زمان خرید یک خودروی جدید قیمت اهمیت زیادی دارد. در مرز قیمت ۴۰ هزار دلار شما هم میتوانید نسخه پایهی یک خودروی لوکس را خریده و یا اینکه خودرویی متفاوت اما کاملاً مجهز را انتخاب کنید. برای مثال نسخه پایه بامو سری ۳ بهای ۴۰۷۵۰ دلاری داشته و قیمت مرسدس بنز GLC هم از ۴۲۵۰۰ دلار شروع میشود. همچنین خودروهای زیادی وجود دارند که با قیمت زیر ۴۰ هزار دلار تجهیزات مشابهی را نشان میدهند. آنچه باعث جذابتر شدن بیشتر اوضاع میشود کمرنگتر شدن مرز بین خودروهای اقتصادی و پایه میباشد. بسیاری از خودروسازان که به خاطر تولید خودروهای اقتصادی شناخته شدهاند بهطور قابلتوجهی کیفیت محصولات خود را ارتقا دادهاند.
پیش از آنکه وارد لیست شویم مبانی اولیه خود را توضیح میدهیم. بامو سری ۳ سدان قیمت ۴۰۷۵۰ دلاری دارد و با پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی ۲۵۵ اسبی عرضه میشود. این خودرو از رینگهای ۱۸ اینچی، چراغهای جلوی LED، صندلیهای جلوی برقی با تنظیم در ۱۴ جهت، کروز کنترل، استارت بدون کلید و سانروف برقی سود میبرد. از دیگر تجهیزات سری ۳ پایه میتوان به هشدار برخورد جلو، پایش نقاط کور و… اشاره کرد. بامو همچنین اندروید اتو و اپل کارپلی را در سری ۳ پایه عرضه میکند.
مرسدس بنز CLC هم از پیشرانه ۲ لیتری توربوی ۲۵۵ اسب بخاری استفاده میکند. نسخه پایه این خودرو بهای ۴۴۵۰۰ دلاری داشته و لیست تجهیزات استاندارد آن نسبت به مبلغ پرداختی ناامیدکننده است هرچند کیفیت ساخت و راحتی آن بسیار خوب است. در این خودرو شاهد صندلیهای گرم شونده با تنظیم در ۴ جهت خواهید بود اما خبری از سانروف پانورامیک یا ورود بدون کلید نخواهد بود. دستیار ترمز و توجه راننده، پایش نقاط کور، اندروید اتو و اپل کارپلی و… بهصورت استاندارد وجود دارند اما برخی تجهیزات همچون ناوبری، پشت آمپرهای دیجیتال و… بهصورت سفارشی در دسترس هستند.
توضیح: تصاویر خبری منتشر شده از محصولات مرسدس و بامو هرگز به مدلهای پایه اختصاص ندارند و تصاویر پیش رو نیز از تریمهای مجهزتر انتخاب شدهاند.
با در نظر گرفتن این توضیحات نظر شما را به بهترین خودروهای مجهز و فولی که قیمت زیر ۴۰ هزار دلار دارند جلب میکنیم.
- هوندا آکورد
قیمت: ۳۶۲۵۰ دلار
نسل فعلی هوندا آکورد در بهترین شکل خود بوده و حداکثر قیمت ۳۶۲۵۰ دلاری دارد. این خودرو در تریم تورینگ از پیشرانه ۲ لیتری متعلق به سیویک تایپ R استفاده کرده و قدرت ۲۵۲ اسب بخاری دارد. کابین هم جادار و پر از متریال باکیفیت است. آکورد تورینگ با پکیج تکنولوژیهای هوندا، پایش نقاط کور، هشدار ترافیک پشتی، حسگرهای پارک جلو و عقب و دامپرهای تطبیقی عرضه میشود. این نسخه از آکورد همچنین دارای صندلیهای عقب گرم شونده، صندلیهای جلوی سرد شونده، هدآپ دیسپلی، سیستم صوتی پریمیوم ۴۵۰ واتی با ۱۰ بلندگو، ناوبری ماهوارهای با تشخیص صوتی، وای فای هات اسپات و شارژ بیسیم گوشی است.
- مزدا CX-5
قیمت: ۳۷۱۵۵ دلار
مزدا چند وقتی است که به سطح بالای بازار نقلمکان کرده و برای لوکس سازان دردسر ایجاد کرده است. این شرکت محصولاتی شاخص با ترکیبی از استایل، متریال و کیفیت ساخت مطلوب عرضه میکند. CX-5 یک کراس اوور میان سایز است که دینامیک رانندگی عالی، کابین سطح بالا و ظاهری جذاب را عرضه میکند؛ و این قبل از انتخاب تریم سیگنیچر با قیمت ۳۷۱۵۵ دلار است که ۲۰ هزار دلار ارزانتر از مدل پایه بامو X5 میباشد. نسخه فول CX-5 به پیشرانه ۲.۵ لیتری توربو با قدرت ۲۵۰ اسب بخار مجهز است. در کابین این خودرو شاهد صندلیهایی با پوشش ناپا، سیستم صوتی Bose با ۱۰ بلندگو، صفحهنمایش بزرگ، اندروید اتو و اپل کارپلی، صندلیهای جلوی گرم و سرد شونده، غربیلک فرمان گرم شونده و مونروف شیشهای خواهید بود. از دیگر تجهیزات تریم فول این خودرو میتوان هدآپ دیسپلی، پایش محیطی و حسگرهای پارک را نام برد.
- تویوتا کمری
قیمت: ۳۵۱۳۰ دلار
از همان زمان که نسلهای اول کمری و آکورد عرضه شد همه بر رقابت این سدان های میان سایز با قیمت مناسب تأکید داشتند. همانند آکورد، کمری نیز اخیراً کاملاً بازطراحی شده و دیگر کمری پدربزرگها نیست. این خودرو از ظاهری گیرا و طیف وسیعی از تجهیزات ایمنی و ارتباطی برخوردار است. برخلاف آکورد، در تریم های فول کمری هنوز هم میتوانید از پیشرانه ۶ سیلندر تنفس طبیعی سود ببرید که در مدل XSE قدرت ۳۰۱ اسبی دارد. از جمله تجهیزات بلندبالای کمری XSE میتوان به کروز کنترل راداری، هدآپ دیسپلی رنگی، نورپردازی داخلی، سیستم صوتی JBL با ۹ بلندگو، شارژ بیسیم، اپل کارپلی و اندروید اتو و آمازون الکسا اشاره کرد. با قیمت ۳۵۱۳۰ دلاری، تجهیزات زیادی را در کمری به دست میآورید.
- شورولت ایمپالا
قیمت: ۳۶۷۲۰ دلار
ایمپالا کاملاً از رده خارج نشده هرچند به زودی روانه موزهها خواهد شد. فول ترین نسخه این خودرو در بازار قیمت ۳۶۷۲۰ دلاری دارد. اگرچه ایمپالا به اندازه انتظارات برخی افراد اسپورت نیست اما کیفیت سواری آن در سطح خوبی بوده و تریم پریمیر آن از رینگهای ۱۷ اینچی، چراغهای LED، اندروید اتو و اپل کارپلی، کنترل صوتی، وای فای هات اسپات، ناوبری و سیستم صوتی Bose با ۱۱ بلندگو برخوردار است. حتی اگر پکیج رفاهی ۹۳۵ دلاری را نیز به خودرو اضافه کنیم قیمت آن زیر مرز ۴۰ هزار دلار باقی خواهد ماند. این پکیج شامل فرمان گرم شونده، ستون فرمان تلسکوپی، صندلیهای جلوی گرم شونده، آینه با تیره شوندگی خودکار و… است.
- فورد اسکیپ
قیمت: ۳۶۸۳۵ دلار
نسل جدید اسکیپ ۲۰۲۰ بهصورت استاندارد با بسته ایمنی کو پایلوت ۳۶۰ فورد، پشت آمپرهای دیجیتالی، اندروید اتو و اپل کارپلی عرضه شده است. تریم فول تیتانیوم که قیمت ۳۶۸۳۵ دلاری دارد طیف وسیعی از ویژگیهای ایمنی و رفاهی را ارائه کرده که عبارتاند از صندلیهای چرمی، دستیار پارک فعال، پشت آمپرهای ۱۲.۳ اینچی، سیستم صوتی بنگ اند اولوفسن با ۱۰ بلندگو، استارت از راه دور. مدل تیتانیوم از پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی ۲۵۰ اسبی استفاده میکند.
- هیوندای سانتافه
قیمت: ۳۹۴۲۵ دلار
هیوندای کار فوقالعادهای انجام داده و از سازنده خودروهای خندهدار به محصولاتی با قابلیت اطمینان بالا و هزینههای نگهداری پایین تبدیل شده است. جدیدترین نسل سانتافه وارد مرحله جدیدی شده و یک شاسیبلند میان سایز تقریباً لوکس است که در تریم فول لیمیتد قیمت ۳۹۴۲۵ دلاری دارد. پیشرانه ۲ لیتری توربوی این خودرو ۲۳۵ اسب بخار قدرت دارد. از جمله تجهیزات این خودرو میتوان به صندلیهای جلوی تهویه دار با تنظیمات گوناگون، دوربین دید محیطی، پایش نقاط کور، هشدار ترافیک پشتی و… اشاره کرد. در بخش بیرونی هم میتوانید رینگهای ۱۹ اینچی، چراغهای LED، درب پشتی، هندزفری و… را تماشا کنید. سانتافه لیمیتد همچنین به اندروید اتو و اپل کارپلی، سیستم صوتی اینفینیتی با ۱۲ بلندگو، آینه وسط به تیره شوندگی خودکار، شارژ بیسیم گوشی هوشمند و نورپردازی داخلی مجهز است.
- سوبارو اوت بک
قیمت: ۳۹۶۹۵ دلار
اوت بک نه تنها یک آفرودر خانوادگی است بلکه در بخش کابین حرفهای زیادی برای گفتن دارد. در تریم تورینگ XT شما شاهد چرم ناپا، صفحه لمسی ۱۱.۶ اینچی، ارتباط وای فای، چراغهای جلوی تطبیقی، درب پشتی هندزفری، سیستم صوتی هارمن کاردون با ۱۲ بلندگو، صندلیهای عقب گرم شونده، شیشههای تیره و تمامی تجهیزات ایمنی و رفاهی خواهید بود. این مدل فول به پیشرانه ۲.۴ لیتری توربوی ۲۷۷ اسب بخاری مجهز شده است.
- فولکسواگن تیگوان
قیمت: ۳۸۷۹۵ دلار
زمانی که بدانید وجود وای فای هات اسپات استاندارد در یک خودرو موضوع مهمی است پس به سراغ تریم های فول خواهید رفت. تیگوان یک شاسیبلند میان سایز پرفروش است که از پیشرانه ۲ لیتری توربوی ۱۸۴ اسب بخاری استفاده کرده است. تیگوان خودرویی مجهز و شیک بوده و از مهندسی آشنای فولکس سود میبرد. البته تریم فول این خودرو وارد قلمروی محصولات آئودی میشود. با قیمت ۳۸۷۹۵ دلاری، تیگوان SEL پریمیوم R-Line را میتوانید انتخاب کنید که دارای سیستم چهار چرخ محرک، رینگهای ۲۰ اینچی، درب پشتی برقی، کروز کنترل تطبیقی، برفپاککنهای حساس به باران، چراغهای جلوی تطبیقی و نوربالای خودکار و دستیار حفظ خودرو بین خطوط میباشد. کاکپیت دیجیتال، ناوبری، صندلیهای چرمی و سیستم صوتی فندر با ۹ بلندگو هم در کابین خودنمایی میکنند.
- مزدا ۶
قیمت: ۳۵۴۰۰ دلار
مزدا دو منتخب در این لیست دارد زیرا مرز بین خودروهای لوکس و اقتصادی را کمرنگ کرده است. مزدا ۶ در همه تریم های خود محصولی هیجانانگیز، دوستدار خانواده، جذاب و خوشساخت است. در تریم گرند تورینگ رزرو شاهد طیف گستردهای از تجهیزات شامل کروز کنترل راداری خواهید بود. تریم سیگنیچر هم دارای پدال شیفترهای روی فرمان، اندروید اتو و اپل کارپلی، سیستم صوتی Bose با ۱۱ بلندگو، هدآپ دیسپلی رنگی، تشخیص علائم ترافیکی، صندلیهای جلوی گرم و سرد شونده، ورود بدون کلید، رینگهای ۱۹ اینچی و مونروف برقی است. مزدا در تریم های فول این خودرو از پیشرانه ۲.۵ لیتری توربوی ۲۵۰ اسبی استفاده کرده است. این خودرو ارزانتر از آکورد یا کمری است.
امیر
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹مزدا ۶ و سوبارو بهترین ها هستن
Moein
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹همشون به جای خودشون عالی هستن
اما انتخاب من cx5 و کمری شش سیلندر ?
car lover
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹من بقهمم اصرار ما ادما به ماشین نو چیه خیلی خوب میشه
یه ماشین نه ماه کارکرد هم حباب قیمتش میشکنه هم اونقد داغون نشده
حتی ی وختایی مثلا یه ماشینیو خوشت میاد این نسلش از 2016 مثلا رو خط تولیده بعد اونوخ مگه مرض داری نوشو بگیری خب 2016 شو بگیر دیگ مثلا ملیبو 2017 رو 14 15 هزارتاس اما نوش؟؟؟؟
M.A.S
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹من دوج چارجر 6 سیلندر رو با شتاب 6.2 میپسندم و خیلی دوسش دارم. کیفیتش هم خوبه. هیکل عضلانی و صدای جذاب. اما این نظر شخصیمه. با تشکر از پدال
میلاد
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹دوست عزیز پیرو صحبتت به نظرم جای یه سری خودرو های دیگه هم توی این لیست خالیه مث ماکسیما، داج( چارجر)، سوناتا و …
ولی خدایی مزدا 6 رو عشقه
مهدی (M سابق)
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹اومدم بگم CX-5 تا این که مزدا6 رو دیدم !
الان دو دلم ! چقد خوبه این ژاپنی دوست داشتنی!
مهرآیین
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹خطاب به آن شخصی که لایک ها و دیسلایک ها را دستکاری می کند : (( مگر مرض داری؟ مگر درد بی درمان داری؟ مگر آزار داری؟))
شاهین
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹دوست عزیز نباید توجهی به لایک ها و دیسلایک ها داشت.
ما بهتره کار خودمونو انجام بدیم.قطعا نظرات هر کسی باب میل همه نخواهد بود و نیازی هم به جلب نظر همه نیست.
Moein
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹آره حق با شماست
ولی من حدودا ۱ ربع پیش کامنت گذاشتم
تو یک ربع هفتاد دیسلایک خیلی خنده داره??
سینا BMW
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹یا خدا دیسلایک ها رو!!!!!
یکی به من یا میده چطوری دیسلایک ها رو دستکاری کنم
مهدی (M سابق)
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹آقا شاهین دیس لایکای خودتم از لایکات بیشتر شد !
بزرگ این یکی رو دیگه ندیده بودم !
ولی خوب بعد از این همه پدال اومدن تا حدودی سلیقه بچه ها دستمه خدایی کامنت معین بالای 100 تا دیس نداشت!
فرشاد
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹خیلی عجیبه یهویی ۱۰۴ تا دیس
سینا BMW
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹فرض کن یکی بگه بدرد نخور ترین اختراع جهان ماشینه بعدش ۱۰۰۰۰۰۰۰ تا لایک بگیره و یکی دیگه از یه ماشین تعریف کنه ۴۰۰۰۰۰۰۰۰۰ تا دیسلایک بگیره !!!!!!!
لطفا از پدال میخوام که سایت رو کمی قوی تر کنه .
اصلا دیسلایک ها مشخص میکنه کدوم نظر رو دوستان دوست داشتن
M.A.S
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹من دوج چارجر 6 سیلندر رو با موتور 300 اسبی و شتاب 6.2 ثانیه ای و کیفیت بالا و طراحی عضلانی دوست دارم و نمیدونم چرا تو این لیست نیست.با تشکر از پدال
NAVID۰۰۹۸
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹درود بر ژاپنیهای نامدار که تو هر لیست موفقیتآمیزی پیداشون میشه .
اما فکر میکنم در رنج زیر ۴۰هزارتا ماشین زیاد گیر بیاد که مجهزم باشه .
اگر یه نگاهی هم به کارکردههای زیر ۴۰هزارتا بندارید ، جالب میشه ، همه از دَم ۶ یا ۸ سیلندر و از خوبای آلمانی ، همونایی که گنگشون بالاست و زیر ۱۰۰هزارتا پیدا نمیشدن .
NAVID۰۰۹۸
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹یا خدا
دیسلایکه که از دیسلایک سبقت میگیره??? .
ممد ژانگولر
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹تیگوان و کمری به نظرم از همه استخون دار و بهترن
بقیه هم خوراکشون یک چهارلیتری و فندک زیرشون بزنی خودتو گرم کنی الخصوص مزدا ?
مهدی (M سابق)
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ممد لایک و دیس لایکات مشکوک میزنه نکنه تویی دستکاری میکنی؟؟
نوشتی مزدا رو باید اتیش زد گرم شد بعد سه برابر دیس لایکات لایک گرفتی ؟
یعنی واقعا از هر 4 نفر سه نفر معتقده باید با مزدا این جواهر ژاپنی این کارو کرد ؟
البته اگر منظورت فان بوده که هیچی ولی خب فکر نمیکنم !
مهدی (M سابق)
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹من این کامنتو 6 صب دادم بعد 6و نیم صبح 30 تایسلایک ؟
اقا گیرم نظر من چرت مطلق ولی خدایی 6 تا 6ونیم پدال 30 تا کاربر داره اصلا؟
Hamidreza
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹بیا من بهت لایک دادم یکی طلبت
بر علیه دیسلایک ها
فک کنم طرف مریضه!
ولی عجیبه ممد اینهمه لایک خورده
دو حالت داره : اولی اینکه خواسته ممد رو خراب کنه دومی: خود ممده
ممد ژانگولر بازی درنیار ( شوخی میکنم)
ممد ژانگولر
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹مهدی جون داداش شکاک بودن هم حدی داره ?
هر کی بوده آدم با معرفتی هم هست
یادت باشه تو یکی از مقاله ها از طرف خواستم این همه لایک فیکو به ما هم بده که انگاری حرف مارو زمین ننداخته و مرام گذاشته
ولی خداییش پایینو ببین ایوالله داره ها نه؟
بهت نمیاد حسود باشی ??
من فکر نیکردم حمیدرضا اینجوریه ?
مهدی(Mسابق)
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹آها نمیدونستم ازش درخواست کردی !
بعد هرکی جای من بود بد ترم میگفت عزیزم نوشتی مزدا به درد آتیش زدن میخوره بعد به ازای هر دیس لایک سه تا لایک گرفتی بعد اون بالا هم که معین از مزدا تعریف کرده اون حجم از دیس لایک گرفته گفتم شاید با مزدا مشکل داری منم دو دوتا چار تا کردم گفتم شاید خواستی یه ژانگولری بزنی باز شرمنده داداش !
ایمان
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹قیمت مناسب ، امکانات فول آپشن ، با دوام و مستحکم ، ایمنی بالا دیگه هرچی شما فکرشو بکنید ژاپنی ها برای ارائه کردن دارن
تو این لیست فقط سانتافه تو دلم نیست بقیه رو دوست دارم
مخصوصاً مزدا ۶ که عالیه ????
مهدی
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹سانتافه نمیخوایی خوب بنز بگیر یکی هم برای ما بگیر
ایمان
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹اگه پول داشتم میرفتم ۴ حلقه لاستیک برای پرایدم میخریدم هی دم آپاراتی پلاس نباشم برای تنظیم باد
مهدی
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹البته یکی از دوستان هست انواع اقسام ژاپنی کره ای المانی امریکاییی افریقایی تا کره شمالی و شرقی و غربی داشته و داره باید از ایشون بخواییم یک وام جور کنه مام چهار تا لاستیک بخریم
meysam
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹از کمری 6 سیلندر اصلا نمیشه گذشت.
اما بنظرم سوبارو اوتبک بلحاظ کاربردی از همه بهتره
Enzo
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹مزدا ۶. تویوتا کمری
parvaz
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹به ترتیب مزدا ۶ کمری تیگوآن جذاب تر از بقیه هستند
سورنا
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹یه لحظه فکر میکنم اگه ایران هم ازاد بود و غرق خرا فات ۱۴۰۰ ساله نبود الان چه ماشینایی داشتیم و مردم تو چه رفاهی بودن …
حسین
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹انتخاب بین اینا یکم سخته.نظر شخصی من هونداست.
sina
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹بهترین انتخاب احتمال کمری 6 سیلندر هست منطقا
ولی خب من اکورد 250 اسبی با گیربکس دو کلاچه ده سرعته با هیچی عوض نمیکنم راسش :)
Hamidreza
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹سوبارو اوت بک
در ضمن لایک ها و دیسلایک ها رو یکی بد جور دستکاری کرده
کارت تموم شد مریض؟
آریا ماشین
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹اول کمری بعد مزدا ۶
علیرضا
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹چقدر انتخابهای جذاب و متنوع . واقعا هیجان داره این همه آپشن در اختیارت بزارن با ۳۵ تا ۴۰ هزارتا . به جز bmw و benz قطعا مزدا یه گزینه عالیه .
مازراتی
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ما هم با ۴۰ هزار دلار میتونیم جک اس ۵ صفر بگیریم
Mohammad khalili
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹انتخاب من تویوتا کمری ومزدا6
amg 63
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹هیوندای کار فوقالعادهای انجام داده و از سازنده خودروهای خندهدار به محصولاتی با قابلیت اطمینان بالا و هزینههای نگهداری پایین تبدیل شده است
Saeed
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹یه شوی ایمپالا لطفا
در ضمن دیسلایک ها خیلی غیر عادی شدن
نکنه سایت هک شده؟؟لطفا رسیدگی کنید محاله این حجم از دیسلایک ها تو کمتر از 10 دقیقه
محمد
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹تویوتا کمری و سانتافه به نظر من
سیدمهران میرابوالقاسمی
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹مزدارا عشق است
مانی
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹من همون جی ال سی پایه رو ترجیح میدم
بعدش سوبارو فول