خریداران خودرو همیشه دنبال بهترینها هستند. تعریف خریداران از واژهٔ “بهترین” ممکن است متفاوت باشد و در قالب فاکتورهایی همچون قیمت و احساس خالص ظهور یابد.
در کانسومر ریپورتز، ما “بهترین” را خودرویی مینامیم که در تستهای طولانیمان برتری خود را نشان دهد و در مقولههای قابلیت اطمینان، ایمنی و رضایت خریدار درخشان باشد. قطعاً، خودروهای خوب بسیاری در بازار امروز برای خرید وجود دارد اما وقتیکه شما از ما میخواهید که بهصورت قطعی نام بهترین خودرو را مشخص کنیم،۱۰ خودروی زیر پاسخ ما به شماست! با ما باشید و از دیدن نامها لذت ببرید!
چه عواملی باعث شدند که این خودروها “بهترین” باشند؟ عملکرد: هر مدل ازنظر عملکردی باید در آزمونهای جادهای ما سرآمد کلاس خود باشد. قابلیت اطمینان: همهٔ مدلها باید رتبهٔ قابلیت اطمینان متوسط و بالاتری را بر پایهٔ مشکلات گزارششده در نظرسنجی از ۷۴۰ هزار خودروی سال ۲۰۱۵ داشته باشند. رضایت خریدار: ما از مشترکین خود دربارهٔ سطح رضایت خود از خودرویشان نظرسنجی کردیم. آیا مشتریان آن خودرو را دوباره میخرند؟! ایمنی: خودروهای برتر باید بهطور مؤثری در تستهای تصادف و چپ کردن ایمن باشند.
بهترین خودروی ساب کامپکت: هوندا فیت امتیاز مجموع:۶۷ امتیاز تست جادهای: ۶۷ مصرف سوخت کلی: ۷.۱۳ لیتر در صد کیلومتر قیمت در هنگام تست: ۱۹۰۲۵ دلار
به خرید نخستین خودروی خود یا یکی از آشنایان فکر میکنید؟! شاید این هوندا بسیار مناسب باشد! هوندا فیت با مصرف ۷.۱ لیتری، خودرویی صرفهجو است و هنوز هم هندلینگ فرز و چابک آن حس یک خودروی رقابتی را نمیدهد! این خودرو فضای داخلی قابلتوجهی را در اختیارتان میگذارد و صندلیهای ردیف عقب آن میتوانند تا شوند تا بار بیشتری را در صندوقعقب جای دهند. دوربین عقب در “فیت” بهصورت استاندارد عرضه میشود. صدای جاده در داخل خودرو شنیده میشود و سواری خشن آن میتواند در رانندگیهای طولانی خستهکننده باشد. با همهٔ اینها، رضایت از این خودرو بالاست و امتیازات تست تصادف این خودرو در مقایسه با پیشینیان خود بهبودیافته است. برای قیمتهای زیر ۲۰ هزار دلار، فیت میتواند خودروی سبکی باشد که شما را خندان نگه میدارد!
بهترین خودروی کامپکت: سوبارو ایمپرزا امتیاز مجموع: ۷۹-۷۷ امتیاز تست جادهای: ۷۹-۷۶ مصرف سوخت کلی: ۹ تا ۸.۷ لیتر در صد کیلومتر قیمت در هنگام تست: ۲۲۳۴۵-۲۱۳۴۵ دلار
برخلاف سایز کامپکتش، سواری این خودرو و راحتی کلی آن شما را شگفتزده خواهد کرد! ایمپرزا دارای شیشههای کناری وسیع و فضای داخلی بزرگ نسبت به کلاس خود، کنترلهای حسی، مجموعه تکنولوژی ایمنی، نتایج تست تصادف عالی و یک نسخهٔ هاچبک در دسترس برای حمل بارهای بزرگ میباشد. اگر جایی زندگی میکنید که برف زیادی میبارد، شما قدردان سیستم چهارچرخ متحرک ایمپرزا خواهید بود! ایمپرزا یک خودروی باهوش و کاربردی است.
بهترین خودروی میدسایز: تویوتا کمری امتیاز مجموع:۸۴-۸۳ امتیاز تست جادهای: ۸۷-۸۴ مصرف سوخت کلی: ۹ تا ۶.۲ لیتر در صد کیلومتر قیمت در هنگام تست: ۳۲۶۰۳-۲۴۰۸۹ دلار
خوب، کمری ممکن است شبیه وانیل به نظر آید اما وانیل پرفروشترین طعم بستنی است! کمری دارای تجربهٔ رانندگی بی سروصدا و میدان دید عالی بوده و کنترلرهایی دارد که کار با آنها آسان است. فضای داخلی وسیع کمری ممکن است که هیجانانگیزترین در کلاس خود نباشد اما وسیع و جادار است. کابین ساکت، سیستم انتقال قدرت نرم و روان، سواری راحت و هندلینگ خوب، این خودرو را دلپذیر و توانا میسازند. نسخهٔ هیبرید کمری مصرف سوخت بسیار خوبی را بر جای میگذارد. کمری سالیان سال است که قابلیت اطمینان بالایی دارد و هنگامی که با نتایج تست تصادف تحسینبرانگیز ترکیب شود، آن را به یکی از کاملترین سدانها تبدیل مینماید.
بهترین SUV کوچک: سوبارو فورستر امتیاز مجموع: ۸۳ امتیاز تست جادهای: ۸۵ مصرف سوخت کلی: ۹ لیتر در صد کیلومتر قیمت در هنگام تست: ۲۷۱۴۵ دلار
ما همیشه این را میشنویم که سوبارو “خودروی رسمی New England” است. اما فورستر بهاندازهٔ کافی خوب هست که SUV کوچک هرجایی باشد. فضای داخلیاش وسیع است و سواری راحتی دارد. سیستم چهار چرخ متحرکش تویوتا Rav4 و هوندا CR-V را در ارزیابیهای رانندگی برفی ما مغلوب کرد. مصرف سوخت فورستر در میان صدرنشینان کلاس قرار دارد. این خودرو همچنین بهترین دید راننده را در میان مدلهای گوناگون در بازار دارد. سیستم هشدار برخورد جلو و ترمز خودکار بهصورت استاندارد وجود ندارند اما با قیمتهای مقرونبهصرفهای در دسترس هستند. از نظر نتایج تستهای تصادف نیز فورستر سوبارو را رو سفید میکند.
بهترین SUV لوکس: Lexus RX امتیاز مجموع: ۸۱-۷۸ امتیاز تست جادهای: ۸۰-۷۷ مصرف سوخت کلی: ۱۰.۶۹ تا ۸.۱۱ لیتر در صد کیلومتر قیمت در هنگام تست: ۵۷۵۶۵-۵۱۶۳۰ دلار
حدود ۲۰ سال قبل، لکسس کلاس کراساوورهای لوکس را پایهگذاری کرد و هنوز هم از سلطهٔ آن کاسته نشده است. استایل اوریگامی و جلوپنجرهٔ “درنده” نشان میدهند که RX به یک بازیگر برونگرا تبدیل شده است. اما لکسس اجازه نمیدهد که استایل جدید RX، تصویر مخاطب را مشوش سازد. شما هنوز هم یک کابین راحت و ساکت، سیستم انتقال قدرت بیدردسر و سواری نرمی و کیفیت درخوری را خواهید یافت. نسخهٔ هیبرید RX مصرف سوخت تحسینبرانگیز ۸.۱ لیتری دارد. این لکسس یک خودروی سفت و با عملکرد بالا از مدرسهٔ آلمانی نیست! RX فاقد مواردی همچون هندلینگ سفت و محکم، بازخورد دقیق فرمان و ترمزهای تند و تیز میباشد اما یک کار را خوب بلد است و آن نوازش خریداران ثروتمند میباشد!
بهترین خودروی اسپورت زیر ۴۰ هزار دلار: Mazda MX-5 Miata امتیاز مجموع: ۷۹ امتیاز تست جادهای: ۸۰ مصرف سوخت کلی: ۶.۹۲ لیتر در صد کیلومتر قیمت در هنگام تست: ۲۹۹۰۵ دلار
هیچکسی پکیجی جذابتر از مزدا در میان خودروهای کوچک پیدا نخواهد کرد. MX-5 میاتا، لاغری، هندلینگ دقیق و گیربکس دستی را با یک پیشرانهٔ کوچک فرز ترکیب کرده است و با این معجون به مصرف سوخت حسادت برانگیز ۶.۹ لیتری دست یافته است. ماحصل این موارد خلق یک خودروی عالی برای هواداران و رانندگیهای آخر هفته است. میاتا فنربندی محکم، کابین پر سروصدا و جای کابین کم برای رانندهای بلندقد دارد. میاتا خودرویی برای رفتوآمد روزانه نیست اما با دیدن روز آفتابی و جادهای با باد ملایم همهٔ اینها را فراموش خواهید کرد. ما این خودرو را دوست داریم و این دلیلی هست که چرا میاتا را برگزیدهایم.
بهترین خودروی بزرگ: شورولت ایمپالا امتیاز مجموع: ۸۱ امتیاز تست جادهای: ۹۱ مصرف سوخت کلی: ۱۰.۶۹ لیتر در صد کیلومتر قیمت در هنگام تست: ۳۹۱۱۰ دلار
جدیدترین نسخهٔ ایمپالا رقبا را در آینهٔ عقب میبیند! (با پیشینهٔ شرمآور بهعنوان ناوگان اجارهای فرودگاهی!). این خودرو درک خودروسازان آمریکایی را بالاتر برده است و حال میدانند که چگونه خودرویی برجسته برای عموم بسازند. ایمپالا دینامیک و راحت است و سواری راحت را با هندلینگ چابک و پاسخگو در آمیخته است که باعث برتری این خودرو در برابر برخی از سردمداران این گروه شده است. کنترلرهای خودرو زیبا هستند و حس خوبی دارند و نیازی به متوسل شدن به رابط بیش ازحد پیچیدهٔ آن وجود ندارد. همچنین فضای کافی برای ۵ نفر با فضای زانو و ران زیاد وجود دارد. به ما اعتماد کنید: این خودرو بهشدت خوب است.
بهترین SUV میانسایز: کیا سورنتو امتیاز مجموع: ۸۴ امتیاز تست جادهای: ۸۴ مصرف سوخت کلی: ۱۱.۲ لیتر در صد کیلومتر قیمت در هنگام تست: ۳۷۹۱۵ دلار
این یک SUV عالی است که از نظرها پنهان شده است! اغلب کراساوورهای میدسایز احساسی شبیه به انجام یک مأموریت دارند و همین و بس! اما سورنتو ظرافتی فراتر از کلاس خود را پیشنهاد میدهد. سورنتو کمی کوچکتر از رقبای میدسایز خود است اما همین مورد به سورنتو اجازه میدهد که در شهر راحتتر باشد درحالیکه هنوز ویژگیهای یکی خودروی بزرگتر را نشان میدهد. موتور ۶ سیلندر ۲۹۰ اسب بخاری آن میانهٔ خوبی با مصرف سوخت دارد. سیستم فنربندی سورنتو بدترین دستاندازها را جذب میکند و حس اعتمادبهنفس را در پیچها بهخوبی به شما تزریق میکند! طراحی داخلی زیباست و معجون قابیلت اطمینان متوسط به بالا با نتایج خوب تست تصادف، سورنتو را به پادشاه جدید این رده تبدیل کرده است.
بهترین پیکاپ: فورد F-150 امتیاز مجموع: ۷۷-۷۶ امتیاز تست جادهای: ۸۰-۷۸ مصرف سوخت کلی: ۱۴.۷ تا ۱۳.۸ لیتر در صد کیلومتر قیمت در هنگام تست: ۴۶۷۵۵-۴۵۷۵۰ دلار
آیا یک بدنهٔ آلومینیومی برای یک پیکاپ بزرگ کافی است؟ با اجتناب از بهکارگیری پانلهای استیل مرسوم برای بدنه، فورد پیکاپی را خلق کرده است که وزن کمتری دارد و F-150 را قادر میسازد تا سریعتر باشد و سوخت کمتری مصرف کند. موتور توربوی ۲.۷ لیتری آن خرخر بیشتری از پیکاپ های مرسوم دارد و ۱ لیتر سوخت کمتری از رقیبش شورولت مصرف میکند. کابین خودرو بهشدت ساکت و جادار است و پنجرههای وسیعی دارد اما ستونهای شیشه جلو نسبتاً باریک هستند تا دید جلویی را مختل نکنند. نتایج تصادف درجه ۱ و بهترین قابلیت اطمینان پیشبینی شده، فورد F-150 را به ایدهآلترین پیکاپ سال تبدیل میکنند.
بهترین مینی ون: تویوتا سیِنا امتیاز مجموع: ۸۰-۷۸ امتیاز تست جادهای: ۸۰-۷۸ مصرف سوخت کلی: ۱۲.۳۸ تا ۱۱.۷۶ لیتر در صد کیلومتر قیمت در هنگام تست: ۳۸۲۰۱-۳۵۸۱۰ دلار
اکثر مردم خواب مینی ونها را نمیبینند اما سیِنا یک ون عالی با همهٔ ویژگیهای مدرنی است که یک خانواده میخواهد. سی ِنا جادار است و فضای داخلی چندمنظوره با ۸ صندلی در دسترس دارد که در ترکیب با سواری جادویی و سیستم انتقال قدرت انرژیک، آن را به یک مینی ون فوقالعاده تبدیل میکند. سیستم چهار چرخ متحرک قابل سفارش سیِنا هرگونه بهانهای را برای عدم خرید این خودرو از بین میبرد. اجازه بدهید که همسایهها شما را به سخره بگیرند! اما بهزودی التماستان را خواهند کرد که سیِنای خود را به آنها قرض دهید!
شاید دلیلش این باشه که ماشین خوب الزاما ماشین خوشگل نیست، این طرز فکر ماست که ماشین خوب رو ماشین زیبا میدونیم و بقیه پارامترها رو ندید میگیریم و دقیقا به همین دلیله که چینیا تو کشور ما خوب میفروشن و تا یه مدلشون معرفی میشه در کمتر از دو روز شاهد رژه ش تو خیابونا هستیم.
نیما جان خودتو ناراحت نکن. مجلات زیادی هستند که خودروهای برگزیده را اعلام میکنند. اما سایت BBC از جانب تاپ گیرو Car&driver در سدان با اختلاف مزدا6 و هوندا را بالاتر اعلام کرده و کمری مقام ششم بود. در کل هوندا محصولات باکیفیت تری از تویوتا میزنه و دلیلشم اینه خودروی سال2015 هوندا آکورد (خودروی برتر کل سال، نه در یک سگمنت) شد و امسال هم هوندا سیویک. اما من خودم معتقدم بهترین خودروهای دنیا (از نظر کیفی، راحتی، عملکرد، قیمت و… با هم) را سوبارو میزنه در کنار هوندا.
دوست عزیز شما واقعیت و دید مصرف کننده رو میزاری کنار سایت خودرویی که ماشینو مثل اسباب بازی مقایسته میکنه؟؟؟؟؟؟ صد بار گفتم من الان یه ماشین تخیلی بزنم سرعت 400 شتاب 3 ثانیه عمر مفید یک ماه بزارم تو سایت های خودرویی ال الخصدص کار درایور رتبش 1 میشه چون اصلا به قسمت عنر و دوام و عملکرد واقعی خودرو نزد مردم و…. کار نداره چند تا عدد و رقم و اسب و گشتاور مصرف سوخت میزاره کنار هم به یکی 5 تا ستاره میده به یکی 4 تا به یکی دوتا چیزی که همه میخرن دلیل بر خوب بودنش نیست مثلا سیگار ولی در یک جنس مشخص مثل سیگار چرا مردم جهان بیشتر ماربرو میخرن؟؟؟ یا خودرو در کلاس اقتصادی چرا کمری بیشتر اکورد فروش داره؟؟؟ مردم امریکا همه پیر مردن همه خرن؟؟؟ مردم جهان هیشکی انگلیسی بلد نیس بره رو کار درایور رنکینگ نگاه کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دقیقا برعکس به دلیل تبحر در زبان انگلیسی و دقت به سایت های کانسومر ریپورتز و جی دی پاور میرن و این نتیجه رو میگیرن که کمری خیلی گزینه خوبی میتونه باشه با توجه به نیازشون هم زیباست هم نرم هم با امکانات ککافی و سفارشی بعضا هم سرعت و شتاب خوبی داره و از نظر فنی یک خانواده رو ساپورت میکنه . اکورد ماشین فوق العاده ایه ولی این که ما بخوایم با رنکینگ سایت های خودرویی برتری خودرو هارو مشخص کنیم مسخره ترین کار ممکنه چرا که تو همون کار درایور اپتیما 5 پله بالا تر کمریه خوش گل تر و پر اپشن تر هم هست خودت بگو امریکایی جماعت که کم تعصب ترین کشور دنیاست و این همه از لکسس و برند های جدید دیگر در اون استقبال شده مرض داره اپتیما نمیخره؟؟؟؟؟؟ نه برادر فکر تعمیرشم هست فکر فروششم هست فکر نرمی و راحتیش هم هست همچی سرعت شتاب و اسب نیست همچی طراحی و زیبایی نیست خودرو یه مجموعست .
اتفاقا اقا نیما تو رنکینگ.جهانی مزدا میاتا رتبه اول رو در اختیار داره بعد اون کامارو و ماستنگ.هستند شهر ما اونقدر کامارو وا مستنگ پرشده که از دیدنش سیر شدیم باور کن اگه 25 هزار دلار داشته باشم و بخوام یه ماشین اسپورت بخرم انتخواب اول و اخرم مزدا میاتا هستش
به جرات میگم که خودروهای ژاپنی مثل یه بمب در کل جهان منفجر شد به نظر من اگه ژاپن همینجوری پیش بره بقیه خودرو سازا باید جول و پلاس و جمع کنن خودمم شدیدا طرفدار مزدا هستم
فقط عشق است خودروسازی ژاپن واقعا خودروهای بی نظیر مانند لکسوس تولید میکنه البته تورنج قیمت های مناسب ولی درکل المان و ایتالیا و انگلیس و امریکا هم خیلی شاخ هستن
جای خودرو های بالای 60 هزار دلار خالیه مثل lx و xc90 و q7 و benz e , s ولی متعجبم rx شاسی بلند لوکسیه ؟ پس x6 و x5 و xc90 و benz glو q7 چین ؟ شاید سوپر لوکسن تعصبم اصلا ندارم حدود 20 تا 30 هزارتا گرون ترن
جالبه یک کره ای تو این لیست هم آنهم تو بازار ایران کم فروش!!!من نمیدونم ایرانی ها به چه فکر میکنن وقتی ماشین میخرن سورنتو نسل قبلی فیس لیفت بنظرم تو کره ای ها ماشین خیلی خوبی اومد.هم کیفیت و سواری خوبی داشت و هم شتاب خوبی .
تویوتا کمری یک ماشین واقعا بی نقصیه . کمری یعنی آرامش و کیفیت و استهلاک در حد صفر.هیچ وقت از کیفیتش کم نشد و هیچ وقت کیفیت عالیش رو فدای چند تا آپشن بدرد نخور نکردن.
کمری نتنها در زمینه طراحی ضعف داره بلکه از لحاظ هندلینگ و جذابیت رانندگی خیلی پایینتر از مزدا 6 و هوندا اکورد هست برید بگردید یه نکته مثبت پیدا کنید تو این ماشین (نسبت به 6 و اکورد) قیمت هم که بیخودی گرونتره منطقه ازاد مزدا 6 قیمت 66 میلیون با اون طراحی جذابش ادم ول کنه بره کمری 90 تومنی بگیره نه خدایی شما بگید
دوستانی که صحبت مزدا و هوندا میکنن.شاید حرفشون درست باشه چون مزدا برخلاف کمری توی ژاپن بسته میشه.موتور به روز تری هم داره.منتها بازار پسندی تویوتا باعث شده تو کشور ما بیشتر سر زبون باشه.وگرنه مزدا و نیسان التیما کیفیت بالایی دارن ولی بورس پایینتر
نیما
۱۱ اسفند ۱۳۹۴وقتی هوندا اکورد و مزدا 6 هستن تویوتا کمری چه داستان مسخره و تکراری ای هست (به غیر از افراد مسن که کمری رو میپسندن ) ؟؟!!!
یوسف
۱۱ اسفند ۱۳۹۴شاید دلیلش این باشه که ماشین خوب الزاما ماشین خوشگل نیست، این طرز فکر ماست که ماشین خوب رو ماشین زیبا میدونیم و بقیه پارامترها رو ندید میگیریم و دقیقا به همین دلیله که چینیا تو کشور ما خوب میفروشن و تا یه مدلشون معرفی میشه در کمتر از دو روز شاهد رژه ش تو خیابونا هستیم.
رامتین
۱۱ اسفند ۱۳۹۴نیما جان خودتو ناراحت نکن. مجلات زیادی هستند که خودروهای برگزیده را اعلام میکنند. اما سایت BBC از جانب تاپ گیرو Car&driver در سدان با اختلاف مزدا6 و هوندا را بالاتر اعلام کرده و کمری مقام ششم بود. در کل هوندا محصولات باکیفیت تری از تویوتا میزنه و دلیلشم اینه خودروی سال2015 هوندا آکورد (خودروی برتر کل سال، نه در یک سگمنت) شد و امسال هم هوندا سیویک. اما من خودم معتقدم بهترین خودروهای دنیا (از نظر کیفی، راحتی، عملکرد، قیمت و… با هم) را سوبارو میزنه در کنار هوندا.
luis
۱۱ اسفند ۱۳۹۴دوست عزیز شما واقعیت و دید مصرف کننده رو میزاری کنار سایت خودرویی که ماشینو مثل اسباب بازی مقایسته میکنه؟؟؟؟؟؟
صد بار گفتم من الان یه ماشین تخیلی بزنم سرعت 400 شتاب 3 ثانیه عمر مفید یک ماه بزارم تو سایت های خودرویی ال الخصدص کار درایور رتبش 1 میشه چون اصلا به قسمت عنر و دوام و عملکرد واقعی خودرو نزد مردم و…. کار نداره چند تا عدد و رقم و اسب و گشتاور مصرف سوخت میزاره کنار هم به یکی 5 تا ستاره میده به یکی 4 تا به یکی دوتا
چیزی که همه میخرن دلیل بر خوب بودنش نیست مثلا سیگار
ولی در یک جنس مشخص مثل سیگار چرا مردم جهان بیشتر ماربرو میخرن؟؟؟
یا خودرو در کلاس اقتصادی چرا کمری بیشتر اکورد فروش داره؟؟؟ مردم امریکا همه پیر مردن همه خرن؟؟؟ مردم جهان هیشکی انگلیسی بلد نیس بره رو کار درایور رنکینگ نگاه کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دقیقا برعکس به دلیل تبحر در زبان انگلیسی و دقت به سایت های کانسومر ریپورتز و جی دی پاور میرن و این نتیجه رو میگیرن که کمری خیلی گزینه خوبی میتونه باشه با توجه به نیازشون
هم زیباست هم نرم هم با امکانات ککافی و سفارشی بعضا هم سرعت و شتاب خوبی داره و از نظر فنی یک خانواده رو ساپورت میکنه . اکورد ماشین فوق العاده ایه ولی این که ما بخوایم با رنکینگ سایت های خودرویی برتری خودرو هارو مشخص کنیم مسخره ترین کار ممکنه چرا که تو همون کار درایور اپتیما 5 پله بالا تر کمریه خوش گل تر و پر اپشن تر هم هست خودت بگو امریکایی جماعت که کم تعصب ترین کشور دنیاست و این همه از لکسس و برند های جدید دیگر در اون استقبال شده مرض داره اپتیما نمیخره؟؟؟؟؟؟
نه برادر فکر تعمیرشم هست فکر فروششم هست فکر نرمی و راحتیش هم هست همچی سرعت شتاب و اسب نیست همچی طراحی و زیبایی نیست خودرو یه مجموعست .
Sina
۱۱ اسفند ۱۳۹۴آفرین به ژاپن که بهترین بودن رو در “عمل” نشون میده نه در شعار ! قابل توجه دوستان متعصب
moein
۱۱ اسفند ۱۳۹۴f-150 در سگمنت پیکاپ سر وری می کنه
سامان اذری
۱۱ اسفند ۱۳۹۴عشق است میاتا
25 هزار دلار
واقعا ارزشش رو داره
Nima
۱۱ اسفند ۱۳۹۴با این پول میشه ماستنگ یا کامارو خرید
به نظرم ارزش خرید اونا بیشتره
Sina
۱۱ اسفند ۱۳۹۴کامارو و موستانگ که با میاتا تو یه کلاس نیستن که داری با هم مقایسه میکنی
سامان اذری
۱۲ اسفند ۱۳۹۴http://usnews.rankingsandreviews.com/cars-trucks/rankings/Affordable-Sports-Cars/
یه کلیک رو این لیک بکنن
سامان اذری
۱۲ اسفند ۱۳۹۴اتفاقا اقا نیما تو رنکینگ.جهانی مزدا میاتا رتبه اول رو در اختیار داره بعد اون کامارو و ماستنگ.هستند
شهر ما اونقدر کامارو وا مستنگ پرشده که از دیدنش سیر شدیم
باور کن اگه 25 هزار دلار داشته باشم و بخوام یه ماشین اسپورت بخرم انتخواب اول و اخرم مزدا میاتا هستش
Sina
۱۱ اسفند ۱۳۹۴چقدر ژاپنی
.
.
.
.
.
.
تعجبی نداره ☺
mehran jj
۱۱ اسفند ۱۳۹۴چقدر ژاپنی
شکوفه های کویری
۱۱ اسفند ۱۳۹۴خوشم میاد که ژاپنی ها انواع کلا س ها رو درو کردن، راضی ام ازشون
Amir tabrizli
۱۱ اسفند ۱۳۹۴به جرات میگم که خودروهای ژاپنی مثل یه بمب در کل جهان منفجر شد به نظر من اگه ژاپن همینجوری پیش بره بقیه خودرو سازا باید جول و پلاس و جمع کنن خودمم شدیدا طرفدار مزدا هستم
Sina
۱۱ اسفند ۱۳۹۴چقدر ژاپنی
تعجبی نداره
sina
۱۱ اسفند ۱۳۹۴کلا با ون حال نمیکنم چون همون کارایی رو cuv یا suv بهت میده
Nima
۱۱ اسفند ۱۳۹۴راستى SUV فول سایز توش نیس
پیکاپ کوچک هم نیست
کوپه بیش از 40 هزار دلار هم نیس
سدان بزرگ لوکس هم نیست
مینى SUV و خیلى کلاس هاى دیگه هم نیستن
Mj
۱۱ اسفند ۱۳۹۴المانی ها کوشن پس؟؟؟?
دوستانی که تعصب الکی دارن کوشن پس؟؟؟؟خخخخ
مجتبی
۱۱ اسفند ۱۳۹۴***
Sina
۱۲ اسفند ۱۳۹۴مجتبی جان ! شما که کانسومر ریپورتز رو قبول نداشتی که ! چی شد ؟!
بهنام طیبی
۱۱ اسفند ۱۳۹۴فقط عشق است خودروسازی ژاپن
واقعا خودروهای بی نظیر مانند لکسوس تولید میکنه
البته تورنج قیمت های مناسب ولی درکل المان و ایتالیا و انگلیس و امریکا هم خیلی شاخ هستن
sina
۱۱ اسفند ۱۳۹۴جای خودرو های بالای 60 هزار دلار خالیه مثل lx و xc90 و q7 و benz e , s ولی متعجبم rx شاسی بلند لوکسیه ؟ پس x6 و x5 و xc90 و benz glو q7 چین ؟ شاید سوپر لوکسن تعصبم اصلا ندارم حدود 20 تا 30 هزارتا گرون ترن
امیرحسین
۱۱ اسفند ۱۳۹۴جالبه یک کره ای تو این لیست هم آنهم تو بازار ایران کم فروش!!!من نمیدونم ایرانی ها به چه فکر میکنن وقتی ماشین میخرن
سورنتو نسل قبلی فیس لیفت بنظرم تو کره ای ها ماشین خیلی خوبی اومد.هم کیفیت و سواری خوبی داشت و هم شتاب خوبی .
میلاد
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ممنون اقا شاهین بابت مقاله
shz
۱۱ اسفند ۱۳۹۴امان از لکسوس …امان
saeid
۱۱ اسفند ۱۳۹۴تویوتا کمری یک ماشین واقعا بی نقصیه . کمری یعنی آرامش و کیفیت و استهلاک در حد صفر.هیچ وقت از کیفیتش کم نشد و هیچ وقت کیفیت عالیش رو فدای چند تا آپشن بدرد نخور نکردن.
احمد579
۱۱ اسفند ۱۳۹۴آقا اون لکسوس nx نیست آیا؟
نیما
۱۲ اسفند ۱۳۹۴کمری نتنها در زمینه طراحی ضعف داره بلکه از لحاظ هندلینگ و جذابیت رانندگی خیلی پایینتر از مزدا 6 و هوندا اکورد هست برید بگردید یه نکته مثبت پیدا کنید تو این ماشین (نسبت به 6 و اکورد)
قیمت هم که بیخودی گرونتره
منطقه ازاد مزدا 6 قیمت 66 میلیون با اون طراحی جذابش ادم ول کنه بره کمری 90 تومنی بگیره نه خدایی شما بگید
parham
۱۲ اسفند ۱۳۹۴جای خودرو تیبا در بین این اسامی واقعا خالی بود :)))
قصد جسارت به دوستانی که این خودرو رو دارن نداشتم اصلا.
احمد باقری
۱۲ اسفند ۱۳۹۴تویوتا همیشه خوب کار کرده.
ali
۱۳ اسفند ۱۳۹۴دوستانی که صحبت مزدا و هوندا میکنن.شاید حرفشون درست باشه چون مزدا برخلاف کمری توی ژاپن بسته میشه.موتور به روز تری هم داره.منتها بازار پسندی تویوتا باعث شده تو کشور ما بیشتر سر زبون باشه.وگرنه مزدا و نیسان التیما کیفیت بالایی دارن ولی بورس پایینتر