چشم اندازهفته نامه

بهترین سیستم‌های اطلاعاتی-سرگرمی بازار به انتخاب کانسومر ریپورتز

کانسومر ریپورتز نتایج نظرسنجی از بیش از ۶۰ هزار خودرو در رابطه با سیستم‌های اطلاعاتی-سرگرمی را منتشر کرده است. طبق این نظرسنجی‌ها، مالکین از سیستم اطلاعاتی-سرگرمی تسلا بیشترین رضایت را دارند و این شرکت با کسب رضایت ۸۶ درصدی، به‌عنوان بهترین سیستم اطلاعاتی-سرگرمی بازار انتخاب شده است. این درصد بسیار قابل‌توجهی است زیرا به‌طور متوسط تنها ۵۶ درصد از مالکین از سیستم اطلاعاتی-سرگرمی خودروی خود راضی هستند.

پس از تسلا، به ترتیب شرکت‌های ب‌ام‌و، جنسیس، فورد/لینکلن و فیات-کرایسلر با کسب بیشترین درصد رضایت، به ترتیب در رتبه‌های دوم تا پنجم قرار گرفته‌اند. البته برخی از خودروسازان دو بار در لیست کانسومر ریپورتز دیده می‌شوند زیرا درحالی‌که این شرکت‌ها سیستم‌های اطلاعاتی-سرگرمی جدید و ارتقاءیافته‌ای با بهبودهای قابل‌توجهی را در محصولات جدید خود ارائه کرده‌اند، همچنان بعضی از محصولات در حال تولید آن‌ها از نسخهٔ قدیمی این سیستم‌ها استفاده می‌کنند.

به‌عنوان‌مثال، سیستم اطلاعاتی-سرگرمی iDrive جدید ب‌ام‌و با قابلیت تشخیص حرکت در رتبهٔ دوم قرار گرفته درحالی‌که نسخهٔ قدیمی‌تر همین سیستم با کسب ۶۸ درصد رضایت در رتبهٔ هشتم جای گرفته است. یا سیستم اطلاعاتی-سرگرمی MMI آئودی با صفحه آمپر دیجیتالی کابین مجازی موفق به کسب رضایت ۶۸ درصدی شده اما این سیستم با صفحه آمپر آنالوگ رضایتمندی نه‌چندان خوب ۵۹ درصدی را به خود اختصاص داده است. در قعر لیست نیز سیستم اطلاعاتی-سرگرمی لکسس با کنترل از طریق پد لمسی قرار گرفته و مالکین کمترین میزان رضایت را از آن داشته‌اند.

اما علاوه بر سیستم‌ها اطلاعاتی-سرگرمی خودروسازان، کانسومر ریپورتز در رابطه با سیستم‌های ادغام گوشی‌های هوشمند با خودروها نیز نظرسنجی کرده که در این بخش، از کارپلی اپل ۶۴ درصد و از اندروید اتو گوگل ۵۹ درصد از مالکین راضی بوده‌اند. درمجموع با توجه به این نظرسنجی‌ها، خریداران از نمایشگرهای لمسی و دکمه‌های فیزیکی بیشتر از کنترل‌کنندهای جوی‌استیکی یا پد لمسی رضایت دارند. در همین حال کانسومر ریپورتز به کسانی که قصد خرید خودرو دارند توصیه کرده است به دنبال مدلی باشند که به صفحه‌نمایش حداقل هفت اینچی مجهز باشد و همچنین گفته است که پاسخگویی و دقت قابلیت تشخیص صدای سیستم‌ها را نیز بررسی کنند.

 

رتبه

خودروساز

درصد رضایت

۱ تسلا ۸۶
۲ ب‌ام‌و (iDrive با قابلیت تشخیص حرکت) ۸۰
۳ جنسیس ۷۵
۴ فورد/لینکلن ۷۳
۵ فیات-کرایسلر ۷۲
۶ پورشه ۶۹
۷ فولکس‌واگن ۶۸
۸ ب‌ام‌و (iDrive لمسی) ۶۸
۹ آئودی (MMI با صفحه آمپر دیجیتالی) ۶۸
۱۰ کادیلاک ۶۷
۱۱ هیوندای/کیا ۶۷
۱۲ جنرال موتورز ۶۶
۱۳ ولوو ۶۳
۱۴ نیسان ۶۱
۱۵ اینفینیتی ۶۰
۱۶ آئودی (MMI با صفحه آمپر آنالوگ) ۵۹
۱۷ مرسدس بنز ۵۸
۱۸ تویوتا ۵۸
۱۹ هوندا (HondaLink با یک نمایشگر) ۵۶
۲۰ لکسس (Remote Touch) ۵۶
۲۱ آکورا (AcuraLink Touchpad) ۵۵
۲۲ سوبارو ۵۵
۲۳ جگوار-لندروور ۵۴
۲۴ آلفارومئو ۵۴
۲۵ مزدا ۵۳
۲۶ آکورا (AcuraLink II) ۵۲
۲۷ هوندا (HondaLink با دو نمایشگر) ۵۰
۲۸ لکسس (Remote Touchpad) ۴۶

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵۰ دیدگاه‌ها

  1. TESLA

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (1286 ديدگاه)

    ماشالله تسلا
    یکی از ویزگی های برتر تسلا نسبت به رقبا
    همین سیستم اظلاعات سرگرمیش هست
    و دلیل بهتر بودن این سیستم اون مانیتور بزرگ
    داخل کابین هست که هی ازش ایراد میگیرید
    اینده یعنی تسلا

    1. hasan

      ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
      سوابق: (68 ديدگاه)

      اگه داخل کابین تسلا بد بود چرا بنز نسل جدید s کلاس خودش رو عینه تسلا طراحی کرده؟؟
      دقیقا عینه تسلا یه مانیتور بزرگ گذاشته وسط داشبورد
      تسلا داره کم کم یک معیار میشه برای بقیه
      نمونش مانیتور مشابه تسلا در s کلاس بود

  2. hasan

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (68 ديدگاه)

    و باز هم پیروزی تسلا
    و بازهم سروری تسلا
    و بازهم تسلا

    1. hasan

      ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
      سوابق: (68 ديدگاه)

      الان باز یه سری ها میان میگن تسلا کاره خاصی نکرده که همش تبلیغات هستش
      در صورتی که واقعیت ثابت کرده تسلا تو زمینه ماشینهای برقی بی رقیب و پیشتازه

      1. کوروش

        ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
        سوابق: (1129 ديدگاه)

        الان واقعا نظر شما این کار خاصه؟؟؟ البته عجیب نیست چون امریکایی ها به اخر شدن عادت دارند برایشان اول شدن توی مالتی مدیا ماشین شاهکار بحساب می اید

        1. hasan

          ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
          سوابق: (68 ديدگاه)

          خوب تو همین چیزه ساده هم المانیها اول نشدن که
          در ضمن فروش موستانگ و اول شدنش در کلاس کوپه های اسپرت رو از یاد نبر اونم برای 4 سال پیاپی
          یا مقدار فروش فورد سری اف که دومین ماشین پرفروش جهان در 2018 شد و 44 ساله تو امریکا پرفروش ترین ماشین هست

        2. کوروش

          ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
          سوابق: (1129 ديدگاه)

          نمی شه منکر پیشرفت خوب امریکایی ها نسبت به محصولات … قبلی شد ولی
          فعلا که در مجموع حریف فولکس هم نیستند این وانت ساز ها بین ماشین المانی و امریکایی هم رقابت خاصی نیست چون در کل امریکایی تنها با فروختن کوپه با قیمت هاچ بک کلاس a اول می شوند در فروش که اونم باز در حد هاچ بک های المانی هم نیست !!!

        3. F22RAPTOR

          ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
          سوابق: (2622 ديدگاه)

          همون به قول خودت وانت سازه،وولکس واگن دندون تیز کرده واسه پلتفرم وانتش،
          اینقد آ کلاس آکلاس نکن ،که قیافه ش تحفه‌ای نیست ،شبیه برلیانس

        4. hasan

          ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
          سوابق: (68 ديدگاه)

          اگه کمی مطالعه کنی متوجه میشی موستانگ با تعرفه ای که بهش میخوره تو اروپا هم قیمت محصولاتی مثل ائودی tt و بی ام وه سری 3 و 4 میشه ولی بازم پرفروش هستش تو اروپا
          جایی که ائودی tt بخاطر فروش کمش اعلام کردن از رده خارجش میکنن موستانگ هنوزم داره تولید میشه
          تو بازار چین هم که فروش محصولات امریکای عالی هست
          در ضمن اگه خودروسازان المانی خیلی تو کارشون تخصص داشتن بنز برای ساخت وانت x کلاسش دست به دامن نیسان نمیشد اونم بعد 130 سال ادعای ماشینهای گوناگون ساختن

        5. کوروش

          ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
          سوابق: (1129 ديدگاه)

          نکته اینه مطالعه زیاد کردم از اون بالاتر این ماشین هایی که دائما امار امار می کنی را تجربه کردم از منطق شما بهترین خودرو پراید هست و بهترین خودرو ساز سایپا وگرنه ارزون ترین کوپه را بسازی دراولین پیچ به رحمت خدا بری فقط در تخصص امریکایی هاست بین ارزون و عالی قرق زیادی هست که البته یک ماشین شناس فرقش را متوجه می شود
          در ضمن ما که بخیل نیستیم وقتی برلیانس بتواند از امریکایی ها بهتر طراحی کند و بهتر بسازد چرا که نه

        6. hasan

          ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
          سوابق: (68 ديدگاه)

          اگه به تجربه سواری باشه من خیلی نمونه ها رو تست کردم
          از اولین چلنجرهای که تو مناطق ازاد وارد شدن تا بقیه ماشینهای گذر موقت به واسطه دوستان
          شما بهتره بجای از این شاخه به اون شاخه پریدن جواب من رو بدی
          بنزی که 130 سال ماشین میسازه و ادعای ماشین سازی داره وقتی توانایی ساخت یه وانت رو بصورت کامل نداره و از نیسان برای ساخت بنز مدلx کمک میگیره دیگه جای بحثی رو نمیذاره
          از منطق من ماشین خوب اونکه با قیمت مناسب امکانات اون ماشین گرونها رو به صاحبش بده وگرنه ماشینی که 400 هزار دلار پولش هست و پر از امکانات هست کاره خاصی نکرده
          بهتره بجای تعصب واقعیت رو با پوست و گوشت لمس کنید

        7. hasan

          ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
          سوابق: (68 ديدگاه)

          حدود 2 ماه پیش پدال خبر همکاری فورد و فولکس رو گذاشت که توی اون به صراحت نوشته شده بود فولکس برای ساخت وانت به پلتفرم مدل رنجر نیاز داره
          جالبه طرفدارهای ماشینهای المانی اینجا دارن صنعت بزرگ وانت سازی رو مسخره میکنن در صورتی که در واقعیت خودروسازان المانی نظیر فولکس برای ساخت وانت به فورد متوسل میشه و بنز برای ساخت وانت به نیسان
          خوب اگه وانت بده چرا المانی ها افتادن دنبال وانت ساختن

        8. Seyed.AMG

          ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
          سوابق: (38 ديدگاه)

          اقا حسن ، مرسدس مغز خر نخورده ، کلی زمان و هزینه صرف کنه برای طراحی و توسه پلتفرم وانت لوکسی که مشتری های محدودی داره ، میبینید که امسال چقد تو هزینه ها داره صرفه جویی میکنی ، شما نفست از جای گرم بلند میشه از اینجا داری تز میدی .

          تبادل تکنولوژی یه اصل مهم تو صنعت خودرو ، استفاده مرسدس هم از پلتفرم ناوارا دلیل بر ناتوانی مرسدس نیست، بلکه هزار و یک دلیل دیگه داره که من و شما صلاحیت نقدش رو نداریم .

        9. hasan

          ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
          سوابق: (68 ديدگاه)

          حرف من میدونی چیه؟؟؟
          المانی بازهای نظیر کوروش صنعت وانت سازی رو مسخره میکنن
          منم دارم میگم همون بنزی و فولکسی که طرفدارش هست برای ساخت همون وانت از فورد و نیسان کمک میخوان
          پس اگه وانت سازی رو مسخره میکنه چرا خودروسازان مورد علاقش میرن سمت ساخت وانت؟؟؟؟
          در ضمن بنز تو این 130 سال فعالیتش با ساخت انواع ماشینهای تجاری باید حد اقل یدونه پلتفرم وانت میداشت و برای یه پلتفرم دست به دامن نیسان نمیشد

        10. Seyed.AMG

          ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
          سوابق: (38 ديدگاه)

          ***
          همین تحفه بهترین ایرودینامیک و امنیت و همچنین بهترین پرفورمنس رو در پیست ارائه میده ، دیگه کم میارید نمیدونید به چی گیر بدید ، مثل بچه ها نظر ندید .

        11. Seyed.AMG

          ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
          سوابق: (38 ديدگاه)

          F22 raptor ممنون که با متانت جوابم رو دادید ، شما از بزرگای سایت هستید و همیشه نظراتون منطقی بوده ، ولی خدایی این کل کل ها چه فایده ای داره …
          البته من عددی نیستم ، نه سن زیادی دارم و نه اطلاعات خودرویی خاصی دارم
          تازه دو ساله از نگاه کردن عکس ماشین رسیدم به خوندن سرسری مشخصات شون ، خیلی چیزا رو از شما ها یاد گرفتم مخصوصا اقا مهدی .

          اینو گفتم بدونید اگه یه بار هم ادعایی کردم شما جدی نگیرید …

        12. F22RAPTOR

          ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
          سوابق: (2622 ديدگاه)

          نه داداش منم یه فرد عادی هستم بین تمام مردم عادی ایران عزیز و بزرگی از خودته،و منم خوشحالم غضیه رو عادلانه دیدی،
          بعدشم شما سنت اصلا ۱۵ سال
          وختی عقلت از من نوعی ۵۰ ساله بیشتر
          باشه، دیگه سن ملاک نیست

    2. محمد

      ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
      سوابق: (68 ديدگاه)

      واقعا بنظر شما این پیروزیه بزرگیه؟
      البته خب پیروز شدن بر idrive کار بزرگی هست

      1. hasan

        ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
        سوابق: (68 ديدگاه)

        بله پیروزی خیلی خوبی هست هرچند کوچیک
        همیشه پیروزی های کوچیک سنگ بنای موفقیتهای بزرگتره

  3. hamid

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (241 ديدگاه)

    قشنگ رسانه های آمریکایی و یهودی دارند مثل سال های 2008 به بعد که برای اپل غیر مستقیم تبلیغ می کردن مثل همین گزارش ها الان دارند همون مسیر رو برای تسلا طی می کنند در حالی که خودشون بعضاً به کیفیت پایین این ماشین نسبت به رقبا بسیار ارزان ترش ازعان می کنند

    1. hasan

      ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
      سوابق: (68 ديدگاه)

      اره تو راست میگی
      همه رسانه های بیگانه و غرب زده دارن تبلیغ تسلا رو میکنن
      فقط نمیدونم چرا مردم کشورهای پیشرفته که حق انتخابهای وسیعی هم دارن این موضوع رو نفهمیدن و رفتن تسلا خریدن بعد ما تو ایران که خیلی ها نمیتونن همون پراید 50 میلیونی رو بخرن متوجه کیفیت کابین تسلا اونم از روی عکس شدیم
      تسلا کاری کرده که امثال فولکس و بنز و بی ام وه تا 10 سال اینده ((نمیتونن ))به گرد پاش هم برسن
      بهتره به همین مقاله و مقاله های قبلی پدال یه گریزی بزنی تا متوجه بشی تسلا بهترین هستش تو حوضه محصولات برقی

    2. hasan

      ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
      سوابق: (68 ديدگاه)

      ایناها
      این یه نمونه از کسانی که میگن تسلا با تبلیغات به موفقیت رسیده

    3. Amir Machine

      ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
      سوابق: (1280 ديدگاه)

      این فقط تفکر شما است که همیشه و در هر حالی توهم توطئه دارین
      چطور وقتی همین کانسومر ریپورتز تویوتا و لکسس رو بعنوان قابل اطمینان‌ترین خودروسازهای دنیا معرفی کرد تبلیغ نبود و بهترین و معتبرترین گزارش محسوب میشد اما حالا که تسلا اول شده تبلیغ و دروغه؟

    4. F22RAPTOR

      ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
      سوابق: (2622 ديدگاه)

      اجب کارشناسی کردی
      ماشاالله پژوهشگر،اندیشمند

      1. hasan

        ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
        سوابق: (68 ديدگاه)

        تسلا بارها ثابت کرده بهترین هستش
        امار فروشش بالاست
        میزان برد محصولاتش عالیه
        شتاب اولیه عالی که تو رقابت تسلا۳ پرفومنس وپورشه ۹۱۱gt2 همه دیدن که تسلا پورشه رو شکست داد تازه راننده پورشه نیکو روزبرگ راننده معروف بود
        قیمتهاش رقابتی هست
        و……….
        همه اینها نشون دهنده برتری تسلا هست

        1. مهدی

          ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
          سوابق: (5358 ديدگاه)

          دوست عزیزیه مجله معتبر مرسدس E63 رومقابل تسلا۳پرفومنس و جیپ گرندچروکیSRT گذاشته که مرسدسE63 بااختلاف اول میشه!!!!
          اگه اون درگ اعتبار داشت که تسلا۳ تونست ۹۱۱GT2 رو شکست بده پس چرا اینطور ازE63 شکست خورد؟؟؟؟؟؟

          درضمن درگ روهمون مجله ای انجام داده که درگ بین تسلا۳ پرفومنس وتسلا۳ معمولی وآئودی tt رو انجام داده بود قبلش که پدال هم مطلبش روگذاشت

        2. hasan

          ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
          سوابق: (68 ديدگاه)

          درگ بین تسلا مدل 3 و پورشه ۹۱۱gt2 رو هم با حضور فردی معتبر به اسم نیکو روزبرگ که از رانندگان معروف هست ترتیب دادن و پدال هم اون درگ رو گذاشت و همه دیدن
          همه دیدن تسلا تونست از پورشه ببره
          میخوای بگی نیکو روزبرگ تو یه درگ ساختگی و یکجانبه شرکت کرده و ابروی خودش رو الکی الکی برده؟؟؟؟

  4. تویوتا موتورز

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (60 ديدگاه)

    تسلا احسنت داره
    تویوتا هم عالیه ولی ای کاش کمی جایگاه بهتری داشت
    در کل جایگاه همگی خوب بود

  5. Amir

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (730 ديدگاه)

    نمیدونم چرا این همه ساله سیستم اطلاعات و سرگرمی لکسوس بدترین در دنیاست!واقعا فاکتور مهمیه و باید بهبودش بدن.تسلا هم که مشخصا بهترینه و حرفی برای گفتن باقی نمی گذاره

  6. مهدی

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    دوستانی که درگ مسخره بین تسلا۳ پرفومنس وپورشه ۹۱۱gt2 رو باورکرده بودن بهتره درگ جدید بین تسلا۳ پرفومنس ومرسدس E63 وجیپ گرند چروکی SRT اونم از یه مجله خودرویی رو ببینن.
    نتیجه این درگ پیروزی E63 بااختلاف اول میشه وتسلا۳ پرفومنس دوم میشه و گرندچروکی سوم.

    چطور میشه که تسلا۳ میتونه 911 GT2روشکست بده اما بااختلاف ازمرسدسE63 شکست میخوره!!!!
    بله درگ ساختگی

    1. hasan

      ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
      سوابق: (68 ديدگاه)

      مگه نیکو روزبرگ اعتبارش رو از سره راه اورده که تو یه درگ ساختگی شرکت کنه؟؟؟؟؟
      نیکو روزبرگ تو پورشه ۹۱۱gt2 رانندگی کرد و درگ انداخت با تسلا مدل 3 و باخت
      از کجا معلوم اون درگی که تو میگی و تسلا از amg63 باخته ساختگی نباشه؟؟؟؟؟؟؟
      این حرف رو یره باخت بی ام و m5 هم زدی تو درگ carwow
      تو اون درگ هم تسلا مدل s تونست از 3 سدان پرفورمنس المانی ببره ولی تو گفتی carwow با بی ام وه لجه!!!!! مگه carwow اعتبارش رو از سره راه اورده که برای یه مسابقه ساده اعتبارش رو از بین ببره؟؟؟؟

      1. مهدی

        ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
        سوابق: (5358 ديدگاه)

        ازاون جایی مسخره بود که ماشینی مثل تسلا۳ که سریع ترین زمانش برای مسیر۴۰۰ زمان ۱۱/۷ ثانیه ای هستش پورشه۹۱۱ GT2 که مسیر۴۰۰متر رودر بین۱۰/۵ ثانیه طی میکنه رو شکست بده.
        مطمعن باش قوی ترین مدل تسلا هم به قطع نمیتونه ۹۱۱GT2 روشکست بده حالا چه برسه به تسلا۳ بازمان ۱۱/۷
        اونم ۹۱۱GT2 که دربعضی درگ ها حتی مکلارن ۷۲۰ رو تونسته شکست بده.وزمانش به اون خیلی نزدیکه. میدونم که بارها شکست سریع ترین مدل تسلا رو مقابل مکلارن ۷۲۰ دیدید.

        1. hasan

          ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
          سوابق: (68 ديدگاه)

          چه قبول بکنی یا نه تغییری تو واقعیت پیش نمیاد
          تسلا مدل 3 تونست رقابت رو ببره
          اگه اون رقابت ساختگی بود نیکو روزبرگ به هیچ عنوان درش شرکت نمیکرد

      2. مهدی

        ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
        سوابق: (5358 ديدگاه)

        آهان حالا این رو بگم که شما داری میگی ازکجامعلوم اون مجله معتبر باشه درگش!!!!
        عزیزم این درگ رو همون مجله ای انجام داده که درگ بین وتسلا۳ و آئودیtt معمولی رو قبلا انجام داده بود که شماهم بهش افتخارمیکردید!!!!
        الان که شکست خورده دیگه معتبر نیست.عجب!!!!!!

        1. hasan

          ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
          سوابق: (68 ديدگاه)

          عهههه؟؟؟
          شما هم قبل اونکه سایت carwow درگ بین تسلا مدل s با 3 سدان پرفورمنس المانی رو برگذار کنه همیشه ازش لینک میذاشتی به محض اونکه تو درگ carwow بی ام و m5 اخر شد گفتی سایتcarwow معتبر نیستش وبا بی ام وه لجه
          عجب!!!!!!!!

    2. Amir Machine

      ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
      سوابق: (1280 ديدگاه)

      از دید شما تمام درگ‌هایی که توش آمریکایی‌ها پیروز بشن ساختگیه و تمام درگ‌هایی که آلمانی‌ها برنده بشن کاملاً معتبره!!
      اگه اینطوره
      چطور میشه دوج دیمن که توسط سایت‌های مختلف تایم زیر 10 ثانیه رو ثبت کرده از ب‌ام‌و M5 با تایم بالاتر از 11 ثانیه شکست بخوره؟!!
      بله درگ ساختگی

      1. مهدی

        ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
        سوابق: (5358 ديدگاه)

        دوست عزیز شکست واقعی دوج دیمن در پیست بود مقابل M5 اونم بااختلاف بیش از ۵ثانیه.
        اصلا قبول درگ رو M5 نبرد.زمان گیری پیست رو چطور میخواید انکارکنید

        1. AMIR / ARMI

          ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
          سوابق: (1286 ديدگاه)

          شما که باز شروع کردی به داستان گفتن
          ام 5 همه چیش توسط مت واتسون رو شد
          جای خالی محصولات نداشته بی ام و رو با ام 5 پر کردن رو تموم کن
          در مورد دیمن هم لطفا سکوت کن وقتی نمیفهمی برای پیست نیست

        2. Amir Machine

          ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
          سوابق: (1280 ديدگاه)

          جناب مهدی
          دیمن ماشین درگه، اصلا مخصوص درگ ساخته شده و هیچ ادعایی هم تو پیست نداره، پس کاملاً مشخصه که تو پیست حریف M5 نمیشه
          اصلاً آزمایش دیمن تو پیست کاملاً اشتباهه، این ماشین برای خط مستقیم ساخته شده و اونجا توانایی‌هایش رو نشون میده نه تو پیست
          پس خواهشاً تا بحث درگ میشه هی پای پیست رو وسط نکش چون دیمن ماشین پیست نیست

        3. مهدی

          ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
          سوابق: (5358 ديدگاه)

          اون کوروت ZR1 هستش که همه چیش برای ماروشن شد.اینکه قرار بود 911 GT2 رو به خاک وخون بکشه اما ازپس 911GT3 هم برنیومد.اینکه دربرنامه گرندتور زمان تست دست جرمی کلارسون گیربگس وکلاچش نابود شد وطوری ازماشین بیرون اومد که توفکش انگار گفت آخه این چه ماشینیه.
          BMW که فروش خودروهای ثابت میکنه چی میسازه

        4. hasan

          ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
          سوابق: (68 ديدگاه)

          اگه کلاج کوروت خراب شد
          تو درگcarwow هم نرم افزار بی ام وه m5 مشکل باگ داشت

        5. مهدی

          ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
          سوابق: (5358 ديدگاه)

          بله قطعا دیمن برای درگ ساخته شده.باقدرتی بیش از۸۵۰ اسب بخار.یعنی تخصص این ماشین اینه که در خط مستقیم خودروهای دیگه رو شکست بده.اما انگار وظیفشو نتونست انجام بده.اما آلمان خودروهای سدانی میسازه که بهترین کیفیت رو دارن.مدرن ترین تکنولوژی هارو دارن.کابینشون از باکیفیت ترین نوع چرم وچوب وفلز ساخته شده.همیشه جزوقابل اعتمادترین خودروها هستن.بهترین سواری رو دارن اما بااین حال میتونن خودروهایی که فقط واسه درگ ساخته شدن باکابین های لخت وپتی و قدرتی بااختلاف بیش از۲۰۰ اسب بخار رو شکست بدن!!!!!
          یه طوری میگی دیمن واسه خط مستقیم ساخته شده انگار تمام خودروهای جهان رو تاالان دها بار به نوبت شکست داده!!!

        6. hasan

          ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
          سوابق: (68 ديدگاه)

          خوب المان مگه مجانی ماشینهای با چرم و چوب وفناوری میسازه؟؟؟؟ پولش رو میگیره
          هنر خاصی نمیکنن که میان برای یه ماشین 150 هزار دلار میگیرن
          هنر رو امریکاییها میکنن که با 84 هزار دلار یه ماشینی مثل دیمن میسازن که میاد تایم 400 متر رو در کم تر از 10 ثانیه میزنه
          هنر رو امریکاییها میکنن که میان یه موستانگ رو جوری میسازن که تو 147 تا کشور جهان عرضه میشه و خواهان داره
          تنها هنر خودروسازان المانی چرم و چوب هستش و بس

        7. Amir Machine

          ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
          سوابق: (1280 ديدگاه)

          دوباره که برگشتی سر خونه اول!!!
          خودت اول میگی قبول دیمن تو درگ از M5 نخورده تو پیست میخوره
          حالا که میگم دیمن مال پیست نیست دوباره میگی درگ!!!
          ملاک ما تایم 9.6 ثانیه‌س که رسما تایید شده، نه یه درگ مسخره، حتی درگ تایمز هم زمان زیر 10 ثانیه با دیمن زده
          ______________
          توقع داری M5 با قیمت 120 هزار دلار باکیفیت نباشه!! سطح منطق و حرف‌هات اونقدر پایینه که ارزش جواب دادن نداره
          اگه آلمانی‌ها بهترین‌ها و فلان و بهمان رو ارائه میکنن، آمریکایی‌ها هم کادیلاک CT5 رو دارن که به پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها و بهترین سیستم خودران دنیا مجهزه
          هر ماشینی رو با همکلاس خودش مقایسه میکنن

  7. مهدی

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    شاید ازدید کانسومر ریپورتز سیستم اطلاعات سرگرمی تسلا بهترین باشه اما ازدید اکثر مجلات خودروی معتبر سیستم اطلاعات سرگرمی BMW بهترین نمونه در دنیاست.که بارها وبارها این مطلب رو در رقابت ها وبررسی های مجلات خودرویی بهش اشاره شده.

    1. hasan

      ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
      سوابق: (68 ديدگاه)

      کدوم مجلات معتبر؟؟؟؟
      اسم ببر با لینک بریم ببینیم بی ام وه بهتر بوده
      کانسومر ریپرتز یه مرجع معتبره و تسلا رو برتر دونسته تو این زمینه

  8. مهدی

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    مجله معتبرBOTB که درگ های خیلی زیادی انجام داده یکی از جدیدترین درگ هاش بین آئودیR8 وتسلا SP100D هستش.این درگ چندین بارتکرار میشه که نتیجه هربارپیروزی R8 هستش.من موندم که چطور کندترین مدل تسلامیتونه ۹۱۱GT2 روشکست بده اما سریع ترین مدل تسلا از آئودیR8 شکست میخوره!!!!!!
    کدوم حقیقت داره.نتیجه اکثرمجلات معتبر یا کلیپ ساختگی دوتا جوان

  9. Amir Machine

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (1280 ديدگاه)

    چه جالب!!
    شما توانایی خوندن فکر آدم‌ها رو هم داری!!!
    دوست عزیز
    مشکل ممکنه برای هر ماشینی پیش بیاد، همونطور که تو درگ Carwow ب‌ام‌و مشکل پیدا کرد، تو گرند تور هم برای کوروت این اتفاق افتاد
    با این چیزا نمیشه حکم صادر کرد
    مطمئن باش اگه کوروت مشکل داشت بعنوان ماشین پرفورمنس سال رود اند ترک انتخاب نمیشد، جالبه که تو همون رقابت M5 هم حضور داشت
    ضمنا هیچوقت ادعا نشد کوروت ZR1 میخواد پورشه GT2 رو به خاک و خون بکشه، از خودت حرف درنیار

  10. حمیدرضا

    ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (2414 ديدگاه)

    بهترین رو نمیدونم ولی داغون ترین سیستم اطلاعات و سرگرمی که تو عمرم دیدم متعلق به نسل قبل داتسون گو بود که یه پخش کننده بود با پایه نگهدارنده موبایل و یه کابل ای یو ایکس که باید موبایلو میزاشتی تو محل کابل رو بهش وصل میکردی حالا ماشین سیستم اطلاهات و سرگرمی داره
    انقدر داغون بود تو فیی لیف جدید عوضش کردن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا