مطمئنترین خودروهای آمریکایی در سال ۲۰۱۶ کدامها هستند؟ نیازی نیست دنبال چیزی باشید چراکه جدیدترین تحقیق سالانهی قابلیت اطمینان خودروی کانسومر ریپورتز مطمئنترین خودروها را در هر بخش و با هر بودجهای مشخص کرده است.
شاید برای شما شگفتانگیز باشد (شاید هم نباشد!) که اکثر این خودروها توسط جنرال موتورز ساخته میشوند. در مجموع برندهای این شرکت تنها شرکتهایی هستند که در نیمهی بالایی این تحقیق قرار گرفتهاند. بیوک اولین برند آمریکایی است که در پودیوم (یکی از سه رتبهی اول) این نظرسنجی و تحقیق قرار گرفته و شورولت نیز کیفیت ابتدایی بیشتری را نسبت به هر برند دیگری در مطالعهی جی دی پاور نشان داده است.
- خودروی ساب کامپکت: شورولت سونیک
خودروی آمریکایی جدید و کوچک و ارزان میخواهید؟ طبق گفتههای کانسومر ریپورتز، این خودرو شورولت سونیک LT با پیشرانهی ۱.۸ لیتری است. این خودرو در دو فرم سدان و هاچبک در دسترس است و بهای آن تنها از ۱۵ هزار دلار آغاز میشود.
- خودروی کامپکت: شورولت کروز
چیزی بزرگتر از سونیک نیاز دارید؟ شورولت کروز LT جدید را انتخاب کنید که در میان خودروهای کامپکت آمریکایی رتبهی اول را کسب کرده است. جنرال موتورز نسل دوم این خودرو را با مدل ۲۰۱۶ معرفی کرده اما ظاهراً پیش از این روی حل مشکلات مدلهای ابتدایی کار کرده است.
- خودروی میانسایز: فورد فیوژن
بهترین خودرو از نظر قابلیت اطمینان در دستهی خودروهای میدسایز ساخت شورولت نیست بلکه یک فورد است. فیوژن ساختهی فورد در این بخش است که ردهی اول را به دست آورده البته خریداران سایر بازارها شاید آن را با عنوان موندئو بشناسند. این سدان با پیشرانههای ۱.۵ و ۲ و حتی ۲.۷ لیتری ۶ سیلندر توئین توربو در دسترس است اما کانسومر ریپورتز این خودرو را پیشرانهی پایه و تریم SE توصیه میکند.
- خودروی بزرگ: شورولت ایمپالا
یک سایز بزرگتر و این بار به شورولت و مدل ایمپالا با تریم 2LTZ میرسیم. این خودرو به وسیلهی کانسومر ریپورتز جادار، راحت، آرام و لذتبخش در امر رانندگی توصیف شده است. جدیدترین مدل ایمپالا در سال ۲۰۱۴ معرفی شده بنابراین زمان زیادی برای عرضهی مدلی بهتر وجود دارد.
- خودروی لوکس کامپکت: بیوک رگال
شاید بیوک به اندازهی برندهایی چون مرسدس بنز یا جگوار ممتاز نباشد اما محصولات آن به حد کافی برای ردهبندی در ردهی لوکسها توسط کانسومر ریپورتز ممتاز بودهاند. رگال فعلی که به زودی با نسخهای جدید جایگزین خواهد شد از نظر قابلیت اطمینان نظر این نشریه را به خود جلب کرده است.
- خودروی لوکس میدسایز: کادیلاک CT6
یکی از جدیدترین خودروهای حاضر در لیست پرچمدار کادیلاک یعنی CT6 است. اما رشد این خودرو به اندازهی ATS کوچکتر سخت و دشوار نبوده است. استراتژی کادیلاک بر مبنای سدان بزرگ جدید بوده در جایگاهی بین مرسدس بنز E و S کلاس بوده و آن را به مدلی ارزشمند تبدیل کرده که میتواند با بهای مدل میدسایز و فضای نزدیک به مدل فول سایز نظر خریداران را به خود جلب کند.
- خودروی اسپورت: شورولت کوروت
شاید قابلیت اطمینان نگرانی اصلی خریداران خودروهای اسپورت نباشد اما اگر شما به دنبال راندن خودرویی با اطمینان هستید باید شورولت کوروت را انتخاب کنید. کانسومر ریپورتز نسخهی پایهی استینگری این خودرو را توصیه میکند. C7 کنونی در سال ۲۰۱۳ معرفی شده و نسل بعدی شاید دارای پیشرانهای در میانهی خودرو باشد.
- شاسیبلند کامپکت: فورد اسکیپ
در این بخش فورد رقابت را پیروز شده و اسکیپ کوچک در رتبهی اول قرار گرفته است. برای مدل ۲۰۱۷ برخی بهینه سازیها انجام گرفته اما زیرساخت خودرو همانی است که از سال ۲۰۱۲ در آمریکا به فروش میرسد.
- شاسیبلند میدسایز: فورد اِج
فورد در این بخش نیز از جنرال موتورز پیشی گرفته و کانسومر ریپورتز مدل SEL شاسی بلند اِج را با پیشرانهی ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو توصیه میکند. اِج کنونی که در نسل دوم خود قرار دارد هنوز در ابتدای مسیر زندگی خود است اما باید کارهای بیشتری روی آن صورت پذیرد.
- شاسیبلند بزرگ: شورولت تراورس
بهترین شاسیبلند بزرگ آمریکایی در تحقیقات کانسومر ریپورتز یک شورولت با نام تراورس LT است که دارای سه ردیف صندلی و پیشرانهی ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری میباشد. این خودرو از سال ۲۰۰۸ در بازار حضور دارد بنابراین بازیگری تثبیت شده در این کلاس است اما به زودی با مدلی جدید جایگزین خواهد شد.
- شاسیبلند لوکس: بیوک انکلیو
چیزی همانند تراورس اما با راحتی بیشتر میخواهید؟ پس بیوک انکلیو را انتخاب کنید. زمان زیادی از حضور این خودرو در بازار میگذرد و به زودی با نسل جدید تعویض خواهد شد؛ اما مدل فعلی نیز مخصوصاً در تریم CXL خودرویی خوشساخت به شمار میرود.
منبع: carscoops
(ali (CHEVY NOVA
۱۷ آبان ۱۳۹۵ماشینهای امریکایی رو از هم جدا نکنید
ماشین امریکایی برا طرفداراشون هیچ فرق نمیکنه دوج باشه یا فورد
دوستان امریکایی باز با رخ یه کادیلاک 1973 از خود بیخود میشن
دوستان امریکایی باز با نعره ی موتور 454 شول 1970 دلشون میلرزه
دوستان امریکایی باز یدونه امریکایی با 100000 تا مشکل رو با یدونه ماشین بی نقص عوض نمیکنند
دوستان امریکایی باز ماشین امریکایی رو با تمام مشکلاتش بازهم عزیز میدونند و برای یه کاماروی 1971 سر و دست میشکونند
دوستان امریکایی باز تمام نقاط ضعف ماشین امریکایی رو نقطه قوت میدونند
دوستان امریکایی باز همه عشقشون موتور 8 سیلندر بیگ بلاگ امریکایی هست که مثل یه اسب وحشی باید رام کردش
پس برا امریکایی باز جماعت از این امارها ندید که هیچ نظرشون نسبت به ماشین امریکایی عوض نمیشه و همیشه براشون ماشین امریکایی تک ستاره دنیای خودرو هست
(ali (CHEVY NOVA
۱۷ آبان ۱۳۹۵هر چقدر دیسلایک بگیرم خوشحال تر میشم و فشار وارد اومده رو یکسری افراد رو به وضوح میبینم و لمس میکنم که امریکاییها دارن مسیر درست رو میرند و اونا تحمل موفقیتشون رو ندارند
پس خواهشا دیسلایک بیشتر بدید تا امار افرادی که بهشون فشار اومده دستم بیاد
سامان اذری
۱۷ آبان ۱۳۹۵علی جان حالا که اینقدر امریکایی باز هستی
این ویدیو رو نکاه کن
کار خودمه
اپارات صفحه خودمه کلیپ های دیگمم ببین
http://www.aparat.com/v/ZuQ0B
(ali (CHEVY NOVA
۱۸ آبان ۱۳۹۵تشکر از شما سامان جان
زیبا بود
Daniel
۱۸ آبان ۱۳۹۵آقا سامان اون کلیپ دوبله موستانگ و کامارو رو از کجا گیر اوردی؟
میشه آدرس بدی بتونم دان کنم؟؟؟
(ali (CHEVY NOVA
۱۷ آبان ۱۳۹۵راستی دوستان المانی باز
امریکاییها دیدید چطور مچ فولکس رو تو دیزل گیت گرفتن؟؟؟
اراده کنه امریکا کل فولکس رو درش رو تخته میکنه
مگه تلفن ها ی مرکل رو شنود نمیکرد امریکا؟؟
المانی ها قدرتش رو داشتن چیزی به امریکا بگن؟؟
امریکا دستور داد به المان دستور داد که دیگه تو ایران بنز فعالیت نداشته باشه و بنز هم اطاعت کرد از فرمان رییسش که امریکا باشه
0 0
Daniel
۱۷ آبان ۱۳۹۵وووووووووووووووووووووی
ولک بهمون رحم کن داش علی.
تو رو خودا در کارخونه پورشه رو بگو نبندن.جان من.
بذار ی پورش بخرم. جان تو رحم کن.
خیلی تعصبتو دوس دارم. حرف نداری.
درود بر طرفداران خودرو های آلمان و آمریکایی و همه شرکت های خودرو سازی دنیا بجز … .
Daniel
۱۷ آبان ۱۳۹۵ی چیز دیگه
آقا داشتم شوخی میکردم که میخوام پورش بخرم در حال حاضر پول پراید 80 رو هم ندارم
دوباره اون رفیقمون نیاد بگه میخوای پولتو به رخمون بکشی
گفته باشم… .
Elemento
۱۷ آبان ۱۳۹۵.
خداییش در 7 میلیارد و 464 هزار 886میلیون و 235 نفر جمعیت دنیا یک ماشین شناس واقعی هست که فکر کنه ماشین های آمریکایی از ماشین های آلمانی بهتر هستند ؟!؟؟؟؟!؟؟؟!
من که تا حالا ندیدم …
امین
۲۰ آبان ۱۳۹۵واقع بین باشید. با این رفتارهای هیجانی به جایی نمیرسید. بعد از جنگ جهانی دوم که آلمان یک تنه با آمریکا، انگلیس، فرانسه و روسیه جنگید، آمریکایی ها حق داشتن ارتش و کارخانه های نظامی مستقل رو از آلمان و ایتالیا (متحد ضعیف آلمان در جنگ جهانی دوم) گرفتن. البته برای ژاپن هم وضع همینجوره. با تمام این تفاسیر بزرگترین صادر کننده صنعتی دنیا آلمان است نه آمریکا (بیشترین ارزش کالاهای صادراتی آمریکا محصولات کشاورزی است! ) با این حال در جامعه نخبگان آمریکایی علاوه بر انگلیسی ها، تعداد ایرلندی، آلمانی، ایتالیایی، روس و …. هم کم نیست. برخی از بزرگترین پیمانکاران فنی ناسا ایتالیایی و آلمانی هستند. فرض کن این جامعه در ایران بود. آیا افتخاری برای ایران به حساب میومد؟؟ بذارید پز آمریکا رو خود آمریکایی ها بدن . در پایان باید بگم برتری سیاسی یک کشور (آمریکا) ربطی به حوزه های دیگر مثل، علمی و فنی، اقتصادی و رفاهی و …. ممکن هست نداشته باشه.
Daniel
۱۷ آبان ۱۳۹۵ماشاا… دومینیک تورتو سایت پدال.
ونوم
۱۷ آبان ۱۳۹۵علی شوی با تمام حرفات موافقم بجز ایراد ماشین امریکایی که اصلا ایراد نداره
نیما
۱۷ آبان ۱۳۹۵رقبای المانی و ژاپنی شون به نظرم جذاب تر و بهترن !
(ali (CHEVY NOVA
۱۷ آبان ۱۳۹۵جناب نیما
خوب شد این کلمه رو بکار بردید
((به نظرم))
چون فقط این نظر شماس
مثلا رقیب المانی ایمپالا با همون قیمت و همون ابعاد چی هست؟؟؟
رقیب کوروت با همون مشخصات و قیمت در المان کدوم ماشینه؟؟؟؟؟
از رو تعصب صحبت نکنید که اگه تعصبی بخوام بگم فورد 1969 رو به 100 تا پورش عوض نمیکنم
KING 918 ( سلطان اشتوتگارت)
۱۷ آبان ۱۳۹۵اقا پای پورشه رو نکشید وسط …….
(ali (CHEVY NOVA
۱۷ آبان ۱۳۹۵جناب KING 918 ( سلطان اشتوتگارت)
من نخواستم بی احترامی به پورش کنم
منظورم این بود اگه بخوام تعصبی صحبت کنم مثلا این دوستمون که این حرف رو زده میتونم بگم منم
Daniel
۱۷ آبان ۱۳۹۵موافقم
آقا جان من پورشه رو بیخیال شدید.
منو بزنید ولی به پورشه چیزی نگید.
برید سرغ بقیه… .
mosi
۱۷ آبان ۱۳۹۵منم عشق آمریکایی هستم
رقیب ایمپالا میتونه ماکسیما باشه که بنظرم توو یه سطح هست و سلیقه ای
من ایمپالا جدید رو از نزدیک توو تبریز دیدم و فوق العاده بوده
ولی فکر نمیکنم ماکسیما چیزی کم داشته باشه
(ali (CHEVY NOVA
۱۷ آبان ۱۳۹۵mosi جان دادا
اتفاقا ماشینهای ژاپنی خیلی خوبه و هم کم استحلاکن
اما ماشین المانی و کم استحلاکی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ماشین المانی فقط به درد جمعه ها اونم شب تو هوای صاف به کار ادم میاد اگه بخوای هر روز ازش استفاده کنی دیگه واویلا
ادم ماشین میخره که راحت باشه نه یه چیزی که 24 ساعته خراب باشه و همش گوشه تعمیرگاه
USA & JAPAN
۱۷ آبان ۱۳۹۵(ali (CHEVY NOVA
دادا منم مثل خودتم
(ali (CHEVY NOVA
۱۷ آبان ۱۳۹۵USA & JAPAN فدات داداش
USA & JAPAN
۱۸ آبان ۱۳۹۵مخلصتم
حسین
۱۷ آبان ۱۳۹۵شما این رو هم در نظر بگیر کدوم یکی از این خودرو ها در تست ها و مقایسه ها اول شدن ..
تعصب چیز خوبیه ولی نه به این شکل . آمریکایی عالیه مخصوصا پیکاپ ها و ماسل هاش ولی هیچ وقت بهترین نبودن
(ali (CHEVY NOVA
۱۷ آبان ۱۳۹۵بله امریکاییها هم نقطه ضعف دارن
المانی ها هم نقطه ضعف دارند
Mahmood
۱۷ آبان ۱۳۹۵به نظر من آمریکایی های دهه ی 60 و70 خدایی می کردند و جز برترین ها بوده اند که هنوز که هنوزه بعد از گذشت تقریبا 50سال با دیدنشون حال می کنم چه برسه سوارشون شم الان هم باید آمریکایی ها خودشونو دوباره به اوج برسونند چه بسا که همین الان هم آمریکایی هارو در زمینه ی ساخت پیکاپ ها و تراک ها در صنعت خودروسازی اول می دونم که حتی در کلاس های خودرویی دیگر هم همین الان جز بهترین ها هستند مثل نمونه های کادیلاک و بیوک فقط حیف که پونتیاک نیست اما خب آلمان و ژاپن و انگلیس و ایتالیا رو هم در خودروسازی برتر میدونم که در کلاس های خودرویی متفاوت خودروهایی عالی از هر نظر می سازند که هر کدام هم نقاط ضعف و قوت خودشون رو دارند که نمیشه گفت یکی بهترینه و بقیه هیچ اند از اون طرف سلیقه ها هم متفاوته بعضی ها اروپایی پسندند بعضی ها هم آمریکایی پسند من نمی دونم چرا این همه دیسلایک تو کامنت اول به دوستمون علی داده شده در حالی که ایشون از دوستان آمریکایی باز تعریف کرده در کامنت اولش من خودم کامنت های ایشون رو دنبال می کنم و متوجه شدم که ایشون عشق خودروهای آمریکایی به خصوص مدل های قدیمیشون رو داره و سلیقه اش آمریکایی پسنده حالا این همه بهش دیس دادن کار درستی نیست.
asa
۱۷ آبان ۱۳۹۵الهی که قربان دهانت برم علی جان.
تمام حرفات از ته ته دل خودم هست.
فقط با این تفاوت که شما استادی و من شاگرد شما.
همین بس که عشق من کادیلاک با تمام مدل هاش گرفته، از atsتا ct6 تونسته
آلمانی هارو به طور فجیع به خاک بمالونه.
حالا دیگه بقیه اسطوره های آمریکا به کنار که چطور همرو له کردن.
(ali (CHEVY NOVA
۱۷ آبان ۱۳۹۵چاکرمasa جان داداش گلم
استادی چی هست شما دوست منی
ونوم
۱۷ آبان ۱۳۹۵اسطوره ی المانی ها ای ام جی که کامارو پوستشو کند تا کوروت چه کند
Elemento
۱۷ آبان ۱۳۹۵.
نظر نیما نظر 75 درصد کاربرای این سایت هست.
بهترین ماشین های دنیا ژاپنی ها و آلمانی ها هستن.
(ali (CHEVY NOVA
۱۷ آبان ۱۳۹۵اون 75 درصد که مال سایت اعتباری نداره
مهم دنیاست که نشون داده امریکایی خیییلیی دوس دارن
ونوم
۱۷ آبان ۱۳۹۵از کجا امار دراوردی ایت پدال نظرسنجی انجام بده معلوم میشه
(ali (CHEVY NOVA
۱۷ آبان ۱۳۹۵تازه جناب نیما اگه المانی بهتره چرا موستانگ تو المان با اون همه ماشین اسپرت محبوب تر شد؟؟؟؟
فقط اینو نگو بخاطر قیمتش که موستانگ با مالیاتی که تو المان شاملش میشه قیمتش خیلی بالاتردر میاد
برید بالا بیایید پایین امریکایی ها با قیمت پایین تر همجوره المانی ها رو شرمنده کردن
از نمونه هاش هم تو سایت پدال گذاشته
3 بار پیروزی کادیلاک بر بی ام و بوده
کاماروzl1 رکورد نوربرنگ رینگ رو هم بدست اورده
و……………
پس الکی خودتون رو اذیت نکنید و موفقیتهای امریکاییها رو نظاره گر باشید
جواد
۱۷ آبان ۱۳۹۵کلا وضعت کیفیت کرایسلر انگار قرار نیست خوب بشه با اماری که چند وقت پیش اومد از نظر اطمینان برند گروه فیات تقریبا اخر شده امیدی به اونم نیست
(ali (CHEVY NOVA
۱۷ آبان ۱۳۹۵میخوام از هزاران افتخار صنایع اتومبیل سازی امریکا 3 تاش رو بگم
بر میگردیم به دهه ی 70
در اون دهه کرایسلر مهمانی مخصوص داشت که به اون کارخونه سر میزنه
اون مهمان مخصوص یکی از مهندسان ارشد پونتیاک بود که میخواست مراحل ساخت موتور معرکه hemi رو از نزدیک ببینه
در هنگام تست داینو ایشون متوجه شد که موتور 426 همی کرایسلر 425 اسب قدرتی که کرایسلر گفته نیست و قدرت موتور بیش از 600 اسب بوده
این موتور با کاربراتور 4 دهنه میتونسته همچین قدرتی رو 45 سال پیش تولید کنه
اعلام قدرت پایین تر توسط کمپانی ها در امریکا در اون زمان امری مرسوم بود
مثلا پونتیاک اعلام کرده بود موتور 455 sd که در 1973 رو فایربرد نصب میکرده 315 اسب هست اما بعدا مشخص شد بیش از 500 اسب قدرت داشته این موتور
فورد در 1969 به علت قدرت بسیار زیاد موتور 428 خودش با فشارهای دولت مجبور شد قدرت این موتور رو کم تر کنه چون بسیار قدرت بالای این موتور زیاد بود و رانندگان نمیتونستن اون رو کنترل کنند
Mahmood
۱۷ آبان ۱۳۹۵علی آقا همین الان اینقدر قدرت شورلت کوروت 2016 زیاد هست که یکبار در برنامه ی موتور ویک طرف میگفت از 0 تا 100 رو نمیشه کنترلش کرد و اگه راننده ناشی باشه ماشین از کنترلش خارج میشه.
Mahmood
۱۷ آبان ۱۳۹۵KING918 عزیز خیلی باحال گفتی دمت گرم ثابت کردی واقعا یک طرفدار که چه عرض کنم عاشق واقعی پورشه هستی من خودم هم در بین آلمانی ها با پورشه مخصوصا مدل 918 خیلی حال می کنم و این علاقه رو بعد از بازی NEED FOR SPEED RIVALS بیشتر پیدا کردم چرا که فقط با این ماشین بود که تقریبا همه رو لوله می کردم.
ابراهیم
۱۷ آبان ۱۳۹۵خیلی جالبه کسانی که از اخبار خودرو و دنیای خودرو هیچ اطلاعی ندارند میان میگن ماشینای آمریکایی پرمصرفن و یا اینکه چرا قراره از فلان کارخانه ورشکست شده (شورولت) ماشین وارد ایران بشه.
خب خودروی آمریکایی اگه پرمصرفه قدرتی بیش از این آشغالای کره ای و چینی بازار ایران داره. از طرفی همین خودروی شوی کروز که قرار بود وارد ایران بشه و به دلیل صحبتهای نسنجیده این آقایون که در همه چیز ما دخالت میکنن وارداتش ممنوع شد، رو بببینید جزء پرفروشهای ایالات متحده بوده
و یا در آلمان که مهد صنعت خودروسازی جهان اون هم از نوع لوکسه، فورد موستانگ عنوان پرفروش ترین خودروی اسپرت سال رو از آن خودش میکنه.
اصالت یعنی این. اصالت یعنی دوج چلنجری که نزدیک به نیم قرن پیش تولید شده، الان قیمتی معادل قیمت مدل 2016 خودش داره.
من عشق کرایسلرم هرچقد نا ایمن باشه. من عاشق چلنجرم هرچقد ایمنی پایینی داشته باشه.
Mahmood
۱۷ آبان ۱۳۹۵حرف های شما کاملا درسته آقا ابراهیم به نظر من شما یک آمریکایی باز واقعی هستی مثل علی آقا و دیگر دوستان گل آمریکایی باز.
ابراهیم
۱۷ آبان ۱۳۹۵کاش پدال اون مقاله ی زیبایی که پس از صحبتهای یکی از مسوولان درباره خودروهای آمریکایی، رو گذاشت و سریع حذفش کرد رو دوباره بزاره
f.a
۱۷ آبان ۱۳۹۵سلام…علی اقا به این که طرفدار دو اتیشه ماشین های امریکایی هستی بهت تبریک میگم اما هر کسی حس و حال ماشینای امریکایی رو درک نمی کنه.دنیای ماشین امریکایی رو فقط یه دیوونه میفهمه نه ادم عاقل. و دوست عزیزی که درباره ورود ماشین امریکایی نظر داشت به نظرم مملکت ما باند بازی و با ورود ماشین امریکایی هیچ کس سمت ماشین چینی و کره ایی و حتی المانی نمیره.سلیقه ایرانی ها بیشتر گرایش به طراحی امریکایی داره
AK_007
۱۷ آبان ۱۳۹۵برند آمریکایی مورد علاقه من تو زمینه راحتی ولوکس بودن : کادیلاک و بیوک
تو زمینه اسپرت: داج خصوصا چلنجر و چارجر, شورولت وماستنگ
Morteza
۱۷ آبان ۱۳۹۵در مواجهه با کامنت بعضیا فقط میشه گفت پناه بر خدا ?
Saman
۱۷ آبان ۱۳۹۵خرید خودروهای امریکائی در دراز مدت به صرفه تر هستش و کم خرجتر از خودروهای اروپائی هستن ودر تصادفات در مقایسه با خودروهای اروپائی با احتساب ایمنی برابر به بدنه آسیب کمتری وارد میشه ولی معمولن آسیب بدنه یه خودروی آلمانی از نظر مخارج کمر شکن هست. یکی از آشنایان توی امریکا یه کادیلاک cts 2008 گرفته و از کیفیت و تناسب فنی و لذت رانندگیش در شگفته با کادیلاک xts و شورولت ایمپالا و بیوک لاکراس تفاوت چندانی بین جاده اسفالته و خاکی موجود نیستش و وقتی که داخل بیوک لاکراس میشی دیگه نمیخوای پیاده بشی بسکه دلبره خلاصه ماشینهای امریکائی قابل احترامن
احمدرضا خواجه زاده
۱۷ آبان ۱۳۹۵با تمام ماشینای آمریکایی حال میکنم به جز بیوک
sunmartin
۱۷ آبان ۱۳۹۵بیوک هم عالیه بخصوص stو خودروی مورد علاقه من در این لیست خودرویی هست که طراحی زیبا و آشنایی داره اون خودرو شورولت کروزLT است که طراحی اون منو بیاد طراحی های پیتر شرایر میندازه خلاصه کاش شورولت کروز وارد کشور میشد و این آمریکا ستیزی بیهوده و فورمالیته برای عام مردم و نه افراد خاص از میان میرفت تا حداقل از خودروهای با دوام و زیبای آمریکایی استفاده میکردیم
نویدی
۱۷ آبان ۱۳۹۵خدا کنه آلمانیا به این سایت سر نزنن،ممکنه از خنده روده بُر بشن …نود درصد ایرانیا پراید و ۴۰۵ سوار میشن ،جالبه که از استهلاک بنز و bmw ایراد میگیرن!!!
خود آمریکاییها هم از نظرات بعضیا شاخ در میارن.
Mahmood
۱۷ آبان ۱۳۹۵حالا جالب تر اینه که حاضرم شرط ببندم طرف از نزدیک مدل های جدید کادیلاک رو ندیده بعد میگه ماشین های آشغال کادیلاک این مثل این می مونه که من نوعی که بعضا پژو پارس سوار میشم بگم فلان کارخونه ی ژاپنی یا فلان خودروی آلمانی یا آمریکایی آشغاله!!!
ابراهیم
۱۷ آبان ۱۳۹۵آقا نوید، هرکس آزاده همونطور که مثلا پیراهن و … مناسب سلیقشو انتخاب میکنه خودرویی رو هم که میخواد سوار بشه انتخاب کنه. خب مشخصه که با این قیمت دوبرابری ماشینهای خارجی و حتی چینی و این قیمت بالا و نامناسب خودروهای ساخت داخل برای خیلی از ما ایرانی ها که میانگین حقوقمون چندین برابر از استاندارد جهانی در کشورهای دیگه پایینتره از سر اجبار بسمت خودروهای داخلی بریم. حق انتخاب رو از ما به اجبار گرفتن. شما برو مناطق آزاد ببین کدوم خودروها رو بیشتر از همه میبینی. وفور خودروهای آمریکایی در خوزستان و کیش به راحتی به چشم میاد. برای یکی مصرف کم ملاکه برای کسی آپشن و برای کسی دیگه اصالت. اصلا من دلم میخواد خودروم آمریکایی ولی پرمصرف هم باشه. نیست که الان خودروهای ساخت داخل از مصرف پایین و ایمنی خیلی بالایی برخوردارن؟؟!!!!!!! من با قیمتی که برای مثلا یک جک S5 میدم میتونم یه خودروی غیرچینی زیباتر، به روزتر و ایمنتر بخرم. پس مشخص میشه همه این ها زد و بندهای سیاسیه. بتازگی میخوان واردات خودروهای که آمریکایی نیستن ولی توی آمریکا هم ساخته میشن مثل هوندا، کمری هیبرید و … رو هم ممنوع کنن.
اصلا مگه آمریکا فقط خودرو میسازه؟؟؟؟ اگه اینطوره ما باید بیخیال خرید هواپیما و واردات گوشی تلفن همراه و دارو و گندم و … هم بشیم. اصل اینا بر اینه این وسط سود کلانی از فروش خودروهای ایرانی و چینی عایدشون میشه. کافیه چشمامونو باز کنیم و یه کم مطالعه و فکر کنیم.
از سایت بی نظیر پدال هم برای مقالات عالی و نیز درج نظرات دوستان بی نهایت سپاسگزارم.
اگه ملاک این باشه که باید ورود
Sajjad Ahmadi
۱۷ آبان ۱۳۹۵تکنولوژی تشخیص چاله فیوژن عالیه
برا ایران خوبه واقعا
در ضمن
اونایی که ماسل های آمریکا رو دوست دارن، دم همتون گرم واقعا خوش سلیقه هستین
شاهینus cars
۱۷ آبان ۱۳۹۵سلام خدمت همه دوستان… علی شوی جان عزیز من چرا بحث میکنی سلیقه ها متفاوته من خودم دیوانه امریکاییم ولی دلیل نمیشه بیام با همه بحث کنم.. هر کسی یه انتخابی داره باید احترام گذاشت.. خوشحالم که امریکاییا قدرتمند برگشتن و دارن رقابت میکنن ما باید از این رقابت لذت ببریم… ما اینجا یه محیط دوستانه داریم با علایق مختلف.. منم ناراحت میشم بعضیها غیر منصفانه میکوبن ماشین امریکاییو که با اونا کاری ندارم ولی همینجا دوستان خوبی داریم علی شوی جان مثل اقا مجید المنتو.. دانیل..کینگ اشتوتگارت.. مجید جهرمی…که به ما احترام گذاشتن همیشه متقابلا ما همچنین باید احترام این عزیزانو داشته باشیم علی شوی عزیزم.. ارادتمند دوستان
پارسا
۱۷ آبان ۱۳۹۵هیچ چیزی مطلق خوب یا بد نیست مخصوصا کارخانجاتی که یک سابقه ی 40 یا 50 ساله دارند ولی نقاط ظعف هم بهتره همیشه گفته بشه مثلا هنوز داره شورولت کاپریس یا بلیزر یا پونتیاک و کادیلاک سیول و … راه میره و با صدا موتورش به امریکایی بازا حال میده و هیچ ماشین المانی اون زمان هم دوره با ماشین های فوق نیست که درست کار کنه.و هر روز مشکل نداشته باشه ولی اگر بخوای از یک طرف دیگه نگاه کنی لوکس. بودن ماشین های المانی را امریکایی ها نداشتن ولی اگر دوباره بخوای از یک طرف دیگه نگاه کنی نرمی ماشین امریکایی را هیچ ماشینی نداره ولی دوباره ماشین المانی از نظر اپشن قوی تره. ولی دوباره ماشین امریکایی مقاوم تره یا دوباره ماشین های امریکایی پر مصرفه یا ماشین المانی پر هزینه هست پس نمیشه مطلق گفت المانی بهتره یا امریکایی هر کدوم ویژگی های خواص خودشون را دارن مثلا خودم با هر دوشون حال میکنم. بیاییم وقتی نظر میدیم تعصب را کنار بزاریم
GOD BLESS AMERICA
۱۸ آبان ۱۳۹۵تو بین لیست سدان های میدسایز به بالا و کوروت عالی بودن.
خودروسازان آمریکایی شاسی بلند های خوبی میسازن و شاسی بلند های فول سایز شاهکاری تو بازار دارن .
اما به شخصه هرگز با مینی ون ها و کلاس اوور های این بازار اغوا نشدم، چون اونها رو خیلی از فلسفه ماشین آمریکایی دور میدونم.
اگه آمریکایی ها یه رئیس جمهور ماشین باز داشتن مشکلاتشان حل میشد.
از همین تریبون اعلام آمادگی میکنم.
سیدامین فاخر
۱۹ آبان ۱۳۹۵از موضوع پست مشخصه که رقابت بین خوردو های آمریکایی بوده فقط
اگه ژاپنیا وآلمانیا بودن
وضع عوض میشد
ایمپالا فوول لایک