سال ۲۰۲۰ به پایان رسید و حالا زمان آن فرارسیده تا مردان موتورترند بهرسم هرسال بهترین خودروی سال برای راننده را انتخاب کنند. البته سال ۲۰۲۰ به دلیل شیوع بیماری کرونا سال متفاوتی بود و درنتیجه، رقابت بهترین خودرو برای راننده موتورترند هم کمی متفاوت است. به دلیل برگزاری این رقابت در بحبوحهٔ همهگیری بیماری، باید تعداد خودروهای شرکتکننده و همینطور داوران کمتر میشد؛ بنابراین در رقابت بهترین خودروی راننده امسال تنها هفت خودرو حضور دارند که برای رسیدن به پیروزی نبردی سخت باهم خواهند داشت. این خودروها عبارتاند از:
شورلت کوروت C8 Z51
فراری F8 تریبوتو
فورد موستانگ شلبی GT50
لامبورگینی اوراکان اوو
پورشه ۹۱۱ توربو S
پورشه کاین کوپه توربو
پورشه ۷۱۸ کیمن GT4
یکی از مؤلفههای کلیدی و مهم رقابت بهترین خودرو برای راننده، آزمایش و عملکرد خودروها در پیست است زیرا کسانی که بهترین خودروهای اسپرت جهان را میخرند معمولاً از آنها در پیستها استفاده میکنند. آزمایش پیست در رقابت موتورترند در پیست مشهور لاگونا سکا انجام میگیرد و رانندهٔ مسابقهای «رندی پوبست» با خودروها اقدام به تایم زنی میکند. وی یک رانندهٔ مسابقهای حرفهای است که چندین قهرمانی دارد و استاد لاگونا سکا است. امسال به دلیل کم بودن تعداد شرکتکنندگان، رندی بیش از هر زمان دیگری برای بررسی دقیق عملکرد و رفتار خودروها فرصت داشت. هرچند تایمهای پیست، ترتیب خودروها را در رتبهبندی نهایی تعیین نمیکند اما نقش مهمی در آن دارد. در ادامه میتوانید تایم شرکتکنندگان رقابت امسال را از کُندترین تا سریعترین مشاهده کنید.
تایم شرکتکنندگان رقابت بهترین خودرو برای راننده ۲۰۲۰ در پیست لاگونا سکا
۷-پورشه کاین کوپه توربو
تایم: ۱:۴۰.۲۷
کاین کوپه توربو با ثبت این زمان، رکورد قبلی سریعترین شاسیبلند در پیست لاگونا سکا که توسط لامبورگینی اوروس با زمان ۱ دقیقه و ۴۰.۹ ثانیه ثبت شده بود را شکست و رکورد جدیدی را به ثبت رساند. هرچند در کاین کوپه موقعیت راننده بسیار بالا است اما احساس بادیرول زیادی ندارد و پیچیدن آن فوقالعاده است. این یک خودروی اسپرت موتور وسط نیست اما عملکرد آن برای یک شاسیبلند کاملاً باورنکردنی است.
۶-شورلت کوروت C8 Z51
تایم: ۱:۳۷.۸۳
این هزارهٔ کاملاً جدیدی برای کوروت است. این ماشین از لحاظ پالایش بسیار پیشرفت کرده و هندلینگ خوبی هم دارد اما در پیچها از کمفرمانی رنج میبرد. شاید مردان جنرال موتورز هنوز باید این کار را از ۹۱۱ یاد بگیرند. ترمزها نیز در C7 بهتر بودند. بااینحال ترکیبی از سواری و هندلینگ عالی به همراه V8 غرّان، به کوروت شخصیت جذابی بخشیده است.
۵-پورشه ۷۱۸ کیمن GT4
تایم: ۱:۳۶.۱۴
در بین همهٔ شرکتکنندگان امسال، کیمن بیشترین حس خودروی مسابقهای را دارد و به همین دلیل رندی دوست داشت همواره با آن رانندگی کند. ترمزهای بینقص پورشه، دندههای بسیار بلند، گیربکس دستی و خلوص رانندگی، چنین حسی را فراهم کردهاند. شیفتر دنده، سبک و بسیار سریع است و به همین دلیل تعویض دندهٔ دستی بهاندازهٔ معمول به پرفورمنس خودرو لطمه نمیزند.
۴-فورد موستانگ شلبی GT500
تایم: ۱:۳۳.۸۴
بخش فورد پرفورمنس کار فوقالعادهای در تنظیم شاسی GT500 انجام داده است. البته در پیچها باید کمی حرفهای با این شلبی وحشی رفتار کرد تا بتوان بهترین پرفورمنس را از آن بیرون کشید. قابلیت ترمزی گیری این ماشین نیز بسیار بسیار چشمگیر است زیرا با بیش از ۱۸۰۰ کیلوگرم وزن و ۷۶۰ اسب بخار قدرت، سرعت را بهراحتی کاهش میدهد. برای یادآوری، زمان برادر ضعیفتر یعنی GT350 در لاگونا سکا ۱ دقیقه و ۳۶.۸ ثانیه است.
۳-پورشه ۹۱۱ توربو S
تایم: ۱:۳۲.۹۷
توربو S جدید واقعاً بهخوبی توسعه یافته، پایدار و درعینحال بدون کمفرمانی است و هندلینگ آن به شکلی جادویی خوب است. بااینحال هرچند گیربکس PDK پورشه عالی است اما ویژگی آزاردهندهٔ آن کُندی در تعویض دنده از دو به سه است که در هر دور تکرار میشد. درمجموع باید گفت نسبت به گذشته، خلقوخوی بسیار بیشتری از GT3 در توربو S وجود دارد.
۲-لامبورگینی اوراکان اوو
تایم: ۱:۳۲.۸۵
اوو بسیار سریعتر از گشتاور عددی خود است و واقعاً هم در شتاب و هم در چسبندگی، خیلی سریعتر از دیگر خودروهای این رقابت احساس میشود. چسبندگی خودرو در پیچها فوقالعاده بوده و واکنش فرمان واقعاً سریع است. بااینحال اوو حدود سه ثانیه از پرفورمانته که به انواع تکنولوژیهای آئرودینامیکی مجهز است و قیمت بالاتری دارد کُندتر است.
۱-فراری F8 تریبوتو
تایم: ۱:۳۲.۲۷
برای رانندگی سریع با این ماشین به مهارت زیادی نیاز است زیرا قدرت بهخوبی کاهش پیدا نمیکند و به هر درخواست راننده بسیار عصبی پاسخ میدهد. همچنین در خودرویی به این قدرتمندی، ناراحتکننده است که ترمزها پاسخ فوری ندارند. برای توقف باید واقعاً سخت به پدال فشار آورد و بااینحال هنوز هم خودرو بهخوبی متوقف نمیشود. هرچند F8 سریعترین خودروی رقابت امسال در لاگونا سکا است اما بااینحال هنوز هم ششدهم ثانیه از برندهٔ چند سال پیش رقابت بهترین خودرو برای راننده یعنی فراری ۴۸۸ GTB کُندتر است.
رتبهٔ شرکتکنندگان رقابت بهترین خودرو برای راننده ۲۰۲۰ موتورترند
شاید رقابت بهترین خودرو برای راننده ۲۰۲۰ موتورترند از لحاظ تعداد کوچک باشد اما مطمئناً از لحاظ رقابتی کمبودی ندارد. همانطور که گفته شد، تایم پیست، رتبهبندی خودروها را مشخص نمیکند زیرا بهترین خودرو برای راننده موتورترند صرفاً بهترین خودرو در پیست نیست؛ بنابراین پس از تایم زنی باید از پیست خارج شد و برای ارزیابی جادهای بهترین خودروهای راننده هیچ جا بهتر از جادههای ساحلی معروف کالیفرنیا از لسآنجلس تا پیست لاگونا سکا نیست. سفر یکروزه در این جاده به همان اندازهٔ دور زنی رندی در یازده پیچ لاگونا سکا در رتبهبندی نهایی خودروها مؤثر است. البته خود رندی هم شرکتکنندگان را بهصورت شخصی و طبق تجربهٔ پیست رتبهبندی کرده که این هم نقش بسزایی در تصمیمگیری نهایی و تعیین خودروی پیروز دارد.
رتبهٔ هفتم: پورشه کاین کوپه توربو
کسب مقام آخر در این رقابت لزوماً موجب ننگ و رسوایی نیست. اگر در رقابت امسال مثل سالهای قبل دوازده خودروی معمول حضور داشتند، احتمال زیادی وجود داشت که کاین کوپه توربو بازهم هفتم شود که این رتبهٔ بسیار خوبی برای یک شاسیبلند در برابر یک لشکر سوپراسپرت محسوب میشود. این ماشین سواری بسیار راحت و کابینی برای پنج نفر را در کنار توانایی ثبت رکورد جدید در پیست ارائه میکند.
رتبهٔ ششم: فراری F8 تریبوتو
در موتورترند خودروهایی که سازنده میفرستد آزمایش میشوند و شاید این خودرو محصول یک روزِ بد در خط تولید در مارانلو بوده است اما F8 مورد آزمایش با ترمزهای چوبی، احساس بسیار سبک فرمان، پاسخ بسیار سریع فرمان و بیشفرمانی در خروج از پیچها، با برندهٔ چند سال پیش این رقابت یعنی ۴۸۸ GTB بسیار فاصله دارد.
رتبهٔ پنجم: شورلت کوروت C8
کوروت C8 بهعنوان خودروی سال ۲۰۲۰ موتورترند، بهخودیخود هیچ مشکلی ندارد اما در برابر این همه سوپراسپرت ستارهای کم میآورد. کوروت سواری عالی و گشتاور بالایی دارد ولی بااینحال کمی آزمایشکنندگان را خسته کرد. البته باید توجه داشت که این مدل پایه است و وقتی در آینده نسخههای پرفورمنس بیشتری به خانوادهٔ کوروت اضافه شوند، همهچیز میتواند بهتر شود.
رتبهٔ چهارم: پورشه ۷۱۸ کیمن GT4
کیمن GT4 با برخورداری از پیشرانهای عالی با ردلاین ۸ هزار rpm و هندلینگ بسیار دقیق، یک ابزار خالص برای پیست است. این ماشین با ارائه هر گرم از DNA پورشه، راننده را ترغیب میکند تا محدودیتهای خودرو و تواناییهای رانندگی خود را آزمایش کند. کیمن صرفاً به خاطر کیفیت سواری خشک و سفت از رسیدن به رتبههای بهتر بازماند.
رتبهٔ سوم: پورشه ۹۱۱ توربو S
اگر رقابت بهترین خودرو برای راننده موتورترند صرفاً در بزرگراههای لسآنجلس برگزار میشد، توربو S میتوانست قهرمان شود؛ اما دقت فوقالعاده، احساس جادویی و هیجان این نسخه از ۹۱۱ روی پیست به سردی و بیاحساسی تبدیل میشود. البته پورشه ثابت کرده است که میتواند خودرویی عالیتر از این بسازد.
رتبهٔ دوم: فورد موستانگ شلبی GT500
این ماسل کار نهایی، چندین ثانیهٔ ارزشمند در پیست و چند رأی مقام اول کسب کرد اما اینها برای رسیدن به تاج قهرمانی کافی نبودند. با صدای رعبآور و هندلینگ دقیق (موستانگ و هندلینگ دقیق؟ بله واقعاً!)، این شلبی هنگام حرکت در شهر چندان راننده را تحت تأثیر قرار نمیدهد اما وقتی به پیست میرسد، فقط نعره میزند و بیشتر میخواهد.
لامبورگینی اوراکان اوو، بهترین خودرو برای رانندهٔ موتورترند ۲۰۲۰
بهترین خودرو برای راننده موتورترند نباید موجب شود که یک آماتور احساس یک قهرمان را داشته باشد. این خودرو باید هر رانندهای را تحت تأثیر قرار دهد و از تازهکار گرفته تا حرفهای را تحریک کند؛ بنابراین، بدون هیچ شکی، لامبورگینی اوراکان اوو بهترین خودرو برای راننده ۲۰۲۰ است. در این ماشین همهچیز در اعتمادبهنفس راننده خلاصه میشود. همچنین، این موضوع که اوو درواقع نسخهای تعدیل شده از پرفورمانته (برندهٔ چند سال پیش همین رقابت) است، این پیروزی را چشمگیرتر میکند. توانایی این پلتفرم در ارائهٔ اطمینان به هر سطح از رانندگان، از تازهکار گرفته تا رانندهٔ حرفهای مسابقهای، شگفتآور است. صدای نیروگاه V10 لامبورگینی هم نوایی است که باید هنگام ورود به بهشت بشنوید.
اوراکان اوو چیزی برای بهتر کردن ندارند. پرفورمانته یک خودروی خارقالعاده و یک پیروز در رقابت بهترین خودرو برای راننده سال ۲۰۱۸ در برابر رقبای بسیار قدرتمندی مثل مکلارن 720S و پورشه ۹۱۱ GT2 RS بود و حالا امسال اوراکان اوو که درواقع خودرویی کمتر افراطی و کمتر پیشرفته نسبت به پرفورمانتهٔ مجهز به سیستم ALA است، همچنان این عنوان ارزشمند را از آن خود کرد. اوو فقط با نیمی از سختافزارهای پرفورمانته، به همان اندازه هیجانانگیز، شهوانی و معتمد است. این یعنی اوراکان نیازی به تکامل ندارد.
مشخصات فنی
Lamborghini Huracan Evo | |
ترکیب | موتور وسط |
پیشرانه | ۵.۲ لیتری V10 |
قدرت | ۶۴۰ اسب بخار |
گشتاور | ۶۰۰۰ نیوتن متر |
ردلاین | ۸۵۰۰ rpm |
نسبت قدرت به وزن | ۲.۶ کیلوگرم به اسب بخار |
گیربکس | ۷ سرعته دوکلاچه |
محور محرک | چهارچرخ |
طول | ۴,۵۲۱ میلیمتر |
عرض | ۱,۹۳۳ میلیمتر |
ارتفاع | ۱,۱۶۶ میلیمتر |
فاصلهٔ محوری | ۲,۶۲۱ میلیمتر |
وزن خالص | ۱۶۵۳ کیلوگرم |
توزیع وزن | ۴۳ به ۵۷ جلو/عقب |
ظرفیت سرنشین | ۲ نفر |
حجم صندوق بار | ۱۰۰ لیتر |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۲.۵ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۰.۵ ثانیه |
ترمز از ۹۶ کیلومتر | ۲۵.۳ متر |
شتاب جانبی | ۱.۱۲ جی |
ظرفیت باک | ۸۳ لیتر |
مصرف سوخت | ۱۵.۷ لیتر ترکیبی |
قیمت پایه | ۲۶۴,۹۶۹ دلار |
قیمت تستشده | ۳۰۹,۶۶۹ دلار |
R@m!n
۱۵ دی ۱۳۹۹ماشااااااالااااااا شلبی فقط 1 ثانیه کندتر از فراری و لامبو. یه کوپه اسپرت شلبی چیکار کرده دمش گرم ??
یانکی
۱۵ دی ۱۳۹۹اصلا با حضور 911 مخصوصا توربو اس موافق نیستم.مهمترین نکته تو ماشینهای اسپرت و سوپر اسپرت انجین و صدای تولیدی ماشینه.911 توربو اس اگر انجینش با موتور برقی جایگزین بشه فرق زیادی نمیکنه چونکه اصلا صدا نداره.ولی به احترام gt3 کلاه از سر بر ممیدارم
R@m!n
۱۵ دی ۱۳۹۹البته از یه موتور 6 سیلندر نباید انتظار صدای یه 8 سیلندر و 10 سیلندر داشت و فک میکنم خود پورشه هم چیزی که تو عکسا سر اگزوزای کوچیکی گذاشته و شاید بخاطر شهری بودنش تلاش کرده آلودگی صوتی کمتری داشته باشه
Sina
۱۵ دی ۱۳۹۹کسی که به ۹۱۱ ، یکی از بهترین خودرو ها در لذت رانندگی و یکی از بهترین ماشین های اسپرت تاریخ میگه نباید تو این لیست باشه یعنی اطلاعات بسیار پایینی داره و فقط متعصبانه نظر میده
خیلیا میگن این ماشین حتی میتونست برنده هم باشه بعدش میگه که نباید تو این لیست باشه!
مگه فقط صدا مهمه؟
اول هندلینگ و بعدش صدا مهمه
OMID
۱۵ دی ۱۳۹۹بی صدا هم نیست
سافت لیمیتر داره که در حالت در جا اجازه بالارفتن دور موتور رو نمیده
در حال حرکت صدا داره
مهمترین نکته توی ماشینهای اسپورت اسپورت بودنه نه صدا ?
اول هندلینگ و سرعت
صدا هم سر جاش
کم کم هم که همه برقی میشن فاکتور صدا کلا حذف میشه
Reza
۱۶ دی ۱۳۹۹تا حالا اینگونه قانع نشده بودم جناب یانکی ???
زیزیگولو
۱۵ دی ۱۳۹۹ﺩﺭﮔﯿﺮ ﺷﺪﻥ با سوپر استارا و بزرگای جهانیو ﺑﻪ ﭼﺎﻟﺶ کشیدنشون و ﺗﻼشو جدال واسه ﻧﻔﯽ ﺍﺩﻋﺎ ﻫﺎﯼ ﻃﺮﻑ ﻣﻘﺎﺑﻞ تو یه کارزار ﺑﺎ ﻗﺪﺭﺕ طراحیو پیشرانه و ﺧﻮﺩت ﺭو بهترو ﺑﺮﺗﺮ ﺟﻠﻮﻩ ﺩﺍﺩﻥ اونم در ﺑﺮﺍﺑﺮ ﻗﺪﺭتو خودﻧﻤﺎﯾﯽ سوپر استارای بزرگ جهان تو ﻣﯿﺪون مسابقه ………….. حقیقتاً باید بپذیریم که کوروت C8 این کارو با رقیباش کرده و اونا رو به چالش کشیده????
R@m!n
۱۵ دی ۱۳۹۹کوروت همیشه اینکارو کرده
Hadi
۱۵ دی ۱۳۹۹تبریک به طرفداران ایتالیایی مخصوصاً لامبو ??
Hadi
۱۵ دی ۱۳۹۹همشون لیاقت این جایگاه ها رو دارن…
هر چند فک میکردم امسال 911 میشه ولی اوراکان هم لیاقت این جایگاه رو داره
و مبارکش باشه…
Sina
۱۵ دی ۱۳۹۹به نظرم من هم ۹۱۱ میتونست پیروز این عنوان بشه
البته با احترام به لامبورگینی که اون هم عالی بود
ممد ژانگولر
۱۵ دی ۱۳۹۹دم فورد شلبی گرم ?
یک سیلی مالید به همه ماشینا الی لامبورگینی
لامبورگینی بدجور قولدوری میکنه ?
پورشه کاین شاسی بلند چی میگه این وسط ???
Moein
۱۵ دی ۱۳۹۹نمیدونم چرا از ساشی بلند ها بجز ❤❤اوروس❤❤ زیاد خوشم نمیاد?
AMG///
۱۵ دی ۱۳۹۹F8 ششم ☹
آدم F8 رو میبینه آروم میگیره??
Hamid
۱۵ دی ۱۳۹۹F8 واقعا عشقه!
اگه بخوام انتخاب کنم بین اینها بی شک انتخابم اف ایت خواهد بود
سپس لامبو
سپس پورشه
سپس کوروت
سپس شلبی
مسعود بهروان
۱۵ دی ۱۳۹۹ملاک خرید نتیجه ای که موتور ترند اعلام کرده نیست ! علاقه به یه برند و سلیقه حرف اول و میزنه . نظر منکه پورشه ۹۱۱ توربو S بهترینه
Mahdi
۱۵ دی ۱۳۹۹تایم های پیست خیلی به هم نزدیکه و سه ماشین اول در یه سطح هستند و اینجاست که دوباره عملکرد عالی لامبو رو مشاهده می کنید که به عنوانی که حقش بود رسید
Ramin
۱۵ دی ۱۳۹۹فقط یک کلمه
فراری اف 8 پیست لاگونا سکا تایم 1:32.27 زد
لامبور تایم 1:32.85 زد
سریع ترین ماشین پیست مکلارن سنا هست = 1:27.25
فقط یک کلمه : S PLAID = تایم 1:30.3 . قیمت 140 هزار .
Tesla و دیگر هیچ…… !!
( نظر شخصیم هست خواهشنا بی احترامی نکنید )
Mahdi
۱۵ دی ۱۳۹۹فهمیدیم نظر شخصیه اما به مطلب چه ربطی داشت تسلا خیلی کار داره تا بتونه تو پیست های بزرگی مثل نوربرگ رینگ عرض اندام کنه
akrh78
۱۵ دی ۱۳۹۹بقیه: نعره v8 و v10
تسلا: ویزززززززششششش
akrh78
۱۵ دی ۱۳۹۹توی مطلب بلک سریز میای 0تا100 و 0تا200 ردیف میکنی نتیجه میگیری تسلا بهتره
اینجا تایم پیست ردیف میکنی نتیجه میگیری تسلا بهتره
یه جا دیگه قیمت ها رو ردیف میکنی نتیجه میگیری چانگان بهتره
.
.
.
میدونی چیه؟
تسلا خوب نیست
حتی چانگان هم خوب نیست
فققققققط تو خوبی
تو و دیگر هییییییچ
سهند
۱۵ دی ۱۳۹۹از این به بعد در این سایت نظر نده چون ۹۹ درصد افراد پدال از تو متنفرند ( من هم)
MAHDI
۱۵ دی ۱۳۹۹چه اشگال داره، ایشون تسلا رو دوست داره، ناراحت میشه بنده خدا????
Ramin
۱۵ دی ۱۳۹۹اقای مهدی یه سوال
من به فراری توهین میکنم ؟؟؟ خیر
میگویم ماشین ساز معمولی هست
بی احترامی نمیکنم.
نکته بعد . معلوم است کی اینجا زیر 18 سال هست. کسی که فقط به دیگران توهین میکند یا کسی که حرف خودش را میزند
اقای امین ام سی بیست میشه شمارا مثال بزنم
اقای امین ام سی بیست عاشق مازراتی هست. هر بار میگوید مازراتی عالی…
یه سوال میکنم شما بگوید . آیا من اومدم زیر مطلبش به مازراتی و خودش توهین کردم ؟؟؟؟؟ خیر
اما بعضی ها هنوز مطلبم منتشر نشده میان توهین رو شروع میکنن !
( دیدم مطلبم انتشار شده بعد 1 دقیقه اومده تیکه انداخته !!!)
[—{*AMIN_MC20*}—]
۱۵ دی ۱۳۹۹احیانا خسته نمیشی؟!
از وقتی اومدی از تسلا متنفر شدم
مهدی
۱۵ دی ۱۳۹۹صدای نیروگاه V10 لامبورگینی هم نوایی است که باید هنگام ورود به بهشت بشنوید
Moein
۱۵ دی ۱۳۹۹رامین عزیز
لطفا اینجوری مقایسه نکن…
نباید تسلا رو با این هیولا ها ? مقایسه کنی
آخه اینکار واقعا خیلی بی لطفیه?
akrh78
۱۵ دی ۱۳۹۹هوراکان اوو عالی کار کرده بی نظیره این ماشین دم لامبو گرم
کاین هم ستودنی بود اوروس رو شکست داد
ماستنگ که هرچی بگم کم گفتم، یکم هیکلشو تراش بدن وزن اضافه هاش بریزه هیچی جلودارش نیست
کوروت برا شروع کارش بد نبود منتظر z06 و zl1 و c9 هستیم که بترکونه
ولی ولی ولی
f8 خیلی ضعیف عمل کرد، در واقع همون 488 پیستا هست ولی از 488 معمولی کندتر بود، فراری یکم فرمول رو بهم زده خوب از آب در نیومده
R@m!n
۱۵ دی ۱۳۹۹تمام عظمتش به همین هیکل ورزشیشه
Mohammad
۱۵ دی ۱۳۹۹بنازم gt500 عالیه
ツSAMURAIツ
۱۵ دی ۱۳۹۹من بین همه ی اینا ۷۱۸ کیمن رو خیلی دوست دارم
تایمش رو نگاه کنید از کروت هشت سیلندر سریع تره
ali
۱۶ دی ۱۳۹۹احسنت. هیچکی به این کیمن بی ادعا توجهی نمیکنهه
تو پیست کمتر از سه ثانیه رکوردش با توربو اس تفاوت داره. یعنی راننده توربو اس یه تعلل کوچیک بکنه تصویرش میفته تو آینه کیمن!
به شخصه عاشق طراحیشم به نظرم از ۹۱۱ چشم نوازتره
به تعریف های رانندشم دقت کن دقیقا چیزیه که باید باشه. خودرویی واسه نهایت لذت از رانندگی
من عاشق ماشینای ایتالیاییم ولی خب تعصب خاصی رو هیچ برندی ندارم
ماشینی مثل کیمن رو نمیشه تحسین نکرد!
Mf1
۱۵ دی ۱۳۹۹حق فورد موستانگ بود تاج پادشاهی ولی به هر حال مثل الماسی درخشید توی پیست و فقط یک ثانیه با حریف های قدرتمندش فاصله داشت ولی از لحاظ قیمت فاصله زیاد بود
بقول سهامداران بعضی از شرکت ها بعضی از خودروسازها فقط پول برندشون میگیرن سالاریی موستانگ تموم نشدنی
akrh78
۱۵ دی ۱۳۹۹سهامداران بعضی از شرکت ها ???
овsкиكMас
۱۵ دی ۱۳۹۹همه عالی هستن اما فراری بی نظیره
SF90 STRADALE
۱۵ دی ۱۳۹۹قبول دارم تایم های پیست F8 تریبوتو با 488GTB خیلی به هم نزدیک هستن که زیاد جالب نیست
انتخاب بهترین ماشین خیلی سخته و همیشه نقدهایی رو به همراه داره
در هر صورت باید به این انتخاب احترام گذاشت گرچه سلیقه ها متفاوته
امیررضا
۱۵ دی ۱۳۹۹درسته تعداد شرکت کننده ها کمتر بود و لذت گذشته رو نداشت ولی شرکت کننده ها عالی بودن. تبریک به لامبورگینی و طرفداران این وحشی ایتالیایی
MASIHA
۱۵ دی ۱۳۹۹f8 & huracan?
۹۱۱ همکه جای خوددارد
شلبی هم فوق العادس
همشون عالین کاین هم که از نظر من بهترین شاسی بلند دنیا.
[—{*AMIN_MC20*}—]
۱۵ دی ۱۳۹۹عملکررد شلبی دربرابر موتور عقب ها بینظیره
لامبورگینی هم حقش بود اول شه
Sina
۱۵ دی ۱۳۹۹به نظرم F8 با اینکه خیلی خوبه ولی در حد اندازه ۴۸۸ و ۴۵۸ نیست
هم از لحاظ ظاهری که این ماشین نسبت به دو نسخه قبلی ضعیف تره ، نمیگم زشته ، در واقع خیلی هم قشنگه ولی ۴۵۸ و ۴۸۸ بهتر بودن
از لحاظ پرفورمنس هم اونقدر عالی نبود
Ali Keyhani
۱۵ دی ۱۳۹۹F8 و 911❤
سورنا
۱۵ دی ۱۳۹۹مگه میشه جایی که لامبو باشه چیز دیگه ای انتخاب کرد ؟ حتی اگه 10 ثانیه هم از بقیه عقب باشه باز انتخاب میشه از بس خوب و کامله ….
mahdi-abdi
۱۵ دی ۱۳۹۹همشون عالین اما موتور ترند هم انتخوابش ملاک نیست . انتخواب من 911 هست
Alireza
۱۵ دی ۱۳۹۹مولتی اکانتی دوباره شروع شد R ,arkh78,سهند
سهند
۱۵ دی ۱۳۹۹کی گفته من مولتی اکانتم؟ اگر تعداد کامنت ها نسبتا کم باشه یعنی مولتی اکانت؟
OMID
۱۵ دی ۱۳۹۹حدس من 911بود
ولی هوراکان هم ماشین کاملا لایقی هست ?
ساسان
۱۶ دی ۱۳۹۹پدال تو متن لینک پیروزی پرفورمانته در سال97 رو گذاشته، واردش شدم کامنتهای اونجا هم در خیلی موارد شبیه همین پسته، طرفدرای سایر برندها معتقدن که میشد انتخاب بهتری داشت برخی جای یه سری مدلهارو خالی میدیدن، یه سریم تبریک همراه با کنایه!!!
جالب بود این شباهت دیدگاها به فاصله ی دوسال!
زمان چقدر زود میگذره!
اما اوراکان ایوو ، من زمان رونماییشم گفتم، ترکیب عالی از سنت واصالت و مدرنیته هست، یه پکیج کامل و عالی، یه عصاره ناب که هیچ ویژگی و نقطه قوتیو فدای بدست اوردن مزیت دیگه ای نکرده، و هنوز در رقابتی که خیلی از رقبا بدون مرز و بدون محدودیتِ حفظ یه سری پارامترها کار میکنن ، هنوز حداقل جز3تای اوله! واین یه کار خارق العاده ایه، امیدوارم با اومدن وینکلمن این روند قویتر ادامه داشته باشه.
:::فرشاد:::
۱۶ دی ۱۳۹۹پیشبینی رتبه یک: ۹۱۱
لایق رتبه یک: GT500
جای خالی: 765LT
ایدهآلترین: GT4
کمتر از توقع: C8
رتبه ناحق: F8