فراری 250GT لوسو، جگوار سی-تایپ و دی-تایپ، بوگاتی تایپ 57SC آتلانتیک؛ اینها نمونههایی هستند که زیبایی صنعت اتومبیل را تعریف میکنند. ولی درعینحال، داشتن آنها مستلزم هزینهای گزاف است؛ بهویژه اینکه آنها خودروهایی کلاسیک نیز هستند. حتی امروز نیز بسیاری از مدلهای جذاب بازار خودرو مانند مرسدسبنز کلاس S کوپه، پورشه کیمن، جگوار اف-تایپ دور از دسترس خیل عظیمی از مشتریان هستند.
در همین حال، خبر خوب این است که این روزها در بازار اتومبیل، بیشتر از هر زمان دیگری مدلهای زیبا و جذاب پیدا میشود. لیست الفبایی که در ادامه میآید نیز مؤید همین موضوع است. داشتن یک خودروی مقرونبهصرفه لزوماً به معنای یک خودروی بدون ظاهر مناسب نیست.
آئودی A3 | قیمت پایه ۳۱۸۲۵ دلار
آئودی تقریباً از زمان اولین TT در ۱۵ سال پیش، همیشه در طراحیهای خود پیشگام بود و بنابراین تعجبی ندارد که مدل سطح نخست کمپانی، یعنی A3 در این لیست جای گرفته است.
سری ۲ نسبت به مدل بامو که جایگزین آن شده، یعنی E82 سری ۱، از تمامی جهات خودروی بهتری برای رانندگی است؛ ولی چیزی که بیشتر از همه در آن جلبتوجه میکنند، جذابیت خارقالعاده آن نسبت به مدل قبلی است. این در حالی است که اگر بخواهید یک بامو زیباتر از این داشته باشید، باید نزدیک به ۸۰ هزار دلار برای یک سری ۶ گرن کوپه خرج کنید. دینامیک رانندگی سری ۲ فوقالعاده است و یک شاسی بینظیر در یک پوسته زیبا و ورزشکاری پیچیده شده است. دماغه بلند و نسبتهای مناسب بدنه دیفرانسیل عقب، شرایطی زیباشناسانه ایجاد کردهاند و جلوه ظاهری سری ۲ ناشی از توجه بامو به جزئیات طراحی است.
شورولت ایمپالای امروزی میتواند در هر کدام از لیستهای مربوط به زیباترین خودروها جای بگیرد؛ چیزی که واقعاً شایسته آن است. در یکی از قابلتأملترین بازنگریهای در طراحی یک مدل از نسلی به نسل دیگر، این سدان زیبا و برازنده شکل گرفته که جایگزین که مدل غمگین و وارفته ۲۰۱۴ شده است. حتی تجربه رانندگی در پشت فرمان نیز بهبود یافته است. این دهمین نسل ایمپالا محسوب میشود، ولی بهجرئت میتوان گفت که بعد از مدل ۱۹۶۰، جذابترین ایمپالای خروجی از خط تولید است. حتی مدلهای پایه ایمپالا، زیباییهای خودشان را دارند؛ با این حال اگر به دنبال زرق و برق بیشتری هستید، میتوانید تریم سطح بالای LTZ را با قیمت ۳۵۲۹۰ دلار تهیه کنید. همچنین رنگهای تیره بدنه میتوانند طرحهای کرومی را بهتر نشان دهند. شورولت اخیراً توجه زیادی به طراحی نشان داده و اگر مدل جدید مالیبو ۲۰۱۶ در بازار حضور داشت، شاید میتوانست در این لیست حضور داشته باشد.
این مدل محبوب در بین سدانهای متوسط، در سالهای گذشته صاحب یک طراحی زیبا شده است. البته فیوژن تنها خودرویی زیبا در کلاس خود نیست، بلکه پرفروشترین مدل موجود در این لیست نیز محسوب میشود. همانطور که در تصاویر دیده میشود، مسلماً فیوژن با یک آستونمارتین متمایز است، ولی تا زمانی که یک «آستون» نداشته باشید، این موضوع بدی نخواهد بود. یک نمای زیبا از کنار و طراحی هوشمندانه در داخل کابین باعث میشود تا مجموعهای بینظیر در قالب یک فیوژن در دسترس قرار گیرد.
اگر سالهای نسبتاً عجیب موستانگ II را کنار بگذاریم، این مدل همیشه در بین جذابترینهای صنعت خودرو حاضر بوده و در همین حال، یک ظاهر خشونتآمیز داشته است. آخرین نسل اسب سرکش موستانگ، با قامت کوتاه و جمعشده، دم کشیده و خط سقف فستبک، واقعاً استانداردهای زیبایی را جابجا کرده است. در همین حال، یک شاسی مدرن باعث میشود که فارغ از نوع موتور انتخابی، هر کدام مدلها بتوانند به اندازه ظاهرشان، هیجان رانندگی داشته باشند.
در سال ۲۰۰۹، فولکسواگن CC تبدیل به اولین خودرویی شد که با قیمت مناسبترش نسبت به مرسدسبنز CLS، فرم طراحی بدنه «چهار در کوپه» را در بین مشتریان محبوب کرد. CC در سالهای گذشته تغییر چندانی به خود ندیده و از خطوط ساده و خمیده آن، زمان زیادی گذشته است. بزرگترین مشکل CC این است که مدلهای مغرور آلمانی مانند آئودی A3 و مرسدسبنز CLA، با این که ممکن است امکانات کمتری ارائه دهند، ولی در بازه قیمتی آن قرار میگیرند. با این حال، چیزی که اهمیت دارد، زیبایی خارقالعاده فولکسواگن CC است.
کرایسلر ۲۰۰ در کلاس خود، رقابت چندانی با دیگران ندارد. این موضوع البته به دلیل ظاهر نامناسب این مدل نیست. برعکس، مدل ۲۰۱۵ از ۲۰۰ هیچ نشانی از ظاهر شکستخورده مدل قبلی ندارد و پُر از المانهای زیباشناسانه بههمپیوسته است. در همین حال، کرایسلر برای مشتریان مدل ۲۰۰ طراحیهای مختلف ظاهری در قالب مدلهایی مانند 200S و 200C در دسترس قرار داده است.
ظاهر مرسدسبنز کلاس CLA بیشتر شبیه این است که یک کلاس CLS را فشرده باشید. ولی این را باید درنظر داشته باشید که مدل جذابتر مرسدسبنز هم از نظر ابعاد و هم از نظر قیمتی در سطح بالایی قرار دارد. در مقابل، مرسدسبنز کلاس CLA که از یک ساختار دیفرانسیل جلو استفاده میکند، به عنوان یک «مینیبنز»، سطحی متوسط از رانندگی را در اختیار قرار میدهد و طراحی داخل کابین آن نیز مطابق با نشان ستاره بنز بر روی جلوپنجره است. در همین حال، میتوانید با اندکی فاصله گرفتن، زیباییهای به کار رفته در خطوط طراحی بدنه را دریابید. CLA کوچک با وجود فاصله محوری کم خود، از المانهای طراحی برجسته چیزی کم ندارد. شاید تمام تلاش مرسدسبنز بر این بوده تا جذابیت ظاهری این مدل بتواند بر امکانات کاربردی رقبای حاضر در این سطح قیمتی مانند هوندا آکورد و تویوتا کمری فائق آید.
مزدا ۳ با اینکه پایینترین قیمت پایهها در میان خودروهای حاضر در این لیست دارد، ولی این موضوع به این معنا نیست که از لحاظ زیبایی نیز در پایینترین رتبه قرار میگیرد. بلکه برعکس، مزدا ۳ با جزئیات زبان طراحی «کودو» که مدلهایی مانند CX-3 و CX-5 کراساور و همینطور مزدا ۶ و MX-5 میاتای جدید را به خود آراسته کرده، میتواند نگاه هر بینندهای را جلب کند. در همین حال، اضافهشدن قابلیتهای کاربردی مزدا ۳ هاچبک قابلتوجه است. تنها ایرادی که میتوان به ظاهر این سدان گرفت این است که شبیه به یک نسخه کوچکشده از یک مزدا ۶ است؛ مدلی که اتفاقاً باز هم در این لیست جای گرفته و زیبایی خود را دارد. همچنین خبر خوب برای علاقهمندان رانندگی این است که مزدا ۳ به صورت استاندارد با یک تیونینگ قابلتوجه شاسی، یک گیربکس دستی چابک ۶ دنده و طراحی ماهرانه داخل کابین همراه میشود.
برای توصیف مزدا ۶، همهی آنچه را که در مورد مزدا ۳ گفته شده درنظر بگیرید و در این میان، برخی اشارات به فرم هاچبک و ابعاد خودرو را حذف کنید. زبان طراحی خودروساز در مدل بزرگتر مزدا ۶، خود را بهتر نشان میدهد. مزدا برای مدل ۲۰۱۶ از مزدا ۶ با بهبود طراحی داخل کابین، بالاخره آن را با طراحی ظاهری خودرو هماهنگ کرده است و خوشبختانه هندلینگ برجسته این سدان، دستنخورده باقی مانده است.
(((RETOLEX(((REZA
۳ خرداد ۱۳۹۴باز بیایین بگین المانی ها گرون هستن
AliZeus
۳ خرداد ۱۳۹۴و همچنان اندرخمه کشور ها و تعصب … :/
mory
۴ خرداد ۱۳۹۴سلام بی زحمت کسی که میدونه به سوالم جواب بده
چرا قیمت ماشینای آلمانی گرونه ؟
من نمیدونم و تا حالا هم خیلی تو زندگیم ماشین آلمانی سوار نشدم .
آخه مگه میشه توی بازار (هر بازاری) جنسی الکی گرون باشه؟
مثلا هواوی یه گوشی میزنه با کلی امکانات ولی بازم اپل خیلی ازون گرونتره و امکاناتش کمتره
داستان چیه؟چرا قیمت ماشینای آلمانی گرونه ؟
در ضمن من تو این لیست مزدا رو ترجیح میدم
mory
۴ خرداد ۱۳۹۴در ضمن برای اونایی که دیسلایک میکنن بگم که من متعصب کشوری نیستم و طرفداری نمی کنم ولی فکر می کنم یه دلیلی هست که قسمت یه جنس از همتاش ساخت کشور دیگه تو بازار بیشتره .
مثلا آچار آلن آلمانی یا ایتالیایی یا … با تایوانی هم قیمت نیستن.
یا مثلا موتور cdi ژاپن از موتور cdi ایرانی از لحاظ قیمت یکی نیستن.
حسین
۵ خرداد ۱۳۹۴سلام. اگه منظورتون بنز و ب ام و و پورشه هستش، اصلیترین دلیلش لوکس بودنشونه. یه نکته دیگه هم وجود داره که بی تاثیر نیست. اونم دستمزد بالای کارگر در آلمانه.
و یه نکته دیگه: لوکسهای آلمانی زیاد گرون نیستن، لوکسهای ژاپنی (لکسس) ارزونن. ارزون بودن لکسس هم اصلی ترین دلیلش استفاده از قطعات مشترک با تویوتاس.
بعدشم مقایسه هواوی با اپل مث مقایسه یه ماشین پر آپشن . ارزون چینی با یه تویوتا کرولاس. قطعا کرولا با اینکه امکاناتش کمتره و گرون تره، ولی بهتره. چرا؟؟ چون در ساختش مواد با کیفیت تر و گرونتری استفاده شدن و هزینه بیشتری برای طراحی و تولیدش صرف شده. به همین نسبت ساختن یه ماشین لوکس با کیفیت هم هزینه بیشتری داره
(اگه جمله بندیم داغونه ببخشید، نصف شبه و خوابم میاد. امیدوارم اصل مطلب رو رسونده باشم)
...
۵ خرداد ۱۳۹۴به نظر شما واقعا هووای از اپل بهتره و امکاناتش بیشتر از اپله؟
Saman muscle car
۳ خرداد ۱۳۹۴الان تو این لیست ماشین آلمانی ارزون بود همشون بالای 30 هزارتا بودن. تو برو ماشینای آمریکایی رو ببین بعد راجب قیمت حرف بزن
آترون فقط ایتالیا فقط پاگانی والفا
۳ خرداد ۱۳۹۴وقتی ماستانگ حضور داره به هیچ گزینه دیگه ای نمیشه نگاه کرد
آترون فقط ایتالیا فقط پاگانی والفا
۳ خرداد ۱۳۹۴االبته جای جند suvهم خالی بود
فرید
۳ خرداد ۱۳۹۴مزدا۳ cla فوق العادس ولی من با این که عشق ژاپنیم ولی cls همیشه برام مظهر زیباییه ولی خداییش لنسر هم خوشگله میگن بچه هر چقدرهم زشت باشه واسه باباش پرنسسه لنسرم واس من خوشگلترین ماشین در دسترس برای منه
مسعود
۳ خرداد ۱۳۹۴آخه چراااااااااا فورد وارد نمیشه
فورد فیوژن رو ببینین
22000 دلار
درسته که اگه وارد هم بشه حدود 140 میلیون میشه
ولی بهتر از سوناتا و اپتیاما نیست خداییش؟
حمید رضا
۴ خرداد ۱۳۹۴توی مقایسه ها که سوناتا و اپتیما فورد فیوژن رو شکست دادن. البته مزدا 6 هم که بهترینه تو این کلاس.
[مک میسل.فقط المان.فقط فولکس]
۳ خرداد ۱۳۹۴لنسر میخوای
مدل ایرانیزه لنسر هم هست
دنا
.
.
.
فورد موستانگ و فولکس واگنی سی سی و ائودی ای 3 در این لیست به ترتیب بهترین هان
احمد باقری
۳ خرداد ۱۳۹۴واقعا راست گفتی. بعضی ماشینها با اینکه بسیار مناسبتر از ماشینهای وارد شده هستند ولی هیچ وقت وارد ایران نمیشن.
شاهین
۳ خرداد ۱۳۹۴خبری از طراحی های زیبای طویوطا و لکصوص نیست…
پس نتیجه میگیریم این متن معتبر نیست!
مسعود
۳ خرداد ۱۳۹۴چقد هم طراحی های تویوتا عالی شده :-))
شاهین
۳ خرداد ۱۳۹۴یادم رفت آخر کامنتم بنویسم که این منطق بعضی ها هستش البته.
بالاخره پیری هستش و فراموشی دیگه،ببخشید…
مجتبی(ساروی)
۳ خرداد ۱۳۹۴شاهین جان جیگر هیچ کس از طراحی های تویوتا طرفداری نمیکنه .واقعا کسل کننده شده .واقعا هیچ جور دیگه نمیشه ازش دفاع کنه بیشتر سواریاش که افتضاحه .هرچند قابلیت هاش بابت کاربردی بودن دوام بالا و استحکام و کم استهلاک بودن و ….غیر قابل انکاره پس مطمنن تو این لیست نباید باشه .لکسوس هم که برند لوکس تویوتاست و مطمنن لوکس هم
ه مساوی با گرونیه
شاهین
۳ خرداد ۱۳۹۴سلام مجتبی جان
بله همینجور هستش،البته با رونمایی هایلوکس جدید ازش خوشم اومد.(از اول دوستش داشتم.) فکر کنم تمرکز تویوتا بیشتر روی کیفیت هستش تا طراحی.
David
۳ خرداد ۱۳۹۴حالا ما میخوایم هیچی نگیم باز امثال این شاهین . . . . . . . دنبال اینن که بحث و دعوا راه بندازن ! مدیر محترم سایت ! اعضای محترم ! قضاوت با خوتون
Ahmad..F12
۴ خرداد ۱۳۹۴خخخخخخ
موافقم شاهین :D
maysam..laferrari
۳ خرداد ۱۳۹۴قطعا انتخاب من Ford mustang و mercedes benz cla
MaZi Zo0M Z0oM
۳ خرداد ۱۳۹۴با سلام.
وقتی همچنان نام مزدا6 و مزدا3 بعد از کذشت 3 سال و 2 سال از زمان معرفی و عرضه به بازار اونها میگذره و در ترین های مختلف نشریات در حال افزایش تعداد جوایز کسب شده خودشون هستند،نشان از جلب توجه نطر کارشناسان و چهره ای که همچنان تازگی داره و یکنواخت نشده رو براش به ارمغان میاره.نکته مهمتر اینکه سوای جوایز کسب شده در زمینه زیبایی و خودروهای دارای ارزش خرید و سطح امکانات و تجهیزات،در مقایسات خودرویی هم این دو خودرو اکثرا سربلند بیرون اومدن و اگر همیشه اولین نبودند،ولی جزو برترین های گروه خودشون بودند.این یعنی اجرای تغییرات هم در بخش فنی و هم در بخش زیبایی و هم در بخش ایمنی خودرو.تازه همه اینها با هم ارتقاء و بهبود پیدا میکنه و کلا نسل جدیدش با نسل قبلش ار همه نظر تفاوت ایجاد میکنه،با افزایش قیمتی حدودا 500$-1500$ نسبت به مدل پایه،اونوقت بعد بوق سال یک شاهکار هنری به نام دنا تولید میکنند،انتظار قیمت گذاری بیش از 10 میلیون تومن هم روی محصولشون دارند.اونم خودرویی که سال 90 قرار بود بیاد تو بازار بین 20 تا 25 تومن،نه آخر 93 و اوایل 94 اونم با قیمت 48 میبیون تومن و با نمای داخلی متفاوت تر از آنچه که پیشتر معرفی کرده بودند و تصاویرش رو انتشار داده بودند…!
یا حق …!
کافر مقدس
۳ خرداد ۱۳۹۴دنیا بر عکس میره یا ما بر عکسیم؟
مگه میشه کیفیت و توانایی یک ماشین رو برد بالا و سال به سال هم ارزونش کرد؟
چجوری ما یک پراید و 405را از سال 71میزنیم سال به سال گرونتر و بی کیفیت تر؟
پ ن: دقت کردید بعد از فورد فیوژن 2011 چقدر ماشین های کره ای از لحاظ استیل و ابعاد همانند فیوژن شدن!!! مخصوصا مدل بوووووق ـه هیوندای که کلن از ستونA تا C ش فیوژن ـه!
حسين
۴ خرداد ۱۳۹۴درود. بله میشه. نمونش هم BMW-M5
کافر مقدس جان، توی همون سایتی که گفته بودم بری، میتونی یه پست دیگه از کانسپت هامیج ببینی که فیلم استارت زدن و حرکت کردنشو نشون میده تا مطمئن بشی کانسپته، اونم نه از این کانسپت الکیا ;)
www . bmwblog . com
bab
۳ خرداد ۱۳۹۴باز یه سری پراید سوار شروع کردن نقد در مورد بی ام دبیلیو بنز هیوندا تویوتا و کیا به پیر به پیغمبرر همشون خوبن تو جایگاه خودشون ماشین های المانی کیفیت ساخت بهتر طراحی شیک تر دارن البته تو رنج ماشین های نرمال وگرنه لوکس هم دارن که فول اپشنه و خفن ماشین های ژاپنی کییفیت خوب و امکانات و قیمت مناسب تر کره ای هم امکانات زیادو طراحی سلیقه ای از نظر کیفیتم خوب همشونم به ماها بدن ما لیسشون میزنیم الکی هم ایرانی بازی درنیارین کورکورانه بگین اشغاله وسلام
شاهین
۳ خرداد ۱۳۹۴هزار بارم گفتم به پراید سوارها توهین نکن.
خاطره ی بدی ازشون داری؟
شما هم مثل اینکه علاقه ی ویژه به لیس زدن داری.
کامنت شما سرتاسر توهین هستش.ایرانی بازی یعنی چی؟ خجالت بکش آقا.
مجتبی(ساروی)
۳ خرداد ۱۳۹۴شاهین دهنت سرویس از خنده روده بر شدم خاطره بد خوب اومدی علاقه ی ویژه به لیس زدن هم خیلی باحال بود دمت گرم خوب جوابش رو دادی .یارو یه جوری حرف میزنه انگار خودش لافراری داره .داداش تو مطمنی همون پراید هم داری .ماشین من پراید نیست ولی قشر عظیمی از مردم کشورت که مطمنن لیاقتشون خیلی بیشتر از پرایدیه که دارن سوار میشن پراید دارن .دلیلی نداره که شما حتما یه ماشینو داشته باشی که ازش انتقاد کنی .مگه منتقد ای سینما و کتاب خودشون نویسنده یا فیلمسازن برادر .زشته داداش یه خورده سطحت رو ببر بالا .این که به راحتی به هموطنات توهین کنی افتخار نیست
نخود آش
۴ خرداد ۱۳۹۴آقا مجتبی گل من نمی خوام مقابلتون جبهه بگیرم (یعنی در اون حد نیستم) من گله دارم ازت که فرمودی لیاقتشون بیشتر از پرایده. اگه یه بار دیگه بری بیرون و به فرهنگ رانندگی خیلی از همین پراید سوارها نگاه کنی متوجه میشی چی میگم. بعضی ها لیاقت پراید هم ندارن البته نه همشون.
لطفا اینو همه جا بگین شاید تلنگری باشه واسه اینکه اینا یکم فرهنگشونو بالا ببرن.
ببخشید دلم خیلی ازشون پره.
مهران
۴ خرداد ۱۳۹۴دوستان خوبم کل کل به جای خود..نقد به جای خود.اما احترام به همدیگه اصل غیر قابل تفسیره. اینکه به رفیقت یه تیکه هم بندازی و یه چرندی هم بگی مشکلی نیست ولی هر چیزی به جای خودش قشنگه.
بیایید با خودمون صادق باشیم ما فرهنگ رانندگیمون باعث شرمساریه.کاری به لیاقت ندارم چون در جایگاهی نیستم که لیاقت مردمان یک سرزمین رو تعیین و تفسیر کنم اما در قبال رانندگیمون همگی مسئولیم.از مدیر و بچه های این سایت گرفته تا حکومت مردان و خود تک تک مردم.
نقش اصلی رو مسئولین دارند که برای این مسئله برنامه ریزی و هزینه کنند و نقش بعدی دست رسانه هاست و نهایتا خود ما در دوره ای از عصر تکنولوژی هستیم که نمیتونیم زیر سیبیلی بگزریم ازش.
آقا ..خانم.(راستی چرا نقش خانمها تو سایت اینقدر کمرنگه؟؟؟؟؟؟؟؟) تک تکمون از خودمون شروع کنیم و بعدش خونوادمون.
به خاطر شغلم در جایگاهی هستم که در مورد استایل ماشینها نظر بدم ولی شخصا از بین اینها مرسدس رو ترجیح میدم.
نظر شخصی هر کسی محترمه اما چشم بسته عادت کردیم نظر بدیم اونم نظر منفی و کلمه آشغال شده واژه اصلیمون در نظرهامون راجع به ماشین….آیا این افسوس نداره؟؟؟؟
Archi khan
۴ خرداد ۱۳۹۴جونه دادا ، شما خودت ماشین ات چیه ؟
البته اگه سن ات اونقدری باشه که ماشین داشته باشی ی ی
و البته دست رنج خودت باشه نه خون….
(البته من پراید ندارم ولی طرز صحبت کردنت خوب نیس دوست عزیز)
مجتبی(ساروی)
۴ خرداد ۱۳۹۴نخود هر اش عزیز رفاه به همراه خودش معمولا فرهنگ هم میاره .شاید خیلی ها باحرفم موافق نباشند چون تو کشور خودمون همین پولداران که باماشینای باباشون که اونم از تو شیشه کردن خون منو شماپولدار شدن دارن ویراژ میدن
که اون جای منو شما بسوزه ولی حرفم عمومیت داره نمونش کشورای حاشیه مثله امارات که صدای یه بوق تو شهر نمیشنوی و کلی داستان دیگه .اگر سطح رفاه عمومی رشد کنه فرهنگ عامه ی مردم هم به خودی خود رشد میکنه پس بازم میگم خیلی ها تو کشور ما پراید این تابوت همراه را سوار میشن ولی لیاقتشون خیلی بیشتره
[مک میسل.فقط المان.فقط فولکس]
۴ خرداد ۱۳۹۴باز یه عده …
ببخشید اونایی که پراید دارن چه گناهی کردن؟
در ضمن مگه ایرانی بودن چشه؟
بابا تو خودت لیسو هستی الکی گردن دیگران ننداز
.
.
سیر یک روز طعنه زد به پیاز
که تو مسکین چقدر بد بویی
گفت از عیب خویش بی خبری
زان ره از خلق عیب میجویی؟
خویشتن بی سبب بزرگ مکن
تو هم از ساکنان این کویی
در خود آن به که نیک تر نگری
اول ان به که عیب خود گویی.
(تقدیم یه بعضی از عیب یاب های سایت)
رضا
۳ خرداد ۱۳۹۴مزدا6 خیلی خوشکله خدایی
ب ام و هم که همیشه زیباست
علي رضا
۳ خرداد ۱۳۹۴همه اشون خوبن…فیوژن چه کاپوت غضلانی داره..
احمدرضا
۳ خرداد ۱۳۹۴عشقه ب ام و و مزدا و آوودی
بهنام
۳ خرداد ۱۳۹۴چه زیبا حرف میزنی شاهین
نه
خوشم اومد
نه
خوشم اومد
نه نه نه
خوشم اومد
مجتبی(ساروی)
۳ خرداد ۱۳۹۴واقعا موستانگ با این قیمت میصرفه برای کارخونه ی سازندش با این قیمت میده؟
Amir masoud
۴ خرداد ۱۳۹۴ولى من به شخصه از دنا خوشم میاد خودمم نمیدونم چرا!!!!
P.G
۴ خرداد ۱۳۹۴آخه ماستنگ سوار میشن ۸۰ میلیون؟!
کجاست اون دیوار سرمونو بکوبیم بهش راحت شیم؟این دنیامون که مالى نبود،شاید اونور خدا جبران کنه:)
m.reza
۴ خرداد ۱۳۹۴اونایی که هی میگن پراید سوارو این حرفها فازشون چیه؟به نظرم مزدا و فورد خیلی خوب زیبایی و قیمتو جور کرده.
[مک میسل.فقط المان.فقط فولکس]
۴ خرداد ۱۳۹۴ماستانگ این قیمت خدایی خیلی میارزه
هم موتور3800 هم قدرت
هم عضلانی
و…
فولکس سی سی هم در نوع خودش خوبه
ایودی ای3 و فیوژن هم عالین
دادا رضا
ولشون کن اینا یه تخته شون کمه.
ماسل کار
۴ خرداد ۱۳۹۴درود
یه سوال داشتم فرق cc با پاسات چیه؟؟؟
Just Muscle Cars Like Always
[مک میسل.فقط المان.فقط فولکس]
۵ خرداد ۱۳۹۴فولکس سی سی کلن با پاسات فرق داره
اگر دقت کنی حتی از نظر شکلی با هم فرق دارن!
و پاسات از یه موتور استفاده میکنه ولی سی سی فکر کنم(تاکید میکنم فکر کنم)
سی سی ها هیبرید باشن
در ضمن سی سی یه کوپه 4 در هست ولی پاسات لوکس 4 در و سدان لوکس حساب میشه
سعید
۴ خرداد ۱۳۹۴(( این روزها در بازار اتومبیل، بیشتر از هر زمان دیگری مدلهای زیبا و جذاب پیدا میشود))…
دقیقا همینطوره،تو این دوره زمونه اکثر ماشینا زیبا هستن و انتخاب از نظر زیبایی خیلی سخته.
جای شاسی بلندا تو این لیست خالیه،
CLA از نمای جانبی خیلی قشنگه،طراحی فوق العاده ای داره مخصوصا خطوطش.
به نظرم موستانگ و مزدا 6 و CLA زیباتر از بقیه هستن.
Ahmad..F12
۴ خرداد ۱۳۹۴مسعود جان ممنون
واقعاً همه ی خودروهای این لیست لایق ستایش هستند و واقعاً ارزشمند و با قیمت منصفانه ای هستند
انتخاب من همشونه
بنازم مهندسی و طراحی اروپایی و آمریکایی رو….♥
از ژاپن هم فقط مزدا و بس، بقیشون تو طراحی انگار با باقالیا همکاری میکنن :D
P.G
۴ خرداد ۱۳۹۴البته احمد جان یکم بى انصافیه همه ى برندهاى ژاپنى رو جمع ببندیم
تو ژاپنى ها واقعاً هوندا محصولات زیبایى میزنه،کیفیتش هم که جاى بحث نداره
بقیه ى برندهاى ژاپنى هم شاید یکم دچار یکنواختى شده باشن اما بعضى محصولاتشون واقعاً زیباست
ماسل کار
۴ خرداد ۱۳۹۴پس میتسوبیشی کشکه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وای الان انگ متعصب میزنن!!!!!!!!!!
خخخخخخ
David
۵ خرداد ۱۳۹۴احمد جان ! شما از نویسنده های این سایتی واقعا زشته اینجور نظر دادن ها ! مثل اینکه پدال باید یه تجدید نظر در مورد نویسنده هاش انجام بده
ماسل کار
۴ خرداد ۱۳۹۴درود
عاشق این مدلای فولکس ام حتی از گلف هم بیشتر دوستش دارم واقعا cc وپاسات خیلی پر ابهت هستن مخصوصا cc
البته همه شون عالین مخصوصا فیوژن و مزدا 6 .
در مورد لنسر هم بگم این ماشین حرف نداره البته بعضی از دوستان یادی ازش کردن منم گفتم یه یادی ازش بکنم واقعا هندلینگ و قدرتش حرف نداش مخصوصا fq-400 اش
Just Muscle Cars Like Always
شایان
۴ خرداد ۱۳۹۴با اینکه اینجا کلی ماشین شاخ هست ولی طراحی مزدا ۶ منو کشته یه اسپرت جوون پسند.
.GSM.
۴ خرداد ۱۳۹۴به نظر من فورد ماستنگ بین اینا ارزشش زیاده.
milad
۴ خرداد ۱۳۹۴امریکایی ها حرف ندارن…مخصوصا موستانگ
Nima
۴ خرداد ۱۳۹۴این همه گفتین ولى کسى درباره شکوه و اصالت اون ایمپالا 60 ساله چیزى نگفت.
حمید
۴ خرداد ۱۳۹۴انصافا جای تویوتا gt86 و سوبارو ایمپرزا خالی بود.
فرهاد
۴ خرداد ۱۳۹۴فورد فیوژن منو یاد آستون مارتین انداخت جلو پنجرش البته شاید من اشتباه کنم.