خودروهای دیفرانسیل عقب همان حس نابی را ارائه میکنند که طرفداران خودروهای پرفورمنس سالهاست به دنبالش میگردند. اگرچه خودروسازان امروزی بیشتر از همیشه خودروهایی چهار چرخ محرک و دیفرانسیل جلو عرضه میکنند اما هنوز هم محصولات دیفرانسیل عقب زیادی تولید میشوند که مناسب یک رانندگی هیجانانگیز میباشند.
در ادامه شما را با ۱۰ خودروی دیفرانسیل عقب که جزو بهترینهای بازار هستند آشنا میکنیم. لیست یاد شده به ترتیب حروف الفبای لاتین مرتب شده است.
- آلفارومئو جیولیا
جیولیا خودروی فوقالعاده عالیای نیست اما به قدری شخصیت جذاب و سواری هیجانانگیزی دارد که بیبروبرگرد وارد لیست ما میشود. این خودرو دارای برخی فاکتورهایی است که در رقبای آلمانی معمولاً پیدا نمیشود. غرور ذاتی، استایل احساسی و فاکتور جذابیت انکار نشدنی. با یک شاسی بالانس شده، فرمانی پاسخگو و معماری دیفرانسیل عقب جذاب، جیولیا خودرویی سرزنده نشان میدهد. پیشرانهی ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی این خودرو قدرت ۲۸۰ اسب بخاری دارد اما مدل دیوانهوار کوادروفولیو از قطعات فیبر کربنی سود برده و پیشرانهی ۶ سیلندر ۲.۹ لیتری توئین توربوی آن که دستپروردهی فراری است قدرت ۵۰۵ اسب بخاری را ایجاد میکند.
- ب ام و سری ۲
M2 و M240i اعضای درخشان خانواده سری ۲ بوده و هر دو خودرو واقعاً هیجانانگیز هستند. این دو خودرو اساساً یک ب ام و ناب بوده و دینامیک رانندگی و پرفورمنس رانندگی ذاتی محصولات ب ام و را به مالک ارزانی میدارند. M2 و M240i آن حس نابی را دارند که متأسفانه در اکثر محصولات ب ام و مشاهده نمیشود. این خودروها که به پیشرانهی ۶ سیلندر ۳ لیتری توربو و گیربکسهای دستی مجهز هستند نیرو را به چرخهای عقب منتقل کرده و لذت فراوانی ایجاد میکنند.
- شورولت کامارو
کاماروی جدید که بر پایهی شاسی بالانس شده و معماری دیفرانسیل عقب فوقالعاده ساخته شده از هر جنبهای احساسبرانگیز است. از مدل پایهی ۴ سیلندر گرفته تا نسخهی SS و ZL1، کامارو خودرویی برای راننده است. خودروهای عضلانی برای تودهی مردم ساخته شدهاند و کامارو نیز همین سنت را ادامه داده است. شاسی کامارو بسیار درگیر کننده و تواناست.
- فورد موستانگ
فورد موستانگ محبوب نیز تاریخچه ی نیمقرنی از پرفورمنس و لذت دارد. این خودرو همواره مورداحترام طرفداران بوده و فروش میلیونی داشته است. بیش از ۱۰ میلیون دستگاه از موستانگ خط تولید را ترک کردهاند. موستانگ همچنین پرفروشترین خودروی اسپورت سه سال پیش بوده است. رانندگان میتوانند نسخههای متعددی از موستانگ را انتخاب کنند که از نمونهی ۴ سیلندر اکوبوست کوپه و کانورتیبل تا مدلهای ۸ سیلندر GT را شامل میشود. همچنین نسخهی متمرکز روی پیست شلبی GT350 هم موجود است که همه طرفدار آن هستند. موستانگ به وضوح رویای آمریکاییها در دستیابی به خودرویی اسپورت و عضلانی را نشان میدهد.
- جنسیس G70
جنسیس بازوی لوکس هیوندای بوده و از زمان تأسیس تاکنون موج عظیمی را به خاطر تولید محصولات دینامیک و لوکس که میتوانند با رقبای تثبیتشدهی آلمانی سرشاخ شوند به راه انداخته است. جنسیس G70 خودروی واقعاً احساسبرانگیزی بوده و از نظر دینامیک رانندگی و توجه به جزئیات اشرافی در سطح بالایی قرار دارد. این خودرو در عین اینکه مناسب شرایط روزمره است اما در راههای پر پیچ و خم نیز لذتبخش نشان میدهد. G70 خودرویی شیک، خوش قیمت و جوانپسند است. میتوانید G70 را با پیشرانه ۲ لیتری توربو یا ۶ سیلندر ۳.۳ لیتری توئین توربو خریداری کنید. این خودرو بهصورت استاندارد دیفرانسیل عقب است اما میتوان سیستم چهار چرخ محرک را نیز سفارش داد.
- جگوار اف تایپ
اف تایپ یکی از زیباترین خودروهای بازار بوده و البته یکی از لذتبخشترین محصولات دیفرانسیل عقب نیز میباشد. این جگوار از هر زاویهای زیبا بوده و فکر میکنیم در آینده کاملاً کلاسیک خواهد بود. اگر جایزهای تحت عنوان بهترین صدای تولیدی پیشرانه وجود داشت اف تایپ در آن نیز میدرخشید. اف تایپ بهصورت کوپه و کانورتیبل، دستی یا اتوماتیک، دیفرانسیل عقب و چهار چرخ محرک و با پیشرانههای گوناگون در دسترس میباشد.
- کیا استینگر
استینگر به اندازهای نشریات خودرویی را تحت تأثیر قرار داده که عنوان خودروی سال ۲۰۱۸ اتوگاید را به خود اختصاص داده است. پلتفرم استینگر با جنسیس G70 یکی بوده اما خب شاهد بدنهی اسپورت و شخصیت خاص هستیم. یک خودروی دیفرانسیل عقب کرهای که کاملاً هیجانانگیز بوده دینامیک سواری خوبی هم دارد که آن را مدیون شاسی متوازن، فرمانی پاسخگو و معماری دیفرانسیل عقب میباشد. استینگر تجربهای واقعاً متفاوت بوده و از هر جنبهای راضیکننده میباشد.
- مزدا MX-5 میاتا
هیچ لیستی از خودروهای اسپورت یا دیفرانسیل عقب بدون حضور میاتا کامل نخواهد بود. این رودستر کوچک و ویژه فرمول مخصوصی برای موفقیت داشته و یکی از نابترین و هیجانانگیزترین خودروهای بازار است. میاتای سبکوزن، دیفرانسیل عقب و ارزان شاید خیلی جلبتوجه نکند اما زمانی که آن را برانید قطعاً تحت تأثیر احساس آن قرار خواهید گرفت. میاتا با شما ارتباط برقرار میکند و باعث میشود خنده بر لب حس یک ابرقهرمان را داشته باشید.
- پورشه ۷۱۸ کیمن/باکستر
این خودروهای پیشرانه وسط سنگ محک خودروهای اسپورت جدی بوده و به حدی خوب هستند که میتوان آنها را یک ۹۱۱ کوچک دانست. با فرمانی احساسی و هندلینگ جذاب و درگیر کننده و پرستیژی که در کمتر خودرویی یافت میشود، دوقلوهای ۷۱۸ از جمله خودروهای پیشرانه وسط ارزانقیمتی هستند که در بازار حضور دارند. البته فضای بار این خودروها نیز مناسب است. علاوه بر صندوق قابل استفاده، در جلو هم فضایی بزرگ وجود دارد. با یکبار راندن این خودروها فوراً خواهید فهمید که ۷۱۸ ها از خودروهای مسابقهای گرفته شدهاند.
- تویوتا ۸۶ و سوبارو BRZ
این دو خودرو هم از فرمول میاتا استفاده کردهاند و دوقلوهای سبکوزن، چابک، اسپورت و هیجانانگیزی هستند که در بین طرفداران هم محبوبیت زیادی دارند. هر دو خودرو حاصل همکاری تویوتا و سوبارو بوده و قیمت مناسبی هم دارند. با این دو خودرو میتوانید شجاعانه وارد پیچها شوید و از احتمال برخورد با گاردریل ها ترسی به دل راه ندهید.
منبع: autoguide
Mohammad
۱۸ مهر ۱۳۹۷چرا سری سه و پنج نیستن ؟ عشق است کامارو .
دنیای دیگریست موستانگ ??
مهدی
۱۸ مهر ۱۳۹۷چقدر بچه گانه حرف میزنی شما.یعنی چون ۹۱۱.کلاسE.سری۵. مکلارن720نیستن یعنی لذت ندارن.اینا نماینده ای هستن ازشرکت ها.پس اگه اینطوره شورولت کوروت.دوج دیمن.فوردGT هم هیچ لذتی ندارن
Mohammad
۱۸ مهر ۱۳۹۷من اصلا حرفی از لذت رانندگی زدم
Arman
۱۸ مهر ۱۳۹۷سری پنج بعد از اینکه تو اون درگ دیمن رو زد بلافاصله رفت دنبال زن و بچش( نه که ماشین سدان هست برعکس دیمن،واس همین طرف زن و بچه داره) نگران نباش بر میگرده
عشق است امریکا! با اون همه برند و قدمت امسال فقط ۶ نماینده داشت تو نامزد های بهترین خودروهای سال دمش گرم تونست از چین بالاتر باشه !!!
Mohammad
۱۸ مهر ۱۳۹۷حتی واسه یه نفر هم مهم نیست کدوم ماشین چند تا جایزه گرفت اون مجله چی گفت ماشین سال چی شد . ولی شما هنوز اسرار داری این ها مهم ان داداش این جایزه ها واسه بچه مدرسه ای هاست هی تکرار نکن واسه کسی مهم نیست
Arman
۱۸ مهر ۱۳۹۷خداوکیلی منم اگه جای تو بودم تو این وضعیت ۶ نامزد چیزی جز اینکه واسم مهم نیست نمیگفتم :)) اصلا چیزی جز این نمیشه گفت!
۶ نامزد :)
امیرمحمد
۱۵ بهمن ۱۴۰۰دروغ
دیمون از بوگاتی هم صفر تا صدش سریع تره
صفر تا صد بوگاتی ویرون 2/4
دوج چلنجر دیمون 2/3
لامبورگینی اونتادور 2/9
اونموقع بی ام و؟
برو بابا حتی ویدئوش هم هست درگ دوج چلنجر دیمون با لامبورگینی اونتادور برو ببین تازه اونم تو برنامه تخت گاز
و البته دیمون تو این درگ برنده شد
Abbas lsx/ltx
۱۸ مهر ۱۳۹۷خواهشا از این کامنت های جنجال برانگیز نذارین.
تموم کنید این جنگ و دعواهارو
Mohammad
۱۸ مهر ۱۳۹۷من چیزی نگفتم پرسیدم چرا سری سه و پنج نیستن ولی این کره ای ها هستن ؟؟
Arman
۱۸ مهر ۱۳۹۷اینکه هستن دلیلش کیفیت بالاشون و همچین به وجد اوردن تست کننده ها هست :)) و همچنین کسب بیشترین درصد رضایت مندی تو امریکا و ۹ نامزد :)) چیزی که از توان امریکایی ها خارجه
حالا بزار طرف زن و بچش رو برسونه بعد ام۵ رو میاره نگران نباش :)
mahdy
۱۹ مهر ۱۳۹۷داداش مگه سری 2 نیست ؟ همچین در مورد بی ام و حرف میزنه انگار که شورولت تمامی مدل هاش حضور دارن یا اون فورد جی تی با اون قیمتش حضور داره
کوروت کو
جی تی کو
دیمن 840 اسبی افسانه ای تون کو
mahdy
۱۹ مهر ۱۳۹۷البته همین که تعداد نماینده هاتون با آلمان برابری میکنه افتخار بزرگیه ک نصیب کمتر کشوری میشه
Mohammad
۱۸ مهر ۱۳۹۷بیش از 10 میلیون دستگاه از موستانگ خط تولید را ترک کردهاند. موستانگ همچنین پرفروشترین خودروی اسپورت سه سال پیش بوده است. هیچ کمپانی نمیتونه نمونش رو تولید کنه حتی نزدیکش ????????
Arman
۱۸ مهر ۱۳۹۷تو ایران هم خیلی ها دوست دارم بنز و پورشه بخرن ولی خب پولشون نمیرسه مجبورن پراید و ۴۰۵ بخرن! واقعا تا صد سال دیگه هم بنز به فروش اینا نمیرسه اینجا!!
موستانگ ۵۰ هزار دلار
مثلا بنز amg gt قیمتش ۱۲۰ هزار تا!! باید هم فروش موستانگ بیشتر باشه
Mohammad
۱۸ مهر ۱۳۹۷افرین زدی تو خال مثلا amg gt که گفتی هم رده zl1 هست و رقیب هم هستن ولی قیمت بنز دوبرار شورولت هست این یعنی دزدی ??
Arman
۱۸ مهر ۱۳۹۷قیمت متناسب با کیفیت و ارزش هست! همون zl1 رو دو هزار دلار بیشتر کنن قیمتش رو خود مدیرعامل شورلت هم نمیخرش! چونکه همه میدونن ارزشش در همون حده! بالاخره باید تفاوتی باشه. بین کیفیت و قیمت المان و امریکا! :)))
مثل دیمن که وقتی معرفی شد گفتن شما جای اینکه ۱/۵ میلیون دلار بدین لافراری بخرین واس به چالش کشیدن بوگاتی و ۹۱۸ و غیره میتونین جاش ۸۰ هزار دلار بدین دیمن بخرین همه رو شکست بدین :))) اما از مک لارن ۷۲۰ تا ام ۵ اومدن شکستش دادن و نشون دادن چرا قیمتشون بیشتره از امریکایی ها :)
دزدی یعنی اینکه به مشتری بگی دیمن بخر باش هایپرکار شکست بده ولی از سدان بخوره :))) حیف ۸۰ هزار دلار که بدی جا امریکایی بنزین خوار و بی کیفیت
Km
۱۸ مهر ۱۳۹۷AMG GT رو با کامارو مقایسه میکنی؟؟؟
AMG GT هم رده فراری و پورشه و لامبوئه کامارو صرفا یه کوپه ی ارزونه فقط.
اگه حرف دزدی میزنی میتونی در مورد درصد سود فروش خودرو ها مطالعه کنی تا بفهمی هر گرونی و هر ارزونی بی دلیل نیست
فقط اینو بدون AMG GT رو از نزدیک دیدی کف و خون قاطی میکنی
میدونم اینارو میدونی خودتم فقط میخوای کل کل کنی فقط خواستم واسه بقیه بگم اینجور مقایسه ها مثل AMG GT و کامارو خنده داره نه که کامارو بد باشه ولی اصلا اینارو باهم مقایسه نکنید چون تفاوت از زمین تا آسمونه
Ali.usa
۱۸ مهر ۱۳۹۷برو درگ هاشون ببین داداش
کامارو zl1 میخوره قویترین نماینده بنز رو
من نمیدونم اون کاپوت دراز چی توشه
Mohammad
۱۸ مهر ۱۳۹۷خطاب به km داداش amg gt نس بعدی اس ال اس بود همه چیز هایی که میگی رو خوندم ولی همون اس ال اس هم با اون قیمتش در مقابل فراری هیچی نداشت حتی از برخی سدان های بازار هم ضعیف تر بود هم از لحاظ کنترل و دریفت هم شتاب و لذت رانندگی کیفیت چندانی هم نداشت این هم از نسل همونه موتورش هم در حد zl1 هست حتی کامارو کارایی هاش هم بیشتر تازه amg gt هم از نزدیک دیدیم قیافش مثل بقیه بنز هاس عین ون هاش عین هاچ بک هاش عین اس کلاسش تو ذهنت زیاد بزرگش نکن 😎💪
Mohammad
۱۸ مهر ۱۳۹۷آرمان داداش خودتو خسته نکن از ماشین سردر نمیاری
هنوز هدف تولید ماشینی مثل دیمن رو نمیدونی بعد میای باهاش جوک بیمزه میسازی
Arman
۱۸ مهر ۱۳۹۷Ali USA
تو درگ جهانی پارسال موتور ترند بنز amg gtr ششم شد ولی zl1 هفتم :)) فیلمش تو سایت موتور ترند و یوتیوب هم هست
گفته بودی تو تمام درگ ها میزنه بنز رو نه؟ اره عزیزم تو اون کاپوت دراز این هست! تازه صد اسب بخار کمتر بود بنز
البته از کسی که میگه ۴۰۵ زیرپاش از توسان خیلی بهتره انتظاره زیادی نمیره :)
mahdy
۱۹ مهر ۱۳۹۷فقط یه آمریکایی دوست ایرانی میتونه اینارو مقایسه کنه
امیرمحمد
۱۵ بهمن ۱۴۰۰ای خداااااااااااااا
دیمون از بوگاتی ویرون هم شتابش سریع تره
صد در صد هایپرکار ها رو رو میبره
امیرمحمد
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲کسی که دیمون بخره برای این میخره که صدای موتورش رو گوش بده و تو مسابقه درگ تو پیست همه رو قورت بده(اون یه ماسل کار میخواد)
اما کسی که بنز بخره یه ماشین لوکس و سریع میخواد که حالشو ببره
کامارو برای کساییه که خودروی آمریکایی اسپرت میخوان
یه ماسل کار مثل یه بدنساز میمونه
اما یه خودروی اسپرت مثل یه رزمی کار حرفه ای
مسئله اینه:تو تکنیک میخوای یا قدرت خالص؟
mahdy
۱۹ مهر ۱۳۹۷مازراتی هیچ وقت رکورد فروش پراید را در ایران نمیزند
اصغر فرهادی _اسکار
Amir
۱۸ مهر ۱۳۹۷آلفا این جذاب ایتالیایی…من یکی واقعا عاشقشم
Reza
۱۸ مهر ۱۳۹۷BMW رو عشق است، و آلفا و پورشه دوست داشتنی
TRX (تایماز)
۱۸ مهر ۱۳۹۷اگر با یه ماشین دیفرانسیل عقب رانندگی کنید دیگه رانندگی با ماشین هایی که قدرت رو فقط دیفرانسیل جلو انتقال میدن براتون کسل کننده میشه
ولی خب با افزایش قدرت ماشین ها برای بهرهبرداری با حداقل تلفات انتخاب ماشین هایی هستند که انتقال قدرت به انتخاب راننده بین عقب و جلو تقسیم میشه خیلی به صرفه تر هست.
مهدی
۱۸ مهر ۱۳۹۷M2کامپتیشن شاهکار این لیسته.پورشه کیمن هم محشره.آلفا جولیا ماشین هیجان انگیزیه ولی فقط همین چون در کیفیت.دوام.کاربردی بودن و رانندگی روزمره به پایM3وC63نمیرسه.در تمام مقایسه هاش باM3وC63 این ایرادات رو بهش میگرفتن
Amir
۱۸ مهر ۱۳۹۷رو هوا حرف نزن دوست عزیز،اتفاقا آلفا در بخش عقب جادار تر از m3 و c63 هست و صندوق بار مناسبی هم داره این از کاربردی بودن،کیفیت و دوام هم هیچ چیزی از آلمانی ها کمتر نداره شما منابعی که خوندی گفتن مشکل داره به ما هم معرفی کن،در رانندگی شهری هم فوق العاده راحت و خانوادگیه و پاش برسه در بحث پرفورمنس رقیباش رو قیمه قیمه می کنه.پیشنهاد می کنم بررسی که مفصلا وبسایت carwow انجام داده ببینی.
مهدی
۱۸ مهر ۱۳۹۷در۸۰درصدرقابت ها بینM3و آلفا جولیا پیروز رقابتM3 بوده.همینطور دربیشتررقابت ها بینC63وآلفا جولیا باز C63پیروز بوده.پدال هم چند مورد از رقابت هاشون رو آورد.شما چون یه رقابت پیروز شده یعنی بهتره.منم بالای۵۰مقایسه ازشون مطالعه کردم درسایت های خارجی که این نتایج رو داشته.اونم در حالیکه M3قدیمی تر بوده.اگه بخوان میرم دقیق میشمارم تعداد پیروزی های آلفا وپیروزی های M3وC63.همین مطلب هم گفته خودروی فوق العاده ای نیست.اما پرفومنس بالایی داره.که اونم نه در حدM3افسانه ای
Amir
۱۸ مهر ۱۳۹۷https://www.pedal.ir/%D8%A2%D9%84%D9%81%D8%A7%D8%B1%D9%88%D9%85%D8%A6%D9%88/%D8%B4%D8%A7%D8%AE%E2%80%8C%D8%A8%D9%87%E2%80%8C%D8%B4%D8%A7%D8%AE-%D8%A2%D9%84%D9%81%D8%A7-%D8%B1%D9%88%D9%85%D8%A6%D9%88-%D8%AC%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%A7/
اینو حتما ببین مهدی عزیز حداقل من با سند حرف میزنم در ضمن m3 افسانه ای شما در هندلینگ،درگ ریس و رولینگ ریس به گرد جولیا کوادریفولیو نمی رسه :))
Trx (taimaz)
۱۹ مهر ۱۳۹۷کودروفولیا مطمعنن جلوی نسل جدید M3 حرفی واسه گفتن نخواهد داشت میتونید با نسل قدیم که سال ۲۰۱۴ معرفی شده مقایسش کنید و بخاطر برتری جولیا که تا زمان معرفی M3 جدید اونو برنده اعلام کنید اما خب تاریخ هیچ وقت عوض نمیشه سگمنت D متعلق به سری سه هست.
مهدی
۱۹ مهر ۱۳۹۷همین سایت پدال یه مقایسه بینM3وC63SوکادیلاکAts vو آلفا جولیا آورد که جایگاه اولm3 شد.ودر آخرگفت آلفا هنوز توان رقابت باm3رو نداره.در مورد پیست هم که یه رقابت دیگه ازش پدال داره که بازm3 سریع تربودش.و اما در مورد شتاب.آپارات مسابقه شتابm3cs وآلفا جولیا رو داره که به شکل وحشتناکی سریع ترهm3cs.حتی درگm4cs هم باآلفا هست که اونم بااختلاف قابل توجهی m4csشکستش میده آلفارو.اگه میخوای رقیبی گیربیاری که در تمام زمینه ها برای رقابت باm3 افسانه ای لیاقت دارهC63sهستش.چون جولیا دوام و کیفیت این دو رونداره.همه چیز که شتاب نیست.جرمی به زور سوارش میشد اونقدر بدطراحی شده کابینش.واما خوده آلفا رومئو میگه معیار ماm3هستش بعد شما میگی آلفا بهترین این کلاسه.امروز رفتم شمردم فقط در۱۰درصد مقایسه ها آلفا پیروز بوده ودر۹۰درصد m3
حسین وی
۱۸ مهر ۱۳۹۷چقدر این میاتا دوست داشتنیه همیشه تو لیسته برترین ها میبینیمش
مهدی
۱۸ مهر ۱۳۹۷مزدا میاتا نشون میده واسه لذت رانندگی نیازی نیست حتما اسب بخار ماشین چندصدتا باشه وخودرو ظاهر فضایی داشته باشه.جاش توایران به شدت خالیه
آرین
۱۸ مهر ۱۳۹۷داداچ سلطان 370z رو جا انداختی
سرور همه دف عقبا
بهنام
۱۸ مهر ۱۳۹۷موج تبلیغاتی برای جلب توجه به جنسیس و استینگر به راه افتاده، وگرنه چگونه میشود تصور کرد ب ام و سری پنج و سه تو لیست نباشه و اون دوتا کره ای باشن؟ یعنی فراری های دیفرانسیل عقب به اندازه ی اینها لذت بخش نیستن یا اینکه خیلی گرانن؟ العجب
Arman
۱۸ مهر ۱۳۹۷تبلیغات بقیه وقتی زیاد میشه که کیفیت بالا باشه
اونا تست کردن و تصمیم گرفتن این ماشین هارو تو لیست قرار بدن لطفا شما بگو کدوم هارو تست کردی که میگی این ۲ تا نباید باشن :))))
جوایزی که استینگر کسب کرد رو یه سرچ بکن,نمونه سادش عنوان ماشین سال اتوگاید البته تو از اتوگاید بهتر میدونی
مقایسش با موستانگ تو سایت تاپ گیر هم هست که اخرش با این جمله تمام میشه: the Stinger beats
the Mustang
جنسیس هم که دیگه نیازی به تعریف نداره مشخصه
sina
۱۸ مهر ۱۳۹۷اخیرا دوباره به موستانگ علاقه مند شدم بعد از یه وقفه طولانی :)
میاتا هم که اصن با روح و روان ادم بازی میکنه بس شیک و موقر و باکلاس هست ماشالا
Mohammad
۱۸ مهر ۱۳۹۷اصلا حدیث داریم کسانی که میگن عاشق موستاتگ نیستن یا دروغ میگن یا خودشون زدن به اون راه
sina
۱۹ مهر ۱۳۹۷:)))))
ایمان
۱۸ مهر ۱۳۹۷به نظرم این لیست کامل نبود و خلاصه شده بود
نام خیلی از بزرگان از قلم افتاده ….
Abbas lsx/ltx
۱۸ مهر ۱۳۹۷موستانگ و کامارو و جگوار خیلی دلربا هستن
Arman
۱۸ مهر ۱۳۹۷به به استینگر و جنسیس،فوق العاده هستن،باکستر هم که حرف نداره
datsun
۱۸ مهر ۱۳۹۷این لیست با z 370 زیبا تر میشد
SRT
۱۹ مهر ۱۳۹۷بله،چلنجر هم هویجه دیگه؟!
محمد
۲۰ مهر ۱۳۹۷چرا من همشونو دوست دارم؟؟؟
همشون فوق العاده اند
Mobin pourmand
۲۰ مهر ۱۳۹۷عاقا اصن نمیگیم چلنجر هلکت و دیمون و اینا،،چلنجر اسکات پک کو؟ ار تی کو؟
چارجر کو؟ جم کنین باو
امیرمحمد
۶ فروردین ۱۴۰۱والا🙄
امیرمحمد
۱۵ بهمن ۱۴۰۰مطلب عالی بود
جای دوج چلنجر دیمون خالی بود
والا بی ام و به گرد پای دوج دیمون نمیرسه دیمون صفر تا صدش فقط 2/3 اونموقع بی ام و ازش ببره یا حتی مک لارن؟ ممکن نیست حتی از بوگاتی ویرون هم شتابش سریع تره و به قول ایرانی ها حتی از لامبورگینی اونتادور هم سریع تره
حتما رانندش دیروز گواهینامه گرفته بوگاتی هم به گرد پای دیمون نمیرسه اونموقع بی ام و😂😂😂
اصلا لامبورگینی اونتادور سریع تره یا بی ام و؟
ویدئو ش هست برید ببینید دوج دیمون از لامبورگینی میبره اونم تو مستند تخت گاز
حتما یا دروغه یا رانندش ناشی بوده و گرنه بوگاتی هم به پای دیمون نمیرسه
UwU
۹ خرداد ۱۴۰۳واقعا چرا دعوا میکنید وقتی توان خرید یکیشون هم نداریم