اگر در طول روز زمان زیادی را در خودروی خود بگذرانید مسئلهی راحتی به یکی از مهمترین اولویتها تبدیل میشود، در حقیقت میخواهید که بدون عذاب، سواری راحتی را تجربه کنید. در این حالت راحت نبودن صندلیها، سروصدای زیاد و تکانهای بیمورد در رانندگی موجب نارضایتی شما خواهد شد.
خودروهایی که در این مطلب میبینید بر اساس سواری راحت، کابین آرام و بدون سروصدا و صندلیهای جلوی راحت لیست شدهاند. خودروهای کوچک، اسپرت و کانورتیبل را در این لیست در نظر نگرفتیم چراکه در کلاس تعریفشده برای این خودروها راحتی اولویت اصلی نیست.

A6 سواری بسیار راحتی دارد و برخلاف خودروهای دیگر آئودی در سرعتهای پایین بیشازحد خشک نیست. کابین به طرز فوقالعادهای آرام است و تنها سروصدای جاده و زمزمهی قدرت موتور به گوش میرسد. صندلیهای جلوی این خودرو هم بسیار راحت و مجهز طراحیشدهاند.

لاکراس یک خودروی پیچیده و یک سدان کاملاً مدرن است. کابین جادار و لوکس این خودرو بسیار آرام است و تنها صدای خشخش آرام تایرها و صدای تقلیل یافته موتور به گوش میرسد. صندلیهای جلویی مجهز به بالشتکهایی هستند که شکل و نحوه قرارگیری این بالشتکها به همراه پشتی مناسب، سواری راحتی را برای این خودرو به ارمغان آورده است.

ایمپالا یک سدان بزرگ امروزی است که جادار، راحت و آرام است و رانندگی با این خودرو لذتبخش است. صندلیهای جلوی این خودرو بسیار جادار و مجلل است، صندلیها در عین نرم بودن، راحتی مناسبی دارند بهطوریکه در سفرهای طولانی نقطه قوت این خودرو هم محسوب میشوند. صندلیهای متناسب عقب هم فضای مناسب و راحتی را برای دو سرنشین بزرگسال فراهم میکند.

کرایسلر ۳۰۰ یکی از بهترین سدان های بزرگ موجود در بازار آمریکا است که هم جادار است و هم لوکس. در بررسی تریم سطح بالای 300C این خودرو به این نتیجه رسیدیم که این خودرو سواری بسیار راحتی دارد و با کابین آرام، لوکس و مجهز خود پاسخگوی سرنشینان خودرو است. رانندگی در بزرگراه با این خودرو راحت و بیسروصدا است و تنها صدای واردشده به کابین، زمزمهی موتور و سروصدای اندک تایرهاست.

تریم سطح بالای فورد فیوژن تیتانیوم ترکیبی از تمدن و استحکام است. کابین این خودرو واقعاً آرام است و در کابین خودرو تنها در شتاب بالا و حالت تخت گاز متوجه صدای موتور میشوید. صندلیهای جلو با حالت و شکل مناسب، راحتی سرنشین را تضمین میکنند. پشتی کوتاه و چرم این صندلیها نسبت به پوشش پارچهای عملکرد بهتری دارند و در سفرهای طولانی تا حدودی مثل بالشتکهای اسفنجی عمل میکنند.

یکی از نقاط قوت لکسس ES آرامش و سکوت درون کابین است. کابین خودرو بهقدری ایزوله است که سروصداهای جادهای و ترافیکی را هم به درون خودرو راه نمیدهد. هر دو مدل ES موتورهای کمصدایی دارند البته زمزمهی صدای موتور شش سیلندر ES 350 در کابین شنیده میشود. درنهایت صندلیهای بزرگ جلویی در کنار بالشتکهای نرم، محیط مناسبی برای سرنشینان فراهم کرده است.

پرچمدار لکسس در کلاس سدان یک خودروی لوکس، بهینه و با صدای کم است که سواری آرام و راحتی را فراهم کرده است. لکسس LS با سیستم ایزولهی مناسبش بدون سروصدا بر روی هر جادهای سر میخورد. کابین این خودرو بسیار آرام است. تمام صندلیهای این خودرو مناسب و راحتاند بهطوریکه راحتی این صندلیها را میتوان با استاندارد لیموزینها مقایسه کرد.
مرسدس بنز کلاس E350
مدتهاست که مرسدس بنز E350 را سدانی مستحکم، راحت و آرام میبینیم. این خودرو با این ویژگیها، حالا یکی از خودروهای موجود در لیست است. بهطورکلی کلاس E، راحتی، عملکرد و پاسخ مناسب را در قالب یک خودروی پرزرقوبرق نشان میدهد. کلاس E با بدنهای ایزوله، کابین مناسبی را مهیا کرده که در دستاندازها آرام و در بزرگراهها مستحکم است. صندلیهای جلوی این خودرو هم بزرگ و راحت هستند.
مرسدس بنز کلاس GL350
در بررسی مرسدس بنز GL350 که یک شاسیبلند لوکس ۷ نفره است به این نتیجه رسیدیم که این شاسیبلند، بهترین و راحتترین سواری را در میان رقبایش دارد. صندلیهای ردیف سوم این خودرو هم بسیار مناسب و کاربردی هستند. صندلیهای جلوی این خودرو هم بسیار عریض و راحتاند بهطوریکه انحنا و بالشتکهای صندلی بهقدری محکم و مناسباند که بدون ایجاد هرگونه ناراحتی، از قسمت پشتی بدن محافظت میکنند.

سواری راحت S550 واقعاً استثنایی است و با استحکام و آرامش خود حتی در مقایسه با رقیبان مستقیمش با شایستگی در صدر میایستد. کابین آرام خودرو با استحکام همراه شده است، دستاندازها با کمک سیستم تعلیق ایرماتیک این خودرو در زیر رینگهای ۱۹ اینچی محو میشوند. فارغ از سرعت و یا سطح جاده، این خودرو کمتر به لرزه میافتد و احساس پایداری و استحکام را به سرنشین القا میکند. سواری در بزرگراه با این خودرو هم راحت است و S550 بهراحتی در آنها سر میخورد.
منبع: consumerreports
محمدرضا♥BMW♥
۲۸ مرداد ۱۳۹۴پس سری 7 کوووووووووووووووووووووووووووو؟؟؟؟!!!!!!!!
سامورایی
۲۸ مرداد ۱۳۹۴LSیعنی لوکس وخاص بودن
Mamas
۲۹ مرداد ۱۳۹۴اول متن اشاره شده ، خودرو های اسپورت توی این لیست نیستن ، bmw سرهفتشم اسپورته لامصب :))
حسین
۲۹ مرداد ۱۳۹۴درود. به نظر میاد کلاس بندی داشتن. یعنی در کلاس سدانهای فول سایز لوکس s550 رو انتخاب کردن، در کلاسهای دیگه هم راحت ترین ها رو انتخاب کردن. وگرنه نمیشه که توی یه لیست شورلت ایمپالا و فورد فیوژن و کرایسلر 300 باشن اما سری 7 یا سری 6 نباشن!!!! اصن غیر ممکنه که بخوای حتی تصور کنی سری 7 از فیوژن راحتی کمتری داره!!!!! اما خب کلاس بندی هم زیاد انجام نشده گویا… چون لکسس Ls رو آوردن و بنز Sکلاس رو هم آوردن!! نمیدونم معیار چی بوده اما نمیشه گفت سری 7 نسبت به اینا ضعیف تره. شما نظرات مردم در سایتهای خارجی رو هم اگه بخونی، ب ام و رو جزء ماشینای راحت میشناسن. Mamas جان ب ام و درسته اسپرته اما نه در حدی که سری 5 و 6 و 7 ب ام و رو بخوای ناراحت تر از فیوژن بدونی.
حتی لوکسهایی مثل بنتلی و رولزرویس هم نیستن. به قول دوستمون رنج رورر و خیلی های دیگه که باید باشن نیستن. لیست عجیبیه.
E 36
۲۹ مرداد ۱۳۹۴پس ب ام و کو ؟؟؟!!
مگه میشه ؟؟! مگه داریم ؟؟!
ELDORADO
۲۸ مرداد ۱۳۹۴برچم بنز بالاس ماشالله
دمت گرم دیتر زتچه
سجاد
۲۹ مرداد ۱۳۹۴فقط آلمان . . .
mahyar
۲۸ مرداد ۱۳۹۴فقط بنز . . . . فقط آلمان ….
محسن
۲۸ مرداد ۱۳۹۴خیلی تحلیل آمریکایی بود. پس ولوو XC90 که تو خود آلمان جایزه ی خودرو سال رو برد چی؟! ماشینی که یکی از راحت ترین و البته خانواده پسند ترین اتوموبیل ها لقب گرفته؟ یا حتی رنج روور؟ یا خیلی از ماشین های اروپایی دیگه؟! تحلیل این گزارش محدود به خودرو های محبوب و مورد پسند آمیکایی ها بود و نه اروپایی ها.
شایان
۲۸ مرداد ۱۳۹۴مرسدس بهترینه بهترین
امیر مرادی
۲۸ مرداد ۱۳۹۴این اس550 الان آخره آیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
AHMADREZA
۲۸ مرداد ۱۳۹۴رتبه بندی که نیست عزیز
AHMADREZA
۲۸ مرداد ۱۳۹۴آوودی ها واقعا خشک هستن؟؟مثلا a8 خشکه نگو بابا!!بعد سری 7 چرانیست؟ چقدر عجیبه
جواد
۲۸ مرداد ۱۳۹۴بالاخره یه جا bmwجلوی بنز کم اورد البته ذات bmwچیز دیگست
ZIPPO
۲۹ مرداد ۱۳۹۴بی ام و هیچ وقت ودر هیچ موردی جلو بنز کم نمیاره
برتری توی ذات بی ام و هست
در همه موارد
بی ام و به عنوان پر فروشترین خودروی لوکس دنیا همیشه 1 پله از بنز و بقیه لوکس ساز ها بالاتر بوده
Mohammadreza
۲۹ مرداد ۱۳۹۴zippo فکر کنم هیوندا یا کیاشو فروخته بی ام و خریده دیگه مثه قبل نیست
البته zippo یدونس من کلا به خاطر zippo عضو پدال شدم
ZIPPO
۲۹ مرداد ۱۳۹۴عزیزی شما
:)
Dinam
۲۸ مرداد ۱۳۹۴لکسس مثل همیشه فوق العادست
شایان
۲۸ مرداد ۱۳۹۴مثلا الان خودت تعصب نداری؟ اصلا فقط میشه تاسف خورد برای پدال بخاطر چاپ کردن نظراتت
کیارش
۲۸ مرداد ۱۳۹۴شایان ول کن
مهم میدونی چیه ؟؟ اینه که طرفدارای ژاپن و مخصوصا لکسوس هرچی میشه میگن کانسیومر ریپورتز
و همیشه مدعی ان لکسوس ال ایکس بهترین سواری رو داره
ولی الان سایتی که اسمش از دهن ژاپنی بازا نمیوفته صریح نوشته سواری بنز جی ال از رقیباش سره
luis
۳۰ مرداد ۱۳۹۴من همیشه گفتم افرودش خوبه تازه نگفتم نسبت به بنز بهتره یا بدتر حالا هر کی گفته بیاد خودش جواب کیارشو بده.
Dinam
۲۸ مرداد ۱۳۹۴الان چه نشانه ای از تعصب در کامنت من هست ؟ من فقط گفتم لکسس فوق العادست ! آیا گفتم لکسس از همه بالاتره ؟! خدایی اول کامنت رو دقیق بخونین بعدش نظر بدین
وینسنت پرایس
۲۹ مرداد ۱۳۹۴آقا شایان اصلا فقط برای نظرات خودت متاسف باش . نه برای دیگران .
مرصاد قاسمی
۲۸ مرداد ۱۳۹۴اقا ما هم یه دنا داریم که اسب جاده هاس….
Dinam
۲۸ مرداد ۱۳۹۴آلمانی پسند ها چرا اینقدر تعصب دارین آخه ؟؟!! به خدا زشته ! دنیا دنیای تکنولوژیه ! خیلی بچه گانست که تکنولوژی و برتری رو فقط منحصر به یک کشور بدونیم ! اینقدری که ایرانیا روی ماشینای آلمانی تعصب دارن به خدا خود آلمانی ها ندارن ! فرق یک کشور پیشرفته و یک کشور جهان سوم توی همینجور مباحث مشخص میشه.بهتره که حقیقت رو قبول کنید ! فقط آلمان ِ شما نیست که ماشینای خوب میسازه ! قدمت یک برند به هیچ عنوان نشان دهنده ی برتری ش نیست.یه مثال ساده واستون بزنم ! شرکت نوکیا از سال 1912 وارد عرصه تولید تجهیزات خطوط تلفن، تلگراف و سیمکشی الکتریکی شد و اپل از سال 1971 شروع به کار کرد . اولین گوشی خودش رو سال 2007 رونمایی کرد ! حالا شما ببین از نوکیا دیگه اسمی نمونده و از اون طرف ببین اپل کجاست !!!! پس یاد بگیرین قدمت یک برند رو نباید نشونه ی بهتر بودنش دونست چون اگه اینجوری بود سلطنت صنعت موبایل الان باید دست نوکیا میبود !! مثال های بیشتری هم دارم که اگر بخواین واستون میذارم
شایان
۲۸ مرداد ۱۳۹۴Dinam تو از کجا میدونی تعصب ندارن (اینو چون خودم دیدم میگم که خیلی هم تعصب و عشق دارن به برنداشون)یکی دیگه از نشانه های جهان سومی هم اینکه همه فکر میکنن دانای تمومن و همه چی و میدونن خب تعصب از عشق و قدرت میاد حتما یه چیزی دارن که این همه دوستش دارن اینم بگم که آلمان الان دو ساله محبوب ترین کشور دنیا شناخته شده همینجوری الله بختکی و از هوا که واسشون نیموده حتما یه چیزهایی داشته و به بشر کمک کرده و باعث پیشرفت شده که این همه محبوب هست بعدم بقیه مگه رویه برندها و کشورها تعصب ندارن که آلمانی دوست ها رو متهم میکنی آلمان مهد اتومبیل مهندسینش طراحاش از بهترین ها هستن چه ربطی به اپل و نوکیا داره نوکیا در نوعی موبایل و شهرت داره اپل هم در نوع دیگه ای بعدم اصلا مقایسه درستی نیست پدال نمیدونم مشکل شما با من چیه و نظرامو نمیذاری
کیارش
۲۸ مرداد ۱۳۹۴شایان مگه نمیدونی پدال نظریاتی رو که به ضرر ژاپنی بازاس چاپ نمیکنه ؟
وینسنت پرایس
۲۹ مرداد ۱۳۹۴آقا کیارش چرا از حرفهای دیگران تقلید میکنی ؟ http://www.pedal.ir/%D8%AA%D9%88%DB%8C%D9%88%D8%AA%D8%A7/%D8%AA%D9%88%DB%8C%D9%88%D8%AA%D8%A7-%D9%87%D8%A7%DB%8C%D9%84%D9%88%DA%A9%D8%B3-%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C/
luis
۳۰ مرداد ۱۳۹۴شایعه پراکنی نکن کیارش
Dinam
۲۸ مرداد ۱۳۹۴بازم شما آلمانی پسند عزیز سعی کردی بحث رو عوض کنی !!! آخه مشکل شماها اینه که فکر میکنین فقط آلمان داره به دنیا خدمت میکنه !!!!!! بابا جان این چه منطقیه که شماها دارین آخه ؟!
شایان
۲۹ مرداد ۱۳۹۴من مستند حرف زدم دیگه اگه هر جوری یه سرچ کوچیک کنی اینو میفهمی که آلمان دو سال محبوب ترین شده حتی بی بی سی که باهاشونم خوب نیست اعلام کرده خب توهم اسمه چند تا کشور که خدمت کردنو بگو کسی جلوتو نگرفته مشکل شما با خود آلمانه نه چیزه دیگه اصلا باشه تو راست میگی با شما نباید اصلا بحث کرد چون در هر صورت چیزی عوض نمیشه
Dinam
۲۹ مرداد ۱۳۹۴اتفاقا بحث کردن با شماهاست که هیچ فایده ای نداره ! الان محبوب تر شدن یک کشور چه ربطی به ماشیناش داره ؟! عزیز من از روی ماشینا و برندای ماشین که نمیان فلان کشور رو محبوب اعلام کنن که ! چرا شماها اینجورین آخه ؟!
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۹ مرداد ۱۳۹۴درود .
ربطی به نوکیا نداره . نوکیا (عشق ) خودش باعث شد عقب بیفته . اون موقع که نوکیا پرفروش ترین بود ، اپل کجا بود . نوکیا فقط تو بروزرسانی و عدم تعریف یک پلتفرم جدید در سیستم عامل عقب افتاد . هنوزم اسمش پابرجاست . فقط کافیه ببینی .
Erfan
۲۹ مرداد ۱۳۹۴آخه نوکیا و اپل چه ربطی به برند های خودروسازی دارن؟
یکمی ربط دارن اما نه در قدمت بلکه نوع دید مردم و تا حدودی بی لیاقتی شرکت.
نوکیا با اصراری که روی سیستم عامل سیمبیان داشت باعث شد به این روز بیفته. من سیستم عامل ویندوز فون رو نه تنها باعث شکستش نمیدونم، بلکه به نظر من ویندوز فون باعث شد که نوکیا دوباره سر زبان ها بیفته هر چند که بخش تلفن همراهش فروخته شد به مایکروسافت اما هنوزم غول نو آوری موبایله.
چیزی که باعث پیشرفت اپل و اندروید شد امکانات پر زرق و برق و گاها بی استفادشون بود. به شخصه سیستم عامل سیمبیان رو خیلی بیشتر قبول دارم.
امکانات پر زرق و برق مثل ماشین های چینی و یا گاها کره ایه. طراحی های فضایی و امکانات زیاد اما کسی که ماشین دوسته میره سمت این ها؟ قطعا خیر. برند مرسدس بنز فقط نماد شرکتش می ارزه به تمامی این امکانات و شرکت ها و درست به خاطر اصالت و کیفیت و احترام به شعور مشتریه که همه بنز رو قبول دارن.
من بنز رو قبول دارم و نوکیا رو.
—————————————————–
در مورد مقاله:
رنج روور کجاس؟
:|
Dinam
۲۹ مرداد ۱۳۹۴مثال من برای این بود که نشون بدم برتر بودن یک برند هیچ ربطی به قدمتش نداره.تاکید میکنم هیچ ربطی. اصالت فکری و فنی یک برند رو حرفه ای بودن تیمش درست میکنن نه قدمت برندش ! چه بسا برندهای خودروی قدیمی که هنوزم تا حدودی سر پا هستن اما زیاد حرفی واسه گفتن ندارن ! این که فقط و فقط بگین “فلان برند چون قدیمی تره پس بهتره “, نشان دهنده ی چیزی نیست جز بی اطلاعی و کمبود مطلالعه
کیارش
۲۹ مرداد ۱۳۹۴دینام اولا هرکاری بکنی هر چه قدر کامنت بذاری نمیتونی ارزش قدمت یه برند رو زیر سوال ببری
ثانیا،برندای المانی نکته ای که دارن اینه که از اول بهترین بودن و همواره نو اوری داشتن
شاید قدمت خالی خیلی به درد نخوره
ولی برو سرچ کن ببین بنز چه خدماتی به صنعت خودرو ارایه داده
بی ام و همینطور پورش همینطور
المانی یعنی قدمت بعلاوه نو اوری
درکش خیلی سخت نیست
حمیدرضا
۲۹ مرداد ۱۳۹۴من با نظر شما یکم مخالم صنعت خودرو ممتفاوت از صنعت موبایل هست توی صنعت ماشین تجربه خودروساز روی خیلی چیزهای خودرو موثر هست به طور مثال سیستم تعلیق یا سیستم ترمز و کیفیت سواری اما صنعت موبایل متفاوت هست چون بیشتر اجزا ساخت خود شرکت نیست مثل cpu یا گرافیک سنسورهای دوربین و…
به نظر من تجربه زیاد میتونه بیشتر به شرکتها کمک کنه حتی روی سودشون هم تاثیر گذار هست
luis
۳۰ مرداد ۱۳۹۴شما مثال گوشی نزن خیلی راحت پژو رو با تویوتا مقایسته کن حدود 50 سال از تویوتا قدیمی تره ابداعات بیشتری هم از تویوتا در صنعت خودرو داشته ولی الان پژو کجاست تویوتا کجاست؟؟؟؟؟؟ از لوکس و غیر لوکس و اسپرتو سوپر اسپرتو فروشو ارزش برند و هرچی بگی پایین تره.
luis
۳۰ مرداد ۱۳۹۴تویوتا هم چارتا کار کوچیک مثل سلول سوختی و …. کرده که خب اینا اصلا خدمت نیست صنایع رباتیک تویوتا هم که ماهی یه بار تو اخبار های داخلی خارجی نواوری داره که اصلا به درد بشر نمیخوره اولین تولید کننده انبوه خودرو هیبرید جهان هم که خدمت حساب نمیشه و……
luis
۳۰ مرداد ۱۳۹۴این دوستمون نگفت که خدایی نکرده المان کمه یا بده یا… هر ادمی بخواد تکنولوژی و مهندسی المانو از قدییییییم تا به امروز زیر سوال ببره واقعا دوره از زندگی من خودم بیشتر کلاسیک کار کردم تا ماشین مدل سال یه بنز e 230 مهندسی مدل 1977 اگه تمیز باشه علنا بی صدایی و نرمی این ماشین با زانتیا برابری میکنه حتی بهترم هست تازه کلاس سی کلاس اس که دیگه نگو و نپرس این یعنی قدمت مهندسی المان الانم که باز بنز تو نرمی پر رتبه ترین ماشینه این یعنی تا حالا هم کارش بی نقصه .
دوستمون میگه هی نگید فقط این کشور فقط اون کشور فقط المان گفتن یعنی امریکا و ژاپن و انگلیس و فرانسه و ایتالیا و…….. همه کشک بعضیا که میگن فقط بنز که یعنی بی ام و ائودی پورشه و فولکسو ….. یعنی کشک کلا خودم از واژه فقط حالم به هم میخوره کاملا بی منطقه این واژه در دنیای خودرو.
صادق
۲۹ مرداد ۱۳۹۴آقا نگوووووووووووووووووو، چرای پای نوکیا رو میکشی وسط؟!؟!؟
برادر من
من الان نوکیا دارم، والا توی خیلی از موارد اپل حریف نشده (نمیگم اپل بده ها)
در مورد این جمله هم ” حالا شما ببین از نوکیا دیگه اسمی نمونده” باید عرض کنم که تا حالا که اسم نوکیا همه جا بوده در مورد آینده هم بگم که نوکیا برای سال 2017 برنامه داره تا دوباره به بازار گوشی برگرده (چون تا اواخر 2016 نمیتونه از برندش روی گوشی استفاده کنه وگرنه زود تر میومد)
ارادت
M.R.K
۲۹ مرداد ۱۳۹۴برادر عزیز ، زمانی که نوکیا از سال ۱۹۷۰ تا ۲۰۰۵ در دنیای تلفن و تلفن همراه حکمرانی میکرد استیوجابز ***، نوکیا ۴۰ سال بر دنیای موبایل حکمرانی کرد ، اپل بدبخت ۱۰ سال نیست که روی روند افتاده ، پس چرا همچین برندی از بین رفت ؟؟؟
چون یک برند بزرگتر اونو توی دست گرفت و تمامی مدیران قبلی رو اخراج و هرکار دوست داشت سر کارمند ها و مهندسانش اورد .
اما شرکت هایی مثل Benz و BMW خودشون مهد و آخر تکنولوژی خودرو هستن و شرکتی مثل ماکروسافتی نمی تونه اونو بدست بگیره
luis
۳۰ مرداد ۱۳۹۴40 سال دنیای موبایل؟؟؟؟؟ اشتباه نمیکنی دوست خوبم؟؟؟؟؟
البته کمپانی اپل تخصص اصلیش نرم افزار و سخت افزار های در ارتباط با کامپیوتر بود و بعد وارد عرصه موبایل شد سامسونگ هم که الان در دنیای موبایل و تبلت جای خودشو داره.
ولی در کل اگه مدریت نوکیا دست المانی ها بود الان یه چیز دیگه بود کلا نظم ژرمن ها زبان زد عام و خاصه.
احمد باقری
۲۸ مرداد ۱۳۹۴همه ماشینهای خوبی هستند، ولی بنز یه چیز دیگه هست. اصلا کابینش آدمو به وجد میاره.
ابراهیم
۲۸ مرداد ۱۳۹۴سه تا بنز بعدا میگن بنز سواری خشکی داره
“THE BEST OR NOTHING”
رهگذر
۲۹ مرداد ۱۳۹۴کی تا حالا گفته بنز سواری خشک داره!!! اصلا شهرت بنز رو میدونی سر چیه؟
Archi KHAN
۲۸ مرداد ۱۳۹۴وقتی که پای سکوت ، نرمی و راحتی بیاد وسط قطعا یکی از بهترین گزینه ها لکسس هست
چون یکی از سیاست هاش خلق خودروهاییِ با این هدف.
” اصلا ژاپنی باز نیستم آاا “
RAYAN
۲۸ مرداد ۱۳۹۴Dinam صنعت خودرو سازی با صنعت موبایل و دیجیتال قابل مقایسه نیست! مرسدس بنز 100 سال همیشه پرچمدار نو آوری و تکنولوژی بوده و هست.. علت عدم موفقیت شرکت هایی مثل نوکیا سوء مدیریت و ناتوانی در ارائه تکنولوژی جدیده…..مرسدس همیشه در اوج خواهد بود چون مدیریت قوی و تکنولوژی آلمانی ها در طول تاریخ ثابت شده است
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۲۹ مرداد ۱۳۹۴جسارت نباشه.
دوست عزیز چرا قضیه رو میپیچونی؟ایشون از بنز چیزی نگفتن.کلی صحبت کردن و میگن این طور نیست لکسس یا بنز یا برند X خدای خوروسازیه و بقیه به پاش نمیرسن.
فرمایش ایشون اینه که اگر بنز تکنولوژی هایی رو ارائه داده که ارزش زیادی دارن(که حتماً هم همین طور هست)لکسس هم چنین خدماتی رو به جهان خودرو ارائه داده.و هم چنین باقی برند های معتبر جهان.
benz and porche
۲۸ مرداد ۱۳۹۴کی میگه سواری بنز خشکه خشکرین سواری ها BMW و Audi هستند وبهترین سواری برای بنز ولکسوس است .سیستم سواری بنز بی نظیر است.بنز سلطان خودروسازی.The best or nothing
sajad
۲۹ مرداد ۱۳۹۴تو خوابات دیگه چه ماشینایی سوار شدی؟
بوگاتی به نظر خشک میاد !
سعید
۲۸ مرداد ۱۳۹۴بیشتر از همه از حضور بیوک تو این جمع خوشحال شدم هرچی نباشه ما ایرانیا با بیوک خیلی خاطره داریم
رضا
۲۸ مرداد ۱۳۹۴امریکا همیشه خودروهای راحتی میساخته
لکسس هم که با بیصدایی و راحتی یکی شده
RETOLEX
۲۸ مرداد ۱۳۹۴فقط ls و e class ودیگر هیچ
چون خودم دوسشون دارم
صادق
۲۸ مرداد ۱۳۹۴درود
جای خالی دو خودرو به شدت احساس میشه
یکی آئودی A8 و یکی هم سری 7
ارادت
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۹ مرداد ۱۳۹۴درود . سری 7 ب ام و خشکه در مقابل این ها . کلا ب ام و ها خشکن . چون اسپورت هستن .
صادق
۲۹ مرداد ۱۳۹۴چطوری میلاد؟
میلاد سری هفت شاید در برابر اس کلاس کمی خشک تر باشه ولی دیگه انصافا از خیلی از ماشینای بالا نرم تر و راحت تره
احتمالا تعداد ثبت رای هاش کم بوده که توی لیست نیست
ارادت
lmbx
۲۸ مرداد ۱۳۹۴اگه فقط راحتی و سکوت رو کسی بخواد به نظرم لکسوس بهترین گزینه هست.
یادمه تو یکی از مستند های تخت گاز جرمی از بی صدایی لکسوس ls400 گله میکرد!حتی سرشو از سانروف بیرون برده بود و داد میزد چرا هیچ صدایی نمیاد!
mehran911
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ببخشید بی ربط
شما هم ببینید شاید خوشتون اومد http://www.asrkhabar.com/fa/news/71552/%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D8%AC%D8%A7%D9%84%D8%A8-%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D9%86%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88
me84
۲۹ مرداد ۱۳۹۴بنز و لکسوس گل کاشتند. ولی اول بنز بعد لکسوس.
سروش
۲۹ مرداد ۱۳۹۴کسایی ک میگن این ماشین اون ماشین باید تو لیست میبود چه دلیلی دارن واقعا ؟ نصف کامنتا همینه. این مقاله با آمارگیری از هزاران مصرف کننده خودرو بدست اومده . اگه شما کارشناسی و این خودرویی ک میگی حقش خورده شده خودت سوار شدی (ک مطمئنا نشدی) آیا این 10تا خودروی بالا هم سوار شدی یدفعه هم همشو آنالیز کردی به این نتیجه رسیدی ؟ این سایت همش شده اسپم .
صادق
۲۹ مرداد ۱۳۹۴آقا سروش
درسته شاید کارشناس نباشیم، یا به قول شما شوار نشده باشیم (که خیلیا هم شوار شدن، مطمئن نباش!) ولی حداقل اونقدی توی اخبار خودرو و مقایسه ها و نقد های خودرو ها رو مطالعه کردیم که بفهمیم سری 7 سواری به مراتب نرم تر و راحت تری از شورلت ایمپالا داره (حتی کلاسهای این خودرو ها هم تاکیدی بر همین نکته ست)
یا مثلا A8 که کلاس بالاتری نسبت به A6 محسوب میشه، همینطور
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۲۹ مرداد ۱۳۹۴دقیقاً همینطوره صادق جان.
واقعاً اکثر ما ایرانیا چاره ای جز مطالعه ی مقالات سایت های معتبر و اکتفا کردن به آن ها نداریم.
مثال خوبی هم شما زدی.صد در صد سری هفت یا مثلاً کادیلاک اسکالید از ایمپالا راحتی بیشتری دارن اما به نظر من ممکنه در کلاس خودشون راحت ترین نباشن و یه بحث دیگه هم اینه که این سایت کاملاً با نظر مصرف کننده سر و کار داره به همین جهت پر فروش ترین خودرو ها هم شانس بیشتری برای حضور در لیست دارن حتی اگر خودرویی راحت تر از اونا وجود داشته باشه اما چون فروش کمتری داشته در نتیجه رای های مثبت کمتری هم دریافت کرده.
صادق
۲۹ مرداد ۱۳۹۴بله باربد جان
بالا تر هم همین موضوع رو به میلاد اشاره کردم، به احتمال زیاد از سری هفت و A8 یا رنج روور و… بازخورد نداشتن، یا باز خوردهاشون کم بوده که توی لیست نبودن
ارادت
سروش
۲۹ مرداد ۱۳۹۴دلیلی بر راحت بودن A8 نسبت به A6 نیست . لطفا مقاله ای که گفته شده ب ام و سری ۷ از ایمپالا راحت تره رو لینک کنین. منم اولین بارم نیست که یک مقاله خودرو میخونم و هرروز همه سایتای فارسی و منبع رو میخونم فقط کامنت نمیزارم . اینم یه مقاله است هر مقاله ای ملاکای خاص خودشو داره. این مقاله بر اساس نظرات مصرف کننده های خودرو هست . همچنین خودروهایی که ذکر کردین حتما تو این مقاله در نظر گرفته شدن . و اینکه این نظرات کیفی شما چه اطلاعاتی به خواننده کامنت شما اضافه میکنه ؟
صادق
۲۹ مرداد ۱۳۹۴اولا ک آقا سروش من به این مقاله اشکال نگرفتم، و توی کامنتام هم اگه خونده باشید گفتم ک چرا اون ماشینا وجود نداشتن
در ثانی اگه شما به قول خودتون خیلی مقاله ی خودرویی خوندید ولی هنوز متوجه این نشدید که سری هفت از خودردهایی مث فیوژن و ایمپالا راحت تره، پس حقیقتش من دیگه در این مورد با شما بحث نکنم بهتره، چون مث آب تو هاون کوفتنه
(سری هفتی که صندلی های نسل قبلش به صندلی های هواپیمای first class تشبیه شده بودن، تازه نسل قبلش!)
شما اگه بازار هدف خودروهای پرمیوم و هایپر لوکس رو میدونستید، هیچ وقت سر این موضوع با من بحث نمیکردید.
در آخر هم اینکه، حالا کامنتای من هیچ، کامنتای شما چ اطلاعاتی رو به خواننده اضافه کرده؟؟؟؟؟؟؟!!!
سروش
۲۹ مرداد ۱۳۹۴اولا از همه بگم که اتفاقا من خیلی از مواقع از کامنتای شما و میلاد و زیگما و سعید و خیلی ازکسایی که دیگه ازینجا رفتن استفاده کردم . لحن من دوستانه بود که بیاین از اسپم دادن خودداری کنیم واین هدف کامنت من بود . دوما شما جوابای منو ندادین لینک مقایسه راحتی ایمپالا با سری هفت ( که این دو نه در یک سگمنت هستند نه در یک رنج قیمت ) رو به من نشون بدین (احتمالا واضحاته ) . من خودم عاشق سری ۷ام ولی تعصب ندارم.اینکه میگین صندلیاش با صندلیهای vip هواپیماها مقایسه میشه کجا نوشته ؟ مقاله ها مخصوصا first drive ها معمولا اغراق آمیز و با هیجان نوشته میشن جدی نگیرین . من سیستم صندلی های بنز(multicontour seats) رو لینک میکنم شما هم بی ام و رو لینک کنین . صندلیاش ممکنه حتی بهترین باشه ولی این سایت مگه ملاکش فقط این بوده ؟؟؟(همه تعجب کنین).
“خودروهایی که در این مطلب میبینید بر اساس سواری راحت، کابین آرام و بدون سروصدا و صندلیهای جلوی راحت لیست شدهاند.”
همچنین اصلا ملاک قیمت پایین این خودروها نبوده. چون قیمت مرسدس بنز S500 از 96 هزار دلار شروع میشه . S600 یا میباخ هم مسلما باید راحت تر از S500باشه .معمولا flagship های هر کمپانی باید راحت ترینم باشن ولی امکان داره در عمل اینگونه نباشه مهم اینه که دارنده این خودروها نسبت به پولی که دادن احساس راحتی میکنن رضایت دارن یا نه.
ببخشید زیاد حرف زدم .
در آخر لینک مقالات در این مورد در سایتهای مختلف وزمان های مختلف (که در هیچ کدومش خوردروهایی که نام بردین وجود ندارن )
موتور ترند سال 2014
http://m.motortrend.com/features/mt_hot_list/1412_top_15_most_comf
ortable_cars/
جالوپنیک : راحت ترین خودروهای موجود در بازار امریکا (اعم از دست دوم و اول)
http://jalopnik.com/the-ten-most-comfortable-cars-you-can-buy-493099892
مجله ادموندز :بهترین خودروها برای افرادی که مشکل کمر درد دارند ????
http://www.edmunds.com/car-buying/the-best-vehicles-for-drivers-with-back-pain.html
Hamid...Audi
۲۹ مرداد ۱۳۹۴جالب بود ولی به نظرم جای یه سری خودرو ها خالی باشه!
پ.ن:چند جای دیگه هم خونده بودم که آئودی ای6 سواری رویایی ای داره فوق العادس.
nima
۲۹ مرداد ۱۳۹۴بی ام و سری ۵ چرا نیست انصافا عالیه علی الخصوص ۵۲۸ ای
erfan
۲۹ مرداد ۱۳۹۴خودرو های آمریکایی از همون سال های اول تولید معروف بودن به راحتی
بنز هم که نیازی به تعریف نداره. بهترین سواریو داره.
e class که از تخت خواب خونتم راحت تره :))
erfan
۲۹ مرداد ۱۳۹۴یادمه یه برنامه برد چند سال پیش در مورد بنز بود
مجری یکی از تماشا چیارو میاره میگه یه ایراد از بنز بگیر
میگه از بس راحتو بیصداءِ آدم توش خوابش میبره و این باعث تصادف میشه خخخخخخ
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۹ مرداد ۱۳۹۴درود . من موندم چرا رنجروور نیست .