امروز قسمت سوم سری مطلب نتایج دوئلها به گروه کوپههای متوسط اختصاص دارد. در ابتدا در این گروه یازده شرکتکننده حضور داشتند اما بعداً تعداد آنها به دَه خودرو کاهش یافته و بدین ترتیب با یکدیگر به رقابت پرداختند:
شورلت کامارو | دوج چلنجر | کادیلاک ATS کوپه | هوندا آکورد کوپه |
دوج چلنجر | کادیلاک ATS کوپه | ||
مرسدس بنز C کلاس کوپه | اینفینیتی Q60 | بامو سری ۴ | فورد موستانگ |
مرسدس بنز C کلاس | فورد موستانگ | ||
آئودی A5 | لکسس RC | ||
آئودی A5 |
در آخرین دوئل این گروه مرسدس بنز C کلاس و اینفینیتی Q60 به مصاف یکدیگر رفتند. در این رقابت مجموعاً تعداد ۱۸۲۸ رأی به ثبت رسیده است که C کلاس کوپه توانست با دریافت ۱۴۶۶ عدد از آنها یا کسب ۸۰ درصد از کل آراء پیروزی مقتدرانهای کسب کند درحالیکه Q60 با کسب تنها ۳۶۲ رأی از دور رقابتها حذف شد. بدین ترتیب از بین ۱۰ شرکتکنندهٔ گروه کوپههای متوسط پنج خودرو به مرحلهٔ بعدی میروند؛ اما در این گروه در ابتدا جگوار F تایپ هم حضور داشت که در اولین دوئل گروه رودرروی شورلت کامارو قرار گرفت. در این دوئل کامارو به پیروزی دست پیدا کرد ولی بعداً جگوار F تایپ به گروه سوپراسپرتها منتقل شد؛ اما با توجه به اینکه تعداد راهیافتگان گروه کوپههای متوسط به مرحلهٔ بعدی فرد است و از طرف دیگر شورلت کامارو هم در یکی از دوئلهای این گروه به پیروزی دست پیدا کرده است، تصمیم گرفتیم این خودرو را هم در بین صعودکنندگان قرار دهیم؛ بنابراین خودروهایی که از گروه کوپههای متوسط به مرحلهٔ بعدی راه پیدا کردهاند عبارتاند از:
شورلت کامارو
دوج چلنجر
فورد موستانگ
کادیلاک ATS کوپه
مرسدس بنز C کلاس کوپه
آئودی A5
این شش خودرو در مرحلهٔ بعدی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت تا از بین آنها نهایتاً سه ماشین به فینال گروه کوپههای متوسط لوکس برسند. رقابتهای مرحلهٔ بعدی این گروه بدین شرح است:
کادیلاک ATS کوپه | شورلت کامارو |
؟ | |
مرسدس بنز C کلاس کوپه | دوج چلنجر |
؟ | |
آئودی A5 | فورد موستانگ |
؟ |
در ادامه هم میتوانید تمامی دوئلهای گروه کوپههای متوسط لوکس را مشاهده کنید:
دوئل شورلت کامارو و جگوار F Type
دوئل کادیلاک ATS و هوندا آکورد کوپه
دوئل بامو سری ۴ و فورد موستانگ
دوئل مرسدس بنز C کلاس کوپه و اینفینیتی Q60
(ali (Chevy nova
۱۱ دی ۱۳۹۶اىن رقابت دىدن داره
تو مراحل قبلى که موستانگ عالى عملکرد
F۲۲RAPTOR
۱۱ دی ۱۳۹۶برنده این رده از دوئل ها بی شک یا چلنجره یا موستانگ
M.us
۱۱ دی ۱۳۹۶دوست دارم یه امریکایی برنده این رقابت باشه مخصوصا یا دوج یا کامارو یا موستانگ این کلاس برای امریکایی هاس البته بنزو ایودی هم رقبای بزرگی هستن
(ali (Chevy nova
۱۱ دی ۱۳۹۶M. Us,
اىن دوئل ها فقط براى تفرىح هستش و بس
دنىاى واقعى مهمه که خوب تو دنىاى واقعى چلنجر. کامارو. موستانگ کاملا موفقن
امار فروش هر 3 تاشون رو که پدال تو چندتا پست قبل گذاشته نشون از فروش بالاشون داره
Wrx
۱۱ دی ۱۳۹۶خدا کنه یا فورد ببره یا دوج
اینفینیتیه هم خوبه?
در ضمن اون هوندا اکورد کوپه هیچ حرفی نداره برای گفتن در برابر این رقبا چون یه کوپه دیفر جلو هست
PaRHaM
۱۱ دی ۱۳۹۶از کنار رفتن کامارو واقعا ناراحت بودم
و الان از برگشتش ب شدت خوشحال?
موضوع خیلی مهمی نی
ولی باحال بود برام
(ali (Chevy nova
۱۱ دی ۱۳۹۶داش پرهام ناراحتى نداره
در ضمن به قول خودت الان که کامارو هستش
راستى پرهام ىه کامارو 68 قرمز چند روز پىش دىدم جات خالى اومده بود براى بازسازى
در کنارش هم ىه کامارو 1989 بود که براى صاحب همون گاراژ بود که مىخواست جمعش کنه
اگه اونجا بودى کلى حال مىکردى
جاى رفقاى امرىکاى باز حسابى خالى بود
PaRHaM
۱۱ دی ۱۳۹۶کامارو ۶۸ رو خیلی خیلی دوس دارم!
یکی دو بار بیشتر ندیدمش
ولی خیلی خوبه طراحیش
۸۹ هم اصلا ندیدم ?
خوشا به سعادتت?
جایی الدورادو ۵۹ دیدی بگو بیام
دیگه نمیشه برای دیدن اون صبر کرد?
کارل شلبی
۱۱ دی ۱۳۹۶کامارو ۶۸ عالیه
کارل شلبی
۱۱ دی ۱۳۹۶آره منم از برگشتش خیلی خوشحالم مگه میشه عاشق موستانگ نبود اینقدر عاشق این ماشینم که عکسش روی تیشرتمه.?
hamid
۱۱ دی ۱۳۹۶کادیلاک باید با مرسدس مقایسه بشه و کامارو با چلنجر. از هر نظر حساب کنی اینجوری بهتر میشه.
بنز و کادیلاک لوکسن و قیمت وکلاسشون بیشتر به هم میخوره.
ارش
۱۱ دی ۱۳۹۶مهم اینه که بشه سوار بشی و مالک یکی از اینها باشی میشه چی کی برنده بشه ؟!!کادیلاک برنده بشه بی ام و یا بنز بر نده بشه چه فرقی به حال ما میکنه وقتی دستمون بهشون نمیرسه !!!واقعا هیچ کشوری اینطوری با مردمش رفتار نمیشه رو همه چی در روبستن آدم به تنگ میاد وقتی میبینه توآفریقا پرفروش ترین ماشین تویوتا هایلوکسه و عجب ماشین خوبیه نرم پرقدرت عملکرد چند منظوره عالی
ارش
۱۱ دی ۱۳۹۶یادمه یه دهه پیش خیلی از کارشناسان خودرو عقیده براین داشتن که مزراتی کواترو پورته تقریبا بهترین سدان لوکسه البته مرسدس s کلاس هم بود ولی تواناییهای اسپرت مزراتی رو نداشت . مزراتی قیمت گرانی هم داشت اما بعد از چندسال افت قیمت شدیدی داشت و از 140 تا به 50 هزار و الانم به 17 هزار تا رسیده یعنی میخوام بگم رفاه وآسایشی که الان در اکثر نقاط دنیا شامل حال مردم دنیا شده به طرز وحشتناکی از ما دریغ شده ضعیف ترین قشر امریکا طبقه کارگر های ساده هستن که اونها هم با توجه سطح پایین دستمزد ی که دارن بازهم به پول ایران نزدیک ماهانه 6میلیون تومان میرسه بعد ببینید همین مزراتی که اینجا نزدیکه 2 میلیارده اونجا 68 میلیونه و یه کارگر ساده چقدر به داشتن مزراتی که برای ما رویاست نزدیکه.چرا باید یه مزراتی متعلق به یک دهه پیش قیتی 30 برابر قیمت خود رو پیدا کنه ؟
حمیدرضا
۱۱ دی ۱۳۹۶ارش جان چون ما بهترین مدیران رو داریم که اصلا انتقادی بهشون وارد نیست و ثرتمندانی داریم که همیشه رانت دارن و مردم اساسا براشون مهم نیستن فقط وفقط کسب ثروت و متاسفانه صرف اون در امور کاملا بی مصرف برای کشور
حمیدرضا
۱۱ دی ۱۳۹۶منتظر دور بعدی هستم از الان به ماسل کارها رای خواهم داد شاید در مورد کادیلاک یکم نظرم تغییر کنه ولی در نهایت ماسل ها یه چیز دیگن
Love Cars
۱۱ دی ۱۳۹۶واقعا یسری دوئل ها اصلا منصفانه نیست نمونشQ60 با c class
Milad
۱۲ دی ۱۳۹۶اقا این مقایسه ها خیلی خوبه ولی بعضی از ماشین ها نباید رودرو هم باشن اونم دور اول مثله ferrari 812 superfast VS lamborghini aventador s