به لطف استهلاک و کاهش بهای زیادی که در آنطرف آب برای خودروها وجود دارد، خودروهای اسپورتی که در ادامه خواهید دید با بهایی در حدود ۱۰ هزار پوند (حدود ۴۰ میلیون تومان) قابل خریداری هستند.
- تویوتا GT86
اگرچه که پیشرانهی ۱۹۷ اسب بخاری GT86 خیلی قدرتمند نیست اما یک خودروی اسپورت جذاب و ناب بوده و هماکنون خودروهای معدودی با این قیمت یارای رقابت با تویوتا را دارند.
ما یک نسخهی اتوماتیک این خودرو را با بهای ۱۱ هزار پوند یافتیم اما با اندکی افزایش بودجه میتوانید نسخهی دستی را نیز بیابید. همچنین سوبارو BRZ نیز یک آپشن بوده اما به گستردگی GT86 پیدا نشده و به نظر میرسد بهای آغازین آن کمی بیشتر باشد.
- بامو Z4 (E89)
در مقایسه با مدل قدیمی E85 بامو با E89 بیشتر به قلمروی یک کروزر وارد شد و هندلینگی نرمتر و سقف سخت بازشو را روی آن قرار داد. این موضوع ضرورتاً چیز بدی نیست و اگر خیلی دنبال حرکت بسیار سریع در راههای پرپیچوخم نباشید نسل دوم Z4 را خودرویی راحتی و خوب خواهید یافت.
با بودجهی حدود ۱۰ هزار پوندی شما میتوانید مدل 23i با پیشرانهی ۲.۵ لیتری را بخرید؛ اما اگر مدل 35i با پیشرانهی قلدر ۳۰۶ اسبی را میخواهید باید در حدود ۱۵ هزار پوند هزینه کنید. مدل 30i که بین دو نسخه یاد شده قرار میگیرد از پیشرانه ۶ سیلندر تنفس طبیعی ۲۵۸ اسبی استفاده میکند.
- آئودی TT S
خودرویی خیالانگیز با جذابیت بالا برای راننده میخواهید؟ نگاهی به نسل دوم آئودی TT S بیندازید. شما میتوانید نسخههای کارکرد بالای این خودرو را با بهای زیر ۱۰ هزار دلار بیابید البته اندکی افزایش بودجه شما را به نمونههای سالمتری میرساند.
پیشرانهی ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی این خودرو قدرت ۲۶۸ اسبی دارد و باعث میشود تنها در حدود ۵ ثانیه خودرو از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد.
- پورشه کیمن (۹۸۷)
ماشین بازهای سراسر دنیا باید نگاهی به کیمن کارکرده داشته باشند. ارزش خودروهای ۲.۷ لیتری اولیه در حدود ۱۰ هزار پوند بوده و بسیاری از نمونههای این خودرو زیر ۱۲ هزار پوند قیمت دارند.
هرچند اگر ما بخواهیم خودرویی انتخاب کنیم بهای کمی بیشتر برای مدل S با پیشرانهی ۳.۴ لیتری میپردازیم. این پیشرانهی ۲۹۵ اسبی خودرو را در ۵.۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت میرساند.
مهمتر اینکه کیمن هندلینگ خوبی داشته و شاسی پیشرانه وسطی با توازن بالا دارد.
منبع: carthrottle
Bavaria
۱۳ بهمن ۱۳۹۵بنظرم هیچ خودرویی رو مثل محصولات تویوتا نمیشه رو دست دومش حساب واکرد.ساده ، کم خرج و بادوام
.
و افسوس که اونور با حقوق چند ماه میشه همچین ماشین هایی خرید
Mr.MRM
۱۳ بهمن ۱۳۹۵جدا از بحث قیمت دست دوم های بنز هم فوق العاده هستند
سیروس
۱۳ بهمن ۱۳۹۵داداش حقوقتون یه مقدار شبیه دوستان نجومیه :)) درسته 12000 پوند بنظر کمه ولی حدود 60 میلیون تومن میشه که واسه چند ماه حقوق یکم زیاده :)))
Bavaria
۱۳ بهمن ۱۳۹۵سیروس جان،چرا ما عادت کردیم تا حرف از پوند و دلار میاد بلافاصله به ریال برگردونیم؟؟؟؟؟؟!!!!!
.
طرف توو انگلیس به ریال مگه حقوق میگیره؟؟؟؟؟.
.
اونجا حداقل حقوق اگه اشتباه نکنم کمی بالای هزارپوند هست،حالا حساب کن برای خرید اون اتومبیل ها احتیاج به درامد بالا هست؟
peyman
۱۴ بهمن ۱۳۹۵داداش سیروس من تو یه مجله ای میخوندم در امریکا یه کارگر رستوران در یک ساعت ۲۰ دلار میگیره حالا اگه ۸ ساعت کار کنه میشه۱۶۰ دلار حالا یه ماهش فرض میکنیم ۳۰۰۰دلار میشه بعد حساب کن یه سالش چقدر میشه بعد ببین حالا میتونه ماشین بخره یا نه
shahin
۱۴ بهمن ۱۳۹۵اووووووف….چی بگم بهت
حسین
۱۳ بهمن ۱۳۹۵انگلیس واخدش پوند هست ، همه میدونیم ماشین های نو در انگلیس گرون تر از بقیه کشور ها هست!
اما چی میشه که دست دومش اینقدر ارزون میشه؟ خب وقتی نو گرونه همه باید برن سمت دست دوم و تقاضا زیاد یعنی افت قیمت کم دست دوم!
اما اینقدر مالیات استفاده از خودرو چند ساله بالا هست که میبینید تو انگلیس همه ماشین ندارند!!!
خیلی هاشونم که دارند ، دو هفته ای یکبار ماشین استفاده میکنند!!!
سامان اذری
۱۳ بهمن ۱۳۹۵جی تی 86 و کیمن عالی هستند
Madjid
۱۳ بهمن ۱۳۹۵TT هم عالیه.
جرمی کلارکسون یک مسخره بازی هایی با TT درمیاورد… یادش بخیر…. فقط میخندیدیم.
hamid3x
۱۳ بهمن ۱۳۹۵فکر این که با حقوق چندماه یه کارگر بشه یک خودرو اسپرت خرید منو دیونه میکنه،الان دوماهه دارم بعنوان مهندس الکترونیک در یک شرکت صنعتی کار میکنم ،همه جور کاری هم ازم میکشن،تعمیرات ،کنترل کیفیت،تحقیق و توسعه،فروش محصول،تعمیرات برق تاسیسات ،بعد برام حداقل حقوق 800تومن زدن،هیچ مزایای نداره نهارم نمیدن،چندسال باید کار کنم بتونم یه پراید بخرم؟جالبش اینجاست مدیرعامل میگه حقوقت کمه ولی حلاله،اینهمه درس خوندم معنی حلال رو تا حالا نمیدونستم،……
حسین
۱۳ بهمن ۱۳۹۵اولا اگه با چند ماه حقوق یک کارگر میشه تو انگلیس خودرو خرید ، همه ماشین داشتن تو انگلیس!
دوما ، خیلی مشتاقی برو افریقا یا انگلیس!
سوما ، بجای تیکه انداختن به دهه فجر ، برو تاریخ بخون!۱۰۰ ستل قبل انقلاب المان و انگلیس و فرانسه مترو داشتن! ما آب لوله کشی تصفیه شده هم خیلی جاهامون نداشت!
Bavaria
۱۴ بهمن ۱۳۹۵سلام دوست عزیز حسین
اگر کسی ماشین لازم باشه مطمئن باش با قرض و قوله تهیه میکنه و اگر ماشین لازم نباشه تهیه نمیکنه.پس ملاک رو بر تعداد افراد ماشیندار اروپا نزار
.
اگر اون دوستمون hamid3x تاریخ نخونده،ظاهرا شما خوندی و اشتباه برداشت کردی. هدف از (ا ن ق ل ا ب) ما بدست آوردن لوله آب و گازکشی و این چیزا نبوده،یکی از اهدافش حفظ عزت نفس و استقلال بوده و دلایل مذهبی و خیلی چیزا بماند
رسول
۱۴ بهمن ۱۳۹۵چند روز پیش یه Gt 86سورمه ای مات دیدم ازش نمیشد چشم برداری
حميد
۱۴ بهمن ۱۳۹۵تو با ما یک جی تی ۸۶ دست دوم حدود صد و پنجاه قیمت میخوره
USA & JAPAN
۱۴ بهمن ۱۳۹۵همشون عالین ولی من GT86 رو خیلی دوست دارم
اینجا متاسفانه ارزو بر جوانان عیب هست
mojtabaaston
۱۴ بهمن ۱۳۹۵فقط دونستن این مطلب کافیه که یک کارگر ساده در یک کشور جهان اولی با حقوق 10 ماهه خودش میتونه یک تویوتا لندکروزر 2014 بخره اما توی ایران برای خرید این ماشین یک کارگر ساده باید 20 سال کار کنه
این یعنی واقعا اوضامون افتضاحه
داود
۱۴ بهمن ۱۳۹۵اگه اینطور هست که شما میگی پس چرا همه مردم کشورهای جهان اول سوار پورشه یا بی ام و و یا …. نمیشن…..چون هزینه بیمه و مالیات و نگهداری این ماشین ها بالاست پس قبل از اینکه در مورد چیزی نظری بدید بیشتر تحقیق کنید.الان تو ایران هزینه نگهداری و بیمه تقریبا مجانیه هر چند مالیات به نظر من بالاست.
mojtabaaston
۱۵ بهمن ۱۳۹۵اولا قرار نیست کل مردم سوار پورشه یا بی ام و بشن
دلیلش هم اینه که فرهنگ اونها خیلی بهتر از ما است برای چشم تو هم چشمی و پز دادن ماشین نمیخرن
با توجه به استفاده خودشون میخرن
دوما هزینه بیمه یک چیز خیلی اندکه که در مقابل درامد های مردم کشور های دیگه چیز بزرگی حساب نمیشه
و سوما مالیاتی که ایران از مردم به بهانه های دیگه از مردم میگیره خیلی بیشتر از مالیاتی هست که اونها پرداخت میکنن
چهارما توی ایران چیزی به اسم گمرک هست که بالای 140 درصد هزینه کل خودرو رو از مردم میگیره
و توی هیچ کشور اروپایی چنین گمرکی نمیتونی پیدا کنی و در اکثر کشور ها حتی گمرک صفر است
و پنجما هزینه بیمه توی کجای ایران مجانیه؟؟
هیچ میدونی ماهیانه مالک یک پورشه پانامرا باید 10 میلیون تومان تنها خرج نگهداری ماشینش کنه؟؟
حالا بیمه و مالیات نجومیش به کنار
ششما یک کارگر نیمه ماهر در کشور جهان اولی هر ساعت 15 دلار پول از کارفرما میگیره
یعنی اگه روزانه 12 ساعت کارکنه ماهی میشه 5400 دلار یعنی توی 10 ماه میتونه یک لندکروز صفر 2014 با قیمت 50.000 دلار بخره
اما توی ایران کارگر نیمه ماهر روزانه 100 هزار دریافت میکنه
ماهی میشه 3 میلیون تازه اگه کار باشه
سالی میشه 36 میلیون
یعنی برای خرید همون لندکروز 50.000 دلاری که توی ایران با احتساب مالیات و گمرک و هزاران بهانه میشه 450 میلیون باید بالای 15 سال کار کنه تا بخره
تمامی مطالب من دارای سند هست
به جای اینکه از حرف های من ایراد بگیری چشم و گوشتون رو باز کنین ببینین چه خیانت هایی میشه به مردم تو کشور
کیانوش38
۱۴ بهمن ۱۳۹۵یادمه یه ویدئو توی یوتوب دیدم که طرف با تنها 500 پوند یه باکستر نسل اول در حال خاک خوردن با گیربکس دستی کاملا مستهلک و چندین مورد مشکل فنی دیگه خرید و با تعمیر کامل ماشین و رنگ آمیز مجدد، ماشین رو به قیمت 5000 پوند فروخت و سودش رو به خیریه بخشید. البته هدف اصلی از این کار ارائه یه ویدئوی آموزشی از نحوه تعمیرات ماشین بود.
کیانوش38
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ببخشید البته. دوباره ویدئو رو چک کردم دیدم 1500 پوند ماشینو خرید و ماشین هم گیربکس اتومات بود. البته اونم باکستر اس
Alireza.GT86
۱۴ بهمن ۱۳۹۵واااااااااااااااااااااااااااااااااااای Gt86 وااااااااااااااااااااااااای
!!!!!!!!!!!!!!!!!!
?????????
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Max
۱۵ بهمن ۱۳۹۵اینشالا همتون دارا و توانا باشید و بهترینارو سوار شید نشودم مهم نیست، راهای زیادی واسه لذت بردن از زندگی هست،عمر کوتاه و ما با استفاده بیرویه از ماشین و بیتدبیری و ایجاد آلودگی اونو داریم کوتاه تر میکنیم…امیدوارم فرجی بشه که بجز چشم وهم چشمی وکلاس بشه لذت بشتری از ماشین برد…تنتون سلامت