در بررسی مطمئنترین کراساورها و شاسیبلندهای مدل سال ۲۰۱۴، جی. دی. پاور برای کراساورهایی که طراحی اولیه آنها برای رانندگی در جاده است و نیز، شاسیبلندهایی که برای یدککشیدن، حمل وسایل زیاد و شرایط خارج از جاده تدارک دیده شدهاند، شرایط یکسانی درنظر گرفته است. در لیستی که در ادامه میآید نام ۵ کراساور و ۴ شاسیبلند به چشم میخورد. این خودروها در طول زمان کیفیت و قابلیتاطمینان خود را به صاحبانشان نشان دادهاند. جی. دی. پاور برای این مطالعه از فرمهای تکمیلشده هزاران صاحب خودرو استفاده کرده است. در این باره از رانندگان خودرو سؤال شده که چقدر از خودروهایشان راضی بودهاند و چه میزان این خودرو آنها را به دردسر انداخته است. از میان اطلاعات جمعآوری شده، مطمئنترین کراساورها و شاسیبلندهای ۲۰۱۴ به صورت زیر استخراج شدهاند.
پس از لیست بلندبالایی که برای بهینهسازیهای انجام شده برای مدل سال ۲۰۱۳ ارائه شد، در حال حاضر بیوک انکلِیو ۲۰۱۴ با یک سیستم هشدار برخورد از جلو و سیستم اعلام عبور از خط عرضه شده است. قابلیت متن به صدا در سیستم اطلاعات و سرگرمی (IntelliLink) اضافه شده و سرنشینان ردیف دوم نیز میتوانند با استفاده از پورتهای USB دوگانه وسایل خود را شارژ کنند. انکلیو باز هم به استفاده از طراحی داخلی با کیفیت بالا در یک کراساور شاسیبلند ادامه داده است. پیشرانه این خودرو یک موتور ۳/۶ لیتری V6 است که ۲۸۸ اسببخار قدرت دارد.
بیوک انکور ۲۰۱۴
بیوک انکور در اولین سال حضور خود در بازار با تکنولوژیهای جدید چون هشدار نقاط کور جانبی و ترافیک پشتسر، قابلیت متن به صدا در سیستم اطلاعات و سرگرمی اینتلیلینک و هماهنگی با «سیری» در گوشیهای هوشمند اپل است. یک موتور ۱/۴ لیتری توربوی ۴ سیلندر پیشرانه این کراساور کامپکت شاسیبلند را تأمین میکند که میتواند با آپشن دیفرانسیل تمامچرخ متحرک همراه شود.
شورولت تاهو ۲۰۱۴
شورولت تاهو در آخرین سال قبل از تجدیدنظر کلی در طراحیاش قرار دارد و شورولت تجهیزات استاندارد این مدل را اضافه کرده است. این شاسیبلند ۸ سرنشینه فولسایز در رنگ ویژه متالیک عرضه میگردد. یک موتور ۵/۳ لیتری V8 با ۳۲۰ اسببخار قدرت به صورت استاندارد در این خودرو استفاده شده است. البته شورولت تاهو در تریمهای LS، LT و LTZ قابلدسترسی است. تولید تاهو هیبرید نیز متوقف شده است.
جیامسی یوکان ۲۰۱۴
این مدل در بیشتر موارد با شورولت تاهو مشترک است و تنها اندکی از لحاظ جنبههای طراحی و تجهیزات با آن متفاوت است. جیامسی یوکان نیز وارد آخرین سال قبل از تجدیدنظر کلی در مورد طراحی مدل شده است. ارائه تجهیزات بیشتر به صورت استاندارد، رنگ آبی تیره متالیک و حذف یوکان هیبرید از خط تولید، از نکات قابلتوجه برای سال ۲۰۱۴ هستند.
هوندا CR-V مدل ۲۰۱۴
با توجه به بهینهسازیهایی که برای مدل ۲۰۱۵ هوندا CR-V درنظر گرفته شده، مدل ۲۰۱۴ این خودرو تغییرات چندانی به خود ندیدهات. هوندا CR-V یک کراسآور کامپکت شاسیبلند است که جای ۵ سرنشینی را دارد و از یک موتور ۲/۴ لیتری چهار سیلندر برای پیشرانه خود بهره میبرد. برای سیستم دیفرانسیل این خودرو میتوان از نوع چرخهای جلو یا تمامچرخ متحرک استفاده کرد. تریمهای ارائه شده نیز شامل LX، EX و EX-L هستند.
نیسان مورانو ۲۰۱۴
یک طراحی دوباره از نیسان مورانو در پاییز امسال به عنوان مدل ۲۰۱۵ عرضه میشود و بنابراین، نیسان، به جز چند آپشن برای تغییر رنگ در طراحی کابین، دست به تغییر دیگری در نیسان مورانوی ۲۰۱۴ نزده است. این خودروی کراساور متوسط شاسیبلند با ظرفیت ۵ سرنشین برای پیشرانه خود از یک موتور ۳/۵ لیتری V6 با قدرت ۲۶۰ اسببخار استفاده میکند. سیستم دیفرانسیل جلو نیز به صورت استاندارد در آن ارائه شده که میتواند از آپشن تمامچرخ متحرک نیز استفاده کرد. همچنین خریداران میتوانند از بین تریمهای S، SV، SL و پلاتینیوم برای نیسان مورانو انتخاب کنند.
تویوتا فور رانر ۲۰۱۴
اگر تصمیم دارید به خارج از جاده بروید ولی نیاز به صندلیهای بیشتر برای جا دادن ۷ سرنشین دارید، تویوتا فور رانر میتواند برای شما مفید باشد. مدل امسال فور رانر یک طراحی جدید به خود دیده است؛ در کابین آن تجدیدنظر صورت گرفته و ابزارهای جدیدی در آن قرار گرفتهاند. حتی میتوان بین سیستمهای اطلاعات و سرگرمی، انتخاب خود را داشت. تریمهای مختلفی برای این خودرو درنظر گرفته شده است که مدل پایه آن SR5 است. تمام این تریمها از موتور ۴ لیتری V6 با قدرت ۲۷۰ اسببخار برای پیشرانه خود استفاده میکنند.
تویوتا FJ کروزر ۲۰۱۴
امسال، سال پایانی تولید تویوتا FJ کروزر، به عنوان یک شاسیبلند ۵ سرنشینه است و دارای طراحی مشابه به FJ40 کلاسیک است. یک نسخه محدود از این خودرو با رنگآمیزی مخصوص و بهینهسازیهای عملکرد تویوتا و امکانات دیگر برای امسال ارائه شده است.
تویوتا راو فور مدل ۲۰۱۴
بهینهسازیهای اندک در تریم داخلی و رنگ جدید آبی متالیک از نکات تازه در راو فور سال ۲۰۱۴ است. در همین حال، تریم لیمیتید میتواند از یک بسته تکنولوژی به عنوان آپشن استفاده کند که شامل مونیتورینگ نقطه کور و سیستم هشدار ترافیک پشتسر همراه با سیستمهای هشدار عبور از خط و نوربالای خودکار است. در غیر این صورت، این کراساور شاسیبلند ۵ نفره، با توجه به این که تنها یک سال از تغییرات کلی در طراحی آن میگذرد، تغییر چندانی به خود ندیده است.
فقط آمریکا. اگه دقت کرده باشید تو این لیست اکثرشون خودروهای امریکایی هستند چون به ایمنی خودرو خیلی اهمیت میدن. آمریکا آیین نامه های جامع و مشخصی در رابطه با ایمنی خودرو ها داره.
تویوتا اف جی کروزر که طراحی بیرونی اش قشنگه مخصوصا واسه تغییر قیافه دادن عالیه ، ولی همونطور که اومدند از روی هامر کپی بزنند داشبوردشم مثل هامر پلاستیکی و بی کیفیت و بدون طراحی زدند ، خداییش تویوتا داره چه غلطی میکنه با این طراحی هاش ؟؟ فوررانر خیلی طراحیش مزخرفه ، دم شاسی بلندای آمریکایی گررررررررررررررررررررررم
چیزی که مشخصه اینه که این بررسی طیف ویژه ای از اس یو وی ها رو شامل شده. مثلا محدوده قیمتی خاص یا بازاری خاص یا قشر خریدارانی خاص. و البته فقط کافیه به لیست نگاه بکنین تا متوجه بشین هیچ خودروی لوکسی در لیست وجود نداره. همه هم میدونن که خودروسازهای آلمانی و انگلیسی لوکس ساز به حساب میان.بنابر این مشخصه که چرا بنز یا بی ام و یا آئودی و پورشه و رنجرور و حتی لکسس تو این لیست جائی ندارن. بهتره قبل از تعصب بیجا کمی هم فکر کنیم.
حالا هر چی میخواین بگین تویوتا بده .زاپن بده. هنوز هم که هنوزه صاحبانشون ازشون راضین. و همین بسه. من اطلاعات کافی ندارم اما اگه این مقایسه و پرسش خودرو های المانی رو هم شامل میشه من که اسمی ازشون ندیدم.
خیلی از این ماشین ها در کشوری که فروخته میشن طراحی و مهندسی میشن! مثلا اون فوررانر موتور و گیربکسش در شعبه تویوتا در اسیا برای پرادو ساخته شد و بقیه چیز هاش کار امریکایی ها هست یا مثلا اون راو4 همش تو میشیگان طراحی و ساخته شده بس کنید و دیگه اسم کشور نیارید یه دقعه گفتم ولی نظرم ثبت نشد وقتی یه ماشین قراره ساخته بشه گیربکسش رو ممکنه الیسون بسازه موتورش رو وی ام موتوری ایتالیا پلاستیکش رو یکی دیگه ایربگش رو یه شرکت دیگه ای بی اسش رو بوش و…. با این همه مشارکت بقیه کمپانی ها از بقیه کشور ها، آیا باز هم میشه گفت،دم ژاپن گرم؟
حق با شماست البته من بیشتر بحثم رو تویوتا بود که همه بچه های سایت انگار باهاش دشمنند(به جاش فولکس واگن رو میپرستن) و میگن مضخرفه و میبینین که بیشترین تعداد نماینده در لیست رو داره.
گفتم افرین بر جی ام چون هنوز چیزی از زمان ورشکستگیش نگذشته، و با انتخاب بهترین مواد و قطعات (که یا اونارو تولید میکنه یا از دیگران میخره) تونسته وارد این لیست بشه. در واقع همین که بتونه اون قطعات رو با بهترین کیفیت تهیه کنه و هزینه ها رو هم مدیریت کنه، افرین داره. راستی بیشترین نماینده در لیست ، مربوط به جی ام هست با 4 نماینده.
منظور من برند خاص هستش نه اینکه یه شرکت صاحب چند برند مختلف باشه GM با سه تا برند مختلف اینجا حضور داشت که تازه دو تا از خودرو هاشون تقریبا یکی هستن اما تویوتا فقط با یه برند واحد اینجاست.
اون سرمایه ای که جی ام برای گسترش محصولاتش در 4 برند اصلی میکنه، بیشتر از سرمایه ای هست که تویوتا برای محصولاتش تحت یک نام صرف میکنه چرا؟ چون علاوه بر سرمایه ای که فقط برای طراحی خودرو میکنه، باید هزینه صرف حفظ ارزش برندش بکنه کلی گفتم این موضوع رو…
البته از محتوای این مقاله هم میشه متوجه شد که از یه سایت یا نشریه آمریکاییه!! اومدن قوم قبیله خودشون رو اول گذاشتن. هیچ بقالی هم نمیگه ماستم ترشه! والا این ماشینای آمریکایی فقط توی ایالات متحده خریدار دارن حالا اگه نویسنده مقاله مثلا آلمانی بود یه جور دیگه لیست رو میچید حتی توی کشورهای عربی هم ازشون استقبال نشده اگه میخواین شاسی بلند بخرین در مورد ژاپنی بودنش شک نکنین!
اعتبار ازمایش های کیفی جی دی پاور به قدری زیاده که وقتی اعلام میشه، میتونه سهام شرکت ها رو از زمین به آسمون ببره یا بلعکس! این نتایج مورد قبول تمامی سازندگان خودرو،نشریات مجلات و منتقدین بنام خودرو هست. از همین جی دی پاور همین چند وقت پیش دعوت شد تا بره چین و وضعیت کیفی سازندگان خودرو در اون کشور رو بررسی کنه که نشون دهنده اعتبار این کمپانی ناسود بر هست جی دی پاور فقط در باره کیفیت سنجی اتومبیل فعال نیست و کیفیت تمامی لوازم خانگی، شرکت های هوایی، بیمه، بانک، تلفن و تبلت و… رو بررسی میکنه که باز آمار و نتایجش بسیار مورد اعتماد شرکت هاست و نتایجش میتونه سیاست های اینده یک شرکت رو تغییر بده در مورد فروش جی ام، جی ام الان دومین سازنده خودرو از نظر فروش در دنیاست که خودش گویای خیلی چیزاست. خودرو های لوکس که معمولا تحت برند های اروپایی فروخته میشن، بسیار پرخرج و مستهلک هستند و هیچ ادعایی هم در ضمینه هزینه کم نداشتند و عادی هم هست که در لیست نباشن، اون خودرو ها ویژگی های مطلوب دیگری دارن که مشتری رو به خودشون جذب میکنه بقول مرحوم میلاد:”هیچ خودروسازی کامل نیست” :)
دی جی پاور مثل بیشتر امریکایی ها فقط اسمه!! که با تبلیغات بزرگش کردند البته برای همه این اعتبار رو نداره!!! اینو اگه از اول تا اخر لیست بی ام و و بنز بود هم میگفتم!!!!! و البته فکر کنم اینا قابل اطمینان ترین های بازار امریکاهستند نه جهان!! که البته اگه اینطور باشه برای بعضیا تفکیکش خیلی سخته!!
جی دی پاور به دعوت دولت چین برای بررسی خودروساز های وطنی اون کشور از نظر کیفی رفته و متاسفانه فولکس و جی ام و… رو بررسی نمیکنه اگه خودروساز های خارجی رو بررسی میکرد که عالی میشد چون هم جی ام و هم فولکس در چین موفق هستن و با فاصله کمی دارن رقابت میکنن.
همانطور که در متن به ان اشاره شده است این رده بندى بر اساس راضى بودن مالکین و نداشتن هزینه براى ان ها انجام شده است و دلیل نبودن خودروهاى المانى نیز دقیقا به همین دلیل است جون هر جقدر که لوکس هستن و امکانات بالایى دارن همون قدر هم هزینه نکهدارى بالایى دارن و همه میدانیم که ماشیناى امریکایى و زابنى(البته نه برندهاى لوکسشون) کم هزینه هستند.
هزینه خودرو های اروپایی از جمله المانی وحشتناک بالاست. کیفیت هم معانی مختلفی داره اگه منظورت از کیفیت ، کیفیت مواد داخلی باشه، ب ام و و فولکس واگن اکثر خودرو هاشون داشبوردشون پلاستیکیه که با کیفیت نیست اگه کیفیت سگ جونی هست، باید به این امار جی دی پاور اعتماد کرد
پس فولکس چرا نیست؟ اون که لوکس نیست….دلیلش همونیه که در بالا گفتم خودرو های اروپایی به خاطر نوع استفادشون، پر هزینه هستن و رطی به المانی بودن یا لوکس بودن نداره البته در همین رتبه بندی مربوط به خودرو های لوکس سدان، یه بنز هم هست که نشون میده بنز داره شروع میکنه به کاهش هزینه های جانبی پس از فروش.
ربطی نداره و این بررسی از میان کلیه خریداران هست خودرو های اروپایی هزینه هاشون کلا بالاست دلیل هم داره چون به دلیل قوانین سخت گیرانه محیط زیستی معمولا خودرو ها رو بیش از 5 سال نگه داری نمیکنن(یا در خوش بینانه ترین حالت 10 سال!) و خودروساز ها هم خودرو هاشون رو برای همون چند سال اولیه میسازن و نگران هزینه های خودرو پس از کارکرد های بالا نیستند و طبیعی هست که مشکلات فنیشون زیاد تر از ماشین های امریکایی باشه . در امریکا وقتی خودرو خریداری میشه، تا وقتی موتورش کار میکنه ازش کار میکشن…..درست برعکس جاهای دیگه.
توی این لیست آمریکایی ها و ژاپنی ها پرچمدارن هر دوکشور خودروسازیاشون حرف نداره و کیفیت خودروهاشون زبان زد دنیاست حالا ژاپنی ها استاد خودروهای کم مصرفن و آمریکایی ها استاد موتور و ماشین های قدرتی
جالبه جی دی پاور ماشین هایی رو اول تشخیص میده که تو بیشتر تستهای مجلات و شبکه های تست ماشین اول نیستند که هیچ گاهی جزو 5 تای اول هم نیستند دقیقا نمیدونم منطق و میزانش چیه؟؟ واقعا گاهی مضحک به نظر میرسه!! خود گوید و خود خندد!!!!!
مرسدس جی کلاس بهترین شاسی بلند دنیا و خیلی دیگه ای از شاسی بلندهای آلمانی و البته رنجرور انگلیسی از این ماشینا بهترن اینو من نمیگم سایت ها ومجلات معتبردنیا از autocar گرفته تا car and driveوخیلی های دیگه اینهارو تو تستهاشون و مقاله هاشون نشون دادن .اما میرسیم به جی دی پاور که یک موسسه وابسته به خودروسازان ژاپنی و امریکایه که بیشترین کارش تبلیغات برای این شرکت هاست
بهرحال این واقعیته که تو شاسی بلندا امریکا حرف اولو میزنه. این رده بندی معقول بنظر میاد. قطعا اگه تو این رقابت پیکاپ ها هم در نظرمیگرفتن کل لیست امریکایی میشد
این یه واقعیته که وقتی خودروی سال ژاپن اعلام میشه و بر فرض مثال خودرو ژاپنیه، آلمان باز ها و بقیه نتایج رو قبول ندارن وقتی خودروی سال امریکا اعلام میشه و برنده المانی نداره باز یه سری نتایج رو دروغ میخونن وقتی خودروی سال اروپا المانی انتخاب میشه هم باز یه سری هستن که از نظرشون نتایج متقلبانه هست وقتی جی دی پاور با این ید طویل در این کار و این همه اعتبار میاد و کیفیت سنجی میکنه، باز هم یه سری باید نتایج رو زر سوال ببرن تا وقتی تعصب هست ، همه این ها دروغه و تعصب درست میگه الان دنبال یه سری اطلاعات هستم که توسط یه شرکت در لس انجلس جمع اوری میشه و هزینه تعمیرات رو تا 4 سال بعد از خرید خودرو منتشر میکنه وقتی اون اطلاعات رو منتشر کردم میفهمید چقدر جی دی پاور صحت داره….
ای بابا میلاد بیچاره که چیزی نگفت میلاد خودش قبول داره خودروساز های آلمانی اصلا ادعایی در زمینه کم خرج بودن و سگ جون بودن ندارن. عوضش مزیت های دیگری دارن که بقیه خودروساز ها ندارن…..
اتفاقا ماشین های المانی به سگ جونی معروفند و بارها اینو ثابت کردند بیشترین پیمایش ماشین ها رو ببین ده تای اولش چند تاش المانیه؟؟؟ اگه بگن از ده تا هفت تاش المانیه تعجب نمیکنم میدونم پورشه و مرسدس و فولکس واگن حتما در صدر جدول هستند!!!
سگ جون بودن یعنی بالای یکی دو میلیون کیلومتر راه بره و هنوز بره!!! مثل فولکس سوسک!! که اینجا بهش میگن قورباغه!! که رکورد جهان دستشه! یا بنز 170 که دومه!! و یه پورشه هم تو همین سایت دیدیم که هنوز مثل ساعت کار میکرد بعد این همه سال!!!!!
در اول متن به وضوح اشاره میکنه که این اطلاعات توسط خریداران این خودروها پر شده و gdpower فقط زحمت کارهای اداری رو کشیده ولی باز دوستان کم لطفی میکنند و برچسب رشوه و طرفداری از کشوری خاص رو میزنند! تست خودرو توسط تحلیلگران و نتایجش هیچ ربطی به کیفیت بلند مدت نداره و آمار کیفی و قابلیت اطمینان با هندلینک و قدرت موتور و بازدهی و مصرف سوخت و… ممکنه همخوانی نداشته باشه. اگر به آمار خریداران خودرو نو در آمریکا هم توجه کنیم به این نتیجه میرسیم که میانگین سنی اونها بالاست (برخلاف تصور دوستان جوان و گل ایرانی) مثلا برای هوندا 47 سال و بنز هم بالای 55 سال و… در نتیجه دور از ذهن خواهد بود که اینگونه افراد مجذوب تست تحلیلگران با القابی چون هندلینک و شتاب و قدرت موتور و شتاب جانبی و رکورد پیست و درگ و… شوند و به اقتضای سن و مکان و محیط و هزینه و… بی شک به دنبال خرید خودرو مطمئن برای گذران زندگی خواهند بود و اونوقت پی به صحبت زیگما عزیز میرسیم که قدرت gdpower و kbb و کانسومر رپورتز و… از motor trend و car and driver و… در فروش خودرو بیشتره!
با سلام و عرض ادب خدمت کارکنان ارجمند سایت پدال موسسه جی.دی پاور یکی ازمعتبرترین ها توی دنیاست و بازار آمریکا نیز باکیفیت ترین بازار خودرویی دنیاست.درسته که توی این بازار از کشور چین ماشین کمتر فروخته می شه ولی این فقط از لحاظ کمیت خودروهاست نه کیفیت اونها. توی این کشور هر ماشینی به راحتی مجوز فروش نمی گیره و گرنه ماشین های چینی به راحتی وارد این بازار می شدن.من خودم از ماشین های آمریکایی اصلا خوشم نمی اومد تا این که سه سال پیش توی عربستان این ماشین ها رو از نزدیک دیدم و واقعا شیفته شون شدم.به جرات می تونم بگم که وانت ها و شاسی بلند های آمریکایی بی نظیرن ،چه از لحاظ کیفیت و چه زیبایی و چه استحکام. به همین خاطر شاسی بلندهایی مثل شورولت تاهو و جی ام سی یوکان حرف اول رو توی عربستان می زنند.اگه یک بار شورولت تاهو رو از نزدیک ببینین حاظر نیستین اونو با تویوتا لندکروز هم عوض کنین .لندکروزی که خودش جزو بهترین هاست. باسپاس
احسان1
۲ خرداد ۱۳۹۳فقط ژاپن
hero
۲ خرداد ۱۳۹۳درود بر احسان
پرچم ژاپن بالاست
بدون ماشین ژاپنی هرگز
محمد حسین
۲ خرداد ۱۳۹۳فقط ژاپن ،فقط تویوتا،فقط هوندا ولی لکسس و لنکروز چی میشن؟؟؟
ali
۲ خرداد ۱۳۹۳جونم تویوتا و ژاپن
مهران
۲ خرداد ۱۳۹۳حالا رنجروور رو ننوشتید عیب نداره ولی از لندکروز که نمیشه گذشت
خودم
۲ خرداد ۱۳۹۳فقط آمریکا.
اگه دقت کرده باشید تو این لیست اکثرشون خودروهای امریکایی هستند چون به ایمنی خودرو خیلی اهمیت میدن.
آمریکا آیین نامه های جامع و مشخصی در رابطه با ایمنی خودرو ها داره.
فرهاد
۳ خرداد ۱۳۹۳والا تا جایی که من میبینم از 8 تا 5 تاشون ژاپنیه
شاید لیست پدال برا شما فرق داره!!!!
فرهاد
۳ خرداد ۱۳۹۳منظورم از 9 تا بود(:
داوود
۲ خرداد ۱۳۹۳حیف، دلم واسه FJ Cruser تنگ میشه! تو دل بروترین شاسی بلند مخصوص آفرودی بود که میشناسم
تو کل دنیا خیلی طرفدار داره.
خداحافظ اسطوره
fleetwood
۲ خرداد ۱۳۹۳تویوتا اف جی کروزر که طراحی بیرونی اش قشنگه مخصوصا واسه تغییر قیافه دادن عالیه ، ولی همونطور که اومدند از روی هامر کپی بزنند داشبوردشم مثل هامر پلاستیکی و بی کیفیت و بدون طراحی زدند ، خداییش تویوتا داره چه غلطی میکنه با این طراحی هاش ؟؟ فوررانر خیلی طراحیش مزخرفه ،
دم شاسی بلندای آمریکایی گررررررررررررررررررررررم
مک میسل
۲ خرداد ۱۳۹۳ژاپن و امریکا شاسی بلند های خوبی میسازن.ولی اینو بدونین.خودروسازی دنیا
در این دهه به الملان تعظیم کرده….
زیگما
۲ خرداد ۱۳۹۳الملان چیه یا کیه یا کجاست؟
یکم توضیح بده
رضا
۲ خرداد ۱۳۹۳الملا یه کشور ارلوپاییه که کنار فرلانسه هست!
شروین
۲ خرداد ۱۳۹۳اگه اینطوره پس کجان این آلمانا؟ چرا نیستن؟! دارن مدل جدید x6 میزنن که 4 روز بعدش بنز 4 روز بعدش پورش مشابه شو بزنه و با هم رقابت کنن لابد.
مهدی
۲ خرداد ۱۳۹۳چیزی که مشخصه اینه که این بررسی طیف ویژه ای از اس یو وی ها رو شامل شده. مثلا محدوده قیمتی خاص یا بازاری خاص یا قشر خریدارانی خاص. و البته فقط کافیه به لیست نگاه بکنین تا متوجه بشین هیچ خودروی لوکسی در لیست وجود نداره.
همه هم میدونن که خودروسازهای آلمانی و انگلیسی لوکس ساز به حساب میان.بنابر این مشخصه که چرا بنز یا بی ام و یا آئودی و پورشه و رنجرور و حتی لکسس تو این لیست جائی ندارن. بهتره قبل از تعصب بیجا کمی هم فکر کنیم.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳ خرداد ۱۳۹۳درود .
این لیست از ماشین ها و برندهای معمولی انتخاب شده ،
شما برو اول فرق برند های معمولی و لوکس رو یاد بگیر و
بدان که کدام برندها لوکس هستند و کدام برندها معمولی .
علت حضور نداشتن فولکس هم ، به خاطر فروش کم ان
امریکا بوده .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳ خرداد ۱۳۹۳درود . افرین مهدی جان .
Metalhead
۲ خرداد ۱۳۹۳آلمان که حرف نداره ، پرچمدار ماشین های لوکس آلمانه
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳ خرداد ۱۳۹۳درود . المان با همون جی کلاس و یونیماگ همه ی دنیارو حریفه .
شروین
۳ خرداد ۱۳۹۳اینو نگید چی بگید!!
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳ خرداد ۱۳۹۳درود .
اگر این را هم نمیگفتم که شما فرق برند معمولی با برند
لوکس رو نمیدونستی .
هنوز زوده بخواهی با ما در بیفتی .
از همه نظر عقب تر از ما هستی .
احمد
۲ خرداد ۱۳۹۳المانی ها توی رده شاسی بلند فقط میتونن ماشین های فانتزی که بیشتر به درد پوز دادن و کلاس گذاشتن بسازند تو این رده امریکا اوله با اختلاف زیاد .
محمد
۲ خرداد ۱۳۹۳احمد جان اونوقت نظر شما در مورد شاسی بلندی مثل مرسدس بنز G class چیه؟
انزو
۲ خرداد ۱۳۹۳آقا جیپ و رنج روور و بی ام و بنز کجان پس؟؟!!!!!
احمد
۳ خرداد ۱۳۹۳محمد جان با ز هم ماشین های شاسی بلند امریکایی تو این رده بسیار برتر و قدرتمند تر از g class هستند
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳ خرداد ۱۳۹۳درود . احمد هم سند بیار و هم ویدئو بیار که جی کلاس از
امریکایی ها کمتره .
شروین
۴ خرداد ۱۳۹۳واقعا روت زیاده میلاد!! کسی باهات در نیفتاد که عقب باشه. تو هنوز اندر خم یک کوچه ایی. از ادامه اسمی که باهاش کامنت میدی هم میشه فهمید.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳ خرداد ۱۳۹۳درود .
افرین بر تو مک میسل .
تو یکی از با تجربه ها هستی .
زیگما
۲ خرداد ۱۳۹۳افرین جی ام
6 سال پس از ورشکستگی، از پس همه برمیاد
Metalhead
۲ خرداد ۱۳۹۳نشریه آمریکایی باید هم زباله های خودش رو اول بزاره ، آمریکایی ها تو بازده ی موتور به معنای واقعی گند زدند
داشبورد و قیافه ی شورولت تاهو و جی ام سی یوکان رو که دیدم فکر کردم ماشین مال 15 سال پیشه
راستی قدیما طرفدار ایران بودی مسیح جون ، چی شده زدی تو کار آمریکایی ؟؟
زیگما
۲ خرداد ۱۳۹۳هر وقت فهمیدی رابطه گشتاور و حجم موتور و اسب بخار چیه بعد بیا اینجا نظر بده.
اون ماشین هایی هم که اسمشون رو بردی، نسل جدیدشون معرفی شدن
اسم من هم زیگما و اسم واقعیم چیز دیگری هست
اعتبار جی دی پاور هم که مشخصه
جی دی پاور نشریه نیست در ضمن
3 تا جمله میگه، هر سه تاش […]
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳ خرداد ۱۳۹۳درود . دوستان با خوبی همدیگر را متقاعد کنیم .
با جنگ و جدل به جایی نمیرسیم .
ali97
۲ خرداد ۱۳۹۳حالا هر چی میخواین بگین تویوتا بده .زاپن بده.
هنوز هم که هنوزه صاحبانشون ازشون راضین.
و همین بسه.
من اطلاعات کافی ندارم اما اگه این مقایسه و پرسش خودرو های المانی رو هم شامل میشه من که اسمی ازشون ندیدم.
زیگما
۲ خرداد ۱۳۹۳خیلی از این ماشین ها در کشوری که فروخته میشن طراحی و مهندسی میشن!
مثلا اون فوررانر موتور و گیربکسش در شعبه تویوتا در اسیا برای پرادو ساخته شد و بقیه چیز هاش کار امریکایی ها هست
یا مثلا اون راو4 همش تو میشیگان طراحی و ساخته شده
بس کنید و دیگه اسم کشور نیارید
یه دقعه گفتم ولی نظرم ثبت نشد
وقتی یه ماشین قراره ساخته بشه
گیربکسش رو ممکنه الیسون بسازه
موتورش رو وی ام موتوری ایتالیا
پلاستیکش رو یکی دیگه
ایربگش رو یه شرکت دیگه
ای بی اسش رو بوش
و….
با این همه مشارکت بقیه کمپانی ها از بقیه کشور ها، آیا باز هم میشه گفت،دم ژاپن گرم؟
ali97
۲ خرداد ۱۳۹۳حق با شماست
البته من بیشتر بحثم رو تویوتا بود که همه بچه های سایت انگار باهاش دشمنند(به جاش فولکس واگن رو میپرستن) و میگن مضخرفه
و میبینین که بیشترین تعداد نماینده در لیست رو داره.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳ خرداد ۱۳۹۳درود .
کسی نگفت تویوتا بده . تویوتا دقتش در مونتاژ پایینه .
فولکس هم که وجهش و سرمایش برای همه مشخصه .
ali97
۲ خرداد ۱۳۹۳من GM رو خیلی دوست دارم
اما در راستای بحث شما یعنی GM تمام قطعاتشو خودشم میسازه که شما گفتی افرین GM؟
زیگما
۲ خرداد ۱۳۹۳گفتم افرین بر جی ام چون هنوز چیزی از زمان ورشکستگیش نگذشته، و با انتخاب بهترین مواد و قطعات (که یا اونارو تولید میکنه یا از دیگران میخره) تونسته وارد این لیست بشه.
در واقع همین که بتونه اون قطعات رو با بهترین کیفیت تهیه کنه و هزینه ها رو هم مدیریت کنه، افرین داره.
راستی بیشترین نماینده در لیست ، مربوط به جی ام هست با 4 نماینده.
ali97
۲ خرداد ۱۳۹۳منظور من برند خاص هستش نه اینکه یه شرکت صاحب چند برند مختلف باشه
GM با سه تا برند مختلف اینجا حضور داشت که تازه دو تا از خودرو هاشون تقریبا یکی هستن اما تویوتا فقط با یه برند واحد اینجاست.
زیگما
۲ خرداد ۱۳۹۳اون سرمایه ای که جی ام برای گسترش محصولاتش در 4 برند اصلی میکنه، بیشتر از سرمایه ای هست که تویوتا برای محصولاتش تحت یک نام صرف میکنه
چرا؟ چون علاوه بر سرمایه ای که فقط برای طراحی خودرو میکنه، باید هزینه صرف حفظ ارزش برندش بکنه
کلی گفتم این موضوع رو…
علی
۲ خرداد ۱۳۹۳تو برسی های جی دی پاور که انجام داده هم تو سواری هم شاسی بلند.اول امریکای ها بعد ژاپنی بودند خبری از اروپایی نبوده . فقط امریکایی
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳ خرداد ۱۳۹۳درود .
خودروهای المانی همشون لوکس هستند .
امیدوارم که فرق خودروی لوکس و معمولی رو بدانی .
شما یک برند لوکس را برای من که در لیست باشه بگو .
فولکس هم چون فروشش در امریکا خیلی کمه حضور نداشته .
فولکس رو باید در چین بررسی کرد .
SAEED
۲ خرداد ۱۳۹۳سلام.
جالبه!فقط ژاپن و آمریکا!دمشون گرم!
hero
۲ خرداد ۱۳۹۳البته از محتوای این مقاله هم میشه متوجه شد که از یه سایت یا نشریه آمریکاییه!!
اومدن قوم قبیله خودشون رو اول گذاشتن. هیچ بقالی هم نمیگه ماستم ترشه!
والا این ماشینای آمریکایی فقط توی ایالات متحده خریدار دارن
حالا اگه نویسنده مقاله مثلا آلمانی بود یه جور دیگه لیست رو میچید
حتی توی کشورهای عربی هم ازشون استقبال نشده
اگه میخواین شاسی بلند بخرین در مورد ژاپنی بودنش شک نکنین!
زیگما
۲ خرداد ۱۳۹۳اعتبار ازمایش های کیفی جی دی پاور به قدری زیاده که وقتی اعلام میشه، میتونه سهام شرکت ها رو از زمین به آسمون ببره یا بلعکس!
این نتایج مورد قبول تمامی سازندگان خودرو،نشریات مجلات و منتقدین بنام خودرو هست.
از همین جی دی پاور همین چند وقت پیش دعوت شد تا بره چین و وضعیت کیفی سازندگان خودرو در اون کشور رو بررسی کنه که نشون دهنده اعتبار این کمپانی ناسود بر هست
جی دی پاور فقط در باره کیفیت سنجی اتومبیل فعال نیست و کیفیت تمامی لوازم خانگی، شرکت های هوایی، بیمه، بانک، تلفن و تبلت و… رو بررسی میکنه که باز آمار و نتایجش بسیار مورد اعتماد شرکت هاست و نتایجش میتونه سیاست های اینده یک شرکت رو تغییر بده
در مورد فروش جی ام، جی ام الان دومین سازنده خودرو از نظر فروش در دنیاست که خودش گویای خیلی چیزاست.
خودرو های لوکس که معمولا تحت برند های اروپایی فروخته میشن، بسیار پرخرج و مستهلک هستند و هیچ ادعایی هم در ضمینه هزینه کم نداشتند و عادی هم هست که در لیست نباشن، اون خودرو ها ویژگی های مطلوب دیگری دارن که مشتری رو به خودشون جذب میکنه
بقول مرحوم میلاد:”هیچ خودروسازی کامل نیست”
:)
مرتضی
۲ خرداد ۱۳۹۳دی جی پاور مثل بیشتر امریکایی ها فقط اسمه!! که با تبلیغات بزرگش کردند البته برای همه این اعتبار رو نداره!!! اینو اگه از اول تا اخر لیست بی ام و و بنز بود هم میگفتم!!!!! و البته فکر کنم اینا قابل اطمینان ترین های بازار امریکاهستند نه جهان!! که البته اگه اینطور باشه برای بعضیا تفکیکش خیلی سخته!!
زیگما
۲ خرداد ۱۳۹۳قسمت دوم حرفت رو قبول دارم
ولی در مورد اعتبار، اون قدر ها هم که فکر میکنی بی حساب یه اعتبار سنج معروف نمیشه
به قول خاوری استاد اقتصاد، بازار هوشمنده….
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳ خرداد ۱۳۹۳درود . زیگما منو کشتی ؟؟؟؟
خیلی خوشحال شدم که جی دی پاور داره به چین میره .
در ضمن بعضی از ماشین های المانی پرخرج هستند .
اگر نمیدونی بهت بگم .
در اخر هم باید بگم هم مرتضی حرفش درسته و هم زیگما .
زیگما
۳ خرداد ۱۳۹۳جی دی پاور به دعوت دولت چین برای بررسی خودروساز های وطنی اون کشور از نظر کیفی رفته و متاسفانه فولکس و جی ام و… رو بررسی نمیکنه
اگه خودروساز های خارجی رو بررسی میکرد که عالی میشد
چون هم جی ام و هم فولکس در چین موفق هستن و با فاصله کمی دارن رقابت میکنن.
Metalhead
۲ خرداد ۱۳۹۳آلمانیا و انگلیسیا کجان؟؟؟؟؟؟ راستی داشبورد شورولت تاهو و جی ام سی یوکان رو که دیدم فکر کردم داشبورد سمنده
فقط ژاپن
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳ خرداد ۱۳۹۳درود .
به همون علت که کادیلاک و لکسس و اینفینیتی حضور نداشتند ، المانی ها هم
حضور نداشتند .
مهدی ف
۲ خرداد ۱۳۹۳پرچم ژاپن مثل همیشه بالاست
شلبى
۲ خرداد ۱۳۹۳همانطور که در متن به ان اشاره شده است این رده بندى بر اساس راضى بودن مالکین و نداشتن هزینه براى ان ها انجام شده است و دلیل نبودن خودروهاى المانى نیز دقیقا به همین دلیل است جون هر جقدر که لوکس هستن و امکانات بالایى دارن همون قدر هم هزینه نکهدارى بالایى دارن و همه میدانیم که ماشیناى امریکایى و زابنى(البته نه برندهاى لوکسشون) کم هزینه هستند.
Metalhead
۲ خرداد ۱۳۹۳عزیزم پارتی بازی شده اینجا ، کیفیت آلمانیا ، آمریکایی هارو میخوره
شلبى
۲ خرداد ۱۳۹۳عزیزم شما کیفیت رو باهزینه نکهدارى اشتباه کرفتى
زیگما
۲ خرداد ۱۳۹۳هزینه خودرو های اروپایی از جمله المانی وحشتناک بالاست.
کیفیت هم معانی مختلفی داره
اگه منظورت از کیفیت ، کیفیت مواد داخلی باشه، ب ام و و فولکس واگن اکثر خودرو هاشون داشبوردشون پلاستیکیه که با کیفیت نیست
اگه کیفیت سگ جونی هست، باید به این امار جی دی پاور اعتماد کرد
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳ خرداد ۱۳۹۳درود . زیگما حرفتو قبول ندارم .
زیگما
۲ خرداد ۱۳۹۳پس فولکس چرا نیست؟ اون که لوکس نیست….دلیلش همونیه که در بالا گفتم
خودرو های اروپایی به خاطر نوع استفادشون، پر هزینه هستن و رطی به المانی بودن یا لوکس بودن نداره
البته در همین رتبه بندی مربوط به خودرو های لوکس سدان، یه بنز هم هست که نشون میده بنز داره شروع میکنه به کاهش هزینه های جانبی پس از فروش.
شلبى
۲ خرداد ۱۳۹۳شما درست میکى ولى تو کامنت قبلى شما هم به لوکس بودن اشاره کردى
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳ خرداد ۱۳۹۳درود .
فولکس به خاطر فروش کم ان در امریکا مورد بررسی قرار نگرفته و
نمیشه که قضاوت درستی کرد . قضاوت فولکس باید در چین صورت گیرد .
یک بار دیگر هم گفتم که بعضی از المانی ها هزینشون بالاست .
زیگما
۳ خرداد ۱۳۹۳ربطی نداره و این بررسی از میان کلیه خریداران هست
خودرو های اروپایی هزینه هاشون کلا بالاست
دلیل هم داره
چون به دلیل قوانین سخت گیرانه محیط زیستی معمولا خودرو ها رو بیش از 5 سال نگه داری نمیکنن(یا در خوش بینانه ترین حالت 10 سال!)
و خودروساز ها هم خودرو هاشون رو برای همون چند سال اولیه میسازن و نگران هزینه های خودرو پس از کارکرد های بالا نیستند و طبیعی هست که مشکلات فنیشون زیاد تر از ماشین های امریکایی باشه .
در امریکا وقتی خودرو خریداری میشه، تا وقتی موتورش کار میکنه ازش کار میکشن…..درست برعکس جاهای دیگه.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳ خرداد ۱۳۹۳درود .
افرین شلبی . حرفت ستودنی است .
رضا
۲ خرداد ۱۳۹۳از بیوک خیلی خوشم اومد
شلبى
۲ خرداد ۱۳۹۳درود بر GM
sadegh
۲ خرداد ۱۳۹۳آمریکا و ژاپن واقعا توی شاسی بلند و SUV زدن از بقیه ی کشورا سرن، اصلا مث اینکه توی خونشونِ
امین
۲ خرداد ۱۳۹۳عاشقتم تویوتا
سه تا تویوتا باهم.
همونطور که قبلا گفتم ماشین های ژاپنی یعنی ارامش، راحتی، کیفیت.
امید
۲ خرداد ۱۳۹۳از طراحی داخلی و بیرونی بیوک انکلِیو ۲۰۱۴ خیلی خوشم اومد واقعا میشه روشون حساب کرد و هرجا رفت بدون نگرانی
امید
۲ خرداد ۱۳۹۳منظورم بیوک انکور ۲۰۱۴ بود خیلی عالیه داخل کابین
علي
۲ خرداد ۱۳۹۳مسخرس
مورانو هست ولی rx یا lx نیست
reza
۲ خرداد ۱۳۹۳مدل های امریکایی که تو ایران نیس
ولی از بین ژاپنی ها با FJ خیلی حال میکنم
قــــــوچ ژاپــــــنی :)
امید
۲ خرداد ۱۳۹۳20
PEUGEOT
۲ خرداد ۱۳۹۳توی این لیست آمریکایی ها و ژاپنی ها پرچمدارن
هر دوکشور خودروسازیاشون حرف نداره و کیفیت خودروهاشون زبان زد دنیاست
حالا ژاپنی ها استاد خودروهای کم مصرفن و آمریکایی ها استاد موتور و ماشین های قدرتی
مرتضی
۲ خرداد ۱۳۹۳جالبه جی دی پاور ماشین هایی رو اول تشخیص میده که تو بیشتر تستهای مجلات و شبکه های تست ماشین اول نیستند که هیچ گاهی جزو 5 تای اول هم نیستند دقیقا نمیدونم منطق و میزانش چیه؟؟ واقعا گاهی مضحک به نظر میرسه!! خود گوید و خود خندد!!!!!
بهزاد
۲ خرداد ۱۳۹۳مرسدس جی کلاس بهترین شاسی بلند دنیا و خیلی دیگه ای از شاسی بلندهای آلمانی و البته رنجرور انگلیسی از این ماشینا بهترن اینو من نمیگم سایت ها ومجلات معتبردنیا از autocar گرفته تا car and driveوخیلی های دیگه اینهارو تو تستهاشون و مقاله هاشون نشون دادن .اما میرسیم به جی دی پاور که یک موسسه وابسته به خودروسازان ژاپنی و امریکایه که بیشترین کارش تبلیغات برای این شرکت هاست
امین
۲ خرداد ۱۳۹۳بهرحال این واقعیته که تو شاسی بلندا امریکا حرف اولو میزنه.
این رده بندی معقول بنظر میاد.
قطعا اگه تو این رقابت پیکاپ ها هم در نظرمیگرفتن کل لیست امریکایی میشد
کافر مقدس
۲ خرداد ۱۳۹۳اگه آمریکایی جیز نبود و ورودش ب ایران آزاد بود ملت دوتا میدیدن تو خیابون همه الان میگفتن […]
اکثر مردم از دیده هاشون نظر میدن تا دونسته هاشون . . . .
سالهاست آمریکا حرف اول رو تو suv میزنه بعضی از هوندا ها و تویوتا های suv خودشون هم آمریکایی ن
زیگما
۲ خرداد ۱۳۹۳این یه واقعیته که
وقتی خودروی سال ژاپن اعلام میشه و بر فرض مثال خودرو ژاپنیه، آلمان باز ها و بقیه نتایج رو قبول ندارن
وقتی خودروی سال امریکا اعلام میشه و برنده المانی نداره باز یه سری نتایج رو دروغ میخونن
وقتی خودروی سال اروپا المانی انتخاب میشه هم باز یه سری هستن که از نظرشون نتایج متقلبانه هست
وقتی جی دی پاور با این ید طویل در این کار و این همه اعتبار میاد و کیفیت سنجی میکنه،
باز هم یه سری باید نتایج رو زر سوال ببرن
تا وقتی تعصب هست ، همه این ها دروغه و تعصب درست میگه
الان دنبال یه سری اطلاعات هستم که توسط یه شرکت در لس انجلس جمع اوری میشه و هزینه تعمیرات رو تا 4 سال بعد از خرید خودرو منتشر میکنه
وقتی اون اطلاعات رو منتشر کردم میفهمید چقدر جی دی پاور صحت داره….
NASSY
۲ خرداد ۱۳۹۳بابا امــــــــــــــــــــــریکای جهان خوار !!!!!
اول امریکـــــــــــــــــــــــــــــــــــا بعد ژاپن !!!!
میلاد خودتو کنترل کن داداش (به امید قرار گرفتن اروپایی ها توو این لیست)
زیگما
۲ خرداد ۱۳۹۳ای بابا میلاد بیچاره که چیزی نگفت
میلاد خودش قبول داره خودروساز های آلمانی اصلا ادعایی در زمینه کم خرج بودن و سگ جون بودن ندارن.
عوضش مزیت های دیگری دارن که بقیه خودروساز ها ندارن…..
NASSY
۲ خرداد ۱۳۹۳میلاد خــــــــــــــــــــان عزیزی داداش!
زیکما جان , منم عاشق ماشین های المانی هســــــتم اما میلاد
تعصب خاصی ب المان ها داره !!!!(فکر نکنم خوده المان ها اینقدر نسبت ب خودشون تعصب داشته باشن)
WE LOVE YOU MILAD :x
مرتضی
۳ خرداد ۱۳۹۳اتفاقا ماشین های المانی به سگ جونی معروفند و بارها اینو ثابت کردند بیشترین پیمایش ماشین ها رو ببین ده تای اولش چند تاش المانیه؟؟؟ اگه بگن از ده تا هفت تاش المانیه تعجب نمیکنم میدونم پورشه و مرسدس و فولکس واگن حتما در صدر جدول هستند!!!
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳ خرداد ۱۳۹۳درود .
این پست نشون داد که چقدر متعصب اینجا هست .
اگر لکسس و کادیلاک و رنجروور و اکورا و اینفینیتی و
و … حضور داشتند ، مطمئن باش المانی ها هم حضور پیدا
میکردند .
شما برو ارزش فراری را بیار بالا .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳ خرداد ۱۳۹۳درود .
در مورد هزینه حرفتو قبول دارم ولی در مورد سگ جون نه .
این حرفو از کجات دراوردی ؟؟؟؟
زیگما
۳ خرداد ۱۳۹۳سگ جون بودن یعنی اینکه خودرو بدون مشکل تا مدت زیادی کار کنه و نیازی به تعمیرات نداشته باشه.
این آمار ها هم بر اساس همین موضوع تنظیم شده!
مرتضی
۳ خرداد ۱۳۹۳سگ جون بودن یعنی بالای یکی دو میلیون کیلومتر راه بره و هنوز بره!!! مثل فولکس سوسک!! که اینجا بهش میگن قورباغه!! که رکورد جهان دستشه! یا بنز 170 که دومه!! و یه پورشه هم تو همین سایت دیدیم که هنوز مثل ساعت کار میکرد بعد این همه سال!!!!!
بهزاد
۲ خرداد ۱۳۹۳در اول متن به وضوح اشاره میکنه که این اطلاعات توسط خریداران این خودروها پر شده و gdpower فقط زحمت کارهای اداری رو کشیده ولی باز دوستان کم لطفی میکنند و برچسب رشوه و طرفداری از کشوری خاص رو میزنند!
تست خودرو توسط تحلیلگران و نتایجش هیچ ربطی به کیفیت بلند مدت نداره و آمار کیفی و قابلیت اطمینان با هندلینک و قدرت موتور و بازدهی و مصرف سوخت و… ممکنه همخوانی نداشته باشه.
اگر به آمار خریداران خودرو نو در آمریکا هم توجه کنیم به این نتیجه میرسیم که میانگین سنی اونها بالاست (برخلاف تصور دوستان جوان و گل ایرانی)
مثلا برای هوندا 47 سال و بنز هم بالای 55 سال و…
در نتیجه دور از ذهن خواهد بود که اینگونه افراد مجذوب تست تحلیلگران با القابی چون هندلینک و شتاب و قدرت موتور و شتاب جانبی و رکورد پیست و درگ و… شوند و به اقتضای سن و مکان و محیط و هزینه و… بی شک به دنبال خرید خودرو مطمئن برای گذران زندگی خواهند بود و اونوقت پی به صحبت زیگما عزیز میرسیم که قدرت gdpower و kbb و کانسومر رپورتز و… از motor trend و car and driver و… در فروش خودرو بیشتره!
زیگما
۲ خرداد ۱۳۹۳واقعا گل گفتی داداش
ایول داری بخدا
NASSY
۲ خرداد ۱۳۹۳از همه مهم تر این که 2 محصول یک شرکت , اول و دوم هستن !!!!!!!
دمــــــــــــــــش گرم (یاد بیوک های توو ایران بخیـــــر)
احسان(احسان سابق)
۲ خرداد ۱۳۹۳شولت تاهو و سوبوربان و کادیلاک اسکالید که یکجور طراحیو پلتفرم و بدنه دارن پس چرا فقط تاهو هست؟
حامد MASERATI GT
۲ خرداد ۱۳۹۳به صرفه ترین اینها تویوتا RAV4 هست.
سام
۲ خرداد ۱۳۹۳با سلام و عرض ادب خدمت کارکنان ارجمند سایت پدال
موسسه جی.دی پاور یکی ازمعتبرترین ها توی دنیاست و بازار آمریکا نیز باکیفیت ترین بازار خودرویی دنیاست.درسته که توی این بازار از کشور چین ماشین کمتر فروخته می شه ولی این فقط از لحاظ کمیت خودروهاست نه کیفیت اونها. توی این کشور هر ماشینی به راحتی مجوز فروش نمی گیره و گرنه ماشین های چینی به راحتی وارد این بازار می شدن.من خودم از ماشین های آمریکایی اصلا خوشم نمی اومد تا این که سه سال پیش توی عربستان این ماشین ها رو از نزدیک دیدم و واقعا شیفته شون شدم.به جرات می تونم بگم که وانت ها و شاسی بلند های آمریکایی بی نظیرن ،چه از لحاظ کیفیت و چه زیبایی و چه استحکام. به همین خاطر شاسی بلندهایی مثل شورولت تاهو و جی ام سی یوکان حرف اول رو توی عربستان می زنند.اگه یک بار شورولت تاهو رو از نزدیک ببینین حاظر نیستین اونو با تویوتا لندکروز هم عوض کنین .لندکروزی که خودش جزو بهترین هاست. باسپاس