هرساله وبسایت مشهور و معتبر حوزهٔ خودرو یعنی موتورترند اقدام به برگزاری رقابتی تحت عنوان بهترین خودرو برای رانندگان میکند که در آن جدیدترین و برترین خودروهای اسپرت و سوپراسپرت سال را شرکت داده و نبردی بسیار جذاب را میان آنها برگزار میکند. در پایان این رقابت نیز بین تمامی شرکتکنندگان، مسابقهٔ درگ بزرگی برگزار میشود که برای علاقهمندان به خودرو بسیار هیجانانگیز و دیدنی است.
این درگ که از سوی موتورترند «بزرگترین مسابقهٔ درگ دنیا» یا بهصورت مخفف WGDR نامیده میشود، برای اولین بار در سال ۲۰۱۱ برگزار شد و ازآنپس تا به امروز هرساله برگزار شده است. از آن سال تاکنون، هیچگاه کمتر از ۹ خودرو در خط شروع درگ بزرگ موتورترند حضور نداشتهاند و به همین دلیل این درگ را میتوان جذابترین رقابت خودرویی سال دانست. حال امسال نیز رقابت بهترین خودرو برای رانندهها و به دنبال آن مسابقهٔ درگ WGDR برگزار شده است که هفتمین قسمت آن محسوب میشود.
این درگ بزرگ موتورترند در سراسر دنیا از محبوبیت بالایی برخوردار است تا جایی که شش قسمت قبلی آن بیش از ۹۸ میلیون بازدید داشته است و حالا امسال هم بهرسم سالهای گذشته، موتورترند دوازده ماشین از داغترین خودروهای اسپرت دنیا را برای برگزاری هفتمین قسمت WGDR دورهم جمع کرده است. البته مطمئناً برای برگزاری چنین رقابت بزرگی به فضای گستردهای نیاز است تا دوازده خودرو بهراحتی بتوانند در کنار یکدیگر قرار گرفته و یکچهارم مایل را طی کنند.
در شش سال گذشته، این درگ بزرگ در مرکز تست سابق موتورترند در پایگاه هوایی-دریایی El Toro در کالیفرنیا برگزار میشد؛ اما این پایگاه بهآرامی به مکانی برای استفادههای مسکونی، فضای عمومی و… تبدیل شده و بنابراین امسال برای برگزاری درگ بزرگ موتورترند مناسب نبوده است. به همین دلیل موتورترند برای برگزاری درگ امسال به محل جدیدی نیاز داشته است. بدین ترتیب پس از جستجوی دقیق در فرودگاههای عمومی، خصوصی و نظامی در کل کالیفرنیا، تیم موتورترند یک پایگاه فعال نیروی هوایی ایالاتمتحده را برای برگزاری رقابت امسال انتخاب کردند.
در این پایگاه، باندی بینظیر به طول پنج کیلومتر وجود دارد که مکانی ایدهآل برای برگزاری چنین رقابت بزرگ و مهیجی محسوب میشود. بدین ترتیب هر دوازده خودروی حاضر در رقابت بهترین خودرو برای رانندهها، برای برگزاری درگی سخت به این پایگاه آورده شدند. خودروها طی صفی منظم با اسکورت دو دستگاه هامر نظامی به باند وارد شدند تا جدالی فوقالعاده را به نمایش بگذارند. در ادامه این دوازده ماشین اسپرت و داغ به ترتیب نام معرفی شدهاند.
خودرو | قدرت | گشتاور |
آلفارومئو جولیا کوادروفولیو | ۵۱۰ اسب بخار | ۶۰۰ نیوتن متر |
آستونمارتین DB11 | ۶۰۰ اسب بخار | ۷۰۰ نیوتن متر |
شورلت کامارو ZL1 1LE | ۶۵۰ اسب بخار | ۸۸۰ نیوتن متر |
شورلت کوروت گرند اسپرت | ۴۶۰ اسب بخار | ۶۳۰ نیوتن متر |
فراری ۴۸۸ GTB | ۶۷۰ اسب بخار | ۷۶۰ نیوتن متر |
لکسس LC500 | ۴۷۰ اسب بخار | ۵۴۰ نیوتن متر |
مکلارن 570GT | ۵۷۰ اسب بخار | ۶۰۰ نیوتن متر |
مرسدس-آامگ GT R | ۵۸۵ اسب بخار | ۷۰۰ نیوتن متر |
نیسان GT-R نیسمو | ۶۰۰ اسب بخار | ۶۵۰ نیوتن متر |
پورشه کیمن S | ۳۵۰ اسب بخار | ۴۲۰ نیوتن متر |
پورشه ۹۱۱ توربو S | ۵۸۰ اسب بخار | ۷۰۰ نیوتن متر |
تسلا مدل S P100D | ۶۸۰ اسب بخار | ۱۰۷۵ نیوتن متر |
البته مزدا MX-5 RF هم یکی از شرکتکنندگان رقابت بهترین خودرو برای رانندهها بود و در بین خودروهای شرکتکننده در مسابقهٔ درگ هم حضور داشت و حتی در خط شروع مسابقه هم قرار گرفت ولی به خاطر اینکه مشخص بود MX-5 RF با وجود چنین خودروهای قدرتمندی در این درگ شانسی ندارد، کارشناسان موتورترند تصمیم گرفتند خودروی دیگری را در درگ شرکت دهند تا بجای مزدا رقابت کند. این خودرو تسلا مدل S P100D یعنی قدرتمندترین نسخهٔ این خودرو است که در جایگاه مزدا MX-5 RF قرار گرفت. بدین ترتیب هر دوازده خودروی شرکتکننده در خط شروع مسابقه قرار گرفته و همهچیز برای برگزاری درگی فوقالعاده جذاب و هیجانانگیز آماده شد.
ماشینها با غرش مهیبی برای یکدیگر خطونشان میکشند. غرشی که هر علاقهمند به خودرویی را دیوانه میکند. اینها برترین، جدیدترین و داغترین خودروهای اسپرت و سوپراسپرت حال حاضر دنیا هستند. در سینهٔ هریک از این ماشینها نیروگاه قدرتمندی قرار گرفته است و در این پایگاه مجموعاً ۶۷۲۵ اسب بخار قدرت وجود دارد. خودروها منتظر فرمان شروع هستند تا با نهایت توان خود به سمت جلو شلیک شوند.
نهایتاً مسابقه آغاز شده و هریک از این هیولاها با تمام قدرت خود بهپیش میروند اما در پایان مسافت ۴۰۰ متر در کمال تعجب تسلا مدل S P100D زودتر از همه از خط پایان عبور کرد. بدین ترتیب یک خودروی الکتریکی بر سوپراسپرتهای وحشی بنزینی غلبه کرده و پیروز درگ بزرگ موتورترند در سال ۲۰۱۷ لقب میگیرد. در ادامه نیز میتوانید رتبه و زمان هریک خودروهای شرکتکننده در این درگ جذاب و همینطور ویدئوی آنرا ملاحظه کنید.
رتبه | خودرو | زمان | سرعت |
۱ | تسلا مدل S P100D | ۱۰.۵ ثانیه | ۲۰۱ کیلومتر/ساعت |
۲ | فراری ۴۸۸ GTB | ۱۰.۶ ثانیه | ۲۱۷ کیلومتر/ساعت |
۳ | پورشه ۹۱۱ توربو S | ۱۰.۶ ثانیه | ۲۰۸ کیلومتر/ساعت |
۴ | مکلارن 570GT | ۱۰.۷ ثانیه | ۲۱۲ کیلومتر/ساعت |
۵ | نیسان GT-R نیسمو | ۱۱.۰ ثانیه | ۲۰۴ کیلومتر/ساعت |
۶ | مرسدس-آامگ GT R | ۱۱.۴ ثانیه | ۲۰۵ کیلومتر/ساعت |
۷ | شورلت کامارو ZL1 1LE | ۱۱.۷ ثانیه | ۱۹۸ کیلومتر/ساعت |
۸ | آستونمارتین DB11 | ۱۱.۹ ثانیه | ۲۰۰ کیلومتر/ساعت |
۹ | پورشه کیمن S | ۱۲.۰ ثانیه | ۱۸۵ کیلومتر/ساعت |
۱۰ | آلفارومئو جولیا کوادروفولیو | ۱۲.۱ ثانیه | ۱۹۲ کیلومتر/ساعت |
۱۱ | شورلت کوروت گرند اسپرت | ۱۲.۲ ثانیه | ۱۸۷ کیلومتر/ساعت |
۱۲ | لکسس LC500 | ۱۳.۰ ثانیه | ۱۷۶ کیلومتر/ساعت |
(ali(chevy nova
۱ مهر ۱۳۹۶افرىن تسلا که اول شد
تو جدول اولى هم بعد تسلا شوى کامارو بیشترین گشتاور رو تولىد مىکنه که 880 نىوتن هستش
(ali(chevy nova
۱ مهر ۱۳۹۶توى این درگ باىد چلنجر دىمون با بىش از 800 اسب و گشتاور 1024 نىوتنى با شتاب 2/3 دهم ثانىه شرکت مىکرد
البته هلکت هم اگه مىبود خوب مىشد
موضوع دیگه اونکه کامارو با اىنکه وزنش بالاست اما تونست مقام 7 رو بدست بىاره
:::فرشاد:::
۱ مهر ۱۳۹۶شک ندارم اگه چلنجر دیمون شرکت میکرد، اول میشد.
رتبه تسلا خیلی جالب بود برام، تو شتاب اولیه میشد پیشبینی کرد اول شه اما تو سرعتهای بالا نه.
ستاره های پرفروغ (Daniel)
۱ مهر ۱۳۹۶داش فرشاد اینو ببین
یعنی قیمت دادنش تو حلق کفار صدر اسلام.
https://bama.ir/car/details-2-5522690/2017-mercedes-benz-s63-coupe-for-sale
:::فرشاد:::
۱ مهر ۱۳۹۶یا خود خدا، مگه جنگ ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومن؟!!!!!!!
Hemichan
۱ مهر ۱۳۹۶تازه گیربکس کامارو 1LE دستیه
Fericuda
۱ مهر ۱۳۹۶فکرشو بکن دمون میومد همون اول کار جلوش بلند میشد صفر تا صد رو تو ۲/۳ پر میکرد در آخرم با زمان ۹/۶۵ و ۲۲۵ کیلومتر سرعت از خط رد میشد
یک ثانیه اختلاف با فراری پورشه مکلارن واقعا باور نکردنیه
حیف که نیست واقعا حیف
فيصل
۱ مهر ۱۳۹۶مسابقه به کنار، یارو موقع تموم شدن و اعلام نتایج میگه، به همین سادگی آمریکا اول شد، تسلا ساخت کالیفرنیا …
HORSE
۱ مهر ۱۳۹۶ایول به فراری!
افتخار میکنم!!!
Forza Ferrari♥️??
تبریک به ایتالیا!
بین ماشین های بنزینی برنده فراری بود اگر دقت کنین سرعت فراری موقع گذشتن از خط از همه بیشتر بود،بعد از فراری مکلارن سریعترین بود!
اگر درگ یکم بیشتر از ۴۰۰ متر بود مقام اول رو فراری میگرفت و مقام دوم رو مکلارن.
HORSE
۱ مهر ۱۳۹۶چیزی که توجهمو جلب کرد پورش کیمن بود که با ۳۵۰ اسب بخار تونسته بود با این غول ها رقابت کنه و ۳تا هم شکست بده!
Lexus با اون قیمت نجومیش اخر شد! البته اینکه جزو دسته ماشینای لوکس هستش هم بی تاثیر نیست تو قیمتش!
سرعتش موقع گذشتن از خط هم خیلی کم تر از رقباش بود و میشه گفت با اختلاف زیاد باخت!
ارش
۱ مهر ۱۳۹۶دوست عزیز فراری یه سوپر اسپرت تمام عیاره خالص ترین و ناب ترین ماشین رو تو این سطح از رقابت داره قابل توجه اونایی که در مقایسه بین فراری و مک لارن به مک لارن رای دادن اما از شما بعیده پورشه رو ندیدی رفتی سراغ مک لارن بعد از فراری پورشه تو همین سایت موتور ترندمقام دوم و سوم بهترین رانندگی از ان خود کرده مک لارن هفتم شده .مک لارن حالا حالا ها کار داره تا به این دوتا برسه سالها تجربه پشت این دو خودرو ساز هست سه برند هستن که جاشون اون بالا بالا هاست مرسدس -فراری- پورشه و البته لامبورگینی هم با ثبت رکوردی شاهکار یه خودی نشان داد که چقدر توانا شده بقیه مدلها همینقدر که میتون با اینا رقابت کنن باید خوشحال باشن.
ویلیامز «بنتلی. استون مارتین.مکلارن»
۱ مهر ۱۳۹۶دوست عزیز ضعیف ترین مدل مکلارن شرکت کرده با 100اسب کمتر از فراری!!! انصاف هم خوب چیزیه!
الف.ی
۱ مهر ۱۳۹۶در توانایی تسلا هیچ شکی نیست صفر تا صدش هم اگه اشتباه نکنم 2.6 یا 2.26 ثانیه است اما رکورد فراری 10.3 ثانیه است راننده اش خوب کار نکرد سال پیش هم AMG GTS 11.4 ثانیه رکورد زد نمیدونم چجوری AMG GTR با نزدیک 70 اسب قدرت بیشتر و احتمالا وزن کمتر و قطعا ایرودینامیک بهتر همون زمان رو زده راننده مرسدس هم خوب نبود
نظر سنجی: کدوم درگ موتور ترند از همه بهتر بود؟
به نظر خودمن از نظر خودرویی درگ 2016 ولی از نظر کار ویدیویی و میکس و این چیزا درگ 2015 بهترین بود خوشحال میشم نظراتتون رو بدونم
ارش
۱ مهر ۱۳۹۶موافقم.فضا کمی تحت تاثیر فضای تبلیغاتی تسلا بود .
Hamid.Hellcat
۱ مهر ۱۳۹۶خوشم میاد همشون باید پشت سر سرتیپ H1 به خط شن
رامکال
۱ مهر ۱۳۹۶کاشکی همه از نوع بنزینی میبودند تا هم عدالت برقرار میشد و هم مقایسه بی نقصتر.
نخست به پیشقدم دنیای خودروهای برقی “تسلا تبریک میگم”.
تسلا رو که بگذاریم کنار باید به فراری و پورشه آفرین گفت که در یک زمان مشابه از خط پایان گذشتند ولی فراری سرعت بیشتری داشت.
نکته جالب در مورد تسلا اینه که با وجود شتاب بهتر سرعتش در پایان خط از پورشه و فراری کمتر است که همین نکته کوچولو باعث میشود پی به ماهیت خودروهای برقی و خوبی و بدی هاشون ببریم.
KING 918 (محمدرضا)
۱ مهر ۱۳۹۶ای کاش gt2 rs جدید می اومد به جا توربو اس …………
الان خط حمله ما دیگه توربو اس نی gt2 داریم به جاش ………
حیف نبودش
ارش
۱ مهر ۱۳۹۶اینا که برای gt 2 رقیب نیستن افت داره واسه جاهل.
رضا
۲ مهر ۱۳۹۶خط حمله رو خوب اومدی
car_designer
۱ مهر ۱۳۹۶حیف چلنجر دیمون نبود..
مگه نه خیلی هارو زخمی میکرد…
كورش مسگرلو
۱ مهر ۱۳۹۶تغییر تفکرات گذشته و پذیرش واقعیتهای جدید
آرش آمریکایی
۱ مهر ۱۳۹۶چلنجر دیمون باید حتما تو این درگ میبود
(ali(chevy nova
۱ مهر ۱۳۹۶ارش جان کجاىى تو اخه؟؟؟؟؟؟
چند وقته نىستى
درست مىگى چلنجر دىمون اگه بود کولاک مىکردش
آرش آمریکایی
۱ مهر ۱۳۹۶سلام به دوست خوبم علی
آقا چند وقتی زیاد پدال نمیومدم اگه میومدم آخر شب یه نگاهی به تیتر مطالب مینداختم،(سعادت نداشتیم)
موافقم علی جان
اصن اول که تیتر مطلب رو خوندم منتظر اسم چلنجر دیمون بودم اصن خورد تو ذوقم که تو این درگ نیووردنش
رامکال
۱ مهر ۱۳۹۶این نکته رو هم بگم با اینکه مرسدس-آامگ GT R
585 اسب بخار دارد و تعدادی دیگر از خودروها قدرتش کمتر است ولی تونست رتبه 6ام رو بدست بیارد .
واقعا دست مریزاد دارد.
:::فرشاد:::
۱ مهر ۱۳۹۶البته قدرت موتور همه چیز نیست رامکال جان؛ AMG GT R ساخته شد تا توی رینگ بوکس خودشو نشون بده، نه توی پیست دو
Ferrari
۱ مهر ۱۳۹۶البته موتور ترند بر اساس راننده محور بودن این اتومبیل هارو رتبه بندی کرده و 488 اول شد کایمن دوم و 911 توربو سوم شد
خبر دیگه اینه که فراری تو مسابقه ی 6ساعته امریکا. کلاس GTE PRO با اتومبیل 488GTE قهرمان شد و اتومبیل دوم فراری سوم شد مقام دوم به پورشه 911 RSR رسید کلاس GTE am تیم استون مارتین قهرمان و تیم های clear water racing و spirit of racing با اتومبیل 488GTEدوم و سوم شدن
کلاس LMP1 هم پورشه ها یک دو کردن
Porsche lover
۱ مهر ۱۳۹۶Poor lc500!
با اون قیمت زیادش ://
احمد
۱ مهر ۱۳۹۶اولا که دیدن اینهمه هیولای زیبا یکجا عجب صفایی داشت،
دوما دم کیمن گرم که با 350 اسب بخار رده نهم به دست آورد.
استارت بدون هدر رفت گشتاور توی تسلا برگ برنده اون توی درگ هستش، توی یکی از قسمتهای جدید تخت گازانگلیس مجری که یادم نیست کدوم بود( چون 8 نفر هستن) کراس اوور تسلا با چارجر هلکت درگ گذاشت وبا اختلاف زیاد برنده شد، صاحبای ماشین اسپورتها که داشتن کل کل میکردن رنگ از رخسارشون پرید، فکر نمیکردن این بلا سرشون در بیاد.
ویلیامز «بنتلی. استون مارتین.مکلارن»
۱ مهر ۱۳۹۶،من این درگو خیلی قبول ندارم،قدرت ها نزدیک ب هم نبود،قدرت لکسوس و کوروت و مخصوصا کیمن کمه از طرفی قدرت فراری و تسلا و نیسمو زیاده،ب نظرم این یه کلیپ تبلیغاتی برا تسلا بوده چون هیچ دلیلی وجود نداره ک یه سدان اون هم الکتریکی در این درگ حظور داشته باشه، عقب بردن تسلا با سوییچ هم یه دلیل دیگه برا اثبات حرفمه،البته این نظر منه و شاید اشتبا میکنم!!!!
مرصاد
۳۰ آبان ۱۳۹۶احسنت???
Nissan...japan
۱ مهر ۱۳۹۶گودزیلای پیر و سنگین وزن هنوزم رقیب دستو پا بسته ای نیس!!!
datsun
۱ مهر ۱۳۹۶نیسان خیلی رو خط تولید نگهش داشته هم این هم سری زد
خوب هرچند عملکردش هنوز خوبه ولی از رقبا یکم عقب افتاده
Nissan...japan
۱ مهر ۱۳۹۶ولی اگه دقت کنی تو اکثر درگ ها جی تی ار همون لحظه اول بخاطر داشتن لانچ کنترل قوی چند متر یهو جلو میافته ولی تو این درگ اصلا شاهد اون لانچ یهویی از نیسان نبودیم!!
علی
۱ مهر ۱۳۹۶کو bmw ؟
اعتمادیان
۱ مهر ۱۳۹۶مسابقه درگ بدون لامبو مثل عروسی بدون خواننده است ، باید بشینیم همدیگرو نگاه کنیم
ارش
۱ مهر ۱۳۹۶واقعا همیشه از کودکی تا الان همیشه از دیدن فراری و پورشه و رقابتشون لذت بردم فراری با مدلهای تستاروسا -f40-355-انزو -365 gt4 bb و الانم 458 و لا فراری و پورشه هم با شاهکاری مثل 959 -مدلهای 911 -928-924 و 960 افسانه ای .لامبورگینی هم با مدل کانتاچ با اون طراحی که برای دهه های اینده بود و تقریبا اکثر نوجوان ها یه پوستر ازش رو دیوار اتاقشون داشتن دو ماشین دیگه که خیلی خاص بودن بی ام و m1 و بنز c111 شورلت کوروتهای دهه هفتاد هم که معرکه بودن پر قدرت ترین ماشینهای زمان خودشون.
ارش
۱ مهر ۱۳۹۶رفقا ماشینهای محبوب خودتونو در دهه های 70 80 و 90 میلادی بگین جالبه ببینیم چه ماشینهای محبوب بودن
datsun
۱ مهر ۱۳۹۶Skyline Gtr
سوپرا
سری زد
ارش
۱ مهر ۱۳۹۶منم به داتسونهای دهه 70 خیلی علاقه داشتم همین سری زد و سری 310 خیلی دوست دارم خوبه دوباره احیابشه.سوپرا دهه 90 هم عالی بود.
علیرضا
۱ مهر ۱۳۹۶سلام ؛ به نظر این طور درگ ها بیشتر جنبه سرگرمی و فان داره تا اینکه واقعا بخان مشخص کنن کدوم خودرو بهترین درگ رو داره. چون خودروها توسط راننده های مختلف تست میشن و این خودش یعنی شرایط نابرابر. حالا شما فیلم هم که ببینی مشخصه تو استارت یکسری خودروها استارت زدن ولی یکسری هنوز حرکت نکردن اصلا . البته اینکه تسلا و … رتبه های اول شدن رو نمیخام انکارکنم ولی تو شرایط حرفه ای بعضی از خوردو ها جایگاهشون به نظرم تغییر میکنه.
علی
۱ مهر ۱۳۹۶جای audi R8 خالی بود
sevlan
۱ مهر ۱۳۹۶واقعاً باشکوه بود ، مخصوصاً اون چند ثانیه ای که از کابین فراری برداشته شده بود و شیفت راننده و صدای زوزه عجیب و دل انگیز فراری هیچوقت از خاطرم نمیره لامصب!!???
کارل شلبی
۱ مهر ۱۳۹۶آخ که چه لذت بردم اگه گفتین این پیست چه خودرویی کم داشت??(فوردgt)افسانه ای خیلی جاش خالی بود ولی باز تبریک میگیم به آمریکایی ها از جمله خودم تسلا فوق العاده بود کامارو کمر آدم شکست با اون گشتاورش.
کارل شلبی
۱ مهر ۱۳۹۶البته کوروت هم یادم رفت اونم تکه??
Hemichan
۱ مهر ۱۳۹۶Drag 2019
Corvette ZR1
Dodge Demon
Ford GT
Shelby GT500
M40
۱ مهر ۱۳۹۶افرین به بهترین خودروساز دنیا،که هم دوم شد وهم سریعترین بود.
Meysam..LaFerrari
۱ مهر ۱۳۹۶اگه منظورت فراریه بنظرم 100% بهترین سوپراسپرت ساز دنیا هست ولی بهترین خودروساز دنیا (یا کامل ترین) مرسدس بنزه که تو اکثر کلاس هایی که هست جزو بهترین هاست.
R
۱ مهر ۱۳۹۶آقا چرا همش جی تی ار هست تو این رقابتا بدم میاد ازش
datsun
۱ مهر ۱۳۹۶به دلیل اینکه تبدیل شده به یه نماد درگ
به دلیل اینکه چند بار تو همین درگ موتور ترند جایگاه اول یا دوم و سوم داشت
به دلیل اینکه یکی از سریع ترین خودروهای تولیدی دنیاست
به دلیل اینکه یه موقعی سلطان نوربرگ رینگ بود جایگاه اول!!
به دلیل اینکه یکی از به نام ترین، اصیل ترین و قدیمی ترین سوپر اسپروت های دنیاست
شما بدت میاد سلیقه شخصی شماست
R
۱ مهر ۱۳۹۶تبدیل شده به نماد درگ چون زیاد ازش استفاده کردن و تو درگ ها فقط اونو دیدی جوری که تو یه فیلمی نبینی میگی جاش خالیه عادت کردی بهش. تو درگ ها جایگاه اول و دوم و سوم داشت مقابل کیا؟ رقبایی که سطحشون ازش پایین تر بود. میشه بگی کجاش سریعه با شتاب صفر تاصد ۳.۲ ثانیه و حداکثر سرعت ۳۴۰ کیلومتر؟ میدونی چند تا ماشین زیر این شتاب و بالای این سرعت داریم؟ همون همسطحش آئودی آر ۸ هم ۳.۲ ثانیه و حداکثر سرعت ۳۵۰ کافیه برات. سلطان نوربرینگ با این همه بروز رسانی چرا الان دیگه نیست؟ مقابل هوراکان هیچی نیست. از فراری هم قدیمی تر و اصیل تر و پر افتخار تره؟
کاوه آهنگر
۲ مهر ۱۳۹۶دوست گرامی به دلیل شایستگی این اسطوره همیشه در درگ ها شرکت داده میشه. ضمنا شتاب جی تی آر نیسمو حدودا ۲/۷ ثانیه است نه ۳/۲ که شما میفرمایید !
یه سری ماشین ها نماد خودروسازی هستن و کسی که این اسطوره ها رو دوست نداشته باشه ماشین باز نیست, یکی از این ماشین ها نیسان جی تی آر است.
در حال حاظر با وجود کهولت سن باز هم رقیب خطرناک و نفس گیریست برای رقبا, قطعا اگر در این درگ راننده جی تی آر عملکرد بهتری داشت جایگاهش پنجم نبود و تا سوم هم میتونست پیش بره.
عطا
۱ مهر ۱۳۹۶❤❤❤تسلا ❤❤❤
اگه قیمت ها رو هم مقایسه کنید که عالی میشه
Meysam..LaFerrari
۱ مهر ۱۳۹۶دقیقا همون زمانی که فراری داشت قدرتشو نشون میداد و از نظر شتاب گیری یه سر و گردن از بقیه بهتر عمل میکرد درگ تموم شد وگرنه از تسلا که راحت عبور میکرد از بقیه هم فاصله بازمیکرد.
البته کلاس 488 و تا حدودی توربو اس از بقیه بالاتره و بنظرم این درگ ها هر چند جالب و هیجان انگیز هستن ولی صرفا بعنوان فان باید بهشون نگاه کرد.
Kasra.kh
۱ مهر ۱۳۹۶کاشکی دوج دیمن و پورشه جی تی2 هم بودن.
بیشتر فک کنم تسلا رو داشتن تبلیغ میکردن
رامتین
۱ مهر ۱۳۹۶فراری 488 کاملا مشهوده بهتر بود. راننده بهتری پشتش بود براحتی اول میشد و بالاتر از تسلا قرار میگرفت.
پیام اکرمی پور
۲ مهر ۱۳۹۶اینا همش در حد دست گرمی هست چونکه به زودی مرسدس بنز پروجکت وان میاد.
سید مهران میرابوالقاسمی
۲ مهر ۱۳۹۶شما همه میگید ماشین های پر قدرت ولی هیچکس دقت نکرد که همه راننده ها گفتن بهترین لذت رانندگی را مزدا داره و مزدا با مدا ار ایکس ویژنش پوز همه را به خصوص تسلا را به خاک می مالونه.
ali
۲ مهر ۱۳۹۶اینا سوپر اسپرت باشند به شیرون و کوئنیگ زگ چی میگید ؟؟
Ahmad
۲ مهر ۱۳۹۶به اونها میگن هایپر کار یا مگا کار
Reza
۲ مهر ۱۳۹۶خوب بود
ولی همه چیز که مسابقه ی 1/4 مایل نیست…
اینطوری نمیشه بگیم این ماشین بهتر از اون یکیه