اگر با پلت فرم MG5 هاچبک، یک سدان شهری کوچک بسازید حاصل کار چیزی نیست به جز MG 350 که تقریبا از اواخر سال ۲۰۱۱ تولید آن آغاز و حالا مقارن با عرضه جهانی آن در اکثر بازارها، با تلاشهای نمایندگی مدیا موتورز خیلی زود پای آن به جاده های کشورمان باز شد . . .
گفته های علیرضا دیلمی – که هم اکنون معاونت نمایندگی مدیا موتورز را برعهده دارد – در شب مراسم رونمایی ام جی ۳۵۰ در روز پنجشنبه دهم اسفندماه ۹۱ که با حضور بسیاری از فعالان رسانه ای و همچنین نمایندگان فروش ام جی در سراسر ایران برگزار شد، چهار وجه اصلی داشت:
- مدیا موتورز به جشن چهار سالگی حضورش در ایران رسیده و ام جی ۳۵۰ نیز چهارمین محصول مدیاموتورز خواهد بود،
- از این پس نحوه فروش محصولات مدیا موتورز به دو صورت اقساطی و مرحله ای خواهد بود،
- نمایندگی درصدد است تا کلوپ رسمی ام جی را در ایران تاسیس کند،
- نمایندگی امیدوارست تا در سال ۹۲ محصولات جدید ام جی در کلاس های مختلف وارد بازار ایران شوند.
البته در مراسم رونمایی ۳۵۰ دو محصول دیگر ام جی یعنی MG3 و MG5 نیز حضور داشتند که فعلا حضور آنها در بازار ایران قطعی نیست. حالا بهتر است نگاهی دقیق تر به ام جی ۳۵۰ داشته باشیم. ۳۵۰ یکی از بهترین گزینه های بازار برای رقابت با مگان ۱۶۰۰ و همچنین سراتوی ۱۶۰۰ بوده و در میان وارداتی ها نیز جیلی امگرند EC7 اصلی ترین رقیب اوست؛ بنابراین هرچند قیمت آن رسما اعلام نشده اما به طور حتم کمتر از ۷۰ میلیون تومان نخواهد بود!
در همان نگاه اول به ظاهر ۳۵۰ بلافاصله باید اذعان کرد که روح خودروهای انگلیسی در آن نیست؛ سپر ساده جلوی آن که مه شکن ها را در اطراف خود جای داده به همراه جلوپنجره ای کشیده و البته جدید ام جی (موسوم به بال پرنده) با قاب مشکی رنگ اطرافش و نهایتا چراغ های منحنی شکلش همه و همه نشان دهنده این است که طراحان ام جی در ساخت آن دست به هیچگونه اغراقی نزده اند تا این ساده دو رگه آسیایی-اروپایی برخلاف MG5 با آن ظاهر جسور و عصبانی اش، بقول معروف در ظاهر و باطن یکی باشد.
البته وجود خط برآمده کناری خودرو که از گلگیرهای جلو شروع شده و تا عقب ادامه پیدا می کند و همچنین چراغ های کشیده عقب هرچند در ذهن بیننده آن، تصویر نسبتا خوبی از ۳۵۰ خلق می کند اما بعیدست که با گذشت زمان دچار یکنواختی نشده و برای مالکش همان هیجان روزهای اولیه خرید را داشته باشد!
مشخصه های بسیار خوب ۳۵۰ مانند سیستم راهیابی بومی سازی شده با نمایشگر هفت اینچی کنسول و برتری از سایر محصولات چینی به لحاظ کیفیت ساخت و طراحی داخلی مناسب آن، به خودی خود یک پتانسیل عالی برای رسیدن به یک فروش موفق بوده و امید است نمایندگی مدیا موتورز که تا به امروز به عنوان یکی از منصف ترین واردکنندگان خودرویی کشور – بدلیل گرفتن کم ترین سود برای محصولاتش – مشهور شده، با گسترش و کارآمدی هرچه بیشتر شبکه خدمات پس از فروش خود که از مهم ترین گلایه های مشتریانش محسوب می شود نیز برای رسیدن به این موفقیت تلاش های قابل توجهی داشته باشد. ضمن سپاس از گروه عصر خودرو برای تصاویر، در ادامه توجه شما را به مشخصات کاتالوگی ام جی ۳۵۰ جلب می کنیم.
****** مشخصات فنی ******
- پیشرانه: ۱.۵ لیتری Vti-TECH بنزینی
- حداکثر قدرت: ۱۰۵ اسب بخار در دور ۶۰۰۰
- حداکثر گشتاور: ۱۳۵ نیوتن متر در دور ۴۵۰۰
- گیربکس: ۵ سرعته دستی (چهار سرعته اتومات)
****** ابعاد و اندازه ها ******
- طول: ۴۵۲۱ میلیمتر
- عرض: ۱۷۸۸ میلیمتر
- ارتفاع: ۱۴۹۲ میلیمتر
- فاصله محوری: ۲۶۵۰ میلیمتر
- حجم صندوق عقب: ۴۵۸ لیتر
- حجم باک: ۵۵ لیتر
- وزن خالص خودرو: ۱۲۸۰ کیلوگرم
- رینگ: ۱۶ اینچی آلومینیومی با تایرهای ۲۰۵ میلیمتری چهار فصل
****** مهم ترین امکانات ******
- صندلی های چرمی، صندلی شش حالته راننده
- بلوتوث برای تلفن
- نمایشگر میزان فشار باد تایرها یا TMPS
- مه شکن های جلو و عقب
- فرمان حساس به سرعت
- تنظیم اتومات صدای ضبط با سرعت خودرو
- تهویه اتومات با دریچه های عقب
- سیستم پخش XBM با شش اسپیکر و قابلیت پخش WMA و DVD و MP3
- TTS برای سیستم پخش با امکان تبدیل متن به گفتار و داشتن حافظه داخلی (قابل افزایش تا ۵۱۲ مگابایت)
- امکان دسترسی به صندوق از ردیف عقب صندلی ها
- ایربگ های اصلی برای سرنشینان جلو به همراه ایربگ های جانبی و پرده ای (مجموعا ۶عدد)
- سیستم گرمایشی برای آینه های جانبی برقی
- تایمر برف پاک کن
- قفل تاخیری درب ها، کمربندهای پیش کشنده، دوربین و سنسور عقب
- سیستم کنترل پایداری یا CBC، سیستم کمکی پارک، سیستم کمکی ترمز یا BA به همراه توزیع کننده نیروی ترمز یا EBD
- پاور سانروف
حسین
۱۴ اسفند ۱۳۹۱از چینی هابهتره!احتمالا طراحش یه volex c30 داشته!
Ferya
۲۶ اسفند ۱۳۹۱منم با دوستمون موافقم . حتما طراحش ولیکس داره !
sunmartin
۱۴ اسفند ۱۳۹۱ما که از خرید یا تعویض و یا تعمیر خودروی چند سال کار کرده مون ناامید شدیم بی صبرانه منتظر قیمت های نجومی این خودرو با موتور ضعیف 105 اسب بخاری هستیم تا به قیمت خودروهای اسپرت در بازار محدود و مبادی بسته ایران خود نمایی کند باز شدن مرزها و کاهش تعرفه ها خیالی بیش نیست خودرو تا 3 برابر قیمت میخورد و بعد از کش و قوس های زرگری تا 1 الی 2 ملیون کاهش می یابد و این یعنی اقشار ضعیف (که قبلا متوسط بودند) دیگه هیچگاه روی رفتن به نمایشگاه را با این بضاعت مالی ندارند
Infinite
۱۴ اسفند ۱۳۹۱به نظر من فروش خوبی میتونه داشته باشه.
اگر هاچ بک MG 5 قطعا فروش خوبی خواهد داشت. ظاهر زیبایی داره.
دو عکس از MG 5:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e2/MG_5_01_China_2012-06-17.JPG
http://www.carsuk.net/wp-content/gallery/mg5/mg5-1.jpg
Hossein
۲۰ فروردین ۱۳۹۲خیلی هاچ بکش قشنگه اگه تو ایران بیاد خیلی خوب میشه
پشت 350 شبیه سراتو میمونه نه؟
N.I.M.A
۱۴ اسفند ۱۳۹۱با سلام خدمت دوستان.
درسته که نام چین رویه MG قرار داره ولى کیفیت محصولات این کارخانه به قدری بالا بوده که توان گرفتن مجوز صادرات به اروپا را گرفته.علاوه بر این در سایت خود MG نوشته شده طراحى به وسیله مهندسان انگلیسی.متاسفانه اکثر مردم این اشتباهو میکنن و میگن چون چینیه نگیریم،که به نظر من اشتباه است.
پوریا
۱۵ اسفند ۱۳۹۱ام جی …
خودروی عالی در مقابل ماشینای هم قیمت خودش
کاش هنوزم 42 میلیون بودی mg550
این ماشینم فروش خوبی خواهد داشت
البته اینو فراموش نکنیم که ام جی خواهان مخصوص خودشو داره
یکیش من …
پوریا راد
۱۵ اسفند ۱۳۹۱ام جی …
خودروی عالی در مقابل ماشینای هم قیمت خودش
کاش هنوزم 42 میلیون بودی mg550
این ماشینم فروش خوبی خواهد داشت
البته اینو فراموش نکنیم که ام جی خواهان مخصوص خودشو داره
یکیش من …
ارشاد
۱۵ اسفند ۱۳۹۱ماشین های ام جی رو اصلا چینی حساب نکنید این ماشین اصالتا انگلیسی است و تمام طراحی و مهنسی این ماشین در انگلیس انجام میشه. مثل هزار تا شرکت خودرویی آمریکایی و اروپایی که در چین هم کارخانه دارند این ماشین هم تو چین و هو تو انگلیس ساخته میشه.
ام جی 350 یه شاهکار مهندسی و تکنولوژِی مهندسیه که با مصرف کم بنزین قدرت و خدمات خوبی به سرنشینانش میده.
من تا حالا مورد مشکلدار حاد از این ماشین نشنیدم به اضافه که 3 تا از دوستام ام جی دارن و همگی راضیند.
علی
۱۵ اسفند ۱۳۹۱معنی استقلال خودکفایی و پیشرفت را فهمیدیم
34 سال قبل بهترین ماشینهای اروپا و امریکا را با حداقل قیمت سوار میشدیم نرخ تورم حداقل را داشتیم
اما حالا […] در تورم رکورد دار دنیا هستیم ماشینهای چینی رابا 3برابر قیمت باید سوار شیم ایران خودرو و سایپا هم هر اشغالی را که دوست دارند تولید وبا 3 تا 4 برابر قیمت تحویل میدن
وبا سرمایه ملت بانک و بیمه و ملک میخرند البته اشکال از ما مردمه اگر 5 تا 6 ماه تحمل کنیم و خرید را تحریم کنیم این سوء استفاده گرها به خودشون میان
پراید هم ماشین طبقه مرفه و بیدرد شد
جاوید
۱۶ اسفند ۱۳۹۱ام جی 3 و 5 بسیار زیباتر هستند.
korush
۱۶ اسفند ۱۳۹۱پدال جان چرا هر چی سعی می کنم ریجیستر کنم اسمم رو، وارد نمیشه؟
korush
۱۶ اسفند ۱۳۹۱میگم مگه MG مدل های اسپرت از شرکت تویوتا نبود؟!…
ali
۲۹ اسفند ۱۳۹۱نه اونی که شما میگی لکسوس
3.6 v6 24v
۱۶ اسفند ۱۳۹۱اون عکس های بالایی شبیه کیا سراتو 2011 بود
DLL
۱۶ اسفند ۱۳۹۱MG برند خیلی خوبیه..ولی مقایسه 350 با جیلی خیلی ساده پنداریه جیلی دو با 550 مقایسه میکنند که تو طراحی جیلی بهتر هست ولی تو ابشن 550 خیلی سرتره..
آریا
۱۷ اسفند ۱۳۹۱بیشتر از 25تومان نمی ارزه متاسفانه بازار این بی قانونه بخاطر انحصار ماشین خارجی چه چینی چه اروپایی چه آسیایی به 3تا 4 برابر قیمت تمام شدش باگمرکی می فروشن 6ماه تا یکسال نخرید تا قیمتها پایین بیایید ما که ضرر نمی کنیم اونا سرمایه شان می خوابه تا هر تفاله ای به ایرانیا غالب نکنند
YAS
۱۷ اسفند ۱۳۹۱عزیزم وقتی Geely emgrand کاملا چینی بشه ۷۰ تومن این میشه ۴۳؟
نیما
۱۸ اسفند ۱۳۹۱ببخشید ولی جیلی 135 اسبه
1800 هم هست
درسته رتبه دومه چینه بعد از ام جی
اما خیلی از این 350 سرتره هم قیافش هم امکاناتش
majid
۵ فروردین ۱۳۹۲ببخشید آقای یاس.اما تا جایی که من اطلاع دارم قیمت جیلی 57 تومنه نه 70 تومن.
samm
۱۹ اسفند ۱۳۹۱سلام.دوستان من خودم 2 سال هسا ام جی دارم….به دور از تعصب بی نهایت ازش راضی هستم چه فنی و چه لذت رانندگی…سونوتا 2009 و سراتو هم داشتم اما صادقانه از این بیشتر راضی هستم
mohammad
۲۰ اسفند ۱۳۹۱بابا ام جی اصلش انگلیسی بوده و جز برند شناخته شده دنیا هست خواهش خیلی چینی حسابش نکنید
در این سایت اروپایی هم می توانید اسمش را در کنار بقیه کارخانجات معروف ببینید
http://www.netcarshow.com/
ولی اگر خوب توجه کنید اسمی از جیلی و لیفان و گریت وال و جک و … نیست
ABT
AC Schnitzer
Acura
Alfa Romeo
Alpina
Arrinera
Artega
Ascari
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Brabus
Breckland
Bugatti
Buick
Cadillac
Caparo
Carlsson
Caterham
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Covini
Dacia
Daewoo
Daihatsu
Daimler
De Tomaso
Devon
Dodge
Donkervoort
EDAG
Edo
Elfin
Eterniti
FM Auto
FPV
Farbio
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
GM
GMC
GTA
Gordon Murray
Gumpert
HSV
Hamann
Hennessey
Holden
Honda
Hummer
Hyundai
Infiniti
Isuzu
Italdesign
Iveco
Jaguar
Jeep
KTM
Kia
Kleemann
Koenigsegg
LCC
Lada
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Leblanc
Lexus
Lincoln
Lobini
Loremo
MG
Mansory
Marcos
Maserati
Maybach
Mazda
Mazel
McLaren
Mercedes-Benz
Mercury
Mindset
Mini
Mitsubishi
Mitsuoka
Morgan
Nismo
Nissan
Noble
ORCA
Oldsmobile
Opel
PGO
Pagani
Panoz
Peugeot
Pininfarina
Plymouth
Pontiac
Porsche
Proton
Qoros
Renault
Rinspeed
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Saturn
Scion
Seat
Singer
Skoda
Smart
Spada
Spyker
SsangYong
Startech
Stola
Strosek
StudioTorino
Subaru
Suzuki
TVR
TechArt
Tesla
Think
Toyota
Tramontana
Valmet
Vauxhall
Venturi
Volkswagen
Volvo
Wald
Wiesmann
Yes
Zagato
Zenvo
اما در سایت های سواحل خلیج فارس همه برندهای چینی وجود داردhttp://www.drivearabia.com/ultimatecarbuyerguide/
saeid
۲۱ اسفند ۱۳۹۱با سلام
با توجه به مشخصاتش فک کنم موتور ضعیفی داره . البت امکانات رفاهی تو ام جی عالیه . من خودم 550 دارم و 46و 800 خریدم . این خودرو اگه قیمتش با توجه به بازار تا 70 میلیونی که نوشته باشه ارزششو داره . چون 550 با توربوش چیزی معادل 160 اسب بخار قدرت داره . اما 105 اسب برای وزن بالای 1200 کیلو فک کنم خیلی کمه . در کل هم ام جی با توجه به منتاژ چین و موتور انگلیسی ماشین توپیه . جهت اطلاع دوستدارانش این ماشین از نظر استحکام برخلاف ظاهر شکنندش خیلی مستحکمه
نیما
۲۱ اسفند ۱۳۹۱منم مشکلم همین موتور کم جونشه
و قیمت بالاش
الن بیاد مطمئن باشید نزدیک 70 تومن میگن
تا 50 تومن اوکیه که بشه رقیب گریت وال
اما 70 تومن برای 105 اسب با امکانات ساده ارزش نداره
بله ام جی ماشینه خوبیه
مخصوصا ام جی 6 که الان هم قیمت سراتو و مزدا 3 هست که با 1800 سی سی هم از سراتو موترش قویی تره هم از مزدا 3
Leave me alone... I know what I'm doing
۱ فروردین ۱۳۹۲دوست من سلام
اگه اجازه بدین می خوام با نظر شما در مورد ضعیف بودن این موتور کمی مخالفت کنم!!! درسته که امروزه با حجم موتور های پایین توان خروجی به مراتب بالاتری دریافت می شه، ولی بالا بودن توان خروجی همیشه به معنی شتاب بیشتر نیست. به دلیل اینکه توان خروجی موتور زمانی که در هماهنگی کامل با گیربکس و دیفرانسیل باشد، می تونه حداکثر بازده خروجی رو داشته باشه.
مثلاً خودروی ال90 را در نظر بگیرید، با وزن خالص 1100 کیلو و با توان 105 اسب شتاب ثانویه باور نکردنی داره! (من توی جاده وقتی جهت سبقت از یه تریلی بیرون اومدم باورم نمی شد که دوتا تریلی باشه! با توجه به اینکه جای برگشت نداشتم و فاصله تا ماشینهای مقابل کمتر می شد با دو معکوس همزمان دومین شاخ روی سرم سبز شد!! ظرف کمتر از 3-4 ثانیه از هر دو تریلی سبقت گرفتم و این احساس فوق العاده ای بود) در حالی که خودرو کاملاً غیر آیرودینامیکه. و آن صرفاً به دلیل هماهنگی کامل سیستم انتقال قدرت ال90 هستش.
باور کنید یا نه، امروزه در دنیا (غیر از ایران و چند کشور انگشت شمار دیگه) کمتر کسی به دنبال حجم و قدرت موتور بالا می گرده و اغلب فاکتور کم مصرف و کم استهلاک بودن براشون مهمه… در هر حال شاید برند MG، به دلیل سابقه تولید خودروهای اسپرت، انتظار ما رو از محصولاتش بالا برده.
راستی یه چیز دیگه، دوستانی که میگن ماشین چینی و این حرفا، شما درب پشت گوشی موبایلت رو باز کن و نام کشور سازنده اون رو واسه خودت بخون ولی به کسی نگو…
دوستان خوبم الآن بیش از 10 ساله، به جز معدود کالاهایی، همگی از چینی وارد می شه. حتی اگر روی آن نام کشور اروپایی خورده باشد! حتی سامسونگ مثلاً کره ای که در منزل اغلب ماست از کشتی های چین پیاده می شه اصلاً شک نکن.
پس بهتره ما هم مثل بسیاری از کشورهای دنیا به جای جبهه گرفتن در مقابل کالای چینی اصیل!!! کم کم حضور اونها را بپذیریم. اینکه گفتم اصیل به این دلیل بود که هرگاه شما با یک برند چینی و یا برندهایی که تحت لیسانس شرکت مادر در چین تولید می شه (مثل سونی اریکسون سابق و اپل امروزی!!!) برخورد کردید بیشتر به اون دقت کنید، چون سیاست تولید چین بر اساس سفارش تاجر (خریدار عمده) است نه تقاضای مشتری!!!!! و این یعنی شرکت سایپا و ایران خودرو و دیگر تجار از خدا بی خبر وطنی، جهت سود بیشتر، بی کیفیت ترین کالا و قطعات را سفارش می دهند و به قیمتهای چند برابر اجناس درجه 1 به دست مصرف کننده ستم کشیده می دهند!!! پس چین کشور زیاد بدی نیست، ذات تاجر هم وطن ما شیطانی و پلیده. اگرنه چه اشکالی داره برخی اجناس که در صورت تولید داخل در کشور، قیمت بالایی پیدا می کنه، با تولید در کشورهایی همچون چین و هند که دستمزد کارگر بسیار ناچیزه، باعث کاهش قیمت تمام شده آن در کشور بشیم و از اقشار کم در آمدتر هم حمایت کنیم؟؟؟؟
تا نظر اساتید من چی باشه…
محسن
۲۲ اسفند ۱۳۹۱نمی دونم شما بگید
مگان 2000
سراتو 2000
مزدا 3
ام جی 6
کدوش بهتر مساله اینه؟
کیهان
۲۲ اسفند ۱۳۹۱شبیه سراتو درست کردن! مخصوصا پشتش! موتورشم واسه این ماشین ضعیفه! اقلا 1800 سی سی با قدرت 130 اسب به بالا!
KOOROSH
۲۴ اسفند ۱۳۹۱اقا محمد NET CAR SHOW رو با عکساش میاوردی!!!!!!!
دوستان محترم جیلی هم الان 4 ستاره یوروانکاپ رو داره تو انگلستان و ایتالیا هم فروش داره هم رده همین ام جی هست با اجازه دوستان قیافش هم قشنگتر است . قطعات رو هم اگه مطالعه داشته باشید یا اصلا جیلی داشته باشید میتونید ببینید که همه مال شرکت های معروف هست و کیفیت بالایی هم داره. فقط اسمش چینی هست که اونم میزاریم EMGRAND EC7
Mohammad
۲۴ اسفند ۱۳۹۱باز هم می بینید اصلا در این سایتها فعلا اسمی از جیلی نیست چه برسد به بررسی عملکرد آن (review) در کل شاید زمانی که محصولات جیلی با گیربکس اتوماتیک وارد ایران بشود بتوانیم یک فکری براش بکنیم و در خصوص تست ایمنی هم که گفتید 4 تا ستاره دارد (ممکن است در تست چین 5 تا ستاره گرفته باشد(
http://euroncap.com/results/geely_emgrand/ec7/2011/462.aspx
البته برای سلیقه شما هم احترام قائل هستیم – ولی ام جی از لحاظ تکنولوژی، استانداردها، طراحی بدنه ، کنترل پایداری و … خیلی بروز تر هست . یک مثال ساده برات میزنم الان تمام تولیدات خودروهای مطرح 2012-2013-2014 را که بررسی کنی می بینی حداقل برای چراغ های جلو یا LED زدن یا بال فرشته ای، همین نکات کوچک را می توانی داخل طراحی MG350 ببینی – از لحاظ کیفیت قطعات هم عالی هست و لوازمش هم مثلا لنت ترمز با یکی از مدل BMW یکی هست- برای دریافت تصاویر و توضیحات بیشتر از ام جی دوست داشتید یک نگاهی به این وب سایت بندازید
http://www.saicmg.com/english/mg350/
Mohammad
۲۴ اسفند ۱۳۹۱آقا سلام اول ما که نگفتیم جیلی بد هست – فقط گفتم چینی هست (البته درصدی از سهام ولوو را هم دارند به عنوان سرمایه گذار مشترک خارجی)
و از بقیه چینی ها (Chery ,jac ,Lifan و Great Wall) هم خیلی سره – فروش Geely در سال
2010: 415,000 – 2011: 422,000
اما فروش Faw چینی که در طراحی ، پلت فرم مشترک از Audi، Volkswagen، Mazda،Toyota و … بهره می برد برابر
Sales (units):
2010: 2.558 million –
2011: 2,601,351
http://chinaautoweb.com/auto-companies/first-auto-works-faw/
دوم منظور شما از آوردن عکس ها را نفهمیدم!!! روی لینک زیر کلیک کنید می توانی به راحتی ببینی فقط لازم هست وب سایتش را باز کنی
http://www.netcarshow.com/mg/2011-6/
همچنین می توانی یکسری به سایت انگلیسی زیر بزنی
http://www.autocar.co.uk/car-review/first-drives/roewe-350
Mohammad
۲۴ اسفند ۱۳۹۱دوم منظور شما از آوردن عکس ها را نفهمیدم!!! روی لینک زیر کلیک کنید می توانی به راحتی ببینی فقط لازم هست وب سایتش را باز کنی
http://www.netcarshow.com/mg/2011-6/
همچنین می توانی یکسری به سایت انگلیسی زیر بزنی
http://www.autocar.co.uk/car-review/first-drives/roewe-350
Mohammad
۲۴ اسفند ۱۳۹۱سوم ما که نگفتیم جیلی بد هست – فقط گفتم چینی هست (البته درصدی از سهام ولوو را هم دارند به عنوان سرمایه گذار مشترک خارجی) و از بقیه چینی ها (Chery,jac,LifanوGreat Wall) هم خیلی سره – فروش Geely در سال
2010= 415,000
2011= 422,000
اما فروش Faw چینی که در طراحی ، پلت فرم مشترک از Audi، Volkswagen، Mazda،Toyota و … بهره می برد برابر
Sales (units)
2010= 2.558 million
2011=2,601,351
behnam
۲۴ اسفند ۱۳۹۱قیمت این ماشین طبق گفته ی نمایندگی اشرفی اصفهانی تو تاریخ 5شنبه 24 اسفند 91:
39 میلیون موقع ثبت نام
19 میلیون اردیبهشت ماه
21.800 موقع تحویل خودرو
“در مجموع 79.800.000” قیمت این ماشین هست
زمان تحویل هم 70 روز کاری بعد از ثبت نام
اگه موتورش قویتر بود همین امروز ثبت نام میکردم :(
نیما
۲۵ اسفند ۱۳۹۱80 تومن واسه 105 اسب؟؟؟؟
دیونم مگه 20 تومن دیگه میرم قرض میکنم یدونه Mg 6 فول جیتی 2012 میخرم
این ماشین بیشتر از 50 تومن نمیرزه
باز به جیلی
80 تومن سراتو 2010 میدن
koorosh
۲۷ اسفند ۱۳۹۱خیله خوب حالا چرا صد دفعه جواب دادی محمد جان من منظورم همون net car show بود من نصف عمرمو تو این سایتا بودم دیگه با ادم صفر کیلومتر که حرف نمی زنی در ضمن سایت در مورد ماشین خواستی از خودم سوال کن
قابل توجه دوستان جیلی تو C-NCAP [یعنی همون چین 5 ستاره داره ] وتوی EURO NCAP [یعنی تو اروپا ]
4 ستاره داره . اصلا بخاطر همین خیلی سر صدا کرده که اولین ماشین چینی که 4 ستاره یورو انکاپ رو داره. در ضمن اینکه یک قطعه اش با BMW یکی که نمیشه دلیل .
به نظر من اصلا با این قیمت نمی ارزه 80000000؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ برای 105 اسب بخار 30 – 40 تومن میزاریم روش کیزاشی میگیریم چه کاریهههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ali
۲۸ اسفند ۱۳۹۱من تو دبی سوار مدل 2013 شدم به نظر من تو هندلینگ و نرمی و امکانات با c200 برابره و فقط تو شتاب گیری ضعیفه ولی مصرفش 100 تقریبا 5 که بینظره
نیما
۲۹ اسفند ۱۳۹۱دمت گرم اقا علی
بابا حداقل با مزدا 3 و سراتو مقایسش کن
با c200???
من بچه ابادانم
خدایی چشام جملتو که دید 4 تا شد
هوا اطرافم گرم شد
c 200 الان 3 برابر این قیمت داره
چه ربطی به هم دارن
نه ازلحاظ کلاس یکین نه حجم سی سی موتور
نه قدرت نه برند
ali
۲ فروردین ۱۳۹۲شما سوار بشی متوجه میشی این ماشین خوراک دکترها هست
ali
۲ فروردین ۱۳۹۲من که کفتم شتابش و موتورش ضعیفتره و خوب اتاقش هم کوجکتره من از لحاظ نرمی کمکها و فرمان و امکانات رفاهی کفتم والا من خودم الان c200 دارم و ازش راضیم
نیما
۶ فروردین ۱۳۹۲بازم میگم این قیمت نمیرزه
البته بازار دوباره رفت بالا متسفانه
mohammad
۱۸ فروردین ۱۳۹۲مدل:
ام جی 350 / فول 2013
مشخصات موتور و دنده :
1500 سی سی – چهار دنده اتوماتیک تیپ ترونیک – اهرم های تعویض دنده در پشت فرمان – 105 اسب بخار
امکانات :
مجهز به 6 کیسه هوای ایمنی – EBD + ABS -سیستم پایداری خودرو در سر پیچ ها – رینگ آلومینیومی 16 اینچ با لاستیک 4 فصل سایز 205 – ترمز کمکی (BA) – سیستم پارک کمکی مجهز به دوربین دید عقب و سنسورهای صوتی – سیستم ضد سرقت به بالاترین استاندارهای اروپایی -باز شدن اتوماتیک درها و قطع سیستم سوخت رسانی هنگام بروز حادثه – آینه بغل برقی با گرمکن – قفل تاخیری درها پس از حرکت – تنظیم اتوماتیک سرعت برف پاک کن ها – کمربند ایمنی 3 نقطه ای مجهز به پیش کشنده – تنظیم الکترونیکی صندلی راننده در 6 جهت – سیستم تعلیق جلو مک فرسون – سیستم هشدار باز بودن کمربندهای ایمنی جلو – سیستم OVER DRIVE جهت بهره وری کامل از گشتاور تولید شده توسط موتور – گیربکس مجهز به دکمه تغییر حالت در شرایط مختلف – دیسک ترمز خنک شونده چرخهای جلو و عقب مجهز به سیستم جداکننده لنتها از دیسک – تجهیز موتور به سیستم های VTI,BI جهت کاهش مصرف سوخت به میزان 6 درصد
امکانات ویژه:
شیشه های رنگی – بلوتوث جهت مکالمه تلفنی – چراغ های مه شکن جلو و عقب – نمایشگر میزان باد چرخ ها – فرمان هیدرولیک با قابلیت سفت شدن در سرعت بالا – تنظیم اتوماتیک صدای ضبط صوت با توجه به سرعت حرکت خودرو – سیستم تهویه اتوماتیک – دارای سانروف دوحالته مجهز به سیستم بسته شدن خودکار بعد از پارک خودرو – سیستم صوتی XBM مجهز به 8 بلندگوی HI – FI با قابلت پخش WMA , MP3 , DVD – مجهز به سیستم ناوبری GPS , G2 با صفحه نمایشگر اطلاعات 7 اینچی – سیستم صوتی مجهز به نرم افزار تبدیل متن به گفتار (TTS ) و دارای حافظه مجازی جهت ذخیره موسیقی – طراحی به روز 3D عقب – طراحی زیبای چراغ های بال فرشته ای جلو – امکان دسترسی فضای صندوق از داخل کابین – طراحی بدنه براساس مدل مفهومی FLYING-V – طراحی داشبورد و کنسول وسط بصورت یکپارچه – جانمایی دریچه های سیستم تهویه برای صندلی های عقب – طراحی صندلیهای تمام چرم براساس آرگونومی بدن انسان – به کارگیری بیشترین فضای بین صندلیها – طراحی بدنه تقویت شده (USD) براساس استاندارد 5 ستاره اروپا – صندلیهای عقب دارای 3 پشت سری و تکیه گاه آرنج با قابلیت پیکربندی 6:4 – به کارگیری آخرین تکنیک طراحی اروپایی بدنه به منظور حمایت از عابرین پیاده در هنگام بروز حادثه – استاندارد آلودگی یورو 5
amirhossein
۲۸ فروردین ۱۳۹۲سلام دوستان عزیز یک سوال خدمت شما داشتم ، من ام جی ۳۵۰ ثبت نام کردم ، فقط می خواستم بدونم ارزش داره ۲۰ میلیون بیشتر هزینه کنم ام جی ۶ جی تی بخرم یا نه ؟ و اینکه فرق ام جی جی تی با ام جی مگنت چیست ؟ و در آخر ۷۹ میلیون ۸۰۰ برای ماشین ام جی ۳۵۰ می ارزه ؟
علی
۳۱ فروردین ۱۳۹۲به نظر من اگر با تهیه 20 میلیون مشکل ندارید حتما جی تی بخرید . من MG جی تی و 550 را از نزدیک ارزیابی کردم . جی تی خیلی با کیفیت بود . یک سر و گردن از ماشینای هم قیمت خودش بالاتره.البته 350 هم باید از کیفیت قابل قبولی برخوردار باشه ولی چه از نظر قیافه و فنی و آپشن خیلی با جی تی فاصله داره.