ترینهای سال 2014 از میان خودروهای تست شده کار اند درایور
۱۰ دی ۱۳۹۳
۶۳ خواندن این مطلب 2 دقیقه زمان میبرد
بهترین، سریعترین، سبکترین، کمترین و هر چیزی که نشان از پیشتازی داشته باشد، میتواند باعث جلب توجه شود. اما همیشه این “ترین” بودن در جنبه مثبت اتفاق نمیافتد. مثلاً پرمصرفترین، صفتی نیست که افتخاری به همراه داشته باشد.
بهترین و بدترین های خودرویی در سال ۲۰۱۴ هرچند که بسیاری از صفات مانند زیباترین یا زشتترین را باید به سلایق افراد منتسب نمود، بسیاری دیگر از ویژگیها، قابل اندازهگیری هستند که میتوانند برندگان و بازندگان را تعیین کنند. مجله کار اند درایور مجموعهای از “ترین ها” را برای سال ۲۰۱۴ گردآوری نموده که با هم مرور میکنیم. قابل توجه اینکه این آمار تنها از خودروهای وارداتی به آمریکا و تست شده توسط این نشریه در سال ۲۰۱۴ حکایت دارد و خودروهای مختلفی با آمار بهتر یا بدتر که توسط آنها مورد بررسی قرار نگرفته در این فهرست به چشم نمیخورند. پس جای تعجبی ندارد که در غیاب بوگاتی، کونیخ زگ و پاگانی، مک لارن سریعترین خودرو شناخته شده و یا در میان بدترینها، خبری از وانت باردو نیست!
شتاب صفر تا صد:
بهترین: پورشه ۹۱۸ اسپایدر با شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت ۲.۲ ثانیه
۲۰۱۵ Porsche 918 Spyder
بدترین: داج رام ۴۵۰۰ شاسی کاب با شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت ۱۲.۴ ثانیه ۲۰۱۴ RAM 4500 Chassis Cab
شتاب از سرعت ۸ تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت:
بهترین: پورشه ۹۱۸ اسپایدر با زمان ۲.۴ ثانیه
بدترین: داج رام ۴۵۰۰ با زمان ۱۲.۴ ثانیه
شتاب از سکون تا عبور از ۴۰۰ متر:
بهترین: پورشه ۹۱۸ اسپایدر با زمان ۹.۸ ثانیه
۲۰۱۵ Porsche 918 Spyder بدترین: داج رام ۴۵۰۰ با زمان ۱۸.۹ ثانیه
شتاب در دنده آخر از سرعت ۴۸ تا ۸۰ کیلومتر بر ساعت و ۸۰ تا ۱۱۳ کیلومتر بر ساعت:
بهترین: لامبورگینی اوراکان با زمان ۳.۹ ثانیه
۲۰۱۵ Lamborghini Huracán LP610-4 بهترین: شورولت کوروت Z06 با زمان ۳.۹ ثانیه ۲۰۱۵ Chevrolet Corvette Z06 بدترین: فیات 500L با زمان ۴۹.۴ ثانیه ۲۰۱۴ Fiat 500L
خط ترمز از سرعت ۱۱۳ کیلومتر بر ساعت تا توقف کامل:
بهترین: شورولت کوروت Z06 با ۳۹ متر خط ترمز
۲۰۱۵ Chevrolet Corvette Z06 بدترین: داج رام ۴۵۰۰ با ۶۸.۳ متر خط ترمز ۲۰۱۴ RAM 4500 Chassis Cab
شتاب جانبی در دایره ای به قطر ۹۱.۴ متر:
بهترین: شورولت کوروت Z06 یا شتاب جانبی ۱.19g
۲۰۱۵ Chevrolet Corvette Z06 بدترین: جیپ رانگلر ویلز با شتاب جانبی ۰.6g ۲۰۱۴ Jeep Wrangler Willys
سروصدای درون کابین در سرعت ۱۱۳ کیلومتر بر ساعت:
بهترین: جی ام سی یوکان XL دنالی 4WD با صدای ۶۳ دسیبل
جی ام اس یوکان دنالی بدترین: مورگان سه چرخ با صدای ۱۰۰ دسی بل Morgan 3 Wheeler
مصرف سوخت در صد کیلومتر بزرگراه استاندارد EPA
بهترین: بامو i3 با مصرف ۲.۱۲ لیتر
۲۰۱۴ BMW i3 بدترین: بنتلی کانتیننتال GT W-12 با مصرف سوخت ۱۶.۸ لیتر Bentley Continental GT W-12
مصرف سوخت متوسط اندازهگیری شده در تست مجله کار اند درایور:
بهترین: BMW i3 با مصرف سوخت ۱.۹۱ لیتر
بدترین: داج رام ۴۵۰۰ با مصرف سوخت ۲۹.۴ لیتر
قیمت پایه MSRP خودرو:
بهترین: میتسوبیشی میراژ با قیمت ۱۳۷۹۰ دلار
۲۰۱۴ Mitsubishi Mirage ES بدترین: پورشه ۹۱۸ اسپایدر با قیمت پایه ۸۴۷,۹۷۵ دلار ۲۰۱۵ Porsche 918 Spyder
وزن کامل خودرو:
بهترین: مورگان سه چرخ با وزن ۵۷۵ کیلوگرم
Morgan 3 Wheeler بدترین: داج رام ۴۵۰۰ با وزن ۴۴۲۰ کیلوگرم
بیشینه سرعت:
بهترین: مک لارن P1 با سرعت ۳۴۹ کیلومتر بر ساعت
۲۰۱۴ McLaren P1 بدترین: اسمارت فورتو ED کابریولت با سرعت ۱۲۶ کیلومتر بر ساعت Smart Fortwo ED cabriolet
مقایسه این خودروها احمقانه هست! نه کاربرد و نه قیمت یکسانی دارند. پراید درسته که خیلی قدیمی تره و خیلی از نظر کیفی پایین تره اما تو همین جا هیچ امتیاز بدترینی نمیگیره و تو قیمت بهترین میشه. شما یه مورد بیار که پراید اینجا بدترین باشه؟ البته منظورم این نیست که پراید ماشین خوبیه اصلاْ هم برای کاربرد مورد انتظار مناسب نیست و منسوخ شده اما نمیشه الکی حرف زد. پراید زیر ۱۵ ثانیه به ۱۰۰ میرسه و خیلی راحت به ۱۵۰ کیلومتر میرسه. فکر میکنی رانندگی اسمارت خیلی از پراید بهتره؟ نه اما اسمارت برای کاربردی که طراحی شده خیلی بهتره تا پراید برای کاربردی که الآن مورد استفاده قرار میگیره. ما بیشتر از این که بد بخت باشیم خودمون تو سر خودمون میزنیم که بدبختیم!!!
اسمارت ترمزش هم رد میکنه؟ صدی هفت لیتر هم میسوزونه؟ تحت فشار فرمونش هم میبره؟ وقتی کولور رو روشن میکنه بدنه رو میلرزونه؟ تست تصادفش چی یعنی میخوای بگی از پراید که ازش تست نمیگیرن بدتره؟ بعد از 2 سال کارکرد دیفرانسیلش ترق تروق صدا میده؟؟
اسمارت صدی 4 لیتر میسوزونه دنده اتومات هم هست سیستم کنترل کشش دره , امکانات داخل کابینش هم اعم از پخش و کیسه هوا و چیزای دیگه طبق استاندارد جهانیه کنترل پایداری الکترونیک و توی تست تصادفش هم 4 ستاره شده
شک ندارم اون مورگان سه چرخه رو همین بچه های دانشگاه آزاد مشهد درست کردند ، بعد قاچاقی فرستادند اونور !!! آخه مثلا این ماشین یا داج رام ، ارزش پول دادن داره ؟؟ اون رام که انگار داری نفر بر نظامی سوار میشی ! تا وقتی مثلا ماشین می خواد ترمز کنه که نیوفتی تو دره ، دیگه از ختم ـت هم رد شده!!! ؛ اون مورگان ـه هم که عین سه چرخه بچه همسایه است .. فقط فرقش اینه که این آینه بغل هم داره.
عشق است Z06 و P1 و 918 … خصوصاً کوروت که همه مقام های اول رو امسال ماله خودش کرد … حرف نداره این ماشین //
نه دوست عزیز نمیشه گفت این ماشین بد و هست و اون یکی خوب هر کدوم از اینا برای کار خاصی هستن مشکل از مقایسه اشتباه هست خود من به شخصه رام یا فورد F150 رو به کوروت و پورشه ترجیح میدم
آیا مقایسه کردن غولی مثل پورشه 918 (850 هزار دلار!!) با وانتی مثل داج رام کار خوبی ست!؟ مظلوم گیر آوردن! :D راست میگن ترین های شاخ به شاخ شدن از روبرو هم بذارن!
آخه چجوری میشه توی یه مجله حرف از 918 و P1 بیاد ولی از لافراری نیاد؟؟؟!!!!؟! بگذریم
در کل اگه لافراری بود خیلی از این نتایج عوض میشدن شتاب جانبی لافراری حدود 1.3 تا 1.4 بود، دقیق یادم نیست سرعت بالاتر از 350 تا رقیبی براش توی شتابهای ثانویه نیست 0-200 حدود 6-6.5 (به صورت غیر رسمی) 0-300 = 15
درود. به نکات خوبی راجع به لافراری اشاره کردی صادق جان، مثلا از نظر قیمت از 918 گرون تره. یه سری از ماشینا هیچ اشاره ای بهشون نشده. این مقاله صرفا ماشینایی که کارانددرایو تست کرده رو بیان میکنه و کلیت نداره
حمل بیشترین بار ممکن و کشیدن بیشترین وزن ممکن توسط یک وانت، به هدفش هم رسیده و یکی از 5 خودروی پرفروش امریکاست البته رم 1500 که نسبت به مدل 4500 بخش بار کوچکتری داری توی امار به خودرو های شهری با راحتی رقابت میکنه :)
رام بهترین ماشین تو این لیسته (با ابهت و قدرت و ارزان ) غول 4.4 تنی ! برای مقایسه شتاب باید روی پورشه 918 3 تن وزنه بزاریم تا مقایسه عادلانه باشه !! اونوقت ببینم این پورشه 1 میلیمتر هم میتونه تکون بخوره یا نه !
محمد جان، پورشه از لافراری سریع تر نیست این لیست اینجوریه چون اصلا لافراری توی تستای کاراند درایو نبوده، بالاتر هم گفتم که اگه لافراری بود خیلی از نتایج عوض میشد!
دلیل اینکه لافراری هنوز به صورت جامع تست نشده و رکوردای قطعی ای ازش بیرون نیومده اینه که اگه اشتباه نکنم هیچ مجله ای تا حالا این ماشینو توی پیست خودش تست نکرده (حداقل من جایی ندیدم و نخوندم) هرکی هم که خواسته تست کنه باید به پیست خود فراری میرفته و اونجا تست میکرده و هر کی هم که تست میگرده دقیقا اعداد و ارقام خود کمپانی رو اعلام میکرده مثل کریس هریس که بعد از تست گفت شتابش زیر 3 ثانیه اس ولی نگفت دقیقا چند!!!!
اون گل پسری که میگفت کوروت سر پیچ افتضاحه و پشتش تکون میخوره و ترمز گیریش هم به درد نمیخوره و… امیدوارم دقیق این مطلب رو نگاه کرده باشه و دیگه بدون اطلاعات صحبت نکنه!؛)
بچها یه لحظه دوباره به فیات 500l توجه کنید اخه 49.4 این چه شتابیه پراید تو دنده پنج فوقش سی ثانیه بشه پرایدی که طراحی و تولیدش مال چندین سال پیشه یعنی واقعا گند زده
فکر کنید کوروت رو بدن سایپا بگن هر چی نبوغ داری نشون بده یه موتور پراید تیونینگ شده میندازه بالاش بعد دیگه شروع میشه کوروت 131 کوروت 151 کوروت 132 تا کوروت 999 پیش میرن
نمیدونم چرا همه جا میخوای پی1 رو بکوبی؟ مشکلی داری با اصالتش….قدرتش…سوسک کردنش…بهترین طراحیش…قیمت مطلوب ترش نسبت به رقیباش من خودم اول مکلارن بعد فراری رو قبول دارم اما اینم در نظر بگیریم توی ویدئو ها دیدین ته ته ته ته ته ته ته تکنولوژی پورشه مقابل پی 1 محدود شده شکست خورد…خب این از پورشه که خیلی از بچه ها میگن و میگفتن : پی1 آشغاله و پورشه خدا حتی تستی که مکلارن لانچی بدی داشت و راننده ناشی که از ام پی 4 ضعیفتر بود یعنی 0-100 بالای 3 ثانیه ولی باز شکست دادن پورشه رو دیدیم. روی کاغذ هم که همگی گفتین مکلارن پی 1 از لافراری خیلی ضعیفتره آشغاله و فلان اما علی رغم اسب بخار کمتر توی تستی که بین 918 و پی 1 و لافراری انجام شد + تست پیست آلمان رکورد بهتری ثبت کرد حالا این همه دشمنی من نمیدونم دلیلش چیه همش میخوای پی 1 به چالش بکشین. من همیشه اگر ابر خودرویی از فراری دیدم تحسین کردم از لامبو بود تحسین کردم از پورشه بود تحسین کردم نگفتم آشغالن…اما نظرات خیلی هاتون در رابطه با پی1 تعصب و دشمنی بیش نیست….فراری هم با اون همه سابقه رکورد مکلارن رو نداره….به هر حال من به قدرت بی چون و چرا فراری و پورشه و … اعتقاد دارم اما باید این حرفم میزدم… توجه کنین نه شرکت مکلارن واسه بابای منه نه شما با شرکت فراری و لامبورگینی و پورشه نسبتی دارین اما حرفی که میزنین منطقی باشه و هدف هر شرکت و واسه ساخت اون سوپرکار یا هایپرکار بدونین بعد نظر بدین. یا علی
شورولت ترکونده ها… ولی جای خیلی خودروها خالی بود…نمیدونم جطوری این مجله ها این هارو انتخاب میکنند…این نشون میده که دوستان کمتر باید مرجعشون رو این مجله ها قرار بدهند… ولی جالب بود.مرسی.
RETOLEX
۱۰ دی ۱۳۹۳از هیچ ماشینی به اندازه مورگان بدم نمیاد
این دیگه چیه1!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
MAFIA
۱۰ دی ۱۳۹۳918 و P1 و بنتلی بهترین اعضای کروه بودن و دوج و اسمارت بدترینشون
حمید
۱۰ دی ۱۳۹۳بنتلی دقیقا چیش خوب بود؟؟؟
shahin
۱۰ دی ۱۳۹۳اگه پراید بود بیشتر بد ترین ها نصیبش میشد!!!
علی آهنگر
۱۰ دی ۱۳۹۳بابا پراید اصلا در حدی نبود که با اینا مقایسه اش کنن
بعدشم پراید که واسه 2014 نیست واسه 1975 هستش :|
فرامرز
۱۰ دی ۱۳۹۳مقایسه این خودروها احمقانه هست! نه کاربرد و نه قیمت یکسانی دارند. پراید درسته که خیلی قدیمی تره و خیلی از نظر کیفی پایین تره اما تو همین جا هیچ امتیاز بدترینی نمیگیره و تو قیمت بهترین میشه. شما یه مورد بیار که پراید اینجا بدترین باشه؟ البته منظورم این نیست که پراید ماشین خوبیه اصلاْ هم برای کاربرد مورد انتظار مناسب نیست و منسوخ شده اما نمیشه الکی حرف زد. پراید زیر ۱۵ ثانیه به ۱۰۰ میرسه و خیلی راحت به ۱۵۰ کیلومتر میرسه. فکر میکنی رانندگی اسمارت خیلی از پراید بهتره؟ نه اما اسمارت برای کاربردی که طراحی شده خیلی بهتره تا پراید برای کاربردی که الآن مورد استفاده قرار میگیره. ما بیشتر از این که بد بخت باشیم خودمون تو سر خودمون میزنیم که بدبختیم!!!
علی آهنگر
۱۱ دی ۱۳۹۳اسمارت ترمزش هم رد میکنه؟
صدی هفت لیتر هم میسوزونه؟
تحت فشار فرمونش هم میبره؟
وقتی کولور رو روشن میکنه بدنه رو میلرزونه؟
تست تصادفش چی یعنی میخوای بگی از پراید که ازش تست نمیگیرن بدتره؟
بعد از 2 سال کارکرد دیفرانسیلش ترق تروق صدا میده؟؟
اسمارت صدی 4 لیتر میسوزونه دنده اتومات هم هست
سیستم کنترل کشش دره , امکانات داخل کابینش هم اعم از پخش و کیسه هوا و چیزای دیگه طبق استاندارد جهانیه
کنترل پایداری الکترونیک و توی تست تصادفش هم 4 ستاره شده
shahin
۱۱ دی ۱۳۹۳شتاب 14.5 ثانیه ، صدای داخل کابین در سرعت 113 ، خط ترمز از سرعت 113 اینم رکورد های پراید 1393 سایپا
انزو
۱۰ دی ۱۳۹۳هدف از دوج رام چی بوده؟ترمزش منو کشته.با اون وزنش ترمزم ک نمیگیره،کلاباید بره خط مقدم بجای تانک ازش استفاده کنن!!
سجاد
۱۰ دی ۱۳۹۳شک ندارم اون مورگان سه چرخه رو همین بچه های دانشگاه آزاد مشهد درست کردند ، بعد قاچاقی فرستادند اونور !!! آخه مثلا این ماشین یا داج رام ، ارزش پول دادن داره ؟؟ اون رام که انگار داری نفر بر نظامی سوار میشی ! تا وقتی مثلا ماشین می خواد ترمز کنه که نیوفتی تو دره ، دیگه از ختم ـت هم رد شده!!! ؛
اون مورگان ـه هم که عین سه چرخه بچه همسایه است .. فقط فرقش اینه که این آینه بغل هم داره.
عشق است Z06 و P1 و 918 …
خصوصاً کوروت که همه مقام های اول رو امسال ماله خودش کرد … حرف نداره این ماشین //
مرسی عزیز
علی آهنگر
۱۱ دی ۱۳۹۳نه دوست عزیز نمیشه گفت این ماشین بد و هست و اون یکی خوب
هر کدوم از اینا برای کار خاصی هستن مشکل از مقایسه اشتباه هست
خود من به شخصه رام یا فورد F150 رو به کوروت و پورشه ترجیح میدم
جهانگیر
۱۰ دی ۱۳۹۳نظر سنجی…ی
AliZeus
۱۰ دی ۱۳۹۳آیا مقایسه کردن غولی مثل پورشه 918 (850 هزار دلار!!) با وانتی مثل داج رام کار خوبی ست!؟
مظلوم گیر آوردن! :D
راست میگن ترین های شاخ به شاخ شدن از روبرو هم بذارن!
"Amir"
۱۰ دی ۱۳۹۳داداش تو ب داج با اون سیبیلاش میگی مظلوم؟
داج ک اصن بنده خدا تو افق محو شد تو این مقایسه…
فریا
۱۰ دی ۱۳۹۳خــوب میشد 918 و رام رو به هم میکوبوندن ببینن کدوم ایمن تره ؟؟
:-D :-D
ازشون انتظار می رفت با این مقایسه شون ..!
Elring-aventador
۱۱ دی ۱۳۹۳اقا این دوج نه راه میفته نه وایمیسه چیه خب مصرف سوختشم که نگو و نپرس به نظرم چارش اینه که فضای بارشو پر از بشکه بنزین کنن تا کم نیاره ولی خیلی خوشکله
فرکانس
۱۰ دی ۱۳۹۳BMW i3 بهترین.
RAM بدترین.
سهیل
۱۰ دی ۱۳۹۳اینا چ ربطی به هم دارن؟
یکیش یه ماشین شهریه … اون یکیش یه وانت خر زور! :/
E 36
۱۰ دی ۱۳۹۳به جای بهترین و بد ترین باید الفاظ بیشترین و کمترین به کار برد در مورد این مطلب تا سوء تفاهم نشه
behzad
۱۰ دی ۱۳۹۳این است کروت…
این نسل از کروت از بهترین خودروهای تاریخ آمریکا و جهانه
مهران72
۱۰ دی ۱۳۹۳عجیب باهات موافقم.البته کادیلاک cts_vهم کنار کوروت قرار میگیره
behzad
۱۱ دی ۱۳۹۳اونم عالیه شدییییید
amir
۱۰ دی ۱۳۹۳ارزش علمی چندانی نداره چون مقایسه همیشه باید بین خودروهایی که در یک کلاس هستند انجام بشه….
سعید
۱۰ دی ۱۳۹۳بیچاره داج رام تو همه چیز بدترین شده! البته اگه بیشترین ظرفیت یدک کشی و حمل بار رو هم حساب میکردن شاید اول میشد
behzad
۱۰ دی ۱۳۹۳زیباترین وانت = دوج رام..
فقط داخل کابین رو نگاه کنی باورت نمیشه یه ماشین حمل باره
فریا
۱۰ دی ۱۳۹۳الان دقیقاً نقطه اشتراک رام 4500 با بقــیه اعضای گــروه چی بود ؟؟
داشتن 4 چرخ ؟
ماشین باربری که باید استهلاک کم و قدرت حمل بار بالا رو داشته باشــه
رو باید با ســوپر اسپرت مقایسه کرد ؟
نوید (6*6)
۱۰ دی ۱۳۹۳بچه ها به قسمت صدا توجه کردین
63 دسیبل
100دسیبل
می دونید این یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نوید (6*6)
۱۰ دی ۱۳۹۳این یعنی صدای مورگان سه چرخ 5000 برابر صدای جی ام سی یوکان XL دنالی 4WD
هستش
بیشتر از 10 به توان 12
صادق
۱۰ دی ۱۳۹۳درود به بروبچ
آخه چجوری میشه توی یه مجله حرف از 918 و P1 بیاد ولی از لافراری نیاد؟؟؟!!!!؟!
بگذریم
در کل اگه لافراری بود خیلی از این نتایج عوض میشدن
شتاب جانبی لافراری حدود 1.3 تا 1.4 بود، دقیق یادم نیست
سرعت بالاتر از 350 تا
رقیبی براش توی شتابهای ثانویه نیست
0-200 حدود 6-6.5 (به صورت غیر رسمی)
0-300 = 15
البته توی یه چیز قطعا بدترین میشد، قیمت!!
ارادت
حسین
۱۰ دی ۱۳۹۳درود. به نکات خوبی راجع به لافراری اشاره کردی صادق جان، مثلا از نظر قیمت از 918 گرون تره. یه سری از ماشینا هیچ اشاره ای بهشون نشده. این مقاله صرفا ماشینایی که کارانددرایو تست کرده رو بیان میکنه و کلیت نداره
PARVAZ
۱۰ دی ۱۳۹۳خدایی هدف دوج از ساخت این ماشین چی بوده؟؟؟؟؟
مسعود
۱۰ دی ۱۳۹۳حمل بیشترین بار ممکن و کشیدن بیشترین وزن ممکن توسط یک وانت، به هدفش هم رسیده و یکی از 5 خودروی پرفروش امریکاست
البته رم 1500 که نسبت به مدل 4500 بخش بار کوچکتری داری توی امار به خودرو های شهری با راحتی رقابت میکنه :)
امیر محمد
۱۰ دی ۱۳۹۳بار بری و بار کشی اینا معیاراشون اشتباه بود
PARVAZ
۱۰ دی ۱۳۹۳اقایون اینا مقایسه نیست نکات مثبت و منفی خودروهابیه که کارانددرایور تستشون کرده.آخه کی 915رو باداج مقایسه میکنه
یه پسر
۱۰ دی ۱۳۹۳اره دیگه دوستان مگه تو تیتر کلمه مقایسه اومده ؟؟
مقایسه نیس ،ترین هاس
امیر
۱۰ دی ۱۳۹۳رام بهترین ماشین تو این لیسته (با ابهت و قدرت و ارزان ) غول 4.4 تنی !
برای مقایسه شتاب باید روی پورشه 918 3 تن وزنه بزاریم تا مقایسه عادلانه باشه !! اونوقت ببینم این پورشه 1 میلیمتر هم میتونه تکون بخوره یا نه !
علی
۱۰ دی ۱۳۹۳و این جاست که پدال در افق محو میشود با این مقایسه اش.چی بگم والا
یه پسر
۱۰ دی ۱۳۹۳یعنی هیشکی موقع خرید ماشینی برای سرعت بین مک لارن و اسمارت دو دل نمیشه که این بررسی بدردش بخوره :)
البته من اشتباه می کنم مقایسه نبود ، ترین ها بود یعنی بهترین و بدترین ماشینها تو هر چیزی
ولی خوشم میاد ارزون ترین ماشین این لیست تو ایران 70 میلیون قیمتشه !!
میسوبیشی میراژ اگه 13000 دلار و قیمتش 70 میلیون هس
پس چطور جیلی ای سی سون که تو سایتش زده 11 هزار دلار قیمتش 80 میلیون آب می خوره ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!باید ارزون تر باشه
البته اینجا …
حسین
۱۰ دی ۱۳۹۳درود. آقا پسر شما به گمرک اعتقاد داری؟
محمد
۱۰ دی ۱۳۹۳یعنی شتاب پورشه از لافراری کمتره؟؟؟
محمد
۱۰ دی ۱۳۹۳یعنی پورشه از لافراری سریعتره؟
صادق
۱۰ دی ۱۳۹۳محمد جان، پورشه از لافراری سریع تر نیست
این لیست اینجوریه چون اصلا لافراری توی تستای کاراند درایو نبوده، بالاتر هم گفتم که اگه لافراری بود خیلی از نتایج عوض میشد!
دلیل اینکه لافراری هنوز به صورت جامع تست نشده و رکوردای قطعی ای ازش بیرون نیومده اینه که اگه اشتباه نکنم هیچ مجله ای تا حالا این ماشینو توی پیست خودش تست نکرده (حداقل من جایی ندیدم و نخوندم) هرکی هم که خواسته تست کنه باید به پیست خود فراری میرفته و اونجا تست میکرده و هر کی هم که تست میگرده دقیقا اعداد و ارقام خود کمپانی رو اعلام میکرده
مثل کریس هریس که بعد از تست گفت شتابش زیر 3 ثانیه اس ولی نگفت دقیقا چند!!!!
نمیدونم چه سیاستی پشتشه ولی خلاصه یکم عجیبه
ارادت
mehran911
۱۱ دی ۱۳۹۳درسته محمد عزیز تو شتاب اولیه 918 از لافراری سریعتره
P.G
۱۰ دی ۱۳۹۳اون گل پسری که میگفت کوروت سر پیچ افتضاحه و پشتش تکون میخوره و ترمز گیریش هم به درد نمیخوره و… امیدوارم دقیق این مطلب رو نگاه کرده باشه و دیگه بدون اطلاعات صحبت نکنه!؛)
Ehsan
۱۰ دی ۱۳۹۳از این داج رام میشه هم به عنوان تراکتور ، هم بلدوزر ، هم کشنده ، هم وانت استفاده کرد ، حقش رو خوردن والا بهترین ماشین چند منظوره است :-D
امیر محمد
۱۰ دی ۱۳۹۳بچها یه لحظه دوباره به فیات 500l توجه کنید
اخه 49.4 این چه شتابیه پراید تو دنده پنج فوقش سی ثانیه بشه پرایدی که طراحی و تولیدش مال چندین سال پیشه یعنی واقعا گند زده
amir
۱۰ دی ۱۳۹۳فکر کنید کوروت رو بدن سایپا بگن هر چی نبوغ داری نشون بده یه موتور پراید تیونینگ شده میندازه بالاش بعد دیگه شروع میشه کوروت 131 کوروت 151 کوروت 132 تا کوروت 999 پیش میرن
Ahmad..F12
۱۰ دی ۱۳۹۳از کارانددرایور همچین مطلبی بعید بود
توی همۀ موارد باز هم خودروهای دیگری پیدا میشدن
مثلاً توی همین قیمت، P1 از 918 با اینکه گرون تر بود ولی نبود!!!!!!!
یا تمامی موارد دیگر
mclaren
۱۴ دی ۱۳۹۳نمیدونم چرا همه جا میخوای پی1 رو بکوبی؟
مشکلی داری با اصالتش….قدرتش…سوسک کردنش…بهترین طراحیش…قیمت مطلوب ترش نسبت به رقیباش
من خودم اول مکلارن بعد فراری رو قبول دارم اما اینم در نظر بگیریم توی ویدئو ها دیدین ته ته ته ته ته ته ته تکنولوژی پورشه مقابل پی 1 محدود شده شکست خورد…خب این از پورشه که خیلی از بچه ها میگن و میگفتن : پی1 آشغاله و پورشه خدا حتی تستی که مکلارن لانچی بدی داشت و راننده ناشی که از ام پی 4 ضعیفتر بود یعنی 0-100 بالای 3 ثانیه ولی باز شکست دادن پورشه رو دیدیم.
روی کاغذ هم که همگی گفتین مکلارن پی 1 از لافراری خیلی ضعیفتره آشغاله و فلان اما علی رغم اسب بخار کمتر توی تستی که بین 918 و پی 1 و لافراری انجام شد + تست پیست آلمان رکورد بهتری ثبت کرد حالا این همه دشمنی من نمیدونم دلیلش چیه همش میخوای پی 1 به چالش بکشین.
من همیشه اگر ابر خودرویی از فراری دیدم تحسین کردم از لامبو بود تحسین کردم از پورشه بود تحسین کردم نگفتم آشغالن…اما نظرات خیلی هاتون در رابطه با پی1 تعصب و دشمنی بیش نیست….فراری هم با اون همه سابقه رکورد مکلارن رو نداره….به هر حال من به قدرت بی چون و چرا فراری و پورشه و … اعتقاد دارم اما باید این حرفم میزدم… توجه کنین نه شرکت مکلارن واسه بابای منه نه شما با شرکت فراری و لامبورگینی و پورشه نسبتی دارین اما حرفی که میزنین منطقی باشه و هدف هر شرکت و واسه ساخت اون سوپرکار یا هایپرکار بدونین بعد نظر بدین.
یا علی
کاوه k2
۱۰ دی ۱۳۹۳۹۱۸ اسپایدر اوج نبوغ مهندسی المان ……
فرید
۱۰ دی ۱۳۹۳شورولت ترکونده ها…
ولی جای خیلی خودروها خالی بود…نمیدونم جطوری این مجله ها این هارو انتخاب میکنند…این نشون میده که دوستان کمتر باید مرجعشون رو این مجله ها قرار بدهند…
ولی جالب بود.مرسی.
آترون فقط ایتالیا فقط پاگانی و آلفا
۱۰ دی ۱۳۹۳گزارشو ندیده میفهمی 918 برتر از همشونه
HaMiDrEzA
۱۰ دی ۱۳۹۳فکر کن داج رام بدترین شتاب رو داره با حدود 12.5 ثانیه. اونوقت ما بهترین شتابمون هم از این بیشتره والا :-D
amin
۱۰ دی ۱۳۹۳پس چرا نه اسمی از بنز هست نه bmw نه لامبورگینیو بوگاتی.یعنی اونا توهیچی خوب نبودن؟
ارمان
۱۱ دی ۱۳۹۳هیچ گونه ارتباطی با این مطلب بر قرار نکردم :|
yamin
۱۱ دی ۱۳۹۳عاشق لامبو ام