برخی از افراد علاقه به خرید سوپر اسپرتهای وحشی چند صد اسب بخاری دارند اما برخی دیگر ترجیح میدهند یک سدان لوکس با نهایت امکانات و راحتی خریداری کنند. البته خودروهای لوکس و اسپرت همیشه در تقابل با یکدیگر نیستند و خودروهایی چون مرسدس بنز S65 AMG یا آئودی S8 هردوی آنها را باهم ارائه میکنند اما وقتی فقط بحث راحتی مطرح باشد خرید یک خودروی صرفاً لوکس بهتر است؛ بنابراین ما یک نظرسنجی میان همهٔ سدان های لوکس حال حاضر دنیا برگزار کردهایم تا با رأی شما برترین سدان لوکس مشخص شود.
در این نظرسنجی دو قانون وجود دارد؛ همهٔ شرکتکنندگان از سگمنت لوکس (F) هستند (هرچند همهٔ آنها رقیب یکدیگر محسوب نمیشوند) و شما فقط میتوانید به یکی از خودروهای زیر رأی دهید. البته مرسدس-مای باخ پولمن به خاطر طول بیشازاندازه از لیست حذفشده است. همچنین آستون مارتین راپید به خاطر اینکه بیشتر خودرویی اسپرت محسوب میشود و برادر فوق لوکسش یعنی لاگوندا هم در لیست حضور دارد، از رقابت کنار گذاشته شد. قبل از رأی دادن، خود را رانندهٔ هریک از این خودروها تصور کرده و همهٔ جوانب چون پویایی، راحتی، تکنولوژی، طراحی، ارزش در برابر قیمت و… را در نظر بگیرید.
[polldaddy poll=”۹۳۹۱۵۷۳″]
امیرحسین
۱ اردیبهشت ۱۳۹۵فیلمی دیدم که مقایسه میباخ با مولسان بود و برنده بنتلی
رولز رویس و بنتلی از بدو تولد لوکس از بودن و تجربه و مهارت دارن.میدونید مهارت یعنی چه؟؟؟یعنی به تموم ریزه کاری ها واقف اند و سلیقه ثروتمندان دست شون هست
رولز رویس تو هر بخش از طراحی بدنه و رنگ,چوبکاری,چرم غیره چند نفر ذریه بین به دست مشغول بررسی هستن تا کوچکترین نقص نداشه باشه.نقصی که من و شما اگر صدبار هم ببینیم متوجه ایرادش نمیشیم
از خودتون سؤال کردین چرا رولز رویس و بنتلی تعداد فراخوان هاشون اینقدر ناچیزه؟؟؟
علي
۱ اردیبهشت ۱۳۹۵چون تعداد فروش و تولیدش ناچیزه . چون اگر شرکتهای آلمانی تحت تملک خودشون نمیگرفتن الان به جای ناچیز ، نابود شده بودن و حتی شاید توسط مالکان چینی و هندی خریداری شده بود.حقیقت تلخه و از اون تلختر دل هواداران ناچیز خودروهای بریتانیایی به ظاهر و در باتن آلمانیه.
خسته شده
۱ اردیبهشت ۱۳۹۵واقعا اظهار فضل هایی که شما میکنید و آدم میخونه میخواد از خنده روده بر بشه میگی فراخوانش ناچیزه خب آقای باهوش وقتی کلا این برند در سال چهار هزار تا ماشین بیشتر بیرون نمیده معلومه نباید فراخوان بده استاد پروفسور معلومه دقت باید روش زیاد باشه معلومه باید درست کار بشه نه میخوای از 4هزار تا 2هزار تاش خراب بشن بیفتن کنجه گاراژ اینقدر به شعور بقیه تویهن نکن حداقل
امیرحسین
۲ اردیبهشت ۱۳۹۵شما کمی استراحت کن خستگی ات در بره
شما نسبت بگیر ببین منظورم از تعداد کم چه بوده.وقتی تو مقاله ای تو همین سایت نوشته رولزرویس برای 5 ماشین تولیدی فراخوان داده و تناسب با میزان تولید برقرار میکنی مفهوم تعداد کم دستت میاد.ببخشید من فکر نمیکردم باید همه چیز رو توضیح بدم
ضمناً خودت جواب خودت رو دادی و میگی دقت و نظارت رو ماشین های بنتلی و رولزرویس زیاده.بقول قدیمی ها شاهد از غیب رسید.
مسعود
۲ اردیبهشت ۱۳۹۵مولسان با اس کلاس بود که اونم برتری کامل نداشت!
ساسان
۴ اردیبهشت ۱۳۹۵واقعا ملت جالبی هستیم، یکی میاد یه نظری میده میگه فقط ماشین انگلیسی بعد چند نفر میان میگن فقط آلمانی بعد دوباره اون میاد جواب میده، یعنی فقط دنبال تحمیل نظر خودمون به دیگران هستیم، بابا آلمانی یا انگلیسی سلیقه ایه و هر کی میتونه نظر خودشو داشته باشه، حالا شما هی وقتتون رو با بحث کردن سر این موضوع هدر کنین، آلمان و انگلیس روز به روز در حال پیشرفتن ما فقط با هم بحث بیهوده میکنیم، واقعا که ملت حرفیم نه عمل …
mohammad fm
۱ اردیبهشت ۱۳۹۵فقط بنز s کلاس
احمد باقری
۱ اردیبهشت ۱۳۹۵من، مرسدس، کادیلاک و لکسوس رو ترجیح می دم.
محمد علی
۱ اردیبهشت ۱۳۹۵BMW سری هفت واقعا جزء ماشین هایی که بنظرم طراحی و فنی اش شاهکاره زیبایی و کارایی در اوج سادگی فقط با یک دکمه تمام شخصیت ماشین عوض میشه
در کل تمام ماشین های این رده فقط میشه گفت اثر هنری اند حالا کیا یکم کار داره ولی بقیه شون تمام هستی و توان فنی و اجرایی یک خودرو ساز به حساب میان آدم واقعا از دیدن عکسها شون لذت میبرد چه برسه روندشون
كوروش
۱ اردیبهشت ۱۳۹۵به به اصلا مطلب در باره خودرو های المانی باشه و شما نباشید تعجب داره ما که فقط عکس اینها نصب مون میشه واسه شما ولی فکر کنم خاطرست منم عاشق طراحی بی ام و هستم وگرنه فکر کنم ماشین لوکس کامل رولزرویس باشه
محمد علی
۱ اردیبهشت ۱۳۹۵بهتره یادی بکنی از دوستمون میلاد فقط آلمان که با نظرات پر باری می گذاشت
من بیشتر عاشق زیر کاپوت و داشبورد BMW هستم
great britain
۱ اردیبهشت ۱۳۹۵به نظرم رولز رویس و بنتلی تو فوقه لوکس ها سرآمدن
با فاصله بعدش خودروهای آلمانی.
جناب علی (همون کاربر ضده خودروهای بریتانیایی)
اینقدر خواهشا با نظراتت ما رو نخندون!!!!
خوده آلمانی ها هم میدونن این رو نه تنها آلمانی ها بلکه تمامه دنیا فوقه لوکس رو فقط با نامه خودروهای بریتانیایی میدونن.
همونطور که گفتم چه مالک بنتلی(فولکس) که البته ممکنه پلتفرمه مشترک داشته باشن ولی دلیلی بر ناتوانی بنتلی نیست فقط فقط فقط فقط کاهش هزینه همین.
در مورده رولز رویس هم بی ام و به صورت جزئی نظرات داره و اگر لازم بود مشورت میده که به رشد هر دو کمپانی می انجامه.
رولز رویس وقتی برترین مهندسین و طراحان رو داره واقعا چه احتیاجی به بقیه داره؟(تو ضمینه فوقه لوکس)
مگر درموارده محدود.
بحث دراین باره زیاده و منم حوصلشو ندارم فقط یکم مطالعه کن(علی)
و اینقدر هم تو بخشه ماشین های بریتانیایی کامنت های تحقیر آمیز نزار …
حسین
۲ اردیبهشت ۱۳۹۵دوست عزیز من فقط جواب یه قسمت از کامنت شما رو میدم.
شما که طرفدار رولزرویس هستی باید بود میدونستی که مشورتهای جزئی ب ام و باعث شده رولزرویس برای مدلهای ریث و گوست از شاسی نسل قبل سری 7 استفاده کنه، برای مدلهای آیندش از معماری بکار رفته در نسل جدید سری 7 استفاده کنه و موتور 12 سیلندرشو از ب ام و بگیره، گیربکس هوشمند رولزرویس در ب ام و سری 1 هاچ بک و سری 7 موجوده، در استفاده از مواد سبک وزن و مدلهای هیبریدی از تکنولوژی ب ام و استفاده میکنه و برای نرم افزار هم سیستم iDrive و نویگیشن ب ام و رو بکار گرفته.
رولزرویس تماما در تملک ب ام و هستش اگر همین کاهش هزینه ها و موارد مشترک رو ب ام و در اختیارش نمیذاشت الان ورشکست شده بود. ب ام و بود که رولزرویس رو نجات داد و جالبه که خود رولزرویس مایل بود ب ام و بخردش تا زیرمجموعه فولکس نشه.
شما به همه اینا بگو مشورت جزئی
علي
۲ اردیبهشت ۱۳۹۵درود بر حسین جان ازت ممنونم که حرف حق را تو چند خط نوشتی. great breatan تعصب بی مورد تمام وجودشو گرفته کلا زده به اون راه با کامنتهاش ملت را سیاه میکنه به نفع عقاید منسوخ خودش. خبر نداره دنیا عوض شده و شاید little britain هم دیگه قابل درک نباشه .
شایان
۲ اردیبهشت ۱۳۹۵اصولا ماشینی به اسمه فوق لوکس وجود نداره مگر اینکه فوق العاده خاص باشه که این مطمئنا شامل بنتلی و رولزرویس نمیشه ضمن اینکه این دو برند تحت مالکیت و مهندسی آلمانی ها هستن و اونا این دوتا رو به اینجا رسوندن چه مهندسی موتوریش چه مدیریتی بعدم تموم دنیا و حتی انگلستان هم خودروهای آلمانی و به عنوان لوکس میشناسن و نه انگلیسی هارو همون طور هم که دیدی اینا جز دسته لوکس هستن و بی شک آلمانی ها هم میدونن در دنیا حرف نخست و میزنن شما جوشه اونارو نزن هیچوقت این فکر و نمیکنن چون در بینشون بودم حتی در انگلستان بعد از آلمان هم میتونیم از آمریکا اسم بیاریم با اون تاریخشون از ماشین های لوکس رقیبه آلمان آمریکاست
Reza ///AMG
۲ اردیبهشت ۱۳۹۵فقط فقط فقط فقط کاهش هزینه؟؟؟
ببخشید کاهش هرینه واسه کی؟
واسه فولکس واگن؟
فولکس اگه بنتلی رو نداشت مشکلی نداشت ففکر کردی بنتلی چقدر سود میده فولکس؟ تازه ضرر هم میده بعضا…
واسه بنتلی چی؟
پلتفرم فولکس نبود خود بنتلی باید توسعه میداد
موتور فولکس نبود خود بنتلی باید توسعه میداد
گیربکس و انتقال قدرت نبود خود بننلی باید توسعه میداد
و …
الان بنتلی از کجا میخواست اینارو جور کنه؟
نتیجه ش این بود که باید کم بزاره و دوتا چیز اشغال بیرون میداد
یا اینکه خودش توسعه بده و کلی هزینه منه و میره رو خرج ماشین که اونصورت مولسان میشد ۷۰۰-۸۰۰ هزار دلار
همچین میگه به صورت جزیی نظارت داره انگار مهندس ناظره همینطوری وایساده بالا سر رولز رویس از منظره لذت میبره
صنعت خودروسازی بریتانیا یه کامیون ساز داشت که سقط شد الانم بازمانده هاش یک مونتاژکننده ی کامیون های داف هست نه بیشتر
یه واکسهال داره که اونم اوپله اسمش عوض شده
یه جگوار لندروور رو پای خودشون هستن که تازه اونم زیر دست مهاراجه های بقل دستمونن
تاکسی لندن رو هم جیلی چین میسازه (همونایی که تو پدال میگن بهشون میگن اشغال)
اون به اصطلاح اشرافی سازهاشم زیر سایه المانی هاست
خود کمپانی رولز رویس هلدینگ اصلی هم الان در بدبختی داره دست و پا میزنه فقط یه نگاه به وضعیت شرکتش بکنید ببینید به چه فلاکتی دچار شده حالا این بخش خودروسازیشه فقط فرض کنید میخواست مستقل باشه!!!!!!!!
واقعا حیف نام صنعت که بزاری رو خودروسازی انگلستان
great britain
۳ اردیبهشت ۱۳۹۵حسین
البته حسین در بخش نرم افزاری بهتره و همون تکنولوژی idrive بگم که بر اساس پردازنده های مبتنی بر arm ساخته میشه(یه مطالعه در باره این شرکت بکن میفهمی چی میگم) وقتی یه کشوری بتونه پردازنده بسازه همه چی میتونه بسازه و کله دنیا دستشه شاید جالب باشه بدونین شرکت های بزرگ تلوزیون سازی هم برای پردازش گرافیکی از پردازنده های arm و Imagination Technologies که هر دو شرکت بریتانیایی محسوب میشن این یعنی اینکه اگر این دوشرکت لایسانس محصولات خودشون رو در اختیاره کشورها نزارن عملا بازار موبایل های هوشمند -تلویزیون ها -تبلت ها(جالبه شرکته اپل با اون وسعتش از پردازنده ی شرکته Imagination Technologies استفاده میکنه که بریتیش هستش) میکرو سرورها هواپیماها کشتی ها و بسیاری از چیز های دیگه که از پردازنده در وسایله خودشون استفاده میکنن( که اتفاقا در خودروهای آلمانی هم استفاده میشه!!)
عملا هیچ کاری نمیتونن انجام بدن. تویه دنیا فقط دو کشور توانایی ساخت پردازنده رو دارن آمریکا و بریتانیا.
البته مطلب بی ربط بود ولی کشوری که بتونه پردازنده بسازه همه چی میتونه بسازه.
در ضمینه ماشین هم همین بس که تیمه فرموله یک مرسدس
در بریتانیاس و اتفاقا پیشرانه هاشم در اونجا توسعه پیدا میکنه(که خودم ده ها بار لینک گذاشتم) و همچنین مرسدس برای ساخت هایپر کار از مکلارن کمک میگیره.
در مورده بی ام و و رولز رویس هم یک نکته اگه جواب بدین ممنون میشم
بی ام و که دوست عزیز (حسین) شما گفتین همه ی قطعات رولز رویس رو تامین میکنه دقیقا برای چی رولز رویس رو خرید؟
البته یه نکته هم بگم رولز رویس اولین شرکتی بود که موتور جت رو ساخت کشوری یا شرکتی که بتونه موتور جت یا فضاپیما رو بسازه عملا خودرو براش مشکلی نیست.
رضا من با شما بحث ندارم کاملا از مطلب پرتین.(راستش حوصلشم ندارم)
علی جوابه شما رو هم نمیدم که کاملا شناخته شده هستین در بینه کاربرها چون جواب دادن به شما فایده نداره.
مطلب خیلی در این ضمیه زیاده و منم وقتو حصلشو ندارم خودم بارها لینک گذاشتم.
ببخشید مطلب طولانی بود و خیلیاش هم به خودرو بی ربط.
حسين
۳ اردیبهشت ۱۳۹۵سلام. ینی شما میخوای بگی که چون انگلیس پردازنده میزنه، پس رولزرویس از نظر نرم افزاری بالاتر از ب ام و هستش؟ اگه اینجوری باشه که انگلیس توی همه صنایع از همه پیشرفته تره! بگذریم، من جواب سوالتونو میدم.
ب ام و در اون زمان ماشینهای خوبی میساخت، اما رقیبی برای مرسدس بنز و میباخ نداشت. از طرفی هم نمیتونست باهاشون وارد رقابت بشه به این دلیل که کسی ب ام و رو به عنوان یک برند “فوق لوکس ساز” نمیشناخت. اگر ب ام و میخواست وارد این سگمنت بشه به احتمال زیاد شکست میخورد. همون طوری که الان سری 7 از Sکلاس کمتر میفروشه. ب ام و هیچ تجربه و هیچ اسم و رسمی در این زمینه نداشت و وارد شدنش به این سگمنت نیاز به صرف هزینه و البته ریسک زیاد داشت. خب توی این شرایط، کی بهتر از رولزرویس؟ رولزرویس سالها مشتری موتورهای ب ام و بود و در اون زمان هم وضع مالی خوبی نداشت. از طرفی هم حاضر بود با قیمت کمتر خودشو به ب ام و بفروشه تا زیرمجموعه فولکس نشه. ب ام و با خرید رولز رویس میتونست با میباخ و بنتلی رقابت کنه و درآمد داشته باشه. رولزرویس رو خرید و کلی هواشو داشت. الانم مدلهای آینده ب ام و که تحت عنوان Grand Klass قراره به خط تولید اضاف بشن، وارد حیطه رولزرویس و میباخ نمیشن و قراره فاصله بین ب ام و های معمولی و رولزرویس رو پر کنن.
دلیل خرید رولزرویس این بود، نه کمبود تکنولوژی. ب ام و به یک اسم بزرگ احتیاج داشت نه به یک تکنولوژی بالا. البته همین الانشم از رولزرویس استفاده میکنه. مثلا برای سیستم تعلیق سری 7 جدید از رولزرویس مشورت گرفته. ((دقت کن، مشورت گرفته، همشو خودش ساخته، برای تنظیمش از رولزرویس “مشورت” گرفته)). اما خب تقریبا همه چی (از سخت افزار و نرم افزار و پول) در اختیار رولزرویس قرار داده و همه جور کمکی بهش کرده تا شرکتی که از نظر تکنولوژی داشت عقب میفتاد و وضع مالی خوبی نداشت رو تبدیل کنه به رقیبی که میباخ رو توی فروش شکست داد (در اون زمان، یعنی قبل از انحلال میباخ).
رولزرویس شرکت بزرگیه، خودروساز عالی هستش، خیلی هم طرفدارشم، نه به خاطر ب ام و، بلکه به خاطر خودش، اما نقش ب ام و رو توی پیشرفتش نادیده نگیر.
شایان
۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ضما حسین آقا آقا رضا اینا به حرف هیچ کس و هیچ چیز سر به راه نمیشن قرار به حرف های و پندها و تاریخ نگاری های امثال شما بود الان دنیا خوشکل میشد زیاد تلاش نکنین اینا فقط با دوچیز چیز درست میشن یا زمان و یا … بهتره به حال خودشون رها بشن
خسته شده
۳ اردیبهشت ۱۳۹۵این دو شرکت شرکت های نه چندان بزرگ در زمینه تکنولوژی هستن ولی فقط در بعضی از تبلت ها به کار میرن نه در ساخت کشتی و هواپیما چون اونا نرم افزارهای فوق پیشرفته لازمه نه اینکه شرکتی بخواد برای طراحی موبایل استفاده کنن اونقدر شرکت های بزرگی هستن که در این زمینه فعالیت میکنن و اتفاقا کارشونم همینه که انگلیسی هم نیستن چون اصولا شرکت های ریزپردازنده انگلیسی نداریم جز همینایی که اسم بردی و بزرگ هم نیستن آنچنان جز arm در مورد موتور جت هم نخستین کشوری که موتور جت اختراع کرد آلمان بود یه بر دیگه هم برات توضح دادم همین دیگه هرچند وقت باید یه به روز رسانی بشی شرکت مسرشمیت که بهترین هواپیماهای جنگ جهانی هم ماله اون شرکت بود در مورد اتومبیل های مرسدس موتورها و تجهیزاتش در آلمان ساخته میشه حالا دفترش در انگلستانه ولی توسعش در آلمانه توسط مرسدس صورت میگیره نه مهندسینش انگلیسن جز دو سه نفری که در دفتر مرکزی هستن نه موتورش توسعش در انگلیسه هم فقط در یک مورد از مک لارن کمک گرفت اونم مدل اس ال آر بود که اسمش همون اس ال آر مک لارن یا مرسدس مک لارن افتاد روش یادت در این مورد هم مکلارن برای ساخت و حت طراحیش در مدل افسانه ایش از ب ام و کمک گرفت مثل همیشه انگلستان در تموم زمینه های تکنولوژی مخصوصا از آلمان و ژاپن و آمریکا عقبتره و هم تراز با فرانسه میشه گفت هست نه بیشتر در زمینه نظامی هم که اگر وارد بشن آلمانی ها بی شک برترین ها و بهترین هارو میسازن
امیر چاپار
۷ اردیبهشت ۱۳۹۵داداش بعضیا ارزش بحث کردن ندارن اینا هنوز فرق ماشین مجلل با لوکس نمیدونن رولزرویز به جز قسمت های فنیش بقیه اش همه کار دست بهترین هنرمندان دنیاس بهترینای تو اون زمینه از نقاشیا و رنگ بذنه تا تو دوزی ها و … همه کار دست هستن و کلا اسم سطتنی رو روش میزارن با سری هفت و اس کلاس قابل مقایسه نیستن من خودم اس کلاس و سری هفت خیلی قبول دارم ولی خب هیچوقت اون پرستیژ رولز وبنتلی ندارن دوتا کمپانی که فقظ ماشینای لوکس و مجلل هست تو تاریخچشوننه مثل بنزوبی ام دبلیو که از هاچبک و ون و اسپورت و چار روز دیگه وانتم میزنن و این خودش اونایی که علم اقتصادو طراحی دارن میدونن که اون اصالتو پرستیژرو کم میکنه بنز هم اولش لوکس ساز بود به به طمع پول اومد شاسی زد ای کلاس زد سی کلاس اکونومیک رو زد که به نظرم اصالتشو در مقابل شرکتایی مثل رولز که راهه لوکس سازیشونو ادامه دادن کم کرد
مهدی
۱ اردیبهشت ۱۳۹۵audi a8 بهتر از همشونه
great britain
۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ممنون حسین از پاسخت.
HUMMER
۱ اردیبهشت ۱۳۹۵اول امپراتور رولزریس
دوم لینکلن(با کمی تخفیف)
vahid
۱ اردیبهشت ۱۳۹۵کابین رولز رویس فانتوم مثل یک رویا میمونه….
هنوز حالم سرجاش نیومده….
:)
احسان
۱ اردیبهشت ۱۳۹۵مرسدس. مایباخ
احسان
۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ببخشید سریع نظر دادم، مرسدس. مایباخ
بی ام و سری هفت، آیودی ای8، رولزرویس فانتوم، بنتلی مولسان، پورشه پانامرا.
سیاوش
۱ اردیبهشت ۱۳۹۵می باخ
s class
serie 7
a 8
panamera
محمدرضا♥BMW♥
۱ اردیبهشت ۱۳۹۵دوستان به هیچ کدوم از ما ربطی نداره چرا بعضیا به کیا رای دادن لطفا به نظرات دیگران احترام بذارید =)
خودم به سری7 رای دادم چون این ماشین بیش از اون چیزی که انتظارشو دارید بهتون خدمت میکنه این ماشین فقط لوکس نیست و هم میتونه هوس های یه جوون پر از شوق و هیجان رو برطرف کنه هم حس آرامش و کلاس و لاکچری بودن رو به رئیس یه شرکت بده.
یاسین
۲ اردیبهشت ۱۳۹۵سلام با سپاس از جناب دستگردی عزیز!اصن زدن تو ذوقم حسابی ها!می خواستم میباخ رو انتخاب کنم که زحمت رو کشیدن بیرونش کردن!عرضم به حضورتون تو لیستی که این سایت ارائه کرده دوتا کره ای رو جا انداخته.یکی سسانگ یانگ چیرمن البته آخرین مدلش،و هیوندای سنتیننتال یا کنتیننتال!خب با این تفاسیر بنده کادیلاک برمی گزینم!
f
۲ اردیبهشت ۱۳۹۵۱.مرسدس
۲.رولزریس
۳.بی ام دبلیو
۴.پورشه
۵.کادیلاک
Zonda R
۲ اردیبهشت ۱۳۹۵واقعا مطلب چالشی و زیبایی بود
بازم از این مطالب زیبا استفاده کنید
سپاس از جناب دستگردی عزیز
اینکه s یا سری 7 یا a8 عالین یا بقیه همه پارامترهای لوکس رو دارن حرفی نیست
اما رولزرویس بخصوص فانتوم یه فوق لوکس با قیمت فوق بالاست مگه میشه جایی باشه و بقیه پیشش ادعای لوکسی کنن این موضوع درمورد بنتلی هم با قیمت پایین تر صدق میکنه
میباخ که با 189 هزار دلار تمام معادلات رو بهم میزنه و جدا عالیه
ایرانی
۲ اردیبهشت ۱۳۹۵من نمیدونم هیوندایی و کیا اینجا چه میکنن…!!!
خخخ
ایرانی
۲ اردیبهشت ۱۳۹۵قبول دارم تلاش هیوندایی و کیا قابل ستایشه…
اما اینجا!!!!!
در کنار رولزرویس!!!!
م_م
۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ای کاش ولوو هم مثل دهه نود یه مدل تو این رده میزد…
علي رضا
۲ اردیبهشت ۱۳۹۵عقل میگه سری 7…
قلب میگه فانتوم…
هادی
۲ اردیبهشت ۱۳۹۵چرا هیشکی به جگوار رای نداده؟
واقعا با اصالت و خوبه…
آرش
۲ اردیبهشت ۱۳۹۵نمی گم همه ولی اغلب کاربرها حتی یکی از این ماشینا رو هم از نزدیک ندیدن اون وقت رای گیری چه ارزشی داره؟ مقایسه وقتی درسته که شما همه حالت های ممکن رو بتونی کنار هم ببینی و یکی رو انتخاب کنی
mohammad
۲ اردیبهشت ۱۳۹۵به نظر من ماشینای اروپایی در کل از لحاظ لوکس بودن در یه سطح بالاتری از بقیه قرار دارن ولی بین خودشون بنظرم مرسدس بنز (جدای از تعصب)کمی بهتر عمل کرده…
به قوله جرمی که میگه:: اگه میخواین بدونین چندسال دیگه چجور اسباب بازی روی ماشین معمولیتون نصب میشه میدونین کجا دنبالش بگردین!
مجید
۲ اردیبهشت ۱۳۹۵سلام
واقعا من موندم بعضی از کاربرا چطور نظر میدن. خیلی جالبه
ارش
۲ اردیبهشت ۱۳۹۵۱.رولز رویس
۲.بنتلی
۳.کادیلاک
(*مهرداد*)
۳ اردیبهشت ۱۳۹۵نمیگم برترین ولی شخصا با کنتیننتال حال میکنم زیاد
حمید
۳ اردیبهشت ۱۳۹۵این درست نیست که ائودی انقدر رایش کم باشه چون واقعا فوق العادس، زیبا، لوکس و موتوری بسیار نیرومند
بنتلی
۶ اردیبهشت ۱۳۹۵حسین جان منکر کمک های بی ام و ب رولزرویس نیستم ولی شما کم لطفی نکنین،پلتفرم محصولات آینده رولزرویس ساخت خودشه،این نشون میده ک آنچنان هم وابسته کامل ب تکنولوژی بی ام دبلیو نیس!در ضمن بی ام و هم از تعلیق بادی پیشرفته رولز رویس استفلده میکنه،ی چیزیو فراموش نکنیم ک میباخ هم برا وضه بدش فروخته شد،این ی چیز طبیعی هس چون هزینه زیاد این جور شرکتا با سود ناچیز همخوانی نداره،شرکتای فوق لوکس باید زیر سایه ی تامین کننده مالی باشن،البته متاسفانه مرسدس مایباخو نابود کرد و ازش فقط ی اسم بوده،دوس دارم نظرتو درمورد حرفم بدونم،واقعا حرفامو قبول نداری؟
حسين
۶ اردیبهشت ۱۳۹۵درود. ببخشید که دیر جواب دادم.
قصدم کم لطفی کردن نبود. همونطور که گفتم خود من هم طرفدار رولزرویس هستم و خیلی هم دوستش دارم. اگه به کامنتای قبلیم دقت کنین نوشتم که در مدلهای گوست و ریث از پلتفرم نسل قبل سری 7 استفاده میکنه (پلتفرم بهبود یافته) و در مدلهای “آینده” از “معماری بکار رفته” در نسل فعلی سری 7 فعلی (اینکه منظور از معماری در متنها چیه رو دقیقا نمیدونم). اینکه یک پلتفرم یا یک معماری رو توسعه بدن و تولید چند مدل رو بر اساس اون معماری پیش بینی کنن یه امر طبیعیه.
در مورد آیندش هم این احتمال وجود داره که پلتفرم مشترکی با سری9 احتمالی ب ام و داشته باشه. همه ی این اشتراکات و وابستگیها طبیعیه و به عنوان نقطه ضعف نیست. اما این دوستمون داشت میگفت ب ام و فقط و فقط در حد مشورت به رولزرویس کمک میکنه در صورتی که واقعا رولزرویس به عنوان زیرمجموعه ب ام و خیلی بیشتر از اینا به ب ام و وابستس.
من جایی نخوندم که رولزرویس از تکنولوژی Carbon Core ب ام و استفاده کنه ولی خب اینو میدونم که برای استفاده از مواد سبک از ب ام و کمک میگیره.
اینکه گفتین شرکتهایی مثل رولزرویس برای ادامه حیات مجبورن زیر مجموعه باشن رو قبول دارم. فقط یه سوال: شما میگین ب ام و از تعلیق بادی رولزرویس استفاده میکنه و من در این مورد خونده بودم که ب ام و برای تنظیم سیستم تعلیقش از رولزرویس کمک گرفته! جایی ندیدم گفته باشن از همون تعلیق استفاده میکنه. اگه میشه منبع حرفتو بگو.
یه سوال دیگه هم دارم: به نظرت کاری که ب ام و برای رولز رویس کرد بهتر بود یا کاری که فولکس برای بنتلی کرد؟ به نظر من فولکس بنتلی رو خراب کرد. همه چیزش با محصولات دیگه مشترکه. حتی نشانگرها و بعضی دکمه های داخل کابین با آئودی مشترکن و این به نظر من خیلی زشته! ب ام و به رولزرویس آزادی عمل خیلی بیشتری میده. نه؟
solat
۹ اردیبهشت ۱۳۹۵bmw7