بیمهی خودرو یعنی بازی اعداد! هزینهی بیمهی یک خودرو به فاکتورهای بسیار زیادی بستگی دارد. رانندگان جوان بیشترین ریسک تصادف را دارند و بنابراین حق بیمهی خودروهای آنها بیشتر است. شما همچنین در صورتی که تصادفی را تجربه کرده باشید حق بیمهی بیشتری را پرداخت خواهید کرد. بهطور مشابه، زندگی در محلهایی که ریسک تصادف یا سرقت خودرو بالاست باعث بالا رفتن حق بیمهی خودرو میشود. به این لیست میتوانید فاکتورهای بیشمار دیگری را نیز اضافه کنید.
اما متغیری را که تمامی مالکان به سادگی میتوانند کنترل کنند و به واسطهی آن حق بیمهی کمتری بپردازند انتخاب خودرویی است که حق بیمهی پایهی کمتری داشته باشد. به این ترتیب باید به دنبال خودروهایی بود که امن و ارزان و بی حاشیه هستند؛ به عبارت دیگر، اگر خواهان حق بیمهی کمتری هستید دور خودروهای لوکس و اسپورت را خط بکشید!
با استفاده از رتبهبندی سالانهی وبسایت Insure.com، ما ۱۰ خودرو با کمترین میزان حق بیمه در سال ۲۰۱۹ را خدمت شما عزیزان معرفی کردهایم. همهی این خودروها از نوع خانوادگی هستند. برای ایجاد نتایج بهتر، تمامی فاکتورهای دیگر همچون پروفایل راننده یکسان در نظر گرفته شدهاند.
- جیپ کامپس
حق بیمه: ۱۳۴۹ دلار
نسل کنونی جیپ کامپس طرفداران زیادی دارد. این خودرو فضای کابین و بار مناسبی داشته و راندن آن در شهر آسان است. کامپس همچنین یکی از معدود کراس اوورهای کوچکی است که میتواند آمادهی آفرود شود. این خودرو حق بیمهی کمی برای یک سال دارد.
- سوبارو فارستر ۲.5i
حق بیمه: ۱۳۴۷ دلار
شاسیبلند محبوب سوبارو در نسل جدید خود از معماری متمایزی بهره برده اما همچنان برای ما آشناست. البته فارستر همچنان کمی خسته کننده به نظر میرسد اما از نظر آفرود حرف ندارد. کاراکتر بی حاشیهی این خودرو میتواند یکی از دلایل احتمالی حضورش در این لیست باشد.
- فورد اسکیپ
حق بیمه: ۱۳۴۴ دلار
فورد نسل جدید اسکیپ را اخیراً معرفی کرده و البته در آن شاهد فرمی سواری مانند هستیم. البته مشخص نیست که حق بیمهی نسل جدید این خودرو افزایش خواهد یافت یا نه. نسل فعلی این شاسیبلند جمعوجور همچنان محبوب بوده و از نظر بیمهای نیز هزینهی مناسبی دارد.
- جیپ رنگید
حق بیمه: ۱۳۳۸ دلار
کوچکترین شاسیبلند جیپ در سال ۲۰۱۹ فیس لیفت شده است. این خودرو از پلتفرم دیفرانسیل جلو سود برده و با چندین پیشرانه از جمله نسخهی ۱.۴ لیتری توربو عرضه میشود. رنگید را میتوان بهصورت چهار چرخ محرک نیز سفارش داد.
- هوندا CR-V
حق بیمه: ۱۳۳۳ دلار
در محبوبیت این خودرو شکی وجود ندارد. شاسیبلند ژاپنی CR-V از نظر ایمنی، مصرف سوخت و رضایت مشتریان در سطح بالایی قرار دارد. از نظر حق بیمه هم CR-V جزو ارزانترین خودروهای سال جاری است.
- هوندا HR-V
حق بیمه: ۱۳۲۵ دلار
این کراس اوور ساب کامپکت جایگزینی جادارتر و کاربردیتر برای یک سواری ساب کامپکت بوده و فضای بار و کابین برجستهای دارد. اگرچه HR-V خودروی اسپورتی نیست اما سواری بیدردسری داشته و همین موضوع توجیهکنندهی حضورش در لیست ماست.
- مزدا CX-3
حق بیمه: ۱۳۰۷ دلار
کراس اوور جذاب مزدا کوچکتر از CX-5 بوده و به همین خاطر فضای کابین و بار کمتری دارد اما جنبههای اسپورت آن بسیار پررنگ هستند. این خودرو تواناییهای زیادی در پیچها داشته و در شهر نیز لذت سواری زیادی دارد.
- سوبارو اوت بک ۲.5i
حق بیمه: ۱۳۰۶ دلار
اوت بک استیشن مانند بر پایهی سوبارو لگاسی شکل گرفته و یکی از بزرگترین خودروهای این لیست که حق بیمهی زیادی ندارد. این خودرو برای خانوادهها گزینهای عالی بوده و بهصورت استاندارد با سیستم چهار چرخ محرک عرضه میشود.
- جیپ رانگلر
حق بیمه: ۱۳۰۴ دلار
این خودرو بهصورت تک و دو دیفرانسیل در دسترس بوده و از نظر آفرود عالی عمل میکند. از آنجایی که میتوان بخشهایی همچون درب، سقف و شیشهی جلو را در صورت آسیبدیدگی به سادگی تعویض کرد بنابراین هزینههای تعمیراتی رانگلر بالا نیست. حق بیمهی این خودرو نیز بهطور سورپرایز کنندهای پایین است.
- هوندا اودیسه LX
حق بیمه: ۱۲۹۸ دلار
شاید سواری اودیسه هیچ جذابیتی نداشته باشد اما به عنوان یک خودروی خانوادگی عملکرد بسیار خوبی دارد. از جمله ویژگیهای این خودرو میتوان به کابین جادار و ایمنی بالا اشاره کرد. اودیسه سال پیش در رتبهی دوم بود و حالا به رتبه اول رسیده است.
منبع: motor1
sina
۲۱ فروردین ۱۳۹۸هوندا ❤️❤️❤️
جیپ ❤️❤️
سوبارو ❤️
AMIR / ARMI
۲۱ فروردین ۱۳۹۸جیپ همه جا میدرخشه
سه تا نماینده هم اینجا داره
این رانگر لعنتی همه جا به نفع خریدارشه
میتونی همه قسمت های اصلی مثل در ها و شیشه جلو عقب سقف رو
با یه دست اچاری که کارخونه روش میده در عرض 10 دقیقه
از ماشین جدا کنی و تو تابستون ازش لذت ببری
sina7
۲۲ فروردین ۱۳۹۸من احساس میکنم آمریکایی ها با وجود رنگید نیازی به جیمنی ندارن
فرمشون که شبیهه از همه لحاظ هم به نظرم سرتره
حسین
۲۱ فروردین ۱۳۹۸و همچنان شاهد حضور جیپ هستیم
احسنت بر سلطان افرودر جهان
حسین
۲۱ فروردین ۱۳۹۸نکته جالب اونکه محصولات کیا و هیوندا جزوه ماشینهای هستن که بیمه گرونی دارن نه اونکه دم به دم منفجر میشن برا همین حق بیمشون رو بالا میگیرن تا زمانی که ماشین سوخت پول یه ماشین سالم رو به خانواده راننده بدن
ak_oo7
۲۳ فروردین ۱۳۹۸بر چه مبنایی این حرفو میزنید?
اینشورنس سالانه کیا سورنتو 1980 دلاره درحالی که تویوتا هایلندر 2724!!!
ارش
۲۱ فروردین ۱۳۹۸یه دفعه بگین یه ماشین ژاپنی بگیر خلاص خراب که نمیشه ارزان که هست بیمه و مالیات و خرج و مخارج هم که خیلی کمه مشخصات فنی هم که خیلی خوبه پس فقط باید یه عشق ماشین باشی و غیر ژاپنی سوار بشی من که اگر پول خوبی داشتم و ایران نبودم همه ماشینها رو امتحان میکردم حتی ماشینهای قدیمی راندن هر ماشینی لذت خودش رو داره هر وسیله ای که که گاز و فرمان و ترمز و دنده و موتور داشته باشه راندنش برای من لذت بخشه
Amir
۲۱ فروردین ۱۳۹۸چرا شاکی میشی مشتی
ژاپنی یعنی اکونومی و اقتصاد خانواده?
غیر از اینم سراغ نمیره!نمیشه که توقع داشت بیمهbmw m5هم ماهی۱۰۰دلار باشه!
تویوتا موتورز
۲۱ فروردین ۱۳۹۸مرحبا به هوندا
Elmiraj
۲۱ فروردین ۱۳۹۸این که جیپ سه نماینده اینجا داره نشان از امنیت و استحکام بالای این برنده و این که بیشتر وقت یک جیپ هم در کوه ، صخره و گل و لای سپری میشه پس مسلماً به هزینه بیمه بالا نیازی نداره….