزمهم تراز زمان دورپیست که البته همیشه ثابت شده M3سریع تره. اما مهمترکیفیت ورضایت مشتری از اون خودروهستش.من نگفتم آلفا بده. چون اگه اینطور بود که بابزرگانی مثل سری3 وکلاسC رقابت نمیکرد.اما به کامل بودن این دونیست.جولیا خوبه اما سری3 وسی کلاس خیلی خوبتر

        1. حسین

          ۸ اسفند ۱۳۹۷
          سوابق: (258 ديدگاه)

          راستش در مورد پیست های دیگه من چیزی نمی دونم اما حق باشماست؛ m3 مورد بحث ما اونجا نبود ولی تو نوربرگ رینگ m4 مدل ۲۰۱۵ تست شده بود و از آلفا پایین تره اونم با اختلاف زیاد. اصلا نمیخوام از برندی دفاع کنم یا حرفمو بر کرسی بشونم دوست عزیز، اتفاقا من با نظر شما در مورد کیفیت بهتر بی ام و نسبت به آلفا کاملا موافقم. در مورد سرتر بودن آلفا تا اینجا هم به نظر من، به خاطر قدیمی تر بودن بی ام و بوده و باید منتظر m3 جدید شد.
          راستی لطف می کنید لینک های تست های دیگه رو بذارید؟ ممنون.

    2. sina7

      ۷ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (436 ديدگاه)

      آلفا یکی از بهتریناس
      ایرادایی هم که گفته چیزی نیس که ادم بخواد از خریدش منصرف بشه مخصوصا اگه واقعا بهش علاقه داشته باشی
      به نظر من ام3 و جولیا و بنز c class با این رقابتشون همدیگرو بهتر میکنن و هرسه تاشونم عالین
      رکوردا و مشخصاتشون همه چیو مشخص میکنه

  7. Cadillac

    ۷ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (2622 ديدگاه)

    کدیلاکctsو اسکالید نسل جدیدشون در آینده بسیار نزدیک رونمایی میشه
    و ct6 هم فیس لیفتی که داده بنام وی اسپرت ماشین بسیار متفاوتی از نسخه اصلی با تمام این حرفا از سری هفت تو امریکا پر فروش تره
    سیلورادو هم که نسل جدیدش شدیدا بهتره از نسل قبلی
    در کل همه اینا رو خریدارم
    بزا بگن بده

  8. یانکی

    ۷ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (2351 ديدگاه)

    من نمیدونم اگر بده چرا پس انقدر میخرن.همین اسکالید یکی از محبوب ترین ماشینای آمریکاست.از سیلورادو ایراد گرفتن پس چرا 500 هزار تا میخرن.این چرتو پرتها هیچ تاثیری رو خرید مشتری نداره.من نمیدونم از چیه تهویه مطبوع ایراد گرفتن.

  9. Amir Machine

    ۷ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (1280 ديدگاه)

    بجز بیوک انکلیو، بقیۀ ماشین‌های آمریکایی این لیست قدیمی هستن و آخر عمرشونه درحالیکه اطلس، آلفا و جگوار همگی ماشین‌های کاملاً جدیدی هستن
    نسل جدید کادیلاک اسکالید داره آماده میشه
    کادیلاک CTS بزودی با CT5 جایگزین میشه
    نسل جدید شورلت سیلورادو HD معرفی شده
    کادیلاک CT6 هم فیس‌لیفت شده
    بنابراین با ورود نسل جدید این ماشین‌ها به بازار، به‌احتمال زیاد دیگه اثری از اون‌ها تو این لیست نخواهد بود
    از طرف دیگه، طبق بررسی جی‌دی پاور، شورلت و بیوک چهارمین و پنجمین برندهای قابل اطمینان دنیا هستن و شورلت سیلورادو هم قابل اطمینان‌ترین وانت کلاس خودشه و من واقعاً دلیل این اختلاف نظر شدید بین جی‌دی و کانسومر رو نمیفهمم

    1. حسن

      ۷ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (379 ديدگاه)

      جالبیش میدونی چیه
      چند وقت پیش همین کانسومر ریپورتز گفته بود دوج رم غیر قابل اعتماد ترین ماشینه ولی مجله موتور ترند رم رو وانت سال 2018 انتخاب کرد و رم در همون سال که 2018 هم بود با افزایش فروش همراه شد و از مرز 500 هزار دستگاه فروش هم گذشت
      کلا این بحثها اهمیت نداره مهم فروشه که امریکاییها پرفروشن
      بقیه موضوعات هم مهم نیست

  10. احمدرضا

    ۷ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (878 ديدگاه)

    از آلفا انتظار نداشتم
    البته مشکلاش یه چیزای پیش و پا افتاده بود
    من که عاشق آلفارومئو هستم
    مخصوصن جولیا

  11. ساسان

    ۷ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (1047 ديدگاه)

    با تعاریف و معیاری که ما ازمشکل خودرو در کشورمون داریم این مواردی که به عنوان مشکل ذکر کردن نقطه قوته!! گیر دادن به کولر ماشین! خوشی زده زیر دلشون.

  12. ahmad

    ۷ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (566 ديدگاه)

    تبریک به امریکا با شش نماینده (خخخخخ) .

  13. Sina

    ۸ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (234 ديدگاه)

    تبریک به طرفداران کیا و فولکس به دلیل تصاحب این جایزه ارزشمند توسط کادنزا و اطلس
    این دو تا رو گفتم چون مدعی کیفیت هستن همیشه

  14. مانی

    ۸ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (2486 ديدگاه)

    جی ال اس که بهترین شاسی بلند سال شده بود
    با اون کیفیت و سواری خوب جلو این اسکالید جوری کوبوندن
    که آدم شاخ در میاورد

  15. H

    ۸ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (225 ديدگاه)

    چرا دعوا میکنین به خدا همشون ژاپنی و آمریکا وآلمان خوبن به قول اون دوستمون اونا دارن نا شکری میکنن که به این ماشینا ایراد میگیرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا