یکی از مهمترین بخشهای مؤثر در زیبایی بصری و نیز کارکرد فنی خودرو، مجموعه رینگ و لاستیک میباشد. همین موضوع تولید رینگ در طرحها، رنگها و کاربردهای بسیار متنوع و گوناگون را به یکی از اصلیترین صنایع مرتبط با خورو بدل کرده است. درنتیجه، کمپانیهای بزرگی در سرتاسر دنیا همچون BBS و… در تلاشاند تا در این بازار پرهیاهو بیشترین سهم را نصیب خود کنند. در ذیل نگاهی به پنج رینگ بسیار زیبا و خاص میاندازیم که خودِ خودروسازان بهصورت استاندارد یا سفارشی در محصولاتشان عرضه میدارند. با ما همراه باشید.
۵. بامو M4 GTS
رینگهای آلیاژی فورجکاری شده، پولیش خورده و سبکوزن گروه M با طرح ستاره ده پر و رنگبندی بسیار زیبای استیل و نارنجی اسیدی (Acid Orange) واقعاً بیمثالاند و با انواع فابریک کارخانهای در سایر خودروها که عموماً ساده و معمولی مینمایند، فاصله زیادی دارند.
۴. پورشه ۹۱۱ جیتی۳ RS
جیتی۳ RS بهصورت استاندارد با رینگهای فورجکاری شده آلیاژی بیست ۲۰ اینچی در جلو و ۲۱ اینچی در عقب ارائه میشود. مدل بهاصطلاح قفل-مرکز این رینگها نقش مؤثری در بهبود کارایی داشته و زمان موردنیاز برای تعویض لاستیک یا حتی خود رینگ را کاهش میدهد. رنگ خاص پلاتینوم نیز واقعاً شخصیت خاصی بدانها میبخشد.
۳. کلاهک مرکزی ثابتِ رولزرویس
محصولات رولزرویس همیشه به داشتن خصائص منحصربهفرد در مقایسه با خودروهای لوکس و فوق لوکس معروف بودهاند. یکی از مثالهای بارز این موضوع، کلاهک مرکزی همیشه ثابتِ رینگ در مدلهای مختلف است که شاید ساده به نظر برسد اما شدیداً خودنمایی میکند. احتمالاً شما بهعنوان یک خودرو دوست چرخیدن نشان کمپانی را در مرکز رینگ دوست داشته باشید، اما لوکسساز معظم و خودپسند بریتانیایی ترجیح دیگری دارد.
۲. رینگ فیبر کربنی سفارشی فورد GT
فورد رینگهای فیبر کربنی خالص خود را اولین بار برای ماستنگ شلبی GT350R ارائه کرد. نمونهای که برای GT تازهنفس در نظر گرفته شده وزن بسیار کم و نمای مات یا شفاف خواهد داشت. فراموش نکنید که استحکام بالا و جرم ناچیز این ماده نقش بسزایی در بهبود عملکرد فنی خودرو ایفا میکند.
۱. کونیگزِگ رِگِرا
کفشهای رِگرا حقیقتاً جزو زیباترینهای موجود بین تولیدات خودروسازان مختلف هستند. تلفیق زیبایی، سادگی و فیبر کربن مجموعهای پدید آورده که در عین عدم هرگونه پیچیدگی، بسیار چشمنواز است. کونیگزگ پیشازاین نیز رینگهای فیبر کربنی برای سایر فرزندان خود تولید کرده، اما نکتهای که باعث تمایز رِگرا میشود، طرح خاص آن است که طبق گفتههای کریستیَن فن کونیگزگ (Christian von Koenigsess) مدیر کمپانی، به دلیل وزن زیاد و استحکام کم، در انواع استاندارد آلومینیومی قابل استفاده نیست.
منبع: autoguide
امپراتور لامبورگینی
۳ آذر ۱۳۹۵.
رینگ فقط رینگ های 458.
Parvaz
۳ آذر ۱۳۹۵مال رگرا و جی تی اس خیلی خوب اند ?
Ferrari Huayra SV
۳ آذر ۱۳۹۵کویینیگزگ❤❤❤❤❤
همین!!
سامان اذری
۳ آذر ۱۳۹۵Just bbs
http://www.axgig.com/images/22108579077652449954.jpg
KING 918 (سلطان اشتوتگارت)
۳ آذر ۱۳۹۵فقط جی تی3 چقدر زیباست انصافا
البته بعد از رینگ های 5 پر رویایی کاررا جی تی ..//
امپراتور لامبورگینی
۳ آذر ۱۳۹۵.
لینک زیباترین رینگ های تاریخ رو میذارم.
پدر جد کاررا جی تی هم در مقابلش حرفی نداره که بزنه.
امپراتور لامبورگینی
۳ آذر ۱۳۹۵http://s8.picofile.com/file/8275824992/lamborghini_reventon_wheels.jpg
KING 918 (سلطان اشتوتگارت)
۳ آذر ۱۳۹۵فداتم مجید جان
ولی وجدانا هردو خیلی زشت بودن … ببخشید ها من عذر میخوام ……
به طور مثال میگم این رینگا فقط روی لامبو دیدن دارن
ولی رینگ 5 پر خاص کاررا جی تی روی اتوبوس هم بذاری میدرخشه………….( ساده و بی نظیر)
ماسل
۳ آذر ۱۳۹۵سالهاست که عاشق رینگهای رونتون هستم
حدود ۹ سال
امپراتور لامبورگینی
۳ آذر ۱۳۹۵http://s8.picofile.com/file/8275825276/Lamborghini_Veneno_wheels.jpg
امپراتور لامبورگینی
۳ آذر ۱۳۹۵کینگ جان
من که از رینگ های کررا جی تی خوشم نمیاد.
خخخخخیییییللللللییییی ساده هستن.
ghost
۳ آذر ۱۳۹۵رینگ های aventador sv ام خیلی قشنگه
محمد
۳ آذر ۱۳۹۵رینگ های خاص آلفا کجان پس؟
farshid
۳ آذر ۱۳۹۵وقت خرچنگی
یوسف
۳ آذر ۱۳۹۵رینگ gt rs 3 محشره
Amir amini
۳ آذر ۱۳۹۵رینگ فقط رینگ اونتادور
GOD BLESS AMERICA
۳ آذر ۱۳۹۵رینگ پورشه و کونیگزگ بخاطر قفل-مرکز بودن از بودن از بقیه سرترن.
فرشاد سجادیان
۳ آذر ۱۳۹۵تو ماشینای نسبتا قدیمی، رینگ SLR عالیه.
یه نگاه به این عکس بندازید: http://www.moibbk.com/images/meredesbenz-slr-mclaren-wheels-1.jpg
همچنین رینگ محصولات اسپایکر
http://www.supercarspecs.com/images/spyker/c8_spyder_t/images/Spyker-C8-Spyder-T-Aeroblade-Wheel-1024×768.jpg
فرشاد سجادیان
۴ آذر ۱۳۹۵اصلاح لینک اول: http://www.moibbk.com/images/mercedesbenz-slr-mclaren-wheels-1.jpg
GOD BLESS AMERICA
۴ آذر ۱۳۹۵این رینگ هایی که عکسهاش رو مرحمت فرمودید
1. باعث خنک کاری بهتر ترمز میشه و دیگه نیازی به ورودی و خروجی هوا اطراف گلگیر نیست.
2. با تخلیه بهتر هوای زیر خودرو باعث افزایش چسبندگی به جاده و کاهش نیروی بالا برنده میشه.
آفرین یه دقت و سلیقه شما ;-)
فرشاد سجادیان
۴ آذر ۱۳۹۵درود به شما
MjM
۴ آذر ۱۳۹۵اینم سلیقه ایه…خیلیهاشون ساده و شیکن…خیلیها خاص ولی زشتن…من که به شخصه طرح رینگهای لکسوس رو دوس دارم!
مهدی
۶ آذر ۱۳۹۵لانه زنبوری بی ام و