خودروهای خاص و تولید محدود همیشه مورد توجه عموم بودهاند. برخی از این نمونهها بهایی نجومی داشته و البته بسیاری از قبل فروخته شدهاند. در این لیست گرانقیمتترین خودروهای جادهای قانونی و در حال تولید را برای شما لیست کردهایم. اگر میپرسید که مک لارن P1، پورشه ۹۱۸ اسپایدر و فراری لافراری کجا هستند باید بگوییم که این سه مدل فروخته شدهاند.
- پاگانی هوایرا BC
حدود ۲.۲۲ میلیون پوند
هوایرا BC گرانبهاترین خودرویی است که میتوان خرید. حروف BC که مخفف نام Benny Caiola اولین خریدار پاگانی است نشان دهندهی ظرفیتهای این خودروساز برای به چالش کشیدن تقریباً هر خودرو روی زمین است.
پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶ لیتری توئین توربوی این خودرو قدرت ۸۰۰ اسب بخاری و گشتاور ۱۱۰۰ نیوتون متری دارد. وزن این خودرو ۱۲۱۸ کیلوگرم یعنی معادل یک آئودی A3 است اما ۷ برابر قدرت بیشتری نسبت به آن دارد.
به عنوان نتیجه، حداکثر سرعت نهایی خودرو بیش از ۳۵۰ کیلومتر در ساعت است. این سرعت علیرغم نیروی داون فورس زیادی که توسط بالها، اسپلیترها و فلپ های قابل جابجایی ایجاد میشود حاصل شده است.
اگر BC خیلی بهای تندی دارد نگران نباشید. هوایرای استاندارد با قیمت یک میلیون پوندی در انتظار شماست!
- بوگاتی شیرون
حدود ۱.۹ میلیون پوند
از نظر فنی بوگاتی عنوان سریعترین خودروی جهان را یدک میکشد و شیرون با داشتن قدرت بیشتر آمده تا جانشینی خلف برای ویرون باشد.
شیرون از پیشرانه ۱۶ سیلندر ۸ لیتری با چهار توربو که در ویرون استفاده شده اما هماکنون توسعه یافته سود میبرد. قدرت خودرو افزایش یافته و به عدد باور نکردنی ۱۴۷۹ اسب بخار رسیده است. این قدرت عظیم از طریق گیربکسی اتوماتیک به هر چهارچرخ منتقل میشود.
البته، به منظور کنترل این خودرو باید شاسی فوقالعادهای در نظر گرفته شده باشد. لولههای فیبر کربنی استفاده شده در این خودرو از استحکامی برابر با نمونههای بکار رفته در خودروهای لمانز برخوردار است. سقف سرعت خودرو به خاطر نوع لاستیکها محدود شده است اما گفته میشود که سرعت ۴۳۱ کیلومتر در ساعت آن قابل ارتقا خواهد بود.
- کونیگ زگ رگرا
1.۴۹ میلیون پوند
اگر قدرت خروجی موضوع اصلی باشد شاید شیرون را باید نادیده بگیریم و بجای آن رگرای ۱۵۰۰ اسبی را مورد توجه قرار دهیم.
در رگرا از ترکیب ۳ پیشرانه الکتریکی و یک پیشرانه ۸ سیلندر ۵ لیتری توئین توربو بهره گرفته شده است. برخلاف شیرون، قدرت خروجی رگرا تنها به چرخهای عقب فرستاده میشود.
این خودرو گیربکس مرسوم ندارد و سیستم هیبرید ارزشهای خود را در هنگام شروع به حرکت رگرا نشان داده و سپس پیشرانه درونسوز نیز به روند کار سرعت بخشیده و نیرویی عظیم تولید میشود. رگرا در مدت ۱۰.۹ ثانیه از سکون به سرعت ۳۰۰ کیلومتر در ساعت میرسد یعنی ۲.۷ ثانیه زودتر از شیرون. حداکثر سرعت خودرو نیز بیش از ۴۰۲ کیلومتر در ساعت است.
۱۰.۹ ثانیه زمانی است که فولکس پولو ۱.۴ لیتری به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت میرسد. با پول رگرا میتوان ۸۷ دستگاه پولو خرید و هنوز هم مقداری پول برای خرید یک داچیا ساندرو خواهید داشت.
- استون مارتین لاگوندا Taraf
696 هزار پوند
لاگوندا Taraf گرانترین سدان لوکس دنیاست و بیشک ظاهر بسیار زیبایی دارد.
این خودرو از که از زیرساخت کشیده شدهی مدل رپید سود میبرد ترکیبی منحصربهفرد از لوکس بودن و چابکی یک سدان اسپورت را ارائه میکند.
پیشرانهی استفاده شده همان نمونهی ۱۲ سیلندر ۶ لیتری رپید است اما با تنظیمات دوباره قدرت و تجمل بیشتری دارد. علیرغم افزایش سایز خودرو، وزن لاگوندا به لطف استفاده از پانلهای فیبر کربنی در بدنه با رپید یکسان است.
- لامبورگینی آونتادور LP750-4 SV
347853 پوند (رودستر)
خودروهای معدودی یارای رقابت با آونتادور را دارند. اگر چیزی برجستهتر میخواهید پس باید مدل LP750 SV را انتخاب نمایید.
نسخهی رودستر از نظر ما کاملاً ضروری است چون نهتنها ظاهری استثنایی دارد بلکه میتوانید صدای فوقالعادهی پیشرانهی ۱۲ سیلندر ۶.۵ لیتری را بهتر بشنوید. سیستم اگزوز این خودرو نسبت به آونتادور معمولی تغییر یافته و البته قدرت خروجی پیشرانه به ۷۴۰ اسب بخار رسیده است.
استفاده از فیبر کربن در پانل دربها، سقف جداشدنی، صندلیها و بال عقب باعث کاهش ۵۰ کیلوگرمی وزن خودرو شده است. این موضوع به همراه افزایش قدرت خودرو باعث شده تا آونتادور LP750 SV ظرف مدت ۲.۹ ثانیه به تندی ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد.
- فراری F12tdf
339 هزار پوند
با بهایی بیش از ۲۴۰ هزار پوند، فراری F12 خودروی ارزانی نیست اما برای داشتن حسی واقعی باید یکی از نسخههای تولید محدود F12tdf را بخرید. حروف tdf که مخفف رقابتهای توردو فرانس است زینتبخش خودروی خاص فراری شده است.
این خودرو بیشک انتخاب نهایی دوستداران خودرو است. هر جنبهی f12 عالی بهتر شده و باعث شده تا این خودرو سریعتر، تیزتر و هیجانانگیزتر از همیشه باشد.
این خودرو از پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶.۳ لیتری سود برده و نیروی تولیدی آن از ۷۳۰ به ۷۶۹ اسب بخار رسیده است. ردلاین پیشرانه نیز تا دور ۸۹۰۰ شروع میشود. به خاطر کاهش وزن ۱۱۰ کیلوگرمی این خودرو کارایی در خط مستقیم بهبود یافته و البته بدنهی گیراتر آن ۸۷ درصد نیروی داون فورس بیشتری را تولید میکند.
تنها ۷۹۹ دستگاه از این زیباروی ایتالیایی ساخته میشود.
- رولزرویس فانتوم EWB
304295 پوند
راههای معدودی برای داشتن آرامش خاطر بیشتر نسبت به صندلی عقب رولزرویس فانتوم وجود دارد. نسخهی خاص فانتوم با فاصلهی طولانیتر بین محورها یکی از این راهها است.
بیشک این خودرو برای کسانی است که ترجیح میدهند نهایت راحتی را داشته باشند. فضای ۲۵۰ میلیمتری اضافهتر در بدنه برای افزایش بیشتر فضای پا در نظر گرفته شده است. صندلیها همانند مبلی راحتی بوده و کفپوشها نیز کاملاً نرم و دلپذیر هستند و احساس میکنید که باید کفشهایتان را پیش از ورود به خودرو دربیاورید. حتی یک دیوارک نیز وجود دارد که شما را از راننده جدا میکند.
پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶.۶ لیتری خودرو نیز تقریباً ساکت است مگر آنکه بخواهید صدایش را دربیاورید.
اگر نمیخواهید فضای پای بیشتری در عقب داشته باشید میتوانید فانتوم دراپ هد کانورتیبل را بخرید که ۴۴۰۰ پوند ارزانتر است.
- مک لارن 675LT اسپایدر
285470 پوند
مک لارن مدت زیادی بود که وارد بازی سوپرکارها نمیشد اما تنها در عرض ۵ سال یکی از بهترین خودروهای سوپر اسپورت را روانه بازار کرد.
مک لارن 650S اسپایدر را به عنوان نقطه شروع در نظر بگیرید. حال 675LT اسپایدر ۱۰۰ کیلوگرم سبکتر از آن بوده و پیشرانه ۸ سیلندر ۳.۸ لیتری توئین توربوی آن میتواند ۶۶۶ اسب بخار قدرت تولید کند که نسبت به مدل قبلی ۲۵ اسب بخار بیشتر است. سیستم تعلیق خودرو نیز پایینتر آورده شده و سفتتر است.
- بنتلی مولسان اسپید
253155 پوند
پیشرانهی ۸ سیلندر سنتی بنتلی در اینجا قویترین نیست و ۵۳۰ اسب بخار قدرت دارد. البته همین مقدار قدرت برای رساندن این خودروی سه تنی در کمتر از ۵ ثانیه به تندی ۱۰۰ کیلومتر در ساعت کفایت میکند.
آسایش و راحتی خودرو در سطح بالایی قرار دارد و از این نظر کمبودی دیده نمیشود. صدای پیشرانه به کابین راه پیدا نمیکند و البته صدای مربوط به جاده نیز به خاطر استفاده از لایههای فوم مخصوص در لاستیکهای دانلوپ شنیده نخواهد شد. توجه به جزئیات نیز در خودرو در حد بالایی قرار دارد.
- بنتلی بنتایگا – ۲۳۰۶۵۵ پوند
بهای این خودرو تقریباً یکدهم بهای پاگانی هوایرا است. مدل گرانبهای First Edition همانگونه که گفته شده ۲۳۰۶۵۵ پوند قیمت داشته و از رینگهای منحصربهفرد ۲۲ اینچی، نشانهای مخصوص و کابین چرم درجهیک سود میبرد.
از نظر فنی این خودرو همان بنتایگای عادی است. قدرت خودرو از پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶ لیتری توئین توربو حاصل شده که مقدار آن ۶۰۰ اسب بخار است. علیرغم وزن ۲.۴ تنی این خودرو در ۴ ثانیه به تندی ۱۰۰ کیلومتر در ساعت میرسد. پس نهتنها گرانترین شاسیبلند دنیا است بلکه سریعترین نیز هست.
...::: فقط لمبورگینی :::...
۱۴ شهریور ۱۳۹۵من اکه پول داشته باشم فقط خرج خرید وی 12 های لامبورگینی میکنم.
Parvaz
۱۵ شهریور ۱۳۹۵کوینخ زگ رگرا یه چیز دیگه است، تجربه ای متفاوت
uss zumwalt DDG-1000
۱۴ شهریور ۱۳۹۵پاگانی چقدر گرون اوه اوه اوه
...::: فقط لمبورگینی :::...
۱۴ شهریور ۱۳۹۵اگه درآمد خوبی داشتم پولم رو فقط واسه لامبورگینی خرج میکردم.
سال 2005 مورسیه لاگو میخریدم.
تا سال 2011 باهاش حال میکردم.
سال 2012 میفروختمش اونتادور میخریدم.
تا سال 2020 با اونتادور حال میکردم
و همینطور تا آخر عمر…
پاگانی و فراری هم مال کسایی که دوستشون دارن.
uss zumwalt DDG-1000
۱۴ شهریور ۱۳۹۵بدجور عشق لامبورگینی داره.
امیدوارم بهش برسی
ASTON MARTIN
۱۴ شهریور ۱۳۹۵سدان استون مارتین قرار بود فقط برا خاور میانه عرضه بشه
uss zumwalt DDG-1000
۱۴ شهریور ۱۳۹۵خاورمیانه هم میره امارات
one:1
۱۵ شهریور ۱۳۹۵چی انتظار داری باید اینجا؟
بنتلی
۱۴ شهریور ۱۳۹۵بله ،درسته،البته بعدش ب خاطر استقبال خوب ازین خودرو صد دستگاه هم برا بازار آمریکا ساخته شد
king 918
۱۴ شهریور ۱۳۹۵پاگانی که خیلی الکی گرون بود ……….چرا 2.22 میلیون پوند !!!!!!!!!
تو لیست جای خیلی های دیگه خالی بود ………..
...::: فقط لمبورگینی :::...
۱۴ شهریور ۱۳۹۵پاگانی فقط پول خاص بودنشو میگیره. قیمتش حداکثر 800 هزار دلار میارزه. دیگه نهایتش رو گفتم.
البته حق هم داره.
خاص بودن بدون گرون بودن محاله.
uss zumwalt DDG-1000
۱۴ شهریور ۱۳۹۵خوب درساخت فیبرکربن و هنری بودن حرفه ای
...::: فقط لمبورگینی :::...
۱۴ شهریور ۱۳۹۵درسته.
با کیفیت ترین فیبر های کربن رو 2 جا در اروپا میشه پیدا کرد.
Mansory
Pagani
uss zumwalt DDG-1000
۱۴ شهریور ۱۳۹۵منصوری که اخر تیونینگ خداییش.
طراحی هایی که میده عالیه
بنتلی
۱۴ شهریور ۱۳۹۵دوست عزیز هیچ گرونی بی دلیل نیس! البته قبول دارم قسمتی از قیمت گرونش برا تولید محدود و خاص بودنشه،یه دلیلش بدنه تیتانیوم فیبرکربنشه ک با هم بافته شدن و خیلی فوق العادس! …حتما دلایل دیگه ای هم داره ک من و شما ازش بی خبریم! سایپا و ایرانخودرو نیس ک بیخودی بکشه روش!!!
حميد
۱۴ شهریور ۱۳۹۵به نظر من بجای خرید پاگانی و شیرون
میشه یک لامبو و فراری و به همراه مکلارن و یک بنتلی هم کنارش یکجا خرید و یک گاراژ عالی درست کرد
البته این نظر شخصی من هست
uss zumwalt DDG-1000
۱۴ شهریور ۱۳۹۵قبول دارم
mohsen.b
۱۴ شهریور ۱۳۹۵خوشم میاد انگلیسیا با اشرافیت ساختگیشون خوب کلاه سر مشتری میزارن با این ماشیناشون که اگه آلمان کمکشون نمیکرد به تاریخ میپیوستند-المان با این همه خودروی درجه یک هیچ وقت ادعای انگلیسی ها رو نداشته-جالب اینکه تو مجله های مقایسه ی خودرو انگلیسی همیشه خودشونو برترین میدونن-برای مثال مقایسه ی مکلارن و پورشه 911turbo s و audi r8که دقیقا برترین خودرو رو اول نکردن
uss zumwalt DDG-1000
۱۴ شهریور ۱۳۹۵دیگه ن مثل شما
ن مثل بعضی دوستان که عشق انگلیس دارن
ادم باید حد تعادل بررسی کنه
...::: فقط لمبورگینی :::...
۱۴ شهریور ۱۳۹۵دیگه هر کسی یک علاقه ای داره.
uss zumwalt DDG-1000
۱۴ شهریور ۱۳۹۵با مجید موافقم
لایک
king 918
۱۴ شهریور ۱۳۹۵نه خوب راست میگه
تو اون مقایسه گفتن کیفیت و جذابیت های پورشه تکرار شده شد سوم
یعنی این معایبش بود شد سوم شاید باورتون نشه من 2 لیوان جوهر نمک خوردم ……
Alireza
۱۴ شهریور ۱۳۹۵خدمت محسن عزیز عرض کنم که کاملا باعث افتخاره امثال کسانی مثل شما هنوز هستند که تشخیص بدن واقعیتهارو وبجای اینکه ظاهر مطالب گولشون بزنه به عمق مطالب و حتی نوع نشریه که استخراج شده دقت میکنی. درود فراوان ???
uss zumwalt DDG-1000
۱۴ شهریور ۱۳۹۵علیرضا عزیز مگه ما مولتی میلیاردریم که میخوایم بریم خودرو انگلیسی بخریم و گول بخوریم یا نخوریم.
شما ی جوری جدی گرفتید انگار همه ثیت نام کردن مک لارن و بنتلی که گول خورده باشن
...::: فقط لمبورگینی :::...
۱۴ شهریور ۱۳۹۵با بهنام موافقم شدید.
دوستامون خیلی احساساتی شدن.
uss zumwalt DDG-1000
۱۴ شهریور ۱۳۹۵والا بخدا.
چسبیدن به بیوگرافی انگلیس.
مجیدجان فدات
علی"m.f"
۱۴ شهریور ۱۳۹۵بهنام یه لطفی کن قیمتاشو تومن کن بفهمیم مرسی فدات☺
بنتلی
۱۴ شهریور ۱۳۹۵یو اس اس جان،دوست گرامی،والا خودرو های انگلیسی اون طوری ک بعضی از ذوستان عزیز فکر میکنن نیستن!آخه چ گول خوردنی؟ هر قیمتی یه دلیلی داره! ما اینجا دور نشستیم از جزئیات خبر نداریم! الان مثلا بازار اول و دوم بنتلی اروپا و آمریکا هس،ب نظرت یه آدم ثروتمند ک برا پولش زحمت کشیده و سرش تو حسابه ب این زودی گول میخوره؟! بعضی چیزا هس ک ما خبر نداریم،مثلا زمان و مواد اولیه ای ک صرف ساخت این خودرو ها میشه! دستمزد اون افراد ماهری ک با دست و با دقت زیاد اینارو میسازن و خیلی چیزای دیگه!
الان مثلا بنتلی کانتیننتال یه آپشنی داره ک سنگ نازک ب ضخامت تار مو آدمو با روکش شیشه ای رو داشبورد نصب میکنن!!!
uss zumwalt DDG-1000
۱۵ شهریور ۱۳۹۵بنتلی جان بعضی ها فکرمیکنن از همه سیاست ها باخبر هستن ولی اینطور نیس
بنتلی
۱۴ شهریور ۱۳۹۵محسن جان ،دوست عزیز،اول اینکه اشرافیت انگلستان ساختگی نیس و از قدیم ب اشرافیتشون معروف بودن،دوم اینکه کمک آلمان چیه آخه؟ این همکاری ها همیشه بوده،بر فرض اولین خودرو شاسی بلند بی ام و با کمک لندرور ساخته شده و اولین خودروی بی ام و نمونه تغییر کرده یک مدل شرکت آستین بوده،یا مثلا خودرویی ک مک لارن برا بنز ساخته!. بنز از استون خواسته بود در ساخت نسل بعدی مایباخ کمکش کنه ک البته استون موافقت نکرد! یا مثلا پیکاپ آینده بنز یا مثلا کوپه آینده بی ام و ک با همکاری تویوتا ساخته شده،یا مثلا ابزار های الکترنیکی دی بی 11 ک برا بنزه و خیلی چیزای دیگه! دوست عزیز این همکاری ها همیشه بوده و نشون دهنده ضعف هیچ کدوم از طرفین نیس!
سوم اینکه همون سایتی ک تو میگی جدیدا دو تا مقایسه ازشو تو پدال گذاشتن ک توش خودرو انگلیسی آخر شده بود! حتما نباید نتیجه مقایسه همه سایت ها شبیه هم باشه ک!
...::: فقط لمبورگینی :::...
۱۴ شهریور ۱۳۹۵استون به بنز کمک کنه؟
بنز از استون کمک بخواد ؟؟!!
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
استون باعث افتخارشه که مرسدس آدم حسابش کنه… اونوقت شما چی میگی ؟؟
یه چیز بگو بِگُنجه!
بنتلی
۱۴ شهریور ۱۳۹۵دوست عزیز شما اطلاعی نداری حرف الکی نزن،حرفم کاملا درسته!
بنز قبل اینکه شرکت مایباخ رو تعطیل کنه مذاکراتی با استون برا ساخت مایباخ بعدی داشت ولی استون موافقت نکرد!
بنتلی
۱۴ شهریور ۱۳۹۵درضمن وقتی ک میگی استون باعث افتخارشه که مرسدس آدم حسابش کنه! من دیگه چی بگم؟!! حرفت منطقیه ب نظرت؟
...::: فقط لمبورگینی :::...
۱۵ شهریور ۱۳۹۵آقا من دیگه خسته شدم از بحث کردن در دنیای مجازی… میرم به دنیای واقعی…
خسته شدم ازین همه تعصب که چند وقتی میشه گرفتارش شدم. تعصبی که در این سایت در وجود خیلیا موج میزنه. از جمله همین دوستمون
به قول ر.پ. رسیدم به نقطه ی جوش…
فعلا…
uss zumwalt DDG-1000
۱۵ شهریور ۱۳۹۵دوستان توروخدا بحث هایی نکنید که باعث ناراحتی بشه.لطفا
بنتلی
۱۵ شهریور ۱۳۹۵فقط لامبورگینی عزیز،دوست گرام،کدوم تعصب؟ کجای حرفام غلطه؟! من گفتم قرار بود میباخ بعدی با همکاری استون ساخته بشه تو گفتی استون از خداش باشه بنز آدم حسابش کنه!!!!!!!!!!!حالا ب نظرت حرف من ب تعصب نزدیک تره یا حرف شما؟!! نکنه فکر میکنی اگه کسی از شرکتای انگلیسی بد بگه روشنفکر حساب میشه؟ الان مثلا من بگم ک شرکتای انگلیسی آشغالن و از بقیه کشورا عقب ترن و هیچ تکنولوژی ندارن روشنفکر ب حساب میام و دیگه متعصب نیستم ؟!!! دوست عزیز اینو باید بدونی قبلا انقد زوم نمیکردم رو خودروهای انگلیسی ولی یه کاربری ب اسم شایان بی دلیل و منطق هی میگفت خودرو انگلیسی آشغاله!
من تا حالا هر چی گفتم و کامنت گذاشتم درست بوده و چیزیو از خودم درنیاوردم! این تعصب نیس! و اصلا حرف بقیه ک منو متعصب میدونن برام مهم نیس،خودم اینو باور دارم ک کارم درسته و متعصب نیستم!
در ضمن خوبه حداقل اسم کاربری من فقط بنتلی نیست مثه شما ک فقط لامبورگینی هستی!
mohammad fm480
۱۶ شهریور ۱۳۹۵شرکتای انگلیسی همه آشغالن و ماشین هاشون هم مفت نمی ارزه مخصوصا بنتلی و رولز رویس
Xman
۱۴ شهریور ۱۳۹۵این ماشینا واقعا ارزش پولی روکه بالاش میدی دارن.
Porsche
۱۴ شهریور ۱۳۹۵Mohsen jan bahat movafegham age modiriyat almana b jone in sherkata nayomade bod alan in vaziyato nadashtan albate man b. Shakhse rolls royso dos daram
بنتلی
۱۴ شهریور ۱۳۹۵پورشه جان ب نظرم بنتلی و رولزرویس بدون مدیریت آلمان ها هم پیشرفت میکردن،همونطور ک جگوار و لندرور بدون کمک آلمان ها و فقط با کمک مالی پیشرفت کرد! و یا مثلا مدیریت فوق العاده اندی پالمر و یا شرکت موفق مک لارن.
رولزرویس قبل اینکه فروخته بشه نود سال خودرو لوکس ساخته! بنتلی هم حدود 80 سال! خیلی از شرکت ها در یه دوره ای ب مشکل روبرو شدن و اعلام برشکستگی کردن چ از اآلمان چ از انگلیس چ از آمریکا و ایتالیا! یه نمونش میباخ!
مهراب
۱۵ شهریور ۱۳۹۵دوست من به نظر من شما مطالبو بخون و ازخوندنشون لذت ببر بحث کردن با یه سیری افراد…………..که جدیدا پر شده پدال ازشون بی فایده است بنز جایگاه خودشو داره استون جایگاه خودشو .موفق باشید
Alireza
۱۴ شهریور ۱۳۹۵دوستان ی سوال به نظر شماها آستین لاگونا با اون طراحی معمولیش که شبیهه فورد تاروس طراحی شده به قیمت ۷۰۰۰۰۰ هزار پوند ارزش داره یا پورشه پانامرا جدید با اون همه زیبایی و امکانات های تکنولوژی به قیمت حدودا ۱۰۰۰۰۰ هزار پوند لطفا راهنمایی کنید ممنون.
پورشه پانامرا+++++
آستین لاگونا ——
بنتلی
۱۴ شهریور ۱۳۹۵دوست عزیز،آستین یه شرکت قدیمی انگلیسیه ک الان وجود نداره و حق امتیاز برندش همراه با ام جی دست سایک چین هس! این خودرویی ک تو میگی استون مارتین لاگوتدا هس و اصلا هم شبیه فورد تاروس نیس، استون مارتین همیشه طراحی زیبایی داشته و هیچ وقت تقلید نمیکنه،این حرف شما خیلی خنده داره،یه دلیل گرون بودن لاگوندا بدنه فیبر کربنش هس و یه دلیل دیگش تعداد تولید محدود 200دستگاهی اونه،مطمئنا دلایل دیگه ای هم داره و اینو بدون افراد ثروتمندپولشونو بیخودی دور نمیریزن و ب این راحتی گول نمیخورن، استون مارتین با وجود علاقه زیاد ثروتمندای آمریکایی«ک پول باد آورده ندارن و برا ثروتشون زحمت کشیدن و ب نظر نمیاد ب آسونی گول بخورن» برا خرید لاگوندا،تولیدشو متوقف کرد!
فرهاد كرمستجی
۱۴ شهریور ۱۳۹۵من خیلی خوشحالم که میبینم تو یه کشوری هستم که مردمش خلاف ادعاشون نه تنها نژاد پرستن و بلکه امکان داره نژاد های دیگه هم بپرستن. یعنی جوری از کریستیانو رونالدو حمایت کنن که مردم کشورش نکنند و یا جوری از اینگلیس و اشرافیت محصولاتش بد بگن که خود المانیها هم توش بمونن…
بنتلی
۱۴ شهریور ۱۳۹۵دقیقا! من برخلاف نظر بقیه، عاشق انگلیس نیستم،ولی چون میبینم بعضیا بیخودی بد میگن برا همین تمام سعیمو میکنم ک کمی این جو تغییر بکنه! البته خودرو های انگلیسی بخش بزرگی از خودرو های مورد علاقه منو تشکیل میده و این یه واقعیته…! و اینو هم انکار نمیکنم ک از انگلیس و مردماش خوشم میاد…ولی خب همین حسو نسبت ب سوئیس و هلند و ایتالیا و سوئد دارم! …این عین واقعیته!
king 918
۱۴ شهریور ۱۳۹۵عاشق انگلیس نیستی !!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ببین بنتلی جان رفیق عزیز این هیچ عیبی نداره که یه شخص از ملیت و مردمان و صنعت یه کشور و ملت دیگه خوشش بیاداتفاقا نشونه اینه که مردم دیگه مثل اون زمان میهن پرسانه به همه چیز نگاه نمیکنن چمیدونم چو ایران نباشد تن من مباد و فلان و فلان من یه دوستی داشتم فوت بال خارجی نگاه نمیکرد می گفت خیانت به فوت بال ایرانه یا موسیقی خارجی گوش نمیکرد
الان هم خیلی ها این جورین فقط اسمشو گذاشتن حمایت از تولید داخلی کدوم تولید داخلی چرا الکی جو میدیم تا ماشین المانی کره ایی ژاپنی مونده چرا اشغال وطنی بخریم اونم با پول زیاد تا برند هایی مثل ال جی سامسونگ پاناسونیک سونی مونده چرا باید اسنوا بخریم که نصف اینا کیفیت نداره تازه از قیمت هم فرق زیادی نداره خوبه که چند نفر مثل شما ازادانه از یه صنعت کشور دیگه دفاع کنه باریکلا من که خوشم میاد
بنتلی
۱۵ شهریور ۱۳۹۵نه کینگ عزیز ،با دقت بخون،گفتم منکر این نیستم ک از انگلیس و مردمش خوشم میاد ولی همین حسو نسبت ب هلند و سوئیس و ایتالیا و سوئد هم دارم،بین خوش اومدن و عاشق متعصب بودن فرق هس،تو ممکنه از شیوه زندگی همسایت خوشت بیاد،ینی عاشقشی و تعصب داری سرش؟!
میدونی دوست عزیز جو جوری شده ک حتما باید از خودرو انگلیسی بد بگی تا متعصب نباشی!!! من متعصب نیستم! ب نظرم خودروهای انگلیسی توی این سایت بی دفاع موندن و داره بهشون ظلم میشه!
بنتلی
۱۴ شهریور ۱۳۹۵تو این لیست جای لافراری اسپایدر و مک لارن p1 lmخالیه. البته لاگوندا نباید باشه تو لیست،چون تموم 200تاش فروخته شده!
Saied
۱۴ شهریور ۱۳۹۵ماشین پاگانی یعنی جواهر ایتالیا. عاشقشم. فقط کاش ماتورشو از لامبورگینی یا فراری قرض میگرفت تا مرسدس که ناب ایتالیایی میشد.
fara2001
۱۵ شهریور ۱۳۹۵به نظر جای خوشحالیه که ما در پدال دوستانی داریم که میگن مردم دنیا همه پپه هستن وشرکتای انگلیسی گولشون میزنن.
اماخودشون پراید سوارن و آخر کاراگاهی
آرش
۱۵ شهریور ۱۳۹۵فهمیدیم داچیا ساندرو رو میشه جا پول خورد هم استفاده کرد!
یاس ی
۱۵ شهریور ۱۳۹۵با سلام خدمت دست اندرکاران سایت خوب پدال و همه عزیزان.
راستش من نزدیک به سه ماه به هیچ عنوان به پدال سر نزدم.
امروز اولین مطلبی که خوندم همین بود ولی وقتی کامنتهای شما عزیزان را خوندم دیدم که هنوز بحثهای همیشگی سرجاشه شاید بیشتر هم شده.
ی مدتی انقدر این بحثها زیاد و اعصاب خورد کن شده بود که من کلا قید پدال زدم. شمارو بخدا این بحثهای اعصاب خورد کن بریزین دور و فقط راجع به مطالب کامنت بزارید ول کنید این بحث انگلیس المان و ژاپن و …
ی چند ماهی میشد تحمل کرد ولی دیگه خیلی زیاد شد.
ali a.j.g
۱۵ شهریور ۱۳۹۵بیشتر حرفهای آقای بنتلی واقعی و حقیقته واقعیت تاریخیه
بنتلی جان حرفهات اصلا متعصبانه و غلط نیست اتفاقا درسته
آرمان
۱۵ شهریور ۱۳۹۵نکته جالب اینجاست که 100 برابر یک ماشین معمولی پول داده میشه اما 3 برابر یک ماشین معمولی حال میده. گربه دستش به گوشت نمیرسه…
Nikola
۱۵ شهریور ۱۳۹۵این بحثا خیلی تکراری شده.
احمد باقری
۱۵ شهریور ۱۳۹۵بسیار عالی. یکی از یکی بهتر، البته شیرون و پاگانی عالین.
exe
۱۵ شهریور ۱۳۹۵به نظر من بیخودی پاگانی گرون نیست. دقت و کمال گرایی که در هوایرا به کار رفته به ندرت تو ماشینی میشه پیدا کرد کافیه فقط یه مستند کامل از این ماشین دید تا فرقشو با ماشین های دیگه بشه احساس کرد. با یه نگا به طراحی داخلی و بدنه ماشین و ظرافتهای به کار رفته درگوشه گوشه این شاهکار هنر دستی جایگاهش نسبت به سوپر اسپرتهای دیگه کاملا متمایز میشه
رضا
۱۶ مهر ۱۳۹۵ببینید دوستان این که ما ایرانی ها از اینگلیسی ها خوشمون نمیاد دلیل نمیشه بگیم ماشیناشون اشغاله همه میدونن که برای مثال رولزرویس با بنتلی ماشین های اشرافی و زیبایی هستند و برای مثال مکلارن یک ماشین اسپرت و سوپر ماشینه اینگلیس این همه برند خودرویی داره که خیلی خوبن
بحث همکاری هم یه چیز منطقیی نمیشه گفت چون المانیا کمکشون میکنن پس انگلیسیا بلد نیستن
در کل برای یه عشق ماشین همه برند ها قابل ستایشه