طراحی ظاهری یک خودرو معمولاً بیش از همهچیز روی تصمیم خریداران برای انتخاب یا عدم انتخاب یک خودرو تأثیر میگذارد اما کابین جایی است که فرد بخش اعظم اوقاتش را داخل آن خواهد گذراند. ما فکر میکنیم کابین خودرو مهمتر از طراحی ظاهری آن میباشد. ما در این نوشتار بهترین کابینهای خودرویی سال ۲۰۱۹ صرفنظر از قیمت خودروها را ذکر کردهایم. بله تمامی انتخابهای CarBuzz قیمتهای بسیار زیادی دارند اما شاید بتوان کابین برخی خودروهای لوکس روزمره را بهتر از برخی مدلهای فوقالعاده خاص دانست.
از جمله خودروهایی که نتوانستهاند به فینال راه یابند میتوان به استون مارتین DB11، آئودی Q8، مرسدس بنز S کلاس کوپه/کانورتیبل و ولوو XC90 اشاره کرد؛ اما از میان همهی خودروهایی که امسال تست شدهاند این سه خودرو جزو برترین انتخابهای CarBuzz بودهاند.
- فینالیست: لکسس LC500
لکسس LC 500 2019 با آن استایل مربوط به خودروهای مفهومی کاملاً جلبتوجه میکند اما همین زیبایی به کابین نیز سرایت کرده است. تقریباً تمامی سطح کابین این خودرو از چرم، آلکانترا یا فلز گرانقیمت پوشیده شده است. ما الگوی دوخت زیبای روی صندلیها و دربها بسیار دوست داریم و کابین نیز روی راننده تمرکز کرده است. خودرویی که CarBuzz تست کرده به کابین برنزهای دوستداشتنی مجهز بوده اما لکسس برخی نسخههای خاص این خودرو با کابینهای رنگی شامل آبی، نارنجی و زرد را نیز معرفی کرده است.
ما طرفدار سیستم اطلاعات سرگرمی لکسس نیستیم اما پشت آمپرهای الهام گرفته از LFA جذاب هستند. پشت آمپرها نه تنها بسته به حالت رانندگی تغییر میکنند بلکه درست همانند LFA یک صفحه دیگر را نیز نمایش میدهند. با قیمت پایه ۹۲۳۰۰ دلاری، LC 500 در واقع با فاصله قابلتوجه ارزانترین خودروی لیست است.
- فینالیست: رولزرویس کولینان ۲۰۱۹
برخی بسیاری از خودروهای لوکس دیگر که میخواهند با تکنولوژیهای زیاد راننده را کلافه کنند، رولزرویس کولینان ۲۰۱۹ نگاهی به پایه و اساس کابین خودروها داشته و از متریال لوکس و طراحی ساده استفاده کرده است. چوب لوکس کابین به اندازهای هست که بتوانید با آن یک آتش درست و حسابی درست کنید و اگر دکمه یا سوئیچی با ظاهر فلزی را لمس کنید باور خواهید کرد که با واقعیت طرف هستید. زمانی که وارد کابین شوید پایتان را روی کفپوشی ۱۵۰۰ دلاری میگذارید.
برخلاف دو خودروی دیگر این لیست، صندلیهای عقب جایی هستند که حتماً باید روی آنها نشست. CarBuzz شانس تست این خودرو با آپشن تئاتر ۸ هزار دلاری، میزهای پیکنیک ۴ هزار دلاری و کنسول عقب ثابت ۱۷۵۰۰ دلاری را داشته است. این کنسول وسط حتی دارای یک جفت لیوان ویژه و یک مینی یخچال است. قیمت پایه کولینان برابر با ۳۲۵ هزار دلار بوده اما خودروی تست شده قیمت ۴۲۰ هزار دلاری داشته است.
- برنده: بنتلی کانتیننتال GT 2019
باید صادق باشیم. این جایزه کمترین حرفوحدیث را داشته است. دلیلش نیز جذابیت بینهایت کابین بنتلی کانتیننتال GT 2019 بوده است. هر سانتیمتر مربع کابین این خودرو داستانی برای خودش داشته و غیرممکن است که درباره هر بخشی سخن نگویید. ساخت کابین این خودرو هزار نفر از کارمندان بنتلی را درگیر خود کرده و در آن از چرم ۱۰ گاو و ۲.۸ کیلومتر دوخت استفاده میشود.
بعد به داشبورد میرسیم که از چوب یکتکه استفاده کرده است. وقتی پیشرانه را روشن کنید پانل چوبی چرخیده و یک صفحه لمسی ۱۲.۳ اینچی یا سه نشانگر آنالوگ پدیدار میشوند. این کابین مختص جیمز باند بوده و واقعاً در آن حس خوبی خواهید داشت. اگر بپرسید چرا بنتلی کانتیننتال GT قیمت ۲۰۰ هزار دلاری دارد ما به شما خواهیم گفت فقط سوارش شوید…
پرسپولیس
۱۱ دی ۱۳۹۸واقعا خودروهای بهتری از نظر کابین وجود داشتند به خصوص کابین خودروهای آئودی . از بین این ۳تا انتخاب من لکسس .
Hamid SS
۱۱ دی ۱۳۹۸منم همینطور البته آئودی و بنتلی هم زیبان
کیان
۱۲ دی ۱۳۹۸منم با لکسوس موافق ترم، سال معرفیش قدیمی تر هست اما همچنان جذابیت زیبایی داره، کابین حس ارامش و خاص بودن داره !!!
رولزوریس دیگه بیش از حد کلاسیک هست، بنتلی هم واقعا سوپر لوکس اشرافی و مدرن .
ولی بازم بنظرم حس ارامش و خاص بودن از این لکسوس مخصوصا با این ترکیب رنگ پیدا نشدنی هست
امیدوارم تویوتا یه فکر ه حال این اینقوتیمنت سیستم بکنه ک واقعا همیشه بهش نقد وارد هست و ادامه داره
M3csl
۱۱ دی ۱۳۹۸همشو بدین
Malt hill
۱۱ دی ۱۳۹۸لکسس
از چوب خوشم نمیاد.
مهردادكمال
۱۱ دی ۱۳۹۸موافقم یاد پیکان ۴۸ میوفتم
ایمان
۱۱ دی ۱۳۹۸carbuzz خوش سلیقگی کرده با این انتخاب های قشنگش
عاشق کابین لکسوس شدم ؛ با کیفیت ترین سامورایی ??
HR3
۱۱ دی ۱۳۹۸حق بنتلی بود عالی خدایی البته به نظرم اینم مثل توپ طلا نیاز به اصلاح داره
یعنی باید کلاس بندی بشه معلومه یه کابین در کلاس هیوندای i20 و تویوتا پریوس شانس رقابت با بنتلی و رولزرویس رو نداره
Shirko
۱۱ دی ۱۳۹۸نمای داخلیه همه بسیار لوکس و چشم نوازه ، ولی بنده کابین بنز amg gtr رو خیلی دوست دارم .
MAHDI
۱۱ دی ۱۳۹۸https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2019/12/Million-Stitch-Rolls-Royce-Phantom-5.jpg
https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2019/12/Million-Stitch-Rolls-Royce-Phantom-2.jpg
https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2019/12/Million-Stitch-Rolls-Royce-Phantom-1.jpg
meysam
۱۱ دی ۱۳۹۸لکسوس از اون دوتا خیلی جذابتره. بعدش بنتلی. رولزرویس هم که بنظر من داشبوردش اصلا قشنگ نیست بنز مایباخ خیلی زیباتره
MAHDI
۱۱ دی ۱۳۹۸رولزرویس و بنتلی از نظر اشرافیت و تجمل با تمام خودروسازان دیگه تفاوت دارن. مخصوصا مدل فانتوم و مولسان که کاخ های متحرک هستن و هنر توشون موج میزنه
کامران
۱۷ دی ۱۳۹۸شما با این روحیه انقلابی اینجا چکار میکنی؟؟!! شماها هم دیگه عشق تجملاتین البته حق دارین کل کشور مال شماست!!! بچه های مقامات و انقلابیها همه کانادا و آمریکا هستن دمتون گرم خسته نباشید دلاوران!!! لطفا منتشر کنید سانسور تو ۲۰۲۰ خجالت آور و تهوع آوره!!!
Just bentley continental
۱۱ دی ۱۳۹۸عالییی یه کانتیننتال داشته باشم دیگه چیزی نمی خوام حتی خونه!
Farzad
۱۱ دی ۱۳۹۸کولینان بهتره کانتینتال بود به نظرم .
نایت کینگ
۱۱ دی ۱۳۹۸واقعا دنیا داره به چه سمتی میره ما به چه سمتی ؟؟؟ چرا ما باید با این همه منابع عظیم حسرت اینا رو بخوریم ؟؟
ایلیا
۱۱ دی ۱۳۹۸ای کابین ساده ی رولزرویز حتما یه نکته ای داره که همیشه به عنوان بهترین انتخاب میشه و هر برند جدیدی که بخواد وارد کلاس فوق لوکس بشه از روش کپی میزنه
samurai
۱۱ دی ۱۳۹۸کدومو بدم………………………………….
لکسوسو بده :))))))))))))))))))
کابین رنگ ابی لکسوس عالیه
MOHAMAD.n.r
۱۲ دی ۱۳۹۸ولی به نظر من ترکیب زرشکی با مشکی زیبا تر از ابی هست(صندلی ها و بخشی از رو دری ها زرشکی و باقی کابین مشکی).
البته رنگ بندی و تریم کاملا سلیقه ای هست. ودست ما هم از هر رنگش کوتاهه
NAVID۰۰۹۸
۱۱ دی ۱۳۹۸مدتها قبل کامنتهای زیادی در مورد کابین لکسوس Lc500 گذاشتم ، اما بازگو کردنش خالی از لطف نیست .
دوستان ، قبلاً گفتم باز هم میگم ، فضای داخلی دو خودرو شما را به وَجد میاره بنز S اتاق w222 و لکسوس Lc500 ، این رو میگم چون از نزدیک و مستقیم کابین خیلی از لاکچریها و اسپورتها را هم لمس کردم و به این نتیجه رسیدم که احساسی که از کابین این دو خودرو به شما منتقل میشه فَرایه باقی خودروهاست .
Mohammadreza
۱۱ دی ۱۳۹۸کابین لکسوس داره تنه میزنه به تنه بنتلی و رولزرویزس
Ali a
۱۱ دی ۱۳۹۸بین ماشین های ارزانتر هم میشه به سوپرا.سوناتا.جنسیس g70. کونا الکتریکی و cla .a مرسدس اشاره کرد…
امیر.عارف
۱۱ دی ۱۳۹۸من هم مثل برخی از دوستان نمای داخلی ( داشبورد ) در رتبه ی بالاتری از نمای بیرونی قرار داره . چراکه راننده بیشتر داخل کابین نشسته
Khosrow
۱۱ دی ۱۳۹۸Ferrari Superfast انتهای هرچی کابینه ..
مهرداد
۱۲ دی ۱۳۹۸بنتلی فوق العادست یه ترکیب جور و خاص از طراحی کلاسیک و مدرن. همینطور به نظر من جای کابین های پورشه تایکان و فراری 812 و روما هم میتونست اینجا باشه البته روما هنوز تولید نشده
مهرداد
۱۲ دی ۱۳۹۸همینطور استون مارتین DBX
net
۱۲ دی ۱۳۹۸در حال حاضر زیباترین و بهترین صندلی و کابین جهان مربوط به ایودی a8 مدل 2019 هست
iman
۱۲ دی ۱۳۹۸طراحی داخلی لکسوس بسیار زیباست حتی از نظر من بیش از دو خودروی دیگه ولی من طراحی اس کلاس کوپه رو بیش از هر خودرویی میپسندم
مرتضی
۱۲ دی ۱۳۹۸راستش منم کابین بی ام و سری 6 و صد البته فراری 812 سوپرفست رو از اینا زیباتر میدونم
Mclaren 720s
۱۲ دی ۱۳۹۸انتخاب بجایی بود واقعا کابین بنتلی اوج زیبایی و اشرافیته??? لطفا رولز رویس و بنتلی رو با گاری هایی که نام میبرید مقایسه نکنید?