برخی اوقات خریداران با سورپرایزهایی دلچسب مواجه میشوند!
ظاهر خودرو همهچیز نیست اما میتواند موردی مهم برای یک خریدار بالقوه باشد. شاید یک خودرو بسیار گران نباشد اما میتواند با عناصر طراحی متمایز و مواد داخلی با کیفیت، حس گرانبهایی را ایجاد کند. در این لیست ۱۵ خودرو را آوردهایم که قیمتی کمتر از ۴۰ هزار دلار دارند اما نمایی گرانتر از آنچه که واقعاً هستند ارائه میدهند.
فورد اِج
اِج شاید فرزند وسط فورد باشد اما از طراحی واضح و خطوط بدنهی تیزی بهره میبرد که کمک میکنند تا در جایگاهی جدا از برادران خود قرار بگیرد. اِج بین اسکیپ و اکسپلورر قرار میگیرد و برچسب قیمتی آغازی ۲۹۵۹۵ دلاری دارد. دوربین پشتی استاندارد، صندلیهای جلویی خاص و قابلیت سینک شدن بر اعتبار این کراس اوور میافزایند.
آکورا ILX
این خودرو از چراغهای جلو و عقب الماسنشان LED بهصورت استاندارد بهره میبرد و قیمت آغازی آن ۲۸۹۳۰ دلار است. دیگر تجهیزات استاندارد این خودرو عبارتاند از صندلیهای اسپورت چرمی و راحت، غربیلک فرمان پوشیده از چرم و مونوروف برقی. تریم A-Spec آکورا مواردی چون اسپویلر عقبی، رکابهای جانبی و روشنایی قرمز داخل کابین را دریافت میکند و قیمت آن ۳۲۹۲۰ دلار است.
کیا سورنتو
سورنتو با جلوپنجرهی معروف خود و مه شکنهای LED سریعاً چشمها را میرباید. تریم سطح متوسط EX که حدود ۳۰ هزار دلار قیمت دارد از صندلیهای گرم شوندهی چرمی در جلو، سیستم تهویهی دو ناحیهای، غربیلک فرمان پوشیده از چرم و سیستم هشدار پشتیبان بهره میبرد. خریداران مجبور نیستند تا ۴۰ هزار دلار را برای به دست آوردن چراغهای خوشامدگویی، سیستم صوتی قوی، صندلیهای قابل تنظیم در ۱۴ جهت و دیگر موارد بپردازند. قیمت این خودرو از ۲۵۹۹۵ دلار آغاز میشود.
هیوندای سوناتا
هیوندای سوناتای بهبود یافته قیمت آغازی ۲۲۵۸۵ دلاری دارد اما شما احتمالاً این خودرو را با مدلی گرانقیمت اشتباه خواهید گرفت. چراغهای روز روشن LED و جلوپنجرهی احاطهشده با کروم و… نمایی ممتاز را به این خودرو اهدا میکنند. تجهیزات کلیدی این خودرو عبارتاند از دسترسی به صندوقعقب بدون استفاده از دست، جزئیات کابین چوبی، فیبرکربنی و فلزی، رادیوی HD و اندروید اتو.
نیسان ماکسیما
نگاهی به ماکسیما بیندازید و میدانید که با سدان خانوادگی متوسطی روبرو نیستید. خطوط بدنهی الهام گرفته از جتهای جنگنده ممکن است که دوقطبی باشند اما حداقل جزئیات کروم، موارد برجستهی کاپوت و ظاهر جذاب سقف باعث میشوند تا احترامی خاص برای این خودرو قائل شویم. داخل کابین، صندلیهای خاص و سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحهنمایش ۸ اینچی استاندارد خودنمایی میکنند. زیر کاپوت ۳۰۰ اسب بخار سرکش از پیشرانهی ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری خارج میشوند. قیمت خودرو از ۳۳۳۴۵ دلار آغاز میشود که برای چنین خودرویی بد نیست.
مرسدس بنز CLA
اگر نگوییم این خودرو تیزتر است اما نمای تیز برابر با سایر برادران سدان خود دارد. مدل پایهی CLA از قیمت ۳۲۹۷۵ دلار چکش میخورد. داخل کابین تفاوتهای بین این سدان و دیگر ساختههای بنز مشهودتر میشوند و این خودرو از موادی با احساس ارزانقیمتی استفاده کرده و سواری آن به خوبی برخی از برادرانش نیست.
کادیلاک XT5
خب ممکن است در این مورد کمی خیانت کرده باشیم. قیمت آغازی این کراس اوور ۳۹۹۹۰ دلار است. این قیمت برای چنین کراس اوور لوکسی کمی زیاد است. به خاطر داشته باشید که قیمت آغازی مرسدس بنز GLE هم ۵۲۰۲۵ دلار و بامو X5 هم ۵۵۶۹۵ دلار است.
لندروور دیسکاوری اسپورت
این یک لندروور است پس باید گرانقیمت باشد! درست است؟ این کراس اوور کامپکت که طراحی خود را از سایر برادران خانواده به ارث برده قیمت آغازی ۳۸۴۵۰ دلاری دارد. دیسکاوری همچنین عملکرد آفرودی مورد انتظار شما از این برند را ارائه میدهد که موارد برجستهی آن عبارتاند از سیستم پاسخ زمین و کنترل صعود از تپه. نمای داخلی نیز نسبتاً بی تجمل است اما فضای زیادی را در اختیارتان قرا میدهد.
شورولت ایمپالا
هرچند این خودرو یک سدان خانوادگی بزرگ است اما شبیه یک خودروی اسپورت احساس میشود. در جلوی خودرو، این خودرو علیرغم قیمت آغازی ارزانتر آن (۲۷۹۷۰ دلار) از نمای اسپورت تری نسبت به شورولت SS بهره میبرد. دستگیرههای در کرومی و رینگهای ۲۰ اینچی خودرو این معامله را دلچسبتر نشان میدهند.
هوندا آکورد
سدان مشهور ژاپنی به درستی بهطرف لوکس بودن حرکت میکند. چراغهای بازطراحی شدهی جلو توسط مه شکنهای LED کامل شدهاند و در شب مدلهای اکورد را به ما یادآوری میکنند. صفحه لمسی ۷ اینچی، سازگاری با اپل کارپلی و بستههای کاملی از تکنولوژیهای ایمنی از قبیل ترمز اضطراری خودکار این خودروی را به گزینهای جذاب بدل نمودهاند. داخل کابین خریداران میتوانند بین تِم های مختلف، رنگهای مختلفی را از قبیل تریم پیانوبلک و تریم چوبی انتخاب کنند.
لینکلن MKZ
این سدان میدسایز شبیه لینکلن قدیمی پدربزرگتان نیست. برای سال ۲۰۱۷،MKZ بسیاری از عناصر طراحی کلیدی خود را با لینکلن کانتیننتال به اشتراک میگذارد که از جملهی آنها میتوان به چراغهای نازک و جلوپنجرهای منحصربهفرد اشاره کرد. مدلهای پایه از صندلیهای جلوی گرم شونده، صندلیهای عقب تا شونده و چراغهای LED تطبیق شونده سود میبرند. قیمت خودرو از ۳۵۹۳۵ دلار آغاز میشود.
هیوندای جنسیس کوپه
سدان جنسیس حدود ۱۰ هزار دلار گرانتر از نسخهی کوپه است. این خودرو شبیه یک مدل لوکس به نظر میرسد و جالب اینکه قیمتی ۲۷۸۴۵ دلاری به همراه گیربکس ۶ سرعته دستی دارد. زمانی که اکثر آپشن ها سفارش داده شوند قیمت خودرو به ندرت بالای ۳۵ هزار دلار را میبیند.
کیا کادنزا
کیا کادنزای ۲۰۱۶ از تجهیزاتی چون سیستم ناوبری، سیستم صوتی فراگیر، چراغهای LED، دوربین پشتی، صندلیهای جلوی گرم شونده و دیگر خوبیهایی که در یک مدل پایهی ب ام و یا بنز آرزو هستند بهره میبرد. در سال ۲۰۱۷ کادنزا به لطف جلوپنجرهی مقعر و متمایز خود، چراغهای Z شکل و… بیشازپیش به مدل سطح پایهی K900 نزدیک شده است. نسخهی پایهی این خودرو قیمت آغازی ۳۳۸۴۰ دلاری دارد.
کرایسلر ۳۰۰
کرایسلر ۳۰۰ در بیرون از نمای یک سدان لوکس برخوردار است و این شرایط به داخل کابین نیز ادامه مییابد. راننده با طیف جامعی از مواد نرم احاطه شده که یکی از این موارد صندلیهای چرمی است. تِم های مختلف رنگی داخل کابین قابل سفارش است و همچنین از صفحهنمایش لمسی ۸.۴ اینچی نیز لذت خواهید برد. قیمت آغازی خودرو ۳۳۱۵۵ دلار بوده که برای مدلی چون ۳۰۰ وسوسهانگیز است.
فولکسواگن گلف GTI
این هاچبک جذاب حولوحوش ۲۵ هزار دلار قیمت میخورد. همراه با جلوپنجرهی اسپورت، GTI از مه شکنهای LED و رینگهای شیک ۱۸ اینچی سود میبرد. داخل خودرو دنبال صندلیهای منحصربهفرد، دوربین پشتی، انتخابگر حالت رانندگی، صندلیهای جلوی گرم شونده و سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه لمسی باشید. فراموش نکنید که رانندگی با گلف هیجان خاص خود را دارد.
منبع: motortrend
محمد
۱۲ خرداد ۱۳۹۵کیا کادنزا جدید واقعا فوق العاده شده
اشكان
۱۲ خرداد ۱۳۹۵یادش بخیر سال 89 همزمان مورانو فول و پرادو 6 سیلندر فول با هم برچسب قیمت 88 تومنی خوردند که تازه اعتراض هم شد!!!!الان پرادو کارکرده 6 سیلندر 200 تومن!!!یکی ندونه فک میکنه صحبت از 90 سال پیشه!!نمیدونم تو این 5 سال چی شد!!ولی هر چی شد سر مردم شد..
علي
۱۲ خرداد ۱۳۹۵یادش بخیر ۳ سال پیش که دلار بود ۹۰۰ تومان ???
فرامرز
۱۲ خرداد ۱۳۹۵سه سال پیش دلار ۹۰۰ نبود. اوایل سال ۹۰ من برای کنفرانس نیاز به دلار داشتم و ۱۲۶۰ خریدم. این قیمت تا سال ۹۱ تغییر چندانی نکرد ولی تو اون سال ظرف ۶ ماه تا ۴۰۰۰ هم رسید (من دقیقاْ همون موقع نیاز به یورو داشتم و ۵۷۰۰ مجبور شدم بخرم) ولی کم کم تا ۳۵۰۰ اومد پایین و تو این سه سال تغییر چندانی نداشته
دانیال
۱۲ خرداد ۱۳۹۵بله دقیقا یادمه پدرم یک وامی بهش دادن اون زمان میخواست پرادو بگیره البته اینجا 80 ت هم گیر اومد نخرید خونه خرید الان همون خونه 170 ملیون شده و حالا پرادو هم میشه حول حوش 150-40 تمیزشو فروخت ولی نخرید هی ماشین ایرانی عوض کرد پولایی که بینا بین عوض کردن ماشینا داد حدودا 20 -30 ت شد الان خودش میگه از کجا میدونستیم اینجور میشد واقعا معلوم نیست پنیر امیروز 2 تومنه فردا 2500
محسن
۱۲ خرداد ۱۳۹۵آخی ، تیتر واقعا جالبه .خودروهای ارزان قیمت . حداقل تو ایران بر عکسه .ارزون اونها لوکس ماست .همین کادنزا پاش و تو ایران بذاره کمتر از 250 میلیون قیمتش نیست که اگه متوسط درآمد یه خانواده رو 3 میلیون در نظر بگیریم میشه 80 ماه نخور نپوش یه خانواده متوس ایرانی
رضا
۱۲ خرداد ۱۳۹۵برای ما که فرقی نداره ماشین ارزون باشه یا گرون، داخل ایران میشه خیلی گرون. نمیدونم تاکی میخواد این وضع ادامه پیدا کنه. 75 میلیون نفر استثمار شدیم
gatham
۱۲ خرداد ۱۳۹۵لینکلن باید عقب میبود .حیف
احمد باقری
۱۲ خرداد ۱۳۹۵همشون خوبن، البته کادیلاک هم واسه خودش استایل خاصی داره.
داج توماهاک
۱۲ خرداد ۱۳۹۵عشق است المان و امریکا و ژاپن.خودروسازی هرسه دوس دارم
احسان(احسان سابق)
۱۲ خرداد ۱۳۹۵بجز جنسیس و گلف بقیشون واقعا حس لوکس بودن رو دارن.سورنتو 25 هزار دلار عالیه و کادیلاک ایکس تی 5 هم کم و بیش قیمت خودروهای لوکس رو داره و نیازی نیست وقتی کادیلاک میخری حس کنی سوار بنز و بی ام و شدی چون خود این ماشین به اندازه کافی با ارزش هست که با داشتنش احساس متمول بودن بهت دست بده
amir
۱۲ خرداد ۱۳۹۵حالاشم کادیلاک برندیه که با بنز و بی ام دبلیو مقایسه میشه مگه غیر از اینه؟
احسان(احسان سابق)
۱۲ خرداد ۱۳۹۵بر منکرش لعنت…
shahin
۱۲ خرداد ۱۳۹۵باید مزدا cx9 رو هم که 40 هزار دلاره به اینها اضافه کرد
92
۱۲ خرداد ۱۳۹۵C300وgti?
Nima
۱۲ خرداد ۱۳۹۵به نظرم کرایسلر ۳۰۰ از هموشون بهتره توى قیافه و استایل،اصلا کیف کردم وقتى دیدمش.
علي رضا
۱۲ خرداد ۱۳۹۵اون آکورا به قیافه اش میخوره قیمتش 50 -60 هزار دلار باشه…جالبه
سامان اذری
۱۲ خرداد ۱۳۹۵اکیورا ماکسیما و لندروور عالی بودند
علیرضا4225
۱۲ خرداد ۱۳۹۵مفتشون گرونه( مدیر عامل یه شرکت ایرانی)
h112
۱۲ خرداد ۱۳۹۵عشق است طراحی های پیتر شریر…..واقعا کارش درسته………/////
moein
۱۲ خرداد ۱۳۹۵کره ایی ها چه رویی دارن
چه قیمت های نجومی دارن همین قیمت هم براشون زیاده
من باشم یا ماکسیما یا لندرور
مثلا 27 تا ندی لندرور بعد 25 تا بدی سورنتو
اصلا اسم لندرور و انگلیس کره رو با جاش می خوره
خوبه نویسنده اشاره کرده لندرور یعنی لوکس !!!
نمونش فیلم سریع و خشن که از قسمت اول تا هفتم خودرو هاش دستی بودن و یه راننده موفق رو نشون میدن رانندگی یعنی بازی با کلاچ
مردم ما چون رانندگی بلد نیستن ( مهم ترینش نیم کلاج نمی تونن بگیرن ) برا همین تو ایران بازار اتومات پر شده
ایمان
۱۳ خرداد ۱۳۹۵لندروور دیسکاوری قیمت آغازی 38450 دلاری دارد!!!!!!!!!
27 هزارتا را از کجا آوردی؟؟؟ بس برای تخریب ماشین کره ای عجله داری 38 هزارتا رو 27 می بینی!
قبلا هم گفتم کلا کره ای ستیزی تو فضای مجازی بیشترجنبه روحی روانی داره تا فنی!!
moein
۱۲ خرداد ۱۳۹۵کره ایی ها چه رویی دارن
چه قیمت های نجومی دارن همین قیمت هم براشون زیاده
من باشم یا ماکسیما یا لندرور
مثلا 27 تا ندی لندرور بعد 25 تا بدی سورنتو
اصلا اسم لندرور و انگلیس کره رو با جاش می خوره
خوبه نویسنده اشاره کرده لندرور یعنی لوکس !!!
sunmartin
۱۳ خرداد ۱۳۹۵خوشبختانه بازهم دراین لیست جایی برای فرانسوی های پرخرج و پر استهلاک وجود نداره بازهم کره ای ها خوش درخشیدند و دو مدل ارائه دادند این خودروها از فورد اج تا مرسدس بنز و دیسکاوری سورنتو و سوناتا و ..درحالیکه قیمت متعارفی دارند آپشنال با کیفیت و دارای حس ارزان بودن یا همون چیپ بودن نیستند بر خلاف فرانسوی ها که اصلا قیمتشون با امکاناتشون همخوانی نداره
کره ای ستیزی در برخی کامنت ها موج میزنه خوشبختانه سیستم شناسایی ای دی مشابه پدال خوب عمل میکنه چراکه در سایت دنده 6 کاربری بانام کاربری مستعار “احمد” با چندین آی دی قصد تخریب تمامی برندها بخصوص کره ای ها را دارد و تنها از ال نوت و یایر فرانسوی های معلوم الحال سخن پراکنی و تمجید میکند