چند روز پیش خبر از برگزاری دور جدید سری رقابتها یا همان دوئلهای پدال دادیم و حالا همانطور که وعده داده بودیم، پیش از آغاز رقابتها لیست کامل گروهها، شرکتکنندگان و دوئلها را منتشر کردهایم تا همهٔ شما عزیزان بهطور کامل در جریان قرار بگیرید. با ملاحظهٔ این لیست، ما از هرگونه نظر، پیشنهاد و انتقادی که در این رابطه دارید باخبر کنید تا بتوانیم از آنها برای بهبود سطح رقابتها استفاده کنیم. بهعنوانمثال، ممکن است در گروهی خودرویی از قلم افتاده باشد و شما میتوانید یادآوری کنید یا در مورد چیدمان دوئلها نظر دهید. همانطور که پیشتر گفتیم، در این سری، سگمنتهای کمطرفدار حذف شده و البته در عوض گروههای جدیدی به رقابتها اضافه شده که در ادامه خواهید دید. بدین ترتیب، تعداد گروهها به بیست عدد کاهش یافته اما از سوی دیگر سعی کردهایم تنوع کلاسها را افزایش دهیم.
۱-هاچبکهای داغ
تعداد ۱۰ هاچبک کامپکت اسپرت در این گروه حضور دارند
۱ | مرسدس A35 AMG | رنو مگان RS |
۲ | بامو M135i | مینی کوپر JCW |
۳ | آئودی S3 | هوندا سیویک تایپ R |
۴ | فولکسواگن گلف R | کوپرا لئون |
۵ | فورد فوکوس ST | هیوندای i30 N |
۲-سدانهای اسپرت خانوادگی
در این گروه سدانهای میان سایز اسپرت غیرلوکس را قرار دادهایم
۱ | هیوندای سوناتا N-Line | تویوتا کمری TRD |
۲ | فولکسواگن آرتئون R | کیا استینگر |
۳ | کیا اپتیما GT | بیوک رگال GS |
۴ | فورد فیوژن اسپرت | پژو ۵۰۸ PSE |
۳-سدانهای میان سایز لوکس
۱ | مرسدس بنز E کلاس | جگوار XF |
۲ | بامو سری ۵ | لکسس ES |
۳ | آئودی A6 | ولوو S90 |
۴ | دیاس ۹ | جنسیس G80 |
۵ | کادیلاک CT5 | آکورا TLX |
۴-سدانهای پرفورمنس
سدانهای پرفورمنس قدرتمند و سطح بالا در این گروه حضور دارند. نکته اینکه یکی از رقابتهای این گروه بین بامو M5 و دوج چارجر هلکت چندی پیش در قالب یک مقایسه در پدال منتشر شد و چون در آن مطلب نظرسنجی هم داشتیم، آنرا بهعنوان دوئل اول گروه سدانهای پرفورمنس در نظر میگیرم تا از انتشار مطلب و مقایسهٔ تکراری جلوگیری شود
۱ | بامو M5 | دوج چارجر هلکت |
۲ | بامو M8 گرن کوپه | آئودی RS7 |
۳ | پورشه پانامرا توربو S | مرسدس AMG GT63 |
۴ | مرسدس E63 AMG | مازراتی گیبلی تروفئو |
۵-سدانهای فوق لوکس
گفتیم فقط خودروهایی که در بازارهای جهانی حضور دارند میتوانند در رقابتها حضور داشته باشند و تویوتا سنچوری فقط در بازار ژاپن عرضه میشود اما برای اینکه تعداد خودروهای این گروه تکمیل شود، بهناچار استثنائاً سنچوری را شرکت دادهایم. رولزرویس فانتوم هم به خاطر قیمت بسیار گرانتر و سطح بالاتر نسبت به دیگر شرکتکنندگان، امکان حضور در این گروه را نداشت.
۱ | بنتلی فلاینگ اسپار | تویوتا سنچوری |
۲ | رولزرویس گوست | مایباخ S650 |
۶-کوپههای کامپکت اسپرت
اگر تا زمان پایان مرحلهٔ مقدماتی رقابتها نسخهٔ تولیدی نیسان 400Z معرفی نشود، از لیست حذف و همان 370Z جایگزین آن خواهد شد
۱ | پورشه کیمن | بامو Z4 |
۲ | هیوندای ولوستر N | سوبارو BRZ |
۳ | بامو سری ۲ | تویوتا سوپرا |
۴ | آلپاین A110 | مزدا MX-5 |
۵ | آئودی TT | نیسان 400Z |
۷-کوپههای بزرگ اسپرت
میدانیم که اختلاف سطح و قیمت زیادی بین شرکتکنندگان این گروه وجود دارد اما به دلیل تعداد کم کوپههای بزرگ اسپرت و گرن توررها، امکان دو دسته کردن آنها وجود نداشت
۱ | فورد شلبی GT500 | جگوار F Type R |
۲ | فراری روما | بامو M8 |
۳ | مکلارن GT | بنتلی کانتیننتال |
۴ | لکسس LC500 | پولستار وان |
۸-سوپراسپرتها
بین سوپراسپرتها هم اختلاف سطح و قیمت زیادی وجود دارد اما سعی کردهایم در مرحلهٔ مقدماتی خودروهای همسان و همسطح را در برابر هم قرار دهیم
۱ | شورلت کوروت | لوتوس اوورا GT |
۲ | مکلارن 570S | آئودی R8 |
۳ | فراری F8 تریبوتو | مکلارن 720S |
۴ | لامبورگینی اوراکان | مازراتی MC20 |
۶ | مرسدس AMG GT | هوندا NSX |
۷ | پورشه ۹۱۱ | آستونمارتین ونتیج |
۹-هایپراسپرتها
۱ | فراری SF90 استراداله | مکلارن اسپیدتیل |
۲ | کوئنیگزگ جسکو | SSC تواتارا |
۳ | پاگانی هوآیرا | لامبورگینی سیان |
۴ | بوگاتی شیرون سوپراسپرت | هنسی ونوم F5 |
۱۰-کراساوورهای سابکامپکت
کراساوورهای سابکامپکت بسیار زیادی در بازار حضور دارند و در سری قبلی این گروه شلوغترین گروه رقابتها بود اما در دور جدید فقط کراساوورهای جدید که در دور قبلی حضور نداشتند را شرکت دادهایم
۱ | تویوتا C-HR | نیسان قشقایی |
۲ | بیوک انکور GX | کیا سلتوس |
۳ | فورد برانکو اسپرت | شورلت تریلبلیزر |
۴ | فولکسواگن تائوس | مزدا CX-30 |
۱۱-کراساوورهای میان سایز
۱ | فولکسواگن اطلس اسپرت | کیا سورنتو |
۲ | سئات تاراکو | اشکودا کودیاک |
۳ | سانگیانگ رکستون | رنو کولئوس |
۴ | میتسوبیشی اوتلندر | پژو ۵۰۰۸ |
۵ | نیسان مورانو | شورلت بلیزر |
۶ | هوندا پاسپورت | فورد اج |
۷ | تویوتا ونزا | هیوندای سانتافه |
۱۲-کراساوورهای فول سایز
۱ | نیسان پثفایندر | شورلت تراورز |
۲ | هیوندای پالیسید | بیوک انکلیو |
۳ | هوندا پایلوت | جیامسی آکادیا |
۴ | فولکسواگن اطلس | سوبارو ایسنت |
۵ | تویوتا هایلندر | کیا تلوراید |
۶ | فورد اکسپلورر | مزدا CX-9 |
۱۳-کراساوورهای الکتریکی
این گروه فقط مخصوص کراساوورهای الکتریکی کامپکت غیرلوکس است و نمونههای سابکامپکت یا لوکس در آن حضور ندارند. البته تسلا مدل Y در دستهٔ لوکسها قرار میگیرد اما با کراساوورهای غیرلوکس هم بسیار مقایسه میشود و به همین دلیل در این گروه حضور دارد
۱ | فولکسواگن ID.4 | تسلا مدل Y |
۲ | مزدا MX-30 | کیا نیرو EV |
۳ | فورد موستانگ مکایی | اشکودا انیاک |
۴ | نیسان آریا | هیوندای نکسو |
۱۴-شاسیبلندهای آفرودی
یکی دیگر از گروههای جدید همین گروه است. البته در اینجا هم اختلاف زیادی بین شرکتکنندگان حضور دارد اما در این گروه تمرکز صرفاً روی تواناییهای آفرود خودروها است
۱ | جیپ رانگلر | سوزوکی جیمنی |
۲ | مرسدس G کلاس | لندروور دیفندر |
۳ | فورد برانکو | تویوتا فورانر |
۱۵- شاسیبلندهای میان سایز لوکس
۱ | مرسدس بنز GLE | ولوو XC90 |
۲ | کادیلاک XT6 | اینفینیتی QX60 |
۳ | فولکسواگن توآرگ | جنسیس GV80 |
۴ | لندروور دیسکاوری | لکسس GX |
۵ | لکسس RX | لینکلن ناتیلوس |
۶ | رنجروور اسپرت | آئودی Q7 |
۷ | لینکلن اویاتور | آکورا MDX |
۸ | آئودی Q8 | بامو X5 |
۱۶- شاسیبلندهای فول سایز لوکس
اگر تا زمان پایان مرحلهٔ مقدماتی رقابتها نسخهٔ تولیدی جیپ واگنییر معرفی نشود، از لیست حذف و جیامسی یوکان دنالی جایگزین آن خواهد شد
۱ | کادیلاک اسکالید | لینکلن نویگیتور |
۲ | مرسدس بنز GLS | بامو X7 |
۳ | اینفینیتی QX80 | لکسس LX |
۴ | رنجروور | جیپ واگنییر |
۱۷-کراساوورهای سابکامپکت پرفورمنس
۱ | مینی کانتریمن JCW | مرسدس GLA35 |
۲ | فولکسواگن تیراک R | آئودی SQ2 |
۳ | بامو X2 M35i | کوپرا فورمنتور |
۱۸-کراساوورهای کامپکت پرفورمنس
۱ | پورشه ماکان توربو | بامو X3 M |
۲ | آلفارومئو استلویو کوادریفولیو | جگوار F-Pace SVR |
۳ | رنجروور ولار اسویاتوبیوگرافی | مرسدس GLC63 |
۱۹-کراساوورهای میان سایز پرفورمنس
۱ | رنجروور اسپرت SVR | مرسدس GLE63 |
۲ | مازراتی لوانته تروفئو | بامو X6 M |
۳ | جیپ ترکهاوک | آئودی RS Q8 |
۴ | پورشه کاین توربو S | لامبورگینی اوروس |
۲۰-شاسیبلندهای فوق لوکس
۱ | بنتلی بنتایگا | مایباخ GLS600 |
۲ | رولزرویس کولینان | آستونمارتین DBX |
لطفاً پس مشاهدهٔ همهٔ گروهها، شرکتکنندگان و چیدمان دوئلها، حتماً ما را از نظرها، پیشنهادات و انتقادات خود بهرهمند کنید
RAMIN. Plaid cs 95 TCEHSALNAGAN
۲۹ آذر ۱۳۹۹امیر دهقان.
جسارتا مشکل تسلا مدل s performance چیه ؟؟؟
باید به نظر من مدل s تو قسمت 4 ، سدان های اسپرت قرار میگرفت ??
یا حداقل تو یه گروه دیگه مقایسه تایکان و لوسید و مدل s و EQS .
این 4 خودرو مورد مقایسه قرار نگیرن مطالب برقی ارزشی نمیگره.
نکته بعدی که کلی هست.
شماره 8 : سوپر اسپرت .
کوروت و amg نباید تو اون بخش باشه. اخه کوروت سوپر اسپرته ؟؟؟
پس لامبورگینی چیه ؟؟
پدال من عددی نیستم. ولی شماره 8 مشکل داره. ???
Hadi
۲۹ آذر ۱۳۹۹پدال سدان های بزرگ لوکس رو فراموش کردی…
فوق لوکس رو نوشتی و لوکس رو نه…
[—{^AMIN_MC20^}—]
۲۹ آذر ۱۳۹۹به نظر من که همه چیز عالیه
غیر از گرندتورر ها که نیست بقیه لیست کامل هست(نظر شخصی)
OMID
۲۹ آذر ۱۳۹۹نه کوروت suv سه ردیفه هست
Abbas.Lambo
۲۹ آذر ۱۳۹۹خیلیم عالی،چقد منتظر این دوئل بودم
یانکی
۲۹ آذر ۱۳۹۹لیست کلی ایراد داره.پس چلنجر.کامارو.دورانگو.فورد جی تی.جیپ گرند چروکی معمولی.ct5 v.پیکاپها.شورلت سابرن.شورلت تاهو.جمس یوکان.فورد اکسپدیشن.لینکلن کنتیننتال کوچ دور.کرایسلر300.تسلا مدل اس.تسلا مدل ایکس.لوسید ایر.باز هم دشمنی پدال با ماشینهای آمریکایی.اسم سایت رو عوض کنید بزارید سایت خودروهای اروپایی با گرایش آلمانی.
RAMIN. Plaid cs 95 TCEHSALNAGAN
۲۹ آذر ۱۳۹۹بله اقای یانکی.
منم همینو میگم.
خیلی از خودرو هارو حذف کردن.
[—{^AMIN_MC20^}—]
۲۹ آذر ۱۳۹۹اره امریکایی نباشه ایراد داره آلفا نباشه ایراد حساب نمیشه!!
RAMIN. Plaid cs 95 TCEHSALNAGAN
۲۹ آذر ۱۳۹۹اقای امین آمریکایی رو بیخیال شو.
من فاز شما را نگرفتم.
یه روز عکس پاگانی میزاری. یه روز عکسه مازراتی.
حداقل من رو 2 چیز بند هستم. شما روزانه تغییر میکنی
[—{*AMIN_MC20*}—]
۳ دی ۱۳۹۹پس بزار تو و اونایی که سواله براشون رو روشن کنم
من فن اول ایتالیا بعد آلمان هستم بعدش آمریکا بعد بقیه کشور ها
ماشین های پر سر و صدا و پرفورمنس رو بیشتر از ماشین های لوکس دوست دارم
و اینم بگم فن بلامنازع اول مازراتی بعد لامبورگینی بعد پاگانی بعدشم کویینیگزگم
پدر خودروسازی جهان
۲۹ آذر ۱۳۹۹شماره ۴ ، ۵ ، ۸ و ۹ جذاب ترین ها هستند
پدر خودروسازی جهان
۲۹ آذر ۱۳۹۹لطفا در رقابت ، هر خودرو در بالاترین مدل باشد
و در دوئل سوپر اسپرت ها پورشه ۹۱۱ از نوع توربو اس و مرسدس ای ام جی ، جی تی هم از نوع بلک سریز باشد
اگر ممکن است هایپر کار مرسدس ای ام جی وان
هم در لیست بگذارید
و یه دوئل هم از الکتریکی های پرفورمنس مانند پورشه تایکان و تسلا مدل اس و ایکس بزارید
Hadi
۲۹ آذر ۱۳۹۹پدال سدان های بزرگ لوکس رو فراموش کردی…
فوق لوکس رو نوشتی و لوکس رو نه…
کیان
۲۹ آذر ۱۳۹۹بنظرتون یه کلاس جانمونده ؟ کلاس کراس اورها کامپکت ؟
راو4 ، ایکس تریل ، توسان ، CX5 ، CRV و …
فکر کنم مهمترین یا پرفروشترین کلاس خودرویی باشه الان
Hadi
۲۹ آذر ۱۳۹۹دمتون گررم
فقط زودتر دوئل ها رو شروع کنید…
?porsche?
۳۰ آذر ۱۳۹۹سوپر اسپرت که مال ۹۱۱ هایپر کارم که ۹۱۸ چون قدیمیه نیاوردن اما بازم شیرون رو میخوره
[—{^AMIN_MC20^}—]
۲۹ آذر ۱۳۹۹الان این دوئل ها بین ماشین های عرضه شدس فقط یا ماشین هایی که معرفی شدن ولی عرضه نشدن هم تو لیست هستن؟
[—{^AMIN_MC20^}—]
۲۹ آذر ۱۳۹۹اقا جوابمو گرفتم mc20 هم توش هست پس عرضه نشده ها هم تو لیست هستن ایول!
فقط اگه میشه یکم سگمنت هارو افزایش بدین مثلا گرندتورر ها هم بزارین
aslani
۲۹ آذر ۱۳۹۹اگه فکر میکنین آلفارومئو جولیا کوادریفولیو نمیتونه جایی توی دوئل داشته باشه کلا در مورد دنیای خودرو مطلب ننویسین
احمدرضا
۲۹ آذر ۱۳۹۹دمت گرم?☺️
اومدم همینو بگم ولی دیدم گفتی ?
جولیا رو نیاوردن تا رقیبا آلمانیش راحت تر بالا بیان?
جرمی کلارکسون میگه اگه خودروسازی رو یه آدم فرض کنیم آلفارومئو قلبشه?
الان اون دوئل قلب نداره ?
(♥️ BENJAMINA (ENGLAND LOVER
۲۹ آذر ۱۳۹۹لیست کامل و عالییه.شاید از نظر یسری از اعضا برخی از رقابت ها خسته کننده و… باشه اما بنظرم کامل و خوبه.
و مرسی که رقابت ام۵ کامپتیشن و چارجر هلکت رو هم دوباره برگذار نمیکنید.ولی یه چیزی.بازم ماشینایی که هنوز ساخته نشدن و فقط معرفی شدن رو هم میارید توی دوئل؟
[—{^AMIN_MC20^}—]
۲۹ آذر ۱۳۹۹نسخه های تولیدی هستن
الان هنسی رو ببین ، نسخه تولیدیش معرفی شد پدال هم گذاشت تو دوئل ها
محمد
۲۹ آذر ۱۳۹۹ایول
کافر مقدس
۲۹ آذر ۱۳۹۹چطوری در ایران و در اینترنت دوئل میکنید
با نظرات کاربران قراره فینالیست مشخص بشه نه تست و بررسی بسی جالب است!! !! !!
OMID
۳۰ آذر ۱۳۹۹دوئل محبوبیت هست نه برتری
OMID-LAMBO
۲۹ آذر ۱۳۹۹بنظرم اسم خودروهای بخش سوپر اسپورت به اسپورت با پرفورمنس بالا تغییر کنه
آستونمارتین ونتیج لوتوس اوورا GT شورلت کوروت اگه سوپر اسپورت باشن پس اونتادور اس وی جی یا فراری 812 یا سنا یا امثال اینا چی میشن ؟
خبری از اونتادور اس وی جی هم نیست
و نوع اوراکان مشخص میشد
چون تفاوت زیادی بین اوراکان 2015 با پرفومانته یا evo یا evo sto وجود داره و ممکنه نتیجه رو تغییر بده
امیر دهقان
۲۹ آذر ۱۳۹۹سلام
اونتادور و 812 و DBS بخاطر اینکه سطح خیلی بالاتری نسبت به اکثر سوپراسپرتهای این گروه دارن و با بقیه قابل مقایسه نبودن، شرکت داده نشدن
محمد
۲۹ آذر ۱۳۹۹حذف هر خودرویی از کی کار ها تا هایپر کار ها باهر دلیلی کار اشتباهیه
Me
۲۹ آذر ۱۳۹۹خب چرا کتگوری جدید باز نمیکنید؟
امیر دهقان
۲۹ آذر ۱۳۹۹فقط برای دوتا ماشین یه گروه مجزا ایجاد کنیم؟
پدر خودروسازی جهان
۲۹ آذر ۱۳۹۹سلام آقای دهقان
ببخشید دلیل حضور پیدا نکردن مرسدس ای ام جی وان چیه ؟
امیر دهقان
۲۹ آذر ۱۳۹۹سلام
چون نسخه تولیدی مرسدس وان هنوز معرفی نشده و مشخصاتش دقیقش مشخص نیست
pouyan
۲۹ آذر ۱۳۹۹اینکه اصلا منصفانه نیست.اینجا ما قراره سوپراسپرت مورد علاقمونو انتخاب کنیم و نه بهترینو.لطفا برشون گردونین
ارشیاsc20
۲۹ آذر ۱۳۹۹اقای دهقان
به نظرم شما نه تنها چیزی از خطا های دوئل های قبلی یاد نگفترین بلکه همون چیزهای خوبی که بلد بودین هم فراموش کردین.
Ãbţìň
۲ دی ۱۳۹۹آقای دهقان این دوئل بنظرم بطور کلی ایراد داره،جای خیلی از آمریکایی ها خالیه،برخی از کلاس ها حذف شده و در کل پر از نقصه،درضمن توی بعضی از کلاس ها اومدین دوباره رقبای آمریکایی رو در مقابل هم قرار دادین که توی دوئل قبلی هم گفتیم این کارو نکنین ولی کردین،بنظرم جمعش کنین بهتره
زیزیگولو
۲۹ آذر ۱۳۹۹انگار بعضی ماشینا مهره ی مار دارن که انقدر تو نظر مردم دوست داشتنی میشن!!! خُب حالا جدای از این حرفا اسم پیکاپ یا همون وانت تو ایران بدجوری بدنام هستش تا جایی که حتی فکر کردن بهشونم مثل کابوس میمونه!!!!!!!! کابوسایی مثل پیکان وانتو نیسان زامیادو مزدا 1000 و چندتا نمونه افتضاح دیگه که خیلی سخت میشه بهشون اسم پیکاپو ماشین کار داد پس باید دنبال چندتا پیکاپ درستو درمون بگردیم تا آبروی پیکاپای پرقدرتو کاری رو نبرن ………. به نظر من در حال حاضر بهترین پیکاپای تو ایران اینا به ترتیب اینا هستن: اول تویوتا هایلوکس، دوم آمیکو آسانا، سوم فوتون تونلند ….. که بازم از نظر من در حال حاضر تو ایران هایلوکس گزینه بهتری هستش البته درصورتی که اگر پول خریدن این ماشین و بنزینش واسه تون مهم نباشه چون هایلوکس استهلاک پایینی داره و به این آسونیا خراب نمیشه و تو آفرود بی نظیره هستشو با پرستیژو خوشنامه و تو جاده جوندارو عضلانی ظاهر میشه و امکانات رفاهی خوبیم داره ولی تو رانندگی شهری خشکو خسته کنندست
افشار
۲۹ آذر ۱۳۹۹جناب زیزیگولو اولا چه ربطی داشت درباره پیکاپها اینجا بنویسی ؟ دوما این همه پیکاپهای درجه یک آمریکایی هست آن وقت فقط هایلوکس را دیدی ؟
زیزیگولو
۲۹ آذر ۱۳۹۹افشار جان با قسمت اول حرفت موافقم چون باید این کامنتو تو خبر قبل تر میزاشتم ولی حواسم نبود اشتباهی اینجا نوشتم …… ولی در مورد قسمت دوم حرفت باید بگم که مگه ما در حال حاضر تو ایران پیکاپای آمریکایی که تو دسترس عموم مردم باشن داریم !!!؟؟؟ من تو کامنتم گفتم از بین پیکاپهایی که الآن تو ایران وجود داره پس اگه بخایم بین این همه برند پیکاپ رتبه بندی ایجاد کنیمو یه پیکاپ رو انتخاب کنیم عملاً داریم از ماشینایی حرف می زنیم که تا الآن خیلیاشون هرگز وارد ایران نشدن پس ما باید دعوای ژاپنیو آمریکا رو بزاریم کنار و وارد واقعیتایی که تو ایران وجود داره بشیم و از بین اونا انتخاب کنیم که منم همین کارو کردم
pouyan
۲۹ آذر ۱۳۹۹پس Aston Martin Superleggera و DB11 کجاست؟
ارشیاsc20
۲۹ آذر ۱۳۹۹پس اونتادور چی؟
Sina
۲۹ آذر ۱۳۹۹لیست خیلی مشکل داره.
سدان های کامپکت لوکس که یکی از جذاب ترین بخش ها هستن ، هیچ اثری ازشون نیست
اونتادور نیستش
رقابت چارجر و M5 بهتر بود دوئل در نظر گرفته نشه و اینکه هر پرفورمتسی رو نباید با هم مقایسه کرد ، اگه مثل دفعه ی قبلی نسخه های پرفورمنس رو مثل سری۵ با هم میزاشتین بهتر بود ، رقیب واقعی بامو بنز ای کلاسه
دوج باید با رقبای خودش مقایسه بشه
اصلا بخش سدان های پرفورمنس خودش چندین رده داره
پرفورمنس لوکس ، غیر لوکس ، کامپکت ، سدان پرفورمنس بزرگ
یکی از جذاب ترین بخش ها یعنی ماسل کار ها حذف شده
حیفه که چلنجر و موستانگ و کامارو نباشن
الان مکلارن 720s و 570 چرا با هم هستن؟؟
اینا سطحشون کاملا متفاوته
جگوار F تایپ و فورد GT500 نباید با بنتلی مقایسه بشه
اینا کاملا متفاوت هستن
بعدش هزار تا بخش کراس اوور و شاسی بلند گذاشتین
کراس اوور کوچک ، لوکس ، پرفورمنس، برقی
شاسی بلند متوسط ، کوچک ، پرفورمنس ، لوکس ، آفرود و …
خب اگه میخواستین تعداد دوئل ها رو کم کنید ، این همه دوئل خوب رو حذف کردین بعدش این همه بخش برای کراس اوور ها و شاسی بلند ها گذاشتین در حالی که این بخش ها اصلا به محبوبیت دوئل هایی که حذف کردین نیستن
امیر دهقان
۲۹ آذر ۱۳۹۹سلام
بخش سدانهای کامپکت لوکس از دور قبلی تا حالا هیچ تغییر بزرگی نداشته و همه ماشینهای این بخش همون قبلیها هستن و اگه تو این دور هم میذاشتیم شاهد همون دوئلهای تکراری قبلی بودیم
تنها سدان بزرگ پرفورمنس غیرلوکس بازار فقط چارجر هلکت هست و مجبور شدیم اون رو بین لوکسها قرار بدیم
کامارو و چلنجر نسبت به دور قبل هیچ تغییری نداشتن و موستانگ هم در رقابتها هست، علاوه بر این، ماسل کارها فقط همین سه تا هستن و نمیشه یه گروه مجزا براشون ایجاد کرد
در مورد کراساوورها هم میدونید که در بازار تنوع این ماشینها خیلی زیاد شده و از اون طرف از تعداد سدانها و هاچبکها کاسته شده، بنابراین طبق رویه بازار، تعداد کراساوورها در رقابتهای ما هم بیشتر شده
Sina
۳۰ آذر ۱۳۹۹خب قراره که خودرو های مورد علاقه امون رو انتخاب کنیم نه بهترین هاشون
برای همین به نظرم یه بار دیگه لیست رو تغییر بدین
تعداد کراس اوور هارو کم کنید و کلاس های پرطرفدار رو اضافه کنید
pouyan
۲۹ آذر ۱۳۹۹به نظر من بهتره که کلاس “گرند تورر”ها جدا باشه آخه مـثلا Bently Continental GT خیلی با Mustang GT500 فرق داره,خیلی زیاد.به نظرم اصلا منصفانه نیست
pouyan
۲۹ آذر ۱۳۹۹Dodge Challenger و Chevrolet Camaro کجاست پس؟
خیلی از ماشینارو فراموش کردین که!!!
امیر دهقان
۲۹ آذر ۱۳۹۹سلام
ماشینهایی مثل کامارو و چلنجر تو دور قبلی بودن و از اون دور تا الان تغییری نداشتن، برای همین دیگه تو دور جدید نیستن
pouyan
۲۹ آذر ۱۳۹۹Hellcat Red Eye یا Wide Body جدیده دیگه
[—{^AMIN_MC20^}—]
۲۹ آذر ۱۳۹۹میتونید مدل های بالاتر مثل zl1 و دیمن رو بزارید
pouyan
۲۹ آذر ۱۳۹۹Mercedes Benz C Class Coupe
Audi A5
BMW 4 Series
Me
۲۹ آذر ۱۳۹۹چرا هوندا آکورد تو لیست سدانها نیست??
masoud
۲۹ آذر ۱۳۹۹چرا توی دسته بندی شماره 7 کامارو zl1 1le رو قرار ندادید؟(7:16:04 نوربرگرینگ،اختلاف زیاد با m8)
درسته که کامارو یه مسیر نزولی رو طی میکنه اما هنوز طرفدار داره و هنوز فوق العاده اس…
چلنجر هم نیست
سامورایی از قله فوجی
۲۹ آذر ۱۳۹۹امیدوارم کره ای فن ها همون جور که لایک و دیس لایک ها رو دستکاری می کنن به نتیجه نظرسنجی گند نزنن
فرشاد
۲۹ آذر ۱۳۹۹گروه 2 مزدا 3 نباید باشه؟
اونوقت سوناتا هست
امیر دهقان
۲۹ آذر ۱۳۹۹مزدا 3 که اصلاً سدان کامپکته، اون گروه مخصوص سدانهای میان سایز اسپرته که مزدا 6 هم نسخه اسپرت نداره
فرشاد
۲۹ آذر ۱۳۹۹بله اقای دهقان
ولی بی انصافیست اگر از سدان های مزدا نباشه
Sina
۲۹ آذر ۱۳۹۹چرا ام ۵ رو حذف کردین!!!!!
SRT
۲۹ آذر ۱۳۹۹جیپ تراک هاوک کراس اوور محسوب میشه؟?
SRT
۲۹ آذر ۱۳۹۹تو گروه هشت هم اگر لوتوس نبود خیلی بهتر و پرهیجان تر میشد رقابت
Erwin martin
۲۹ آذر ۱۳۹۹توی هاچ بک ها جای تویوتا یاریس GR خالیه
Erwin Martin
۲۹ آذر ۱۳۹۹توی هاچ بک ها جای تویوتا یاریس GR خالیه
یه ماشین رالی واقعیه
ارشیاsc20
۲۹ آذر ۱۳۹۹تنها گروه کامل رقابت ها هایپر کارا هستن.
اونم نصفه و نیمه است.
امیر دهقان
۲۹ آذر ۱۳۹۹سلام
اگه لطف کنید تشریف بیارید گروه تلگرام پدال اونجا بهتر میتونیم در این باره صحبت کنیم
Mf1
۲۹ آذر ۱۳۹۹کلا این رقابت هیچ هیجانی نداره که لوتوس بخواد رقابت بهتر یا بدتر کنه. بازم لوتوس به خیلی از خودروسازها ترجیح میدم
حسین وی
۲۹ آذر ۱۳۹۹مزدا 3 و 6 چرا نیستن ؟
یوسف
۲۹ آذر ۱۳۹۹رنجرور اووک رو نمیبینم
Ali
۲۹ آذر ۱۳۹۹سلام کراس اور های کامپکت رو یادتون رفت لطفا اضافه کنید
Adn
۳۰ آذر ۱۳۹۹چرا بینشون دوئل لوتوس اویجا، آسپارک اول، ریماک c-tow و پینینفارینا باتیستا نیست؟
?porsche?
۳۰ آذر ۱۳۹۹سوپر اسپرت که مال ۹۱۱ هایپر کارم که ۹۱۸ چون قدیمیه نیاوردن اما بازم شیرون رو میخوره