سال ۲۰۱۷ دومین سالی است که شورولت و هوندا جوایز خودروهای سواری و تراک سال آمریکای شمالی را دریافت میکنند. کرایسلر پاسیفیکا دومین مینی ونی است که تاکنون برندهی جایزهی بهترین خودروی کاربردی سال شده است.
به لطف اعطای جایزهی خودروی سال آمریکای شمالی به بولت الکتریکی، هماکنون چهارمین سالی است که شورولت جایزهای را به خانه میبرد. کوروت استینگری و سیلورادو در سال ۲۰۱۴ و کلرادو در سال ۲۰۱۵ نیز جوایزی را برای شورولت به ارمغان آورده بودند.
هوندا نیز پس از افتخارآفرینی سیویک در سال پیش، امسال نیز با دست پر به خانه بازمیگردد. امسال ریجلاین برندهی جایزهی NACTOY شده است. این پیکاپ مشهور هوندا اولین بار در سال ۲۰۰۶ نیز برنده شده بود.
مارک روس از مدیران بلندپایهی جنرال موتورز میگوید:
بولت EV قول شورولت برای تولید خودرویی قابلابتیاع، الکتریکی و با محدودهی حرکتی مناسب است. این خودرو معادلات بازار را تغییر داد و نهتنها یک خودروی الکتریکی فوقالعاده است بلکه یک خودروی فوقالعاده در این زمان به شمار میرود.
بولت الکتریکی بر پایه تخمینهای EPA محدوده الکتریکی ۳۸۳ کیلومتری داشته و بهای آن پیش از مشوقهای مالیاتی از ۳۷۴۹۵ دلار آغاز میشود. از تجهیزات استاندارد این خودرو میتوان به تعویضهای دقیق الکترونیکی و صفحه لمسی ۱۰.۲ اینچی اشاره کرد.
مدیر ارشد هوندای آمریکا میگوید:
این جایزه تصدیقکنندهی نوآوریها و مزیتهایی است که ریجلاین به مشتریان پیکاپ های میدسایز ارائه میکند.
اما دربارهی کرایسلر پاسیفیکا که جایزهی خودروی کاربردی سال ۲۰۱۷ را کسب کرده باید گفت که کرایسلر رقبای سرسختی همچون جگوار اف-پیس و مزدا CX-9 را پشت سر گذاشته است.
فرشاد سجادیان
۲۲ دی ۱۳۹۵کرایسلر پاسیفیکا خیلی ماشین جذابیه، بعد از مدتها سکوت، اسم کرایسلر رو پر رنگ کرد ?
فرشاد سجادیان
۲۲ دی ۱۳۹۵نظرسنجی ۱
هوندا ریجلاین: لایک
تویوتا تاکوما: دیسلایک
فرشاد سجادیان
۲۲ دی ۱۳۹۵نظرسنجی ۲
شورولت بولت: لایک
ب ام و i3: دیسلایک
Mohamad
۲۲ دی ۱۳۹۵هوندا تو افرود واسه تویوتا مث شوخی میمونه
درست نمیگم؟
yas
۲۲ دی ۱۳۹۵مقایسه هایلوکس و ریجلاین درست تره چون تو یک کلاس هستن.تاکوما از لحاظ ابعادی و موتوری یه پله بالاتره
Mohamad
۲۲ دی ۱۳۹۵نمیدونم چرا با ظاهر هوندا رجلاین بعنوان یه پیکاپ ارتباط برقرار نمیکنم
اما عجیبه خیلی جایزه میگیره و فروششم بالاس!
ME84
۲۲ دی ۱۳۹۵درود
دوستان مقایسه خوبی بین ریجلاین و تاکوما انجام دادین ، تو ذهن خودمم بود
هوندا ریجلاین برای جاده مناسبتر از تاکوماست و تویوتا تاکوما برای خارج جاده مناسبتره. بستگی به مورد استفاده مصرف کننده داره. در کل هدف اصلی یه وانت تراک حمل باره. رانندگان وانت هم از اقشار زحمت کش هستند. بخاطر همین یه وانت خوب در کنار سایر مشخصات فنی، باید تو جاده خیلی راحت باشه و راننده تو مسیرهای طولانی خسته نشه. هوندا ریجلاین چون از ظاهرش مشخصه که بیشتر جاده ای ساخته شده تا آفرود، برای هدف اصلی طراحیش که حمل و نقل بار تو جاده است، مناسبتر از تاکوماست . البته این چیزی از خوبیهای تاکوما کم نمیکنه. ولی هرکدومشون کاربرد خودشونو دارند. البته تو بحث راحتی باید به وانتهای آمریکایی خییییلی احترام گذاشت. ولی ببینید هوندا چی ساخته که تو خاک آمریکا با وجود غولهای آمریکایی و با وجودی که آمریکاییها خیلی رو تراکهاشون تعصب دارند، موفق شده جایزه اون کشور رو بگیره.
این است نتیجه کار و تلاش خستگی ناپذیر ژاپنی
datsun
۲۲ دی ۱۳۹۵تو ژاپنی ها تویوتا ،نیسان بهترین خودروهای آفرودی رو ساختن و میسازن و از پیش گامان ساخت خودروهای آفرودی در دنیا بعد از جیپ و لندروور در سال 1951 بودن
پس نباید زیاد به هوندا سخت گرفت
حمیدرضا
۲۲ دی ۱۳۹۵کرایسلر پاسیفیکا دیدادمو نسبت به ون تغییر میده هم زیباست هم دوست دار محیط زیست هست موتورش هم بسیار قدرتمنده
حامد
۲۲ دی ۱۳۹۵تمام جوایز را کره ای ها درو کردند..!!!!
ناشناس
۲۲ دی ۱۳۹۵:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
faramarz
۲۲ دی ۱۳۹۵عاشق کرایسلر پاسیفیکام
ایرانی
۲۲ دی ۱۳۹۵پدال این چی میگه؟
http://www.mestmotor.se/automotorsport/artiklar/nyheter/20170111/trump-hyllar-biltillverkare-som-satsar-i-usa-volvo-hoppas-pa-nya-fabriken/
Viper ACR
۲۳ دی ۱۳۹۵افتخارات Pacifica امسال خیلی زیاد بود.
خداییش کرایلر این یک جا خیلی خوب کار کرد.
فیات 10 جا گند زد، 1 جا گل کاشت.
احمد باقری
۲۳ دی ۱۳۹۵کرایسلر پاسیفیکا، خون تازه ای در رگ های کرایسلر دمید. شورولت بولت هم ماشین خیلی خوبیه.